Pokrywa rozrządu w górę i zawory do regulacji. W Renówkach pierwszy cylinder jest od skrzyni. Potwierdzam jednak przed zmierz ciśnienie w cylindrach
Ustawić rozrząd-sprawdzić ciśnienie w cylindrach.
Zmierzyć ciśnienie sprężania na wszystkich cylindrach
Stawiam na uszczelkę.Sprawdź ciśnienie na cylindrach.
Jest egr. Był cały zawalony nagarem, wyczyszczony I zaślepiony. Jutro wjeżdżam sprawdze jeszcze raz rozrzad i ciśnienie na cylindrach
Witam Posiadam clio jak w temacie. Problem z porannym odpalaniem . Moje pytanie jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na cylindrach?
A mierzyłeś mu ciśnienie na cylindrach?
Lata na gazie?
sprawdź jakie jest ciśnienie w cylindrach i napisz,ile juz auto przejechało na tym gazie?
Zobacz ciśnienie w cylindrach.
Tylko wciśnięte. Może paliwo jest już na tłoku i dlatego zalewa silnik. W tym przypadku, który robiłem była jeszcze źle zamontowana kopułka - palec był za nisko, przy kręceniu iskra ok ale już w cylindrze była za słaba. Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Powietrza nie zassie z zewnątrz ale może wpompować z cylindra spalania przez nieszczelną uszczelkę pod głowicą
Jeżeli są to cylindry koło siebie to być może uszczelka pod głowicą między cylindrami się wypaliła. Sprawdź ciśnienie na cylindrach.
wtryskiwacz/ciśnienie
Prali na wszystkie gary, jednak w jednym coś puka, albo zawór albo panewka. Muszę jeszcze sprawdzić ciśnienie na cylindrach.
Różnica pomiędzy cylindrami nie może przekraczać 10%
Witaj kompresja na drugim cylindrze jest zbyt niska Niska a dokładniej jakie jest ciśnienie.
No jest źle. CO przekroczone ponad 5 razy, HC tez w zasadzie wysokie. Silnik nie spręża na pierwszych dwu cylindrach, zrób próbę olejową.
oczywiście podstawowe rzeczy takie jak filtry, rozrząd, węże żeby pompa nie łapała powietrza oraz ciśnienie w cylindrach sprawdzone ?
Witam mam problem i nie jestem pewny na 100% , samochod kopci na bialo , pracuje na 3 cylindry , plyn wywala zbiorniczkiem ,czy to objaw padnietej uszczelki pod glowica ? jeszcze na 3 cylindrze jest niskie cisnienie 7bar
Na dwóch pierwszych widać ewidentnie ślady oleju. Przyczyna- uszczelniacze zaworów lub pierścienie na tłokach. Proponuję zmierzyć ciśnienie na cylindrach, wszystkich.
Ciśnienie jest ok na wszystkich cylindrach.
A widzisz:) Sam doszedłeś do właściwych wniosków, wystarczyło nakierować.
Cisza jak makiem zasiał, w październiku robiłem uszczelkę pod głowicą i nowe zawory wydechowe bo nie było ciśnienia na 2 cylindrach.
Jeśli paliwo jest podawane na niedziałający cylinder to świeca powinna być mokra. Kilka możliwości: Świeca sucha oznaczała by uszkodzony wtrysk lub jego zasilanie. Zamień przewód WN z innego cylindra. Sprawdź ciśnienie na cylindrach. Być może tylko zawory są za ciasne.
ciśnienie. Wypalony zawór.
Powinieneś też sprawdzić ciśnienie na poszczególnych cylindrach bo prawdopodobnie masz problem z " przedmuchem".
hmm zadziwia cie ? hehe niema co ta jednostka jest konstrukcyjnie dość stara sięga początku lat 90-tych a ja myślę ze powinien ci olej brać bo przy takich objawach masz na moje oko malutkie ciśnienie w cylindrach
Witam! Byłem wczoraj w serwisie Renault. Zmierzyli mi ciśnienie w cylindrach- jest dobre 8,75 bara. Równo dla każdego cylindra. Stwierdzili, że uszczelniacze zaworów przepuszczają, są przedmuchy i to jest ten powód oleju w kolektorze ssącym. Wyliczyli mi ewentualny koszt naprawy na ponad 1.300 zł. Ha, ha,ha! Może wlać mu oleju mineralnego, póki co jeżdżę...
