kolego sprawdz czujnik cieczy chłodzącej
Zaczął bym od ustawienia zaworów. Co do czujnika polożenia wału - auto wcale by nie odpalało. Jakiej jakości są kable WN?
czujnik obrotów wału sprawdz parametr rzeczywisty
Podejrzany immobilizer i czujnik obrotu wału. W mojej Megance w odstępie kilku lat wysiadło jedno i drugie. Prądu to szukało się kiedyś, teraz trzeba szukać "sygnału".
W tym temaCIE ZASUGEROWANO MI CZUJNIK TEMPERATURY SILNIKA LUB CZUJNIK OBROTÓW WAŁU !!!! MOŻE KTOŚ TO PRZERABIAŁ?
Fakt Zasilanie waha się właśnie na tej granicy. Mam zamiar zapodać zasilanie ecu zewnętrzne czyli masa i plus z innego aku. Upalić chyba nic nie upalę prawda. Mierzyłem i skacze właśnie 8-9V. Z tego co mi znajomy mówił wystarczyło że sam pchnął i drugi auto odpalał. Czyli może nastawnik podaje jakieś napięcie dopiero po wykryciu obrotów wału...? jutro...
Problem tkwi w tym iż na gazie to Renault Megane 1.4 1996 jest mółowaty i ma problemy z odpalaniem,a na benzynie przejedzie około kilometra i słabną obroty i zatrzymuje się?Proszę o pomoc w czym tkwi problem?Olej,filtr oleju,czujnik obrotu wału korbowego są wymienione!
Witam miałem ten sam problem na zimnym silniku obroty wachały się od 700 do 1000 na wyższych było ok można było jeździć problem zaczynał się przy hamowaniu np przed skrzyżowaniem gdzie trzeba było zdiąć nogę z gazu. Gdy spadał do 1500 tys obr. to szarpnął obrotami i gasł, czasami po tym był problem z ponownym uruchomieniem silnika. W moim przypadku...
Silnik krokowy nic nie dał coś wyczytałem że może to być jakiś czujnik chyba "położenia wału korbowego"
Podłącz komputer!! Albo ci któryś czujnik leci albo coś z kompem. Ja miałem w Clio I podobny problem i psuł się czujnik położenia wału.
Dzięki ale czujnik położenia wału wymieniałem - nie pomogło! :-(
czujnik położenia wału. podepnij pod komputer i sprawdź czy sterownik widzi obroty silnika.
to jest czujnik położenia wału miałem to w swojej Megi wymieniłem i jest ok
W końcu udało połączyć się z autem ,niem błędów jedynie aktywna blokada zapłonu w sterowniku oraz przy kręceniu nie pokazuje obrotów silnika chociaż czujnik wału podstawiałem drugi.
Witam proszę o pomoc Autko chodziło na wolnych obrotach przed garażem i nagle zgasło brak iskry pompka paliwa działa bezpieczniki całe czujnik położenia wału nowy imo nie błyka kontrolka cewki niby dobre HGW.
Komputer OBD2 pokazuje obroty silnika na poziomie 244 obrotów gdy silnik jest wyłączony. Ostatnio były problemy z odpaleniem auta, które raz odpalało a raz nie, po czym problem sam ustąpił lecz komputer nadal wskazywał obroty. Czy może to być wina czujnika wału korbowego ? po przeczyszczeniu go nic się nie zmieniło. Samochód to renault megane II 1,6.
Podpięte zostało pod komputer i nic nie wykazało. Wyczyściłem również czujnik położenia wału i wymieniłem filtr paliwa dalej nic ...
zobacz czujnik położenia wału i z tym paliwem dobrze kolega pisze
Kasowanie nie naprawia. Branie oleju raczej nie ma nic wspólnego z LPG. Przebiera i słabo pali bo ma problem z czujnikami. Zobacz czy widzi obroty silnika. Trzeba sprawdzić czy czujnik wału jak i wałka mają zasilanie, podają sygnały i czy instalacja pomiędzy ECU a czujnikami jest sprawna.
Na styk , oznaczony przez Ciebie jako nr.2 sterownik silnika zapina masę - w chwili włączenia na zapłon / ok.2 sek/, a pózniej w czasie kręcenia silnikiem. Sterownik , w czasie kręcenia silnikiem , otrzymuje informację z czujnika wału.
