moze byc sama usczelka walnieta pod glowica
Należało przed zmianą uszczelki oddać głowicę do planowania, co wykluczyło by wszelkie nierówności, oraz mikropęknięcia. https://autokult.pl/36055,planowanie-glo...
Tak, carprog tylko bez dedykowanej glowicy jest całkowicie bezużyteczny.
Czy przykreciles mase na glowicy ????. Ta masa jest na sterownik i na przekaznik pompy
Uszczelka pod glowica.Raczej pewne.
glowica byla zplanowana
Auto odpaliło ale chodzi jak diesel. Nie wbija się na obroty i nie reaguje na pedał gazu. Czyżby glowica do wymiany?
Kołek jeden jest. Śrub jest tyle że głowica się ustawi.
Przy takim przebiegu i latach oddał bym głowice do zrobienia czyli uszczelniacze dotarcie zaworów planowanie.
Dane masz na opakowaniu uszczelki. Do tego silnika wszystko bedzie ok.
O co konkretnie pytasz? Jeśli chcesz to zrobić bez zdejmowania glowicy to nie polecam. Na zdjetej głowicy nic skompliowanego, jedynie zabawy jest z ustawieniem luzu zaworowego i to również zalecam zrobić na zdjetej glowicy
Masz rację sprawdziłem po vin według schematu.Mam problem z klekotanie zaworuw w czasie dodawania gazu. Przy stałych obrotach brak takiego zjawiska. Silnik po remoncie glowicy rozrzadu paski napinacza uszczelki itd.Mechanicy stwierdzili u których był remont .Taka glowica!Śmieszni. Glowica po komletnej regeneracji.
24c02 w tunerze (głowicy) tunera :)
po roku zabawy i dociekan - w koncu szczesliwy final. Za przeciekanie plynu do oleju odpowiadala zuzyta pompa olejowa. Byc moze jeszcze chlodniczka oleju , w ktora wkrecany jest filtr oleju - ale tutaj jasnych wskazan nie ma. Pompa byla rozwalona , puszczala lozyskiem. Czyli warto wymieniac co jakis czas. Faktycznie dostep po zdjeciu kola jest spoko,...
sprawdz uszczelke pod glowica skoro ubywaja plyny
A nie masz przypadkiem walnietej uszczelki pod glowica?Nie ubywa plynu?
może rozrząd ,albo uszczelka pod głowicą.
Co Sprawdzałeś w tej glowicy? Szczelność głowicy czy zaworów?
czy używany silnik lepiej zrób swoją głowicę
Sprzęgło nie ma nic do uszczelki pod głowica chyba że wymienili cały silnik. :D
W tym miejscu to tylko z simeringow walkow rozrzadu pokrywa zaworow lub co gorsza uszczelka pod glowica puszcza.
Skoro podnosi się stan płynu to jednak sprawdź szczelność głowicy
Powietrza nie zassie z zewnątrz ale może wpompować z cylindra spalania przez nieszczelną uszczelkę pod głowicą
wiec prawdopodobnie jest tak rozpadla sie guma na kole pasowym kolo walnelo w pasek rozrzadu przestawil sie rozrzad jutro bede wiedzial ale prawdopodobnie glowica do naprawy
Posprawdzaj jeszcze masy dokładnie. Ta na skrzyni może być ok, ale często występują mniejsze przy głowicy.
http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/pr...
Najlepiej taki sam. Na osłonie rozrządu powinna być naklejka z symbolem silnika. Jeśli nie ma, to jest on nabijany na bloku, z tyłu poniżej glowicy
Cześć odgrzeję kotleta rozwiązałeś problem? Sam mam teraz problem z glowicą w trafic 2..0 16v benzyna f4r820 i nigdzie nie ogę uzyskać żadnych informacji,jaką inną głowicę dobrać ,dół silnika mam w bdb stanie,niestety w głowicy jest pęknìęcie niewiem co dalej robić.
witam kolego taka glowica 1000 do 1200 za taka robote, to zalezy jak cenowo czesci i jak duzy rozrzut w zurzyciu
sory, ale jak moga byc popychacze krotsze?? moze sie nie znam, ale spoko.... kolego, z tego co widze to masz zawory do wymiany. a jak odpalisz to i glowica dojdzie do kosztow.
