Posiadam Renault Master 2.3 2016r. Na desce rozdzielczej pojawiła się kontrola wtrysku kontrolnego. Dostałem to sprawdzone przez mechanika i wyczyścił. Ostatnio znowu pojawił się na moim desce rozdzielczej. Kiedy jednak zatrzymuję się jak na światłach, to znika. Po chwili kontrolka znów zaczyna świecić. Czy ktoś wie, co to może być? Wszelkie odpowiedzi...
Wtryski od razu wyciąg i daj do sprawdzenia. Wtryski pod kątem niskiego ciśnienia paliwa.
Czujnik doładowania do sprawdzenia. Podaj numery nowych wtrysków być może założono złe. Trzeba by sprawdzić jeszcze egr i turbinę.
Wtryski do sprawdzenia.
Witam A wtryski sprawdzone.
W mojej miejscowosci za sprawdzenie wtrysku biorą po 30 zł od sztuki.Wiec warto sprawdzić.
Wtryski do sprawdzenia.
Najpierw sprawdź, czy wszystkie czujniki i wiązki są sprawne i czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Jeśli wszystko jest w porządku, należy sprawdzić układ zasilania paliwem, czy nie ma zapchanych filtrów paliwa lub uszkodzonych wtryskiwaczy.
Witam i proszę o poradę Posiadam renault master z 2019r podczas jazdy ukazał się błąd sprawdź układ wydechowy a po jakiś 10 km sprawdź układ wtrysku i auto weszło w tryb awaryjny. Po przejechaniu następnych 15 km błąd układu wydechowego zginą a błąd układu wtrysku został i po dojechaniu do serwisu błędy zostały wykasowane a auto odzyskało moc. Niestety...
https://obrazki.elektroda.pl/8537758100_... Nie mogę odpalić Renault Master 2014 2.3 dCi 150 KM Chciałem na krótko sprawdzić dodatkową pompkę wody, tę która jest na sankach przewodu chłodniczki. Izolację trochę nadciąłem, podłączyłem kable i chciałem podłączyć do akumulatora, ale niechcący te dwa kable dotknęły plusa lub minusa. Cyklo...
dzisiaj po prawie połowie roku postanowiłem zajrzeć do Mastera. Ale najpierw sprawdziłem bagnet - zero oleju, więc tak jak kilka miesięcy temu dolałem 2 L (myslalem ze olej wykapal w tym czasie ) i odpaliłem - zapalił od razu, a potem zaczynał sporo kopcić na niebiesko. Przekulałem go kilka minut, aż przyszli sąsiedzi, że coś się pali. Odpaliłem ponownie...
Sprawdź wtryski.
Co może być? Wszystko. Zacznij od sprawdzenia, czy jest paliwo i filtry drożne, potem diagnostyka komputerem.
Pojadę jeszcze raz z pompą wtryskową, może źle ją sprawdzili, i boję się o wtryski. Są po regeneracji, mają przejechane 500 km i przy zmianie biegów czasem pierdnię na czarno.
sprawdzić, czy regulator jest sprawny. Mechanicznie i elektrycznie sprawdzić, czy kabelki, które są podłączone pod ten zaworek, nie mają przerw. sprawdzić, czy te kabelki dają jakiekolwiek napięcie przy próbie uruchamiania silnika. jeżeli nie, to szukać spalonego bezpiecznika, w najgorszym przypadku sterownik silnika uległ uszkodzeniu.
