G9T to oznaczenie slupka, dalszą część to konkretny osprzęt i moc.
http://obrazki.elektroda.pl/5121337200_1... http://obrazki.elektroda.pl/8272245700_1... http://obrazki.elektroda.pl/7220484600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9878841700_1...
A kompresję sprawdzałeś??
To zmienia postać rzeczy, w starym Masterze zatrzymanie realizowane jest za pośrednictwem plusa po zapłonie będącego cały cza na przekładni napędowej a praca przerywana to zadanie sterownika wyglądającego jak przekaźnik. Jeśli wycieraczki zatrzymują się zaraz po wyłączeniu a nie na dole szyby to sprawdź czy na kostce zasilającej masz plus po zapłonie,...
No i dotąd nie poznaliśmy dokładnego kodu silnika... Tak się składa że dość ważne przynajmniej w jednej wersji silnika jest precyzyjne ustawienie wału, wałków rozrządu i pompy.....wystarczy mały uślizg przy montażu koła wału albo przesunięcie koła pompy w stosunku do reszty. To silnik 2.5 DCI klawiatura to też zaskakująca konstrukcja
Trzyma uszczelniacz od strony skrzyni. Musisz wyjac skrzynie odkręcić sprzęgło i koło zamachowe oraz uszczelniacz.
8201043605
Szczotki rozrusznika powinny być zgrzane , to najpewniejsza metoda połączenia szczotek . Lutowanie przy rozruszniku potrafi puścić przy ciężkim kręceniu w zimę , ale jak nie masz możliwości zgrzania to lutuj , wystarczy topnik do elektroniki , dobry jest też topnik do lutowania miedzi w instalacjach wodnych.
Nie wiem co z nim zrobić? Podepnij clipa
Pasuje aczkolwiek są krótsze przełożenia.
Mam takiego na placu jutro sprawdzę i napiszę tutaj
No właśnie, źle ustawione koła... Koło pompy wtryskowej ma być ustawione tak aby ta kreska która jest na nim była pionowo (na obudowie powinno być wycięcie) Popraw duże literki, spacje, przecinki, bo temat zaraz w koszu będzie.
Korpus wtryskiwacza nie szczelny.
Na pierwszym obrazku są koła wałków rozrządu, nie wału. Wał blokujesz wkładając blokadę w otwór po śrubie od filtra i powinien zablokować na sztywno, tam jest wycięcie w przeciwadze z tego co pamiętam, więc widocznie w złym miescu celujesz. Pierwszy tłok w górę i będzie łatwiej. pozdr
Kliknij "pomógł" albo po prostu podziękuj :wink: Ale jeszcze nie teraz tylko jak faktycznie on tam jest :D Jeśli go tam nie ma :crazyeyes: (w co raczej nie wierzę :) ) to daj znać to jeszcze czegoś poszukamy
Pewnie że ma wpływ , na kole pompy jest występ do czujnika położenia cylindra jeżeli przy zablokowanym wale nie masz krótszej kreski koła w otworze czujnika to jest źle ustawiony
kod to 6333
mam jeszcze jedno pytanie-czy jak po ustawieniu na w/w blokady rozrządu auto nadal nie odpali,to już jest pewne,że trzeba podnosić głowicę?Czy coś jeszcze można sprawdzić? Spokojnie po prostu ustaw wszystko na blokadach kręć wałem ręcznie kilka obrotów i sprawdz czy się nie blokuje i wtedy odpalaj. Jak nie zagada to nic nie rozbieraj i sprawdz na plaku...
Główne 20Nm + 150 stopni (+-10) Korby 25Nm + 60 stopni (+- 6)
Kontrolka się zapali jeśli napięcie dla komputera spadnie. Na klemach nie masz napięcia czy jak?
Raczej ze sterownika silnika
TU JEST OPIS A RYSUNEK TRZEBA SOBIE SCIAGNAC http://obrazki.elektroda.net/95_11650025... MAM NADZIEJE ZE POMOGLEM POZDRAWIAM
Pompa wysokiego ciśnienia układu Common Rail :)
Renault Master II generacji z silnikiem 2.5dci 84kw/115km posiada pompę niskociśnieniową w zbiorniku paliwa.Sprawdz czy dochodzi sterowanie do pompy.
