Mało płynu chłodniczego albo zapowietrzony układ.
Na początek, diagnostyka komputerowa, bez tego nie ruszysz. Kontrolka od immobilizera, sugeruje problem z nim.
Witam Samochód Renault Master 2009r. 2.5 Po przekręceniu zapłonu brak kontroli podgrzewania świec żarowych. Inne kontroli są. Kręci ale nie odpala. Bezpieczniki sprawdzone , przekaźnik świec żarowych wymieniony . Nowy akumulator. Ma ktoś pomysł co to może być?
Dzięki mam takie coś u siebie i też miałem jutro zamawiać przekaźnik (230zł orginał) ale napiecia mam takie jak opisujesz. Przekaźnik ma 4 wyj na świece 1 zasilanie 1 diagnostykę i 1- ? opisany jako CDE ? Jutro będę z tym walczyć i naraźe powszczymam się z zakupem
Nie docgodziprad na swiece żarowe w renault master 2007r sterownik świec wymieniony
Gaśnie kontrolka od świec żarowych ?
Oglądnij też koło pasowe
P0120 - do sprawdzenia potencjometr gazu P0380 - pewnie któraś swieca żarowa padnięta
Nie kluczyk, auto jest bez adblue. Na komputerze wyskakuję błąd modułu świec żarowych
Przekaznik powinien być po prawej stronie niedaleko akumulatora. Po nr.vin sprawdzisz lub mierząc napięcie jakie wychodził w momencie podgrzewanie świec z tego przekaźnika
Płyn nie ma innej drogi,uszkodzona uszczelka lub pęknięta głowica. 2 świece mokre?płyn czy ropa?
Tu obejrzy filmik z ustawienia kół zębatych rozrządu, może gdzieś przy składaniu popełniono błąd. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Te silniki odpalają nawet jak wszystkie świece żarowe są spalone.
Witam, czy problem udało się rozwiązać? Mam takie same objawy u siebie.
Ten silnik odpala przy -20stopiach nawet jak wszystkie świece żarowe są przepalone, taka konstrukcja. Sprawdź czujnik ciśnienia na magistrali CR.
Pisałem w pierwszym poście,że podmieniłem sterownik grzania świec i nie grzeją .Tak jest pod lewą podłużnicą i tak wygląda http://allegro.pl/przekaznik-swiec-renau...
To nie jest jakiś oddzielny czujnik. To grupa określonych czujników. I do żadnego z nich nie dochodzi zasilanie z ECU silnika. Jeden z czujników prawdopodobnie obciąża linię 5-woltową, albo problem leży w wiązce przewodów do tych czujników. Czujniki ciśnienia paliwa, czynnika chłodniczego (freonu), sadzy, poziomu oleju – one również mogą należeć do...
Jak się nie mylę to obok skrzynki z bezpiecznikami powinien być moduł wentylatorów. Jeden taki duży jest to sterownik świec żarowych a drugi mniejszy od wentylatorów.
Ecu,przewody,brak styku korozja.
A nie łatwiej było dorobić kluczyk w serwisie ?
Renault Master II 2.5DCI. Po kilku godzinach postoju jest trudność z odpaleniem. Świece żarowe są dobre (sprawdzone), akumulator nowy, filtr paliwa czysty. Obserwowałam bąbelki powietrza na króćcu wylotowym obudowy filtra paliwa. Czy to może być powodem zapowietrzenia się układu paliwa po kilku godzinach postoju? Dziękuję z góry za każdą pomoc. Trudność...
