Napięcie mierzyłeś na podłączonym czujniku czy nie ?Jak na podłączonym może zwarcie w samym czujniku.Tak czy tak szukaj 5v bo rozumiem że te 1.2 to napięcie na wtyczce? Mam tylko 2.5 dci g9u 750.
Manta nie chcę wtrącać się ale uważam, że problem jest w zasilaniu paliwem a nie w wałkach ,(nigdy nie miałem problemu z wałkami, chyba że pękł pasek). Pozdrawiam.
Silnik Renault Master 2.8 TDI gaśnie po odpaleniu. Możliwe przyczyny to problemy z układem paliwowym, czujnikami lub zaworem EGR. Jakie kroki diagnostyczne podjąć?
Ja uporałem się z klepaniem już jest wszystko ok
Renault Master 2007, 2500litra 120km wchodzi na obroty 1400 i koniec, 8
Ja rowniez od 3 lat mam ten sam problem renault master 2,8 dti 98r. po odpaleniu tylko na zimnym silniku nie wchodzi na obroty nie równo pracuje dymi na szaro po ok 2 min jest ok. Nikt nie moze mi z tym pomoc. Moze Wy koledzy juz cos wskuraliscie ?
Witam mam podobny problem ,ale u mnie zapala się serwis i świece żarowe pomiędzy 2-3tyś obrotów resetuje kluczykiem i jade dalej ,ale usterka powraca .Potrafi na 1000 km pojawić się 100razy a później przez 3000tyś nic . Jak zapali serwis odrazu słabnie .Brak błędów na komputerze. Master 2.5dci 100ps 2007r 80tyś km przebiegu . Gdzie szukać takiej usterki...
moze syf w zaworku regulujacy gruszka od turba i trzyma na obrotach
Witam. Wiosną zakupiłem kolejnego masterka 2000r. 2.8dti. Wszystko jest wporządku prócz tego, że trzęsie całym autem na niskich obrotach przy rozgrzanym silniku (na zimnym ten problem nie występuje), żadnych spadków mocy nie zaobserwowałem przy tym, poprostu dojeżdżam do świateł auto staje i trzęsie się jakby miało za niskie obroty dodaje delikatnie...
Mam Mastera z 95 r. i jak się w nim zmniejsza obroty na pompie wtryskowej ?
Przechodziłem to samo w swoim masterze 2.5 dci 2007 i komputery nie mogły znaleźć przyczyny. Komputery rzadko wykrywają przepływomierz , a to on właśnie był przyczyną. Te same objawy miałem z tymi obrotami.
myślisz, że CLIP będzie miał ich jeszcze wiecej? być może Ale na pewno nie będzie kłamał Daj wykres z przepływki z obrotami
Wtryski do sprawdzenia.
A jakie widzi ciśnienie w klimatyzacji ????
Witam mam problem z masterem 2,5 dci Auto odpalilo i jechalo normalnie i nagle na skrzyzowaniu przy ruszaniu stracil obroty, nie chcial sie wogole na nie wkrecic, po jakim czasie załapał. potem po zgaszeniu mial problem odpalic. odrazu wymieniłem filtr paliwa i odpalil normalnie. Nastepnego dnia znowu zapalil normalnie i po jakims czasie nie chcial...
Na kompie brak błędów, Pomóżcie co można sprawdzić w aucie? Parametry życiowe podczas jazdy. Ciśnienie turbodoładowania np. Turbina ładuje bo węże "puchną". Nie jest to żadnym kryterium diagnostycznym.
Wtryski do sprawdzenia.
Czy pod pełnym obciążeniu przy około 1700 obr/min?? Jeśli tak to wtryski puszczają na przelew. Sprawdź menzurkami na wolnych obrotach .
Witam, czy problem udało się rozwiązać? Mam takie same objawy u siebie.
Mam problem z moim masterem(2.5 DCI 2004 rok produkcji), dzisiaj podczas jazdy zaczęła migać kontrolka grzania świec. W instrukcji napisano że może to być spowodowane zebraniem się wody w filtrze paliwa. I faktycznie trochę wody poleciało i problem chyba zniknął bo kontrolka już nie miga, ale za to pojawił się drugi problem kiedy tylko podczas jazdy...
