Witam. Częstym objawem problemów na ciepłym są wszelkiego rodzaju czujniki - halla. Własnie taki mają objaw uszkodzeń. Pozdrawiam.
Pisząc o sprawdzeniu luzów wiedziałem dokładnie o co chodzi.Kiedyś dwa dni walczyłem z takim samochodem i w tym wypadku czułem że własnie tu leży problem.Laguna pomimo ośmiu zaworów niezbyt toleruje gaz a jeszcze jak ktoś chce żeby tego gazu palił mało to już wiadomo co będzie dalej.Jak znam życie to nie znajdziesz cieńszych płytek więc pozostaje zebrać...
u mnie bylo podobnie- problem -sonda lambda na benzynie jakos pojedzie natomiast na gazie bedzie robil problemy gdy jest silnik zimny to pracuje na ssaniu i nie bedzie mu w tym popsuta sonda bardzo przeszkadzac natomiast
Tez mialem taki problem kupilem w cpn Isol w areozolu i po wyczyszczeniu kopulki pryskam tym preparatem wewnatrz oraz zewnatrz kopulke i na dluzszy czas mam spokuj.Problemy takie mialy miejsce gdy na dworze byla duza wilgotnosc powietrza. Stacyjka nie ma tu raczej nic do rzeczy.
Jak chcesz mogę Ci podać spossób sprawdzenia czujników, urządzeń wykonawczych itp.
Witam, widocznie pokłócili się tłok z zaworem, ja bym sprawdził kompresje na zimnym silniku.
Słowa klucz na znanym portalu aukcyjnym - Emulator katalizatora (drugiej sondy lambda) lub http://lepard.eu/emulator-katalizatora/.
EBS 00108707127 niskie ciśnienie w zbiorniku 00081007127 Usterka czujnika prędkości występująca przy ostatnim włączeniu zasilania (usterka nie zapisana w pamięci)Konieczność jazdy z prędkością powyżej 20 km/h. Usterka znika po usunięciu awarii czujnika prędkości. EECU 00126705126 Wyłącznik silnika na silniku:Sprawdzić wiązkę i wyłącznik.
Witam ja na twoim miejscu sprawdził bym szczelność kolektora ssącego psiuknij plakiem jak wyrówna to będziesz wiedział gdzie podsysa obce powietrze
prawdopodobnnie wiesza ci sie koncówka wtrysku i potrafi tak sie traskać daj wtryski do sprawdzenia albo po prostu wymień ten który nie pali a sprawdzisz je popuszczajac przewód wysokiego cisnienia przy wtrysku i zobacz jaka bedzie reakcja ten co nie reaguje jest uszkodzony
Sprawdź, czy przewodem zwrotnym wypływa paliwo z każdego wtryskiwacza oddzielnie, jeżeli z któregoś nie wypływa jest podejrzany. Jeżeli nie ma takiego objawu, to spróbuj ustalić, który cylinder gubi cykle pracy, można to zrobić stetoskopem, lub mając trochę wprawy trzymając za rurkę ciśnieniową wtryskiwacza. 1,9 D z tego roku to jeszcze stara technologia,...
Kolego aby sprawdzić świecę żarową nie trzeba być ekspertem wystarczy wziąć przewód podłączyć do akumulatora (do plusowej klemy ) , zdjąć ze świecy fajkę i dotknąć jej końca Ma zaiskrzyć (będzie to bardzo delikatne iskrzenie więc patrz uważnie ) jak nie to świeca do wymiany Nie trzeba ich wykręcać Jak masz miernik to możesz sprawdzić nim rezystancja...
swiece, wtryski, pompa, zapłon
Na dobry początek sprawdzić świece żarowe ,pewnie już są słabiutke.
Z clipem. Wymień świece.
witam sprawdź jeszcze i popraw po gazowniku przewody przy wtryskiwaczach benzyny. najczęstsza przyczyna i najczęstsze błędy to właśnie wypadanie zapłonów i nierówna praca silnika
Witam, jak renówka naprawiona ? podajcie przyczynę usterki. Pozdrawiam.
