renault glowica

Znaleziono oko這 62 wynik闚 dla: renault glowica
  • Renault Megane Scenic 1997, 1,6 8V Ga郾ie i ubywa p造n ch這d

    Najprosciej podjechac do fachowca ktory ma proste urzadzenie do badania uszczelki pod glowica. Polega to na wlaniu do tego urzadzenia plynu i zamontowaniu jego zamiast korka od zbiorniczka, jesli jest uszkodzona uszczelka pod glowica to dwutlenek wegla barwi ten plyn z niebieskiego na zielony (lub zolty).

    Samochody Pocz徠kuj帷y   23 Lis 2011 12:30 Odpowiedzi: 10    Wy鈍ietle: 12472
  • renault master 3,0 2006r sztuczka z plynem ch這dniczym

    Mam identycznego Mastera 3,0 136KM. Teoria y uszczelka pod glowica jest prawdziwa i bardzo realistyczna poniewaz u mnie tez podejzewali korek, ale to nie byl on. Byla uszczelka pod glowica. identyczne obiawy. cieszyc sie ze ustapily po wymianie korka

    Samochody Pocz徠kuj帷y   27 Gru 2011 16:19 Odpowiedzi: 9    Wy鈍ietle: 5208
  • Renault Master 2.3 dci 2016 - g這郾a praca, kopcenie i b陰d P0299.

    Witam, no wiec tak. Dostalem sie dzis do turbiny. Wyglada ok. Ladnie leciutko sie obraca, wirnik wyglada ok. Troche oleju dmucha do silnika ale auto ma juz duzo najechane, wiec nic dziwnego. Tak wiec, to nie turbina. Lekko okopcony byl kolektor przy jednym z wylotow ale pryskalem tam woda podczas pracy...

    Samochody Mechanika   29 Sty 2022 19:09 Odpowiedzi: 13    Wy鈍ietle: 537
  • wymiana uszczelki pod glowica 1,9 dti laguna

    silnik i skrzynia 500funa

    Samochody Mechanika   01 Lut 2009 13:25 Odpowiedzi: 17    Wy鈍ietle: 37897
  • Renault Laguna z陰cze diagnostyczne

    Witam, musze pomoc komus z Renault 21 Nevada, rocznik 1991, silnik beznyna mniej niz dwulitrowy. mam trzy pytania: 1. gdzie jest zlacze diagnostyczne? 2. czy mzna cos zdiagnozowac bez komputera (typu liczenie blyskow w Plodolocie GSI) 3. czy jest dostepony soft do diagnozy kablem i laptopem -...

    Samochody Szukam   04 Sty 2006 15:11 Odpowiedzi: 4    Wy鈍ietle: 16312
  • Problem z odpaleniem RENAULT 1.5 dci Wymieniony rozrz康.

    Witam Zajmuje sie naprawa renault tylko duza gama,prywatnie posiadam clio 1.5 dci 82km i tez urwal sie zawor na pierwszym slupku ,tak przy 140km/h ,szukalem przyczyny i stwierdzilem ze poprostu wada materialu albo nie wytrzymal jazdy, uszkodzenia(tlok,korbowod,odbita panewka,glowica ,swieca ,wtryskiwacz)

    Samochody Mechanika   16 Kwi 2011 22:30 Odpowiedzi: 27    Wy鈍ietle: 32245
  • Renault Premium 440 - Grzeje sie przy obci捫eniu i wyrzuca wode

    sprezarka jest woda chlodzona,dla pewnosci wymieniw jeszcze sprezarke na druga RENO-MAX,niestety do Cebie mam daleko ale jak nic nie wskuram to usmiechne sie do Ciebie napewno bo koncza mi sie pomysly i cierpliwosc. Biore pod uwage uszczelke pod glowica,tylko ze taka impreza kosztuje ok 5000pln.a jesli...

    Samochody Ci篹arowe   04 Lis 2014 06:43 Odpowiedzi: 7    Wy鈍ietle: 4698
  • Renault Megane 1.5 dci - Zapowietrzony uklad chlodzenia

    Po dniu lub dwoch uklad chlodzenia sie zapowietrza. W zbiorniczku wyrownawczym plyn podchodzi do korka i sie wylewa przez korek pod cisnieniem. Po odpowietrzeniu dwoma odpowietrznikami cisnienie spada. Podejrzenie jest oczywiscie na glowice, ale dziwne jest to, ze w zbiorniczku nie ma zadnego nalotu,...

