Jak poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/5834728900_...
Tak jak już wyżej napisano poziom zalania ustala rurka, tylko pamiętaj ,że dolewasz na kilka razy bo tego oleju będzie pobierał. Zalewasz do końca na odpalonym bieg P, bawisz się biegami i znowu dolewka. Dopiero jak przestanie brać masz właściwy poziom. Olej zalałeś nie do końca właściwy ale zrób na nim 1000km niech wypłucze osady i wymień na docelowy....
http://obrazki.elektroda.net/59_12708866... http://obrazki.elektroda.net/59_12708866...
Witam .Sprawdź instalację w drzwiach, między słupkami, gdzieś jest zanik napięcia, lub brak masy, dlatego tak zamyka i otwiera.
Rozbież przełącznik od kierunkowskazów ,pewnie zabrudzone styki.
Podmień BSM . BSM w renault? Czy aby na pewno? 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Pompa Delphi ? Nie bylo opilkow w starym filtrze ? 2.DEF regulator na maxa a i tak za malo wiec jakie jest cisnienie na listwie i czy mocno faluje ?
http://obrazki.elektroda.pl/2515659900_1... http://obrazki.elektroda.pl/7890038700_1...
Presostat 3 czy 4 pinowy?
Jaki rocznik jest tego kangoo ??
Od tego nic się nie stanie oprócz szybszego rozładowania akumulatora. Tam przekaźnikiem wspomagania steruje sterownik silnika podając na niego masę. Plus na cewkę przekaźnika jest ze stacyjki. Alternator nie ma tu nic do tego. Wygląda na to że elektryk nie grzebał po stronie plusa a po stronie minusa. Szara wtyczka sterownika silnika, pin C1. Sterownik...
Szukanie przy skręcie, to raczej przegub, co do spalania, może masz ciężką nogę?
To jak wyżej napisałem
Może ktòraś krańcòwka drzwi padła? Odłączaj po kolei i sprawdzaj.
Blokady mam do tego silnika i wiem jak zablokować, z tym, że nigdzie nie słyszałem o możliwości blokowania koła pompy wtryskowej, jedynie blokujemy wał oraz koło rozrządu. A kto Ci każe blokować pompę??? Masz ją zsynchronizować z wałem i wałkiem a nie blokować, po to są kreski na pasku, zresztą nie tyle pompę co jej koło które współpracuje z czujnikiem...
Kostka jest od świateł przeciwmgielnych przednich (których chyba kolega nie ma, mam rację?). A jak silnik w pompie chodzi, to mogło strzelić takie małe plastikowe sprzęgiełko między silnikiem a pompą. Bo to wspomaganie (zespół) z silnika elektrycznego, pompy i zbiornika, u producenta raczej tylko komplet, można z używki szukać. Silnik (wspomagania)...
Tutaj coś jest: https://bezpieczniki.net/renault-kangoo-...
Jeżeli nie będzie ryglowania to możesz Ty, lub pasażer przypieprzyć tymi drzwiami w otwarty wlew. Przy wlewie paliwa jest czujnik magnetyczny, chyba zwykły kontaktron. Sprawdź czy jest magnes na klapce, lubi odpadać i wtedy są problemy z otwieraniem drzwi bocznych.
Zdjęcie będzie potrzebne
Raczej się nie kolekcjonuje kodów bo po co :D Zostały mi z ostatniej naprawy. Nie wiem czy do "twojej wersji". Spróbuj może podejdą. Z kodami dla 1.5 dci jest tak że są dwa rodzaje wtryskiwaczy " mocne " dla 80 i 100KM i "słabsze" dla 60 KM. Wtryski "słabsze" nie "przyuczysz" do programu "mocniejszego" i na odwrót . http://obrazki.elektroda.pl/4904484300_1...
Witaj kolego , ten opis przekażników i bezpieczników łatwo znależć i od tego momentu na liczniku swieci sie ABS, STOP, SERW, RECZNY mimo faktu,, ze samochód fizycznie nie posiada abs alerty te alerty co ci się zaświeciły raczej wyniknęły z pierwszego błędu ABS tylko jakim cudem krzyknął ci błąd abs skoro jak napisałeś że fizycznie go nie ma, podobny...