Przyczyną może być zbyt duże ciśnienie w układzie. Za regulacje ciśnienia odpowiada regulator.
Jak remont zrobiony prawidłowo łącznie z głowicą to 3,3 MPa, przy założeniu że rozrusznik kręci wałem z odpowiednimi obrotami.
Czujnik wymieniony
Uszkodzony komputer można zamknąć tenat
Witam może znajdzie sie ktoś zainteresowany pomocą zmieniłem egr zaślepiłem błędów brak auto dalej muli puki turbina sie nie właczy to przyspiesza bardzo słabo Dodatkowo po zaślepieniu Egr przy 2.5 tys obrotów coś dziwnie syczy gwiżdze jak puszcze gaz Już mnie ten temat powoli ma najlepiej by było na serwis oddać tylko że oni to zaraz by wszystko wymieniali...
Witam, mam problem z Renault Master 2.5 dCi z 2007 roku. Podczas przyspieszania, gdy obroty przekraczają 2.5 tysiąca, samochód zaczyna otrzymywać gwałtowny zastrzyk mocy i zaczyna intensywnie dymić z wydechu. Podczas ciągłej jazdy można odczuć, że samochód szarpie się i nie jedzie równo. Jest jeden błąd dotyczący czujnika temperatury powietrza w dolocie...
A jakie informacje byłyby ci jeszcze potrzebne?
Mam taki sam przypadek Czyli jaki??? Tu w temacie nie ma żadnego przypadku, kolega chciał się dowiedzieć gdzie są sygnały temperatury i obrotów do wskaźników.
Ja w takim wypadku kupiłem na aliexpresie wyświetlacz pod obd, może pokazywać na raz cztery wybrane wartości ze standardowej tablicy typu: temperatura, szybkość, obroty, przepustnica itp. Coś w rodzaju https://www.youtube.com/watch?v=28iRMFpf... podróbka na ali... https://www.aliexpress.com/item/32901131...
W tym silniku zasilanie Sensor supply 3 najczęściej obejmuje: • Czujnik położenia wału korbowego (CKP) – główny podejrzany • Czujnik MAP • Czujnik temperatury powietrza Wysłałem link na schematy w PM. Elektronika silnika od strony 524. Uważaj, że z góry jest podpisane, do którego silnika pasuje schemat. Sprawdź napięcie najpierw na czujniku sensora...
Na plaka chodzi. Obroty zobaczymy jutro.
250-300 obroty widzi ok
Renault Master 2.3 163 BITURBO samochód ładnie ciągnie do 3 tys obrotów słabnie na 5 i 6 biegu co może być przyczyną zero błędów sprawdzany Clipem po wymianie pompy wysokiego ciśnienia i wtrysków czy może być odpowiedzialny za to czujnik ciśnienia doładowania przed turbiną
Bak juz wymontowany i wyczyszczony teraz czekam na kolejne wtrysku i okaże się czy będzie dobrze, a to ciśnienie na rampie to jaka role odgrywa, tez może nie wkrecac się w obroty,
witam ponownie auto trafiło z powrotem do mechanika ale dzisiaj zauważyłem że leje się paliwo po silniku aż kapie na ziemię chyba z okolic wtrysku czy to mogło być przyczyną braku mocy i kopcenia na wolnych obrotach
Witam Renault Master 2,3 turbo bez zmiennej geometrii. Auto nie ma mocy w dolnym zakresie obrotów. Błędy po skasowaniu wracają po około 500 km: zbyt niskie ciśnienie doładowania DTC226322 obwód czujnika składu mieszanki DTC11301C
Wystarczy spadek napięcia przy kręceniu rozrusznikiem i też nie zapalił. Do sprawdzenie obroty i spadek napięcia w instalacji.
Witam! Poszukuje opisu kodów błędów do renault master 2.2dci 2001 rok, podłączony komputer wyświetlił błędy 6176, 6152, 6145, 6150, slink odzywa sie ale odrazu gaśnie brak komunikacji z czujnikami temperatury(pokazuje -40 stopni cencjusza) silnika, czujnika GMP(jak się odezwie to obrotomierz lekko drgnie) i przepływomierza(temp. powietrza -40 stopni...
Problem polega na tym że Renault Master 2 z silnikiem 1.9dti podczas jazdy i dodaniu gazu wchodzi na obroty ale zaraz po zejściu na niskie gaśnie i w diagnostyce wyświetla błąd DF149 ?