To nie silnik dla majsterkowicza.
Jak wymienić uszczelkę, pod głowicą w Renault Espace 2,0T, bez wyjmowania silnika z samochodu?
Wyślij vin to ci sprawdzę .
sprezarka jest woda chlodzona,dla pewnosci wymieniw jeszcze sprezarke na druga RENO-MAX,niestety do Cebie mam daleko ale jak nic nie wskuram to usmiechne sie do Ciebie napewno bo koncza mi sie pomysly i cierpliwosc. Biore pod uwage uszczelke pod glowica,tylko ze taka impreza kosztuje ok 5000pln.a jesli bedzie zdjeta glowica i sie okaze ze tam wszystko...
Powiększony luz zaworu wskazuje na skrzywienie trzonka zaworu wskutek zderzenia z tłokiem i regulacja luzu niestety nic tu nie pomoże , musisz zwalać głowicę .
Sprawdź kable czy nie są przetarte od czujnika temperatury i wentylatora. Wentylator nie działa i się grzeje, co innego gdyby działał wtedy można podejrzewać uszczelkę pod głowicą.
Tak jak pisal wczesniej kolega - albo zapowietrzony uklad albo w wersji pesymistycznej uszczelka pod glowica sie szykuje.
Jak głowica była ściągnięta zalewałeś cylindry, robiłeś test ??
Byla zwalana glowica bo niestety poprzedni wlasciciel wymienil tylko pasek i wiadomo co wydarzylo sie potem Musialem oprocz uszczelki wymienic zawory i planowanie glowicy ,uszczelniacze itd
hmm..jesli nie ubywa plynu chlodniczego i nie przybywa oleju to nie koniecznie oznacza uszczelke pod glowica. Tak maja auta, ktora sa eksploatowane na krotkich odcinkach bez osiad\gniecia optymalnej temperatury. Czyszczenie korka i zmiana oleju. W lato nie powinno byc tego problemu. Drugie poytanie- hmm...w bagazniku, zasilanie z kabla swiatel cofania.
Zapomnialem dodac ze byl sprawdzany 0.23 na ssacym Dodano po 1 Mechanik tzn koles od gazu itp powidzial ze ok sa luzy i tylko pow o ssacych tak jak napisalem i dodam ze rok temu glowica byla calkowicie regenerowana.
Witam Zajmuje sie naprawa renault tylko duza gama,prywatnie posiadam clio 1.5 dci 82km i tez urwal sie zawor na pierwszym slupku ,tak przy 140km/h ,szukalem przyczyny i stwierdzilem ze poprostu wada materialu albo nie wytrzymal jazdy, uszkodzenia(tlok,korbowod,odbita panewka,glowica ,swieca ,wtryskiwacz)
Powodem takiego zachowania auta było uszkodzenie uszczelki pod głowicą.
mialem przypadek kiedy auto przyciagneli na wymiane glowicy, a okazalo sie ze silnik zatarty na dwóch panewkach, no i przy okazji ta glowica. chyba taki zbieg okolicznosci. tak czy inaczej zmierzyłbym kompresje.
o spalanie stukowe to sie nie martwie bo jest w moim aucie jakis czujnik w glowicy, ktory zapobiega takiemu spalaniu .
