Powie ktoś gdzie jest czujnik ciśnienia doładowania silnika? Najlepiej jakieś foto
Witam Posiadam Renault Master III 2.3 125km bez AdBlue 2015r. Samochód prowadzi się dobrze, płynnie chodzi, wkręca się na obrotach. Po włączeniu tempomatu i ustawieniu prędkości po niecałych 30 sekundach wyłącza go i wyskakuje błąd silnika i żółty klucz. Czyściłem całą przepustnice, czujniki, EGR (nie jest zaślepiony). Wyczyszczony czujnik pod pedałem...
po fizycznym odłączeniu poduszki pasażera wyświetla dodatkowy błąd opisany jako 9004. Dobrze byłoby potwierdzić te informacje jeszcze innym urządzeniem . Wydaje mi się że DF003 wypada z obwodu poduszki kierowcy a z pasażera powinno być DF004 .
Dzieki Kolego za pomoc,odpisze niebawem co z tym sie dzieje..(w niej silnik wymienialem,zamontowany jest z Renault ll-jak ktoś potrzebuje info co podczas,takiej wymiany pasuje a co nie-mogę sie podzielic )ale ten problem pojawil się teraz.pozdrawiam
Witam. Kupiłem auto z danymi wadami, na desce wyświetlają się kontrolki Check, świece żarowe, serv, po podłączeniu kompa wyświetlają się takie błędy df032 df056 df025 df001 df004 df002 Wymieniłem czujnik temp na nowy nie pomogło plus do tego wiatrak cały czas chodzi i przepływka też, fakt że nie na nową, bo jest droga i nie jestem pewny czy to jest...
Ustawcie rozrząd jak ma być. A po drugie clip podaje przecież o co chodzi z błędem prawda?
Kolega Szymitsu21 pomógł rozwiązać problem podsyłając odpowiedni wsad
renault renault modus diagnostyka renault renault diagnostyk renault renault
instrumenty elektroniczne podciśnienie aisan włącznik wentylator polonez
ricoh blade kopie crunch gpx1000
Podłączenie zasilania 1-fazowego do falownika 3-fazowego Niedziałający licznik kilometrów: przyczyny i diagnostyka