Niestety zawory do wymiany
rozwiązany temat? mam to samo ...? vivaro 2.5 jak daje gazu to odrazu wywala błąd i gaśnie na biegu jałowym jest ok pompa wtryskowa wymieniona, wtryski też, czujnik na listwie i zawór też, listwa zamieniona, czujnik na pompie zamieniony ... pomysły mi się skończyły ....
Coś jest z turbodoładowaniem nie tak, w tej wersji jak pisałeś nie ma elektrycznego czujnika ciśnienia doładowania. To gdzieś po drodze nie otwiera się właściwy zawór powodujący wzrost ciśnienia w obwodzie turbo, ale gdzie to nie wiem, nie spotkałem się z taką konstrukcją. Spotykałem jedynie z czujnikiem ciśnienia doładowania na kolektorze dolotowym...
Okazało się, że u mnie też był zepsuty ten zawór (redukcyjny Bosch 1110010017). Wymiana tego zaworu załatwia wszystkie problemy związane z rozruchem i gasnięciem silnika. Więc jeśli ktoś ma podobny problem z autem, to warto przyjrzeć się temu zaworowi, zanim kontrola wtryskiwaczy, pompy wysokiego ciśnienia czy czegokolwiek.
Witam wszystkich. Posiadam renault master 3.0 DCI 136km 2006r. Auto nie chce odpalić na rozrusznik, mogę kręcić godzinę i nie chce załapać. Na lince odpali od razu po 1m na zimnym silniku. Po odpaleniu go na lince i pochodzeniu ok 5min auto odpala już na rozruszniku z pierwszego strzała. Sprawdzałem przelewy i są ok,filtr paliwa tez wymieniony, siewce...
Zrób pomiar kompresji może zawory pokrzywiło jak wałek był uszkodzony .
silnik odpala i można powiedzieć,że klepie Dodano po 2 co to za zawór i za co odpowiada?
Problem rozwiązany . Zawór AGR urwała lub wypaliła się blaszka zatykająca egr i dusiło silnik spalinami bezpośrednio z wydechu przez przepustnice .
Witam wszystkich, trafił do mnie Master 3 z 2011 2.3 dci 125km. Błędy czujnika położenia wałka rozrządu regolator ciśnienia paliwa, czujnik ciśnienia na listwie paliwowej, zawór regulacji ciśnienia doładowania przepływomierz powietrza . Rozrząd spr., czujniki podmienione, pompa cr druga wstepna pompa w zbiorniku nowa. Sterownik też drugi, i nic.
oby tak bylo ale przeszedlem bardzo duzo takich maskotek jak twoja czyli zd3 z takim problemem co u Ciebie i jescze takiego czegos nie mialem . Dodano po 3 a tak z ciekawosci to znalazles juz ten zawor bezpieczenstwa na szynie cr ktory jest z boku. Tak znalazłem ten zawór. Wiem jużo który ci chodziło. Wielkie Dzięki za podpowiedzi.
Wtryski sprawdzone na przelew, są ok A zawór nadciśnieniowy w rampie ? A wyeliminowane problemy na zasilaniu paliwem poprzez podłączenie paliwa opadowo bezpośrednio do pompy HP ? Z plaka odpala Odpala czy pracuje tylko na plaku ?
Wprawdzie mam doświadczenia z innego auta z listwą CR, ale u mnie przy tych samych objawach okazało się, że padł zawór nadmiarowy ciśnienia na końcu listwy - po prostu przepuszczał. Miałem go oddać do regeneracji, ale na razie jeżdżę na zaślepionym. Spróbuj iść tym tropem.
Założenie autora było takie że jest prawdopodobnie problem z zasilaniem . To napisze jeszcze raz. Sprawdzić czy maf dosraje zasilanie,albo czy zawór na pompie dostaje zasilanie. Oba powinny być po głównym przekaźniku ,a wiec jak go sterownik włączył to i żyje. Inna opcje to np sprawdzenie linii 5 v. Przecie jak jest gruszka to i nie ma pompy. Trzeba...
Witam,po dłuższej przerwie.Auto prawie 2 m-ce na postoju😔.Pompa paliwa wymieniona(opiłkowała),wszystkie rurki przeczyszczone,wężyki powymieniane.Pozdrawiam,pompka ręczna wymieniona,filtr paliwa wymieniony,bak wyczyszczony,zmieniony zawór mechaniczny na nowy...i próba.Auto odpala,ale nie tak szybko jak przed awarią, szukają co jeszcze....Ręce...
To samo co renault mascott - do wymiany zawór ograniczający ciśnienie na listwie - często wraz z czujnikiem ciśnienia. Początkowo problemy z mocą przy większym obciążeniu (wzrost prędkości to również wzrost oporu powietrza, a wraz z tym obciążenia dla silnika), później pod ładunkiem, a na końcu auto nie odpala na rozruchu... Pozdrawiam i piszcie czy...
