Wymontować przewody paliwowe wysokiego ciśnienia (1). Wymontować przewody (2). Odkręcić przewód powrotny listwy wtrysku (3). Zaślepić otwory. Odłączyć konektory (4). Zdjąć opaskę (5). Bezpośrednio po demontażu włożyć każdą część do szczelnego, nowego worka plastikowego. Zdjąć pokrywę zaworów. Wymontować czujnik prędkości obrotowej silnika. Obrócić wał...
Sprawdzić stan niskiego ciśnienia na filtrach błędy sterownika
Dziękuję za zainteresowanie tematem ! A więc sprawa wygląda tak pompa pierwsza to ta od strony skrzyni biegów - została wymieniona, kontrolka już się nie zapalała nawet przy dużym obciążeniu ale w pamięci komputera pojawił się błąd mówiący że teraz drugi zespół zwiększania ciśnienia wykazuje błąd mechaniczny - wymieniłem następną pompę i usterki ustąpiły...
Pompa wysokociśnieniowa bosch, nr 0445020004.
Pewnie nie dozuje mocznika, sprawdź czy pompa pracuje. Jakieś jeszcze błędy w EMS się pokazują?
Pompa z linku all... jest niekompletna. Wystarczy się przyjrzeć i widać że przystawka z zaworami została odkręcona.
Robiłem w tym tygodniu Premiumkę z usterką centralnego zamka, ale z ciekawości podejrzałem ustawienie znaków. Pompa była o takim numerze jak Twoja. U mnie znak na pompie (kreska) dokładnie pasowała ze znakiem 1-6 na kole zamachowym. Silnik pracował bez problemów. Co do kodów błędów, musisz liczyć że jakiś serwisant się pojawi i pomoże, bo ja dostępu...
W ogrzewaniach mokrych problemy występują z układem paliwowym tylko dziwne że już w 3 letnim modelu.Podejrzewam że maszTermo 90 jeżeli dochodzi odpowiednia ilość paliwa to demontaż palnika oględziny świecy czy niema białego nalotu oraz pomiar oporności 1,6 oma.Oględziny palnika czy mata nie posiada zgorzeliny i posiada możliwość pochłaniania paliwa,częsta...
No i jasne pompa źle ustawiona, i źle zregenerowana. Masz czarno na białym po co dalej szukać, jeden poprawia regenerację drugi montaż i po sprawie
Jeśli we wtryskiwaczach uszkadzają się zaworki to przyczyną może być pompa wysokiego ciśnienia lub zanieczyszczenia w układzie. Kolejną przyczyną może być jakość części użytych do regeneracji. Po rozebraniu wtryskiwacza istniej możliwość ustalenia przyczyny usterki.
To co się wyświetla na desce to komunikat o aktywowaniu układu ASR czyli systemu który ma zapobiegać boksowaniu osi pędnej. Często dzieje się tak gdy czujniki abs osi przedniej są oddalone od koronek i system nie widzi prędkości z przednich kół i traktuje jak by samochód boksował. Powinien być klawisz który pozwoli wyłączyć ASR z takim samym znaczkiem...
To pytanie czy stwierdzenie??? To teraz ja pytam czy sprawdziłeś??? elektrozawory muszą na wolnych pracować w okolicy 20 % jeśli jest więcej znaczy że pompa gubi ciśnienie i nadrabia to zwiększaniem otwarcia elektrozaworów, co może być spowodowane dużym ubytkiem paliwa ,np jak arti napisał na przelew bądź za niska niska strona,zatkany układ paliwowy...
Szyniu, coś słaba ta wiedza Twoja i tych Twich fachowców. Jakbyś zaczął sam samodzielnie działać zgodnie z radami jakie Ci koledzy na forum podawają to byś już auto uruchomił. Oczywiście dołączam schemat ECU sterownika silnika, ale co to da, przecież diagnostyka by wykazała błędy w podłączeniu. Nie pali: pompa zamontowana prawidłowo - sygnały z czujnika...