Czy da się wysterować z komputera diagnostycznego opuszczanie i podnoszenie szyby drzwi kierowcy ? Czy w stanach w UCH widać wciśnięty przełącznik góra dół ? Wg. mnie jeśli nie było wcześniej szyb to prawdopodobnie będzie brakowało jakiegoś zasilania do UCH dla przekaźnika wykonawczego sterowania szybą kierowcy . Złącze szare 16 pinowe w UCH - PIN 8...
Brak komunikacji między pętlą a sterownikiem immo. A jak nie będzie zasilania ECM,to jak myślisz jakie będzie zachowanie immo podobne czy inne? Jedynie co zauważyłem to jednym przekaźniku (zaznaczony czerwonym kółkiem) pin był mocno zaśniedziały. Chyba trafiłeś,że to ten od ECM. Teraz sprawdź czy jest załączany jak i linie która jest załączana. Możesz...
Chodzi o odpięcie sterownika silnika od uch na czas przyuczenia kodu immobilizera z emulatora i jego odblokowanie . Podczas pracy cany muszą być podłączone bo nie będzie ci działać prawidłowo deska rozdzielcza i wszystkie układy wymagające informacji z sterownika. Taki info edukacyjne, lepiej wymienić i naprawić i pokodować to co jest w nim uszkodzone....
Wina w tym nowym alternatorze. Sprawdź jeszcze czy jest przykręcony kabel prądu. Fi8 nakrętka fi13
Powodów może być mnóstwo, więc jak tu naprowadzić?
Może gdzieś tutaj: http://obrazki.elektroda.pl/6745667000_1...
Trzeba zdjąć zbiornik starsze miały klapkę rewizyjną Dodano po 4 Jest bliźniaczo podobno do Scenica II: Nic bardziej mylnego, wiem bo mam takiego.
Proszę
Wyciągasz na bok, nie trzeba zdejmować kierownicy, ani rozłączać poduszki. Potem tylko 2 śrubki i jest Twój
Zgadza się.
Koledzy jak w temacie potrzebuje schematu do kangoo 2005 rok sterowanie elektrycznych szyb z przodu Kod silnika K4M752 (K4M ENGINE SUFFIX 752) Trochę tych wariantów sterowania szybami jest. https://obrazki.elektroda.pl/3423786200_... Zapewne będziesz miał SSF8Q632/DG/LVE https://obrazki.elektroda.pl/1280778300_...
Po odpaleniu wozu, a przed ruszeniem? baz znaczenia
Plus stały, i masa pojawiająca się po otwarciu drzwi.
W tych delfajowskich padlinach trzeba w umiejętny sposób odpowietrzyć wtryski przed właściwym odpalaniem, inaczej zaworki się zacinają i nici z palenia. Pierwsza sprawa to odpowietrzamy jak starego klekota na odłączonych elektrycznie wtryskach (kręcimy aż na przewodach zasilających wtryski mocno siknie paliwo po poluzowaniu nakrętki, każdy wtrysk z...
"Rwać" tapicerkę od środka,sprawdzić poprawność zasilania siłownika i opory zamka.
Schemat na PW:D
Sprawdż jak wtryski przelewaja
w dodatkowej skrzynce w komorze silnikowej,po lewej stronie
Na pierwszym zdjęciu widać parownik - na niego psikaj. Liście i brud warto usunąć.
Koncza sie na laczeniu slupka A z progiem(pod plastikiem po lewej stronie)
PLIP się rozsynchronizował, i tyle. Schemat mogę dać, ale zamotasz się z dekoderem.
DDT spokojnie ogarniesz
Albo prowadnice albo rozpieraki w bębnach z tyłu źle ustawione. Zaciskaj kolejno przewody elastyczne na kołach to przy naciśnięciu na pedał hamulca poczujesz, że jest od razu twardy, tak najszybciej zlokalizujesz gdzie masz usterkę.
Tam już więcej nie ma nic, halogen za daleko
Podejrzewam że w zbiorniku paliwa. Sprawdź sobie taki numer Pierburg - 7.02552.44.0 OE RENAULT - 172024329R
Odkręcić przewody hydrauliczne, odpiąć złącze elektryczne, odkręcić pompę z mocowań i wyciągnąć na zewnątrz. Montaż w kolejności odwrotnej.
A masz płyn hamulcowy w zbiorniczku? Mialem podobnie w scenicu a przyczyna tkwila w cieknącym przewodzie sprzęgła.
Zle wlozony bezpiecznik, poluzowane piny w kostce, gaz, alarm, tam szukaj.
