Sprawdź czy układ paliwowy się nie zapowietrza, miałem w scenicu ten sam problem, po paru godzinach postoju odpalał za 10 może 15 razem, okazało się że na połączeniach przewodów paliwowych zaciągał powietrze do układu.
W tym clio są raptem chyba 4 przekaźniki w tym jeden od silnika w komorze w czarnej puszce po lewej za akumulatorem, no i zmień elektryka.
Sprawdź połączenia masowe, masz bezpiecznik na przewodzie głównym do akumulatora. W jaki sposób stwierdziłeś że akumulator jest naładowany?
Dzięki, ale ten też nie do końca odpowiada. W tym samochodzie kabel z wyłącznika bezwładnościowego oznaczonego tutaj jako S39 nie idzie bezpośrednio do sterownika, tylko do przekaźnika, chyba głównego przekaźnika silnika.
Sprawdź zasilanie Ecu Dodano po 2 Czy świeci się kontrolka przekaźnika głównego?
a co było na początku? co sie dział o zanim przestał odpalać jakaś awaria remont czy coś w tym stylu? sprawdz bezpieczniki i wyjmij i powkładaj przekaźniki.
Witam wszystkich i jak w temacie. Auto to Megane 2 2004r. 1.9 DCI. Co kilka uruchomień silnika zapala się ikona serwisu. Po podłączeniu pod Can Clip jest błąd w sterowniku silnika DF015 - obwód sterowania przekaźnikiem głównym. W definicji błędu jest napis: zbyt późne wyłączenie. Jaki to jest przekaźnik? Czy znajduje się w którymś z modułów?
jak dobrze pamiętam to jeden z tych przewodów to zasilanie drugi to postojowe a trzeci to mijania a może coś w tym głównym wyłączniku bo jak włączysz długie to krótkie się wyłączają.
sprawdziłem. ciścienie 0 gdzieś chyba pąd nie dochodzi bo nawet na pompkę w baku nie ma prądu. gdzie jest główny przekaźnik na komputer idt bo niby wszytskie sprawdziłem ale może jest jakiś jeszcze ukryty?
Witam wszystkich obecnych na forum, Jestem użytkownikiem Renault Megane IV po lifcie 2020r., silnik 1.5 blue dci automat. Wczoraj po krótkiej jeździe ponownie odpaliłem samochód i nagle moim oczom ukazał się spektakl informacji: sprawdź uklad wtryskowy, uklad wydechowy, mozliwa awaria silnika STOP. Auto wcześniej nie sprawiało żadnych problemów... podłączyłem...
Witam. Pilnie poszukuję schematu złącza sterownika silnika Siemens do Renault Megane 1.5 DCI 2007 r. Po podłączeniu do skanera wyświetla kilka błędów w tym obwód przekaźnika głównego - otwarty. Wymieniłem trzy sterowniki i na wszystkich jest to samo. Chciałbym sprawdzić teraz gdzie powinny być plusy i masy w kostkach podłączeniowych do ECU. Z góry dziękuje...
Witam. Panowie, mam taki problem przy Megane 1.5 dci. Podczas jazdy zapala się stop i auto się nie zbiera, stop zapala się od około 2 tysięcy, ale jak się go obciąży to i na niższych obrotach się stop włącza. Cały czas wywala 3 kody: DF053 - funkcja regulacji ciśnienia w rampie - nieciągły - Na poziomie maksimum DF053 - funkcja regulacji ciśnienia w...
Niestety musisz podpiąć komputer i sprawdzić czy widzi obroty. Dodatkowy plus na cienkim przewodzie masz podłączony i siedzi dobrze w kostce? Główne zasilenie tez ok? To że przekaźnik pyka nie znaczy ze masz prąd na silniku wspomagania.
