Manta nie chcę wtrącać się ale uważam, że problem jest w zasilaniu paliwem a nie w wałkach ,(nigdy nie miałem problemu z wałkami, chyba że pękł pasek). Pozdrawiam.
Renault Master 2007, 2500litra 120km wchodzi na obroty 1400 i koniec, 8
Silnik Renault Master 2.8 TDI gaśnie po odpaleniu. Możliwe przyczyny to problemy z układem paliwowym, czujnikami lub zaworem EGR. Jakie kroki diagnostyczne podjąć?
Moim zdaniem to zawór EGR. Robiłem już takiego jednego, jak się odpaliło dymił i ie wchodził na obroty.Wsadziłem na noc w rozpuszczalnik i jest git.
Witam. Mam podobny problem, czy udało się naprawić?
Masz wszystkie śruby zdrutowane w tym LC4? Wałek wyrównoważający występował w silnikach co miały wyjście na łańcuch po lewej stronie, czyli mniejsze pojemności i następca LC4 — 690. Napięcia nie mierzysz tanim miernikiem z rozładowaną baterią 9 V? Mam LC4 640 SM ,śruby zawsze kładę w nim na pastę. Wałki jedne 640 miały a inne nie.Od 99r w zwyż wszystkie...
Wtryski do sprawdzenia.
Mam problem z moim masterem(2.5 DCI 2004 rok produkcji), dzisiaj podczas jazdy zaczęła migać kontrolka grzania świec. W instrukcji napisano że może to być spowodowane zebraniem się wody w filtrze paliwa. I faktycznie trochę wody poleciało i problem chyba zniknął bo kontrolka już nie miga, ale za to pojawił się drugi problem kiedy tylko podczas jazdy...
Witam! Problem polega na tym, ze podczas jazdy, szczególnie podczas przyspieszania zapala się kontrolka świec żarowych. Auto traci moc albo gaśnie. Zostaje zarejestrowany blad p0089 regulator cisnienia paliwa. Clip tez pokazuje to samo- funkcja regulacji ciśnienia paliwa. Na postoju wszystko jest ok. Można zwiększać obroty i nic nie zaświeci. Ciśnienie...
Mam Mastera z 95 r. i jak się w nim zmniejsza obroty na pompie wtryskowej ?
Szukam, kupię Renault VISU do Trafica (2006-2014) i Mastera (od 2006 w górę)
W tym silniku zasilanie Sensor supply 3 najczęściej obejmuje: • Czujnik położenia wału korbowego (CKP) – główny podejrzany • Czujnik MAP • Czujnik temperatury powietrza Wysłałem link na schematy w PM. Elektronika silnika od strony 524. Uważaj, że z góry jest podpisane, do którego silnika pasuje schemat. Sprawdź napięcie najpierw na czujniku sensora...
trzeba podjechać na kompa, piszczenie? może pasek albo rolka ci piszczy. ewentualnie dziura na dolocie.
Marka: Model: Chassis (płyta lub główne podzespoły): Matryca/Panel (jeśli występuje): Inne (uwagi):
Witam, mój Master (Opel movano) osłabł nagle w dolnym zakresie obrotów. Utrudnione jest ruszanie, zwłaszcza z towarem oraz jazda gdyż muszę go trzymać non stop powyżej 2tyś obrotów. Przy rozpędzaniu auto jest zamulone do 2100 obrotów i nagle jakby po przekroczeniu tej granicy turbo zaczyna mocno gwizdać i auto zaczyna rwać do przodu pełną mocą. To powinno...
1-2-3 bieg zamyka obroty do 4 tys., 4 bieg do 3 tys., 5-6 bieg 2,2 tys. nawet jadąc z górki to zbyt wielkiej różnicy nie ma.
Cześć, Może ktoś będzie potrafił pomóc bo w warsztatach zostawiłem już ponad 2000zł na diagnozy i wszystko kończy się na tym, że chcą wymieniać części bez gwarancji że to przyniesie jakiś skutek a za części będę musiał oczywiście zapłacić. Problem jest z samochodem Renault master 2.3dci 125km. Objawia się on tym, że samochód reaguje z opóźnieniem na...
Mam taką teorię, że jak poprzednio z powodu ogromnej ilości oleju doszło do samozapłonu na oleju i silnik wskoczył na wysokie obroty, to komputer pewnie chciał zmniejszyć obroty i przerwał wtryski, co nic nie dało, więc zapisał uszkodzenie w systemie. Potem wyjąłem kluczyki, co komputer na pewno wykrył, i to, że silnik nadal zasuwa na wysokich obrotach,...
witam, mały update: kiedy odłączę EGR, auto zaczyna żyć normalnie, wkręca się na obroty itp. kiedy EGR jest podłączony - tragedia całkowita EGR wymieniony na nowy, problem pozostał.
