Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
Czujnik ciśnienia oleju do wymiany 450zł netto na serwisie:).
Jeszcze nie spotkałem się z poprawą ciśnienia po wymianie panewek/ nigdy i nigdzie. Wszyscy zapominają o wałku rozrządu. Czasem trzeba przyjrzeć się zaworowi przelewowemu.
A jak była pompa oleju sprawdzana?
No tak czyli powinienem zacząć od pompy ?? Od czegoś trzeba zacząć, skoro czujniki (i Twój manometr) pokazują zbyt niskie ciśnienie... zacząć trzeba od urządzenia, które to ciśnienie (o właściwej wartości) powinno wytworzyć, czyli pompy.
Sprawdź ciśnienie zasilania paliwem
Może zamień na wejściach do sterownika sygnały czujnika cisnienia oleju i paliwa. Są takie same. Odczytasz wtedy w ciśnienie paliwa w pozycji ciśnienia oleju.
Też. Ale w swojej praktyce jeszcze mi się nie zdarzył taki przypadek, nawet po przegrzaniu silnika. Hm, nawet pęknięta tuleja jest możliwa. Ja rozumuję tak, ze obsady się kurczą i na zimnym normalnie woda "szrajbuje" na tłok i dalej do misy (płyn jest penetrujący, więc pierścienie nie stanowią wielkiej przeszkody) ?? Kompresor jednak bym wykluczył i...
Dziękuje za odp . Ja mam od spodu 3 filtry i tam jest ? czujnik nie widziałem tam nic? A ten pod turbo za co odpowiada? Czyli moje ciśnienie jest w normie ? to czemu pojawia się błąd?
1.Czy silnik w ogóle odpalił? 2.Zawór hamulca silnikowego podczas pracy(załączenia) powoduje zamknięcie zaworów wydechowych a nie otwarcie!(silnik musiałby pracować bo do działania hamulca potrzebne jest ciśnienie oleju) 3.Kto zajmował się naprawą głowicy?Jeżeli planowali to zapewne rozpinali zawory ,pytanie o poprawność montażu i właściwa weryfikację...
Ja bym obstawił niskie ciśnienie zasilania olejem napędowym . Jeśli dużo zaczęła palić i ciężko zapala to zacznij od sprawdzania tego .
Witam ja również mam podobny problem z moja Renault,tez wymieniłem czujnik ciśnienia oleju objawy są identyczne jak w twojej. Pod koniec przyszłego tygodnia jestem umówiony na serwis. Wstępna diagnoza to zawór przelewowy oleju ten w misce olejowej się zawiesił lub co gorsza pompa oleju, mechanik mi tłumaczył że silnik nie może się kończyć bo przecież...
Mam pytanko, od jakiegoś czasu rosło mi spalanie i pojawiało się kopcenie (niebiesko-białe) przy podjeżdżaniu na górki, potem to już nawet i z lekko załadowaną naczepą. Były błędy mechaniczne fmi 10 od 2 pompowtrysków, więc oddałem je do sprawdzenia i w konsekwencji regeneracji. Potem oczywiście ustawienie zaworów itp. Po regeneracji błędy od wtrysków...
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
EBS 0 00810 07 127 Usterka czujnika prędkości występująca przy ostatnim włączeniu zasilania (usterka nie zapisana w pamięci) Konieczność jazdy z prędkością powyżej 20 km/h Usterka znika po usunięciu awarii czujnika prędkości INTA 0 04018 00 001 Błąd wewnętrzny pamięcin po czym ponowić test Jeśli usterka nadal występuje, wymienić blok elektroniczny EECU...
A w zbiornikach powietrza jest czysto, niema w nich wody lub wody z olejem. Ciśnienie w obwodach 1i 2 powinno być w granicach 10 bar i oba obwody powinny pompować się w miarę równo,pozostaje jeszcze sprawdzić ciśnienie na obwodach 3 i 4. Obwód 4 odpowiada za fotel i skrzynię.
Wyjęliśmy intercooler i zrobiliśmy test szczelności (pozytywnie) brak oleju w IC . Jedyne co zrobiliśmy to umyliśmy IC z zewnątrz i od razu chłodnice też. Brak efektów poprawy (auto jak sie grzało tak się grzeje pod górkę i mocy jak nie było tak nie ma) Komputer wciąż wskazuję niskie ciśnienie doładowania. Jakieś sugestie?
Witam kolegów ,chciałem podzielić się wiedzą na temat płynu w oleju renówce premiumce .Kierowca zgłosił mi problem będąc w trasie...'' samochód kopci na biało, osłab,jest prawie dwa stany oleju''. Po zdjęciu miski olejowej okazało się że na wysokości drugiego cylindra wydostaje się płyn chłodzący. Gdy podałem ciśnienie 1,5 atm do układu chłodzącego...
Witam mam problem ciągnik siodłowy Renault Premium 460dxi szarpie przerywa pod górę od czasu do czasu. Ma moc, zapala prawidłowo po weekendzie i rano zimny / ciepły. Wyczyszczone smoki filtr z separatorem. Parę razy w trakcie przerywania przez chwilę był błąd pedału przyspieszenia (potencjometr) więc też został wymieniony na nowy. Raz przez chwilę podczas...
