Wymontować przewody paliwowe wysokiego ciśnienia (1). Wymontować przewody (2). Odkręcić przewód powrotny listwy wtrysku (3). Zaślepić otwory. Odłączyć konektory (4). Zdjąć opaskę (5). Bezpośrednio po demontażu włożyć każdą część do szczelnego, nowego worka plastikowego. Zdjąć pokrywę zaworów. Wymontować czujnik prędkości obrotowej silnika. Obrócić wał...
Można , bez problemu. Vin nie jest weryfikowany w pompie
na jakiej pompie?
Sprawdzić stan niskiego ciśnienia na filtrach błędy sterownika
Pompa z linku all... jest niekompletna. Wystarczy się przyjrzeć i widać że przystawka z zaworami została odkręcona.
Czujnik prędkości pompy odwrócenie biegunów lub sygnał przerwany, i niezgodność ustawienia pompy z kołem zamachowym(przesunięcie fazy lub sygnał niewiarygodny)
Pewnie nie dozuje mocznika, sprawdź czy pompa pracuje. Jakieś jeszcze błędy w EMS się pokazują?
Dziękuję za zainteresowanie tematem ! A więc sprawa wygląda tak pompa pierwsza to ta od strony skrzyni biegów - została wymieniona, kontrolka już się nie zapalała nawet przy dużym obciążeniu ale w pamięci komputera pojawił się błąd mówiący że teraz drugi zespół zwiększania ciśnienia wykazuje błąd mechaniczny - wymieniłem następną pompę i usterki ustąpiły...
Instalacja sprawdzona od skrzynki w kabinie aż do pompy adblue
Ciekawe jakie parametry zobaczysz ?I czy znajdziesz sterownik silnika?Pompa do sprawdzenia i ewentualnie raczej naprawy.
Z tego co się orientuję to nie było 350 KM ale to nie ważne . Z objawów na pewno pompa.
Witam, proszę o instrukcję ustawienia pompy WC Renault Premium 420 DCI.Ktoś wymieniał; pompę i jej nie ustawił auto przestało odpalać ,po odpięciu czujnika obrotów pompy odpala,czujnik wymieniony instalacja sprawdzona .Proszę o pilną pomoc
Sprawdzenie działania linki jest bardzo proste, naciskasz na pedał i patrzysz czy obraca się dźwignia przy pompie. Problem może być, gdy przy pompie jest ogranicznik prędkości i on jest zamocowany wspólnie z dźwignią na pompie którą porusza linka. Ogranicznik to jest taki silniczek który za pomocą cięgna podtrzymuje oś obrotu dźwigni przy pompie. Po...
A czy ta diagnostyka może zrobić testy i odczytać jakie jest ciśnienie, czy się zmienia, czy reaguje nastawnik w pompie wysokiego ciśnienia? Trzeba sprawdzić czy jeśli jest awaria systemu regulacji wysokiego ciśnienia, czy zwór bezpieczeństwa wysokiego ciśnienia nie uszkodził się (wypłukał się) i nie ucieka przez niego ciśnienie. On jest elementem rezerwowym...
A jak była pompa oleju sprawdzana?
Może dostawać sie pompa hp lub pompa niskiego cisnienia
pompa do wymiany
Ile stopni na kole trzeba ustawić, jeśli w oczku od pompy jest blaszka?
Próbowałeś podać paliwo bez pośrednio z bańki, żeby wykluczyć nieszczelność na odcinku pompa zbiornik. Jeśli tak no to padła pompa.
F00BH40277 zawór sterowania chłodzenia adblu znajduje się w pompie F00BH40205 zawór kierunkowy spuszczający adblue znajduje się w pompie
Sekcje w pompie
Pompą wtryskową.
To stało ci się nagle czy po jakiejś naprawie ( nie koniecznie układu paliwowego).A pompa wysokiego ciśnienia paliwa ?
No i jasne pompa źle ustawiona, i źle zregenerowana. Masz czarno na białym po co dalej szukać, jeden poprawia regenerację drugi montaż i po sprawie
Wizyty mechaników kończyły się diagnozą: wymiana smoków, podstawy filtra, zaworka zwrotnego na głowicy , pompy paliwa - tej napędzanej pompą wspomagania a skończywszy na pompowtryskach.
No tak czyli powinienem zacząć od pompy ?? Od czegoś trzeba zacząć, skoro czujniki (i Twój manometr) pokazują zbyt niskie ciśnienie... zacząć trzeba od urządzenia, które to ciśnienie (o właściwej wartości) powinno wytworzyć, czyli pompy.
