Renault Master 2, 2006r 2,5 dci nie odpala po wymianie pompy paliwa, wtryski sprawdzone, listwa również, paliwo przechodzi. Przy wymuszonym odpaleniu plakiem gaśnie. Jesteście w stanie podpowiedzieć mi w czym może być problem? Dzięki wielkie
dzisiaj startuje do Niemiec czyścic cały układ jednak znalazłem sporo opiłków które wróciły do pompy paliwa w baku,mam też nowe wtryski. Znajdę gdzieś momenty dokręcenia stopek od wtrysków i samej pompy CR ?
Pracuje tylko na plaku, robiona próba podając bezpośrednio paliwo do pompy wysokiego ciśnienia,bez rezultatu
: W miejscu gruszki zamontuj pompę paliwa elektryczną. Masz na mysli pompe przeplywowa taka jak w lagunie II na podluznicy lub iveco daily na ramie? Godne uwagi, pytanie co na to powie wlasciciel A co ma powiedzieć? Bus musi latać. I pompa nie może być taka. Te w.w to 3-4bar a ty szukaj takiej do gaźnika 0.1-0.5bar tylko aby przepchała paliwo przez...
Jak odepnę czujnik cisnienia paliwa to rozrusznik kręcie ale pompa w baku nie dziala
Jakie parametry masz w ukladzie zasilania paliwem? Wartość zadana cisnienia paliwa a rzeczywista? Wartosc mprop w procentach zaworu na pompie paliwa? Jakie wartosci na wtryskach? Inaczej to wrozenie z fusow.
Masz gruszkę obok filtra paliwa?
Tak nabija pompa paliwowa,ale bardzo wolno Podać paliwo z bańki i obserwować jak pompa CR buduje ciśnienie. Przecież to podstawa podstaw.
Witam mam problem z masterem,ponieważ nie podaje paliwa pompa wtryskowa jest po regeneracji sprawdzona,wtryski dobre,wymieniono zawór regulacji ciśnienia.Problem prawdopodobnie tkwi w elektronice,ponieważ jak wyciągnąłem bezpiecznik 25A to zaczął podawać paliwo i przestał się świecić błąd STOP,ale zaczęło coś tykać w okolicy zaworu EGR i nadal nie odpala...
Nie będę się sprzeczał bo nie wiem czy jest tam pompa czy nie, ale dziwne jest to , że przedtem jak przekręcałem kluczyk to słychać było cos w rodzaju pompki oraz widać było na wężu paliwa , że ewidentnie płynie to paliwo w stronę filtra . Teraz gdy jest większy mróz to niestety po przekręceniu kluczyka nie ma tego charakterystycznego buczenia i nie...
Dokładnie to co pisałem wcześniej ciśnienie paliwa względem pracy zaworu regulacyjnego poza specyfikacją (odchyłka na plus lub na minus). Dodając do tego fakt że nie chce odpalać i problem z mocą na obrotach to raczej nie osiąga zadanego ciśnienia. Kroki naprawcze to: 1. Wartości rzeczywiste i potwierdzenie przypuszczeń o za niskim ciśnieniu . 2. Test...
DF 027 Obwód sterowania wtrysku cylindra 2, DF 054 Funkcja regulacji ciśnienia w rampie Jaki kontekst tych defektów? Paliwo dochodzi do pompy? Test przelewowy.
Pompa wysokiego cisnienia podaje paliwo w zaniskim cisnieniu. Gasnie bo czujnik na listwie odnotowuje niskie cisnienie.
Podejrzewałbym rozszczelnienie pompy wtryskowej- "samo zapowietrzanie". Efekt wtedy jest identyczny. W oczy niesamowicie szczypie, samochód szarpie wraz ze wzrostem obciążenie, kopci jak opisałeś. Powinno być lepiej po nagrzaniu silnika a dokładnie pompy paliwa. Na próbę można zamontować jakąkolwiek bańkę z paliwem z tym że wyżej jak pompa paliwa-wtryskowa....
Witam. czy problem został rozwiązany ?
Witam W związku z kolejna awarią pompy paliwowej (upalone konektory itp, wlutowane kable i kleje). Naszła mnie myśl na montaż pompy z polifta. Moja pompka ma 4 piny i 3 króćce paliwowe wpinane w pompę, wadliwe są te pompy w przed liftach. W poliftach jest 6 pinów i 2 króćce paliwowe wpinane w pompę oraz moduł pompy, zakładam że dzięki temu modułowi...