Renault Master 2, 2006r 2,5 dci nie odpala po wymianie pompy paliwa, wtryski sprawdzone, listwa również, paliwo przechodzi. Przy wymuszonym odpaleniu plakiem gaśnie. Jesteście w stanie podpowiedzieć mi w czym może być problem? Dzięki wielkie
całe okablowanie pomiędzy czujnikami a ECU sprawdzone i odziwo ok
Właśnie tak, przepraszam za to niepotrzebne pytanie. Sam raczej nie będziesz w stanie zdiagnozować co i jak. Na Twoim miejscu podjechałbym do mechanika i sprawdził najpierw wtryski.
moge wyslac na maila
możesz bardziej ,sprecyzować odpowiedz " najpierw wykonanie procedur fabrycznych" wtryski i pompa nowe po adaptacji układ paliwowy wyczyszczony filtry nowe dpf sprawdzony turbiny sprawdzone jakie jeszcze procedury fabryczne można zrobić żadnych błędów
Bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone. Brak napięcia na wtryski i czujniki Potrzebuje schematu
Sprawdź regulator pedału obrotów (pedał gazu), jest elektroniczny, zdemontuj i sprawdź styki na wtyczce czy nie zaśniedziały - objaw opóźnionego wkręcania na obroty. Czujnik ciśnienia na magistraci common rail, może nie łączy, spadek ciśnienia na listwie, przy spadku będzie odcinać paliwo na wtryskach.
Słuszne uwagi, rozrząd sprawdzony, wtrysków tych się nie koduje. Jeszcze jedna rzecz, którą jeszcze chcę wymienić, to wałki rozrządu.
W warsztacie podejrzewają wtryski, poszły do sprawdzenia, jak przyjdzie ekspertyza, napiszę, może komuś się przyda, gdyby miał podobny problem
A stukało po zmianie mapy?Czy problem wyszedł po czasie? Dodano po 40 https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Tu masz problem że wtryski niby sprawdzone.
odpinałem przepływkę nic to nie zmienia,paliwo z wtrysków wylatuje
Sprawdziłbym czujnik ciśnienia paliwa...
Czujnik temperatury? Jak nie to ciśnienie sprężania, jeśli będzie odpowiednie jak wg. producenta to kolejne wtryski do sprawdzenia na stole.
Weź wtryski klienta i zawiez do swojego sprawdzonego speca.
Czy pod pełnym obciążeniu przy około 1700 obr/min?? Jeśli tak to wtryski puszczają na przelew. Sprawdź menzurkami na wolnych obrotach .
Jeśli chodzi o wtrysk to 4 błędy wtryskiwaczy świadczą o problemie dawkowania - sprawdź czy kodowanie wtryskiwaczy na wtryskach i w pamięci komputera się zgadza. Wygląda jak nie przyuczone wtryski po wymianie. Jest również jakiś bład zasilania , może temu wtryski "wyleciały" :cry: Czy w module zabezpieczeń UPC nie ma żądnych błędów :?: W ABS znowu pojawia...
8201043605
Dziś zrobię próbę przelewową i podam korekcję wtryskiwaczy (z Clip'a). Póki co, muszę poradzić sobie właśnie przy pomocy metody przelewowej, bo nie mam możliwości sprawdzenia wtrysków na maszynie.
Renault Master 2.5 DCI podczas jazdy na wyższych obrotach (ok. 3tys. obrotów) odcina i gaśnie. Wyskakuje błąd df197 ciśnienie paliwa za wysokie. Wtryski sprawdzone, korekty od 1 do 4 : 0,3 ; 0,6 ; 0,2 ; 0,8. Co może być przyczyną?
Witam, tydzień temu oddałem wtryski do sprawdzenia czy czasem nie leją do servisu Boscha... niestety po tygodniu dostałem je w wiaderku z wiadomością, że nie są poprawnie złożone i nie nadają się do ponownego włożenia ponieważ komora jest w 4szt uszczerbiona - jak to Pan stwierdził. Mam Renault Mastera z 2006r 2.5 dci 120KM problem tkwi w tym, że kupiłem...
Sprawdź wtryski i pompę CR. Jak pali z rana?
Witam Renault Master 2,3 165 km. Pojawił się komunikat sprawdź wtryski , po przyłączeniu komputera pokazuje takie błędy i spadek mocy. https://obrazki.elektroda.pl/8639180400_...