    Samochody Mechanika   12 Mar 2015 11:50 Odpowiedzi: 3    Wy鈍ietle: 4548
  • renault megane coupe 1.6 8v 90km iskra bije o blok silnika

    Witam mam problem z moim samochodem a chodzi o to ze iskra bije o blok silnika przy samej cewce kable i 鈍iece wymienione na NGK cewki ok bo prze這篡貫m z dobrego auta i nic to nie da這 auto szarpie przerywa na gazie strzela a to jest renault megane coupe 1.6 8v 90km prosz o pomoc. Bylem z nim na...

    Samochody Pocz徠kuj帷y   22 Maj 2015 18:54 Odpowiedzi: 0    Wy鈍ietle: 1314
  • Usterki Renault Megane 96 ...

    Prosz o pomoc i o jakies rady poniewa moja Megi 96r 1.6 zaraz po zapaleniu wskakuje na b. wysokie obroty rzedu 4000 i tak ju zostaje. Powiem szczerze ze zaczyna mnie juz niezle denerwowac poniewa od chwili zakupu tj. w listopadzie wiecej czasu spedzilem w garazu niz w samochodzie :( Na poczatku standardowo...

    Samochody Elektryka i elektronika   24 Lut 2005 17:14 Odpowiedzi: 42    Wy鈍ietle: 22876
  • renault 19 + gaz. tuning i inne...

    co do zuzycia benzyny to u mnie bylo tak: zanim zalozylem instalacje gazowa to mi spalalo 8 litrow benzyny w miescie. jezdzac tak samo jak teraz na gazie. gazu tak juz pisalem jakies 9 - 10 litrow. w zimie troche wiecej ok 1 litra. gosciu ktory mi zakladal gaz powiedzial ze to jest male zuzycie. wiec...

    Samochody Elektryka i elektronika   28 Maj 2005 01:20 Odpowiedzi: 21    Wy鈍ietle: 3779
  • nie zapala 1 tydzien w warsztacie renault megane 1,4 8v gaz

    witam wszystkich ktorzy moga pomuc !!!!!!!!!!! od dawna mam problem z zapalaniem rano jak silnik jest zimny, ale ostatnio postanowilem to usunac i oddalem autko do warsztatu, po 5 dniach mechanicy stwierdzili ze nie umieja usunac usterki. podpowiedzia moze byc ze jak mam w zbiorniku ponad pol baku...

    Samochody Elektryka i elektronika   01 Maj 2006 23:22 Odpowiedzi: 6    Wy鈍ietle: 4639
  • Renault megane-problem z zaplonem

    Usterka usunieta...-temat zamkniety Moze to co opisalem ponizej tyczy sie tylko mojego samochodu...ale przy tylu megankach pewnie jeszcze nie jednemu urzytkownikowi trafi sie podobne uszkodzenie a moje wskazowki pomoga ;) 2 dni siedzenia w silniku :lol: Acz dla laika bylo ciezko.. krok po kroku...

    Samochody Elektryka i elektronika   07 Lip 2006 17:55 Odpowiedzi: 1    Wy鈍ietle: 4132
  • gaz w renault 19

    to wyglada na powtorna wymiane uszczelki pod glowica co prawda sama firma zaleca wymiane uszczelki pod gl... po 200000 jako czynnosc serwisowa ale byc moze miales zbyt ubogo ustawione na gazie.

    Samochody Elektryka i elektronika   18 Pa 2006 14:59 Odpowiedzi: 34    Wy鈍ietle: 5820
  • renault laguna 99r 1.8 16V

    mam problem z tym autkiem zaraz po odpaleniu wkreca sie na 4000 obr i je trzyma sprawdzilem podcisnienia i wszystko jest ok auto stalo ok 4 miesiace ze zdjeta glowica jak odlacze regulator obrotow i sam reguluje obroty przytykajac przewod palcem to wszystko jest ok cy mozliwe jest ze komputer sie...