Witam tak jak w temacie jak ustawić rozrząd w masterze w jakieś pozycji mają być te wszystkie wałki najbardziej interesuje mnie ustawienie napędu pompy wtryskowej.Rozrząd był źle wyregulowany i przestawiła się pompa,nie podaje paliwa w odpowiednim momencie wcześniej przed ustawianiem chodził normalnie.(Świece żarowe są mokre)
60A to nie przekaźnik a stycznik wysokoprądowy jak do rozrusznika trzeba: https://allegro.pl/oferta/elektromagnes-... ale jak inni uważam że to bezsensowne co tworzysz bo prąd nie bierze się znikąd ps. u mnie w Masterze 1.9DTI jest takie ustrojstwo orginalnie, oczywiście odłączyłem to
Witam Mam problem z samochodem Renalut Master 2 rocznik 2007, 2,5 dci. Podczas wymiany końcówki wahacza został wybity czujnik uderzeniowy. Po wciśnięciu czujnika auto odpaliło. Jednak po złożeniu wszystkiego problem ponownie się pojawił. Auto po włączeniu zapłonu nie pokazuje poziomu paliwa, nie grzeje świec żarowych, dodatkowo słychać 3 piknięcia w...
Witam, Posiadam Renaulta Mastera 2,5 DCI 2007rok,przebieg 600tyś.plandeka, problem jak w temacie chodzi o to ze autko zimne idzie normalnie po przejechaniu 40 km wyskakuje [b]Świece żarowe, Serv. i tryb awaryjny. po podbieciu do kompa pokazuje czujnik cisnienia paliwa wymieniony na nowy czujnik cisnienia wtryski regulator cisnienia na pompie zawór mechaniczny...
Znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do wykonania pracy NT8462 257 MODUŁ ŚWIEC ŻAROWYCH G9U750/CHAUFO 7703297978 1_2.5 37AB STEROWANIE ŚWIECY ŻAROWEJ 3 CL6FE 2_2.5 37AC STEROWANIE ŚWIECY ŻAROWEJ 4 CL6FE 3_7.0 BP35 AKUMULATORA ZABEZPIECZONEGO BEZPIECZNIKA MODUŁU GRZANIA WSTĘPNEGO CL9FE 6_2.5 37Z STEROWANIE ŚWIECY ŻAROWEJ 1 CT2T 7_2.5 37AA STEROWANIE...
Panowie rozumiem że może nikt się nie spotkał akurat z takim przypadkiem ale nie sądzę żeby nikt nie miał zdania na temat czy zastosowanie przekaźnika od świec żarowych jest trafne?Bardzo proszę o jakieś podpowiedzi.
Wiem że może źle to zabrzmi bo 3 mechaników powinno sprawdzić ale świece żarowe grzeją? Jak grzeją a silnik dostaje paliwo i powietrze to nie trzeba specjalnie dużych obrotów żeby zapalił :)
Cześć, mam problem z Renault Masterem III 2.3, rok 2012. Problem polega na tym, że po przekręceniu stacyjki kontrolki się świecą, ale nie reaguje rozrusznik, przekaźniki cykają, są OK. Sprawdzone: - Stacyjka OK, prąd wychodzi. - Prąd dociera do przekaźnika pod deską rozdzielczą po przekręceniu stacyjki na rozruch. - Prąd dochodzi do modułu BCM-N3 nr...
Nie clip komunikuje się w sterowniku był błąd przejściowy świec żarowych i go skasowałem. może jednak taka prozaika że licznik jest winien tym bardziej że jak wspomniałem kontrolka lekko żarzyła jak jechało się wieczorem czary mary ?
gienek 1000 . 6 cienkich przewodów -to przewody sterujące. Temperatura przed uruchomieniem silnika ,po uruchomieniu , i inne informacje. Kol.rbiegan pytał o polaryzację "grubych przewodów". Jest inaczej ? Następna bzdura w kontekście opisywanego modelu pojazdu i zastosowanego w nim sterownika świec żarowych Dodano po 1 Wydaje mi się, że przekaźnik...
ten kabel od elektrozaworka to była pierwotna przyczyna z którą kupiłem mojego busa za 600zł+ dorzuciłem Astrę bez gazu, mi zapalał z urwanym tym kabelkiem ale nie wkręcał się powyżej 1500 obrotów i tak przyjechałem 20km do domu ;) kabelek znalazłem potem, izolacja była ok ale żyła się utryndoliła przy oczku elektrozaworka pompy, też świecił STOP i...