Renault Master 2.3 165KM 2019 rok Witam, mam problem z moim Masterem. Około 90 km/h pojawia się komunikat check injection i odcina zasilanie auta na 2-3 sekundy po czym znów chodzi normalnie. DPF, Ad Blue i EGR są wyłączone. Na Autel Scan pojawia się następujący błąd: DTC010016 Obwód czujnika przepływu powietrza/napięcie obwodu poniżej progu DTC203116...
Witam Renault Master 2014r silnik 2,3 110kw skanowany Autelem generuje kody: P0335 $07E8 OBWÓD A CZUJNIKA POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO DF OO7 AKTYWNY OBWÓD CZUJNIKA PRĘDKOŚCI KOŁA TYŁ LEWY DF 280 AKTYWNY NIEPRAWIDŁOWE INFORMACJE Z SIECI MULTIPLEKS W zamrożonych ramkach na postoju pokazuje na lewym tylnym kole prędkość 14km/h, po odpięciu czujnika - obwód...
Teraz już wykasowany żaden błąd nie wyskakuje wcześniej też nie było żadnych błędów . Zaczynam podejrzewać że dostaje za mało paliwa (filtr wymieniony i wtryski sprawdzone mieszczą się w normach )
układ odpowietrzony bezpieczniki też sprawdzone Auto-com CDP+ zastanawia mnie ten stop wtryski nie otwierają bo rury nawet ropą nie czuć Bezpieczniki sprawdzone - te pod kierownicą, czy te pod maską? Pod maską jest bezpiecznik odpowiedzialny za wtryski
A na plaku zapewne odpali od strzału.Jeśli pompa opiłkowała a oni odkryli to po sprawdzeniu wtrysków.......... .Cóż będzie powtórka z historii.
Wystarczy że jeden wtrysk będzie puszczał i już mogą być problemy z zapalaniem.
Jedyna opcja, jaką widzę, to sprawdzić zasilanie na wszystkich czujnikach silnika, do których można się fizycznie dostać. Wtryski już znaleźliście. Być może w ten sposób uda się znaleźć jeszcze coś, co nie ma zasilania. Następnie trzeba sprawdzić ciągłość wiązki od czujników do ECU. Jeśli wiązka nie jest przerwana i nie ma zwarcia do masy, to problem...
Może być problem z napięciem zasilającym wtryski.
Maciek master- nie podałeś rocznika ,rozszczelniłeś wydech przed katalizatorem ?(jeżeli jest zastosowany?) szymekk -sprawdź wtryski i zawór regulacji ciśnienia,układ oczywiście szczelny ,a filtr paliwa świeży?
mam taki przypadek master wersia bez egr bez przepływki,ciśnienie rail 1350 doładowania 2000bar 0 błędów czujnik doładowania nowy ciśnienia rail nowy wtryski sprawdzone ok pedałgazu ok rozrząd ok na blokadach filtry nowe katy wywalone tłumiki ok , 120km -muł bagienny dodam ze moc stracił po wymianie kolektora ssacego na taki sam jak był
kolego sprawdź wtryski na przelewach jak są OK to wymień zasobnik ( listwę, w niej znajduje się regulator ciśnienia pewnie szwankuje )
Zabieg z wymianą paliwa i wszystkich filtrów i olejów przeprowadziłem zaraz po zakupie. Sprawdzę ten rozrząd czy jest dobrze ustawiony, może i oby kolega miał rację. Z tego co czytam dużo ludzi ma lub miało podobny problem. Pozdrawiam
Sęk w tym że mechanik chcę się rozliczyć i wkreca mi że to wtryski a przed remontem chodził bez problemu i wtryski były na sprawdzeniu jedyny problem przed remontem to brał oleju dużo
Nie mam zaufania do serwisu R.Truck . Sprawdzę jeszcze raz wtryski ale na maszynie bo przelewy nie zawsze pokazują że coś jest nie tak.