Co do przepustnicy wszystko ok brak luzów czyściutka. Do objawów doszło gąśniecie. 1 obroty falują dalej miedzy 500-800 na wolnym. 2 dojeżdżam do skrzyżowania wciskam sprzęgło obroty całkiem spadają silnik gasnie
Zobacz jak wygląda odczyt z map-a. Notoryczne problemy to przepustnica i sterownik silnika.
Witam Mam podobny problem. Trzy kontrolki (SERV , świece i ESP) zapalały mi się gdy silnik był rozgrzany i na wolnych obrotach. W tej chwili zapalają się zawsze po odpaleniu silnika. Maksymalnie mogę go wkręcić na 2k rpm. Jeśli od razu po odpaleniu wkręcę go powyżej 2500 rpm. nawet podczas jazdy nic mi się nie zapala. Oczywiście do czasy gdy obroty...
Patrz wyżej...
Kod usterek: MID 128 - SID 1 - FMI 5 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika SID1 Elektrozawór wtryskiwacza cylindra nr 1 FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V101 Elektrozawótryskiwacza cylindra nr 1 Warunek(i) i powód(y) zarejestrowania kodu usterki:...
Rozrzad do sprawdzenia na blokady
Czyli jakieś Delphi, CDP czy jak to zwał.
Podepnij clip
Witam, po czyszczeniu zaworów podciśnienia problem falowania znikł
Czy silnik na wolnych chodzi równo, czy jest wypadanie?CZy tam są kable czy same cewki?Nic nie napisałeś o sprężaniu.A sonda to ma stać na bogato przy przyspieszaniu, i nie jedna ale obie. Na jałowym też wypadają. Są kable. Kompresja jest niestety kłopotliwa do zmierzenia bez przeróbki próbnika, ale jest równa. Odnośnie sond zauważyłem, że po kilkunastu...
Przelewami , napewno dobrze przypisane są ? Ogólnie sporo problemów z tego typu silnikami no i wtryskie nie tanie , a używki nie z każdego pasują rok produkcji nie pozwala na przypisanie numeru.
Wymieniłem dwie podejrzane cewki ale bez poprawy.Na dwie było mnie na razie stać:).Troszke drogie są.Przeczytałem twoją odpowiedz kolego mosio 24 chyba ze trzy razy i to ma sens.Patrząc na lapka podczas pracy na gazie ciśnienie reduktora 1,2, po przełączeniu na pb zaczyna spadać do 0,6-0,4 w ciągu kilkunastu sekund.Myślę że powinno się utrzymywać w...
Nie zapomnij !!! Sprawdź kompresję i sygnał na wtyczkach z wtrysków. Inaczej regeneracja wtrysków nie będzie miała sensu. Szkoda że tak daleko bo wyciągamy takie wtryski ;) z siłą do 20T czy nawet 30T w boxerze bywa że urywają się równo z pokrywą zaworów i to takim 3 letnim jakaś masakra.
Temat rozwiązany!
Jeśli nierówna praca i brak mocy to wygląda że silnik nie pracuje na wszystkie cylindry, np z powodu uszkodzenia jednej z cewek zapłonowych, ale niekoniecznie. Czytałeś o nieszczelności na kolektorze ssącym, tez jest przyczyną nierównej pracy.
Do Bartka - Wtryski nie były wymieniane na nowe,były regenerowane i podobno nie potrzeba ich na nowo kodować,każdy wrócił na swoje miejsce.
To masz prawdopodobnie 3 ubitą. Cewki Są spięte szeregowo, 1 z 4 i 2 z 3. Zamień 3 i 4 i będziesz wiedział. Dodano po 1 Albo kup Sobie że dwie na zapas i podmień. Używki tańsze od czteropaka.
Dlaczego wymieniałeś turbinę? Jest jakiś olej w układzie dolotowym?