Ciśnienie na CR podczas uruchomienia sprawdź, może 200bar nie przekracza na rozruszniku, Jak psikniesz plakiem łapie wyżssze obroty silnika i wtedy już chodzi.
trzeba podjechać na kompa, piszczenie? może pasek albo rolka ci piszczy. ewentualnie dziura na dolocie.
Tak, pokryją się co jakiś obrót.
Czujnika nigdzie nie widzę. W tym miejscu gdzie w innych jest ten czujnik jest luźna, nie używana 4-pinowa wtyczka. Nie jat tam nic mieszane bo właściciel ma to auto od nowości.
Witam, mam problem z Renault Master 2.5 dCi z 2007 roku. Podczas przyspieszania, gdy obroty przekraczają 2.5 tysiąca, samochód zaczyna otrzymywać gwałtowny zastrzyk mocy i zaczyna intensywnie dymić z wydechu. Podczas ciągłej jazdy można odczuć, że samochód szarpie się i nie jedzie równo. Jest jeden błąd dotyczący czujnika temperatury powietrza w dolocie...
U mnie to raczej kolego nie może być żadna nakrętka , bo to stukanie jest tylko na małych obrotach i znika jak się odepnie kostkę na czwartym wtrysku.
Witam, czy udało się rozwiązać problem ze stukającym wtryskiwaczami? Mam dokładnie ten sam problem , stukają tylko podczas przyśpieszania i w zakresie pomiędzy 1.8 - 2.5tyś obrotów. Jak przyśpieszamy łagodnie lub ostro , wszystko jest w porządku.
Stan może być a może nie być ciśnienia. Ja by, nie ryzykował choć to na wolnych obrotach powinien gubić ciśnienie o ile gubi, ale...
Na wolnych obrotach 4MPa na wysokich 6MPa
Sprawdź regulator pedału obrotów (pedał gazu), jest elektroniczny, zdemontuj i sprawdź styki na wtyczce czy nie zaśniedziały - objaw opóźnionego wkręcania na obroty. Czujnik ciśnienia na magistraci common rail, może nie łączy, spadek ciśnienia na listwie, przy spadku będzie odcinać paliwo na wtryskach.
A więc tak. Ustawiłem pompę zgodnie z czujnikiem zegarowym na 1.37 mm podczas ustawiania musiałem przejść z 1.25 -> 1.37 czyli wychodzi na to, że pompa wyjściowo była wsadzona na pałę i nie wyregulowana. Po tym ustawieniu silnik jeszcze lepiej odpalał ale tak jak wcześniej nie miał mocy. Podkręciłem dawkę paliwa, musiałem też obniżyć obroty bo po podkręceniu...
I jak doszedłeś, co to, bo mam to samo, a dodatkowo po jeździe z obciążeniem, jak wchodzi i schodzi z obrotów, słychać dźwięk jakby grzechotki. Dodam, że mam mastera z tego samego roku i ten sam silnik.
1-2-3 bieg zamyka obroty do 4 tys., 4 bieg do 3 tys., 5-6 bieg 2,2 tys. nawet jadąc z górki to zbyt wielkiej różnicy nie ma.
Jakie ciśnienie doładowania podczas postoju? Jakie ciśnienie doładowania podczas jazdy gaz do dechy? Jakie ciśnienie atmosferyczne? Niektóre miały ogranicznik obrotów na postoju.
Standardowe usterki tego auta. Ewidentnie zapowietrzony układ. Zgnite kostki na silniku, możliwe przetarcia w kablach. Kiedyś widziałem taki myk, że taki rezonans sie mechaniczny wytworzył drgań, że tylko wtedy dostawał przerwy w obwodzie i od razu gasł . Dokładnie jak opisano wysokim biegiem na wolnych obrotach właśnie hehe.
Wiem że może źle to zabrzmi bo 3 mechaników powinno sprawdzić ale świece żarowe grzeją? Jak grzeją a silnik dostaje paliwo i powietrze to nie trzeba specjalnie dużych obrotów żeby zapalił :)
Witam. Mam pytanko... Mam takiego samego mastera jak w temacie i mam mały problem. Gdy próbuję go zapalić po tych mrozach zaczyna mi strasznie wariować, a mianowicie gdy kręcę rozrusznikiem to czasami łapie mi i odpala ale nie trzyma go na obrotach i nie wiem co jest. PS: i strasznie dymi z tłumika...