Załóż pasek i nastepnie przekręć wałem to zobaczysz czy nie blokuja zawory.Dobrze jest sprawdzić ciśnienie czy jest podobne na wszystkich cylindrach.
Ciśnienie w komorach spalania wynosiło około 28 bar
Sprawdź ciśnienie na cylindrach i czy poziom oleju w silniku się nie podniósł.
a czy występują jakieś błędy w komputerze?? sprawdzałeś ciśnienie na 4 cylindrze??? co masz w układzie chłodniczym wodę czy płyn???
Miałem podobny problem w takim clio tylko wypadanie zapłonów cylinder 2, okazała się uszkodzona głowica silnika (wypalone zawory), sprawdź ciśnienie sprężania.
Niestety CLIP nic tu nie pomoże . Masz uwalony któryś wtrysk. Podłącz pod komputer diagnostyczny i zrób test cylindrów
Witam, piszesz jedynie,że silnik klekocze jak jest zimny, sprawdż może ciśnienie w cylindrach i ciśnienie oleju, bo może wystarczy wyregulować zawory i wlać świeży olej 15W40
Zawory są wyregulowane i sprawdzone ciśnienie w cylindrach - po 13 bar na każdym cylindrze.
Wypalony zawór też da taki objaw (zmierz ciśnienie w cylindrach)
sprawdż jeszcze ciśnienie w cylindrach, ustawienie zapłonu, świece i przewody
Miałem podobny problem z meganką dusiła się i muliła ale z rury wydechowej zaczeła lecieć para.Jak się okazało poszła uszczelka pod głowicą .Po z planowaniu głowicy i wymianie uszczelki auto jeżdzi ale pali jak smok.Mechanik z serwisu Renault powiedział że nie powinno się planować głowicy w tych autach.Sprawdz ciśnienie w cylindrach to pewne żeczy wykluczysz.
a jak tam ciśnienie na tym cylindrze po wymianie paska co miał być gicio?
Witam! jeśli samochód działał poprawnie do wymiany rozrządu to masz przyczynę chyba że dziwny zbieg okoliczności i coś się stało. W renault jest bardzo prosto ustawić rozrząd, fabryczne znaki na kołach i korpusie są bardzo dobrze widoczne a poza tym na pasku są jeszcze kreseczki. Jeśli to nie pomoże to sprawdzaj ciśnienie w cylindrach a potem zasilanie...
Według niektórych uszkodzone uszczelniacze to powodują .Olej spływa z trzonka zaworu i spala się podczas rozruchu. Nie wiem co o tym sądzić. Albo po prostu złe spalanie mieszanki. A tutaj przyczyną mogą być wtryski ,dawka itp. Wygięta korba to raczej problemy cały czas. A do tłoka i cylindra warto by było zajrzeć kamerą. No i ciśnienie na garach.
witam, są dwie mozliwości, pierwsza optymistyczna , niedrożna odma lub elementy wytracania oleju z przewietrzania skrzyni korbowej, druga najbardziej prawdopodobna, duże przedmuchy na cylindrach, luz cylinder -tłok przekroczony(zuzyty), ratuje jedynie naprawa wymiana tłoków i szlif tulej cylindrowych na wymiar naprawczy, lub wymiana silnika w dobrym...
Zmierzyć ciśnienie w cylindrach. Możliwość nadpalenia grzybka zaworu na którymś cylindrze. Poza tym świece wyglądają zbyt czysto. Powinny być troszkę w barwie kawy z mlekiem. Jeżeli pomiar ciśnienia w cylindrach wyjdzie poprawnie, to może lewe powietrze gdzieś zaciąga.