Swiat jest mały autko stoi u mnie w warsztacie. Diagnoza komputerowa: 1.uszkodzony sterownik silnika/ecu - po skasowaniu wywala non stop w/w błąd. 2.czujnik wałka rozrządu sygnał za wysoki- załozony nowy oryginał nadal to samo (Do własciciela auta . Auto niestety nie odpalało normalnie. Musiał troszke pokrecic zanim odpalił bo brakowało synchronizacji...
Witam mam problem z masterem,ponieważ nie podaje paliwa pompa wtryskowa jest po regeneracji sprawdzona,wtryski dobre,wymieniono zawór regulacji ciśnienia.Problem prawdopodobnie tkwi w elektronice,ponieważ jak wyciągnąłem bezpiecznik 25A to zaczął podawać paliwo i przestał się świecić błąd STOP,ale zaczęło coś tykać w okolicy zaworu EGR i nadal nie odpala...
Witam mam taki problem , Renault Master II 2,5 DCI odpala na wolnych obrotach ładnie chodzi - czasem ma problem z reakcja na gaz . Kiedy ruszam od razu zapalają się kontrollki STOP i check engine mruga i auto gaśnie. Wymieniono wszystkie możliwe czujniki i zawory , filtr paliwa .Komputer błędów nie znajduje . Nie mam już siły do niego co to może być...
Witam, mam problem z Masterem 2.5 150KM. Auto nie odpala.Tester odczytał błąd "zawór EGR w pozycji otwartej". Po wykasowaniu błędu, więcej się on nie pojawia. Z podpiętym przepływomierzem auto nie pali, po odpięciu przepływki i wciśnięciu pedału gazu auto po chwili zapala i jeździ. Czy ktoś już się spotkał z takim problemem? Proszę o pomoc.
Cześć, Mam problem z Masterem 2,5 DCI 115KM (84KW). Auto odpala na 1s i gaśnie, CLIP odczytuje błąd "zawór EGR w pozycji otwartej". Ciśnienie paliwa 300 bar obroty 800 na plaku, bez plaka gaśnie. Zawór EGR zaślepiony, opór czujnika wału 225 Ohm, czujnik Halla przy pompie paliwa sprawdzony (dioda mruga przy kreceniu rozrusznikiem), nowy regulator ciśnienia...
Witam serdecznie zainteresowanych. Szukałem intensywnie po forum, ale nie znalazłem nic co byłoby odpowiedzią na trapiące mnie okoliczności. Pacjent, to Nissan Interstar (Renault Master) 2009r. Silnik G9U632 2.5DCI 146km. Od jakiegoś czasu wpierw tracił moc przy większym obciążeniu, ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wracało do normy. Potem już cały...
Hmm.... A można jeszcze obstawiać czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej? Zawór regulujący został wymieniony. Dodano po 4 Poza tym wydaje mi się, że gdyby to stało po winie rozrządu to chodziłby na 3 gary, a nie na 4. A auto chodzi na 4.
Koledzy jak w temacie master przyjechał na sznurku, spalony bezpiecznik 20A pod maską odpowiadający za funkcje silnika - zawór turbo,regulator ciśnienia paliwa, przepływomierz itp. Miga "check" z znakiem stop na czerwono, auto nie pali. Brak obrotów z czujnika wału itp. Po wymianie bezpiecznika kontrolka nie miga , obroty pod testerem już są ale auto...
Przepraszam pierwszy raz jestem na forum. Napisze jeszcze raz wszystko od początku . Mam Renault master 2.8 rok 1998 . Autko , raczej stacyjka co jakis czas zaczeła robić psikusy typu . Odpalamy nie można zgasić autka . Wiec moje podejrzenie elektroniczna część stacyjki , kupiłem ,przerzuciłem ok. Parę razy zrobiłem próbę i bylo w porządku , tak bynajmniej...
Autko jak jest zimne idzie jak burza nic się nie dzieje ,im bardziej się zagrzeje tym częściej gaśnie.Ponownie odpala bez problemu.Program diagnostyczny wywala cały czas błąd czujnika ciśnienia paliwa - został wymieniony jednak nic to nie pomogło.Wymieniono również zawór regulujący ciśnienie przy pompie wysoko ciśnieniowej ,filtr paliwa.3 przewody między...
chłopie jakie paprochy!!!gdzie tam masz lamerze przewody! nie masz cisnienia oleju,mogł zaciał sie zawór na pompie olejowej może jakis filtr wadliwy nie puszcza oleju dalej na silnik Dodano po 3 olej nawet jakby nie taki to ewentualnie podczas odpalania dłużej by sie swieciła kontrolka oleju ale nie w czasie jazdy
Układy wtryskowe Cr BOSH korzystają z tzw. kodów IMA ( starsze wersje nie posiadają kodów IMA). W twoim samochodzie mogły być ( ale nie musiały) wtryskiwacze z kodami IMA ( zależne od typu układu wtryskowego). Jeśli są wtryskiwacze z kodami to sterownik wtrysku musi znać te kody i wiedzieć na którym cylindrze który kod. Teoretycznie podczas regeneracji...