Witam. Mam problem z Masterem 2.3 170 KM Biturbo. Nie zaciąga sztangi na małej turbinie. Po przekręceniu stacyjki powinno pojawić się napięcie na elektrozaworze małej turbiny odpowiedzialne za moc na niskich obrotach.W moim Masterze nie pojawia się, co uniemożliwia wytworzenie ciśnienia doładowania do tego stopnia że gdy się przegazuje do 3 tys obrotów...
(at)ElektrodaBot wszystko zostało sprawdzone jeszcze raz. Zauważyłem, że nie słychać po przekręceniu kluczyka, żeby załączała się pompa i wskazówka pokazująca obroty silnika lekko drga przy próbie odpalenia (at)ElektrodaBot Dodano po 3 I klimatyzacja się załącza, pomimo tego że nawiew jest na 0
witam pasek wygląda dobrze .ale jutro sprawdze dokładnie na blokadach.ale przed tym jak zgasilem auto nie bylo żadnej zmiany w obrotach czy tym podobnych.
Potwierdziło się. Skrzywione zęby koła impulsowego. Po wyprostowaniu brak błędu ESP, więc nie ma zamrożonych ramek dotyczących obrotu kół. Podejrzewam, że było to jakieś przekłamanie skanera. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie i pomoc.
Witam problem z Renault Master z 2015 roku moc 135KM kod błędu P040A zapalona kontrolka silnika błąd sugeruje "czujnik temperatury zaworu EGR pod wysokim ciśnieniem" lecz po zamontowaniu nowego cały czas to samo po wykasowaniu błędu na wolnych obrotach ok lecz po dodaniu gazu około 3500 obrotów i błąd powraca może ktoś coś pozdrawiam.
Mam problem z Renault Master 2.5 dCi 2006, od pewnego czasu pali się bezpiecznik stopu, czujnik wymieniony, żarówka też. Przy spaleniu bezpiecznika auto spada na obrotach i jedzie max 80 km/h. Nie mamy już pomysłu, gdzie szukać problemu, lecieć po każdym kablu szukać zwarcia? Dziś po wymianie bezpiecznika było ok, trzasnęłam drzwiami i znów to samo....
Renault Master 2 2,5 dci 2006 r. Witajcie. Znów potrzebuję porady. Auto po wymianie pompy paliwa...odpalone, jeździ, lecz gdy wjeżdżam pod dużą górę i muszę mocniej wcisnąć pedał gazu, auto zaczyna stukać i to coraz głośniej. Po puszczeniu gazu, wszystko ok, obroty nie falują, jedzie dobrze i przyspiesza bez zarzutu. Gdzie szukać problemu, bo już ręce...
Sprawa wygląda następująco: auto stalo okolo rok poniewaz rozleciala sie polos i do tego czasu nikt sie tym nie interesowal po odpaleniu okazalo sie ze lozyska w alternatorze sie zastaly (nie krecil sie i niszczyl pasek) po zakupieniu nowego i wstawieniu go na miejsce zamiast km/h pokazuja sie obroty silnika
Nie koniecznie musi być sprawny, ale istnieje możliwość że silniczek jest dobry, można to sprawdzić ale trzeba cały zestaw wskaźników wyjąć i zdiąć przednią szybkę, delikatnie chwycić za wskazówkę i zobaczyć czy płynie da sie ją przesówać czy stawia jakieś dziwne opory w zakresie pracy od 0 do 5000 obrotów.
przecież zaden problem podejrzeć obroty podczas krecenia rozrusznikiem i będzie widać czy czujnik wału działa
Nie Zauważysz różnicy nawet jeśli źle złożysz pompę.. Bo o ile dobrze kojarzę niema w niej czujnika obrotów. Pompę ustawia się ze względu na inne aspekty.
Jakie Boxa? Masz linka? U mnie się urwał ostatnio koło od rozrządu i po naprawie doszła jeszcze usterka jedna.. Jak opale to nie chce mi się na obroty wrzucić, tzn cisne gaz a obroty powolutku idą. Po jakimś czasie postoju auta, wzbija się na obroty ale niestety max 100 i to z bólem.
