Po Świętach Renia idzie na warsztat i chyba zaczne od zdjęcia miski olejowej. Czy duże ciśnienie dac do zbiorniczka?
Tak , na włączonym odpalonym silniku odpowietrzamy pompując ciśnienie w zbiorniczek i przelewamy każdy obwód pedałując przy tym.
Witam Posiadam Magnumke i mam problem.W układzie chłodzenia jest ciśnienie jak są zakręcone 2 korki przy zbiorniczku wyrównawczym to rozszczelniło chłodnice.Co to może być za przyczyna? Za odp wielkie dzięki
Są na rynku przyrządy, aby sprężonym powietrzem zwiększyć ciśnienie w zbiorniczku. Ale odpowietrzyć czeba, obojętnie czy cylinderki hamulcowe albo sprzęgła spuszczając płyn do jakiegoś naczynia (przez odpowietrzniki).
Mierz ciśnienie tak jak ci kolega wyżej napisał. Płynu w zbiorniczku nie ubywa?
Jak nie odkręcić to robi się ciśnienie w układzie dużo wyższe niż normalnie bo wąż chłodnicy jest ciężko nagiąć.
Witam, mam problem z wysokim ciśnieniem w układzie chłodzenia , mianowicie po przejechaniu 10 km , zapala się na czerwono lampka od temperatury a w układzie jest takie ciśnienie , że ciężko ścisnąć wąż przy chłodnicy , a jak lekko uchylę korek od zbiorniczka wyrównawczego to z dużym ciśnieniem wyrzuca płyn. Była zdjęta i sprawdzona na szczelność głowica...
do barubar ciśnienie jakie jest w butli LPG w temperaturze pokojowej ulega skropleniu przy ciśnieniu od 2.2 do 4 atm na pewno żaden korek od zbiorniczka nie utrzyma takiego ciśnienia
zawsze będą twarde bo ciśnienie reguluje zawór w korku,może tylko wyrzucac płyn ze zbiorniczka przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą.
spryskiwacz może nie działać z pru przyczyn zbyt mało płynu w zbiorniczku,posłuchaj czy słychać pracę silniczka załącz spryskiwacz i posłuchaj,uszkodzony wąż jeśli silniczek pracuje a spryski nie działają to naj prawdopodobniej masz nieszczelność i ciśnienie jest zbyt słabe żeby zadziałac.a z żarnikiem jest tak oryginał czyli taki jak masz tak zakładam...
Romuś, a próbowałeś pompować płyn pod ciśnieniem do zbiorniczka?
Korek na zbiorniczku wyrównawczym? Aktualnie mam w nim zrobioną dziurkę i pomaga bo nie ma ciśnienia ale wyrzuca nią płyn poza zbiorniczek. Po dłuższej jeździe w zbiorniczku jest susza. Mam wrażenie, że płyn wyrzuca do pewnego momentu, powiedzmy pól litra płynu wyrzuci. Później już nie bo jest go po prostu mniej w układzie, po dolaniu do odpowiedniego...
Niekoniecznie ponieważ uszczelka jak już pisałem wcześniej mogła ulec uszkodzeniu w sposób niewidoczny nawet z zewnątrz mogła po prostu ugnić gdzieś przy kanaliku pod głowicą i też będzie lipa .Możesz jeszcze sprawdzić czy po odkręceniu korka w zbiorniczku czy jest duże ciśnienie jak auto zagrzane prawidłowo może troszkę syknąć jak długo syczy to idą...
Wysłany: Śro 15 Paź 2014, 13:53 Temat postu: Duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym Witam, mam problem z dużym ciśnieniem w zbiorniczku wyrównawczym, jestem już po planowaniu i regeneracji głowicy, jak również wymianie uszczelki, śruby zostały kupione nowe do przykręcenia głowicy, wymieniłem również termostat, wszystkie przewody zostały przedmuchane,...