Dzień dobry w wszystkim. Moja Renia ma taką przypadłość od jakiegoś czasu. Po zapaleniu silnika ,obroty czasem spadaj do 500 i mniej,na granicy zgaśniecia, po czym wyrównują do gdzieś 800 -900 i chodzi równouto jak zegarek. Dzieje się to tylko przy odpalaniu i to nie zawsze . Obstawiam pompę paliwa ,czy jednak może coś innego. Ostatnia naprawa to wymiana...
Cewki są cztery więc raczej nie wszystkie naraz szwankują. Objawy typowe dla uszkodzonego czujnika położenia wału. Należało by sprawdzić czy wtedy gdy nie chce palić widzi obroty silnika.
Proponuję sprawdzić czujnik położenia wału korbowego tz. impulsator który znajduję się na kole zamachowym , to na popstawie jego sygnałów następuje przeskok zapłonu na poszczególne cylindry.
Podstawa do odpalenia tego silnika to, EDC musi widziec obroty wału i na CR musi byc 220 barów minimum, oraz sprawny mechanicznie silnik i odpala.
To na pewno, że tak, a jeśli byłbym fachowcem (mechanikiem samochodowym), to bym tu nie pisał 😉. Tak poza marginesem, to sprawdziłem elektrozawór, czujnik położenia wałka rozrządu, czujnik wału, wymieniłem świece. Samochód nie pokazuje żadnych błędów, tamten wcześniej, co napisałem, zginął już, znalazłem spaloną żarówkę stopu tylko. Jedyny mankament,...
Jeśli odpalił na pych to przyczyną może być rozrusznik(mimo iż bez obciążenia kręci),słaby akumulator lub czujnik obrotów wału(nieraz doraźnie pomaga wypięcie i wpięcie wtyczki gdyż śniedzieją piny) albo słaba "masa" silnika.
Jak ma iskrę, to czujnik wału odpada, czyta obroty. Zobacz czy pasek napędu osprzętu sie nie wystrzępił, w tych silnikach uwielbia to robić i wkręca się pod pasek rozrządu
Sygnał z czujnika idzie bezpośrednio na wtyczkę kompa? Jeśli tak, to na jakie piny? Zakładam nieciągłość przewodu. Może ktoś podrzuci schemat. Gdyby sterownik silnika nie widział sygnału z czujnika to nie sterowałby wtryskami. On ma tylko informacje z czujnika wału więc bez tego nie będzie iskry ani wtrysku. Piny sterownika silnika: 20, 79 a jak się...
Witam, potrzebuje pomocy w naprawie meganki. Na wolnych obrotach nierówno pracuje,któryś cylinder kuleje lub cylindry-sam nie wiem Sprawdzone i podmienione i wymienione: świece, cewki na beru i inne, czujnik wału Kompresja 13,5 -14,3 Dodatkowa masa na silnik Jutro podciągnę masę do pinów sterownika 3, 28, 33
Witam przepraszam że temat już dawno poruszany ale mam to samo renault megan 1.4 8v 99 rok komputer nie widzi obrotów wału i brak iskry po przekreceniu zapłonu pompke słychać w zbiorniku około 3 sek na cewke w tym samym momencie podaję też zasilanie te 3 sekundy a po kręcenia rozrusznikiem nie ma zasilania na cewke podmieniona czujniki wału i nic kabelki...
Często siadają czujnik położenia wału. W momencie gdy nie odpala sprawdzić czy widzi obroty wału. Dwa kiedyś miałem przypadek że benzyna była slabej jakości i tylko przy odpaleniu był problem. Trzecia opcja to wiązka elektryczna ECU zwłaszcza kostki ECU.
Co to takiego ten klucz do blokowania wałków? Czyli rozumiem, że kolega nie zabezpieczył się przed demontażem układu w wiedzę i obserwacje? Zatem teraz trzeba uruchomić wyobraźnię i kombinować z głową. Wał korbowy ustala się na kole zamachowym (taki specjalistyczny trzpień). Wałki rozrządu według schematu faz rozrządu lub bieżących obserwacji. A jeśli...
witam . problem jest następujący( auto jest w dośc kiepskim stanie technicznym ale zapala i na wolnych obrotach silnik kręci dobrze zapala ok) podczas próby ruszania silnik wchodzi na wysokie obroty i natychmiast gaśnie. po podłączniu do kts-a wychodzi błąd 5008 elektroniczna blokada odjazdu brak kodu(nie daje sie wykasować). podmieniałem czujnik obrotów...