Zdaje sie taniej bedzie zalozc glowice ze zezlomowanego silnika. Tylko sprawdzic czy olej napedowy (lub benzyna) wlany do komor spalanie nie wyleje sie przez zawory i jak przejdzie test pozytywnie to zakladac. Przy okazji, mam nadzieje, ze wiesz o braku klinowania kola zebatego na wale korbowym? Oraz to, ze srube mocujaca kolo pasowe do walu korbowego...
jaki to rocznik ja mialem taki problem okazalo sie ze wystarczylo przestawic kolo rozrzadu na walku w glowicy bo jest na fasolkach
Nie polecam kręcić niczym przed dociągnięciem śrub, bo dolne koło pasowe może być luźne (przytrzymywane tylko śrubą) - tak jak to w renówkach lubią robić. Jeśli się kolega przyjrzy dokładnie pierwszemu zdjęciu to widać dokładnie, że jest inny materiał wału jak i koła. Po skręceniu śrub na kołach rozrządu delikatne pokręcenie ręką nic nie uszkodzi. Użycie...
spróbuj wten sposób otworz maske odpal i zobacz czy weze od wody nie robia sie twarde jak tak to uszczelka pod glowica Dodano po 15 sprawdz czy zbiorniczek od wody nie jest oblepiony od srodka olejem albo na bagnecie od oleju czy nie masz jakiegos szamba jezeli oki to dobrze mozesz w tedy sprobowac wyciagnac termostat i odpalic zobaczysz co sie bedzie...
Mam identycznego Mastera 3,0 136KM. Teoria y uszczelka pod glowica jest prawdziwa i bardzo realistyczna poniewaz u mnie tez podejzewali korek, ale to nie byl on. Byla uszczelka pod glowica. identyczne obiawy. cieszyc sie ze ustapily po wymianie korka
Mam renault scenic 96r dt 90kmi kupillem przez przypadek blok silnika dti a mam glowica dt i mam problem podejdzie to tak razem
Jak ściągniesz glowice, to dopiero wtedy nic nie będziesz wiedział. Wyjmij wtryski i oglądaj wszystko. pomagaj sobie ciśnieniem powietrza mniej niż 1 bar, wtedy zlokalizujesz o którą głowicę chodzi.
Witam Potrzebuje wartość w Nm z jaką trzeba dokręcić głowicę silnika w Renault Megane I 1.6 benzyna. Dzieki z góry z info
http://obrazki.elektroda.pl/9263716800_1... Proszę.
1. 30Nm 2. 30Nm 3. 300° +/-6° nowe śruby oczywiście.powodzenia
Tak mysle albo glowica albo uszczelka albo tuleje dzieki jak bede robil to napisze co bylo dzieki pzdr
Sprawdź cisnienie manometrem, odlacz na próbę cienki tekakan od glowicy sprężarki. Prawdopodobnie zacina Ci się podstawą osuszacza.
Jako że przedstawiłem swoje stanowisko klientowi ze akurat przy tym silniku nie daje gwarwncji na samą wymianę uszczelki ( to jak wymiana paska bez napinacza i rolek i pompy wody), klient rozważa teraz bo albo zrobi tylko uszczelkę i nie ma mowy o spokoju podczas jazdy Klient nie ma tu nic do gadania i ustalania "oszczędności". Przedstawiasz listę...
ale jak by byla walnieta uszczelka to olej silnikowy tez by brał? wiem ze mam jakąś uszczelke walnieta bo zyga mi olej na skrzynie Dodano po 1 wydaje mi sie ze jak by byla uszczelka pod glowica walnieta to by tez kopcil albo sie gotował.
Proszę bardzo Wymienić śruby (Nie oliwić) Głowica cylindrów (śruby) (Tylko uszczelka niemetalowa) Etap 1 30 (Nm) Etap 2 100 ± 4 (°) Etap 3 (Odczekać 3 minuty) Etap 4 (Poluzować śruby 1 i 2) Etap 5 25 (Nm) Etap 6 213 ± 7 (°) Powtórzyć etapy 4, 5 i 6 dla śrub: 3-4, 5-6, 7-8, 9-10 Głowica cylindrów (śruby) (Tylko metalowa uszczelka głowicy cylindrów)...