Ciekawe jest to co mówisz. mały na wolnym biegu pracuje szeregowo z większym ,a na wysokich obrotach przełącza się na połączenie równoległe.
renault master 2005r. 2.5dci 120km czasami nierówno chodzi silnik na wolnych obrotach [drga]tak jakby nie palil na jeden tlok jaka przyczyna i jak pada deszcz wpada w tryb awaryjny 1800 obrotow trzeba zgasic silnik odpala i jedzie ok. 3km ito samo
Mam pytanko czy ktoś naprawiał moduł regulatora obrotów w Oplu Movano (renault Master). Mam uwalony tranzystor ( w sumie tylko dioda w tranzystorze). Tranzystor kodowany FW26625 typu PNP kapelusznik (TO3), może ktoś juz wie jakie zamienniki mozna stosowac.
ale na początku bardzo słabo wchodzi na obroty nie przyuczone lub uszkodzone wtryskiwacze, nie przyuczony EGR
Witam. Mam problem z Masterem 3 2015 163 km - podczas jazdy z silnika pojawił się metaliczny stuk rosnący wraz z obrotami silnika. Po wymianie na nowe wtryski OEM, silnik chodzi płynnie, równo lecz metaliczny stuk, raz jest raz nie. Ktoś miał podobny problem?
wiem, że jest uszkodzony, ale tylko trochę ;) niema to znaczenia, bo pompa gasi silnik poprzez zmniejszenie dawki nastawnikiem do zera, ten zaworek jest bo jest, podłączanie tam dodatkowego plusa nic nie zmieni, bo urwanie tego kabelka nie powodowało zgaśnięcia silnika tylko drastyczny spadek mocy, ale na wolnych obrotach chodził, to nie to
Witam mam taki problem , Renault Master II 2,5 DCI odpala na wolnych obrotach ładnie chodzi - czasem ma problem z reakcja na gaz . Kiedy ruszam od razu zapalają się kontrollki STOP i check engine mruga i auto gaśnie. Wymieniono wszystkie możliwe czujniki i zawory , filtr paliwa .Komputer błędów nie znajduje . Nie mam już siły do niego co to może być...
Usterka załączenia sie polega tylko przy jezdzie na 5 biegu powyżej 2200 obrotów , obroty wtedy wolniej spadają. Nie traci mocy i nie dymi. Czy ktos mial taki problem z masterkiem.
Ciśnienie na listwie CR podczas odpalania. Przeważnie takie problemy to za niskie ciśnienie na listwie CR. Czy to podczas odpalania czy przy dużym wydatku (gaz w podłodze). Błąd zaworu ciśnienia to tylko opis błędu (choć nie mamy dokładnego kodu), podejrzewam że chodzi o błąd opisywany jako "błąd zaworu regulacji ciśnienia poza tolerancją". Należy go...
Witam, Pacjent to Renault Master 2.5dci 120KM 2007r, wersja z przepływomierzem , bez map sensora. Podczas poglądu parametrów na CLIPIE ciśnienie doładowania stoi w miejscu 200hpa , zalecane to 1009mbar, różnica między zadanym a rzeczywistym 809mbar, mierzone na wolnych obrotach. Dlaczego clip pokazuje 200hpa czujnika którego nie ma.
Mam taką teorię, że jak poprzednio z powodu ogromnej ilości oleju doszło do samozapłonu na oleju i silnik wskoczył na wysokie obroty, to komputer pewnie chciał zmniejszyć obroty i przerwał wtryski, co nic nie dało, więc zapisał uszkodzenie w systemie. Potem wyjąłem kluczyki, co komputer na pewno wykrył, i to, że silnik nadal zasuwa na wysokich obrotach,...
Co do przepustnicy to chyba nie. Bo np. 2.3jtd fiata ducato jak się cięły przepustnice to odpalał ale nie reagował na gaz tylko wolne obroty były. Wszystkie po 2006r. Co miały przepustnice pierburg taka sytuacja była. A jak leje się ropa obok wtrysku to tam bym szukał przyczyny. A zostaw go na polu i Zmierz kompresję
Czyli ten przewód z webasto daje sygnal na cewke przekaźnika (tego dodatkowego). Z przekaźnika wychodzę pod przełącznik obrotów czyli przewód plusowy a minus raczej jest na dmuchawie na stałe, tak?
