Przypisanie tak samo jak bez HF Wyczyszczenie niemożliwe Nowa karta z HF za 320
Renault Espace radio zablokowane na wyświetlaczu error, brak możliwości wbicia kodu. Wystarcz włączyć radio i czekać aż pojawi się możliwość wpisywania kodu. Jeżeli chcesz modyfikować eeprom to masz plik z wyłączonym kodem. Kod jak sadzę znasz ale dla pewności podaję 0121.
Renault Visu.
tu masz odp.na jedno pytanie a co do drugiego to należy poczysc wszystkie styki na zamkachurl=http://obrazki.elektroda.net/... http://obrazki.elektroda.net/4_123802014... Dodano po 1 zajżyj tu http://www.espacepl.org/forum/portal.htm
Chodziło mi o to, że pomiar powinien być na akumulatorze tudzież alternatorze żeby spadki napięcia na przewodach nie wprowadzały niepotrzebnego zamieszania.
Zadziała bez kodowania z innego Espasa, i Laguny2, nr VIN nie ma tu znaczenia w działaniu, nie zadziała tylko ze G-Scenika 2 choć wizualnie jest identyczny
Blokada kierownicy. Spróbuj zluzować regulację kierowcy i kilkukrotnie mocno szarpać w każdą stronę. Być może ruszy.
można tak zmodyfikować FLASH, żeby przy pierwszym podłączeniu został sparowany z systemem immobilizera pojazdu. wystarczy jednak przelut 29F… i też zagra. Z tego już nic nie urzeźbisz, szkoda czasu. Napisz skąd jesteś, będzie łatwiej.
Odłącz aku przynajmniej na noc, następnie rano podłącz go, odpal silnik i nic innego nie włączaj, nie dotykaj pedału gazu - to ważne - silnik ma pracować do momentu gdy usłyszysz pracę wiatraków chłodnicy. Wtedy zgaś silnik, odpal ponownie i w drogę. ECU zczytał parametry pracy i powinno być OK (jesli czujnika masz dobre)
Jest to kość umieszczona gdzieś w nadkolu możliwe że jest tam więcej przewodów niż tylko ABS, np: czujnik zużycia klocków lub jakaś większa kość łącząca wiązki.
Za konsolą środkową w podłodze (między fotelami) jest klapka a pod nią złacze
Polecam stronę http://catcar.info Po dodaniu VIN lub przynajmniej wersji silnikowej będzie łatwiej .. Na stronie masz dostępne wszystkie numery części do wielu marek ...
Proszę bardzo.
Witam szukam pewnego wsadu do Tunera FM model RENMCC201-00 z Renault espace 2004r.
Na przykład tak: http://www.espacepl.org/f/viewtopic.php?...
Popraw luty na tej dużej kostce wchodzącej do licznika. Godzina roboty przy kawie i po problemie 😉
Koledze banmar gratuluję wiedzy. Proponuje poszukać w Google co to jest A82C250 bo na pewno nie jest to pamięć. Tam powinna być pamięć 95160 a jak nie to Motorola do przełożenia czyli ten największy układ.
Na pierwszych dwuch zdjęciach są wtyczki od zestawu głośnomówiącego ( chyba Parrot mki 9200) bez centralki to głosu nie będziesz miał gdyż sygnał z głośników powinien mieć przelot przez przekaźniki ... jeżeli ten zestaw jest nie kompletny to powróć do oryginału pospinaj oryginalne kable i dźwięk powinieneś już mieć ... Kod do do radia jest w tunerze,...
Krzyżak mógłby być do przejrzenia, ale nie ma standardowych objawów jak przy zapieczonym krzyżaku. Tylko to zdarza się w tym typie pojazdu
Spróbuj przytrzymać przez kilka sekund przycisk MAP MAIN.
Pozostaje rozmontować i złożyć z prawidłowo nawiniętą taśmą(z odpowiednim luzem lewo/prawo)
Hasło dla Ciebie do poszukiwań: VISU SCHEMA
Moduł UCH - autopoprawka musiała mi zadziałać. By się do niego dostać należy zdjąć deskę rozdzielczą. Jest po lewej stronie, pod bezpiecznikami.
Możesz zagiąć z jakiegoś twardego drutu. Będzie szybciej. Wewntualnie caly konektor np. BOSCH 1287013003
W załączniku serwisówka do silników M9R.
Na angielski na pewno, na nasz ojczysty chyba jeszcze nie w tym roczniku. Można bezinwazyjnie clipem to zrobić wchodząc w tablicę wskaźników. I nie czytaj już forum renaulta.
Zrób sobie układ pomiarowy z miernika i żarówki 12V 21W. Czasem pomiar napięcia bez obciążenia jest ok ale już pod obciążeniem siada. Wygląda na słaby styk lub przerwany przewód.
