To błąd wtórny. Będzie ubogi to sondę pierwszą wywali. Podcisnienie w dolocie na wolnych jakie jest?
no do końca to nie wiadomo czy to przepustnica może być też komputer
Nie Szukaj nieszczelności w kolektorze
Czy ten samochód ma jakieś odcięcie paliwa powyżej niebezpiecznych obrotów ? Dzięki za odpowiedzi . Pozdrawiam . Tak Nie ma sensu kręcić do takich obrotów
Podnieś obroty na gazie.
Słuchaj, pomogłem ci? To nie wnerwiaj mnie resztą bzdurnych i lamerskich pytań, ok?
Miałby wtedy podwyższone obroty.
Lista zrobionych rzeczy w mojej opini jest... właśnie taka. że dużo pali (nie jestem w stanie powiedzieć ile bo prawdopodobnie przy ABS nie działa nic, z tego co mi powiedziano), Działa pomiar spalania. ABS go nie blokuje. Pod komputer gdy został podłączony jest mega dużo błędów, zostały pousuwane i jutro zobaczę jakie jeszcze wyszły. To jest podstawa...
Taka sytuacja się dzieje podczas jazdy jak przycisnę bardziej pedał gazu
Czujnik obrotów wału.
Wg danych producentach moc maksymalna przy 5500rpm a prędkość maksymalna to 210 km/h więc coś nie tak z 4000 obrotów przy 120km/h.
Pisząc o sprawdzeniu luzów wiedziałem dokładnie o co chodzi.Kiedyś dwa dni walczyłem z takim samochodem i w tym wypadku czułem że własnie tu leży problem.Laguna pomimo ośmiu zaworów niezbyt toleruje gaz a jeszcze jak ktoś chce żeby tego gazu palił mało to już wiadomo co będzie dalej.Jak znam życie to nie znajdziesz cieńszych płytek więc pozostaje zebrać...
Pin 2 ecu
Trochę bym się tu kłócil bo można by było zobaczyć wtyczkę i zrobic staranne mycie przepustnicy przed wymiana przepustnicy. Adaptacji jako takiej nie ma. Można wskazywać adaptacje wszystkie z ecu i wtedy sam sobie zrobi adaptacje.
Masa powietrza jaka? Na wolnych obrotach masz 40 kilo na godzinę? Przy podwyższonych jaka?
miałem podobne objawy i pomogła regulacja zaworów
Może to być czujnik obrotów.
Silniki benzynowe renówek lubią się trząść na wolnych obrotach. Sprawdziłbym świece, podmienił cewki zapłonowe.
No z tym lewym powietrzem to moze tak byc. Sprawdz czy kolektor sie nie odkrecil. Mozna to sprawdzic psiukajac dezodorantem przy zapalonym silniku i patrzec czy gdzies go nie zasysa. Powdzenia!!!
masz żle ustawioną mieszankę zatarty silniczek krokowy wolnych obrotów lub uszkodzony.
Dokładnie: po rozgrzaniu samochód zaczyna co chwilę przygasać, wchodzić na wyższe obroty ( tak jakby go zarzucało), aż w końcu zgaśnie. Cięzko po tym go uruchomić ( tak jakby był zalany), świece czarne, ale tak jak pisałem czujniki posprawdzane, ciśnienie paliwa jest, rozrząd ok. To samo i na gazie i na benzynie więc nie sądzę żeby to zasilanie. Dodano...
Witam czy wie ktoś gdzie jest licznik obrotów w renault laguna 2? siedzę od kilku godzin i już mnie krew zalewa ;/
Wygląda jakby ktoś wstawił skrzynie od silnika benzynowego .
Odłącz klemę z akumulatora na kilka minut, potem odpal silnik, niech pochodzi spokojnie na wolnych obrotach .
Turbina wysysa olej i tłoczy do kolektora i masz szczęście, że silnik cały po takich obrotach....
[quote="Maniek19871029"]Wal był blokowany śruba do tego stworzona. Przez otwór pod cewka zapłonowa. Przypuszczalnie śruba nie trafiła w otwór w wale przeznaczony do blokowania. Trzeba obrócić wał o ok 180' względem aktualnego ustawienia, zablokować wał i ustawiać wałki rozrządu. Kiedyś widziałem rozrząd ustawiony na dziurę wyważenia w wale, przestawiony...
Problem rozwiązany.