Jeżeli ciśnienie pompa paliwa podaje prawidłowo, a tak wnioskuję, bo piszesz, że ma 300 bar, i rozumiem, że to jest praktycznie od razu, jak kręcisz rozrusznikiem, regulator działa poprawnie, czujnik położenia wału zapewne sprawdzałeś, czy widać obroty przy zapalaniu, czy dobrze odczytuje i nie ma jakiejś przerwy, więc wtryski zostają otwarte i auto...
(at)ElektrodaBot wszystko zostało sprawdzone jeszcze raz. Zauważyłem, że nie słychać po przekręceniu kluczyka, żeby załączała się pompa i wskazówka pokazująca obroty silnika lekko drga przy próbie odpalenia (at)ElektrodaBot Dodano po 3 I klimatyzacja się załącza, pomimo tego że nawiew jest na 0
Witam, mam problem z Renault Master 2.5 dCi z 2007 roku. Podczas przyspieszania, gdy obroty przekraczają 2.5 tysiąca, samochód zaczyna otrzymywać gwałtowny zastrzyk mocy i zaczyna intensywnie dymić z wydechu. Podczas ciągłej jazdy można odczuć, że samochód szarpie się i nie jedzie równo. Jest jeden błąd dotyczący czujnika temperatury powietrza w dolocie...
Witam Panowie problem ten sam wypalony tłok, przy "strzale" i utracie kompresji na tym cylindrze auto dokulalo ok. 500m na najblizszy parking, zostalo wylaczone i oczywiscie laweta -cylinder z wypalonym tlokiem szlif cylindra 0.5mm + nowy tlok +0,5mm + honowanie wszystkich cylindrow, reszta tlokow oryginal -przy okazji wymienione wszystkie panewki glowne,...
Witam, mam problem z Renault Master 2.5 dCi z 2007 roku. Podczas przyspieszania, gdy obroty przekraczają 2.5 tysiąca, samochód zaczyna otrzymywać gwałtowny zastrzyk mocy i zaczyna intensywnie dymić z wydechu. Podczas ciągłej jazdy można odczuć, że samochód szarpie się i nie jedzie równo. Jest jeden błąd dotyczący czujnika temperatury powietrza w dolocie...
Renault Master 2 2,5 dci 2006 r. Witajcie. Znów potrzebuję porady. Auto po wymianie pompy paliwa...odpalone, jeździ, lecz gdy wjeżdżam pod dużą górę i muszę mocniej wcisnąć pedał gazu, auto zaczyna stukać i to coraz głośniej. Po puszczeniu gazu, wszystko ok, obroty nie falują, jedzie dobrze i przyspiesza bez zarzutu. Gdzie szukać problemu, bo już ręce...
dziękuję za odpowiedź - gruszka, co to jest? Actuator, element sterujący wastegate, tak? ok. kupię odpowiedni vakuometr i trójnik i sprawdzę. - "czy geometria chodzi płynnie", co to znaczy? mam wyciągnąć turbinę i na stole to sprawdzić? - szczelność, dziś zamówię maszynę do robienia dymu i posprawdzam, bo wzrokowo gdzie sięgam wszystkie rurki są ok....
Co do przepustnicy to chyba nie. Bo np. 2.3jtd fiata ducato jak się cięły przepustnice to odpalał ale nie reagował na gaz tylko wolne obroty były. Wszystkie po 2006r. Co miały przepustnice pierburg taka sytuacja była. A jak leje się ropa obok wtrysku to tam bym szukał przyczyny. A zostaw go na polu i Zmierz kompresję
Sprawdzałem bezpieczniki na samym początku. Wszystkie były w porządku. Jednak sprawdzę je zaraz ponownie. Dziś odkręciłem potencjometr gazu, rozebrałem go i ścieżki nie wydają się być wytarte. Z tego, co czytałem, jeśli coś nie tak byłoby z potencjometrem gazu, tzn. jedna ze ścieżek wytarta, obroty byłby podwyższone do 1300 obr/min. W tym przypadku...