Zerknij proszę tu: 1183721 Rozdział: "Tylne fotele i regulacje"
Pobierasz sobie z neta program ,, renault dialogys,, i masz dokumentacje nie tylko do espace,a
W uszach alternatora są wciśnięte tuleje, podeprzyj uszy na czymś, np. na imadle i stuknij młotkiem żeby się przesunęły, będzie Ci łatwiej ustawić alternator i wkręcić śruby
A po co to mierzyć? Jak pogięło to kręci jak bez kompresji. Kręci tak?
Moduł UCH jest zespolony wraz ze skrzynką bezpieczników. Moduł ten obsługuje nie tylko klakson. Migacze, światła, immobilizer, itp., itd. https://obrazki.elektroda.pl/4518481100_... Tutaj masz na przykładzie laguny 2 a na końcu filmu opisy gniazd [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Więc mówię na łączeniu skrzynia silnik na górze pod wymiennikiem ciepła.
nikt ci tego nie zagwarantuje ale jeśli wszystkie bezpieczniki są sprawne jest duża szansa że są uszkodzone
Sprawny alternator ma od 13.8 V do 15V . WIęc przyjmując średnio 14v masz 350W . Znając życie zakupiłeś przetwornicę 500/350 . Czyli 350w ciągłej . 500W chwilowej . Powinno wytrzymać na obrotach biegu jałowego pod warunkiem że w samochodzie będą wyłączone wszystkie możliwe odbiorniki prądu . Przede Wszystkim układ wentylacji wnętrza - bo wentylatory...
Sprawdź czy na silniku dmuchawy ) przecież było wyrażnie napisane , że chodzi o sterowanie nawiewem a nie o dmuchawę
Wtyczka i przewody cewki 4 cylindra
Skontroluj czujnik ciśnienia oleju.
Tak. Robi się dokładnie tak samo jak normalne.
Pewnie zerwała się między jednym a drugim zamkiem, to espace III rozumiem?
1. 30Nm 2. 30Nm 3. 300° +/-6° nowe śruby oczywiście.powodzenia
mam tylko to
Właśnie nic nie brakuje. To palisz i jedziesz a nie zmyślasz.
Witam słabo szukasz kolego. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
W lagunie byl ktorys z duzych 40-60a pod maska. Ale przed kombinowaniem z bezpiecznikami sprawdz ptyczke od sterowania-u mnie pod kanapa. Czesto gubi styk
Polutuj po prostu cały scalak, to raczej nie pęknięta ścieżka, tylko zimny lut na którejś nóżce
Obawiam się ze sterownik absu umiera, częste w espace 4.
Do naprawy?Tzn,do zmiany zawartości po wymianie procesora,czy do modyfikacji obszaru eeprom?Bo to dwie różne rzeczy i czym innym się to robi.
witam. ja mialem podobny problem i w momecie przytrzymania dłużej przycisku po slrodku zamykania dachu powinien sie przyłuczyć .
Stosowałem anteny z kart od megane II i scenic II z funkcją HF. Są duzo mniejsze ale można podciągnąć ścieżkę. Działają idealnie. Jak nie masz takich kart to napisz. Mam kilka sztuk
Witam ! Może to pomoże !
kraftstoff einspritzung ausser betrieb to znaczy paliwo wtryskowe poza użyciem(zakresem) ,że ci to tak napisze. czyli nie spełnione warunki ciśnienia paliwa. prawdopodobnie zawór regulacji ciśnienia .Taki komunikat w każdym normalnym aucie odcina moce i po odpaleniu ponownym dalej jedziesz. Renault musisz skasować błąd. odłącz na piętnaście minut akumulator...
PK6 005 wg VIN.
Mam nadzieję że pomoże. Pozdrawiam
Kluczyk "odbija" z pozycji rozruch do pozycji zapłon ? , bo wszystko wskazuje na to, że pękła sprężyna w stacyjce i jechałeś z włączonym rozrusznikiem, czyli go zniszczyłeś
Tylko wtyczka od kzfr niepodpiętą (brak zaworu). Bo tylko tym się różni, i numeramki sterownika. To najwyższy czas to zmienić, czyli sterownik na właściwy. Czemu nie włożyłeś takiego samego silnika?
Jeżeli jest błąd ..... 18D obwód czujnika prędkości wejściowej skrzyni ...... to dlaczego chcesz "czepiać się" wyjściowego ?
Trzeba cofnąć tłoki do środka. Więc przestawić ręczny do początku.
Nie liczyłbym na gotowe rozwiązanie, sprzęt swoje kosztuje a wiedza co i jak zrobić jest przez większość osób siedzących w kluczach zdobywana długim okresem czasu, a co do warunków domowych ... nie opłaca się kupić urządzenie za spore pieniądze by dorobić sobie 1 kartę.