Witam mam podobny problem ,ale u mnie zapala się serwis i świece żarowe pomiędzy 2-3tyś obrotów resetuje kluczykiem i jade dalej ,ale usterka powraca .Potrafi na 1000 km pojawić się 100razy a później przez 3000tyś nic . Jak zapali serwis odrazu słabnie .Brak błędów na komputerze. Master 2.5dci 100ps 2007r 80tyś km przebiegu . Gdzie szukać takiej usterki...
Cześć, Może ktoś z Was mi pomoże i podpowie co ewentualnie można sprawdzić w celu wyeliminowania problemu. Pacjent to mój Renault Master z silnikiem 2.3dci 125KM, rocznik 2016. Samochód kupiłem jakiś czas temu i od samego początku miałem dość irytujący problem z tempomatem. Teraz jeżdzę sporo tras i nie ukrywam, że przydał by się. Problem polega na...
Witam, mam problem z Renault Master 2.5, 2010 r. Odpaliłem auto wczoraj po tym jak stało około miesiąca i ruszając z domu od razu zauważyłem że brakuje mu mocy. Po przejechaniu kilkunastu km zapaliły się kontrolki serv i świece żarowe i w tym momencie zaczął bardzo mocno dymić na czarno. Zgasiłem go na trochę, odpaliłem go ponownie jak przestygł i znowu...
Pacjent to Renaul Master II 2.5 2004 r. 2.5 DCI silnik bez sterowania turbo podciśnieniem tylko na przeplywce i sterowanie ciśnieniem. Mam 2 problemy w aucie: *1- problem z odpalaniem po dłuższym postoju. Zaczęło się od tego, że auto odcinało przy obciążeniu. Pierwszorzędnie wymieniono filtr paliwa + filtr paliwa pucha przy zbiorniku paliwa. Wyczyszczono...
Witam! Problem polega na tym, ze podczas jazdy, szczególnie podczas przyspieszania zapala się kontrolka świec żarowych. Auto traci moc albo gaśnie. Zostaje zarejestrowany blad p0089 regulator cisnienia paliwa. Clip tez pokazuje to samo- funkcja regulacji ciśnienia paliwa. Na postoju wszystko jest ok. Można zwiększać obroty i nic nie zaświeci. Ciśnienie...
Jeśli jesli na postoju sie gazuje to dochodzi do 90st to trzeba jeździć na wyższych obrotach bo to nowoczesny diesel co mało pali bo przetwarza paliwo na kręcenie kołami a nie na ciepło które ulatuje do atmosfery przez chłodnicę i nie daje żadnego pożytku chociaż paliwo na jego produkcję z baku wyszło. Powinieneś jeszcze napisać jakie odcinki pokonujesz,...
Miałem dokładnie te same objawy. Kontrolka świec żarowych się zapalała przy większym wydatku, jak to fachowo się mówi, przy jeździe z górki bez problemu. Ale za dużo gazu i błąd od razu wyskakiwał i spadek mocy. Jakby na 3 gary palił. Problemy zimą z odpalaniem. Myślałem, że świece stare, okazało się, że taki czujnik. Miałem szczęście, że trafiłem na...
Witam posiadam mastera 2,5dci 2007 r .Auto ciężko odpala gdy temp. minusowa jak jest na + nie ma problemu . Wymieniłem świece żarowe ,sprawdzone przelewy wtrysków w kompie nie ma błędów. Gdy temp –2 trzeba długo kręcić rozrusznikiem +- 5 sekund jak jest temp. na + odpala po sekundzie nawet szybciej . Zimą na zimnym silniku przy -15 w ogóle nie...
Witam. Renault Master 2004 rok 2.5 DCI 120 200.000km Mam problem z odpaleniem rano w szczególności jak jest zimno, trzeba długo kręcić rozrusznikiem aż załapie. kiedyś nie miałem tego problemu auto paliło na dotyk. -sprawdzony czujnik temperatury, -wymienione świece żarowe. przypuszczam że może być to związane z elektroniką. jak ktoś ma jakis pomysł...