Witam. Mam ten sam problem. Laguna 1.9dci Proszę o pomoc.
Czujnik temperatury to nie termostat A ok. Już wiem gdzie to jest. To może być przyczyną niskich obrotów?
W tych autach obroty najczęściej falowały z dwóch powodów-uszkodzona przepustnica i wewnętrzne uszkodzenie ECM Sagem S2000
Skoro podnosi się stan płynu to jednak sprawdź szczelność głowicy
Lewe powietrze,otwarta przepustnica lub zacięty zawór powietrzny wolnych obrotów.
wymien nastawnik wolnych obrotów
Renault Laguna rocznik 1997 2.0 silnik kod F3R -728Problem z duzymi obrotami na biegu jałowym około 1350 obrotów /minute . Komputer nie podaje błędów. Czy winę ponosi tylko czujnik regulacji biegu jałowego
Masz zepsuty odfalowywacz obrotów.
Czy jest jakiś zawór regulacji obrotów silnika? Nie
Przestygł i uszczelnił sobie lewe powietrze... O ile się czujniki nie pogubiły. łatwo sprawdzić.
Witam. Bardzo przepraszam ale podepne się pod temat tylko ze jestem nowy jeszcze nie za bardzo obcykałem to forum a mam pytanie gdzie znajduje się regulator cisnienia pompy paliwa w lagunie 2 1.9 dci 2002r. Pytanie zadaje bo falują mi obroty i czytalem ze pomoglo jednemu uzytkownikowi forum wymiana uszczelki pod regulatorem i sam chcialbym sprobowac...
Silnik krokowy jest z lewej strony kolektora.
Niekoniecznie trzeba mieć renault clipa. Są różne marki uniwersalnych interfejsów. Prawdopodobnie na wolnych obrotach auto nie złapało błędu przepływomierza. Jak będzie podpięte pod komputer to warto sprawdzić jakie wartości pokazuje przepływomierz.
witam udało mi się uporać z tym problemem ,przyczyną był niesprawny potencjometr przepustnicy oraz dwie cewki zapłonowe które dawały iskrę tyle że zbyt słabą
Mniejsza dawka powietrza=bogatszy skład mieszanki=ssanie stąd większe obroty.
Sprawdz jeszcze układ wydechowy do jak bedzie nieszczelny to tez moga obroty falowac.
Witam. Renault Laguna, ruszam z jedynki, dwójka, średnie obroty i czuć jak coś przerywa, to samo na trójce. Dalej tego nie ma, jak gwałtowie przyspieszam też nie.
Zacznij od sprawdzenia akumulatora i jego podłączenia.
Linkę wypinasz na silniku i przy pedale gazu. Po wymianie sprawdź jak działa regulacja obrotów.
ale turbina aż gwiżdże wchodzi bez problemu na obrotu
proszę o pomoc renault laguna III 2.0 TDI 2012r. przy zimnym silniku skaczą obroty czyli spadną do około 500 i znowu są normalne spadek ten jest chwilowy czyli krótko trwały a po pełnym nagrzaniu silnika praca jest prawidłowa.
Ciśnienie paliwa wartość wymagana i rzeczywista pokrywają się , Sprawdzane podczas jazdy, pokrywa się w całym zakresie obrotów?
Regenerowałeś turbinę czy kupowałeś nową ? Jak Ci świszczała ? cały czas czy w określonym przedziale obrotów ?
Benzyna czy diesel ?
Podobna sytuacja Laguna II 1.6 16V. Zaraz po uruchomieni silnik w miejscu pracuje równo. Problem zaczyna się kiedy, dodaje sie gazu i to szczególnie więcej. Auto szarpie, dusi się przez kilometr. Później kiedy się nagżeje pewnie silnik problem znika.
A czy przyczyną spadku obrotów (chwilowe przyduszenie silnika, zatrzęsienie nim, a nawet zgaśnięcie) przy skręcie kołami na postoju może być czujnik obrotów (tzw. motylek) - Laguna II 1,8 16V
Wcześniej miałem laguna I phII z silnikiem 2.0 16v i silnik nie pracował w taki głośny sposób. Nie wydaje się dziwnym to ze przy prędkości 90 km na 5 biegu mam 3000 obrotów?
W mojej Lagunie gdy padała dwumasa nie było żadnych hałasów tylko właśnie telepanie silnikiem na wolnych obrotach.