Spróbuj nie odłączać cewek tylko wtryski (łatwy dostęp) i wtedy oceń który cylinder słabiej reaguje, możesz też sprawdzić ciśnienie sprężania, aby się upewnić czy to usterka elektroniczna czy mechaniczna
Czyli mowa o silniku K704? Co znaczy "wybita cewka"? Ale rozumiem, że drugi cylinder zwyczajnie nie spala paliwa. Zawory regulowane hydraulicznie. Cewki sterowane indywidualnie przez sterownik. Ponadto czytam, że iskra występuje. Woda na cewce ma znaczenie, kiedy tam jest a nie po jej wymianie. Więc koniecznie trzeba zbadać ciśnienie w cylindrze. A...
zmierzyłem ciśnienie na cylindrach i wynosi ono po 12 na każdym z cylindrów ,
Jeżeli chodzi o parametry do podglądu. Nie pamietam, czy jest synchronizacja, masa powietrza na bj. i przy 2000, 4000 obr., czasy wtrysku, zmierzyć podciśnienie na bj i obserwować pod obciążeniem, opóźnienia zapłonu na poszczególnych cylindrach, ciśnienie paliwa itd.
Ciśnienie w cylindrach jest, głowica jest Ok, Rozrząd jest dobrze ustawiony nie przeskoczył
Problem dotyczył dwóch cylindrów , również i tego .
Trzeba posprawdzać ciśnienie na wszystkich cylindrach bo pewnie pęknięta jest któraś tuleja skoro głowica i uszczelka jest sprawna .Czy sprawdzana była dokładnie głowica bo zdarza się ,że pękają.Wymiana silnika na inny typ wiąże się z wymianą komputera bo inne są parametry sterowania.
Witam. Mam problem z wypadaniem zapłonu w Renault Laguna 2 2001 rok produkcji, 3.0 benzyna, 207 KM. Czy ktoś może miał już podobny problem w tym aucie i udało mu się go rozwiązać. Proszę o jakieś sugestie. Ciśnienie w cylindrach jest w normie. Świece wymienione jakiś rok temu. Cewki też.
Zdejmij osłonę rozrządu i zobacz gdzie dokładnie jest wyciek ale skoro silnik na PB kuleje to raczej uszczelka pod głowicą do wymiany,sprawdź ciśnienie w cylindrach tak jak radzi kolega wyżej.
Halo i co myślicie z tą uszczelką ??????????? Dodano po 19 a i jeszcze jedno sprawdzałem ciśnienie w cylindrach i jest ok
Ciężko o dobrego mechanika. Czemu akurat pomysł regulacji zaworów? Dodano po 1 Ciśnienie na cylindrach sprawdzałem i wynosi 11.5 bara, na każdym cylindrze.
Dziś doprowadziłem do tego ze udało mi się go odpalić i jak już odpalił to nie pracuje na pierwszy cylinder w renault liczone od skrzyni zastanawiam się czy sterownik czy instalacja
Witam. Mam problem z Renault Gama T 2017 r. 460 KM. Auto ma problem z odpaleniem po dłuższej trasie, np.: przyjeżdża na załadunek, stanie na bramie, zgasi silnik, idzie się zarejestrować i po 3–4 minutach auto ma duży problem, żeby odpalić. Najśmieszniejsze jest to, że dzieje się to raz na 2 tygodnie. Ostatnio nie mógł wcale odpalić, dopiero pomogło...
świece napewno grzeją wszystkie, ciśnienie pomierzone jest równe na wszystkich cylindrach jutro jade na diagnostyke silnika
Witam Więc jednak nie skończyło się szczęśliwie :-( Ze względu na budowę wtrysków ciężko jest coś dorobić samemu żeby je wyrwać, ja mam Movano i miałem zapieczone 2 wtryski lekko się dały zruszyć obkręcając je kluczem jak kolega pisze powyżej puzniej zalałem antykoksem , zluzowałem łapki trzymające wtryski, zapaliłem silnik i po gazowaniu ciśnienie...
Właściciel auta nie skarży się na hałas pochodzący z okolic sprzęgła i "dwumasy". Sugeruję rzetelnie sprawdzić ciśnienie w cylindrach, ustawienie rozrządu, kable WN i świece oraz układ paliwowy.
Zamień miejscami wtryski i wtedy spójrz czy błąd powędruje wraz ze zmiana wtryskiwacza, przy okazji sprawdź ciśnienie sprężania na 2 cylindrze, jeśli ciśnienie ok i błąd powędruje wraz ze zmianą wtrysku, wtrysk do wymiany jeśli nie powędruje szukaj dalej.
