Wymień komplet pasków i naprężników. Wisko wymienisz bez problemu ,łożysko za wisko w stronę bloku też możesz. Olej wydostaje się z uszczelniacza koła pasowego wału bądź z dekla rozrządowego w silniku 12l lub z przewodów wtryskowych w silnikach 13l.
jak na załączonym obrazku https://obrazki.elektroda.pl/3521360000_...
Witam czujnik abs przednia oś prawe koło zwarcie do masy bądź przerwany obwód
Proszę tablica bezpieczników i przekaźników w załączniku opis w języku angielskim.
Procedura volvo; Przekręć kluczyk pięć razy do położenia jazdy za piątym razem pozostaw włączony zapłon kierunkowskazy świecą się naciśnij przycisk w pilocie kierunkowskazy zgasną na około 1 sekundę aby pokazać że przyjęto nowy zdalny sterownik. Poprawiłem. ArturAVS.
Znaki do ustawiania zaworów np. są pod klawiaturą na wałku rozrządu i na kole rozrządu tak jak VOLVO FH.
Ze zdjęcia wynika że tak,ale nie sprawdzałem tego.
Wtyczka przy pompie: 5 CAN-B 12 +15 16 CAN-A 21, 22 masa 28 i 29 - mostek CAN 30 CAN-L 31 CAN-H 32, 33 zasilanie +30
Lewa strona silnika, dwa koło siebie wkręcone w blok jeden ciś. oleju a drugi ciś. w skrzyni korbowej.
Niestety "only in English", ale może Ci się przyda:
Kod usterek: MID 185 - PSID20 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID185 G051 - Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem powietrza PSID20 Znaczna nieszczelność w układzie pneumatycznym i filtrze osuszacza FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: G051 Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem...
Uszkodzone łożysko w przystawce intardera, niestety " dupa" do rozebrania.
podadam taki ciagnik moge ci xero zorbic polskiej instgrukcji ze schematami
Zalecany ekonomiczny zakres obrotów
Witam. Częstym objawem problemów na ciepłym są wszelkiego rodzaju czujniki - halla. Własnie taki mają objaw uszkodzeń. Pozdrawiam.
Jeśli euro 3 to lipa. euro4 i 5 odpala po odłączeniu kostki od APM
Prosze powinno ci pomóc myśle że zaznaczysz pomocny post.
Jak masz KNORRa to coś takiego https://obrazki.elektroda.pl/5021187800_... Dodano po 16 Jak będziesz chciał regenerować to zapraszam ;)
10 18 29 kilo w ślimaku
silnik 36,5 l rld 15w40 albo 15w30 z norma euro 5 SCR. skrzynia jak masz optidriver +_14,5l 75w80 400 tys albo 3 lata optidriver 2 11l reszta tak samo. most ok 17 l i 75w90 co 400 tys albo 3 lata
Jeżeli zmieniłeś na Sachs to sprzęgła wina w ostatnich czasach to jest lipa z tą firmą ja zmieniam tylko na tą w zultym opakowaniu
Schematy magnum dxi.
Kolego ten błąd psid 101 to jest blad od zaworu sterowania przepływem czynnika adblue . W zależności od tego czy pompa jest z oznaczeniem 1 znajduje się on w module pompy adblue . A jeśli ma oznaczenia 2 znajduje się w obudowie wtrysku Dodano po 1 Kolego ten błąd psid 101 to jest blad od zaworu sterowania przepływem czynnika adblue . W zależności od...
Euro 3 tak miało, niestety często wyświetla że poziom oleju jest niedostępny. Kilka razy była kampania na przeprogramowanie sterownika EMS . Niestety ten typ tak ma.
Muszą być jakieś usterki!! Odłącz czujnik ciśnienia w skrzyni korbowej
Nie wiem czy każ da to robi wersja deweloperska zrobi. Wchodzisz w parametry programowalne mid 128. W razie W podaje numer telefonu 698626345 Dodano po 5 wysyłam załączniki
Wygląda to tak, z zaworu pod pedałem przewód 5077 idzie do ECU ebs kostka x1 pin 6. Z tamtą idzie can do vevu, dalej vevu przerabia sygnał i daje impuls na przekaźnik wtyczka PB pin 28 przewód 5028. Dalej przewód numer 3 idzie do lampy.
Masz 1 regulujesz wszystko na pierwszym cylindrze łącznie z pompowtryskiwaczem itd.Luzy:ssący 0,20 wydech 0,50 pompowtryskiwacz na kąty.