Sprawdź jakie widzi obroty i jakie jest ciśnienie przy kręceniu. Poniżej 250 bar nie odpali.
Ostatnio zauwarzyłem że zaczoł to robić tylko na ciepłym silniku i na samym począdku (jak odpale zimny samochód) gdy zaczne jechać pierwsze metry, oczywiscie tylko podczas zmiany biegu wchodzi na wyższe obroty.
Immo zostaw w spokoju, nigdy przenigdy nie zgasi silnika już uruchomionego. Problem leży w tym, że Twoje auto nie widzi obrotów wału, Diagnostyka plus czujnik do wymiany pewnie.
Właśnie przed chwilą sprawdzaliśmy, 270 barów na jałowym, podczas przyspieszania było 1300 barów przy 3000 obrotach.
Stawiam na przepustnicę.hamulec jest twardy?
Kupiłem taką Lagunę tydzień temu od Brata. (tyle z 2000r) Mówił mi że miał taką historię. Mówił że gdy pojechał z tym do serwisu to zdemontowali element z przepustnicą , wymyli to w benzynie i wróciły normalne obroty.
tzn tak jakby turbo sie wylaczalo na sekundę Niewiem jakie to uczucie wyłaczenia turbiny na 1 sek, ale raczej wtryski ci szwankują lub czujnik obrotów.
Witam. Posiadam samochód Renault laguna 2 1.8. I mam parę pytań odnośnie jego: 1. podczas odpalenia w chłodny dzień falują obroty od 900-3000. Wyczytalem gdzieś ze to oringi na przepustnicy (czy według Was to możliwe?). 2. po przejechaniu ok 10 tys muszę dolewać olej i zastanawia się czy to wyciek, czy remont silnika mnie czeka (dodam, Iz auto nie kopci)....
Witam, czy ktoś znalazł przyczynę tego rozłączania klimatyzacji? Niedawno kupiłem lagunę i mam to samo. Mniej więcej przy 2300 obr rozłącza klimę. Na jednym przewodzie do kompresora jest cały czas 12V(podpinałem żarówkę). Ale żarówkę tez podpiłem pod zasilenie kompresora i równo przy 2300 żarówka gasła, a jak obroty spadły poniżej 2300 to zapalała się...
U mnie(sekwencja brc) gasł na wolnych obrotach na gazie. pomogło psiknięcie wd40. Zdjąć wężyk wlotu gazu z listwy wtryskowej, zapodać wd40(sporo, żeby sie wylało) założyć wężyk. Zapalić i ...... działa u mnie bez problemu od 1tyś. Pewnie za jakiś czas trzeba będzie to powtórzyć ale przynajmniej nie musiałem wymieniać wtrysków tak jak to mi gazownicy...
Pojawił się problem który nie za bardzo wiem jak ugryźć mianowicie brak mocy pomiędzy 3000-3100 obrotów na 2, 3, 4, 5, 6 biegu. Mianowicie auto się zbiera lekki przestój i dalej się zbiera jak trzeba. Clip nie pokazuje błędów. Samochód to Renault Laguna 1.9 dCi 120km. Czy to przepływomierz ? czy w innym kierunku szukać błędu ?
Problem rozwiązany, czujnik temperatury wody
Sprawdź czujnik położenia przepustnicy - wyjmij wtyczkę i zmierz rezystancje między zewnętrznymi pinami czujnika (zasilanie +/-) powinna być w granicach 600 - 1,5k om. Przy pomiarze na środkowym pinie powinieneś zaobserwować jak zmienia się rezystancja przy zmkniętej/półprzymkniętej/otwartej przepustnicy.
A po polsku to co to jest Warsa?
Wracam do tematu, żeby napisać o efektach Przepustnica zamieniona na używaną i 3 tyś. km zrobione. Na chwilę obecną obroty są takie jak powinny.
dodam, ze jezdze na gazie :)
Nieszczelność konkretnie czego ma sprawdzić? Silnik gdy traci te obroty, ma sie wrażenie jakby się dławił. W czasie jazdy tego nie czuć. Nieszczelność całego silnika. Kolektory, odmy, uszczelki. Jak jedzie to tego nie ma, jednak jak odpuści gaz to pewnie obroty szaleją.
mam problem z wolnymi obrotami w renault laguna ma 1400 co zrobić aby je obniżyć pomocy!!!!!!!!!! mytnik78 silnik 2.0 8 zaworów
W lagunie były co najmniej 3 silniki 3.0 v6. Potrzeba zobaczyć temperature i podciśnienie, oraz czy przepustnica działą prawidłowo.