Kolego zobacz czy prawidłowo założyliście pasek napędu na koło pompy wody .
Texa tego nie ogarnie. Jaltest poradzi. Ewentualnie KTS. Zrób też test elektrozaworow pompy.
Jeśli we wtryskiwaczach uszkadzają się zaworki to przyczyną może być pompa wysokiego ciśnienia lub zanieczyszczenia w układzie. Kolejną przyczyną może być jakość części użytych do regeneracji. Po rozebraniu wtryskiwacza istniej możliwość ustalenia przyczyny usterki.
Kolego łapki pomp dokręcasz na 45nm .
Witam chciałem dopytać w kwestii ustawienia pompy cp2 boscha ; http://obrazki.elektroda.pl/9580326400_1... http://obrazki.elektroda.pl/7325159500_1... Pompa została wyjęta bez zaznaczenia zębów chodzi o koło pośrednie i koło pompy i moje pytanie brzmi czy jeśli ustawiłem według tego schematu;to znaczy klin skierowany...
Panowie pomorze ktoś jak sprawdzić czy ITC jest walnięte? Trochę kosztuje a ja niechcialbym wydać takiej kasy w błoto.
Pasek pompy wody nie był czasem zmieniany latem?? Poprawnie założony jest??
Witam, mam problem z naprawą renault premium 420, pomimo wymiany pompy olejowej, panewek i reszty części, cały czas świeci kontrolka olejowa i jest niskie ciśnienie. Co może być przyczyną ? Proszę o szybką odpowiedz. Dziękuje.
Kolego jest taka opcja płyn może dostawać się od strony napędu pompy do oleju , miałem taki problem z CHIŃSKA pompą wody .
Kolego wydaje mi się ze masz silnik 385 ITC. Kąt wyprzedzenia zapłonu to 7* 30' przed GMP. W okienku na dole skrzyni masz znacznik. Pompa ma znacznik pod korkiem na 8 imbus. Musi byc na środku otworu.
Pewno rola czujnika obrotów pompy, odzwierciedla położenie wałka..
Kolego to zależy od tego czy masz retarder czy vepa . Jeśli masz auto wyposażone w vepa to, zawór ssący regulujesz na 0,2 mm wydech na 1,6 mm a pompę do dotknięcia i dokręcasz pół obrotu . A jeśli masz retarder, to zawór wydechowy regulujesz na 0,5 mm.
Nagrzewnica przepłukana pod ciśnieniem, termostat sprawdzony, układ jeszcze raz przepłukany. Ogrzewanie jest , ale na wyższych obrotach, na wolnych dmucha zimnym. Wystarczy zwiększyć obroty do 1000 i dmucha ciepłe. Co tym razem? Pompa wody? pozdrawiam.
Witam problem rozwiązany jeśli chodzi o diagnostykę to jak pisałem wcześniej a jeżeli chodzi o problem z tym ciśnieniem to była winna pompka zasilająca na pompie CR.
Pewnie tak ,ale wzrastające otwarcia procentowe elektrozaworów świadczą o malejącym niskim ciśnieniu a nie zawartości płynu w paliwie.No a o czym świadczy ponowne uruchomienie po minucie , czy może płyn szybko wyemigrował z pompy???
Mam problem odnośnie pompy paliwowej. Cieknie mi, wiem w którym miejscu (mocowanie do silnika) z tym, że nie wiem jak poprawnie zdemontować pompę. Mógłby ktoś wstawić zdjęcia lub nagrać film z demontażu pompy paliwowej. Z góry dziękuję za pomoc
Więc jest szansa na uszkodzony mechanizm przy pompie, sprawdź jeszcze czy łożyska igiełkowe na dźwigni pompy się nie zacierają.
Problem został rozwiazany poprzez wymiane przyspieszacza i lekkim wyprzedzeniu pompy wtryskowej. Dziekuje za podpowiedzi.
witam. nie wiem czy mozna sprawdzic czy nie i jak ma sie to do rzeczywistosci ale mi kts pokazal max i min cisnienie. elektrozawor czyli masz na mysli zawor w pompie wysokiego cisnienia?
MID 136 , PSID 30, FMI 1 Jest szansa że gdzieś przy naciśnięciu ucieka powietrze ???naczepa??? ciągnik niech ktoś posłucha. Kod usterek: MID 136 - SID 76 - FMI 4 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID136 G005 - Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS SID76 Zespół czujnika pedału hamulca FMI-4 Napięcie zbyt niskie lub zwarcie z układem o niższym napięciu...