Może kolega grala1 coś ci podpowie np. "napraw głowice"
moja ma 750tys i jest z 2008r :P i tez padly wtryski... ktos wie jak je wyciagnac nie rozbierajac glowicy bo nie chca wyjsc za chiny...
jak ustawic rozdzad w renault clio rok 1992 1.4 benzyna. musze ustawic gorne kolo rozrzadu ale nie wiem jak moze ktos mi pomoc. mam znak na kole a nie mam na glowicy. nie mam zadnych blokad
to może jest właśnie problem Znak jest zaraz za łbem śruby Ja pół dnia gapiłem się w zdjęcia i obrazki jak składałem silnik 2 miesiące temu
Kolego, rozwiązałeś ten problem z obsadami? Udało się wymienić bez zdejmowania głowicy? To była przyczyna?
Najprosciej podjechac do fachowca ktory ma proste urzadzenie do badania uszczelki pod glowica. Polega to na wlaniu do tego urzadzenia plynu i zamontowaniu jego zamiast korka od zbiorniczka, jesli jest uszkodzona uszczelka pod glowica to dwutlenek wegla barwi ten plyn z niebieskiego na zielony (lub zolty).
Trafić 2.0dci. Po wymianie rozrządu nie odpala. Ściągałem pokrywę zaworów i dźwigienki całe, czy zawory mogły się pogiąć? Rwać głowicę?
Możesz podać vin sprawdze
Thicar daje radę, ale lepiej kupić diagzone z olx z głowicą - lepsze
Zobacz w drugiej głowicy
Nowe śruby ocxywiscie kupiłeś. W Polandi sie sruby do czapy kupuje ? xD kocham uzerac sie z klientami o 80zl za szpilki do glowicy i ich najwazniejszy argument "nie we szystkich trzeba wymieniac"
Mam ten sam silnik i samochod i walcze z tym juz od dlugiego czasu, wymienialem uszczelke pod glowica i planowalem glowice, osuszalem uklad, wymienialem termostaty i dalej to samo. na dzien dzisiejszy odpowieczam uklad co 2 dzien i mam narazie spokoj z tym
Witam czy wiecie z jaką siła mam dokręcić głowice
Silnik dymił, nie rowno pracował, duże spalanie przejechałem około 300km i okazało się że uszczelka pod glowica A dokładnie między 1,-2cylindrem aż do tego stopnia że głowice ruszyło . 2-3mm w tym miejscu ja wypaliło. Kupiłem druga głowice za 900zł po remoncie i teraz śmiga
i bylo tak ze jeden przewod byl goracy te przewody co dochodza do centralki byly gorace ale jeden byl caly czas zimny jeden mechanior podejrzewal ze moze uszczelka pod glowica (ale auto ma moc nie kopci i nie ma bledow) po chwili ten drugi waz tez sie zrobil goracy i Ten zimny to pewnie dolny z chłodnicy - zimny płyn z chłodnicy płynął do silnika żeby...
pytanie jest takie mam renault kangoo 1.4 8v 98r do wymiany jest silnikj est na wielo punkcie znalazłem taki silnik o tym samym symbolu w meganie 96 ale jest na jednopunktowym i teraz czy w glowicy w tym jedno punkcie będą miejsca na wtryski
pompa paliwa spr. jest ok. uszczelka pod glowica juz robilem jakis 1miesiac temu. aha jeszcze jak odkrecam korek wlewu paliwa to tak syczy
100% KUP SOBIE SAMOSTART i popryskaj miedzy kolektorem a glowica i masz przyczyne zapewne obok tego cylindra jest jakis kanal wodny wchodzacy do kolektora :) Pozdrawiam
10 18 29 kilo w ślimaku
Odpowietrz. Pewnie uszczelka pod głowicą .
nagrzewnica sie przytyka tak czym ? nie ma czym chlodzic silnika .zgadza sie bo plynu ubywa .tylko gdzie? dziurawa chlodnica? a moze uszczelka pod glowica . kolego jedz do dobrego mechanika tam znajdziesz odpowiedz bo tu zwariujesz od naszych pomyslow
Musisz sprawdzic tez czy w glowicy sa identyczne gwinty na poduszke silnika bo kiedys przekladalem i byl inne. Blok silnika bedzie taki sam.