Ja maiłem coś podobnego w megane 1.4 ustawiłem zawory i było dobrze. Może łapie gdzieś lewego powietrza, lub tak jak kolega napisam czujnik położenia wału? Na allegro zamiennik koło 50 zł. Zdania rozpoczynamy wielką literą. Poprawiono jak i diakrytykę
To zastanów się nad czujnikiem obrotów wału i jego okolicami. Kluczem są wskazania obrotomierza. Czemu masz przekłamany sygnał i wywala błąd. Dla mnie to masz gdzieś gubioną masę lub zasilanie na 100%. Dla pewności możesz podmienić czujnik wału... Dodano po 4 Pomierz spadki napięć w momencie kręcenia rozrusznikiem. Zwłaszcza masa silnika, masa na czujnik...
Super tamto auto oddałeś a to sprzedasz. Ciekawe tylko czy za niewielką kwotę czy będziesz udawać że wszystko super.... Ja nie będę ściemniał, że jest super, jak nie jest. Ale muszę coś z grubsza ogarnąć, bo tak stare auta się sprzedają tylko jak są na chodzie. Inaczej będę się tylko oganiać od handlarzy-rozbieraczy, co to "daję 800 i za godzinę jestem"....
Witam, jest problem ze starym Renault Megane z benzynowym silnikiem 1,6. Auto zrobiło rano bezproblemowo jakieś 50 km, zostało zostawione do wieczora i juz nie odpaliło. Silnik kręci, ale nie odpala. Świece suchutkie, ale pompa paliwa załącza się. Iskry też nie ma. Pierwsza diagnoza to standardowo - czujnik położenia wału. Wymieniony na używany i dalej...
Ma zepsuty czujnik położenia wału i chce żeby zapaliło. No pieknie. Dalej-na ekranie testra widać, czy blok wtrysku widzi obroty wału, czy tez nie. Nie sprawdzili tego. Temat zmykam, podstawa-pkt 8.1 regulaminu.
"CHECK INJECTION" - to dosłownie SPRAWDZ WTRYSK. To jest cały układ zapłony od pompy do świec. Jeżeli to nie jest błąd wtryskiwaczy to nie wtryski. Podaje sposób, który nie zaszkodzi. Brudny układ paliwowy może powodować błędy jeżeli wtrysk nie dostarczy takiej ilości paliwa jaka jest zaplanowana z komputera wtrysku. Ten silnik tak ma ze jak się przybrudzi...
sprawdź przewód gumowy który idzie do przepustnicy od takiego sterownika obok on steruje powietrzem robienia do mieszanki, jeśli będziesz miał tam jakąś dziurke to sprężania dobrego nie bedzie tylko na wysokich obrotach będzie ok, ja miałem coś podobnego i byłem na komp. to wykazał czujnik temp i obwód przepustnicy, a podobne objawy miałem, chyba że...
W tym silniku K4M mam Lovato Fast. Częstą awarią jest właśnie czujnik położenia wału (czy jak go tam zwał). Więc może jest uszkodzony- sprawny powinien mieć chyba około 200 omów, ale to tylko diagnostyka bierna.
Witam mam taki problem z autem po przekroczeniu 2500 obrotów silnik gaśnie. Po podłączeniu komputera podał uszkodzenie czujnika położenia wału korbowego, po wymianie na nowy gaśnie przy około 3000 obrotów. Komputer podał jeszcze jeden błąd nie znany kod błędu 8753 i nie wiem co to jest.Silnik zapala normalnie komp nadal pokazuje na czujnik.
Witam. Mam problem z samochodem Renault Megane Scenic z roku 1998 z silnikiem 1600 benzyna 8 zaworów 90 KM Jak w tytule podczas pracy na postoju wolnych obrotach jest ok a przy próbie startu już na pierwszym biegu występuję dławienie czy nazwijmy to przyduszenie z trudem przekładamy na drugi bieg i dalej duszenie przynajmniej do 3000 obrotów. Wymieniony...
Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu. Mam renault Megane 1 1.6 8v z 1997r. Benzyna/gaz Mój problem to że samochód kręci a nie chce odpalić. Jeździłem dzień wcześniej i było wszystko ok. I na benzynie odpalał później przełączał się na gaz bez problemu. Wymieniłem czujnik położenia wału korbowego, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki w skrzynce w kabinie...
Impulsator to jest czujnik położenia wału, inaczej zapłonu. Po prostu zaczął szwankować ?zawiesza się? jeśli autko zimne lub rozgrzane nie chce odpalić. Wystarczy poruszać kostką lub lekko postukać, nawet pomaga odpięcie klemy ? tak czy inaczej wymienić samemu, to koszt do 150 zetów, a w warsztacie 200 zł. Komputer wykryje usterkę wtedy jak coś nie...
Witam serdecznie.Nabyłem powyższy samochód kilka dni temu.Rok produkcji 1998 .Wyjeżdzając od sprzedającego samochód palił,bardzo fajnie się prowadził wszystko sprawne itp. Na drugi dzien nie mogłem go odpalić(wogóle nie kręcił,żadnej reakcji).Czytałem o czujniku położenia wału żeby wyczyścić.Tak też zrobiłem wyczyściłem czujnik po czym auto zapaliło...
Immo działa jak należy, iskra na świecach jest, czujnik obrotów wału działa. Jedyne co mi przychodzi na myśl to to, że jest przestawienie na kole zamachowym, które wymieniałem, i że czujnik daje sygnał w złym momencie (np. przestawienie typu tłok robi wydech i wtedy przypada iskra), ale to tylko przypuszczenia, bo aż tak dokładnie to koła zamachowego...
Witam, Mam samochód, Renault Megane , rocznik 1996 w benzynowym silniku 1.4. Już przez kilka miesięcy mam z nim problem może napisze po kolei. Kupiłem auto, po jego zakupie minął miesiąc i padła uszczelka pod głowicą. Została ona wymieniona wraz ze wszystkimi płynami i filtrami. Już po tej usterce zaczęły się problemy ponieważ podczas 'gwałtownego'...
Jest jedna cewka z modułem. Wykorzystane tylko 3 piny. Podłączyłem 12V i wyzwalałem iskrę 5voltami na wejściu impulsowym. Iskra jest dość mocna więc cewka powinna być OK. Prześledziłem też płytkę w komputerze. Z wyjścia impulsowego na cewkę doszedłem do tranzystora SMD. Jest dobry więc też chyba wszystko jest OK. Po złożeniu silnik zapalił. Szedł z...
Witam wszystkich. Od miesiąca borykam się z problemem podwyższonych i falujących obrotów w mojej Megance, ale od początku. Samochód to Renault Megane Classic 98r 1.6 8v + gaz Brc Just II generacji. Problem powstał podczas jazdy. Zaświecił się zygzak i zaraz obroty podwyższyły się na 1500. Po przejechaniu jakiś 5 km zatrzymałem się zgasiłem samochód...
Zawory ok! Podciśnieniomierz podmieniałem wymieniłem świece przewody i filtr paliwa. Wymieniłem czujnik temepratury wody ten biały sprawdzałem tez przepływomierz. Wyczyściłem krokowca i czujnik położenia wału bo był brudny. Po pierwszym odpaleniu i zejściu z ssania silnik pracuje bardzo dobrze na każdym biegu na jałowym też lecz po zgaszeniu i odpaleniu...
Panowie, albo przetrzyjcie oczka, albo dajcie sobie czas do południa - chyba że to zespół odstawienia... Nijak nie da się połączyć ginącej iskry z przestawionym rozrządem - chyba że to układ z dwoma czujnikami (wałka i wału) wtedy przy wzroście obrotów mogły by się rozjeżdżać. Skoro iskra ginie i ma na to wpływ odległość czujnika od koła fonicznego,...
Witam Ja w swojej madzi wymierzyłem cewki ( firmy Denso i 1 Beru ) - - pierwotne 0,8 oma - wtórne od 7,8 do 8 kohm silnik 1,6 16V i też się lekko telepie na wolnych obrotach i już trochę spasowałem. Przeczytałem już wszystko co było na różnych forach coś ktoś wspominał o czujniku położenia wału oraz o przepływomierzu oraz o czujniku temperatury ale...