Mam problem odnośnie pompy paliwowej. Cieknie mi, wiem w którym miejscu (mocowanie do silnika) z tym, że nie wiem jak poprawnie zdemontować pompę. Mógłby ktoś wstawić zdjęcia lub nagrać film z demontażu pompy paliwowej. Z góry dziękuję za pomoc
Dzień dobry. Renault Premium trzy osiowa 26 dmc silnik 7 l 270 koni automatyczna skrzynia biegów, jeździ pod szambiarką 16 m3. Auto pali około 50 litrów na sto kilometrów. Zostały zregenerowane wtryski oraz wymieniona pompa paliwa. Pompa paliwa nowa. Niestety nic to nie pomogło spalanie nadal 50l na 100km. Jeżeli ktoś się spotkał z podobną przypadłością...
To raczej 250 i pompa do pompiarza
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
Witam ! Mam taki problem z Renault Premium dxi manual. Auto było świeżo bo obsłudze, przejechało kilka Km i za parę dni gdy chciałem jechać ujechałem ok 50m i spadła z obrotów, nie przyjmowała ich, potem zgasła i odpaliła za chwile - przyjmowała już obroty, ale nie na długo. Nie wiem jak wejść w MENU, ponieważ nie mam pilota. Niektóre błędy pokazane...
Dzień Dobry mam problem z pompa paliwowa renault midlum 180 KM 2004 r, schodzi paliwo z pompy paliwowej z powrotem do zbiornika wymieniłem filtry przewody powrotne na wtryskach i zaworek na pompie paliwowej jak pompuje zapala jak nie, no to nie
To stało ci się nagle czy po jakiejś naprawie ( nie koniecznie układu paliwowego).A pompa wysokiego ciśnienia paliwa ?
A jak była pompa oleju sprawdzana?
Nie mam porady sam szukam bo mam z renio problem z niskim ciśnieniem paliwa Witaj Użytkowniku, Jeśli chodzi o problem z niskim ciśnieniem paliwa, może być to spowodowane kilkoma różnymi rzeczami. Oto kilka możliwych przyczyn, które należy sprawdzić: 1. Uszkodzony lub zablokowany filtr paliwa: Filtry paliwa są niezbędne do oczyszczania paliwa przed...
Witam, Panowie szukam pilnie pomocy a premium siadło adblue. Wszystko zaczęło się od tego , że pompa przestała zasysać płyn ze zbiornika wiec została wymieniona na inną z tym samym numerem (używka) Ciśnienie wróciło do normy błąd zgasł ale pojawił się błąd czujnika nox mid 128 ppid 270 fmi 3 o ile dobrze pamiętam zwarcie do plus i zbyt wysokie napięcie...
Może dostawać sie pompa hp lub pompa niskiego cisnienia
Witam ja również mam podobny problem z moja Renault,tez wymieniłem czujnik ciśnienia oleju objawy są identyczne jak w twojej. Pod koniec przyszłego tygodnia jestem umówiony na serwis. Wstępna diagnoza to zawór przelewowy oleju ten w misce olejowej się zawiesił lub co gorsza pompa oleju, mechanik mi tłumaczył że silnik nie może się kończyć bo przecież...
Witam mam problem z moją Premium 420 dci w czasie jazdy zapala się STOP i postój awaryjny i obroty silnika są 1400 i nic więcej, po chwili stop gaśnie i można dalej normalnie jechać/bez resetu kluczyka/ i ciężko odpala na ciepłym silniku. Dodam, że wtryski sprawdzone na stole, pompa ręczna i wstępna zębata nowa oraz wymieniony zawór na listwie pomóżcie...
pompa do wymiany
Witam. Mam problem z Premiumką 400 z 99r. A wiec kopiłem ja tydzień temu i jeżdżę pod lodka na żwirowni. Mam z nią wielki problem a mianowicie pali mi ok 56-58l/100km. Wymieniłem końcówki wtryskiwaczy, czujnik temperatury powietrza doładowującego oraz czujnik ciśnienia powietrza doładowującego i dalej jest to samo. Szczelność intercoolera tez sprawdzałem...
Rozumiem, u mnie uwalona jest pompa adblue (zalało główną komorę doszło do zwarcia i przepaliło płytę, wyświetla się dymek pomarańczowy z wykrzyknikiem) ale o 40% nie mam redukcji mocy, ale też nie zachowuje się jak 500km.