Witam mam problem i nie jestem pewny na 100% , samochod kopci na bialo , pracuje na 3 cylindry , plyn wywala zbiorniczkiem ,czy to objaw padnietej uszczelki pod glowica ? jeszcze na 3 cylindrze jest niskie cisnienie 7bar
witam kolego.na początek zmień korek od zbiorniczka na taki który trzyma ciśnienie,a potem odpowietrz układ na zimnym i na ciepłym silniku.rozumiem że wiesz w którym miejscu.napisz jakie efekty.powiem co dalej
witam mam taki problem że po odpaleniu auta około 2 min zaczynają sie robić twarde węże po przejechaniu około 10km płyn wywala ze zbiorniczka zanika ciepłe ogrzewanie a jak delikatnie popuszczam korek od zbiorniczka wyrównawczego to pod dużym ciśnieniem wydobywa sie piana lub płyn pieniący korek wymieniłem zero ofektów czy to uszczelka?
Maź w zbiorniku wyrównawczym to nic innego jak olej dostał się układu chłodzenia. Jeśli się nagrzeje i gaśnie, to może być przegrzany(tłoki puchną i silnik staje), czy stan oleju był sprawdzany ? Uszkodzona uszczelka pod głowicą też da takie objawy. Ciśnienie oleju jest większe i dlatego przedostaje się do układu chłodzenia. Co dokładnie się stopiło?
Dziwny ten przypadek Płyn idzie od zbiorniczka do pompki i abs-u ( jeśli masz ). 1. Po drodze może być uszkodzony przewód tuż przed zaciskami. 2. Kolejne co powinieneś sprawdzić to może nie pozorne ale takie małe coś kalamitka ( jak nie jest dobrze dokręcona to puszcza i wtedy płyn się wydostaje a powietrze dostaje). 3. Prowadnice po których poruszają...
Pewnie, że nie termostat, przy uszkodzonym wiatrak i tak się włączy bo sterownik monitoruje temp. silnika a nie chłodnicy. Prędzej uszkodzony ECT, zaniża odczyt i nie włącza wiatraka, węże twarde i ciśnienie bo uszczelka klękła. Nie chcę krakać ale te objawy idealne pasują. Jak jeszcze regularnie się zapowietrza, na gorącym wywala płyn ze zbiorniczka...
Witam, samochód Renault Clio 3 1.5 DCI, 106 KM Problem polega na tym, że przedostają się spaliny do płynu chłodniczego prawdopodobnie, wzrasta ciśnienie w układzie i wyrzuca płyn chłodniczy korkiem. Dzieje się tak najbardziej kiedy w samochodzie jest ustawiona wysoka temperatura i termostat pcha płyn tylko na nagrzewnice przez co zapowietrza się i stara...
Czy wiesz jaki może być max poziom oleju w robocie? W zbiorniczku mam tylko zaznaczony poziom min, a max niestety nie ma. Przy załadowanym zasobniku ciśnienia ( a uzupełnia ciśnienie po każdym otwarciu drzwi kierowcy - słychać specyficzne brzęczenie pompy przy lewym przednim kole ) poziom oleju w " robocie" oscyluje około MIN. Przy wykonaniu polecenie...
Z mojego doświadczenia Renault ma bardzo dobry ocynk, nawet egzemplarze z lat 90tych. Zgadza się że progi, dół może być zgnity bo wiek i wilgoć robi swoje. Ale góra nawet odpryski do gołej blachy wiele lat wytrzymują bez korozji. Niestety elektryka i elementy gumowe dosyć słabe, uwaga na przewody hamulcowe które mogą być spękane. Podstawa przy oględzinach,...
Mam taki przypadek. po odpowietrzeniu układu jest ok przez ok! 500 km a potem zasysa mi płyn - w zbiorniczku z max jest min nawet troszkę niżej, czekam aż ostygnie odkręcam korek wlewu w zbiorniczku wyrównawczym i ponownie wraca do poprzedniego poziomu - może odrobinke jest mniej. odpowietrzam układ i jest tak ponownie. Proszę o rady czy to może być...