Witam. Posiadam wspomaganie do c330 ,które zostało przerobione prawdopodobnie ze wspomagania Renault x84. Problem jest taki ,że nie uruchamia się tzn. przekaźnik nie klika. Pomierzyłem mniej więcej elementy i nie ma zwarć. Główne mosfety od sterowania silnikiem BLDC nie są przebite.Gdzieś czytałem ,że wspomaganie jest zablokowane i trzeba skasować błędy....
A czy autor tematu poza sprawdzeniem - obejrzeniem elementów raczył by pomierzyć gdzie znika to zasilanie pompy ? A może w ogóle przekaźnik nie jest wysterowany i nie mam napięcia w głównym obwodzie. Sprawdzenie to nie tylko obejrzenie ale i pomiary które dopiero mogą oddać stan rzeczy, nie raz patrząc bezpiecznik dobry a jednak był uwalony i nie przepuszczał.
Sprawdzam więc pompę i przy podaniu prądu bezpośrednio z akumulatora, pompa pracuje normalnie bez problemów, cichutko czyli pompa dobra, zasilanie w przekaźniku jest, dodam że wskaźnik paliwa działa i prąd dochodzi do kostki przy pompie z przekaźnika - sprawdzone na kostce przy pompie. Gdzie jest masa lub na jaki pin do sterownika idzie uziemienie...
Witajcie, problem jak w temacie. Z tego co już zrobiłem, na wtyczce w sterowniku PB śniedź. Wszystko wyczyszczone ale niestety nic nie pomogło. Kable nie skorodowane. Jedynie na styku wtyczka-komputer ale mimo to iskry brak. Na przekaźnikach wysoko-prądowych w prawym podszybiu obok akumulatora napięcia są. Napięcie na przekaźniku głównym (bo myślę że...
No i wiadomo sezon na światłach a tu znów problemy mają zapominalscy :D Można sie pobawić i jest to układ banalnie prosty. I tak w zależności od tego ile obwodów jest włączane przez przełącznik świateł tyle stosujemy przekaźników. Mianowicie jeden do świateł głównych , jeden do świateł pozycyjnych (chyba ze w golfie to 2 bo jest lewa i prawa pozycja)...
Witam. Mam wielki problem z autem. Podczas odpalania wszystko jest ok a gdy lekko dodam gazu zapala się kontrolka ok rezerwy. Wszystkie wskazówki opadają, zapala się oil, ok po prostu licznik traci zasilanie. Podczas jazdy auto szarpie gaśnie i z licznikiem to wszystko się dzieje. Gdy delikatnie dodaję gazu jest w porządku a gdy dodam gwałtownie to...
Nieraz montuje centralne zamki, nieraz poprawiam oryginały, dzisiaj zimno więc siedzę przed kompem i zastanawiam się jak Ci pomóc. Jeżeli po otworzeniu wszystkich drzwi wsiadasz i wszystkie się zamykają, ale już się nie otwierają to zanik gdzieś impuls odpowiedzialny za otwieranie (przekaźniki lub główny sterownik), czy z zewnątrz otwieranie i zamykanie...
prawdziłeś bezpieczniki obok aku i przekaźniki bo tam gniło,masy i "grube " plusy ? Nie. Sprawdziłem tylko przekaźniki, jednak na ich stykach nie było śladu "gnicia". Jutro powyciągam i poczyszczę bezpieczniki i sprawdzę przewody. Czujnik położenia wału: gniazdo, czujnik, wtyczka, wiązka są ok? Owszem auto kręciło i nie odpalało, ale chyba problemem...
Witam posiadam Renault Megane 1,6 8v Sterownik Siemens . Ale od początku pompa paliwa nie pracuje nie dostaje zasilania . po rozebraniu przekaźnika pompy i załanczaniu go na krótko pracuje ale nie ma iskry z cewek . Dodam że wszystko zostało sprawdzone bezpieczniki w skrzynce wszystkie są okey . Pod kierownicą spalony był 1 bezpiecznik od pamięci sterownika...