Witam mój problem to taki ze odcina mi turbine. A więc jak jest mróz wszystko działa bez problemu ale jak jest w plusie to co jaksi czas pdoczas jazdy zapalają się kontrolki od świec żarowych i service i odcina wtedy turbine. Co może być przyczyną takiego zachowania? dodam ze turbina przy mrozie chodzi bardzo dobrze i mocy nei brakuje.
Hej Witam wszystkich korzystam z tego forom bardzo dużo. Jesteście pomocni Ale dziś nie znalazłem info dla mojego zagadnienia , mianowicie Renault master 2008 rok 2.5 88kw Obiawy odstawieniu na miejsce parkingowe bez obiaw Po 3dniach brak chęci na odpalenie Brak kontroli świec żarowych Po podłączenia kompa. Brak komunikacji z ECU Na plaku pali chodzi...
Witam wszystkich. Mam problem, a zarazem dziwną sytuację z Masterem 2. Wymieniłem silnik na drugi, to jest 2.5 dci z 2007 r., 120 koni. Po wymianie na warsztacie chodzi wzorcowo, bez błędów w komputerze. Problem pojawia się, gdy samochód jest wystawiony na noc na dwór. Po nocy pod chmurką samochód, podczas odpalania, odpala za pierwszym razem i zaraz...
Szanowni użytkownicy, aktualnie przerabiam zagadnienie wtryskiwaczy w Renault master II 2,5 dci 2002r. , wtryskiwacze po regeneracji 3szt. (0445110141 i 8200146357) oraz 1szt. (H82146357). Pompa po regeneracji, świece żarowe nowe, głowica po splanowaniu i sprawdzeniu zaworów, wymienione pierścienie, brak błędów w ECU. Auto generalnie pracuje dość ładnie,...
Komputer nie wykazuje żadnego błędu poza /błąd w obwodzie świec żarowych/ . Auto raz na postoju kręci do 2800 obr/min , a raz na 4100 . Mechanik podejrzewa to cięgno przy turbinie ,że może być zapieczone . Próbowałem na postoju ruszyć tym cięgnem ale nie można . Czy powinien być jakiś zakres luzu ?
wtryskiwacze zrobione, problem jest nadal. Samochód bardzo ciężko pali nawet mimo ciepłego silnika, a o zapaleniu go zimnego nie ma mowy nie jest w stanie, świece żarowe nowe :) Rozrusznik sprawdzony jest ok. Ustawienie rozrządu sprawdziłem także wszystko wporządku. Chciałem zapytać fachowców jak sprawdzić czujnik ciśnienia paliwa, może wy coś innego...
Witam, sporo tego na forum ale jednoznacznych brak. Problem wygląda następująco, w trakcie jazdy przy około 90 km/h zapala się kontrolka świec żarowych a auto traci moc. Czasami wystarczy ponownie odpalić aby wszystko wróciło do normy. Dzisiaj ponownie gaszenie i odpalanie nie daje efektu. Auto nadal nie ma mocy. Na zimnym odpala dobrze, silnik pracuje...
Szczotki występują razem z modułem, koszt około 200zł (Renault Master) . Trzeba rozbierać cały alternator . Pewnego razu kolega pożyczał prądu innemu kierowcy i spalił uzwojenie, zabezpieczenie nie zadziałało. Powiedzmy że auto stoi 12h bez odpalania ,jest mróz tak jak dzisiaj –10. Odpalam silnik ładowane są dwa akumulatory + światła +podgrzewane...
Witam. Mam problem z samochodem Renault Master 2,8 DTI. Samochód raz odpala raz nie , np 2 razy odpala normalnie a 3 raz kreci i nie chce odpalic...Podczas odpalania trzeba długo kręcić zanim odpali lub w ogóle nie odpala. myślałem że to wina rozrusznika i wymieniłem na nowy lecz historia sie powtarza... W samochodzie wymieniłem świece żarową , i rozrusznik...