Kod,... 4117
Pin 8 i 3 należy odłączyć całkowicie zapomniałem wcześniej wspomnieć. Ten plus pojawiający się na sterowniku zbijasz masą nic mu nie będzie . Jeśli się boisz podaj masę poprzez żarówkę np.h-4 wtedy gdy zrobisz zwarcie to się tylko żarówka zaświeci. Po co chcesz stosować dodatkowe przekaźniki skoro masz je w sterowniku
Vocom lub dpa5. Dpa jest tańszy i u mnie bez najmniejszych problemów radzi sobie z volvem i renault dxi z 2007r. Dodano po 2 Do volva mam jeszcze impacta i bez najmniejszych problemów można ogarnąć Volvo i renault
Na pewno zawór 4 obwodowy
Poziom płyny chłodzącego - niski lub usterka czujnika/instalacji Poziom oleju - lub usterka czujnika/instalacji Sygnał ASR - tu prawdopodobnie instalacja.
Problem mechaniczny 5 cylindra. Przyczyny: 1. przewody 2. pld sekcja 3. wtryskiwacz 4. wałek rozrządu.
Kolego a z podstawy osuszacza APM , ze zbijaka leci powietrze po zakończonej fazy regeneracji filtra? Żebyś mnie dobrze zrozumiał ;) jak zbije zbijak przy 12bar APM przechodzi w faze regeneracji czyli syczy dołem ze zbijaka , po chwili zawór się domyka przechodzi w faze pracy sprężarki aby dobić z powrotem do 12bar i wtedy sprawdź czy nie ucieka zbijakiem...
Witam po pierwsze napiszz moj komuter nic nie pokazuje ,po drugie to z jakim sterownikiem sie laczysz w celu diagnozy retardera,a po trzecie masz odpowiedz na kod bledu. ZWALNIACZ INTARDER ZF - SPN: 4001 - FMI: 05 ph0/ph1 Elektrozawór w zbiorniku powietrza: CC z masą Sprawdzić zawór (80 Omów < R < 140 Omów) Sprawdzić przewody między blokiem a...
Tu masz dane , może cos dopasujesz.http://pl.farnell.com/infineo...
Wciśnij hamulec i puść sprawdź powietrze na czerwonej słuchawce jeśli niema zawór APM się zacina. Wpuść powietrze do czerwonej słuchawki i powinno odblokować ale problem powróci
+15 - Zielono/Czerwony L - Żółty/Czerwony W - Biały/Czarny BS - Czerwony
12-regulator szyby-twarz pin 1 biało-czarny 13-regulator szyby-twarz pin 4 żółto-czrny 32- regulator szyby-twarz pin 3 niebiesko-czarny 33- regulator szyby-twarz pin 6 szaro-czarny 36- fioletowy 39- biało niebieski komunikacja
wymiana wtrysku wymiana katalizatora wymiana płytki w pompie adblue
Nowe przełączniki, lub stare próbować reanimować.
Czujnik zużycia klocków hamulcowych osi 1 strona lewa.Sprawdź przewody,stan wtyczek.Możliwe uszkodzenie samego czujnika,a w najgorszym wypadku modulator ebs.
Sterownik skrzyni biegów załącza przekaźnik
Najlepiej to daj dodatkowy przekaźnik żeby nie spalić wyjścia sygnału z VIS
Kolego winien temu może być sterownik znajdujący się w obudowie nagrzewnicy pod kabiną . Bardzo często na wtyczce wpiętej do niego wychodzi sniedż . Wystarczy wyczyscic lub ewentualnie wymienić konektory . Drugą przyczyną tego, że maga cały czas grzeje jest spalony elektrozawór ogrzewania znajduje sie on pod kabina obok skrzynki z nagrzewnicą idą tan...
Temat ogarnięty. Jednak usterka zasadnicza to odległość między czujnikiem a koronką na piascie. Po drugie za każdym razem gdy coś zrobimy musowo przejechać się autem, inaczej te błędy będą nadal. Sporo zamieszania narobił zepsuty nowy czujnik. Wielkie podziękowania dla kolegi Dagomir. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny...
Obok są jeszcze bezpieczniki i przekaźnik.
Nie mam .To jest z oryginalnej książki od magnum dxi.Powinno zadziałać .Jak nie to jedż na komputer powinni ustawić diagiem ale spróbuj jeszcze raz na spokojnie ,pamiętaj o wciśnięciu i puszczeniu pedału hamulca bądz sprzęgła.