Na tunelu dolotowym powietrza od wentylatora jest wkręcona biało szara kostka 4 lub 5 przewodów w środku 3 sprężyny z drutu oporowego do regulacji obrotów plus bezpiecznik termiczny. Sprawdź ten bezpiecznik
cZujnik tempratury do sprawdzenia
podłączałem i nic nie wykryło
Popraw pisownie , czytać się tego nie da.Nikt Tobie nie pomoże dopóki tego nie zrobisz.
Mówisz tu o klimatyzacji i teraz pytanie czy masz klimatyzację, klimatronika czy zwykły nawiew, bo sprężarka klimatyzacji załącza się po lekkim dodaniu gazu i to mogło by być przyczyną. Jak chcesz sprawdzić alternator to musisz ściągnąć pasek i sprawdzić luzy.
Wymieniłem czujnik temperatury i wszystko wróciło do normy, pięknie pali i ma prawidłowe obroty. Dziękuję za pomoc. Temat do zamknięcia.
Tak zapłon wyłączyłem i kluczyk w rękę i nie zgasł to odrazu delikatnie zadusiłem szczęście że byłem w aucie i od razu jak obroty sie wkręcały działałem to były sekundy
Mechanik stwierdził, że to na 80% koło zmiennych faz rozrządu. Dlatego silnik na niskich obrotach klekocze a na wysokich jest OK. Szukam jeszcze w innych serwisach potwierdzenia, bo krzykneli mi za wymianę koła ponad 1000zł + dobrze by było cały rozrząd za 400zł;-(((
Wydaje mi się że sprężanie jest oki nie bierze oleju ani nie ciśnie kompresji przez miarkę bardziej mi się pompa nie podoba bo on nie wchodzi na obroty a jak pod pompuje pompką ręczną to wzrastają troszkę obroty.
W 16V jest juz krokowy. Jesli przy zatkaniu spadaja obroty to ewidentnie masz problem z krokowym,ewentualnie nieszczelnoscia przy nim.
Nieszczelność za przepływomierzem. Ogólnie ciężko wróżyć z fusow.
Podaj kod błędu.
Kup KYB gazowe, "bendzie pan zadowolonyyy...". Nie klekocze ci jakaś blacha albo niedokręcona osłona przy silniku? Może wpadać rezonans na wolnych obrotach.
Tak mam monowtrysk. Nie gaśnie ani już nie szarpie. Tylko coś jeszcze jest nie tak bo nie równo pracuje na wolnych obrotach...
Sprawdź czy nie masz zgnitej wiązki albo wtyczki do zaworu zmiennej wydajności przy kompresorze klimatyzacji. Objawy pasują, jak coś jest nie tak z nim, to panel odcina klimatyzację powyżej 2000 obrotów.
Ciekawe kiedy robił ta głowice
Zauważyłem, że po nagrzaniu się silnika miga check i gaśnie. Jednak po chwili auto faluje na wolnych obrotach.
Znajdź kumatego mechanika z clipem.
Czujnik temperatury silnika - ten dla kompa nie dla licznika na 100% uszkodzony
Nagle.
czy ok. 60PLN za odczytanie kodów/diagnozę to tak duzo???
Parownik do sprawdzenia. Mebrana mogła sie złużyc. A wogule jaki to gaz normalny czy sekwecja?. Bo nikt nie jest jasnowidzem ani wróżką
wepnij spinacz w kabel czujnika i sprawdz jak się zachowa czy obroty skoczą.
Są jakieś błędy na komputerze? Trzeba sprawdzić w danych na komputerze ciśnienie paliwa i obroty silnika.
no problem w tym że po podłączeniu problem tkwił w regulatorze ale jest od wczoraj nowy....
witam, czy wie ktoś może czy da się zamienić obroty ? Wentylator firmy Behr z Laguny 1. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
obrót renault laguna renault laguna klimatyzacja obrót renault laguna wchodzić obrót
bosch zmywarka hałas gorący przewód licznik energia zdalny
Objętość rdzenia ferrytowego 1kW/10kHz – U100/57/30, ETD64, E80/38/20, dobór Przewody elektryczne pod magnetem Stihl 028: funkcje i diagnostyka