Najprawdopodobniej tak: VG- Lewy przód RG-Lewy tył RD-Prawy tył VD-Prawy przód
Tak. Zapomniałem o haśle :D Hasło: domel45 W załączniku złącze i opis
Na 99% zimny lut na module na centralnym zamku,przy przekaźniku. Moduł znajduje się pod licznikiem. Pozdrawiam.
Kangoo II po pierwsze. W wtrysku trzeba zmienić co nieco w konfiguracji.
Immo nie blokuje rozrusznika, przekaźnika też nie ma,sterowanie idzie sztywno ze stacyjki
Masz czym zrobić diagnostykę ? Centralny też nie działa?
Witaj vipero4!! 3-maj tutaj masz coś: http://www.klubkangoo.pl/forum/viewtopic... Pozdro Paweł ps: pomogłem DOWN
Nie ma takiego miejsca na wiązce elektrycznej, jako że osobne wiązki lecą do lampy prawej i lewej. Ja u swojego kangurka, podpiąłem się pod lewą lampę a z prawej lampy sygnał do kierunkowskazu i światła pozycyjnego, puściłem kablami przez profil kabiny górą, połączyłem w jedną wiązkę w lewej lampie i zjechałem do gniazda przy haku
Spuść olej ze skrzyni, wyjmij całą półoś, przegub wewnętrzny jest na segerze, łożysko osłony wewnętrznej niestety do wymiany, ale po zbiciu możesz sobie wymienić osłonę przegubu zewnętrznego
Sa to podgrzewacze plynu, sterowane przekeznikami potencjalem ujemnym z komputera. Praktycznie niezniszczalne, musialo brakowac plynu i ulegly uszkodzeniu.
Wychodzi mi K9K 700 65KM
Jak masz na wierzchu, to daj komuś, niech wyciągnie pin. Może ponowne kodowanie klucza pomoże.
Popraw masy
Proszę schemacik SRS.
Może to Ci pomoźe [url=http://www.klubkangoo.pl/forum/view... lub to https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
witam, 0,1mm i 0,25mm zimny, powodzenia
Zapowietrza się układ paliwowy . Szukaj nieszczelności .
Wybierz coś z : K4M 752 K4M 750 K4M 753 K4M 706 K4M 730 Mogą różnić się osprzętem ,ale i tak pewnie kupisz goły słupek i przezbroisz ze swojego silnika osprzęt . Mocowania śruby itp będą pasować z w/w silników.
Ja miałem że brakło +15 na zegary.Kolor żółty,numer pinu znajdziesz w google,,przewód do skrzynki był ok a że był mróz pozostało podanie "na krótko",oczywiście przez bezpiecznik.
Jeśli masz komputer pokładowy to przejdź na wskazania dystansu kilometrów do serwisu i naciśnij i przytrzymaj przycisk kasowania dziennego przebiegu,do czasu aż zacznie mrugać.
Błąd !!! Powinna być tu http://obrazki.elektroda.pl/6519127900_1...
Kontrolka to skutek , znajdź przyczyne i napraw ją, - alternator.
Problem w przełączniku zespolonym,smar którym są zakonserwowane styki (te po ktróych goni kotwiczka) zanieczyścił sie i przewodzi. Zmyć smar i nałożyć nowy.
Jeśli dobrze pamiętam w starszym ( '98 ) był wewnątrz obudowy silnika dmuchawy chłodzony strumieniem powietrza, na podszybiu. Dostęp spod maski, po zdjęciu kratki wlotowej powietrza z prawej strony.Prawdopodobnie spaliło sie zabezpieczenie termiczne oporników, do kupienia w sklepach elektronicznych. Mogły sie też wytopić styki przy przełączniku dmuchawy,...
Cewka odpływa od temperatury, podmień na inną
Możesz śmiało zamieniać .
Spróbuj odłączyć wentylatory i/lub zawór filtra węglowego, podłącz akumulator, zobacz czy będzie wśród innych byków.
Kolega miał podobnie sprawdziliśmy co się dało winna była pompa wysokiego ciśnienia.Regulator masz właśnie w pompie koszt około 340zł.Ja mam rocznik 2002 i jest regulator paliwa w pompie.
Wymień przekaźnik sterujący zasilaniem ECU .
Bezpośrednio steruje tym sterownik silnika z pinu 14 na pin B1 przekaźnika.
