Odpowietrzenie wysprzęglika od dołu szczykawką 100. Przy braku powietrza w układzie pneumatycznym pedał od razu twardy sprzęgło jest wtedy dobrze odpowietrzone.
Czyż by zapowietrzone sprzęgło? lub coś nie halo ze wspomaganiem od strony pneumatycznej.
+ po zapłonie i - z ems, działa po spełnieniu odpowiednich warunków takich jak pedał gazu 0, sprzęgło zwolnione, bieg załączony, prędkość pow. 20 km/h
Czyli rozumiem że mam za mocno wysunięty trzpień? Dobrze rozumuję? Pozdrawiam
Pierwszy błąd nasz od siłownika sprzęgła i na tym się skup drugi to że masz błędy w sterowniku EBS prawdopodobnie czujnik prędkości na którymś kole
Da się jeździć bez sprzęgła, znajomy z Krakowa przyjechał (60km) golfem 3 w którym w ogóle sprzęgła nie było, pedał zostawał w podłodze. Znam też jednego kolesia co jeździ KAMAZ'em i RENAULT PREMIUM 250 i sprzęgła używa tylko do ruszania.
Dodam że skrzynia jest po remoncie sprzęgło nowe Sprzęgło było kalibrowane? Jakie błędy wyświetla?
A co pokazuje zegar ciśnienia powietrza w układach 1,2 i 3. Wilgoć w układzie pneumatycznym plus niska temperatura robią swoje. Nabój osuszacza wymieniałeś jesienią? A sprzęgło też działa po czasie?
a powiedz mi kolego gdzie i jak sprawdzić to sprzęgło???
Nie równa praca wentylatora,możliwe uszkodzenie wiązki:zwarcie,przerwa lub uszkodzone sprzęgło wentylatora.
Zasadniczo podłącz komputer i sprawdź zużycie sprzęgła bo jego wartości mogą być nie właściwe. Będzie trzeba szykować się na wymianę sprzęgła, powoli się kończy i stad czasem ten błąd - taka diagnoza elektryka po podłączeniu kompa i pomiarach sprzęgła.
Na 12 biegu potrafi wyrzucić i wbić bieg, nie dzieje się to notorycznie, rzadko ale się zdarza. Co możne być przyczyną? Jest to możliwe, że sprzęgło się śliźnie??
jak wcisne guzik od półbiegów na dół to jest zgrzyt w skrzyni Ale zanim wciśniesz sprzęgło? Zgrzyt jest od razu po przełączeniu?
Albo odpieła się kostka od siłownika, albo zawór boczny na skrzyni biegów padł. Oczywiście przy założeniu że wysprzęgnik jest sprawny. Ten błąd mówi o elektrycznym uszkodzeniu czujnika położenia sprzęgła.
Sprawdź poprawność działania czujników sprzęgła i hamulca przy pedałach
W sprzęgle i w samej skrzyni biegów. Akurat zgrzytająca 3 i 7 w ZF to żadna nowość. Skoro 7 nie wchodzi to tak czy inaczej skrzynia do wyjęcia. Skrzynię naprawić a przy okazji sprzęgło zmienić. I będzie dobrze.
Ja ostatnio miałem problem z firmowym VOLVO również automat, problem polegał na tym że samochód ruszał od połowy gazu. Testy diagnostyczne wykazały że pedał przyśpieszenia jest ok. Więc przeprowadziłem kalibrację sprzęgła z wyznaczeniem X1 następnie kalibracja skrzyni i momentu załączania sprzęgła. Po wszystkim samochód jeździ jak należy.
Panowie nigdy nie robilismy wymiany łożysk w skrzyni biegów od Renault premium 2001r 420dci, ma ktos może blade pojęcie jak sie do tego zabrać, przy okazji wymienimy całe sprzęgło.
Dzięki za odpowiedź,błąd skrzyni pojawił się przez 50000 dwa razy,po wyłączeniu zapłonu wszystko wraca do normy,samochód od nowości ma przejechane 250tyś.Jak bez rozbierania sprawdzić poprawność funkcjonowania sprzęgła ewentualnie na co zwrócić uwagę?
bardzo prosta sprawa czujnik sprzęgła trzeba wyczyścić lub wymienić ( przeważnie wystarczy wyczyścić i poprawić styki) Znajduję się on nad pedałem sprzęgła pod obudową zablokował się w pozycji ze sprzęgło jest wciśnięte i dlatego nie pokazuje jaki jest bieg wrzucony i nie działa tempomat
sprzęgło wentylatora chłodnicy sprawdź przewody powinien być +24v na jednym przewodzie przy wiskozie Dodano po 4 i bezpieczniki sprawdź
Pytam, bo podejrzewałem sprzęgło/koło zamachowe. Kuzyn tak miał w swojej ,jak przyczepkę ciągał, ale skoro kopci na czarno to coś z paliwem lub samym ciśnieniem.
Zarówno nad pedałem sprzęgła jak i hamulca są czujniki wciśnięcia ( podobne jak przy wieńcach fonicznych przy piastach kół do ABS) kasują one podtrzymanie tempomatu. Skoro wciśnięcie sprzęgła powoduje błąd to być może blaszka nad czujnikiem monitorująca położenie pedału jest nieco odgięta (na granicy zadziałania), być może wiązka, kostka do tegoż czujnika.