Ja chłodnice wymontowuje i polewam elektrolitem czeka 10 minut i spłukuje wodom wszystkie zabrudzenia organiczne są zjedzone przez kwas i chłodnica jest czysta. Ale zacznij od termostatu bo mniej roboty , termostat znajduje się nad kompresorem przy kolektorze wydechowym w silniku d12
Tylko montujesz. Sprężarka jest smarowana oleje z silnika.
A po co schemat?? Te 4 przewody w skrętce idą bezpośrednio do sterownika EBS który jest ,albo koło skrzynki bezpieczników, albo koło akumulatorów. dwa do +i- podany przez sterownik, pozostałe to szyna którą wraca informacja na temat np. napięcia zasilania.
Odłącz czujnik ciśnienia klimatyzacji z osuszacza
znajduje sie w ramię koło zbiornika Adblue. Idź po węży od smoka w stronę ramy . Pewnie zgnila wiązka. Powinno być 24v.
mid 128 psid 90 fmi 1 Wydajność układu scr -zacinający wtrysk -niskie stężenie mocznika mid 128 psid 91 fmi1 Wydajność turbo -sprawdź szczelność interculera -sprawdź przeciwciśnienie spalin mid 128 psid 101 Zacinanie się zaworu chłodzenia Adblue -wymień zawór CCV F00BH40277 MID 128 pid 102 fmi 0 Ciśnienie doładowania -Nadmierne ciśnienie doładowania...
tak dokładnie
Mała lektura http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... , Niestety drzwi prawych nie zamkniesz . pozostaje tylko naprawa. Przy sterowniku 3 przewody niebieskie to zasilanie . - , +, i ACC
Kontrolka wyłączenia systemu ASR . ( kontrola na stanowisku z rolkami)
To samo , tylko lokalizacja troszkę inna.
Sprawdzić elektrozawór na wężu wodnym. Kabina w górę, po prawej stronie w dolnej części kabiny jest zespół ogrzewania/klimy, na nim siedzi elektrozawór
Daj znać , będzie to cenna informacja dla potomnych :)
http://obrazki.elektroda.pl/1060129600_1... http://obrazki.elektroda.pl/5974655800_1... Dodano po 2 Luzy 0,40 ssanie i 0,50 wydech na zimno.
Możesz jeszcze sprawdzić zasilanie regulatora napięcia w magnum-kach dxi przewód od rozrusznika (cięki czerwony) lubi się przerywać zaraz przy rozruszniku
Ciśnienie paliwa przerwa w przewodzie podmień czujnik od ciśnienia oleju i sprawdź to nic nie kosztuje.
Napisz jak można zresetować osuszacz z deski . Moim zdaniem kod MID140 PSID227 FMI9 jest to komunikacja can między deskom a osuszaczem ( opis z pamięci ) . Odkręć liczniki wypnij kostki i wepnij ostatnio taki zabieg pomógł.
SPN 627 FMI 7Zbyt wysokie lub zbyt niski prąd do blokowania EBS, usterka nie zostanie zapamiętane.Sprawdź zasilacz EBS (plus na X1 / 7, X1 / 8 i minus do X1 / 10, X1 / 12). Sprawdź bezpieczniki, które są EBS. Dodano po 1 SPN 98 FMI 3Czujnik poziomu oleju, otwarta lub wykrywania zwarcia 15 sekund.Sprawdź połączenia czujników i kabli (J 1/1, J 1/13).Błąd...
MID 136 SID 70 FMI 12 SID 70 Czujnik zużycia klocków hamulcowych, oś 1, w lewo FMI12 Sygnały z lewej i prawej czujniki zużycia różnią się o więcej niż 20%. Uszkodzony zacisk, klocki są zużyte nierównomiernie. Sprawdź stan klocków, sprawdzić hamulce zaciski. Zamknięcie przewodów zasilających założyć minus uszkodzony modulator. Sprawdzić okablowanie między...
sterownik klimatyzacji jest pod kabiną, w tunelu nadmuchu, kabelek 462 biegnie do (od) przekaźnika R46 ja bym sprawdził zawór wody i czujniki temp. pozdrawiam
Nie można jej zresetować, jest to prosty układ podnoszenia szyby . Jedyne co to musisz zlokalizować usterkę : wadliwy przycisk , uszkodzony silnik , wiązka na zgięciu w drzwiach
Błędy zapisane w sterowniku silnika jako nieaktywne pozostaną tam jeszcze przez wiele godzin, to normalne że błędów związanych z układem oczyszczaniem spalin nie usuniemy ze sterownika, ale w niczym one nie przeszkadzają, skoro układ działa poprawnie, a wygląda że tak (kontrolka nie świeci) testy urządzeniem diagnostycznym pomyślne przechodzą, to może...