Spróbuj zaprogramować pilota. Wciśnij i przytrzymaj klawisz centralnego przy lewarku. Po chwili centralny zamknie i otworzy wtedy przyciśnij parę razy przycisk na pilocie.
Witam.Jestem posiadacze kangura od jakiegoś czasu kupiłem sprawne auto od znajomego ,ale od jakiegoś czasu po kolei coś przestaje działac: 1.sygnał zapalonych świateł 2.centralny zamek(działają tylko drzwi kierowcy) 3.no i teraz to przesada (radio i szyby) Miał ktoś taki przypadek i wie jak to usunąć .Dziękuję i proszę o pomoc Witam, Miałem podobny...
Ale tylko kontrolki świecą cały czas? Jeśli tak, to wsiadaj do auta, bez kluczyka w stacyjce obie manetki (kierunkowskazów i wycieraczek) daj na dół jednocześnie, i po chwili ustaw je w pozycji zerowej. Sprawdź jeszcze czy wszystkie bezpieczniki są włożone (te w kabinie).
Elektrozawór oczyszczania pojemnika znajduje się w pobliżu prawej lampy przedniej. Pozdrawiam.
Jeśli jest zasilanie na ECU to sprawdziłbym jeszcze CAN do sterownika wtrysku
Jeśli masz konsolę główną (kierowcy) to tam szukaj, ale bardziej bym stawiał na -uszkodzona wiązka słupek-drzwi, konkretnie punkt gięcia kabli.
Podepnij komputer i podejrzyj jaką ECU widzi temperaturę.
Witam, mam mały opis instalacji lpg jest też opis wyjść z modułu może coś Ci pomoże
Nie.
To sprawdz bezpieczniki na dzien dobry.
jak prawidłowo odpowietrzyć układ? Odłączyć wtyczki wtrysków, kręcić rozrusznikiem i luzować nakrętki przewodów? Tak jest skutecznie i bezpiecznie.
Witam. Opornica jest zamontowana w obudowie dmuchawy od strony pasażera.
Decha z wyswietlaczem przebiegu pod szybkosciomierzem i dwoma gniazdami polaczeniowymi(szare i czerwone)?
problem po prostu pozostanie z elektrycznymi szybami oraz abs Po prostu zostawiasz instalacje w spokoju. A instalacje silnika dti wkładasz z silnikiem i podpinasz tylko czujniki kontrolki i zasilanie nic więcej. W komputerze dti demontujesz immo.
Prześledź sygnał z czujnika wału, być może problem leży na przykład po stronie koła fonicznego.
Ten defekt dotyczy klimatyzacji, a konkretnie prezostatu, obejrzyj kostkę i instalację. Co do stopu, obejrzyj kostkę nad pedałem hamulca, ale nie tą w czujniku. Co korekcji, powinny być widoczne.
A immo.Ci puszcza? jeżeli tak to wystarczy go wpisać-przytrzymaj na przycisk c.z w aucie -poczekaj aż zamknie i otworzy-przy wł. zapłonie-wył.zapłon i naciśnij na kluczyk kilka razy-powinno pomóc.Pozdrawia .Ten co pisze o tymerku niech sam sobie pokręci-narka.
Odnośnie 1,5 dci Olej co 10 tys Panewki pompa oleju co 100 tys Nie lać g..na do baku to chyba tyle Znam kilka osób które zawodowo latają 1,5 dci i tylko olej filtry zawieszenie olej filtry klocki i tyle 300 na licznikach i w jednym padło sprzęgło
SLUCHAJ WIEC TAK: najprostsza metoda:odkrec mase z akumulatora ,nastepnie zaraz ją załoz - wtedy masz 7 sekund na nacisniecie pilota tak jakbys chcial wlaczyc alarm .wtedy uslyszysz potwierdzenie (jedno pikniecie buzzera) wsio
Wsadź dłoń pod plastikową obudowę nagrzewnicy, na prawo od pedału gazu, jak wyjmiesz mokrą to cieknie grzejnik
czyli mosfecik na 55A.
kangoo renault wentylator renault kangoo renault kangoo radio
zelmer malakser skrzynia automatyczna dodge zwarcie kontrolki ładowania
politechnika gdańska sprzedam kondensator
Triak ZO103: Rozkład elektrod i zastosowania Rezystancja cewki Aquastop w zmywarkach: typowe wartości i diagnostyka