Problem paliwa raczej skreśliłem, ale nie do końca, na początku też myślałem że to coś z zasilaniem, zakupiłem nowy przekaźnik i po wystąpieniu awarii podmieniałem go efekt zerowy. Samochodzik jeździ płynnie bez żadnych szarpnięć czy kichania, jak pisałem wcześniej trach i zaczyna zwalniać, wciskam sprzęgło obroty zero ruch kluczykiem i jedziemy dalej....
Dzień dobry. Mam prośbę do osób pracujących na WinOLS-ie lub innym programie do obróbki wsadów. Ja tego nie robię i proszę o pomoc tych którzy się znają. Sprawa dotyczy Renault Megane II 1.6 16V na sterowniku Sagem S3000 z sekwencyjną instalacją LPG. Potrzebuję podnieść obroty biegu jałowego na gorącym silniku z 705 na 800-850 obr. Myślałem że clip...
Witam. Mam poważny problem z autem megane 99rok 1.4 16v benzyna. Podczas jazdy na biegach 2,3,4,5 jak wcisnę gaz do dechy powyżej 4tys obrotów, silnik nie ma w ogóle mocy wręcz się dławi dopiero gdy puszczę gaz a obroty spadną do ok 3tys silnik znowu ma moc ale tak jak wyżej pisze do 4tys... dodam że na 1 auto jedzie aż do odcięcia i na postoju silnik...
auto nie odpala po nocy albo długim postoju. trzeba kilka razy kręcić żeby załapało. jak już odpali to z tłumika idzie biały dym i czuć benzynę obroty falują. po rozgrzaniu wszystko jest w miarę ok jednak obroty biegu jałowego utrzymują się w granicy tysiąca. oprócz tego dużo pali benzyny 2x tyle co powinien .auto ma założony gaz od niecałych dwóch...
Witam ponownie, dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Sprawdziłem czujnik ciśnienia bezwzględnego był dobry( aby go sprawdzić wystarczy zwykły woltomierz taki z marketu za 15 zł. wystarczy zmierzyć napięcie miedzy kablem sygnałowym a masą, w zależności od obrotów napięcie rośnie jest od 1.7 V do 4.7V), czujnik położenia wału również był dobry( jego rezystancja...
Cześć wszystkim, od 2 miesięcy próbuje doprowadzić Megankę do ładu. Na początku zaczęły się problemy z odpaleniem na zimnym silniku, musiałem wyłapać moment jak wskoczą delikatnie obroty i przycisnąć go aż się rozgrzeje. Jednak z czasem zaczął po prostu gasnąć nawet, kiedy się rozgrzał. Wymieniłem czujnik wału korbowego i walka rozrządu. Problem z odpaleniem...
Kupujesz osadkę do czujnika zegarowego do dedykowanej pompy , wkręcasz w miejsce śrubki wykręconej z głowicy pompy wtryskowej w miejscu podłączania przewodów wtryskowych . W książce znajdziesz skok tłoka rozdzielczego który masz uzyskać i odczytać za pomocą czujnika . Ustawiasz silnik w GMP 1 cylindra , montujesz czujnik zegarowy z naprężeniem np 5mm...
temat zakończony ale nie dokończony... wymiana rozrządu w przypadku tego silnika 1,6 16V 112KM - 113KM lista zakupów: - kpl. rozrząd do tego silnika ( KUPUJĄC kpl rozrząd należy zwrócić uwagę czy są zaślepli metalowo gumowe które są jednorazowe po ich zdemontowaniu w celu założenia blokady wałków rozrządu należy założyć nowe 2szt jedna większa druga...
Dzień jak codzień rano wsiadam do samochodu i chcę go odpalić , odpalił po sekundzie obroty malały i zgasł za 2 razem to sam , za 3 już nie reagował myślałam że odczekam ale nic , sprawdziliśmy świece na 2 i 3 brak iskry wymieniłam świece wymieniłam cewkę zapłonową jednak z samochodem dalej nic kręci ale nie odpala chociaż bardzo by chciał , naładowany...
Witam Od pewnego czasu męczę się z renówką nie mogę jej odpalić po wypadku zadziałał wyłącznik przeciążeniowy ale po włączeniu obwód działa. Sprawdziłem czujnik obrotów wału - działa. Ciśnienie paliwa ok komputer odłącza wtryski kontrolka immo miga ok. Objawy to po włączeniu zapłonu przez chwile jest napięcie na cewkach później jest odłączane i jak...