    Samochody Elektryka i elektronika   21 Lut 2007 14:50 Odpowiedzi: 6    Wy鈍ietle: 4030
  • problem z obrotami w renault 19 95 rok 1.8i jednopunkt

    100% KUP SOBIE SAMOSTART i popryskaj miedzy kolektorem a glowica i masz przyczyne zapewne obok tego cylindra jest jakis kanal wodny wchodzacy do kolektora :) Pozdrawiam

    Samochody Elektryka i elektronika   05 Mar 2008 12:39 Odpowiedzi: 7    Wy鈍ietle: 1752
  • Renault Clio 1,9D uk豉d ch這dzenia

    Witam pojawi sie pewien problem w mojej reni a mianowicie: podczas dodawania gazu wyraznie zauwazalne jest podnoszenie sie p造nu ch這dniczego w zbiorniczku wyrownawczym az do jego wyplywania, dodam ze nie leca tam zadne babelki co wskazywaloby na uszkodzona uszczelke pod glowica. Dodam jeszcze ze...

    Samochody Mechanika   26 Cze 2009 20:51 Odpowiedzi: 3    Wy鈍ietle: 2157
  • renault megane 1.4 8V 1996r 郵uz,nalot pod korkiem oleju

    hmm..jesli nie ubywa plynu chlodniczego i nie przybywa oleju to nie koniecznie oznacza uszczelke pod glowica. Tak maja auta, ktora sa eksploatowane na krotkich odcinkach bez osiad\gniecia optymalnej temperatury. Czyszczenie korka i zmiana oleju. W lato nie powinno byc tego problemu. Drugie poytanie-...

    Samochody Pocz徠kuj帷y   06 Kwi 2009 17:52 Odpowiedzi: 1    Wy鈍ietle: 2466
  • Renault 19 1.7 brak iskry i reakcji na wtrysk

    Witam mam maly problem kupilem auto tydzien temu byl wymieniany rozrzad robiona glowica alet ja tego nie robilem. 2 dni temu zgasilem i dotej pory nie odpalilem pompa paliwa caly czas chodzi poprzekreceniu stacyjki iskry niema wtrysk tez nie wtryskuje czujnik polozenia walu ma 240 Ohm pomoze ktos wszystkie...

    Samochody Pocz徠kuj帷y   17 Cze 2009 13:51 Odpowiedzi: 6    Wy鈍ietle: 2549
  • Renault Clio 1.9D i olej w uk豉dzie ch這dzenia

    moze byc sama usczelka walnieta pod glowica

    Samochody Elektryka i elektronika   24 Cze 2009 16:41 Odpowiedzi: 6    Wy鈍ietle: 4433
  • wysoka temperatura, nie pali renault megane coupe 1.6 1996r

    Uszczelka pod glowica.Raczej pewne.

    Samochody Pocz徠kuj帷y   14 Pa 2009 10:55 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 2017
  • Renault Master 2.5 dCi objawy uszkodzenia g這wicy

    witam, mam Mastera 05 rok 3.0 dci 140ps. Mam podobny problem, wymieniana juz byla uszczelka pod glowica i inne uszczelki i pomoglo na ok 1 m-ca. teraz przy stalej jezdzie ok 70mil/h temperatura wzrasta natomiast po spuszczeniu nogi z pedalu gazu spada do normalnego poziomu, przed wzrostem temp. samochod...

    Samochody Mechanika   26 Kwi 2010 19:37 Odpowiedzi: 11    Wy鈍ietle: 14334
  • Renault Master 2006r. 3,0 140KM problem z uk豉dem ch這dzenia

    Mam ten sam silnik i samochod i walcze z tym juz od dlugiego czasu, wymienialem uszczelke pod glowica i planowalem glowice, osuszalem uklad, wymienialem termostaty i dalej to samo. na dzien dzisiejszy odpowieczam uklad co 2 dzien i mam narazie spokoj z tym

    Samochody Pocz徠kuj帷y   26 Kwi 2010 18:40 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 2910
  • Renault Clio I 1.2 91r kopci

    sprawdz uszczelke pod glowica skoro ubywaja plyny

    Samochody Mechanika   10 Sie 2010 10:10 Odpowiedzi: 42    Wy鈍ietle: 12317
  • Zmiana silnika w Renault Laguna '98r. 1,8 8v na 2,0 8v

    Nie bede zakladal nowego tematu tylko dolacze pytanie tutaj.Posiadam lagune z 98 roku po liftingu silnik 2.0 8v kod silnika F3R 768 ,114KM i pytanie czy jest jakas dwulitrowka 8 zaworowa z kodem F3R ktora ma wiecej mocy gdyz zbliza sie nieublagalnie koniec mego motorka i zastanawiam sie czy nie kupic...