Witam.temat dotyczy mastera jak w temacie robiłem kapitalke silnika a teraz problem z odpaleniem zębatki rozrządu jak zaznaczone tak złożone rozrząd na blokadach więc to wykluczam wtryski po regeneracji 6tyś km przed włożeniem zawiezione do sprawdzenia są ok świece żarowe też a auto nie chce zagrać na PLAK oczywiście odpala po podpięciu komputera brak...
Jak w temacie. Nie zapala, nie świeci się kontrolka świec żarowych. Na początku znalazłem w puszce z przekaźnikami mysie gniazdo i pogryzione przewody. Posztukowałem je, przemyłem styki przekaźników i złączek kontaktem, ale niestety nie ma poprawy. Instalację sprawdziłem wzrokowo i narazie nie znalazłem więcej niespodzianek. Gdzie szukać dalej? Gdzie...
Dzięki za sugestie, mam jeszcze jedno pytanko. W Masterku jest świeca żarowa płomieniowa. Wiem, że podczas mrozów była podgrzewana, a po rozruchu słychać było cykanie elektro zaworu. Sterownik świecy to BITRON VIDEO 2044029. Wiecie może gdzie jest czujnik temp który informuje sterownik o tym że jest mrozik ? Chciałbym sprawdzić poprawność działania...
Teraz sie zastanawiam czy ten proces "oczyszcza" system czy brac sie za rozkrecanie wtryskow. Rozkręć. Albo od razu wywal na złom. Roboty sobie oszczędzisz. Pomyśl... Stanowisko do testowania i naprawy wtryskiwaczy CR kosztuje kilkadziesiąt tysięcy złotówek. Dlaczego? Po wyjeciu wtrysku chcialbym zobaczyc ze wtryski dzialaja. Jak wyżej. Przypuszczam...
Witam,proszę o pomoc w zdiagnozowaniu.Auto jak w tytule master 2.2 dci.Problem polega na tym że auto trzeba długo kręcić po czym zapali i zaraz zgaśnie,i tak w kółko. Sprawdziłem już chyba wszystko i dalej nie wiem co może powodować usterkę.Sprawdziłem pompę wysokiego ciśnienia,podmieniono na nowy oryginalny zawór regulujący ciśnienie na listwie,podmieniono...
Witam. Mam następujący problem z moim Masterem: auto na postoju wkręca się normalnie, do 3 biegu także, po wbiciu 4 biegu nie ma mocy-objaw: prędkość max 90km/h i ani trochę więcej. Autko sprawdzone interfejsem-wykazał tylko błąd obwodu świec żarowych. Na turbosprężarce brak luzu, auto nie kopci, nie szarpie. Jedyny niepokojący objaw to spadek ciśnienia...
Witam u mnie tak...początkowo zaczął tracić moc,pózniej lampki od świec żarowych ,serv,egr i gasł.odpaliłem kilka sekund normalnie ,póniej znowu kontrolki i bez mocy... zostało wymienione; -regeneracja wtrysków -podkładki pod wtryski -regeneracja głowicy -wymiana podkładki -wymiana przepustnicy -naprawa wiązek -wymiana na egr z serwisu i nadal lipa,nic...
Witam ,kolega ma problem z autem ,mianowicie dzilaa w trybie awaryjnym i świeci się kontrolka świec żarowych, nie posiadam clipa zatem mam ograniczone możliwości calkowitego sprawdzenia ,za pomocą zwyklego elm327 zglasza bląd p062f Internal Control Module EEPROM Error Moje podejrzenia padają na uszkodzony sterownik a i najważniejsze przed tą awarią...