Renault Master 2.5 dCi 115 km, brak mocy, max prędkość 100 km, nowe wtryski, pompa wtryskowa, regulator paliwa, map sensor, czujnik ciśnienia paliwa, zawór na szynie, czujnik położenia wału i wałka, nowy rozrząd zrobiony na blokadach, parametry podczas jazdy to paliwo 1340 bar, turbo 2.3 bar, żadnych błędów, brak kagańca, brak białego i czarnego dymu,...
pompa paliwa wymieniona i po problemie .
Pompa CR ma z boku małą pompę która ciągnie paliwo z baku. Miałeś sprawdzić czy nie wybiło przełącznika wstrząsowego i co? Jak to sprawdzisz ,i np lampka immo gaśnie ,to wydaję mi się że ecm jest zasilany i problem z paliwem. Podpompuj i spróbuj na plaka. Jak zagada fajnie jak nie ,zostaje ci jeszcze komp. A ostatecznie auto wyląduje u machanika. Taki...
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
Nie posiadam schematow do renowki, ale dla mnie oczywiste ze szybciej sprawdze bezpieczniki i przekazniki recznie niz szukac tego jedynego po schematach, a przy okazji mozesz znalesc spalone bezpieczniki z przed roku/10lat, moze nawet przy sprawdzaniu sie czegos nauczysz, a wiedzy nigdy za malo wiem po sobie :D JA widzisz w 2-3 min znalazlem ze w 2.2...
Regulator na pompie zamyka dopływ jak jest za duże ciśnienie, więc odłącz go nabij gruche na kamień i próbuj zapalić jak będzie brak chwilowego ciśnienia to niestety pompa . Sprawdz też czy jest ok z zasilaniem paliwa, jak wykręcisz regulator z pompy i będziesz pompował gruszką to ma tryskać ciśnienie. Możesz też troszke poluzować regulator i wtedy...
najlepiej na pompie paliwa
Zasila + wszystko to co miałeś w błędach.
witam,dostałem to auto od ludzi którzy sami wymienili filtr paliwa,dodatkowo zmienili częściowe przewody od pompy do filtra i częściowo powrotne.Użyli przewodów gumowych a nie oryginalnych.Na wstępie widziałem że to mina ale starałem się pomóc.Wymieniłem filtr na kolejny nowy(oni nawet nie zgrali strzałek na obudowie). Znalazłem na listwie pod osłoną...
Na powrocie z wtryskiwaczy i pompy. Szara wtyczka (okolice pokrywy, nad alternatorem, pompą wspomagania).
Witam serdecznie. Pacjentem jest Renault Master II 2004 2.5 120 dci, autobus z pneumatyka z tyłu. Na desce zawsze się palą kontrolki od poduszki, stop i service -- ale to standard i tym się nie przejmuję. Podjechałem pod dom i tam już został, nie odpala, aku wiecznie naładowane, bo mam panel PV na dachu i regulator, rozrusznik pięknie kręci, jak długo...
pompa paliwa
Kolego co wymieniłeś pompę wysokiego ciśnienia to powiem Ci że ja przez Mastera prawie się wykończyłem nerwowo ale mam już pewne doświadczenie dlatego Ci podpowiem co nie co 1. podstawowa sprawa to wtryski a nie pompa jak gaśnie podczas jazdy lub ciężko odpala na ciepłym i zimnym. 2. czujnik ciś. na listwie commonrail niby mówią że często pada gówno...
Panowie mam ten sam problem, tyle ze u mnie jeszcze dochodzi jeden problem, konkretnie gdy jest doladowany tak ok 700kg to przy wcisnieciu gazu do dechy gasnie:/ tzn odcina paliwo i po 5 sek gasnie. Po ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy i tak w kolko. Na komputerze pokazuje blad zbyt niskiego cisnienia paliwa. Teraz maja mi wymienic czujnik...
Zrób tak jak pisałem zobaczymy czy pomogło to nie jest dożo roboty a da Ci odpowiedź. Jeśli zapalał z urwanym kabelkiem to znaczy że masz uszkodzony elektrozawór... bez zasilania tego zaworka autko by zgasło bo on odcina paliwo w pompie VP uściślając o tym zaworku mowa (zdjęcie poglądowe): https://obrazki.elektroda.pl/5598281900_...
