Nie pamiętam dokładnie bo od wielu lat nie mam premiumek ( to fajne auta były), ale musisz zdaje się przekręcić zapłon i przycisnąć klawisz odpowietrzania przez jakiś czas i dopiero odpalić. Ale z tego co pamiętam u mnie to oznaczało problemy z zasilaniem w paliwo ( nieszczelne połączenia, filtry, itp.). Masz jakieś inne objawy?
Witam forumowiczów. Posiadam Renault Premium 300 z 2001r. z tylną osią wleczoną, skrętna. Problem polega na tym że ta oś przestała poprawnie działać, byłem na serwisie w styczniu, układ został odpowietrzony jednak po pół roku jest to samo, prawdopodobnie jest niewielki wyciek przy "szybkozłączach" czy też gniazdach do odpowietrzenia. Mój problem polega...
Elektrozawór i nagrzewnica ok. W Premium nie ma elektrozaworu! Jutro z samego rana spróbuje ją odpowietrzyć Reni się nie odpowietrza!!!
Tak dla sprostowania ta kulka w smoku nie jest zaworkiem zwrotnym tylko ulatwieniem przy odpowietrzaniu tak samo kulka w pompce .uklad ma byc szczelny i paliwo nie ma prawa sie cofac.
Po wyciągnięciu pompowtrysków przyczyna się znalazła. Dwie tuleje mocowania pompowtrysków okazały się nieszczelne. Kompresja z cylindra dochodziła do układu paliwowego co powodowało zapowietrzanie układu i trudne zapalanie. Podczas pompowania ręcznego układ się odpowietrzał a przez uszkodzone tuleje paliwo dostawało się do cylindrów i stąd te stuki...
Po naprawie wtrysków i pompy pojawił się problem z wyładowywaniem baterii. Jakiś związek ? Żaden, chyba, że długotrwałe kręcenie, odpowietrzanie, i brak konkretnego naładowania. Jak tam jest nalot rdzy i innego dziadostwa w paliwie, to to chodziło nie będzie- zbyt wielka precyzja nastawnika pompy, wtryskiwaczy i w ogóle. Trzeba wiedzieć co się tankuje,...
Ok to cza robić Tylko zastanawia mnie jedno po odkreceniu tego korka i przykreceniu ona się wtedy odpowietrza że chodzi przez 300km ok ?
Witam. problem jak w temacie. Wymieniłem kompresor ( nowa Wabco) bo już był wrak i skatowała mi APM-a, oraz wywalał płyn przez zbiorniczek. Po wymianie płynu nie wyrzuca , ale nie ma nadmuchu ciepła w kabinie. Wskaźnik temp wskazuje lekko nad połową. Raz na jakiś czas dmuchnie ciepłym, ale przez chwilę. Dzisiaj ciągałem trochę na max i temp na wskaźniku...
Ten przycisk dystrybutora jest do zrzucania wody z separatora wstepnego filtra a nie odpowietrzanie
Kolego sprawdź zawór hamowania przyczepy (zwany europa,nr. wejścia na zaworze to 43) i zawór przekaźnikowy(nr.weścia to 4) hamulca ręcznego na tylnym moscię. Po zaciągnięciu ręcznego w momencie syczenia z dzwigni odkręć przewód zaworów które podałem, jeżeli będzie uciekało powietrze z któregoś nr. które podałem (43 lub 4) ten zawór będzie do wymiany....
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...