Jak zastane na kamień to domowo nie wyjmiesz. Teoretycznie po odkręcieniu mocowania wtryski powinny wyskoczyć 'ręką'. Wychodzą w całości, bez rozbierania cewki.
Witam serdecznie zainteresowanych. Szukałem intensywnie po forum, ale nie znalazłem nic co byłoby odpowiedzią na trapiące mnie okoliczności. Pacjent, to Nissan Interstar (Renault Master) 2009r. Silnik G9U632 2.5DCI 146km. Od jakiegoś czasu wpierw tracił moc przy większym obciążeniu, ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wracało do normy. Potem już cały...
Spróbuję jeszcze sprawdzić. Master niski nie jest, to w sumie wystarczy jakiś karton i się wczołgać albo wsadzić łapę i cyknąć fotę telefonem. W Mercu, na 100% nic takiego nie było. W sumie, w Mercach W201/W124 zepsuty sworzeń jest bardziej niebezpieczny niż w tym busie, bo sprężyna pcha wahacz na dół. Mały ten świat. Chyba rozmawialiśmy na forum MB...
Jeżeli walnięta pompa to poda za niskie ciśnienie , sterownik może sobie żądać a pompa nie wyrobi. Auto ciężko odpala. Zamontowane nowe wtryski, świece, czujnik na listwie. Zero błędów. I dlatego stawiam na pompę ale nie wiem jak ją sprawdzić .
odpalisz bez problemu
Wtryski sprawdzone na przelew, są ok Dodano po 47 Ciśnienie podczas kręcenia 50-60 bar
Witam. Mam problem z moim masterem 2,5, cdi 2006r 120KM mianowicie w czasie jazdy przy obciążeniu zapala się kontrolka od świec i serv. auto wchodzi w tryb awaryjny i nie da się nim już jechać. Clip wywala błąd DF053 "funkcja regulacji ciśnienia listwy" kontekst 3.DEF "zwiększenie wielkości recyrkulacji spalin". Pierwszy fachowiec stwierdził że to zawór...
Dokładnie jak napisałeś, mogą ci przelewy na wtryskach lać ale do sprawdzenia który jest do wymiany musisz zrobić test przelewów
Co sprawdzić? Parametr zużycia paliwa/czasu wtrysku zawiera się w informacji przesyłanej siecią CAN do zegarów. Przebieg auta zapisywany jest w pamięci zegarów.
Auto dalej stoi nie sprawne . Jeszcze raz sprawdzone wtryski były , pompa i wiązka. Problem nie rozwiązany . Może ktoś miał taki problem .... Albo zna extra fachowca od tych dci
Podejrzewałbym rozszczelnienie pompy wtryskowej- "samo zapowietrzanie". Efekt wtedy jest identyczny. W oczy niesamowicie szczypie, samochód szarpie wraz ze wzrostem obciążenie, kopci jak opisałeś. Powinno być lepiej po nagrzaniu silnika a dokładnie pompy paliwa. Na próbę można zamontować jakąkolwiek bańkę z paliwem z tym że wyżej jak pompa paliwa-wtryskowa....
master 2.3 2015r - nie odpala błąd wtrysku paliwa DTC0087 DTC9536 DTC9268
Skrzynia jest jak slupek bez problemu mozna podmienic pompa tez o ile sa takie same oznaczenia na regulatorze . Turbo lub wtryski np moze byc inne musisz to porownac czy sa identyczne. W masterze masz ecu z 125KM i tak zostanie ;-)
Zaworek zwrotny trzyma? Jak sprawność wtrysków?
Witam. Potrzebuje opisu pinów ze sterownika silnika oraz schematu instalacji silnika Renault Master 2.5 g9u 650, 2007 r. Auto odpala, ale ciśnienie na listwie trzyma się koło 1600 bar. Po dodaniu gazu wchodzi do około 1500 obr i nie przekracza więcej. Błąd df0038 oraz błąd z niezakodowanych wtrysków oraz z układu podgrzewania... Sprawdziłem napięcie...