Witam najczęstszym przypadkiem jest uszkodzenie visco wtedy następuje zwarcie i pali bezpiecznik prawdopodobnie z oznakowaniem świecy żarowej nie jestem pewny co do tego. Sprawdź czy nie jest zatarte visco i czy nie urwał się przewód
Problemem jest z czujnikiem temperatury. Lub przewody elektryczne do niego. błąd wskazuje na krótkie spięcie.
Znajdziesz go w kasecie wybieraka na górze skrzyni , są tam dwa czujniki jeden jest o pozycji neutralnej a drugi włącza światła cofania . Nie pamiętam teraz który jest który. Ale najłatwiej będzie jeden zmostkować jeśli zapalą się światła cofania to znaczy że to ten drugi Dodano po 8 Znajdziesz go w kasecie wybieraka na górze skrzyni , są tam dwa czujniki...
Tak. Dokładnie
Nie wiem dokładnie jakim momentem dokręca się piastę w tym modelu.Jeśli masz w piaście łożysko kasetowe to w niektórych pojazdach dokręca się je nawet 900 nm,więc nie wiem czy opłaca się kupować taki klucz do jednej piasty.Ja przed odkręceniem robię znak na nakrędce i na tulei lub podkładce dobrym i niezmywalnym mazakiem,może być lakier do paznokci...
lusterko też odpada,bo nie ma na nim masy zamontowałem ponad setkę anten na lusterku w magnumkach - jest tam masa i o wiele lepiej chodzi niż w tym miejsu co Ty masz teraz.
Te przewody to dodatkowe zasilanie do wykorzystania przez klienta . musisz podłączyć komputer i sprawdzić przyczynę , tam kolego masz klimatronik.
Defekt przedniego lewego czujnika zużycia klocków lub zbyt wielka różnica pomiędzy lewą a prawą stroną.
Napięcie powyżej normalnego lub zwarcie do wysokiego. Masz prawdopodobnie zwarcie przewodu załączającego wentylator do zasilania 24V. Sprawdź wiązkę od sterownika silnika do wentylatora.
Masz info na PW :arrow: A ta kontrolka jak EKG to usterka elementu obsługiwanego przez sterownik pojazdu , w Twoim przypadku chodzi o przekaźnik urządzenia czasowego wycieraczek ( zwarcie z masą lub przerwa w obwodzie) .
MID144 G001 - Blok elektroniczny pojazdu PPID3 Stan na wyjściu przekaźnika rozruchu FMI-4 Napięcie zbyt niskie lub zwarcie z układem o niższym napięciu lub z masą Wydaje mi się że masz jeszcze jakieś błędy których zapomniałeś dopisać. Jeśli nie ma nic innego to sprawdź przekaźniki i bezpieczniki.
EEE tam uszkodzony czujnik zaszronienia PZDR.
Sprawdź okablowanie wtrysku do pompy adblue. Zrób test dozowania . Błąd występuje wymień płytę sterującą w pompie adblue lub pompe.
SID 073 01 075 Czujnik zużycia okładzin, oś 2-ga,prawa strona Usterka czujnika zużycia. Usterka modulatora. Uszkodzone przewody elektryczne lub złącza. PSID 030 01 001 Niskie ciśnienie zasilania hamulców. Spadek ciśnienia w zbiorniku obwodu hamulca postojowego poniżej 5,4 bar sygnalizowany jest kodem usterki. Jak znajdę ten 3 to dopiszę.
Podgrzewacz powietrza dolotowego przykręcony jest do kolektora dolotowego masz go poniżej na zdjęciu.Sprawdż najpierw bezpieczniki,instalację.Schematy poniżej oznaczone N 004 i S 501.
PPID:270 FMI:3 Czujnik NOx napięcie powyżej normalnego lub zwarcie do wysokiego. SID32,FMI:5 Układ sterujący wylotem zaworu upustowego prąd poniżej normalnego lub otwarty obwód.
Witam mam ten sam problem Renault magnum 500dxi 2006r. Pilot przestał działać pierwszy pomysł wymiana baterii która defacto nic nie dała pilot nadal nie działą dodam że centralny w zamkach działa oraz na przycisku. Nie posiadam drugiego pilota tzn mam go ale jest zniszczony przez poprzedniego kierowcę.
Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID8 Ciśnienie oleju chłodzenia tłoków FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika C023 Czujnik ciśnienia oleju silnikowego V126 Elektrozawór układu chłodzenia tłoków W drugim kodzie musi być jakiś błąd bo nie mogę odczytać.
Pompa wtryskowa zrobiona (stwierdzono jej zgon! zrobiony bardzo kosztowny remont tej pompy i nic nie dało!). Zdesperowani podmieniliśmy pompę na taką ze sprawnego auta i nic. Kolega w pierwszym poście pisze, że przełożyli pompę ze sprawnego auta i jest to samo więc samą pompę można chyba wykluczyć.
BULBA to spalona żarówka, niestety musi się udać na zewnątrz i posprawdzać światełka, Stopu sam nie sprawdzi bo nie zdąży dobiec. 202 zależy z jaką ikoną , jeśli ABS to pierwsza sprawa bezpieczniki następnie diagnoza komputerem.
Kod usterek: MID 136 - PSID41 - FMI14 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID136G005 - Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS PSID41ESP pasywny FMI-14Instrukcje specjalne Urządzenie(a) objęte kontrolą: G005Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS C086Czujnik kąta skrętu C087Czujnik przyspieszenia bocznego podwozia Trzeba odczytać pozostałe kody...
Witam. gdzie go szukać Przewód ten biegnie od czujnika luzu (skrzynia biegów) do VECU (pin5 złącza SL4).Łączy się również z przekaźnikiem rozrusznika. Na przewodzie tym powinien pojawiać się sygnał (31) ,kiedy skrzynia jest w pozycji "luz". Sprawdź czy na czujniku luzu masz dobrą masę.
MID128 PSID89 FMI-10 oraz MID128 PSID42 FMI-14 Witam. MID 128 PSID 89 Zawór dozujący. FMI 10 Zawór dozujący zaciął się w jakimś położeniu MID 128 PSID 42 Przerwanie czynności dozowania. Rozebrać zawór dozujący sprawdzić na drożność + przewody mocznika do niego.
Czujnik ciśnienia "EBS" tylnego mostu sprawdź przewody, ciągłość oraz czy nie ma zwarć.
MID 136 SID 4 FMI 2 - czujnik prędkości obr. kół ABS, oś 2 prawy, dana wędrująca, przerywana lub nieprawidłowa Tu nie za bardzo rozumiem o co chodzi "dana wędrująca". FMI 2;zbyt duża przerwa między czujnikiem a kołem polaryzacyjnym. Odległość między czujnikiem a kołem polaryzacyjnym powinna wynosić 0,7 mm. FMI 5; przerwa w obwodzie, zwarcie do plusa...
więcej informacji mid 144 psid ???? fmi ?? a światła to sprawdź: żarówki, bezpieczniki i przekaźnik <---- raczej od tego bym zaczął (przekaźnik) . -Wyjście świateł stop -Napięcie nadmiernie wysokie lub zwarcie z układem o wyższym napięciu.
Witam. Warunki wygenerowania kodu usterki: Zbyt długi czas osiągnięcia ciśnienia wyłączenia. Możliwa przyczyna: Wyciek powietrza w pojedzie i/lub przyczepie. Usterka sprężarki. Zablokowany sztywny przewód sprężonego powietrza od sprężarki do osuszacza powietrza. Zbiornik osuszacza powietrza przesycony wilgocią. Usterka osuszacza powietrza. Jeżeli nie...
Błąd zniknął zapalił się jednak drugi MID 185 PSID 19 FMI 0
ale co z drugim błędem? Czy też od któregoś czujnika obr. koła? Nie , ten też dotyczy tego samego czujnika tylko rodzaj błędu jest inny. Jeden to przerwa na czujniku a drugi to niepoprawna prędkość podawana z czujnika. Trzeba sprawdzić tak jak pisałem wyżej.
Trzeba podłączyć pod komputer, Ale z tego co mi wiadomo to problem leży w naczepie, a ten błąd który podajesz dotyczy zapalonej informacji o defekcie abs w naczepie.
magnum renault renault defekt renault magnum renault magnum schemat
honda civic centralny zamek kontrolka termostat świecić astra belka
Peugeot - komunikat "wyrównaj poziom oleju" - przyczyny i rozwiązania Brak komunikacji z ECU - diagnostyka i rozwiązania