Musiałbyś nam pokazać dokładną konstrukcję "czujnika", bo teraz mam wrażenie, że dołożyłeś do auta jedną możliwą i wielce prawdopodobną przyczynę usterki. Jak zachowa się czujnik, gdy ciśnienie w układzie wzrośnie? Nie rozszczelni się? Ja bym mierzył temperaturę parownika, bo to on ma być ciepły a nie płyn w zbiorniczku. Pełna zgoda! Też bym tak zrobił.
Ja widzę takie możliwości: 1. Uszkodzenie agregatu ABS polegające na nieszczelności elektrozaworów, ciśnienie z obwodów cofa się do akumulatora ciśnienia. Na postoju pedał będzie twardy, ale po odpaleniu serwo powoduje znaczące zwiększenie ciśnienia w układzie i ten wewnętrzny przeciek jest bardziej zauważalny. Jeśli problem występuje we wszystkich...
witam, mam problem tego typu iż niedawno zamarzł mi parownik czego przyczyna jak sie okzało był zapowietrzony ukł. chłodniczy, więc go odpowietrzyłem dolewając 2l płynu, no i po przejechaniu ok 700km zauważyłem że znów prawie nie ma płynu w zbiorniczku, zeby powrócic do stanu poprzedniego musiałem dolac znow 2l i odpowietrzyć układ, widocznych wycieków...
No i lipa nowy oryginalny termostat w pudełku z logo renault i to samo . Odpowietrzałem na różne sposoby , podnoszenie auta , jazda z odkręconym korkiem . Wygląda jak by w okolicach termostatu robił się bąbel powietrzny . Dochodzi do 5 i spada powoli pod 4 , włączenie ogrzewania łagodzi oscylacje Nie wiem skąd ale kiedy otworzy się na mocniej termostat...
Witam , dodam na wstepie ze jestem laikiem w tych sprawach. pojazd to renault laguna 2 (2002r) 198tys , 1,9 dci 74 kw Opisze po krotce swoja histroie : jakis tydzien temu bylem u elektryka zeby mi szybe zrobil po czym nie chcial mu w warsztacie odpalic , ja zdziwiony mowie ze paliwa na pewno jest i to nie rezerwa lecz on musial dolac z 4 litry paliwa...
Tu masz pompę wspomagania do twojego auta http://allegro.pl/pompa-wspomagania-rena... Wygladać moze tak samo ale pasować nie będzie :) Pompa wizualnie wygląda "prawie" identycznie. Problem polega na tym, że w dieslu pompa jest po prawej stronie silnika (patrząc od przodu samochodu), a w benzynie po lewej. Różnica...
Witam ! Jakiś czas temu ( 5-8 tyś km) podniósł się stan płynu w zbiorniczku ponad max, obserwowałem nic nie robiłem, jak zrobiło się chłodniej zauważyłem że na wolnych obrotach było słabe ogrzewanie, teraz stan podniósł się jeszcze bardziej, wywala płyn przez górny korek, temperatura skacze, ogrzewania brak. Nie jest to wina sprężarki ponieważ wykluczyłem...
W 10 letnim dieslu bez bajerów dochodzi do dużego wzrostu ciśnienia w chłodnicy.Za bardzo nie mam czasu i sposobu aby przyjrzeć się z bliska na kanale i ustalić przyczynę. Ale od początku. Na zimnym silniku nie ma oznak kompresji w chłodzeniu,czyli uszczelka pod głowica powinna być w 80% OK. Termostat na silniku i silnik wentylatora według danych fabrycznych...
Koło akumulatora, koło kielicha amortyzatora ,albo koło zbiorniczka wyrównawczego szukaj.
Witam, tydzień temu odebrałem swoje auto od mechanika. Wymieniono olej w silniku, uszczelkę pod głowicą, jakiś oring, rozrząd, pompę wody, odkamieniono układ chłodzenia silnika, "wyprostowano głowicę?", szlif zaworów i jeszcze tam jakiś bajer. Od razu zmieniono kable na nowe bo te miały 3 lata i przejechały sporo. Auto ma 353 tys km przebiegu, nie był...