Witam wszystkich, trafił do mnie Master 3 z 2011 2.3 dci 125km. Błędy czujnika położenia wałka rozrządu regolator ciśnienia paliwa, czujnik ciśnienia na listwie paliwowej, zawór regulacji ciśnienia doładowania przepływomierz powietrza . Rozrząd spr., czujniki podmienione, pompa cr druga wstepna pompa w zbiorniku nowa. Sterownik też drugi, i nic.
Za mało diagnozy za dużo wymian. Niskie ciśnienie przed CR? Ciśnienie na cr? błędy ? Parametry? Prąd i PWM zaworów dawki i ciśnienia? Co ty na to? Już nie wiem co z tym autem zrobić Sprzedać ,naprawić ,zezłomować albo inne ,może nawet efektowne rozwiązania.
Witam! Poszukuje opisu kodów błędów do renault master 2.2dci 2001 rok, podłączony komputer wyświetlił błędy 6176, 6152, 6145, 6150, slink odzywa sie ale odrazu gaśnie brak komunikacji z czujnikami temperatury(pokazuje -40 stopni cencjusza) silnika, czujnika GMP(jak się odezwie to obrotomierz lekko drgnie) i przepływomierza(temp. powietrza -40 stopni...
Witam, mam problem z Masterm 2.3 2016. 163km Wymieniłem wtryski pompę wtryskowa, błąd mam następujący, DF644 obwód regulatora przepływu paliwa, auto nie odpala, rozrusznik kreci, bezpieczniki posprawdzane, na placu zachowuje się tak jakby chciał odpalić, ale bez plakat gaśnie. Proszę o pomóc, już nie mam sił, pompa wtryskowa nie pompuje paliwa niestety...
Ustawiony rozrząd. Koło pompy paliwa obrucone o 180.
Zatkany smok pompy w zbiorniku
Panowie, w gruszce jest zaworek zwrotny ale nie jestem pewny czy ma on znaczenie jeśli auto pali i nie jest zapowietrzone. Napiszę dlaczego tak myślę. Miałem teraz trafica 2,0 DCI 115KM z uszkodzonym zaworkiem w gruszce. Nie można go było odpowietrzyć. Gruszka non stop miękka. Filtr paliwa nowy. Jak zdjąłem przewód paliwowy nie przepompowywała paliwa...
Przelewy do sprawdzenia koniecznie. Dojście paliwa do pompy do sprawdzenia.
Mam podobny problem. Nissan Interstar 2,5 DCI 145 KM. Silnik był wyjęty i poddany gruntownej odbudowie. Po włożeniu do auta i spięciu wszystkiego do kupy nie chce odpalić. Startuje może na 1 s i gaśnie. Gdy potrzymam na rozruszniku dłużej to jak sinusoida próbuje startować i gaśnie naprzemian. Rozrząd dla sprawdzenia przełożony o 180 - wogóle nie gadał...
możesz bardziej ,sprecyzować odpowiedz " najpierw wykonanie procedur fabrycznych" wtryski i pompa nowe po adaptacji układ paliwowy wyczyszczony filtry nowe dpf sprawdzony turbiny sprawdzone jakie jeszcze procedury fabryczne można zrobić żadnych błędów
Problemy z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów w Renault Master 2.3 turbo mogą być związane z kilkoma czynnikami. Błędy DTC 226322 (zbyt niskie ciśnienie doładowania) i DTC 11301C (obwód czujnika składu mieszanki) wskazują na kilka potencjalnych problemów. 1. Mimo że nie masz zmiennej geometrii, turbosprężarka może być uszkodzona lub zanieczyszczona....
Witam wszystkich, samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. Problem: zmieniałem głowice i po zamontowaniu jest problem, rozrząd ustawiony, wałki szerokim wycięciem do pompy poprzez blokady, znak na pompie wtryskowej ze znakiem widocznym na miejscu czujnika oraz blokada wału w otworze śrubki do mocowania filtra oleju. I tak na plaka próbuje...