Wymiana pompy niskiego ciśnienia na drugą używaną nie pomogło ale po odpięciu jednego czujnika nie wchodzi w tryb awaryjny tylko świeci się kontrolka pomarańczowa z zygzakiem cały czas. Po podłączeniu do kompa podobno nie daje wystarczającego ciśnienia na jednej sekcji, nie wiadomo która jest padnięta czy to można jakoś sprawdzić ?. Następny etap wymiana...
To pytanie czy stwierdzenie??? To teraz ja pytam czy sprawdziłeś??? elektrozawory muszą na wolnych pracować w okolicy 20 % jeśli jest więcej znaczy że pompa gubi ciśnienie i nadrabia to zwiększaniem otwarcia elektrozaworów, co może być spowodowane dużym ubytkiem paliwa ,np jak arti napisał na przelew bądź za niska niska strona,zatkany układ paliwowy...
Witam ja mam to samo w renault premium 420 ktoś pomoże co to może być? ?? Dziekuje
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
No przecież są testy modulatorów :P i na przykład test wydajności pompy CR renault premium, midlum. Co do reszty to nie pamiętam. Ale sprawdzenie wydatku może niewiele dać bo okaże się że winne będą duże ubytki w szynie i co wtedy?? Więc dalej mamy kryzys bo sam komputer to nie wszystko jaki cudowny by nie był.
zakłócenie can ciężki temat do wytłumaczenia odpinaj jednostki i sprawdzaj ustanie błędów zacznij od pompy adblue częsty przypadek emulatory też zakłócają
Chyba zapowietrza się pompa ale doradzcie jak zorientowac sie gdzie i na ktorym zlaczu
To co się wyświetla na desce to komunikat o aktywowaniu układu ASR czyli systemu który ma zapobiegać boksowaniu osi pędnej. Często dzieje się tak gdy czujniki abs osi przedniej są oddalone od koronek i system nie widzi prędkości z przednich kół i traktuje jak by samochód boksował. Powinien być klawisz który pozwoli wyłączyć ASR z takim samym znaczkiem...
Wielkie dzieki za zainteresowanie moim problemem i pomoc naukową wymieniłem uszczelnienia pod wtryskami i pompę niskiego ciśnienia i obecnie jest super.
Odczytanie błędow to zadna diagnostyka co sie dzieje z parametrami podczas tego defektu? Masz czym odczytac co z cisnieniem paliwa ,wysterowaniem zaworow pompy . Jakie cisnienia paliwa podczas zapalania
Na ten temat było już pisane na elektrodzie nie wiem czy jest sens powtarzać temat. W moich postach wyjaśniałem w jaki sposób szukać usterki. Texa nie do końca potrafi poprawnie wykonać test pompy wysokiego ciśnienia cp2. Najlepiej robi to tester ng3 . Najczęściej wina jest wtryskach (jak do naprawy to wszystkie trzeba sprawdzać) lub w elementach pompy...
Ustaw 8 stopni na kole i znak na pompie o ile itc jest dobre.
To nie jest dziwny układ tylko najzwyklejszy common rail. Szukanie nieszczelności było opisane wiele razy. A jak układ szczelny to sprawdzenie czujnika ciśnienia, podmiana zaworu regulacji ciśnienia i dopiero potem pompa wysokiego ciśnienia. Oczywiscie na samym początku trzeba sprawdzić ciśnienie zasilania .
Podpowiem że przewód od czujnika idzie do przekaźnika i zwiera przekaźnika startuje pompa. Zainwestuj w tester a będziesz zadowolony. sklep.avt.pl/tester-kabli-samochodowych....
Witam, jeśli można podepnę się, bo chyba usterka u mnie jest podobna, trochę inne auto: Midlum 220 DXI 2008 rok, po jeździe ok 50-80km obroty spadają do 1500 obr/min, sprawdzona pompa, wtryski, zmieniony sterownik silnika, dalej to samo, pozdrawiam Marcin
Witam mam problem z reno premium 2003 r 320 dci traci moc auto wchodzi w tryb serwisowy ,pojechałem na diagnostykę komputerową i gość powiedział że jest za wysokie ciśnienie paliwa na niskim układzie paliwowym,ale natym się zakończyło,czyli nadal problem nie jest rozwiązany ,może ktoś miał taki przypadek,dodam że trzy miesiące temu była wymieniana pompa...