Nie ma tam zaworu, sprężarka wali ciągle swoje max. Kolego milejow z całym szacunkiem, ale w Masterach siedzi Harrison V5. W tych sprężarkach są montowane zawory regulujące wydatek. Znajdują się one w środku sprężarki i mają za zadanie regulować pojemność skokową. Nie mylić z elektrozaworem, bo w tym przypadku go nie ma. Jak pisałem nie podejrzewam...
dobra, walki ciąg dalszy. Zamieniłem wężyki, ten oznaczony jako 1 idzie pod auto odprowadzać gazowe bąki, ten oznaczony jako 2 jest jako podciśnienie. program zaczął normalnie wskazywać ciśnienie, czyli ok 1,20. Co ciekawe kręcenie śrubką niewiele pomaga - ani w jedną, ani w drugą stronę. W każdym razie nie przełącza się już na benzynę przy minimalnym...
Witam Chciałbym się zorientować czy jest możliwość wymiany pompy wspomagania z elektromechanicznej na zwykłą mechaniczną napędzaną paskiem po dodaniu pompy, paska i zbiorniczka na płyn pod magiel? Czy w elektromechanicznej jest inne przełożenie ciśnienia i także maglownica musiałaby być do wymiany?
Dostałem auto z zamontowaną pompą i odpowietrzonym układem tylko tyle że ABS miał usterki elektryczne i nie dział. Nie znalazłem w aktywacjach funkcji odpowietrzania, tylko sterowanie zaworó abs każdego koła. Jeżeli było by zapowietrzone to czy wtedy nie bylo by również problemu na hamulcach z wyłączonym ABSem Dodano po 2 Jutro spróbuje odpowetrzyć...
Witam. Sprawdź czy przy odpowietrzaniu po kilku odkręceniach odpowietrznika nie skończy się płyn. Odkręć przewód hamulcowy przy samej pompie hamulcowej, jak nie wykapuje płyn to powodem są zaworki zwrotne w pompie hamulcowej. Prawdopodobnie spuchły gumki od badziwnego płynu i płyn nie cofa się do zbiorniczka. Przerabiałem ten sam temat w audi a6. Wywalało...
Kolego gocom>!? Wtrące się w temat i bez wstępnej diagnozy komputerowej powiedz jak odnośnie twojego autka, ma się płyn w zbiorniczku z cieczą, to czy nie znajduje się tam przypadkiem olej>? Jeżeli tak jest to problem będziesz miał rozwiązany.
[i]Wodór z pewnością nie bedzie służył do napędu aut przyszlości - to moge zagwarantować.[i] Ja również mogę to zagwarantować. Mogę również zagwarantować, że nie jest to żadna zmowa koncernów samochodowych. Aby skroplić wodór trzeba go najpierw schłodzić do ok. - 250 oC, a następnie "sprężać" pod ciśnieniem 350 atmosfer!!, podczas gdy taki LPG. Nie...
Ja robiłem najprościej, pierwsze spuściłem płyn z układu następnie zdemontowałem nagrzewnicę, rozebrałem ją i porządnie przepłukałem wodą pod ciśnieniem, złożyłem nagrzewnice, zamontowałem i zalewałem układ zwykłą mineralką. Odpaliłem, odpowietrzyłem, i wywaliłem tę wodę. Poczekałem aż autko kompletnie wystygnie wziąłem zdjąłem wąż wodny ten co idzie...
Witam. problem jak w temacie. Wymieniłem kompresor ( nowa Wabco) bo już był wrak i skatowała mi APM-a, oraz wywalał płyn przez zbiorniczek. Po wymianie płynu nie wyrzuca , ale nie ma nadmuchu ciepła w kabinie. Wskaźnik temp wskazuje lekko nad połową. Raz na jakiś czas dmuchnie ciepłym, ale przez chwilę. Dzisiaj ciągałem trochę na max i temp na wskaźniku...