Witam!pacjent jak w temacie. Problem polega na tym że silnik odpali i gaśnie. Ciśnienie na szynie w tym czasie wzrośnie do wartości 1600-1700bar. Odchyłka wynosi jakieś 1200bar. Pompa i wtryskiwacze po regeneracji. Przedtem był problem który polegał na tym ze autko chodziło na wolnych obrotach idealnie jednak podczas przyspieszania gasło i wywalało...
Witam, opiszę problem, może ktoś miał podobny. Ww auto trafiło do mnie do naprawy, po prostu po zgaszeniu pewnego dnia już nie odpaliło. Diagnoza: spalona pompka wstępna, auto nie odpala. Rzeczywiście kostka mocno spalona, pompę WC tez daliśmy od razu do sprawdzenia. Pompa wstępna wymieniona, w pompie WC zrobiona kosmetyka czyli polerowanie głowiczek...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Bardzo pilnie potrzebuję schemat (rysunek) rozrządu w masterze 2,5 D 1999r. nie mogę znaleźć znaku na pompie paliwa a nie chcę czegoś zepsuć. Z góry bardzo dziękuję.
Witam. Renault Master 2.3, 125 koni. Gdy uruchomię, nie reaguje na gaz. Po chwili, około 5 minut, jest ok. Dopóki turbo się nie załączy, nie ma mocy, nie chce jechać. Komputer pokazuje, że niskie ciśnienie paliwa. Pompa jest ok, była sprawdzana. Kto pomoże?
Miałem przewalony rozrząd na kołach zębatych. Jak zdjąłem czujnik z pompy CR to nie zgrywał się na znakach. Przez to nie mógł zapalać? Druga sprawa w tych silnikach kolejność wtrysków liczymy od skrzyni jak to we Francusach ? Tu masz temat może Cie nakieruje na właściwą diagnozę. https://obrazki.elektroda.pl/7170470200_... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Jeśli wykluczyles wszystkie możliwości awarii powstałej na wskutek poprzedniej naprawy, wtryski sprawdzone na maszynie, i napewno jest rozrzad ok i ciśnienie w cylindrach to czas zabrać się za wyjęcie pompy cr i sprawdzenie na maszynie. Bo to ze tryska paliwem to wcale nie znaczy ze z takim ciśnieniem jak powinna. Jeśli sciął się klin na walku rozrządu,...
Toś kupę kasy w błoto wywalił. Na razie komputer bez odpalania auta. Kody usterek i tak dotyczyły będą ciśnienia paliwa na rampie... Po diagnostyce zawieziesz wtryskiem i pompę do roboty i dokładnie wypluczesz CAŁY układ paliwowy. Tanio nie będzie.
Jak czujnik na listwie ok i wtryski ok, to nic innego jak problemy z paliwem.Pompa, filtr paliwa lub przewody paliwowe.
Witam.Renault master 2.5 dci cisnienie na listwie skacze od 250 bar do 450 bar.Następnie zaczyna spadać do 150 ,130 bar i gaśnie.Na clipie wywala za niskie cisnienie na listwie wtryskowej.Filtr paliwa nowy,została wymieniona cała listwa wtryskowa z drugiego mastera(pojazd sprawny cały czas w uźyciu).Czy winny morze być regulator cisnienia paliwa ten...
Potrzebuję schematu układu elektrycznego Renault Master III 2.3 diesel 165KM 2015 rok. Nie dochodzi prąd do pompy paliwa, prawdopodobnie problem z przekaźnikiem, niestety nie mogę zlokalizować, który to będzie przekaźnik, a nie chciałbym spalić. Bardzo proszę o pomoc sprawa pilna!
Interesują mnie wszystkie wartości związane z układem paliwowym. Pożyczyłem CDIF 2 i chcę sprawdzić parametry czy wszystko jest ok a dokładnie ciśnienie jakie podaje pompa wys. ciśnienia (ile atm. powinna wytwarzać).
Witam. W masterze bolączką są wtryskiwacze i niedomagania układu wtryskowego. Przy objawach jakie opisujecie i błędach kontroli ciśnienia Rail zacząć należy od próby przelewowej wtryskiwaczy. Jeśli wtryskiwacze są sprawne ( przelewy szczelne- niewielki ilości paliwa na odpływie) Szyna rail sprawna, pozostaje sprawdzenie wydatku pompy ciśnieniowej CR.