Sprawdziłbym ciśnienie na cylindrach i pompę paliwa. Może tam coś jest nie tak. Może pierścienie nie trzymają. Nic innego mi do głowy nie przychodzi
Samochód zagadka!Byłam na serwisie skrzyni,wstępnie Pan mnie poinformował,że skrzynia ,którą posiadam (tryb awaryjny) muli mi silnik,gaśnie,tylko mam pytanie czy przez tą skrzynie,moge mieć niskie ciśnienie?Nie wiem za co się zabrać,pieniądze uciekają...Nie wiem czy powtórzyć ciśnienie w cylindrach u innego mechanika dla pewności.
Mierz ciśnienie tak jak ci kolega wyżej napisał. Płynu w zbiorniczku nie ubywa?
Wymieniłem świece,przewody,cewkę,filtr paliwa,wtryski zostały sprawdzone i maja sie dobrze,ciśnienie na wszystkich cylindrach w normie.Nie mam bladego pojecia co dalej robić.Moze ktos miał podobny problem. Nic nie sprawdziłeś, powymieniałeś zbędnie części tylko. Po pierwsze - prosze poprawić temat - slangu tutaj nie używamy. Po drugie diagnostyka -...
Witam Jest możliwe że przyczyną takiego zachowania silnika jest uszkodzona uszczelka pod głowicą ale możliwe też jest że możesz mieć problem z zaworami (nadpalone, podparte itd) i to może powodować niepoprawną pracę jak i zalewanie świec. Jeśli możesz spróbuj zmierzyć ciśnienie jakie masz na poszczególnych cylindrach. Pozdrawiam
Sprawdź czy założyłeś odpowiednie świece żarowe i czy np nie rozgrzewają się zbyt długo. Sprawdź też ciśnienie sprężania na cylindrach i nie zaszkodzi też sprawdzić czystości filtra paliwa. Pozdrawiam.
Miałem taki podobny problem z tym że mój bolid nie ma takiej elektroniki(Polonez 89) gaźnikowiec wracałem z Wrocławia kiedy silnik na wysokich 5000 obr 140 na blacie nagle zaczął się dławić staje patrze i widze że filtr powietrza lata na wszystkie strony.wziełem kabel (zestaw naprawczy:P) obwinęłem już tak nie latał jade dalej ale już wolniej kontrolka...
witam, byłem u mechanika sprawdzał mi go na komputerze i powiedział, że ciśnienie w pompie paliwowej jest za małe i że, trzeba by było sprawdzić ciśnienie w cylindrach a koszt sprawdzenia jednego wtrysku na przelew wynosi 60zł
sprawdzałem ciśnienie ma 14 barów. Na każdym cylindrze. To inny powód jakiś. Dzisiaj znów go nie odpaliłem. Znów na popych. :(
po zjedzeniu plaka wyrzuciło kilka błedów : Opis DF325 układ recyrkulacji spalin - Zwarcie lub obwód przerwany - Staly DF002 - Czujnik temperatury zewnetrznej - Zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany - Staly DF056 Czujnik przepływu powietrza - Zwarcie lub obwód przerwany - Staly DF040 - Cylinder 1 Obwód wtryskiwacza - Napiecie zbyt niskie -...
Jakby przedmuch był między cylindrami, to na obu by ciśnienie było równe zeru. Na moje to jak dmuchałeś w trzeci cylinder to akurat krzywki wałka były ustawione tak, że przez kolektor i uchylone( podparte brakiem luzu) zawory powietrze pojawiło się w drugim cylindrze. Jeśli na trzecim cylindrze jest zero barów, to albo wypaliło zawór, albo coś się stało...
klej BOOL w zielonej tubce Ciekawe, znaczy chodzi o klej BOLL? Skoro przedmuchy z cylindra go nie wydmuchały to tym bardziej słabe ciśnienie oleju go nie powinno ruszyć.