    Samochody Mechanika   08 Kwi 2011 17:29 Odpowiedzi: 9    Wy鈍ietle: 8612
  • Renault Magnum 2002 440 - wyrzuca wod.

    Witam.Serwis nie sprawdzal zawartosci CO2.Temperatura dochodzi do 90-100stopni wyrzuca.Jak sie pojawia 90 to w momencie zaczyna powoli wyrzucac i pozniej zaraz 100 i po jezdzie.Co ciekawe jak jest nie obciazony czyli pusty to sie nic nie dzieje.Teraz mi radza wymienic obsady wtrysku.Jest jeszcze jedna...

    Samochody Ci篹arowe   28 Sie 2010 16:49 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 3783
  • Fiat Punto II czy Peugeot 206 ew Renault Clio, co kupi?

    Witam.Mam fiata punto II 2002 rok na "gazie".Instalacja sekwencyjna.Przedewszystkim przed zakupem prosze sprawdzic dokladnie autko.Tzn. wszelkiego rodzaju wycieki,sprawnosc nagrzewnicy (sam przezylem z tym horror - wymiana).Dokladna diagnostyka komputerowa.Bardzo czesto lubi nawalac sterownik silnika,silniczek...

    Samochody Eksploatacja   17 Pa 2013 20:18 Odpowiedzi: 61    Wy鈍ietle: 28398
  • Renault 19 1.7 73KM nie dzia豉 wentylator ch這dnicy

    Silnik sie przegrzewa? Termostat to ma do tego , ze jak jest caly czas otwarty to silnik jest niedogrzany i wolniej lapie temperature. Jakie jest wskazanie temperatury cieczy chlodzacej, bo jak nie przekroczy okolo 90 kilku stopni to ci sie wentylator chlodnicy nie zalaczy. Przy zapowietrzonym ukladzie,...

    Samochody Pocz徠kuj帷y   27 Gru 2010 23:00 Odpowiedzi: 9    Wy鈍ietle: 4318
  • Renault 21/poj 1700/r1992/F2NW754 - P瘯ni璚ie paska rozrz康u

    sory, ale jak moga byc popychacze krotsze?? moze sie nie znam, ale spoko.... kolego, z tego co widze to masz zawory do wymiany. a jak odpalisz to i glowica dojdzie do kosztow.

    Samochody Pocz徠kuj帷y   08 Lip 2011 22:04 Odpowiedzi: 24    Wy鈍ietle: 5041
  • renault clio 1,2 1992 r. - wysokie spalanie

    Byla zwalana glowica bo niestety poprzedni wlasciciel wymienil tylko pasek i wiadomo co wydarzylo sie potem Musialem oprocz uszczelki wymienic zawory i planowanie glowicy ,uszczelniacze itd

    Samochody Pocz徠kuj帷y   20 Mar 2011 23:05 Odpowiedzi: 10    Wy鈍ietle: 7124
  • Renault megane coupe 1.6 + gaz brak iskry nie odpala

    witam mam podobny problem po wymianie uszczelki pod glowica i odpieciu akumulatora samochod nie odpalil , brak iskry, nie dziala pompka paliwa i wtryskiwacze. sprawdzilem zasilanie kompa 32 jest ,masa na 2,3 i 18 jest na 24 po zaplonie napiecie tez jest na 52 powinno byc napiecie w trakcie krecenia...

    Samochody Elektryka i elektronika   29 Pa 2011 23:50 Odpowiedzi: 17    Wy鈍ietle: 18450
  • RENAULT MEGANE I 1,9 D 1998 r. nie mo積a odpali silnika

    Witam wszystkich , m鎩 problem polega na tym i wracaj帷 ostatnio do domu, z moja meganka stalo sie cos dziwnego, a mianowicie straci豉 moc, zacze造 spadac obroty, az tu nagle po wcisnieciu sprzegla zgasla calkowicie. Nie mialem pojecia co sie stalo. Meganka nie chciala odpalic z kluczyka ani z pychu....