Witam potrzebuję szybkiej pomocy mam ten sam problem podmieniłem sterowniki pompę paliwa steruje ale ..nie steruje zaworem od turbo ??
Na plaka to prawie wszystko pali. Ewidentnie układ CR do sprawdzenia. Odpal na plaka sprawdź przelewy, podstawa diagnozy układu CR. Podłącz jakiegoś diaga i sprawdź parametry, co się dzieje z ciśnieniem paliwa przy dawaniu gazu i przy obciążeniu. Wtedy już dojdziesz że to prawdopodobnie pompa CR
Witam.Szukam informacji:Czy ustawienie kół napędu pompy paliwa common rail ma wpływ na problem z odpaleniem silnika.(na kole jest czujnik)Silnik składany po rozbiórce.
Witam. Mam problem, zgubiłem kluczyk Reno Master 2.5 D. Auto posiada immobilaizer. Czytałem podobny temat, zrobiłem jak było podane tzn. podałem plus po zapłonie na pompę wtryskową, pompa reaguje, ale w dalszym ciągu nie chce odpalić, nawet na plaku. Dodam, że też nie świeci się kontrola świec żarowych, po przekręceniu stacyjki (założona druga stacyjka)....
Witam mam podobny problem cieknie z oski a ze tak powiem ktos wspomnial o ustawienie dawki i pytabie jak to zrobic ? Czy to chodzi o ustawienie oski z wieloklinem do lapki przy ptorej jest zaczepiona linka ? Tak. A dawkę paliwa reguluje się śrubą z tyłu pompy.
Witam. Podpinam się pod temat. To samo auto tyle, że immobilizer pali mi się cały czas jak auto jest na chodzie, a mruga na wyłączonym silniku. Auto odpala normalnie. Czytałem, że może to być wina czujnika od immobilizera na pompie paliwa, podobno robiono obejścia tego immobilizera... Jakieś pomysł???
Kolego listwa została zregenerowana : wymieniony zawór w listwie i czujnik ciśnienia (wszystko nowe oczywiście w zakładzie gdzie regenerują pompy ...), pompa wysokiego ciśnienia też zrobiona pełna regeneracja (wymieniony regulator ciśnienia paliwa ) Dodano po 2 Układ paliwowy cały sprawdzony , zbiornik i smok czyszczony. Może ktoś miał podobny problem...
brak ciśnienia na Listwie pompa wysokiego ciśnienia do wymiany po wymianie wszystko działa
Witam serdecznie zainteresowanych. Szukałem intensywnie po forum, ale nie znalazłem nic co byłoby odpowiedzią na trapiące mnie okoliczności. Pacjent, to Nissan Interstar (Renault Master) 2009r. Silnik G9U632 2.5DCI 146km. Od jakiegoś czasu wpierw tracił moc przy większym obciążeniu, ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wracało do normy. Potem już cały...
Witam mam problem z masterem 2,5 dci Auto odpalilo i jechalo normalnie i nagle na skrzyzowaniu przy ruszaniu stracil obroty, nie chcial sie wogole na nie wkrecic, po jakim czasie załapał. potem po zgaszeniu mial problem odpalic. odrazu wymieniłem filtr paliwa i odpalil normalnie. Nastepnego dnia znowu zapalil normalnie i po jakims czasie nie chcial...
Renault Master 2 2,5 dci 2006 r. Witajcie. Znów potrzebuję porady. Auto po wymianie pompy paliwa...odpalone, jeździ, lecz gdy wjeżdżam pod dużą górę i muszę mocniej wcisnąć pedał gazu, auto zaczyna stukać i to coraz głośniej. Po puszczeniu gazu, wszystko ok, obroty nie falują, jedzie dobrze i przyspiesza bez zarzutu. Gdzie szukać problemu, bo już ręce...
Witam. Odswieżę stary temat w celach informacyjnych. Jezeli chodzi o podmianki . W vivaro padl mi silnik m9r 630. Przyczyną byly problemy z PDF. Czesto sie zapychal, pomimo czestych dlugich tras ,wypalanie nieudane jedno po drugim. Pomimo ze posiada piąty wtrys na wydechu za turbina, który sluzy do tego. Komunikat na desce rozdzielczej to PDF, inspuiting...