Włącznik ciśnieniowy wspomagania, siedzi nakręcony na rurce i uszczelniony oringiem olejoodpornym
Przy złym podłączeniu nie zadziała. Gdzieś mam rozpiskę. Ale nie znajdę od ręki. Patrz na schemat podłączenia, nie na kolory. Masz +, - i sygnałowy. Weź miernik i sprawdź.
chlaśnij pomarańczowy (różowy) w wiązce czytnika karty
Wyłączniki dobre, a może to być wina przekaźnika? Skąd wiesz że dobre :?: Podejrzewam że masz szybę bez automatu ponieważ zapinasz żarówkę H7 zamiast silnika a w wersji z modułem na silniku byłoby to ciężkie do wykonania więc śmiem twierdzić że żadnego przekaźnika związanego z działaniem szyby pasażera NIE MA :not:
Na początek wypada sprawdzić bezpieczniki.
A poczytaj sobie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... To dość znany problem posiadaczy renaulta scenica i espasa... Znajdź tam u siebie dobrego elektronika lub znajdź ogłoszenie w internecie o naprawie wyświetlacza (pełno...) i ciesz się wskazaniami poziomu paliwa....
W każdym aucie pod tapicerka przy wlewie jest taki uchwyt aby awaryjnie otworzyc
Jeżeli jest to model z pilotem na podczerwień (czyli jednostka centralna pod fotelem pasażera) to nie ma kodu. Do jego obsługi wystarcza pilot przy kierownicy. A to że jest bardzo awaryjny to inna sprawa i po odłączeniu akumulatora potrafi się zepsuć.
Nie serwis tylko ktoś z odpowiednim diagnoskopem.
Nie robiłem takiego, ale jeżeli jest zwarcie wewnętrzne puszczam na probierni, pozwalam lekko zagrzać, szybko rozbieram i po temperaturze odszukuję zwarcie. A może masz mocno rozładowany akumulator i też będzie hamował. Jak sprawdzasz. Zwartego jednego zwoju nie sprawdzisz pomiarem oporności.
Sprawdż poprawność działania korektora ciśnienia paliwa na szynie, jak ok to bym się bliżej przyglądnął temu MAP dla tego systemu podstawowy sensor w ustalaniu składu mieszanki. Miałem taki sam objaw w Nissanie k-11 były zimne luty w przepływce dla tego auta podstawowym sensorem jest przepływka.
Jeśli masz klime to klima jeśli nie masz klimy to wspomaganie.
Sprawdz pod akumulatorem.
Miełem podobny problem w Lagunie.na wolnych obrotach ciezej sie krecilo a czesem wogole nie bylo wspomagania.To byla pompa.Pozdrawiam
to moze ksiązeczke wersji wlektronicznej ?? a jak nie to napisz schemat czego chcesz
Sprawdź czy nie ma nieszczelności pomiędzy przpływomierzem a kolektorem ssącym. Lewe powietrze na tym odcinku jeżeli sie dostaje wywołuje takie objawy
Szukam rozpiski bezpiecznikow espace 4 . 2.0 T. Konkretnie chodzi o bezpiecznik automatycznego hamulca postojowego.Dziekuje
Takie pomiary to rób zawsze żarówką.
Klapy nawiewu znajdują się w module mieszalnika powietrza pod samochodem ( ta duża plastikowa trumna przykręcona dookoła chyba 20 śrubkami i jedną lub dwoma obejmami metalowymi. Przy sciąganiu nic sie nie rozpada. Ale po mojemu nie będzie to wina mieszalnika tylko bardziej uszkodzenia w układzie chłodzenia( zatkane przewody, nagrzewnica, uszkodzona...
Fotki doszły i widzę, że masz to espace z radiem pod siedzeniem. I tu jest problem bo są tylko 2 modele co z tym chodzą i oba ciężko trafić. Panowie, albo rozmawiamy publicznie albo prywatnie, może ja też chciałbym coś zobaczyć ? <SławeK>
3.0?? Czy 2.8 Z7W?
Czy jest możliwe aby i w Espasie, zamiennik nie zadziałał ze względu na jakiś kod ? Tak, takie są fakty. Czy jeśli mam dobrą część elektroniczną, to czy czy przełożenie jej do "nowej" blokady ze sprawną mechaniką, załatwia sprawę Tak.
Możesz założyć PK 6018 ale skrzynia będzie krótsza
Witam. Na przyszłość wszystkim użytkownikom mającym ten problem; usuwamy folder z karty SD "loopdir" -> dzięki temu problem bootloop zniknie ale i nasza historia i ulubione również i jest to jedyna opcja oprócz długotrwałego pobierania i instalowania na czystą kartę SD map przez program tomtomhome co i tak zakończy się brakiem historii i ulubionych....