Witam Mam podobny problem objawy takie same P0089 tyle tylko,że mój MASTER przeszedł już przez wiele rąk a ja dostałem go z diagnozą ASO (wiązka silnika , wymienić) no to wymieniłem i? nic. Postanowiłem go pomęczyć i stwierdziłem , że na wolnych obrotach ciśnienie paliwa waha się ok 800bar, myślę sobie regulator? więc właściciel załatwił pompę (używka),...
Toś kupę kasy w błoto wywalił. Na razie komputer bez odpalania auta. Kody usterek i tak dotyczyły będą ciśnienia paliwa na rampie... Po diagnostyce zawieziesz wtryskiem i pompę do roboty i dokładnie wypluczesz CAŁY układ paliwowy. Tanio nie będzie.
Witam. Szybka piłka i szybka odpowiedź. Problem jest taki, w Renault Master 4 nie chce uzyskać temperatury do wypalenia DPF. Co może być przyczyną? No i wcześniej wyskoczył błąd wtrysku i zwiększone zużycie AdBlue. DPF zawalony na bank. Ps. Renault jest jak kobieta, choćby nie wiem co, to i tak tego nie zrozumiesz. Ps. Bajkopisarzom i filozofom dziękuję,...
Przewody od włącznika tempomatu kończą się w sterowniku wtrysku
nie mam pojęcia jaki kontekst. Wtryski oddawałem do sprawdzenia i wzorowo przelewy także. a po podpięciu kompa czujnik na listwie pokazuje ok 340 bar wiec tez w normie.
A jaki miałeś przebieg że wtryski do wymiany były? Ja mam w jednym 740 tys i oryginał wtryski
Podłącz się pod wtrysk adblue.
sprawdź napięcie (żarówką np od migacza) na elektrozaworku gaszenia pompy wtryskowej, często się utryndala od niego kabelek w środku przy oczku, izolacja jest OK i tego nie widać, a nie łączy i trzeba skrócić, zalutować do oczka albo po prostu odizolować i pod tą nakrętkę podłożyć i przypiąć trytkami żeby się nie trząsł i jest ok :) u mnie w Masterze...
Renault Master 2022 od pół roku auto w naprawie bezskutecznie. Według mnie przy deszczu wyskakują błąd ryzyko uszkodzenia silnika i także skontroluj ESC, skontroluj ruszanie pod górę, sprawdź układ wydechowy, sprawdź układ wtrysków, auto odpala, silnik chodzi równo, choć błędy ograniczają ilość obrotów silnika i pedał gazu bardzo opóźniona reakcja,...
Mialem podobny problem z renault master. Wtryski były sprawdzane na stole po probie przelewowej.Okazało sie ze są lipne a przelewy zdawał się być ok. Ale po przejechaniu 200km problem powtarzał się, więc nie do końca to bylą wina wtrysków. Okazało się że całym winowajcą był zawór na listwie, stąd tez podmieniłem całą listwę i problem znikł. Auto zrobiło...
U mnie to raczej kolego nie może być żadna nakrętka , bo to stukanie jest tylko na małych obrotach i znika jak się odepnie kostkę na czwartym wtrysku.
Witam, Master 2018 rok 2.3 165ps przy stałej prędkości na autostradzie odcina tempomat i pojawia się komunikat sprawdź wtrysk. Po podłączeniu czytnika obd pojawiają się błędy 399969 i 2253601. Każdy rozkłada ręce i nie wiadomo o co chodzi. Pod obciążeniem odcina częściej.... Wywalić dpf bo kopci jak wypala? Temperatura na czujniku spalin zwiększania...