Witam, Cały układ paliwowy sprawdzony łącznie z wymianą pompy niskiego ciśnienia . Jutro przystępuje do pomiaru przelewu
Witam, Mam problem z odpaleniem r premium 420. Nie odpala już nawet z plaka. Ręczne pompowanie nie pomaga. Zostały wymienione: zawor ciśnieniowy na listwie, zawor na głównej pompie, nowa pompa ręczna, filtry układ paliwowy przeczyszczony. Pompa nie podaje paliwa na listwe. Co mogę jeszcze zrobic ? Dzieki z góry za pomoc.
A więc do naprawy wszystkie wtryski, dostały po du.. od paliwa i miały ślady oleju, prawdopodobnie od pompy wstępnej która padła ok 9 m-c temu. Trzy zaworki na pompie wysokiego ciśnienia. Auto wtrakcie naprawy
Witam, u mnie w Premium 440DXI ogrzewanie działało tylko na bardzo wysokich obrotach silnika. Okazało się że mechanik podczas wymiany paska źle go założył na pompę wody i ta kręciła się w przeciwnym kierunku, dziwne ale pasek był dobrze napięty.
W ogrzewaniach mokrych problemy występują z układem paliwowym tylko dziwne że już w 3 letnim modelu.Podejrzewam że maszTermo 90 jeżeli dochodzi odpowiednia ilość paliwa to demontaż palnika oględziny świecy czy niema białego nalotu oraz pomiar oporności 1,6 oma.Oględziny palnika czy mata nie posiada zgorzeliny i posiada możliwość pochłaniania paliwa,częsta...
A czy sprawdzane było faktyczne ciśnienie wtrysku - najlepiej w trakcie jazdy? Skoro wyszedł taki błąd, to jest to jakaś wskazówka co do dalszego toku postępowania. Jeśli ciśnienie faktycznie będzie zbyt wysokie, to będzie więcej spalał - przy takim samym czasie otwarcia pompa "wtłoczy więcej paliwa"... Tak mi się przynajmniej wydaje.
Kolejne pytanie dot Webasto. Podając paliwo ręcznie strzykawka działa aż miło. Jeśli zaś podawać ma pompa nie daje rady. I tu pytanie. Czy ta pompa działając bo cyka i podaje paliwo może mieć jakiś problem z wydajnoscia? Pompa sterowana ręcznie za pomocą kabla radzi sobie całkiem spoko natomiast sterowana normalnie jakoś słabo pompuje. Macie jakieś...
Dzień Dobry mam problem z pompa paliwowa renault midlum 180 KM 2004 r, schodzi paliwo z pompy paliwowej z powrotem do zbiornika wymieniłem filtry przewody powrotne na wtryskach i zaworek na pompie paliwowej jak pompuje zapala jak nie, no to nie
Ta usterka tyczy się zakłócenia szyny can .Trudne do zlokalizowania jeśli nie wystąpi. Przyczyny z mojego doświadczenia : - przetarcie przewodu can do masy pod kabinom, - emulator, - pompa adblue zalana, - sterownik skrzyni biegów nad kasetom ebs, wystarczy wypiąć kostkę usterka znika po zresetowaniu kluczykiem.
Jak sie okazało błedow bylo wiecej ,na diagnostyce wyszło ze 1,2,i 3 wtrysk padniety .Trudno uwierzyc ze trzy padły od razu.Usterka była w przetartym przewodzie w wiazce z komputera silnika do wtryskiwaczy.Ten jeden przewod miał wplyw na prace trzech wtryskow do tego połowa pompy wysokiego cisnienia była bardzo goraca.Sprawa rozwiazana
kolego hubert, umiem czytać ze zrozumieniem tyle że mam wątpliwości co do twojej wiedzy i tyle. Biorę pod uwagę taką możliwość że jeśli całym układem steruje komputer to zwiększony pobór adblu może odczytywać jako sygnał na duże obciążenie i wtedy pompa leje więcej paliwa, ale to tylko moje domysły.
Powiem ci tak sprawdź dobrze te krzyżaki bo czasami płatają niezłe figle :D, ludzie regenerują kolumny, wymieniają pompy itp :D, co i tak w rezultacie kończy się pustą kieszenią a problem jak był tak jest dalej.
Faktycznie, przyczyną problemu okazała się pompa niskiego ciśnienia, wymieniona w zeszłą sobotę, przez tydzień sprawdzona - auto pali i chodzi jak trzeba. Dzięki za sugestię.