Generalnie trzeba silnik obciążyć, czyli przejechać się i zwiększać obroty. Na początku może brakować mocy. Komputer spalania będzie automatycznie ustawiać fazy rozrządu i dawki paliwa aż dobierze optymalne. No i ten rozruch to pewnie wina braku paliwa, do samego filtra wchodzi 0,5 litra. Nawet przy wymianie filtra trzeba kilkukrotnie przekręcić kluczyk...
Masz wszystkie śruby zdrutowane w tym LC4? Wałek wyrównoważający występował w silnikach co miały wyjście na łańcuch po lewej stronie, czyli mniejsze pojemności i następca LC4 — 690. Napięcia nie mierzysz tanim miernikiem z rozładowaną baterią 9 V? Mam LC4 640 SM ,śruby zawsze kładę w nim na pastę. Wałki jedne 640 miały a inne nie.Od 99r w zwyż wszystkie...
Kiedyś w Renault Master miałem taki motyw, że auto zaczęło samo przyspieszać bez wciskania pedału gadu, doszło do maksymalnych obrotów i walnęła pompa i po zawodach.
Witam mam problem z małą turbiną w renault master 2.3 biturbo 170 KM a mianowicie nie wkręca się na obroty ,przy odłaczeniu przepływomierza turbina rusza gdy przepływomierz zostanie podłaczony znowu nie działa ,szczelność sprawdzona na dolotach ,podłaczone do manometru przewody do podciśnien mają parametry ,wtryski paliwowe nowe zakodowane korekty prawidłowe...
Renault Master 3.0 DCI 140 KM 2006r. Witam, jak w temacie, autko stoi noc, wsiadam rano i musze nim kręcić i kręcić, dodając pulsacyjnie gazu, i kręce go tak z 4-5x aż mi się zapalają kontrolki STOP-u i silnika, i powtarzam to j.w 4-5x aż odpali. Czasami bywa że rozładuje akumulator i nie odpali. Zauważyłem również że kwestią w ilości prób odpalania...
mam jeszcze jedno pytanie-czy jak po ustawieniu na w/w blokady rozrządu auto nadal nie odpali,to już jest pewne,że trzeba podnosić głowicę?Czy coś jeszcze można sprawdzić? Spokojnie po prostu ustaw wszystko na blokadach kręć wałem ręcznie kilka obrotów i sprawdz czy się nie blokuje i wtedy odpalaj. Jak nie zagada to nic nie rozbieraj i sprawdz na plaku...
Sprawdź stabilność zasilań. Trzyma diagnozę podczas kręcenia? jakie obroty osiąga starter? O jakiej pomie mówisz? master DCI nie ma pompki wstępnej. Grzałki nurnikowe senso stricte nie są objęte diagnozą. Przekaźniki je zasilające - już tak.
Witam. Mam spory problem z Renault Master 2.5 dci 120km 2007rok. Auto po zapaleniu wchodzi normalnie w obroty. po rozgrzaniu max obroty 3.600 i brak przyspieszenia. Zaświeca się kontrolka z piorunkiem i od świec zarowych. Błąd ciśnienia paliwa. Wymieniony zawór scv, czujnik zapłonu, wyeliminowane zapowietrzanie sie, czujnik wałka rozrządu oraz na listwie...
jedno i drugie , podczas jazdy jeszcze jakoś grzeje, ale stojąc przez 5min spada na '1 kreskę' i dmucha zimnym powietrzem. Termostat OK. układ odpowietrzony. Odpowiem sobie sam - niespełnione warunki włączenia podgrzewacza. Wymieniłem świece i dokonałem pomiaru od razu po włączeniu samochodu, EDC15C3 za mądre na mnie :) Po paru chwilach zaczęła grzać...
dziękuję za odpowiedź - gruszka, co to jest? Actuator, element sterujący wastegate, tak? ok. kupię odpowiedni vakuometr i trójnik i sprawdzę. - "czy geometria chodzi płynnie", co to znaczy? mam wyciągnąć turbinę i na stole to sprawdzić? - szczelność, dziś zamówię maszynę do robienia dymu i posprawdzam, bo wzrokowo gdzie sięgam wszystkie rurki są ok....