    Samochody Pocz徠kuj帷y   23 Mar 2012 13:00 Odpowiedzi: 0    Wy鈍ietle: 1477
  • Renault Clio II 1.6 8v K7M - kompatybilnosc z silnikiem K7M A 7/02

    Witam, mam problem. Mianowicie, chcialbym wiedziec czy glowica z silnika K7M 1,6 8v typ: K7M A 7/02 bedzie pasowac w miejsce glowicy silnika 1,6 8v jednak typu: K7M F7/44?? Kompletnie nie mam pojecia na ten temat, wiec prosze o pomoc. Pozdrawiam.

    Samochody Mechanika   09 Kwi 2013 17:31 Odpowiedzi: 0    Wy鈍ietle: 1170
  • Renault Clio I - Brak ogrzewania

    ale jak by byla walnieta uszczelka to olej silnikowy tez by bra? wiem ze mam jak捷 uszczelke walnieta bo zyga mi olej na skrzynie Dodano po 1 wydaje mi sie ze jak by byla uszczelka pod glowica walnieta to by tez kopcil albo sie gotowa.

    Samochody Pocz徠kuj帷y   31 Sty 2014 16:00 Odpowiedzi: 31    Wy鈍ietle: 10344
  • Renault Megane 1.5 dci - Prosba oceny stanu bloku

    Ze wzgledu na brak czasu i ryzyko bede kupowal inny silnik a ten jezeli sie da to bede szlifowal. Mam w zwiazku z tym dwa pytania. Zaklady ktore znam mowia, ze nie ma problemu ze szlifowaniem i nie trzeba dawac grubszej uszczelki. Niestety glowica ktora mam jest "nowa" wiec mogla byc juz szlifowana....

    Samochody Mechanika   15 Lis 2014 23:07 Odpowiedzi: 18    Wy鈍ietle: 3201
  • Renault Laguna 1 ph2 1.9 DCI - uszk. panewka, wymiana bloku na inny

    Witam Znajomemu pad silnik ( panewki ) w Lagunie 1 ph2 1.9 DCI F9Q 718, glowica jest po remoncie bo miesiac wczesniej strzeli rozrz康. Da si tam wymieni blok na inny o innym oznaczeniu? Dodam, 瞠 ci篹ko kupi taki silnik , a jak jest to cena 2x wieksze ni innego DCI. Buda zdrowa , szkoda...

    Samochody Mechanika   01 Sty 2015 19:10 Odpowiedzi: 8    Wy鈍ietle: 1734
  • Renault Laguna 2 1.8 2002 - wyciek oleju

    Witam. Mam kolejny problem z moja Laguna. Jakies 1.5-2 miesiace temu poszedl mi olej do zbiorniczka wyrownawczego, mechanik wymienil uszczelke pod glowica. Zaraz po tej wymianie poszedl olej z uszczelek przy walkach rozrzadu, mechanik wymienil mi obydwie. Przez ponad miesiac wszystko bylo ok. W zeszlym...

    Samochody Pocz徠kuj帷y   11 Kwi 2015 15:15 Odpowiedzi: 10    Wy鈍ietle: 3015
  • Renault Master 2 3.0 dci 2006r - w trakcie jazdy zgas i nie odpala

    Witam Panowie. Jestem z Krakowa, w piatek moje auto zdechlo w Czechach. Juz opisuje sytuacje. Dodam ze po wymianie uszczelki pod glowica zrobi貫m 500km. Jecha貫m w Czechach nagle pod g鏎k gdy wyjezdzalem poczu貫m lekkie oslabniecie samochodu po czym zaswiecil mi si na czerwono napis STOP i mrugaj帷a...

    Samochody Pocz徠kuj帷y   30 Sty 2017 20:22 Odpowiedzi: 26    Wy鈍ietle: 6453
  • renault master III - klopot z ogrzewaniem

    moze i tak jak piszesz, ale.... samochod jezdzi dziennie 300km bo to auto dostawcze wiec lata z towarem, w mam taka druga renowke 150kmech tylko ze z 2010 i wystarczy przejechac 1-2 kilometry zeby trzymalo caly czas 90st cnecjusza i zey lecialo cieple powietrze w kabinie, a ten jest z 2011 roku sprzedajacy...