Tak, nie działają wszystkie sztyfty grzejne. Pewnie też puści biały dym przy starcie.
jak nie ma oporu to na bank jest kaput, odepnij przestawiacz wtrysku i zobaczysz czy biały dym i nierówne obroty znikną, jeśli tak tzn że kąt wtrysku jest OK bo zbyt np późny też daje takie objawy przy odpalaniu o nierozgrzanych komorach nie wspomnę-swieczki.
mam problem z renault laguna 1.6 16V rocznik 1998 Problemem jest lekko szarpiący silnik na wolnych obrotach i tak jak by prykanie z rury wydechowej. Cewki niby OK, świece nowe. prosze o rade...
dzięki pozdrawiam
Trzeba wyregulować czujnik na maglu,przy podpiętym testerze.
Cewki są łączone w pary i pracują szeregowo, 1 z 4, 2 z 3, więc jeśli zdejmujesz przewód z jednej cewki to druga z pary również nie pracuje.
To że nie pokazało błędu czujnika temperatury nie oznacza że nie jest on uszkodzony. Sprawdz w parametrach jaką temperature podaje. Przepustnice oglądałeś ?
Witam mam problem z swoim samochodem. Mianowicie, gdy po dłuższym postoju próbuje uruchomić samochód nie udaje mi się to "od strzała", muszę kręcić żeby wskoczył. Gdy już silnik pracuje, chodzi nierówno, tak jakby palił na 3 cylindry. Gdy sie rozgrzeje, wszystko wraca do normy. Nie ma spadku mocy, bądź też gubienia obrotów. Gdy będzie rozgrzany i próbuje...
wystarczyła wymiana regulatora ciśnienia paliwa na pompie i jest ok . Pozdrawiam
No niestety w czasie montazu uszkodzili kompa, konieczna byla wymiana. Wlasciwie caly czas na wolnych obrotach telepie silnikiem, raz slabiej raz mocniej, dwie poduszki silnika wymienilem(tylnie). Komputer gazowy podlaczalem, brak bledow. Zostalo tylko sprawdzic czy jest +12V na kazdym wtryskiwaczu ale ciezko sie dostac do listwy.
Na ten moment przetłumaczę te screeny może to coś pomoże Screen 1 DTC DF 090 Obwód czujnika prędkości pojazdu DEF Zapamietany DTC DF 124 Niszczycielska szybkość spalania Po kliknięciu na błąd DF 090 pojawia się screen nr 2 : ET427- Obwód czujnika prędkości pojazdu NIE PR155-Prędkość pojazdu. 0 km/h Po kliknięciu na błąd DF 124 pojawia się screen nr...
Przypuszczalnie szukasz całkiem nie tam gdzie potrzeba. Działasz po omacku. Pewnie problem z niewłaściwą mieszanką. Kolega wyżej ma rację. Potrzebna porządna diagnoza. Zobacz jeszcze czy wydech drożny, objawy jak przy zatkanym.
obroty wyrównały si po regulacji zaworów, gaśnięcie spowodowane nie wiadomo czym, przepustnica wymieniona niestety bez oczekiwanego efektu
Może mieć związek z Twoim problemem, sprawdż luzy zaworowe
Więc pompa jest Lucasa, jakieś dalsze wskazówki? Co z tym fantem zrobić?
mankamentem E7J jest kłopot wyregulowania zaworów, tak aby pracowały cicho. Po regulacji jest cicho, ale nie na długo. Ustaw je tak: pierwszy na mijance- ustawiaj czwarty, drugi na mijance- ustawiaj trzeci, trzeci na mijance- ustawiaj drugi i czwarty na mijance- ustawiaj pierwszy. Chyba prościej nie da sie tego wytłumaczyć.
nierówna praca silnika renault renault nierówna praca silnika corsa nierówna praca
cellpipe logowanie przerwać uzwoić wirnik numery naklejce
odczyt czujnika stacji pogodowej odczyt czujnika stacji pogodowej
Water Damage in Electronics: Causes and Solutions Podłączenie wtyczki zamka klapy Audi A6 C6 Avant