Witam. Mam problem z laguną 2.0 v8 rok 97, silnik nie wkręca się na obroty do poziomu 2 400 obrotów. Po przekroczeniu tej granicy jest wszystko dobrze. Zjawisko to występuje na benzynie jak i na gazie. Jest to podobne zjawisko jak by nie przepalał jeden cylinder. Sprawdzałem ciśnienie na wszystkich cylindrach i jest równe. Regulator podciśnieniowy też...
jak już głowy nie zdejmujesz, to po założeniu paska ciśnienie na cylindrach zobaczyć by należało przyżądem w tym celu skonstruowanym. tak stan zaworów orientacyjnie określić możesz. pozdrawiam
Witam! Poszukuje opisu kodów błędów do renault master 2.2dci 2001 rok, podłączony komputer wyświetlił błędy 6176, 6152, 6145, 6150, slink odzywa sie ale odrazu gaśnie brak komunikacji z czujnikami temperatury(pokazuje -40 stopni cencjusza) silnika, czujnika GMP(jak się odezwie to obrotomierz lekko drgnie) i przepływomierza(temp. powietrza -40 stopni...
Jak wzrasta ciśnienie to raczej nie jest wina świecy :D Na początek zobacz czy wałek nie ma zużytych krzywek.
Uszkodzony wtryskiwacz, brak ciśnienia w cylindrze.
Dziś sprawdziłem ciśnienie na cylindrach, na 1 - 12,1, na 2-12, na 3-11,9, na 4-12,1 chyba nie ma czego się przyczepić?
A jak wlejesz trochę oleju do cylindra (do pomiaru ciśnienia sprężania to czy uszczelni(chodzi czy wina pierścieni)). " - ciśnienie sprężania 1,35 MPa <=> 13,5 Bara "
Wyłączyć całkowicie instalację gazową. Zrobić porządną diagnostykę: sprawdzenie błędów, ciśnienie paliwa , sprężanie na cylindrach , synchronizacja rozrządu. Stan świec zapłonowych kabli, sprawdzić czy nie zaciąga fałszywego powietrza. Pół godzinki roboty i wszystko wiadome.
Akurat auto pali na te trzy cylindry pod kolektorem...Już pisałem wcześniej-cewki są OK. Po odpaleniu auto już dziwnie pracuje i nie wchodzi na obroty. Po chwili zaczyna kuleć i zapala się check i błąd P0300. Po skasowaniu błedu podczas pracy silnik zaczyna pracować na wszystkie cylindry ale nie wchodzi na obroty. Ciśnienie na tłokach jest OK.
Zmierzyłem ciśnienie w cylindrach i okazało się,że jeden cylinder ma ciśnienie niecałe 12 a reszta po 15 atm. I na tym pierwszym wypadały zapłony nic samo się nie psuje, taki jest efekt końcowy jak się jeździ na niesprawnych wtryskiwaczach.
kicu1982. Jeżeli wszystkie zabiegi związane z wymiana cewek, przewodów, świec zawiodły a piszesz że dławi się na 2 - rozumiem że kuleje to sprawdź ciśnienie na cylindrach gdyż różnica pomiędzy nimi nie może być za duża. Jeżeli ona występuje to koszt wymiany, naprawy jest stosunkowo spory.
A pompa paliwa sprawna? Podaje odpowiednie ciśnienie? Czy iskra pojawia się na wszystkich cylindrach podczas próby rozruchu? Piszesz o wymianie kabli itp. to było przed awarią, czy po wymianie samochód działał normalnie?
Reduktor mam nowy. Po operacji, zawory wyregulowane, ciśnienie na cylindrach sprawdzone - jak przerywało tak przerywa nadal. Jak dalej diagnozować? Po odpaleniu zdarza się przez chwilę, że i na benzynie lekko przerwie na pierwszych metrach.
Skoro chodzi również na lpg koniecznie musisz sprawdzić luzy zaworowe.To na początek.Może też sprężanie,zawór wydechowy może być wypalony.Jeżeli wszytko będzie OK odłącz akumulator lub jeszcze łatwiej komp. wtrysku (te silniki jednak lubią się programować zwłaszcza jeżeli jest źle wyregulowana inst. lpg.Możesz też sprawdzić cewkę ,pomimo tego , że jest...