Ten górny korek jest z zaworkiem ciśnieniowym i właśnie zaworkiem wyrzuca płyn, cos powodowane jest nagromadzeniem zbyt dużego ciśnienia w układzie, pytanie skąd sie bierze czy ze sprężarki czy z głowicy?
Może i był tak mam od początku :idea: A wszystko poskładane ok :D było robione u gościa który się na tym zna i robił to nie raz .Stawiał jak wszyscy na chłodnice oleju ale to nie to :cry: Z czymś takim jeszcze nie miał do czynienia ze nic nie było widać po uszczelce ,zero ciśnienia powietrza w zbiorniczku . tyle ze cały czas minimalnie ubywa oleju auto...
Cześć, w silniku 2,5 DCi G9U 754 rocznik 2005 ucieka mi płyn chłodnicy i do tego jest masło pod korkiem wlewu oleju. Zbiorniczek wyrównawczy czysty, ciśnienia w układzie nie ma, silnik nie dymi. Ostatnio odpowietrzyłem układ, zalałem płyn na maxa i tak samochód stał tydzień i nic nie ubyło, potem przejechałem 20km a w zbiorniczku pusto. Gdzie poza UPG...
Też myślałem jeszcze o turbo bo jest chłodzone "wodą", ale czy tutaj też ze względu na różnice ciśnień płynu i oleju, nie powinno być też na odwrót z przedostawaniem się tych cieczy ? Jak by to powiedzieć prosto.... Może być pękniecie/nieszczelność między płynem a spływem oleju. Płyn pod ciśnieniem a olej w spływie nie. Na próbę można odłączyć płyn...
Dzień Dobry Chciałbym prosić o pomoc w następującej kwestii: dokładny i jasny opis ustawienia rozrządu w masterze 2.5 dci 120 bez użycia zestawu blokad, dodam, że chodzi o zdjęcie głowicy (rozgrzany na postoju - nie ma ciśnienia w układzie chłodzenia; po jeździe fontanna ze zbiorniczka wyrównawczego, odpowietrzników na przewodach gumowych; ponoć zagotował...
Panowie gdyby ktos szukal wlasnie doszedlem do tego. Komunikat o usterce cisnienia oleju i rozrusznik milczy, przyczyna byla jak duzo ludzi pisalo przegnity kabel w korytku albo nawet troche nizej ,czerwony z akumlatora do puszki pod zbiorniczkiem wyrownawczym. Wiem ze duzo ludzi pisalo otym ale auto stalo w gownianym miejscu i niemialem jak tam nadu...
sprawdzalem .. wszystko jest szczelne. dzis zauwazylem z prawej strony kolo przedniego koła taki zbiorniczek z ktorego wychodzi wezyk do podcisnienia w kolektorze dolotowym.. jest lekkie pekniecie ale nie czuc zeby ciagnelo tam lewe powietrze. wogole dziwne rozwiazanie bo jeszcze w ten zbiorniczek dochodza do tego przewody poliwowe. Gdyby ciągneło...
Więc auto obejrzało dwóch mechaników-kolegów i wyciągnęło następujące wnioski. Pompa wspomagania chodzi, ponieważ chodzi głośno-słychać ją, w zbiorniczku jest "wir" oleju, jak wyciągnie się wtyczkę z czujnika ciśnienia oleju i kręci się kołami to silnik przygasa, jak wtyczkę się włączy silnik podnosi obroty. Silnik chodzi na obrotach 950-1100 jak chodzi...
ciśnienie zbiorniczek zbiorniczek ciśnienie ciśnienie zbiorniczek plynu
lanos schemat instalacji spawarka głośny oporność grzałki mastercook
Instalacja elektryczna Hyundai i30 - przegląd i diagnostyka Płyta główna DABKXMB18B0 w Asus TUF Gaming FX506