Mam ten sam problem z Renault Megane i nie jest to normalne jak tu piszą. Elektrozawór ten (w samoch. Renault Megane) współpracuje z sondą lambda, czujnikiem temp. zasysanego powietrza i przekaźnikami 1. podgrzewacza zasysanego powietrza 2.pompy paliwa 3.sterowania wtrysku. I mały cytat z jakiejś strony Skody dot. tego "Układ pochłaniania par paliwa....
Na wyświetlaczu radia co najwyżej może zaświecić się kontrolka "check" (lampka kontrolna układu oczyszczania spalin ) taki silnik na pomarańczowo W książce "Naprawiam Sam" są chyba pomylone opisy tych sond! ta przy katalizatorze to sonda za a nie przed !!! a to to taki opis: Sonda lambda W zależności od wersji samochodu występuje jedna sonda lambda...
Od czasu kiedy założyłem temat czyli od około listopada zgromadziłem około 20 schematów instalacji elektrycznych wydrukowane w formacie A1 do wszystkich wersji Renault Megane Scenic (Renault Scenic to już zasadniczo inny model) produkowanych w latach 1996-1998. Zdążyłem być już u trzech elektroników samochodowych wykonałem 4 diagnostyki komputerowe...
Pacjentka - Renault Megane 2 1.5 dci 2003 r. na osprzęcie Delphi. Sytuacja ma się następująco, dokładnie miesiąc temu oddałam auto do mechanika w celu wymiany pompy CR i całego osprzętu w związku z opiłkującą pompą CR. Kupiłam cały zestaw: pompa (bez tych 2 czujników na pompie, listwa z czujnikiem, wtryski, bak, przewody, filtr paliwa). Po całej wymianie...
witam reno megane grandtour rocznik 2000 silnik 1.9 dti. Po podpieciu do kompa nie pokazuje zadnych bledow. Natomiast nie odpala. Rozrusznik kreci dymi na bialo pr\odczas krecenia. Rozrzad ok ustawienia takze. Pompa wydaje sie byc ok ale nie odpala. Prosze o jakies podpowiedzi. Zasilania takze sa ok. Na Kompie sa zasilania. Przekaznik glowny rowniez...
witam. problem dotyczy megi 1.4 16v 2001 r. jeszcze do dzisiaj myślałem, że mi jedna z cewek wn szwankuje, a tu niespodzianka. usterka objawia się tak: silnik co pewien czas spada gwałtownie z obrotów (prawie do 0), zapalają się 3 kontrolki sygn. awarię silnika i od razu wszystko wraca do normy. (aczkolwiek też nie zawsze , bo parę razy auto zgasło)....
Cały czas? Sprawdź czy masz plusa na wtryski podczas kręcenia. Plus idze z przekaznika głównego, a masowanie z ECU.
Byśmy się zrozumieli, mam Renault Megane SCENIC z 97r. Jest to to żelazko z waskimi przedmini lampami (przed liftem) i tylnie przyciemniane. Takie znaki rozpoznawcze tego niby minivana. Gdzie sprawdziłem bezpieczniki? Sprawdziłem wszystkie mimo ze interesują mnie tylko główne jak Kolega pisze nad lewym kolanem kierowcy. Dodam ponownie ze przekaznik...
Nie działają elektryczne szyby w tylnych drzwiach lewych jak i prawych a przednie działają prawidłowo. Diagnoza za pomocą Clipa nic mi nie pomogła bo nie ma tam nic związanego z szybami, jedynie włącznik blokady tylnych drzwi i tylnych szyb. Więc rozebrałem tylne lewe drzwi i przeczyściłem wtyczkę główną bo była zaśniedziała i szyba działa ale tylko...
główny przekaźnik megane przekaźnik główny renault główny przekaźnik renault
katalizator wydech konicaminolta skanowanie czujnik biegu wstecznego
tranzystor 13003 honda android
Chrysler Pacifica 4.0 - Wolny powrót obrotów do jałowego PN532 nie wykrywa pestki do domofonu - diagnostyka