To może zrzuca Ci któryś z węży "powietrznych" albo jest pęknięty. Filtr->turbina, turbina ->przepustnica
Co racja to racja:)
Jeśli pompa oleju w skrzyni nie dobije ciśnienia to nie zapalisz silnika - zabezpieczenie . W momencie gdy pompa się nie odzywa to stuknij po silniku od pompy , możliwe że szczotki się zawieszają.
wspomaganie masz elektryczne W masterze? No ja Cię proszę.... Najlepiej było by wymienić na nowy A po co? Lub Total Fluid DA - typowy dla Peugeot/Citroen A tu mowa o renault, że to i to Francja to nie znaczy że to samo.
witam a tak jeszcze na marginesie: czy sprawdziłeś tablicę bezpieczników...czy aby tam gdzieś nie ma jakiegoś sfajczonego ustrojstwa... Pozdrawiam
Sprawdzi przepustowości katalizatora
To nie silnik dla majsterkowicza.
Teoretycznie za zasilanie tych dwóch bezpieczników odpowiada przekaźnik mały brązowy widoczny na twoim zdjęciu
Parametry pokazuje też podczas kręcenia rozrusznikiem, a nawet tylko przy włączonym zapłonie, diagnostykę zrób!
Ta żarówka do testów jakiej mocy była? Często wiązka gnije. Sprawdź ją.
Na plaku powinien zagadać bez dwóch czujników a nawet bez wtryskiwaczy, coś sknocone mechanicznie tak jak Paweł pisze.
Zasila + wszystko to co miałeś w błędach.
A co do tej pory sprawdziłeś poza klikaniem w klawiaturę.?
Jak zastane na kamień to domowo nie wyjmiesz. Teoretycznie po odkręcieniu mocowania wtryski powinny wyskoczyć 'ręką'. Wychodzą w całości, bez rozbierania cewki.
użyj Clipa lub NXR bo tak szukaj wiatru.
Koledzy nie było mnie dawno ale teraz jestem Master mi śmiga bez żadnych napraw poza tamtą ! mechaników pełno a kazdy to nowy pomysł miał. W końcu a zwykłego mechanika bez komputerów zostało naprawione !!! Koszt 120zł razem z butelką czegoś mocnego. Macie problem to piszcie odpowiem. Pozdro
Adolf popełniłeś błąd kupując ten zestaw, możesz to naprawić podłącząjąc bezpośrednio pod alternator. W masterach zawsze montuje dzienne załączane napięciem stacyjki w lewym nadkolu jest skrzynka bezpiecznikowa tam wystarczy się podpiąć i bez problemu wszystko działa , a gratis masz odprowadzane do domu światłąmi dziennymi w nocy bo przekaźnik systemowy...
1 pomarańczowy do pinu ECU G2 wtyczka B 2 pomarańczowy do pinu ECU E2 wtyczka B 3 fioletowy (cienki) do pinu B4 wtyczka B 4 fioletowy (gruby) zasilanie po bezpiecznik f15 12v 5 biały do pinu G1 wtyczka B 6 czarny masa stała 12v
Toś kupę kasy w błoto wywalił. Na razie komputer bez odpalania auta. Kody usterek i tak dotyczyły będą ciśnienia paliwa na rampie... Po diagnostyce zawieziesz wtryskiem i pompę do roboty i dokładnie wypluczesz CAŁY układ paliwowy. Tanio nie będzie.
Przestawiona pompa o 180 stopni. Sprawdź jaką kreskę widzisz w otworze czujnika. Długą czy krótką?
http://obrazki.elektroda.pl/1936684700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1747479700_1... http://obrazki.elektroda.pl/9460410700_1... http://obrazki.elektroda.pl/5906168900_1... Proszę bardzo i życzę powodzenia.
Witam, a o co chodzi z tym X1, X2 X3 i A= B= ?
Auto fabrycznie było pozbawione fotela pasażera. I co nadal nie ma? Komputerem wpisujesz konfiguracje sterownika poduszek, co jest a czego nie ma.
Sprawdź kostkę wiązki świateł w miejscu gdzie łączy się z wiązką kabiny.
Czyli albo pompa wykończona albo ciśnienie uchodzi przez przelewy.
Nie ma c trudnego, lepiej zawiechę opuścić
Jeśli potrafisz, to rozłącz złącza pomiędzy peryferiami a sterownikiem samochodu. Spryskaj sprejem typu Kontakt i połącz złącza ponownie. W samochodach francuskich z takim stażem jest to typowa przypadłość.