Zegary możesz łatwo ,,naprawić". wystarczy zrobić test licznika. Nie wiem jak w Masterze się go robi ale spróbuj trzymać przycisk przełącznik od przełączania funkcji komputera i jak go trzymasz to włacz zapłon. Wskazówki powinny wykonywać testy, przełacznikiem od komputera przełaczasz funkcje. Przejdź do ostatniej funkcji. Na wyświetlaczu kreski i jakaś...
ja mam takie samo klepanie zalozylem 4 nowe wtryski i daalej klepie
czy jest tam gdzieś jakiś czujnik uderzeniowy W mojej megance był czujnik zderzeniowy, który odcina paliwo, w sytuacji gdy on zadziałał należało go wcisnąć Sprawdź pod maską po lewej stronie bo bywały czujniki uderzeniowe. Panowie . :please: Mamy koniec drugiej dekady naszego stulecia . Za kilka dni wejdziemy w trzecią a wy zatrzymaliście się z techniką...
Witam. Chciałbym się zapytać, czy przy złamaniu koła zębatego w pompie wtrysku trzeba wymienić całą pompę czy tylko koło zębate?
Witam. Mam pewien problem z renault master 2.5 dci 120KM i niestety nie potrafię tego ogarnąć w związku z tym piszę do kolegów. Sprawa wyglada tak że auto odpala i po sekundzie gaśnie. Ciśnienie paliwa momentalnie wzrasta do 1800 bar (wskazanie delphi ds150e) i auto odrazu gaśnie. Regulator ciśnienia wymieniony na drugi problem wciąż ten sam. Po odpięciu...
Miedziana podkładka pod wtryskiem
witam ja też mam podobny problem tylko u mnie wymienie regulator ciśnienia i auto odpala zrobi z 600km i gaśnie wyciagam regulator czyszcze go i znowu pali a układ wyczyszczony wtryski po regeneracji pompa sprawdzona już sam niewiem co sie dzieje a kiedyś jak mi zgasł to przy akumulatorze były przyśniedziałe bezpieczniki
Czarny, to za dużo paliwa do powietrza. Czujnik ciśnienia nie przekłamuje? Tu trzeba wartości bieżące odczytać, a nie błędy. Dolot szczelny? Co z wtryskami.
Części do naprawy luźnej osi dostępne a ruszenie górnej pokrywy wiąże się z ponowną regulacją dawki wtrysku .
Jak jest pompka paliwowa w zbiorniku to trzeba ją sprawdzić czy daje ciśnienie na pompę wysokiego cisnienia lub pompować gruszką jak jej nie ma i wtedy mierzyć ciśnienie i sprawdzać ile idzie paliwa na powrót do zbiornika.
(...) zapiętym poza zakresem? Co może być przyczyną? Adblue dozuje mocznik (at)ElektrodaBot AI: Czy pojawiają się jakieś kody błędów (DTC) związane z czujnikiem NOx lub systemem AdBlue? E059 nox A AI: Czy były wykonywane inne naprawy lub zmiany w pojeździe przed wystąpieniem problemu z czujnikiem NOx? Nie Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Z opisu wynika,...
Witam forumowiczów , mam mały problem , posiadam Renault Master 2.5 nie chce palić po nocy standardowo za przekręceniem kluczyka . Pali na tzw. popchnięcie . Pierwszy wtryskiwacz po próbie odpalenia wydaje się mokry . I tu stoję gdyż jestem za granicą i nie za bardzo wtryskiwacz chce wyjść z komory także ciężko jest mi to sprawdzić . Jak myślicie to...
Kolego co wymieniłeś pompę wysokiego ciśnienia to powiem Ci że ja przez Mastera prawie się wykończyłem nerwowo ale mam już pewne doświadczenie dlatego Ci podpowiem co nie co 1. podstawowa sprawa to wtryski a nie pompa jak gaśnie podczas jazdy lub ciężko odpala na ciepłym i zimnym. 2. czujnik ciś. na listwie commonrail niby mówią że często pada gówno...