Ciśnienie na CR podczas uruchomienia sprawdź, może 200bar nie przekracza na rozruszniku, Jak psikniesz plakiem łapie wyżssze obroty silnika i wtedy już chodzi.
witam mam podobny problem czy twój został pomyślnie rozwiązany ? co było powodem ? u mnie jeszcze wyswietla zwarcia w obwodach klimatyzacji df121,abs,czujnika temperatury df002oraz przerwa w obwodzie pedału przyspieszenia df036 brak zasilania przepływomierza zwarcie w obwodzie df019,nadmierne obroty kola zamachowego df023 przerwa w obwodzie iglicy wtryskiwacza...
Wystarczy spadek napięcia przy kręceniu rozrusznikiem i też nie zapalił. Do sprawdzenie obroty i spadek napięcia w instalacji.
Obroty podczas kręcenia jakie widzi?
Jakie Boxa? Masz linka? U mnie się urwał ostatnio koło od rozrządu i po naprawie doszła jeszcze usterka jedna.. Jak opale to nie chce mi się na obroty wrzucić, tzn cisne gaz a obroty powolutku idą. Po jakimś czasie postoju auta, wzbija się na obroty ale niestety max 100 i to z bólem.
Renault Master 3.0 DCI 140 KM 2006r. Witam, jak w temacie, autko stoi noc, wsiadam rano i musze nim kręcić i kręcić, dodając pulsacyjnie gazu, i kręce go tak z 4-5x aż mi się zapalają kontrolki STOP-u i silnika, i powtarzam to j.w 4-5x aż odpali. Czasami bywa że rozładuje akumulator i nie odpali. Zauważyłem również że kwestią w ilości prób odpalania...
Temat do zamknięcia, dla potomnych, 2,5dci przymulony, słaby z oporem wchodzi na obroty , po odpięciu przepływki śmiga lepiej i ładnie wkręca się na obroty, powodem były wtryski(mimo sprawdzanych w warsztacie zajmującym się wtryskami). To są numery "części" wg bosch i renault. To nie kody. a co jest napisane nr a nie kody, kolega czyta ze zrozumieniem....
Witam. W moim przypadku pomogła wymiana sterownika i regulatora ciśnienia paliwa ponieważ stary był caly czas otwarty na maks. Jeśli chodzi o sterownik musi być identyczny jak i ten na ktorym auto chodzilo. Ja osobiście wymieniłem cztery sterowniki dopiero za piątym auto zaczeło pracować. Nie słuchaj że sterowniki się nie różnia. Rozmawiałem z facetem...
Na plaka chodzi. Obroty zobaczymy jutro.
witam, mam problem z masterem, mianowicie przy obciazeniu silnika tzn duzy bieg a male obroty gasnie i swieci sie kontrolka STOP, ponowne odpalenie i jedziemy dalej. podlaczalem go do kompa i bledow nie widzi, moze ktos mial taki sam problem, dzieki za pomoc
Sprawdź stabilność zasilań. Trzyma diagnozę podczas kręcenia? jakie obroty osiąga starter? O jakiej pomie mówisz? master DCI nie ma pompki wstępnej. Grzałki nurnikowe senso stricte nie są objęte diagnozą. Przekaźniki je zasilające - już tak.
co znaczy pojęcie sparowanie ECU ? W aucie masz immo. Znaczy na plak reaguje wchodząc w obroty ( słychać wtryski ) ale po zaprzestaniu psikania plaka samochód gaśnie. na plaku nie chciał zadziałać, słychać było pracę tak jakby na dwóch cylindrach. Motasz się trochę w zeznaniach, precyzyjne przedstawienie raczej pomoże.
Witam Kupiłem Mastera z licytacji komorniczej. Mam problem, aby nim normalnie użytkować. Odpala normalnie, jednak obroty skacza w jednakowym czasie. Jak doda sie gazu, obroty wzrastaja ale nadal skacza, jakby byl jakis sygnal nie był stały tylko puszczany np kierunki. Texa pokazuje bład centralki p0606 ( watchdog) Wtryski spr. na przelew., czujnik ciśnienia...
Problem polega na tym że Renault Master 2 z silnikiem 1.9dti podczas jazdy i dodaniu gazu wchodzi na obroty ale zaraz po zejściu na niskie gaśnie i w diagnostyce wyświetla błąd DF149 ?