Na cewkę przekaźnika daj równolegle diode 1n4007 katodą do plusa.
Problem rozwiązany, jeśli tak to co było przyczyną?
Ja rowniez od 3 lat mam ten sam problem renault master 2,8 dti 98r. po odpaleniu tylko na zimnym silniku nie wchodzi na obroty nie równo pracuje dymi na szaro po ok 2 min jest ok. Nikt nie moze mi z tym pomoc. Moze Wy koledzy juz cos wskuraliscie ?
Renault master 2,5 dci 120 2008r. Platforma Światła stop bez pozycji działają ok, a jak włączę pozycję, to palą się razem z pozycją.
12V,to 2M2 i 2E3. Minus to;2L3,2L4 i 2M4.
W masterze III tylko M9T 2,3 dCi ecu bosh EDC17C11
Temat zamykam.
Kupilem dostęp do autoData online ze schematem 15min i naprawione.
Miejscem takim jest pompa wody. Przy luzie na wirniku pompy płyn chłodzący przedostaje się bezpośrednio do oleju. Pompa jest pod deklem po lewej stronie koła pasowego (patrząc na koło pasowe). Napędzaną kołem zębatym z rozrządu.
Witam posiadam Renault Master 3.0 dCi Samochód nie odpala za każdym razem kim pokazuje uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu . Jak się zabrać za wymianę żeby poszło sprawnie Dziękuję za odpowiedzi https://obrazki.elektroda.pl/9668656800_... AI: Jaki jest dokładny rok produkcji Twojego Renault Master 3.0 dCi? 2005 AI: Czy masz...
Ma szerokie zastosowanie, jego jednym z głównych jest zarządzanie zasilaniem.
jak chcesz to tel bo tak ci nie wytlumacze!
Renault Master 2.5 dCi 120km (brak mocy) Mam Mastera, z którym mam problem. Auto nie ma mocy. Po odłączeniu przepływomierza moc jest. Przepływomierz wymieniony na oryginalny nowy, a mocy dalej brak. Żadnych błędów..
I jak go rozwiązałeś? Wymiana na nową czy czyszczenie pomogło?
Dzięki!
W zał. Bezpieczniki i przekaźniki w RENAULT Master II 2.5 dCi 120 od 2003 do 2007 r. !. Skrzynka bezpiecznikowa w przedziale dla pasażerów.pdf 2. Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów-możliwa wersja.pdf 3. Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika.pdf 4. Skrzynka przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów.pdf...
Na biegu odpala
Mam problem z Renault Master 2.5 dCi 2006, od pewnego czasu pali się bezpiecznik stopu, czujnik wymieniony, żarówka też. Przy spaleniu bezpiecznika auto spada na obrotach i jedzie max 80 km/h. Nie mamy już pomysłu, gdzie szukać problemu, lecieć po każdym kablu szukać zwarcia? Dziś po wymianie bezpiecznika było ok, trzasnęłam drzwiami i znów to samo....
Czujnik wymieniony
Witam nie regulujesz sa hydrauliczne.Pozdrawiam
Zamykam temat, po zmianie ECM bus żyje. Pozdr
Kolego czy problem został rozwiązany. Jaka przyczyna?
Nie ten dział.
i bylo tak ze jeden przewod byl goracy te przewody co dochodza do centralki byly gorace ale jeden byl caly czas zimny jeden mechanior podejrzewal ze moze uszczelka pod glowica (ale auto ma moc nie kopci i nie ma bledow) po chwili ten drugi waz tez sie zrobil goracy i Ten zimny to pewnie dolny z chłodnicy - zimny płyn z chłodnicy płynął do silnika żeby...
Przepraszam że tak późno ale dopiero usiadłem na neta, zasilenie na obd jest. Dokładnie to połączył się z radiem i wyświetlaczem jutro powalczę z instalacją.
Witam, czy problem udało się rozwiązać? Mam takie same objawy u siebie.
Mógłby ktoś podrzucić z jakim momentem dokręca się śruby mocujące wtryskiwacze?
1600 bar to minimum.
Witam. Klawiatury nie mam. http://obrazki.elektroda.pl/4756189000_1...