Emulator ma zastąpić pompę i czujnik nox . Po wymontowaniu bezpieczników ma pokazywać poziom adblue kasuje się błędy i po problemie. Błędy niekasowalne zostają w pamięci jako nieaktywne.
Witam, Panowie szukam pilnie pomocy a premium siadło adblue. Wszystko zaczęło się od tego , że pompa przestała zasysać płyn ze zbiornika wiec została wymieniona na inną z tym samym numerem (używka) Ciśnienie wróciło do normy błąd zgasł ale pojawił się błąd czujnika nox mid 128 ppid 270 fmi 3 o ile dobrze pamiętam zwarcie do plus i zbyt wysokie napięcie...
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID270 Stężenie NOx w gazach spalinowych FMI-12 Jednostka lub urządzenie wadliwe Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G030 Moduł pompy mocznika C077 Czujnik stężenia tlenków azotu
MID 128 PPID 273 FMI 7 Ciśnienie AdBlue. Możliwa przyczyna: Pusty zbiornik AdBlue, zablokowana wentylacja. Zatkany filtr AdBlue lub przewody. Wyciek AdBlue w zespole pompy,filtrze, filtrze wstępnym lub przewodach. Pompa w zespole pompy. MID PPID 275 FMI 1. Czujnik temperatury, pompa. Możliwa przyczyna: Zbyt niska temperatura AdBlue. Usterka elektrycznego...
To podmień jeszcze wtryski, pompę i zbiornik paliwa. Jak się zachowuje ciśnienie w szynie podczas obciążenia ??? Bez dobrej diagnostyki podnosisz koszty naprawy
gry wyłączę silnik prawdopodobnie zaworki tak cykają, coś takie jak pompka od dewasta. Przestaną jak wyłaczę całkowicie prąd na akumlatorach, a gry włączę ponownie jest cisza. Czy to nie ma coś wspólnego z tymi awariami? Nie ma. "Granie" zaworów na pompie CP2 jest normalne po wyłączeniu.
Źle przetłumaczony błąd, za niskie ciśnienie paliwa. Colin sorry ale tu jest zupełnie inna pompa CR tu są dwa elektrozawory i do tego mają przewody z kostką, nie pisz czegoś co Ci się tylko wydaje.
Zawory regulacji ciśnienia opór 15om ,przelew drożny,zawór przelewowy w głowicy pompy otwiera się przy 2,4bar, przewody wysokiego ciśnienia wszystkie jednakowo cieple.
Witam Jest to samochód Renault Premium 420dci Chcałbym zapytac co to może być, gdy jest zimny silnik pracuje normalnie podczas rozgrzewania nasilaja się stuki metaliczne sprzodu silnika. Myślałem że to coś z rozrządem, rozebralismy caly przod silnika, wszystkie kola zembate sa bezzarzutu, pompa olejowa też raczej w porządku. Nawet patrzylismy na panewki...
Witam! Mam problem z autobusem Irisbus (Renault) Iliade, silnik 360 KM DCI E3 (taki sam jak w Premium), pompa wysokiego ciśnienia bodajże Bosch cp2. Przy zimnym silniku odpala bez żadnego problemu, ale gdy osiągnie temperaturę roboczą 90 stopni i jak zgaszę silnik, to nie chce zapalić (rozrusznik kręci, nie chce zaskoczyć), ostudzi się to zapala bez...
Witam mam problem z renowko premium 280dxi z 2002 , notuje blad regulacji cisnienia na szynie , wtryski byly sprawdzane pompa tez , regulatory podmienianie z innej , juz sie pomysly koncza co dalej podmienic , samochod juz byl w kilku warsztatach i servisach i dalej to samo
Rozumiem, u mnie uwalona jest pompa adblue (zalało główną komorę doszło do zwarcia i przepaliło płytę, wyświetla się dymek pomarańczowy z wykrzyknikiem) ale o 40% nie mam redukcji mocy, ale też nie zachowuje się jak 500km.
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID103 Element grzejny układu AdBlue (w układzie: od zbiornika do modułu pompy) FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód Na chłopski rozum grzałka ad-blue spalona.
Witam ja również mam podobny problem z moja Renault,tez wymieniłem czujnik ciśnienia oleju objawy są identyczne jak w twojej. Pod koniec przyszłego tygodnia jestem umówiony na serwis. Wstępna diagnoza to zawór przelewowy oleju ten w misce olejowej się zawiesił lub co gorsza pompa oleju, mechanik mi tłumaczył że silnik nie może się kończyć bo przecież...