Witam użytkowników forum elektroda! Potrzebuję pomocy od roku jeżdżę MEGANE COUPE 1.6 8V 1998r. + LPG. Od pewnego czasu w czasie jazdy obojętnie na jakim biegu był lubił szarpnąć, jakby na ułamek sekundy tracił moc. Od dwóch tygodni mam następujący problem. Meganka odpala bieg jałowy ma ok, ale gdy tylko chcę ruszyć zaczynają obroty spadać do zera i...
Nie widzę związku przyczynowego trudności z odpaleniem zimnego silnika z czujnikiem wału - chyba że jest wrażliwy na temperaturę. Prędzej podejrzewałbym układ zapłonowy. Silnik zagrzany, lepsze odparowanie benzyny, lepsze warunki do przeskoku iskry w cylindrze. Dla sprawdzenia zmniejsz szczelinę na świecy np na 0.5mm. Jeżeli będzie poprawa to przyczyny...
Jeśli chodzi o sprawdzenie czujnika to już więcej pracy. Muszę znać typ silnika i rocznik bo stosowano różne urządzenia sterujące (35 i 55 styków). Podaje dodatkowe dane Megane RT 1996 rok silnik K7M 1,6 8V 90KM tablica konwencjonalna bez komputera. Jeżeli chodzi o kontrolke niesprawności układu sterowania to nie świeci się ciągle. Natomiast będąc...
Wybaczcie za laicki język, ale nie jestem mechanikiem samochodowym. (nie lubię drani ;) wszystko robię sam, jest taniej a w najgorszym wypadku takie same koszty) Kolego Paszkar, otóż jestem posiadaczem Renault Megane Classic 1,6L benzyna '97 z silnikiem K7M A7/02. Miałem ten sam problem, tzn. falujące obroty silnika a dokładnie rzecz biorąc obroty opadały...
Witam forumowicze, po przekopaniu się przez wiele tematów nie udało mi sie jasno sprcyzowac co faktycnzie dolega mojej meganie, 98r, 1.6 benzyna 55kW, 75KM, 147tys. przebiegu. Mianowicie problem polega na dziwnej pracy silnika, raz chodzi ładnie tak jak powinnien na wolnych obrotach-1000obrotów, a czasami lekko nim szarpie i spadają obroty-nawet 500obrotów,...
Mozesz jeszcze wyczyscic kostke od tego czujnika on daje informacje o obrotach silnika i informacje o momencie zaplonu. Bez niego samochod nie zapali. Autko może nie odpalać zimne, rozgrzane zaraz po wyłączeniu, podczas jazdy zgasnąć a po 15 min jedzie dalej, miałem ten problem i czyszczenie pomogło mam spokój. Zapomniałem dodać że to się zdarza raz...
Witam Wałkowałem swój problem na forum megane, ale niestety nikt mi nie pomógł - mało tego. Nikt nie odpowiedział niczego konkretnego. Szukam więc rady na elektrodzie. Problem jest następujący: Po odpaleniu rozgrzanego auta, ale trochę juz schłodzonego silnika silnik momentalnie gaśnie. Posprawdzałem czujnik położenia wału, który najczęściej odpowiada...
Drodzy forumowicze, Na początku chciałem przeprosić za na pewno ponowienie tematu, lecz mam tutaj wręcz lawinę uszkodzeń i każda może być zależna od drugiej. Przygotowywałem się do sprzedaży samochodu Renault Megane II 2.0 16 v 2003 r. Zaczęło się od wymiany chłodnicy(wielka dziura), bo jak można sprzedać samochód bez sprawnej klimatyzacji. Po jej wymianie...
Witam wszystkich. Posiadam Renault Scenic 97 rok 1,6 8 V + LPG. Szukałem mojego problemu na wielu forach od kilku miesięcy i nie trafiłem z rozwiązaniem dla mojej Reni. Problem jest taki jak u kolegi. Po nocy auto trzeba długo kręcić , żeby zapaliło , jak zapali to przez kilka sekund nierówno pracuje silnik, jakby nie na wszystkie gary, jakby mu czegoś...
Witam Wszystkich Serdecznie i bardzo proszę o pomoc! Samochód jak w temacie renault megane I 1.4 16v z 1999r. ma chyba oznaczenie RN ale nie jestem pewny. Jaki silnik nie pamiętam dokładnie K7J lub K7M ale nie jestem pewny. Nie sprawdziłem. Mam duży problem, bardzo proszę wszystkich o pomoc ponieważ jutro miałem jechać do pracy w Niemczech a tu samochód...