Tak pasek został ale dziś zrobiłem taki "myk" Przewód 851 przeciąłem bezpośrednio przy złączu diagnostycznym i zrobiłem połączenie dodatkowym przewodem do sterownika EBS, eliminując oryginalną inst. przy złączu tak i przy sterowniku EBS. Łączy się z wszystkimi sterownikami oprócz EBS ale z hamulcem był już wcześniej problem, i co najważniejsze na zapalonym...
Pytanie: jak jest wyskalowany zegar ciśnienia oleju w RENO 400... jaka jest wartość ciśnienia na poszczególnych kreskach?
Witam ponownie Dzięki RENO-MAX za chęci Z braku czasu i nie bardzo palącego problemu renia nie została podpięta pod komputer. Problem rozwiązał się sam . Nagle z niewiadomej przyczyny w kieleckich górkach z ładunkiem renia dostała w kość i temperatura zaczęła zachowywać się "normalnie" .Trochę mnie to przestraszyło ale stan płynu był ,ok nic nie ubyło...
Sprecyzuj błędy. Chodzi mi o takie wskazania jak PSID, PID. MID. Podaj wszystko dokładnie to będzie wiadomo czego szukać . A nie masz tam przypadkiem awarii czujników doładowania lub ciśnienia oleju tak przy okazji tych usterek. 171FMI2 i FMI9 wadliwy czujnik .
Co do 1 błędu to mogę Ci podpowiedzieć że chodzi o połączenie can EBS z VECU i przy wyłączonym napięciu powinno być 60Ω a czujnik to przypuszczam że chodzi o sensor w kole ale który to nie wiem bo my używamy Diaga NG3 Renault Truck i tam mamy wszystkie potrzebne rzeczy po polsku. Co do problemu poziomu oleju to może być za niski ale nie myl go...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Witajcie, w mojej Renówce od czasu do czasu zapala w trakcie jazdy komunikat "Usterka zasilania olejem napędowym" po czym auto słabnie, ale wszystko po chwili wraca do normy, druga część problemu jest znacznie bardziej dokuczliwa ponieważ gdy auto stoi dłuższy czas nie można go zapalić, dopiero podniesienie kabiny i napompowanie paliwa ręcznie pomaga...
Może dostawać sie pompa hp lub pompa niskiego cisnienia Pompę niskiego ciśnienia wymieniłem, a jeśli chodzi o pompę wysokiego ciśnienia to wydaje mi się że jakby była uszkodzona to nie byłoby ciśnienia. Czy mógłby tkwić problem w pompowtryskach, że w jakiś sposób przepuszczają? I jeszcze jedno pytanie: W jaki sposób sprawdzić wiązkę czy nie ma przerwy...
to jest czujnik ciśnienia paliwa i oleju . czujnik wstecznego znajduje się z prawej strony wybierają z tego co pamiętam kolor wtyczki szary albo czarny .
A więc do naprawy wszystkie wtryski, dostały po du.. od paliwa i miały ślady oleju, prawdopodobnie od pompy wstępnej która padła ok 9 m-c temu. Trzy zaworki na pompie wysokiego ciśnienia. Auto wtrakcie naprawy
Witam. Mam taki problem, Na komputerze nic, zadnego bledu a silnik chodzi jak był w trubie awaryjnym, spalanie jak na robote która robi o jakies 2-3 litry za duże, wtryski już trzeci komplet zalozony (po regeneracji) i zadnej roznicy. Chciałbym zrobić pomiar ciśnienia paliwa i ciśnienia sprężania ale nie bardzo wiem ile one powinny wynosic, 5litrow...
EECU CR - SPN: 16 - FMI: 03 ilość wystąpień 126 "Czujnik zanieczyszczenia oleju napędowego: CO lub CC z masą•Sprawdzić wiązkę (B9, B33) i czujnikWIZYTA W WARSZTACIESerwis" Tak podaje dokumentacja, taki czujnik jest przy filtrach paliwa. Zasilany jest z tego samego przewodu (nr 292) co wentylator, zawór hamulca silnikowego i przycisk gaszenia silnika...
Oznaczenia na początku (mid, fmi) owszem wszędzie takie same, natomiast środkowe możesz mieć już różne (pid, ppid, sid, psid). Dobra do rzeczy: -mid128 sid 232 fmi 4: błąd napięcia 5V na czujniki (nie pokazuje pewnie wartości ciśnienia oleju, doładowania, paliwa) - sprawdzenie instalacji samych czujników, albo w ostateczności błąd wewnętrzny sterownika,...
MID 136 SID 4 FMI 7 Czujnik prędkości koła ,oś 2 po prawej. Duża szczelina między czujnikiem a kołem zębatym lub czujnik jest uszkodzony. Sprawdz przewód czujnika, prześwit (nie więcej niż 0,7mm). MID 136 SID67 FMI 0 Czujnik ciśnienia modulatora hamowania przyczepy. Brak sygnału hamulca postojowego, modulator jest nieprawidłowo podłączony , przewody...
ciśnienie oleju renault premium czujnik ciśnienie oleju renault premium ciśnienie renault premium
elektryczna tylna klapa zasięg telewizji naziemnej dokręcać piast
zawór drenażowy nivona wymiana zakłucacz sygnału
Luz zaworów Stiga RS 100 – wartości serwisowe i regulacja kosiarki spalinowej WABCO EBS TEBS G2.2: kody błędów 144-04, 144-01, 109-14 – czujnik ciśnienia, nieszczelność, diagnostyka