Próbowałeś podać paliwo bez pośrednio z bańki, żeby wykluczyć nieszczelność na odcinku pompa zbiornik. Jeśli tak no to padła pompa.
Nagrzewnica przepłukana pod ciśnieniem, termostat sprawdzony, układ jeszcze raz przepłukany. Ogrzewanie jest , ale na wyższych obrotach, na wolnych dmucha zimnym. Wystarczy zwiększyć obroty do 1000 i dmucha ciepłe. Co tym razem? Pompa wody? pozdrawiam.
To nie jest dziwny układ tylko najzwyklejszy common rail. Szukanie nieszczelności było opisane wiele razy. A jak układ szczelny to sprawdzenie czujnika ciśnienia, podmiana zaworu regulacji ciśnienia i dopiero potem pompa wysokiego ciśnienia. Oczywiscie na samym początku trzeba sprawdzić ciśnienie zasilania .
Witam chciałem dopytać w kwestii ustawienia pompy cp2 boscha ; http://obrazki.elektroda.pl/9580326400_1... http://obrazki.elektroda.pl/7325159500_1... Pompa została wyjęta bez zaznaczenia zębów chodzi o koło pośrednie i koło pompy i moje pytanie brzmi czy jeśli ustawiłem według tego schematu;to znaczy klin skierowany...
Witam wszystkich, mam problem z uruchomieniem ciepłego silnika,oraz w czasie jazdy brak mocy lub po zdjęciu z nogi z gazu silnik nie spada z obrotów Parametry: Renault Premium 260 DTI Silnik 6 cylindrów Pompa wtryskowa rzędowa 6 sekcyjna
Kolejne pytanie dot Webasto. Podając paliwo ręcznie strzykawka działa aż miło. Jeśli zaś podawać ma pompa nie daje rady. I tu pytanie. Czy ta pompa działając bo cyka i podaje paliwo może mieć jakiś problem z wydajnoscia? Pompa sterowana ręcznie za pomocą kabla radzi sobie całkiem spoko natomiast sterowana normalnie jakoś słabo pompuje. Macie jakieś...
Witam, Mam problem z odpaleniem r premium 420. Nie odpala już nawet z plaka. Ręczne pompowanie nie pomaga. Zostały wymienione: zawor ciśnieniowy na listwie, zawor na głównej pompie, nowa pompa ręczna, filtry układ paliwowy przeczyszczony. Pompa nie podaje paliwa na listwe. Co mogę jeszcze zrobic ? Dzieki z góry za pomoc.
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Ta usterka tyczy się zakłócenia szyny can .Trudne do zlokalizowania jeśli nie wystąpi. Przyczyny z mojego doświadczenia : - przetarcie przewodu can do masy pod kabinom, - emulator, - pompa adblue zalana, - sterownik skrzyni biegów nad kasetom ebs, wystarczy wypiąć kostkę usterka znika po zresetowaniu kluczykiem.
To nie toto-lotek dla tego typu napraw są przewidziane testy i pomiary które wskazują na uszkodzenia elementów które trzeba wymienić lub naprawić. Jeśli pompa na wolnych obrotach utrzymuje 5 bar czyli jest ok a to że spada ciśnienie w układzie niskiego paliwa po zgaszeniu silnika to rzecz normalna w tym systemie.
Kolego wydaje mi się ze masz silnik 385 ITC. Kąt wyprzedzenia zapłonu to 7* 30' przed GMP. W okienku na dole skrzyni masz znacznik. Pompa ma znacznik pod korkiem na 8 imbus. Musi byc na środku otworu.
Witam ! Mam taki problem z Renault Premium dxi manual. Auto było świeżo bo obsłudze, przejechało kilka Km i za parę dni gdy chciałem jechać ujechałem ok 50m i spadła z obrotów, nie przyjmowała ich, potem zgasła i odpaliła za chwile - przyjmowała już obroty, ale nie na długo. Nie wiem jak wejść w MENU, ponieważ nie mam pilota. Niektóre błędy pokazane...