Były 2 rodzaje głowic.
Termostat można znależć w silniku , mniej więcej w okolicach głowicy.
Witam. Zapłon można regulować na pompie wtryskowej, Jeżeli po zluzowaniu trzech śrub delikatnie przechylisz pompę w kierunku do silnika to przyspieszysz zapłon zaś w drugą stronę od silnika to go opóźnisz. Z mojego doświadczenia podejrzewam że masz za wczesny zapłon, albo motor bierze olej czyli ma słabą kompresję . Może też być popękana głowica. Powodzenia.
Witam! Moze mnie ktos z forumowiczów poratowac informacja z jaka siła dokrecac stopy główne i korbowodów do Renault Midlum 270 DCI z silnikiem DCI 6AC JO?? Przydalby sie rowniez schemat dokrecania glowicy a najlepiej cala serwisowka. Pozdrawiam
Witam Mam problem : Opel Vivaro 2,0 L 16V Benzyna , przeskoczyl pasek rozrzadu bo wciaglo pasek klinowy , glowica sciagnieta , zawory wszystkie krzywe , czy jest mozliwosc ze walki rozrzadu tez mogly sie poprzestawiac i z jakiego innego silnika mogly by pasowac ?? moj silnik to Renault F4R 720.
czyli problem nie rozwiązany w dalszym ciągu, zakładałem oryginał i tez przepaliło teraz zrobiłem jeden eksperyment który może rozwiąże sprawę jak naranie działa nie pali przepływki wiec opisze to w pozniejszym czasie dodam ze instalacja elekt sprawa, napiecia prawidłowe, zamienione nast. elementy z drugiego trafica : egr, czyjnik doładowania, czujnik...
Ciekawe kiedy robił ta głowice
Witam Dane regulacyjne RENAULT TRAFIC II 2.5 dCi 140 (G9U-730), w tym sposób i Nm dokręcania głowicy. (plik .pdf)
Oczywiście wadliwa była uszczelka pod głowicą.
Jeszcze nie wiem, ale dzisiaj wieczorem się zorientuję, bo mam podobny problem, ale nie w takim stopniu. Moim Renault Megane 1,4 8V jeszcze da się jeździć, ale to kwestia czasu. Węże już twardnieją i przestaje grzać, ale jeszcze nie dymi na biało. Tester wykazuje śladową obecność spalin w płynie. U ciebie to ewidentne jak dymi na biało i nie ma co sprawdzać....
Witam jak ktorys z kolegow wspomnial o sprawdzeniu luzow okazalo sie ze na drugim gaze od rozrzadu byl podparty zawor to znaczy az wszed za gleboko do srodka chyba gniazdo zostalo wypalone.jutro glowica idzie do roboty.Jak zloze auto to zobacze czy nie bedzie tak mulic. Pozdrawiam
Witam, Muszę wymienić uszczelkę pod głowicą w Renault 133.14 MWM D226-6. Więc moje pytania: -Jaki powinien być moment dokręcenia śrub na głowicy?? -W jakiej kolejności odkręcać i zakręcać śruby ??
Naprawdę chcesz sam remontować głowicę?
Walnięty bezpiecznik lub brak przekaźnika wycieraczek
Można wysnuć wiele teorii ale bez jakikolwiek czynów nic z tego nie będzie... ;) Oprócz pogietych zaworów mogą być popękane prowadnice zaworów, pęknięta głowica itd
Tak wygląda głowica
Trzeba ściągnąć głowicę.
Z tyłu głowicy, dobra lampka i bez probemu go zobaczysz .
slaba glowica nieszczelna glowica glowica laserowa
uszkodzony radiobudzik nissan almera kluczyk zamek zmywarka bosch stabilizator
resetowanie baterii kettler sterownik
Kalibracja pralki Bosch Logixx 8 - instrukcje i porady Kasowanie błędów w Opel - wpływ na działanie auta