    Samochody Pocz徠kuj帷y   01 Lut 2016 17:01 Odpowiedzi: 11    Wy鈍ietle: 10659
  • Renault Megane Scenic falujace obroty

    Zapomnialem dodac ze byl sprawdzany 0.23 na ssacym Dodano po 1 Mechanik tzn koles od gazu itp powidzial ze ok sa luzy i tylko pow o ssacych tak jak napisalem i dodam ze rok temu glowica byla calkowicie regenerowana.

    Samochody Pocz徠kuj帷y   07 Mar 2016 04:30 Odpowiedzi: 16    Wy鈍ietle: 4392
  • Renault Espace 2.2 dci - Regeneracja g這wicy

    witam kolego taka glowica 1000 do 1200 za taka robote, to zalezy jak cenowo czesci i jak duzy rozrzut w zurzyciu

    Samochody Mechanika   27 Lut 2017 22:10 Odpowiedzi: 19    Wy鈍ietle: 4431
  • renault megane 2 1.5 dci 2003 - Zapowietrza sie uklad chlodniczy

    Witam mam problem z ukladem chlodniczym tzn uklad sie zapowietrza plyn cofa sie do zbiorniczka wyrownawczego gdy odpowietrzy sie na wezu przy wlocie do srodka plyn poleci ze zbiorniczka wyrownawczego tez ubywa spada do normalnego poziomu jest dobrze a z czasem znowu sie zapowietrza gdy dostanie wyzsza...

    Samochody Mechanika   27 Mar 2017 15:44 Odpowiedzi: 4    Wy鈍ietle: 1431
  • Renault Trafic 1.9dci 2003r - przepalaj帷y sie przep造womierz powietrza

    czyli problem nie rozwi您any w dalszym ci庵u, zak豉da貫m orygina i tez przepali這 teraz zrobi貫m jeden eksperyment kt鏎y mo瞠 rozwi捫e spraw jak naranie dzia豉 nie pali przep造wki wiec opisze to w pozniejszym czasie dodam ze instalacja elekt sprawa, napiecia prawid這we, zamienione nast. elementy z...

    Samochody Elektryka i elektronika   17 Lip 2018 16:27 Odpowiedzi: 23    Wy鈍ietle: 5145
  • Renault Megane 1.6 - Czy to uszczelka ?

    Witam mam problem i nie jestem pewny na 100% , samochod kopci na bialo , pracuje na 3 cylindry , plyn wywala zbiorniczkiem ,czy to objaw padnietej uszczelki pod glowica ? jeszcze na 3 cylindrze jest niskie cisnienie 7bar

    Samochody Pocz徠kuj帷y   20 Mar 2017 21:32 Odpowiedzi: 11    Wy鈍ietle: 756
  • Renault magnum - Ubytek plynu w etech

    Tak mysle albo glowica albo uszczelka albo tuleje dzieki jak bede robil to napisze co bylo dzieki pzdr

    Samochody Ci篹arowe   23 Maj 2017 21:35 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 1050
  • renault master 07r 2.5dci 100 - znikajacy plyn z ukl chlodzenia ..

    Witajcie! Ktorys dzien juz mecze sie z usterka w masterze. Zanim zdecyduje sie na wieksze wydatki postanowilem zasiegnac waszej porady. Mianowicie: od kilku tygodni znika plyn ze zbiorcznika wyrowanwczego. Mniej wiecej litr na 700-1000km. Silnik byl wieloktrotnie ogladany - wyciekow nie widac. Mechanik...

    Samochody Pocz徠kuj帷y   20 Lis 2018 18:19 Odpowiedzi: 18    Wy鈍ietle: 13182
  • Silnik Renault 2.1 diesel nie odpala

    Witam Mam problem z odpaleniem silnika Renat Trafic 2.1 diesel . Silnik zosta wyciagniety z auta ,poniewaz wydmuchalo uszczelke pod glowica. Zostal zrobiony kapitalny remont glowicy ,zmienione pierscienie i silnik zostal usczelniony. Po zlozeniu przy probie uruchomienia silnik zalapuje slabo reaguje...