Witam serdecznie. Na wstępie opisze trochę historii mojego autka, gdyż uważam że jest to istotne. Megankę sprowadzono z holandii miała fabryczną instalacje gazową, oczywiście jak to bywa w naszym kraju - na butle nie było homologacji. Więc musiałem ją zdemontować "fachowiec" gazownik teoretycznie wpiął się w istniejącą instalację i jakoś to jeździło...
Czujnik obrotów WAŁKA.
Witam. Mam pewien problem z renault meganr 1,6 8V coupe. polega on na tym ze nie dochodzi prad do cewek i jednoczesnie nie mam iskry, oraz nie chodza wtryski. Wymienilem juz czujnik obrotów walu na nowy, lecz nic to nie dalo, pompa paliwa chodzi.Czy wie ktoś jak mozna to naprawic??
https://youtu.be/lEJlcSs55H8 Auto po wymianie termometru, oraz czujników temp powietrza i podciśnienia odpaliło i nie zgasło.. ale po czasie zaczął zwalniać i przyspieszać obroty. Odstygł i po południu znowu odpalił i zgasł.. zaczynam wątpić czy znajdę przyczynę. W filmie to ja gazuję.. Jednak i obroty same idą do 1150 około by spaść czasem do 704....
Dziękuje za pomoc. Problem był z czujnikiem położenia wału. Był zabrudzony wystarczyło go wyczyścić i wszystko jest w porządku. Pozostaje jeszcze tylko problem z niestabilnymi obrotami;/
witam temat dawno zakończony ale dorzucę 5 groszy. renault Megane 1,6 16V 113km 2005r tzw." żelazko" podobny objaw do opisywanego czyli nie działają wycieraczki w 1 pozycji czyli na automacie z czujnikiem deszczu po ich włączeniu pojawia się komunikat na wyświetlaczu auto walpler czy coś w ten deseń... i zaświeca się kontrolka service ( wycieraczki...
To jest k4m 1.6 16V. Na zdjęciu po prawej stronie pomiędzy czterema śrubami od pokrywy jest duży otwór na czujnik położenia wałka. Od 2006 albo 7 (euro5)czyli silnik po modyfikacji, wcześniej żaden nie miał czujnika wałka, nieważne czy z kzfr czy bez niego. Dodano po 1 wszystkie silniki z elektronicznie sterowanym wtryskiem paliwa mają takie czujniki...
Czyszczenie przepustnicy nic nie dało, a potencjometr przepustnicy to osobny element umiejscowiony pod zbiorniczkiem płynu hamulcowego. Mało tego, obroty zablokowały mi się na 1,2tyś i gaszenie i odpalanie silnika nic nie dało, musiałem na pierwszym biegu wracać przez miasto. Dojechałem do mechanika który czyścił przepustnicę, dopiero wtedy tak naprawdę...
Jakie bajki dowiedz się chłopie w serwisie reno, lub poszukaj w internecie. Stukające koło zmiennych faz rozrządu - najpierw wgrywają soft jak nie pomoże to koło zawór rozrząd pompawody i czujnik wałka rozrządu (te wiadomości też można znależć na stronach angielskich). pozdrawiam. Dodano po 31 tak soft trzeba zmienić walczyłem z tym w tamtym tygodniu...
Witam Problem mam z megane zdechła! Po kolei podczas jazdy zapaliła się żółta kontrolka z zygzakiem ,Gdy go ponownie odpalałem nie wchodził na obroty i gasł do czasu jak się zapalała lampka z zygzakiem , Oczywiście mechanik nie miał czasu go podpiąć pod kompa bo była to sobota ale mówił że włącza się tryb awaryjny i do poniedziałku wytrzyma . Dziś odmówił...
czujnik obrotu wału czujnik wału renault megane czujnik wału megane
z12xe schemat router zawiesza podłączeniu telefonu oprawa rastrowa podłączenie
wyłacznik bistabilny electrolux schematy odkurzacz
Kondensator bipolarny vs elektrolityczny w audio Schemat wtyczek radiowych Renault Trafic 2: ISO, FAKRA, Quadlock