Współpracując z niektórymi serwisami, procedura którą opisałeś na początku postu powyżej jest standardem. moze sprawdzić na hamowni ile mocy jeszcze zostało ale przyczyny spadu mocy nie okresli jesli jest to usterka mechaniczna lub zwykłe zużycie wtrysków pierscieni lub zmiejszonej srednicy dolotu itd. Tam gdzie pomagam w kwestii chipowania/usuwania...
Pomocy ! Autko stoi już ponad 2 tygodnie... Mam Renault Mastera z 2006r 2.5 dci 120KM problem tkwi w tym, że kupiłem nowe wtryski Boscha o numerze BOSCH 0445110141 po założeniu wtrysków autko nie chce odpalić nawet przy użyciu PLAKA ! Autko stało w Błoniu w serwisie 3 dni i zabrałem je do domu... Na komputerze podobno ZERO błędów wykazywało... Wymieniłem...
Mam podobny problem. Nissan Interstar 2,5 DCI 145 KM. Silnik był wyjęty i poddany gruntownej odbudowie. Po włożeniu do auta i spięciu wszystkiego do kupy nie chce odpalić. Startuje może na 1 s i gaśnie. Gdy potrzymam na rozruszniku dłużej to jak sinusoida próbuje startować i gaśnie naprzemian. Rozrząd dla sprawdzenia przełożony o 180 - wogóle nie gadał...
Witam mam problem z masterem,ponieważ nie podaje paliwa pompa wtryskowa jest po regeneracji sprawdzona,wtryski dobre,wymieniono zawór regulacji ciśnienia.Problem prawdopodobnie tkwi w elektronice,ponieważ jak wyciągnąłem bezpiecznik 25A to zaczął podawać paliwo i przestał się świecić błąd STOP,ale zaczęło coś tykać w okolicy zaworu EGR i nadal nie odpala...
Byłem dziś na kompie i wyszło że wtryski są walnięte...
Wtryski do sprawdzenia. Dawki, wydatek itp szczególnie pod obciążeniem, jak auto leci 90-100 z ładunkiem na pace. Jeżeli będą się rozjeżdżać albo wręcz lały (któryś z nich) będzie podnosił temperaturę spalania w cylindrze i przepalał uszczelki. Oczywiscie tak prozaiczną przyczynę jak sprawny termostat, brak wycieków płynu chłodniczego, itp wykluczam...
Niestety tak. Ten silnik jest bardzo obciążony. To chłodnia do przewozu leków, silnik napędza sprężarkę od agregatu chłodniczego, zdarza się, że pracuje na postoju w upale kilka dni bez przerwy. Niedawno na Mołdawii, w Kiszyniowie. stałem trzy doby na urzędzie celnym, przy temperaturze 37 w dzień, 29 w nocy, na pełnym słońcu. Na wyświetlaczu pojawił...
Samochód Master z 2018r. silnik 2,3 170KM z AdBlue; W trakcie jazdy ze stałą prędkością samochód wskazuje chwilowe spalanie na poziomie ~9l. by bez powodu, w różnych odstępach czasu, wzrosnąć do min. 13/14l i taki poziom utrzymuje się kilka minut/ kilometrów; jedyną rzeczą jaką przy tym fakcie da się zauważyć jest delikatne szarpania przy operowaniu...
Witam. Mam problem z Masterem 3 2015 163 km - podczas jazdy z silnika pojawił się metaliczny stuk rosnący wraz z obrotami silnika. Po wymianie na nowe wtryski OEM, silnik chodzi płynnie, równo lecz metaliczny stuk, raz jest raz nie. Ktoś miał podobny problem?
master sprawdzić wtrysk renault master sprawdzić układ wtrysk renault master wtrysk
bezpieczniki octavia głowica lexmark czyszczenie electro harmonix
Nivona 573: Komunikat "dolej wodę" przy pełnym zbiorniku Wymiana baterii w sterowniku Viessmann BSOP