Instrukcja_obslugi_Cerminat_8000_Pl.rar (Link) Instrukcja_spolszczenia_Carminat_8000.do... (Link)
Puki co odłącz kleme żeby nie poszedł z dymem .
W zalaczniku,mam nadzieje ze dobre (nie podales typu auta/vinu)
Kolego - alarm w Espace III to wyższa szkoła jazdy - tylna klapa otwiera się tylko elektrycznie, steruje masą i ma specjalny sterownik w klapie ( obsługujący zamek, wycieraczkę i światła p/mgielne.) A jeszcze to pierwsze (poronione) dziecko magistrali CAN... Mimo sporego doświadczenia w systemach alarmowych w swoim E3 alarm zleciłem fachowcowi od tego...
Robiłem to w serwisie Renault. Żaden problem tylko musisz powiedzieć dokładnie co mają zrobić bo ciężko czasem z nimi. Dzwoniłem do 2 i nie słyszeli o problemach tylko chcieli wcisnąć adaptacje której tam nie ma i oczywiście stary myk może sterownik silnika uszkodzony😉.
Sprawdz zarówke i przełącznik pod kierownicą pozdrawiam
Sonda ma oscylować.Na wykresie ma być sinusoida.Jak stoi na 0.45 to raczej padnięta.A napięcie miałeś sprawdzić na wtyczce przy odpiętej sondzie bo sonda może być np ok a padnięte będzie połączenie lub ecu.Przecież błąd dotyczy obwodu sondy nie sygnału.Patrząc na ten śmieszny wykres gdy błąd nie występuje pojawia się jakaś oscylacja.
Dla potomnych pod spodem opis wymiany tranzystorów. Żeby dostać się do opornic trzeba odkręcić stelaż ochronny centrali nawiewów znajdującej się pod autem w okolicach fotela pasażera, a następnie zdjąć z niej dekiel. Opornice są przykręcone na dwóch śrubkach torx każda. Nie musimy się przejmować kolejnością, ponieważ są identyczne. Do naprawy potrzebujemy...
Bo ja myślę że masz tam kzf. Pytanie czy to SAGEM 2000 czy SAGEM 3000 - jeden nie ma , drugi ma. ( wg.dokumentacji) Jeśli nie ma kzf to warto sprawdzić czy wymienione uch jest właściwe i czy zostało dobrze zaprogramowane A co ma UCH do ECU w sprawie KFZ ? Aby coś się dowiedzieć podłączając diagnoskop to najlepiej jak by to był dedykowany do Espace...
jAK MASZ z przystanku zrobiony to nikt nie odpowie jaka linka
(-) Próbowałem wykręcić pompę ale po odkręceniu 4 śrub pompa nie chce wyjść. Pompa wysokiego ciśnienia w silniku 2,2 dci jest napędzana dość nietypowo, gdyż poprzez przekładnię zębatą, a nie pasek lub łańcuch rozrządu. Dlatego odkręcenie 4 śrub nie wystarczy, aby pompę uwolnić. Należy przedostać się do czoła pompy WC do nakrętki i śruby mocującej koło...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16...
Szukaj VISU np.: NT8416, choć tutaj mogą przydać się wcześniejsze schematy, bo ten jest zdaje się od 2007, ale zajrzeć można. edit: NT8264A są starsze, chyba z 2004, czyli przed liftem.
Wygląda że za duża odległość między czujnikiem a kołem , spróbuj zmierzyć , może ktoś przerabiał z dwumasy na sztywne.
Nic, tylko wyjąć czujnik z baku i przemierzyć. Nie ma co strzelać ile może być w baku. Jeżeli nie będziesz miał wskazań paliwa i jeździsz na gazie, to o ile instalacja gazowa nie odcina pompy, to zniszczysz ją.
Espace ma kostkę alarmową tak jak w Lagunie na tylnym lewym nadkolu. Możesz śmiało korzystać ze schematu Seo pod Lagunę.
ja Ci pomoge.piloty masz na podczerwien? sprawdzales czy nadaja?jesli tak to przesle Ci instrukcje jak wprowadzic kod.a moze chcesz sie pozbyc immo ze sterownika silnika?moge to zrobic.
renault espace espace renault wyświetlacz renault espace
obwody instalacji samochodzie unitra g8010 logitech wzmacniacz uszkodzony
easun instrukcja mikrokomputer cobra1
Wentylator do kompresora Herkules 10 z 2010 roku - jak dobrać? Kody błędów pralki Samsung Eco Bubble - diagnostyka