Witam.w RENAULT PREMIUM 460 DXI EURO 5 z 2011roku 4x2 w automacie wyskakuje mi wyżej wymieniony błąd-PSID:204 FMI:8.Błąd wskazuje na uszkodzenie tak zwanego w moim warsztacie 'Kraba' przylegającego do górnej części obudowy skrzyni biegów.Autko zmienia biegi dość póżno dopiero w wysokich obrotach chce przerzucać.Dodam że jest to sprowadzony samochód...
Witam. Mam problem z Premiumką 400 z 99r. A wiec kopiłem ja tydzień temu i jeżdżę pod lodka na żwirowni. Mam z nią wielki problem a mianowicie pali mi ok 56-58l/100km. Wymieniłem końcówki wtryskiwaczy, czujnik temperatury powietrza doładowującego oraz czujnik ciśnienia powietrza doładowującego i dalej jest to samo. Szczelność intercoolera tez sprawdzałem...
Witam mam problem z Renault Premium 2007 rok 450 KM euro4 a mianowicie podczas jazdy przestaje reagować na gaz wcisnę sprzęgło zgaśnie, w tym momencie wyświetla sie kilka komunikatów m.in difficult engine start, auto odpala z kluczyka lub na biegu i jedzie dalej normalnie do póki nie powtórzy się to. Czasami zgaśnie w ciągu godziny 5 razy a czasami...
(at)januszkk Wiem o tym. Kilka lat temu, zostałem poproszony o uruchomienie Renault Premium dCi (chłodnia, solówka) stojące kilka lat pod chmurką. Gdyby nie próba urychomienia z "prostownika z rozruchem" przy całkowicie niesprawnych akumulatorach, to bym odpalił i pojechał. Niestety, padła większość sterowników (wzrost napięcia w instalacji powyżej...
Witam. Mam błąd w skrzyni mid130 psid 27 fmi8. Jest to błąd wysprzęglika elektronicznego, tego z boku w skrzyni. Podmieniany był nowy i to samo. Sprawdzane było sprzęgło oraz wysprzęglik pneumatyczny w środku skrzyni, 100% szczelny i pracuje bez zacięć. Błąd jest aktywny od razu po włączeniu zapłonu i nie da się go wykasować. Był robiony remont skrzyni...
Witam Posiadam Renault premium 450dxi z 2008r. ze skrzynia manualną ZF z intarderem, przebieg Milion KM 1. Problem polega na tym że bardzo ciężko na ciepłym silniku wchodzi wsteczny, za każdym razem zgrzyta i czasami trwa to nawet 15s, pedał sprzęgła chodzi lekko, reszta biegów wchodzi w miarę czytałem trochę tematów ale nic za bardzo mi to nie pomogło,...
EECU CR - SPN: 1639 - FMI: 12 ph1Czujnik prędkości wentylatora: CO, CC Vbat, CC z masą•Sprawdzić wiązkę (B4, B9, B14, B22, B23, B34) i sprzęgłoUSTERKA CZUJNIKASerwis VECU - SPN: 598 - FMI: 07 ph0/ph1Stycznik sprzęgła. Stycznik zablokowany w położeniu "zamknięty". Wystąpiła nadmierna prędkość podczas gdy nie stwierdzono żadnej zmiany przełożenia•Sprawdzić...
Witam,mam renault premium 450dxi automat zf. i pojawił sie problem przy redukcji na 6 i 3 ,pojawia się zgrzytanie i głośne stuknięcia,najczęściej kiedy dopiero startuję po dłuższym postoju,potem raczej przestaje ale czasami też potrafi zazgrzytać.Problem ten pojawił się dość dawno,jakiś rok temu ale nie było to tak dokuczliwe a czasami jakby zanikało...
Witam serdecznie Mam problem z moim ciągnikiem. Na liczniku wskazuje niesamowicie wysokie wartości spalania paliwa na 100km. Wartości dochodzą do 51L/100km. Nie wiem co się dzieje, mam drugi taki sam ciągnik i tam spalanie przy obciążeniu 24t wychodzi nie więcej niż 36-37L. W zeszłym tygodniu podpiąłem samochód pod diagnostykę i oto co mi pokazało:...
Witam samochód pod górkę traci siłę zapala się kontrolka stop oraz żółta kontrolka z zygzakiem obroty spadają na 600 i nie reaguje na gaz - po minucie można dalej jechać (nie trzeba gasić auta), na tempomacie to samo. Po wymianie filtrów i wyczyszczeniu smoka oraz całego układu zasilania paliwa jest troszkę lepiej ale też traci moc tylko po wciśnięciu...
Wskazanie biegu jest wyliczane z różnicy prędkości obrotowej wałka sprzęgłowego i wału napędowego. Albo coś zmienione od strony mechanicznej albo w oprogramowaniu.
Witam wszystkich mam renault Premium z 2010roku dxi460 skrzynia optidriwer i mam z nią problem po przejechaniu 50-70 km zaczyna głośno wbijać biegi jakby bez sprzęgła głośne stuki i szarpniecia. Sprzęgło jest nowe wysprzeglik też łożysko w kole zamachowym wymienione. Nic nie pomogło dodam że mój znajomy nie wyczytal żadnych błędów komputerem twierdzi...
sprzęgło renault premium renault premium premium renault
wykonac potencjometr zwarcie wirnika klatkowego wtyczka angielska
zgrzewarka transformatorowa vestel firmware toshiba
Nissan Murano 2006 automat – rozrusznik kręci, silnik nie odpala rano Schematy elektryczne zmywarek Bosch Siemens – dostęp, źródła, E-Nr, typowe usterki