Jeśli niema zewnętrznego czujnika musi byś rezystor R1 (klucz) 620 ohm zaznaczony na schemacie ,inaczej sterownik rozpoznaje uszkodzenie czujnika zewnętrznego, Do uruchomienia potrzebujesz podłączyć plus-minus ,pompa paliwa i sterowanie przez zieloną diodę led i nic więcej ,regulacja temperatury nie musi być podłączona ,będzie grzało na maxa
Witam.Mam problem tego typu,że zapaliły się dwie kontrolki stop,jedna obowiązkowego zatrzymania,druga układu czystości spalin,prznajmniej tak wyczytałem w książce.Podczas jazdy odcina zapłon. Pierwszym razem wykazało że jest to czujnik temperatury,wymieniłem i nadal jest to samo.Teraz gość stwierdził że jest to pompa paliwowa.Proszę o pomoc.
Witam , wymiana radia to zbieg okoliczności... Zalał się modol pompy paliwa który znajduje się na zbiorniku.. po wymianie nawet radio zagrało:)) dzieki pozdrawiam
Witam Juz raz mialem z nia problem ale pomoglo wyczyszczenie bezpiecznikow i wszystko bylo ok . Teraz problem jest taki w aucie ciagle delikatnie swieci sie dioda od immo. Immo reaguje prawidlowo - otwiera i zamyka dzwi ale dioda ciagle slabo swieci i nie idzie odpalic auta :/ Wyciagniety ostatni bezpiecznik 60 A powoduje znikniecie swiecenia diody...
Witam Mam problem z samochodem Renalut Master 2 rocznik 2007, 2,5 dci. Podczas wymiany końcówki wahacza został wybity czujnik uderzeniowy. Po wciśnięciu czujnika auto odpaliło. Jednak po złożeniu wszystkiego problem ponownie się pojawił. Auto po włączeniu zapłonu nie pokazuje poziomu paliwa, nie grzeje świec żarowych, dodatkowo słychać 3 piknięcia w...
Cześć, Mam problem z Masterem 2,5 DCI 115KM (84KW). Auto odpala na 1s i gaśnie, CLIP odczytuje błąd "zawór EGR w pozycji otwartej". Ciśnienie paliwa 300 bar obroty 800 na plaku, bez plaka gaśnie. Zawór EGR zaślepiony, opór czujnika wału 225 Ohm, czujnik Halla przy pompie paliwa sprawdzony (dioda mruga przy kreceniu rozrusznikiem), nowy regulator ciśnienia...
Wymień filtr paliwa, jak nie pomoże pompa paliwa do wymiany, przypuszczam że pompa wstępnego ciśnienia nie dziala poprawnie a ona jest częścią calej pompy
zacznij jeszcze raz diagnostyke od poczatku jak wyglada ciśnienie w listwie w trkcie krecenia rozrusznikiem? czy wtryski nie przelewają? czy nie jest gdzies zapchany przewod palowowy (smok i dalej wstrone filtra, pompy) czy układ został oczyszczony po wymianie pompy ( pewnie zostało pełno opiłków metalowych jak poprzednia sie uszkodziła)
Witam tak jak w temacie jak ustawić rozrząd w masterze w jakieś pozycji mają być te wszystkie wałki najbardziej interesuje mnie ustawienie napędu pompy wtryskowej.Rozrząd był źle wyregulowany i przestawiła się pompa,nie podaje paliwa w odpowiednim momencie wcześniej przed ustawianiem chodził normalnie.(Świece żarowe są mokre)
Sprawdź stabilność zasilań. Trzyma diagnozę podczas kręcenia? jakie obroty osiąga starter? O jakiej pomie mówisz? master DCI nie ma pompki wstępnej. Grzałki nurnikowe senso stricte nie są objęte diagnozą. Przekaźniki je zasilające - już tak.
Okazała się uszkodzona wiązka przewodów od sterownika silnika, a na dodatek kupiłem i zamontowałem drugą pompę wysokiego ciśnienia która też okazała się uszkodzona i puszczała ciśnienie.
Nie mam takiej możliwości, połączyłem się poprzez renault master i wyświetlił mi brak błędów, w OBD także błędów 0. Po odczycie kodów poprzez opel movano i skasowaniu pozostaje błąd 1159.
Zawór na pompie sprawdzony ?