Nie zagłębie się od czego był ten rezystor ponieważ komputer wskazał uszkodzenie pompy i zaworu chłodzenia wymieniłem pompę i ten zawór w sumie cały ten zespół defekt pompy i tego zaworu uszkodził dwa tranzystory i ten rezystor . Sprawdzę te grzałki bo nie pomyślałem o tym.
Dzień dobry. Renault Premium trzy osiowa 26 dmc silnik 7 l 270 koni automatyczna skrzynia biegów, jeździ pod szambiarką 16 m3. Auto pali około 50 litrów na sto kilometrów. Zostały zregenerowane wtryski oraz wymieniona pompa paliwa. Pompa paliwa nowa. Niestety nic to nie pomogło spalanie nadal 50l na 100km. Jeżeli ktoś się spotkał z podobną przypadłością...
jak ząbek ustawiony jest na wprost dziury w pompie to ile stopni na kole zamachowym powinien byc wyprzedzony zapłon Pisownia p. 8.2, manta.
Witam, mam problem z niskim ciśnieniem w Renault Premium 450 r2009. Gdy pierwszy raz pojawił się komunikat o zbyt niskim ciśnieniu paliwa, wymieniem pompę na nową oryginalną. Jednak to nie pomogło. Smoki czyste, filtry nowe. Co to może być ? Ciśnienie po podłączeniu wynosi 3,5-3,8 na wolnych obrotach. Sytuacja jest nieciekawa, bo auto nie ma mocy i...
MID144 G001 - Blok elektroniczny pojazdu PSID20 Przystawka odbioru mocy nr 1 FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe G001 Blok elektroniczny pojazdu V010 Elektrozawór załączenia przystawki odbioru mocy nr 1 MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID84 Element grzejny układu AdBlue (w układzie: od modułu pompy do elektrozaworu dozującego) FMI-5 Prąd...
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
Nie mam porady sam szukam bo mam z renio problem z niskim ciśnieniem paliwa Witaj Użytkowniku, Jeśli chodzi o problem z niskim ciśnieniem paliwa, może być to spowodowane kilkoma różnymi rzeczami. Oto kilka możliwych przyczyn, które należy sprawdzić: 1. Uszkodzony lub zablokowany filtr paliwa: Filtry paliwa są niezbędne do oczyszczania paliwa przed...
Witam ! Mam taki problem z Renault Premium dxi manual. Auto było świeżo bo obsłudze, przejechało kilka Km i za parę dni gdy chciałem jechać ujechałem ok 50m i spadła z obrotów, nie przyjmowała ich, potem zgasła i odpaliła za chwile - przyjmowała już obroty, ale nie na długo. Nie wiem jak wejść w MENU, ponieważ nie mam pilota. Niektóre błędy pokazane...
Renault Premium 460 dxi słaba na zimnym silniku, kiedy się rozgrzeje, jest lepiej, ale i tak mocno odbiega od każdej innej Premiumki. Na wysokich obrotach idzie, ale na zielonym polu bez redukcji nie ma opcji na jakiekolwiek odczuwalne przyspieszenie. Brak błędów, sprawdzone luzy zaworów, ciśnienia na zasilaniu pompy i na wtryskach, ciśnienie doładowania...
Nie przeprowadzono żadnych testów wtrysków , pompy , wyważenia cylindrów jak samochód był podpięty pod komputer serwisowy ? Ten kto podpinał nie określił przyczyny niskiego ciśnienia ? Ile km ma przejechane i jaki rocznik , co było robione ? Tak to nawet z fusów nie ma jak wróżyć
kierowca co 500km musi tankować pod korek bo silnikiem trzepie To wskazuje na problem: zbiornik/smok, przewody, pompa zasilająca- tyle. W polsce można było by się uprzeć i sprawę oprzeć nawet o sąd i wygrać ja, co to znaczy, że nawet zgodzisz się na wymianę całego silnika, bo nikt nie umiał wykryć jakiegoś wadliwego plastikowego zaworka? W większości...
renault premium pompa paliwa renault premium premium renault
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot zrobić czujnik poziomu cieczy zamel kabel
reset telewizora samsung czarna lista
Wymiana silnika wycieraczki tylnej Toyota Corolla 2004 Toyota Verso 2015: Brak świateł przeciwmgielnych i pozycyjnych