A egr sprawdziłes? 2.0cdi jak się zatnie na otwartym to też nie pali
Witam panów Reno master 2.5 dCi nie odpala kod błędu p1808 czy czujnik od wałka może być czaśnięty
Witam pacjent renault master 2.3 dCi 150 km 2013 rok Zgasł w trakcie jazdy, pompa na silniku nie podaje paliwa Listwa sprawna, bezpieczniki wszystkie sprawne, pompa była w regeneracji, czujnik położenia wału wymieniony i nadal nic. Na płaski odpali ale po chwili gaśnie a bez plaka tylko kręci Już nie wiem co z tym autem zrobić
Miałem ten sam problem kilka dni temu. Chłodnica EGR + turbo do wymiany.
Witam, mam ten sam problem, paliwo po kilku godzinach się cofa i nie mogę odpalić, odpalam na lince jak już odpali przejadę 2-3 km. Jest Ok. Ale jak zgaszę i próbuje odpalić po jakimś czasie znowu lipa. Proszę o pomoc
witam, u mnie dokładnie to samo, tematów o brakuu mocy pełno, nigdzie odpowiedzi co pomogło.
Silniki, wycieraczki miały aktualną ochronę, wewnątrz bimetalii.
Doszedłeś kolego może co było ze skrzynią?
Miałem ten sam problem jezdziłem po mechanikach i każdy tylko mówił to do wymiany do do zrobienia !!! i pieniądze brali a efekt ten sam! wkońcu zwykły kowal powiedział mi co mam zrobić i jest !!! AUTO JAK NOWE. A koszt 0zł !!!
Renault Master 2,5 dci 2007 u mnie problemy następujące,jedzie całkiem dobrze,po ok 200 km zapala się swieca żarowa,gaszę go po około 15 min odpala i jedzie następne 200 do nawet 250km i znów ta sama historia. Byłem na serwisie twierdzą że niby wszystko ok,można jechać. W końcu zapaliła się kontrolka od swiec żarowych +stop na desce rozdzielczej i zgasł...
Miałem identyczny problem w master l3h3 2008 2.5l dci 150km. Przy 110 niezależnie od biegu zapalała się kontrolka świec i auto nie miało mocy, okazało się, że to wina ciśnienia doładowania przez dziurę w intercoolerze. Koszt naprawy około 1k.
A może coś z rozrządem był sprawdzany
Pracuje tylko na plaku, robiona próba podając bezpośrednio paliwo do pompy wysokiego ciśnienia,bez rezultatu
Rozwiązałeś problem ?
Witaj Czy poradziłeś sobie z tym problemem ? U mnie po braku paliwa udało się odpalić auto i wszystko było OK. Po godzinie wymieniłem filtr paliwa, odpowietrzyłem układ i ...... ciężko zaczął odpalać. Jak już odpalił, chodził na wolnych obrotach równo kilka minut, po czym na CLIP-ie ciśnienie wariowało od 250 do 450. Gdy tylko spadło poniżej 00 od razu...
Przyczyną może być zbyt duże ciśnienie w układzie. Za regulacje ciśnienia odpowiada regulator.
hello possible for my renault master dci 2007 thank you
pokazywał błąd czujnika neutralnego położenia biegów gdzie on się znajduje w nowym masterze?
Witam wszystkich potrzebuje pomocy fachowca chodzi o Mastera 3.0 dci 2004r. walczę z nim już pół roku problem jest taki że ciężko mu odpalić. Byłem już u trzech mechaników kasa idzie i dalej jest to samo. Wymienione było - pompka w zbiorniku,zawór ciśnienia,czujnik na listwie, próba przelewowa wtrysków i dalej jest tak samo? dziś jak zabierałem go z...
Po pierwsze to DIAGNOSTYKA. Po drugie zobacz czy po odpięciu kostki z regulatora ciśnienia CR który jest na pompie CR zacznie robić ciśnienie. Jeżeli tak będzie to znaczy, że sterownik ogranicza przepływ paliwa bo wykrywa jakąś usterkę. A wykrywa na pewno bo Ci o tym komunikuje, a Ty zamiast podjąć jakieś kroki w celu dobrej diagnozy tracisz czas na...
renault master master renault renault master immobilizer
smilo programowanie elektryk kamper wymiana uszczelka wtryskiwacz
easun instrukcja instrukcja easun
Siemens Optiset Analog Adapter – podłączenie drugiego telefonu, konfiguracja UP0/E, splitter Fiat Punto błąd poduszki powietrznej B0100 – diagnoza i naprawa SRS ACU