Witam. Mam problem z masterem 2,3 126 KM . 2012 rok Pękła rurka EGR po czym auto jechał około 1000 km następnie zapaliła się kontrolka silnika STOP na czerwono,dalsza droga na lawecie. Po wymianie rurki wykasowałem błędy,ale po chwili ponownie się pojawiły. P 1425 błąd nieznany (prawdopodobnie pompka recyrkulacji spalin) P 2425 zawór obejścia chłodnicy...
Witam mam problem z Masterem 2006 3.0 dCi 136km zd3 typ 202 bus nie ma mocy do czwartego biegu jeszcze jakoś przyspiesz ale od 5 w górę brak mocy sprawdzone: turbo,wtryski (dwa komplety jedne regenerowane (samochód jak zimny potrzebuje 10-20 s by reagował na gaz) drugie używane (sprawdzone ładnie się wkręca jak na zimnym tak na ciepłym) na obydwóch...
Trzeba drążyć temat dlaczego gaśnie pod obciążeniem. Ja tak uruchomiłem Kangoo też na pompie VP: Nie odpalał, a mechanicy wymienili już moduł świec, same świece i wiele innych części... a przecież to jest jeden z najprostszych silników:) Ja podałem napięcie na elektrozawór pompy i autko ożyło (co prawda bez mocy ze świecącym się STOP i kontrolką temp...
Witam, Master odpala bez problemu, powoli wkreca się na obroty, powoli opada z obrotów. Jest bardzo słaby od samego dołu, ruszanie pod górkę to dla niego spore wyzwanie. Turbo, gruszka działa. Intercooler wyczyszczony. Map sensor wymieniony na nowy, zawór egr zaslepiony i usunięty z komputera. Diagnostyka komputerowa robiona w dwuch warsztatach i jednej...
Witam serdecznie. Mam problem z w/w samochodem. Błąd df053 kontekst: zwiększenie wielkości recyrkulacji spalin. Wymieniłem zawór na listwie CR (na używkę, ponoć działającą) i nie widzę zmian. Objawia się to tak, że podczas jazdy, przy zmianie biegu na wyższy, kiedy obroty są zbyt niskie (pod obciążeniem), zapala się kontrolka service i stop, samochód...
Renault Master 2.5 DCI - wersja bez przepływomierza. W chwili obecnej Master ma totalny brak mocy, nie kopci, zapala idealnie. Silnik praktycznie wyremontowany - przyczyną było zerwanie paska rozrządu. Zapadła decyzja o wyciągnięciu, naprawie. Pierwsze problemy pojawiły się z wtryskami, dwa poszły gładko - dwa były wyrywane na prasie hydraulicznej (po...
warto w takim momencie na każdym układzie sprawdzić ciśnienia sprężania (jeżeli niskie to mogą być nieszczelności na pierścieniach lub zaworach); po odpaleniu sprawdzić ciśnienia spalania które pomogą ewentualnie wykryć usterki aparatury wtryskowej
Witam serdecznie, chciałbym z góry podziękować za pomoc. Mój problem nawiązuje do Renault Master 2011r 125 KM. Zrobiłem remont silnika, dosłownie wszystko nowe (or y ginalne części) walki, tłoki (tylko tłoki zamienniki ponieważ Renault nie robi nadwymiarowych tłoków), korbowody, zawory itp. blok po szlifie, tłoki nadwymiarowe +25, po remoncie odpalił...
Witam wszystkich Temat tyczy się Scenica z 2005 roku z silnikiem 1.6.16 v z kołem zmiennych faz firmy delphi. Koło zostało zmienione na nowe. Samochód dobrze odpala, silnik na biegu jałowym pracuje cicho i posiada odpowiednią moc. Problem zaczyna się objawiać przy około 2000 obrotów wtedy zaczyna być słyszalny odgłos tyrkotania z okolicy rozrządu. Zawór...
Niko72: skąd wiesz, że nikt by tego samochodu nie kupił z uszkodzoną pompą wtryskową skoro było w dobrym stanie? jaki to problem wymienić pompę wtryskową? jakieś 2-3 godziny roboty, przy okazji wymieniając pasek rozrządu który po zakupie i tak wymienić trzeba Nie tak dawno kupiłem busa Mastera 1.9DTI odpalającego ale nie wkręcającego się na obroty (i...
renault master zawór master odpala zawór paliwa renault master
polsat cyfrowy lista kanał airbag kasowanie podłączyć dekoder internet
głowica telewizyjna lampowa głowica telewizyjna
Gdzie w Lublinie przestroić odbiornik Diora DST-301? Ford Fiesta MK6 1.3 benzyna łańcuch kolizyjność