    Samochody Pocz徠kuj帷y   05 Sie 2018 20:34 Odpowiedzi: 0    Wy鈍ietle: 303
  • Renault Master 2.5 cdi 2004 - Po wymianie wa趾a dzwigienek rozrz康u nie odpala

    mialem przypadek kiedy auto przyciagneli na wymiane glowicy, a okazalo sie ze silnik zatarty na dw鏂h panewkach, no i przy okazji ta glowica. chyba taki zbieg okolicznosci. tak czy inaczej zmierzy豚ym kompresje.

    Samochody Pocz徠kuj帷y   07 Wrz 2018 14:36 Odpowiedzi: 14    Wy鈍ietle: 2532
  • Renault laguna II 2.0IDE - Po wymianie rozrz康u nie chce zapali

    Auto odpali這 ale chodzi jak diesel. Nie wbija si na obroty i nie reaguje na peda gazu. Czy瘺y glowica do wymiany?

    Samochody Pocz徠kuj帷y   22 Gru 2019 16:13 Odpowiedzi: 20    Wy鈍ietle: 1092
  • Renault Master 2.3 165km - Brak mocy po wymianie t這ka i wtryskiwaczy

    Witam Panowie problem ten sam wypalony t這k, przy "strzale" i utracie kompresji na tym cylindrze auto dokulalo ok. 500m na najblizszy parking, zostalo wylaczone i oczywiscie laweta -cylinder z wypalonym tlokiem szlif cylindra 0.5mm + nowy tlok +0,5mm + honowanie wszystkich cylindrow, reszta...

    Samochody Mechanika   03 Wrz 2020 18:30 Odpowiedzi: 50    Wy鈍ietle: 18102
  • Renault master 2001 2.2 DTI - Wyciek oleju

    W tym miejscu to tylko z simeringow walkow rozrzadu pokrywa zaworow lub co gorsza uszczelka pod glowica puszcza.

    Samochody Mechanika   05 Mar 2020 05:07 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 1512
  • Renault Master 2.5DCI 120KM- Brak mocy, du瞠 spalanie

    Silnik dymi, nie rowno pracowa, du瞠 spalanie przejecha貫m oko這 300km i okaza這 si 瞠 uszczelka pod glowica A dok豉dnie mi璠zy 1,-2cylindrem a do tego stopnia 瞠 g這wice ruszy這 . 2-3mm w tym miejscu ja wypali這. Kupi貫m druga g這wice za 900z po remoncie i teraz 鄉iga

    Samochody Pocz徠kuj帷y   05 Kwi 2020 18:14 Odpowiedzi: 11    Wy鈍ietle: 1767
  • Renault Thalia1 8v 2003 silnik k7j 700 1.4 8v - czujnik spalania stukowego

    Masz racj sprawdzi貫m po vin wed逝g schematu.Mam problem z klekotanie zaworuw w czasie dodawania gazu. Przy sta造ch obrotach brak takiego zjawiska. Silnik po remoncie glowicy rozrzadu paski napinacza uszczelki itd.Mechanicy stwierdzili u kt鏎ych by remont .Taka glowica!妃ieszni. Glowica po komletnej...

    Samochody Pocz徠kuj帷y   22 Kwi 2022 12:51 Odpowiedzi: 7    Wy鈍ietle: 108
  • F7P?(???????)

    siema rozbieram silnik 1,8 16v z renaulta(99KW)w celu badawczo-poznawczo-tuningowym i nigdzie nie moge znalezc zadnych schematow nawet do najmniejszej czesci.jakby ktos mial jakies opisy,rysunki,schematy,wykresy,zdiecia,i... od chlodnicy przez silnik do siedzen i tylnej lampy)najlepiej mechaniczne...

    Samochody Archiwum   08 Sty 2005 22:44 Odpowiedzi: 7    Wy鈍ietle: 3459
  • Clio 2 1.6 8V 1998 - ledwo jezdzi (dlugie)

    Witam! Jezdze Renault Clio z 1998 (tzw c2ph1) z dosc rzadko wystepujacym silnikiem 1.6 8V 90KM (typ K7M744). Odkad go znam - 3 lata (kupila go moja dziewczyna a obecnie zona ;-)) auto jezdzi ale jakby chcialo a nie moglo: Jesli b. spokojnie i delikatnie operuje sie pedalem gazu, nie rozkreca powyzej...