A diagnostyka komputerowa robiona? Pomiar ciśnienia na cylindrach?
mam problem mianowicie moja meganka rano długo kreci zanim odpali później już jest wszystko OK odpala od tyknięcia sprawiłem świece wtryski ciśnienie na cylindrach mam założony zaworek zwrotny paliwa i nadal ciężko pali zaznaczam ze jest na pompie LUKAS
Ja widzę takie możliwości: 1. Uszkodzenie agregatu ABS polegające na nieszczelności elektrozaworów, ciśnienie z obwodów cofa się do akumulatora ciśnienia. Na postoju pedał będzie twardy, ale po odpaleniu serwo powoduje znaczące zwiększenie ciśnienia w układzie i ten wewnętrzny przeciek jest bardziej zauważalny. Jeśli problem występuje we wszystkich...
Teoria jednego z mechaników od ciężarówek... Wtryskiwacze działają super na maszynie w powietrzu, po włożeniu do komory cylindra otrzymują ciśnienie kompresji które blokuje ich poprawne działanie Ciśnienie sprężania ~30 bar. Ciśnienie Common Rail 250-1500 bar. Ciekawy człowiek to musi być...
Witam, przeszukałem za pomocą wyszukiwarki Google i niestety nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie a brzmi ono tak: Czy ciśnienie na listwie comon rail powinno się utrzymywać gdy auto jest na postoju. Po podłączeniu kompa kiedy auto jest w spoczynku pokazuje 2-4 Bar kiedy kręcę rozrusznikiem skacze w przedziale 280 do 480 Bar i niewiem czy dane te...
Rozrząd odpada jeżeli silnik pracuje równo. Sprawdzić wtryski, pompę i ciśnienie w cylindrach. Powodem złego zapalania może być zabrudzony "przemiennik magnetyczny na wale korbowym, wystarczy odkręcić przemyć i zamontować ponownie.
Możesz zamienić wewnętrzne z zewnętrznymi? Zrobiłem to zanim zadałem pytanie na Elektrodzie. Dlaczego nie zaczynasz od błędów, przecież lampka świeci ?? Zrobiłem to zanim zadałem pytanie na Elektrodzie. Teraz miałem problem z odczytaniem błędów, ddt2000 nie widział mi żadnych błędów. Przy niedomaganiu dwóch sąsiadujących cylindrów (w tym przypadku...
W tym trupie co mam teraz to jest tak:34, 33,34 i... 20. Przy zimnym silniku po uruchomieniu kopci jak diabli(pewnie przez ten jeden cylinder bez tłoka :)) przez około minutę, później przestaje. Ale ogólnie to złom bo jest gdzieś szczelina gdzie olej pcha się w płyn chłodzący. Ale konkretnie to mam rozumieć to tak: jak jest mniej więcej po równo(czyli...
Więc pokazałeś test sprawności cylindrów, zrób testy ciśnienia paliwa i test rozruchu. Często za suche paliwo blokuje elektrozawory i nie są w stanie doregulować ciśnienia.
Zastanawiające jest ciśnienie w cylindrach wg.mnie za wysokie powinno byc około10atm.może to być kwestia regulacji zaworów (0,10-0,15 ssący i0,25-0,30wydechowy)lub była robiona głowica i coś popsuto
Nie ma znaczenia jak ustawisz koło pompy wedle walka czy rozrządu, te pompy mają za zadanie wytważać ciśnienie, a sekcje na poszczególne cylindry rozdziela sterownik silnika poprzez wtryski. Co do numerów, uważam że nie mają większego znaczenia,oby pompa była od takiego samego silnika.
Trafic 2.0 dci Rok 2012 Wtryskiwacze: elektromagnetyczne EDC17C11 Korekty wtryskiwaczy OK ->bliskie zero, ciśnienie na rampie OK, filtr paliwa nowy. Na wyświetlaczu nie sygnalizuje usterki, tylko pod komputerem. Nie spotkałem się z takim przypadkiem, więc piszę może ktoś coś podpowie. Auto normalnie odpala, pracuje równo, dobrze się wkręca. Po rozgrzaniu...
ciśnienie cylinder renault renault cylinder ciśnienie sprężać cylinder
excel wyszukiwanie tekstu bateria goclever quantum ciśnienie układ chłodzenia
hisense pralka sterownik hulajnoga elektrycznase
Zacisk 61 w alternatorze: funkcje i problemy Nieswiecąca dioda LED - przyczyny i rozwiązania