Posiadam mastera z silnikiem 2,5 DCI 88KW 114 koni na common railu. Kupiłem samochód z uszkodzonym wtryskiem. Kiedyś podczas jazdy paliła się również kontrolka od grzania świec oraz obok kontrolka w kształcie piorunka nad kontrolką świec. Wtrysk wymieniłem wykonałem test wszystkich wtrysków i było dobrze. Samochód nie kopci, pali na dotyk, ma moc jednak...
Witam mam problem z Masterem 2006 3.0 dCi 136km zd3 typ 202 bus nie ma mocy do czwartego biegu jeszcze jakoś przyspiesz ale od 5 w górę brak mocy sprawdzone: turbo,wtryski (dwa komplety jedne regenerowane (samochód jak zimny potrzebuje 10-20 s by reagował na gaz) drugie używane (sprawdzone ładnie się wkręca jak na zimnym tak na ciepłym) na obydwóch...
Po odkręceniu filtra paliwa na dnie był brud. Po wymyciu obudowy filtra, odpowietrzeniu samochód nie zagdał - na plaku nie chciał zadziałać, słychać było pracę tak jakby na dwóch cylindrach. Idąc dalej sprawdzane było napięcie na kostkach idących do cewek napięcie ok 7-9V. Idąc jeszcze dalej sprawdzana była wizualnie wiązka przewód ( wydaje się być...
Cześć, Może ktoś będzie potrafił pomóc bo w warsztatach zostawiłem już ponad 2000zł na diagnozy i wszystko kończy się na tym, że chcą wymieniać części bez gwarancji że to przyniesie jakiś skutek a za części będę musiał oczywiście zapłacić. Problem jest z samochodem Renault master 2.3dci 125km. Objawia się on tym, że samochód reaguje z opóźnieniem na...
Zmierz omomierzem rezystancje sekcji grzałki. Nie muszą być identyczne. Może być jedna mocniejsza i dwie słabsze. Sterownik powinien je uruchamiać w zależności przynajmniej od dwóch parametrów: - Napięcie zasilania. Czym mniejsze od nominalnego gdy pracuje alternator, to włączona jest mniejsza moc. Brak ładowania, oznacza brak grzania. Mało odbiorników,...
Witam Proszę o interpretację błędów w renault masterze 2.5DCI 146km 2008 DF980 - richness sensor function, signal outside lower limit, permanent DF025 - preheating unit fault finding connection, value outside tolerances, intermittent DF017 - preheating unit control circuit, intermittent, open circuit DF053 - rail pressurre regulation function, aboce...
Witam wszystkich .Mam Mastera 2.5dci 2007r 100ps pół roku temu zaczął zapalać kontrolkę świec żarowych i servisową żółtą (silnik słabnie tryb servisowy) Na początku zdarzało się to raz w miesiącu ,wystarczyło zresetować kluczykiem i jechał dalej .Po jakimś czasie coraz częściej i częściej aż nie dało się jeździć (kontrolka czerwona i stop silnik gaśnie)...
Renault Master 2,5 dci 2007 u mnie problemy następujące,jedzie całkiem dobrze,po ok 200 km zapala się swieca żarowa,gaszę go po około 15 min odpala i jedzie następne 200 do nawet 250km i znów ta sama historia. Byłem na serwisie twierdzą że niby wszystko ok,można jechać. W końcu zapaliła się kontrolka od swiec żarowych +stop na desce rozdzielczej i zgasł...
Wracając do doświadczenia kolegi - trzy kondensatory 2200µF podłączone do napięcia 36V zgromadzą dokładnie tyle samo energii co jeden 733,33 µF podłączony do napięcia 36V. No właśnie, że N I E Jeśli to teoretycznie się nie zgadza , to radzę zrobić fizyczny układ i go pomierzyć. ========================================...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
master świece żarowe świece żarowe master renault master kontrolki świece żarowe
schemat transformator lampka schemat podlaczenia spadł laptop
pralka bosch wan24m2spl moduł suszarki elektrolux
ESP8266 z Supla: Sterowanie i monitorowanie bramy Napęd bramy Somfy Dexxo - przyczyny spalenia podczas ustawiania