    Samochody Elektryka i elektronika   23 Wrz 2006 21:07 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 3965
  • Uszczelka pod g這wic? Jak sprawdzi jej szczelno嗆?

    Mialem kiedys taki wspanialy francuski samochor renault 19 (1.9 diesel). zauwazylem ze zawsze rano mialem pusty zbiorniczek na plyn chlodniczy. gdy zapalilem silnik to poziom sie podnosi, ale jak odkrecalem kodek to baardzo gazowal (wylatywal gaz pod cisnieniem). Przez dlugi czas jezdzilem z tym (ok...

    Samochody Elektryka i elektronika   31 Sty 2005 22:05 Odpowiedzi: 6    Wy鈍ietle: 21589
  • clio 91 1.4i wypadajace zaplony na wolnych obrotach

    dzieki za zainteresowanie diagnoza clio: robie urzadzeniem zwanym uniscan (opisanym na jednym z watkow forum) mysle ze auta z roku 2003 na tym nie pojda.... co do szczelnosci ukladu...zabieram sie za rozebranie gaznika (w cudzyslowiu) az do kolektora ssaccego i jego laczenia z glowica....gumowe...

    Samochody Elektryka i elektronika   23 Lut 2010 16:50 Odpowiedzi: 8    Wy鈍ietle: 6863
  • Turbina w benzyniaku...

    Panowie, mnelo wiele czasu a ja milczalem i milczalem ale czas nie poszedl na marne. Odszukalem w swojej okolicy kilku zapalencow, ktorzy podjeli sie juz takiego wyzwania. niestety musze przyznac, ze zaden nie osiagnal dobrych wynikow. we wszystkich paktycznie przypadkach(4 auta) zostala uzyskana dosc...

    Samochody Archiwum   08 Mar 2010 23:13 Odpowiedzi: 29    Wy鈍ietle: 10594
  • scenik 1,6 '98 - szalejace obroty

    Witam mam problem z samochodem typu renault scenik 1,6 rok 98. Od pewnego czasu szaleja mu obrty byl wymieniany slniczek krokowy,uszczelka pod glowica,czyszczona przepustnica na komputerze wykazlo blad sondy lambda i przepustnicy powietrza. Przepustnica byla czyszcona specjalnym sprajem i nic obroty...

    Samochody Pocz徠kuj帷y   16 Lis 2013 22:42 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 876
  • scenic ll 1.9 dci 120km 2004 - Ci庵le problemy po wymianie s逝pka silnika

    Mam renault scenic 96r dt 90kmi kupillem przez przypadek blok silnika dti a mam glowica dt i mam problem podejdzie to tak razem

    Samochody Mechanika   02 Lip 2014 20:18 Odpowiedzi: 10    Wy鈍ietle: 6588
  • Prawid這wa grubo嗆 uszczelki pod g這wic w silnikach Diesel

    Nie ma to zadnego znaczenia. Glowica jest przeciez plaska a komora spalania jest w tloku. We takiego 1.9D z Renault i zbierz z niej raz i drugi a na pewno nie zakr璚isz wa貫m, zawory przecie "wysun si" a komora jest bodaj瞠 okr庵豉. Do tego mo瞠sz nie napi望 paska odpowiednio. Ale to skrajny...

    Samochody Mechanika   23 Sie 2015 10:00 Odpowiedzi: 11    Wy鈍ietle: 12243
  • Clio 2 1.2 8V (D7F) - Brak mocy po wymianie przepustnicy

    Wiesz co czego nie wiem to mnie o鈍ie. Nie wchodz na forum pisa puste komentarze kto co potrafi lub nie. Nie wiem co u ciebie oznacza glowica diagnostyczna. Auto mia這 dostep do Delphi i b喚d闚 nie wywala. Nie mam dost瘼u do zadnego dedykowanego narzedzia diagnostycznego do Renault bez pokonywania...

    Samochody Elektryka i elektronika   30 Maj 2019 20:27 Odpowiedzi: 8    Wy鈍ietle: 1185