Movano 2.5DTI= Renault Master i taki też silnik posiada. 2.5dCi na CR. Żadnej pompy VP.
Pacjent Renault Master 2.5 dCi 2004 r. Wersja silnikowa bez EGR-a, bez przepływomierza. Silnik odpala prawidłowo na wolnych obrotach, chodzi rewelacyjnie, po dodaniu gazu na zimnym zaczyna szarpać silnikiem i kopcić szaro-niebieskim dymem. Po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach można nim jechać do Afryki i z powrotem, ale nie przekraczając 2200 obrotów,...
Witam, podlaczylem do kompa i bład P1882-odchylenia cisnienia paliwa, wymienilem czujnik cisnienia na pompie i pomoglo, tzn nie gasnie ale jest mułowaty! czujnik dzialal przez 2 miesiace i znowu to samo, wymienie filtr paliwa i zobaczymy czy cos sie poprawi
zapowietrzenie układu to możesz wyeliminować poprzez stworzenie na czas próby osobnego układu Co to znaczy "zapowietrzenie układu " w CR i dlaczego jesli jest powietrze to nie wywala błędu ciśnienia :?: Korekcje 08-1.5 wg Clipa Napiszę tak . Dla mnie korekcja 0.8 to juz jest źle . 1.5 to też prawie max korekcji :cry: powinny byc wtryski z koncowka...
No na wałkach mając blokady nie chybisz z rozrządem wał przestawiając o 180° nie trafisz z blokadą. Teraz pytanie na kole pompy wtryskowej jest wypustka do czujnika Halla, gdy tłok jest w GMP wypustka musi być zaraz przed czujnikiem? Oraz na pompie dłuższa kreska do odniesienia na obudowie musi być na dole? Dodano po 3 Kręci jak szalony obroty silnika...
Samochód Master z 2018r. silnik 2,3 170KM z AdBlue; W trakcie jazdy ze stałą prędkością samochód wskazuje chwilowe spalanie na poziomie ~9l. by bez powodu, w różnych odstępach czasu, wzrosnąć do min. 13/14l i taki poziom utrzymuje się kilka minut/ kilometrów; jedyną rzeczą jaką przy tym fakcie da się zauważyć jest delikatne szarpania przy operowaniu...
Kod błędu wskazuje na usterkę w układzie paliwowym - zbyt małe ciśnienie. Przy nagłym zapotrzebowaniu na moc sterownik radykalnie podnosi ciśnienie na listwie dla zapewnienia dużej dawki i wówczas może występować błąd. Na listwie paliwowej znajduje się zawór upustowy, który czasami też się zacina i popuszcza przy dużych ciśnieniach. Oczywiście niesprawność...
Cześć Samochód Opel Movano B 2010 2,3 125 km. (To to samo co Renault Master 3) Problem z odpaleniem. W układzie paliwowym widoczne jest powietrze. Wymieniłem już wszystkie złączki i przewody na nowe, ale nadal widać, że od samego baku lecą pęcherzyki powietrza. Ostatnio nawet zgasł mi podczas jazdy. Odpaliłem i jechał dalej. Auto ma moc, normalnie przyspiesza....
Witam serdecznie. Chciałbym podłączyć się pod napięcie płynące z pływaka (ze zbiornika paliwa) w Nissanie Interstar (praktycznie to samo co Renault Master) rocznik 2007, silnik 2,5 dci 120. Interesuje mnie abo schemat instalacji lub fragment opisujący kable. Zwykle w takich sytuacjach podglądałem sobie jak jest na pompie paliwa (tej w zbiorniku)a w...
Witam, może ktoś pomoże. Auto kupione przez mojego klienta, poprzedni właściciel po pęknięciu paska zrobił naprawę głowicy. Podczas jazdy kilkaset km po zakupie w pewnym momencie zamiast drugiego biegu został włożony czwarty i auto zostało "przyduszone" i przeszło w tryb awaryjny. Po krótkim postoju kontynuacja jazdy ale problem powracał. Trafiło do...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
pompa paliwo renault master paliwo renault master master pompa paliwo
komputer pokładowy rozbiegnięcie silnika silnik kopcić
Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004: Zmienna twardość pedału gazu Pioneer SX-P720 - zwarcie na taśmie Sound Image Control