Wydech drożny . Jest wyjęty katalizator . Wczoraj wykonałem mały test sugerując się radą z tego forum , a mianowicie sprawdziłem czy jadąc na luzie ( tylko żeby koła się toczyły ) mogę go wkręcić również na wyższe obroty i mogę . Po zatrzymaniu max 2800 i koniec. Przysiągłbym , że wcześniej kręciłem go wyżej na postoju. Być może ten ogranicznik płata...
przecież zaden problem podejrzeć obroty podczas krecenia rozrusznikiem i będzie widać czy czujnik wału działa
Usterka załączenia sie polega tylko przy jezdzie na 5 biegu powyżej 2200 obrotów , obroty wtedy wolniej spadają. Nie traci mocy i nie dymi. Czy ktos mial taki problem z masterkiem.
Napięcie mierzyłeś na podłączonym czujniku czy nie ?Jak na podłączonym może zwarcie w samym czujniku.Tak czy tak szukaj 5v bo rozumiem że te 1.2 to napięcie na wtyczce? Mam tylko 2.5 dci g9u 750.
A więc tak. Ustawiłem pompę zgodnie z czujnikiem zegarowym na 1.37 mm podczas ustawiania musiałem przejść z 1.25 -> 1.37 czyli wychodzi na to, że pompa wyjściowo była wsadzona na pałę i nie wyregulowana. Po tym ustawieniu silnik jeszcze lepiej odpalał ale tak jak wcześniej nie miał mocy. Podkręciłem dawkę paliwa, musiałem też obniżyć obroty bo po podkręceniu...
Koledzy jak w temacie master przyjechał na sznurku, spalony bezpiecznik 20A pod maską odpowiadający za funkcje silnika - zawór turbo,regulator ciśnienia paliwa, przepływomierz itp. Miga "check" z znakiem stop na czerwono, auto nie pali. Brak obrotów z czujnika wału itp. Po wymianie bezpiecznika kontrolka nie miga , obroty pod testerem już są ale auto...
Witam mam problem z masterem 2.5 dci 120 koni g9u650 2007 rok. Samochód przestał odpalać, nie wykazuje błędów żadnych. Podmieniona cała listwa wtryskowa z czujnikiem i zaworem, pompa z odpalającego auta, tez kompletna, z czujnikiem i elektrozaworem, czujnik położenia wału korbowego. Obroty przy rozruchu 300-400 obr/min, problemem jest ciśnienie na listwie...
No dobra sprawdzę. A powiedz mi jeszcze skąd obrotomierz zczytuje obroty gdzie znajduje się ten "czujnik" przy skrzyni biegów czy przy bloku?? Pozostaje Ci jeszcze sprawdzić kostki płaczu w czarnym plastikowym schowku pomiędzy akumulatorem a grodzią.
Witam wszystkich !!! Więc tak przepraszam że mnie długo nie było ... dlaczego no cóż praca za granicą .. nawiązując do tematu wtryski lały pierwszy i trzeci stąd spadek ciśnienia na listwie wtrychy wytargane wymienione na regenerowane ,skoro miałem już silnik na wierchu wymieniłem pompę , wytargałem zbiornik paliwa , okazało się że nie potrzebnie bo...
Witam wszystkich , mam problem z Renault Master 2.5 dci 2007r .Auto podczas przyśpieszania gaśnie , najczęściej na 3 biegu obroty w granicach około 2-2.5 tys. obr. Wtryski , pompa wysokiego ciśnienia,listwa paliwowa - wszystko zregenerowane ( auto nie posiada pompy wstępnej elektrycznej w baku ) . Cały czas wyskakują mi błędy P0089- regulacja ciśnienia...
Witam mam problem z masterem 2,5 dci 115 km ,2006 r ,Jak rano zimny odpala łapie i gaśnie tak kilka razy a nawet kilkanaście ,aż w końcu złapie ,ale na początku bardzo słabo wchodzi na obroty ,jak się rozgrzeje wszystko jest ok,pali od strzała .Dodam że wymienione wtryski ,głowica po naprawie ,pierścionki nowe
Mam mastera rocznik 2003 silnik 1,9 dci 60 kw i obrjawy nastepuace: odpala bez problemu kiedy ruszam cos sie zaczyna dzaic mianowicie licznik nie reaguje samochod jest mulowaty nie idzie go pociagnac powyzej 3 tys obrotow daje 2 i nagle licznik dzialac zaczyna a auto sie zbiera zupelnie inaczej odrazu zwawsze obroty idap owyzej 3 tysiecy jak sie depnie....
master obroty obroty master renault master
renault schemat licznika scenic lista kanał ariva monitor hyundai x224w
skuter elekryczny skuter trojkołowy elektryczny
Lokalizacja czujnika temperatury silnika APG w Audi A3 Schemat Kenwood TH-77A - gdzie znaleźć?