MID 128 PPID 273 FMI 7 Ciśnienie AdBlue. Możliwa przyczyna: Pusty zbiornik AdBlue, zablokowana wentylacja. Zatkany filtr AdBlue lub przewody. Wyciek AdBlue w zespole pompy,filtrze, filtrze wstępnym lub przewodach. Pompa w zespole pompy. MID PPID 275 FMI 1. Czujnik temperatury, pompa. Możliwa przyczyna: Zbyt niska temperatura AdBlue. Usterka elektrycznego...
Proponuje zajrzeć do zbiornika może potrzebne mu mycie, pompa przetłaczająca ssie paliwo tylko przez odstojnik wiec jeśli jest brud w zbiorniku, usterka niebawem powróci. Cały układ był czyszczony latem ub roku ale niestety za pozno. Auto chodzi, tak jak pisałem wczesniej naprawione wszystkie wtryski (przekroczony przelew, zużyty zawór,rozpylacz, nalot...
A przypadkiem płynu chlodniczego Ci nie ubywa? Jeśli nie, to ja jak miałem taki przypadek to pompa była do wywalenia tzn do zregenerowania
witam, ruszyłem z tematem tego ad blue i stwierdziłem, że pompa nie zaciąga czynnika ze zbiornika. Nawet jak zbiornik ominę to nie zaciągnie z np jakiegoś mniejszego naczynia, i moje pytanie jest teraz takie, chciałem sobie sprawdzić czy na bankowo jest to wina pompy, mam midlum dxi, gdybym od niej przełożył na chwile pompę? można tak zrobić ?
Chyba zapowietrza się pompa ale doradzcie jak zorientowac sie gdzie i na ktorym zlaczu
kierowca co 500km musi tankować pod korek bo silnikiem trzepie To wskazuje na problem: zbiornik/smok, przewody, pompa zasilająca- tyle. W polsce można było by się uprzeć i sprawę oprzeć nawet o sąd i wygrać ja, co to znaczy, że nawet zgodzisz się na wymianę całego silnika, bo nikt nie umiał wykryć jakiegoś wadliwego plastikowego zaworka? W większości...
Witam mam problem z reno premium 2003 r 320 dci traci moc auto wchodzi w tryb serwisowy ,pojechałem na diagnostykę komputerową i gość powiedział że jest za wysokie ciśnienie paliwa na niskim układzie paliwowym,ale natym się zakończyło,czyli nadal problem nie jest rozwiązany ,może ktoś miał taki przypadek,dodam że trzy miesiące temu była wymieniana pompa...
kolego hubert, umiem czytać ze zrozumieniem tyle że mam wątpliwości co do twojej wiedzy i tyle. Biorę pod uwagę taką możliwość że jeśli całym układem steruje komputer to zwiększony pobór adblu może odczytywać jako sygnał na duże obciążenie i wtedy pompa leje więcej paliwa, ale to tylko moje domysły.
Witam, od dłuższego czasu męczę się z premiumkom DCI. W aucie zostało sprawdzonych już wiele rzeczy. Wymieniona pompka wstępna na nową, wtryski po regeneracji, pompa wysokiego ciśnienia wstawiona od drugiego, sprawnego auta. Problem nasila się wraz z wzrostem temperatury silnika. Gdy jest zimny auto odpala, lecz z oporem. Gdy już odpali, wymagane ciśnienie...
Pytasz więc Kolega odpowiada !!! Skoro pompiarz uważa że to jest dobre to po co pytasz??? Pompa lub pompka niskiego ciśń. Puszcza to paliwo do oleju ,i nie ma innej możliwości
A czy sprawdzane było faktyczne ciśnienie wtrysku - najlepiej w trakcie jazdy? Skoro wyszedł taki błąd, to jest to jakaś wskazówka co do dalszego toku postępowania. Jeśli ciśnienie faktycznie będzie zbyt wysokie, to będzie więcej spalał - przy takim samym czasie otwarcia pompa "wtłoczy więcej paliwa"... Tak mi się przynajmniej wydaje.
renault premium pompa paliwa pompa adblue renault premium renault premium
wgrania androida karta abonencka normstahl radio
nawiew kotłownia analizator widma
Logitech X-240 Speaker Power Switch Issues and Fixes Troubleshooting CLOUDY BAY Smart WiFi LED Light Installation Issues