robi tak zwane "Tik Tik popraw masę W przypadku obrotu głównych panewek te się nie obracają trzeba remontować silnik tak
Witam wszystkich , mam problem z Renault Master 2.5 dci 2007r .Auto podczas przyśpieszania gaśnie , najczęściej na 3 biegu obroty w granicach około 2-2.5 tys. obr. Wtryski , pompa wysokiego ciśnienia,listwa paliwowa - wszystko zregenerowane ( auto nie posiada pompy wstępnej elektrycznej w baku ) . Cały czas wyskakują mi błędy P0089- regulacja ciśnienia...
Witam. Pacjent to bus nissan interstar (blilźniak renault master) 2.2 dCi 90 KM. Rozgrzany silnik z trasy zgasł na parkingu na wolnych obrotach. Rozrusznik kręci bardzo lekko i szybko tak jakby kręcił bez oporów silniczkiem od kosiarki, silnik nie odpala. Nie mam pojęcia co może być.
Witam, wymiana turbiny- auto słabe, DPF zalecał mechanik, aku zawsze lepszy mocniejszy a na drodze poszedł wtrysk metaliczny dźwięk i nie odpalił już a silnik zagrany do normalnej temp a na wolnych obrotach wiatrak się załącza i nie wyłącza , wskaźnik temp.płynu chłodzacego na lewa stronę przechodzi podczas jazdy.Jestem kobietą proszę o wyjaśnienie.
Koledzy jak w temacie master przyjechał na sznurku, spalony bezpiecznik 20A pod maską odpowiadający za funkcje silnika - zawór turbo,regulator ciśnienia paliwa, przepływomierz itp. Miga "check" z znakiem stop na czerwono, auto nie pali. Brak obrotów z czujnika wału itp. Po wymianie bezpiecznika kontrolka nie miga , obroty pod testerem już są ale auto...
Witam Jakieś sugestie może... Jak stoi w miejscu to jest OK. Jak się doda gazu to spadają od razu obroty.... Jak się jedzie to trochę ( nie tak strasznie ale zauważalnie) "przytrzymuje" obroty!!?? Klient sobie nie życzy..... Jak odciąłem kabelek E4 (imput sygnał prędkości w kompie) , nie pomogło bo komputer widzi cały czas stałą prędkość 25km/h (czy...
witam, mam problem z masterem, mianowicie przy obciazeniu silnika tzn duzy bieg a male obroty gasnie i swieci sie kontrolka STOP, ponowne odpalenie i jedziemy dalej. podlaczalem go do kompa i bledow nie widzi, moze ktos mial taki sam problem, dzieki za pomoc
Witam Posiadam Renault Master III 2.3 125km bez AdBlue 2015r. Samochód prowadzi się dobrze, płynnie chodzi, wkręca się na obrotach. Po włączeniu tempomatu i ustawieniu prędkości po niecałych 30 sekundach wyłącza go i wyskakuje błąd silnika i żółty klucz. Czyściłem całą przepustnice, czujniki, EGR (nie jest zaślepiony). Wyczyszczony czujnik pod pedałem...
Pytam, bo po wymianie sworznia u fachowca wątpliwej sławy, pojawiło się skrzypienie na pół obrotu przed dokręceniem kierownicy , jak masz wątpliwości to oddaj samochód do warsztatu ,któremu ufasz, a nie pytaj na forum.( tu się nie sprawdza umiejętności mechaników).
Ciśnienie na szynie 393Bar na wolnych obrotach, przy dodawaniu gazu wrasta, max odchyłka 20bar różnicy. Jeździć nie muszę bo na postoju dodając gazu czuć jak z opóźnieniem wchodzi na obroty,zero dymienia. Odpinając przepływomierz wchodzi momentalnie na obroty ale dymi na czarno( wtedy dawka paliwowo powietrzna w parametrach idzie na max) korekcja cyl....
renault master wolne obroty master obroty obroty master
honda civic sterownik schemat dioda selenowa rozrząd carisma
galmet wyswietlacz galmet wyswietlacz
Jak podłączyć grzałkę 400 V: trójkąt czy gwiazda? Pomiar elektryczny w sklepie z zabezpieczeniami topikowymi bez RCD