Niewłasciwy regulator lub urwany przewód komunikacji.
To nie wina regulatora przebija główną diodę lub jest wylutowana z mostka.P
L - to wyjście na lampkę, + to zasilanie wzbudzenia po zapłonie. Powinien być zamontowany właściwy regulator - osobiście polecam orginalny Valeo który kosztuje około 75zł. A i warto sprawdzic jak wygląda pierścień na wirniku, jeśli ma głębokie wyżłobienie po szczotkach polecam zregenerować cały alternator - koszt około 300-400zł. Dodano po 2 I przypomniałem...
DFM wysyła regulator napięcia, wygląda że mu coś dolega. Może jedna z diod wzbudzenia. Ja zmieniłbym regulator.
nie znam sie bardzo na duzych mobilach, ale regulator moze sie zepsuc to raz, a dwa najczesciej zamontowany jest w alternatorze pozdrawiam
Miałem dokładnie ten sam problem! Regulator napięcia to już szmelc.Jeżeli chcesz mieć spokój z odpalaniem auta to musisz zainwestować w nowy regulator!
Jeśli pasuje i maja alternatory taką samą moc tyle samo Amperów to można
Chodzi bardziej o stabilizację napięcia. Oczywiście duże kondensatory masz? Są 250A typu zwykłego tzn nie wodne. Musiałbyś poszukać po zdjęciach i tabeli wymiarów , skorzystaj z ... https://as-pl.com/pl/c/alternatory#/65:s... coś tam wiadomo trzeba przerobić ;) tzn mocowanie plus analogowy regulator napięcia i ew....
Po odpięciu wtyczki od alternatora powinien ładować ok 14v awaryjnie tj kontrolka ładowania się świeci a napięcie jest prawidłowe. Jeśli tak nie jest szukaj problemu np. z napinaczem paska, kołem pasowym wału lub sprzęgłem alternatora. Warto sprawdzić masę na silnik, czy główny prąd po bezpieczniku na akumulatorze. Alternator sterowany LIN więc regulator...
Możesz jeszcze sprawdzić zasilanie regulatora napięcia w magnum-kach dxi przewód od rozrusznika (cięki czerwony) lubi się przerywać zaraz przy rozruszniku
szczotki regulatora napięcia :arrow: mogą nie łączyć bo są już krótkie lub sam regulator diody wzbudzenia :arrow: różnica potencjałów między punktem DF(wzbudzenie) a zaciskiem + aku lub diody prostownicze i tak musisz wydrzeć alternator z auta żeby sprawdzić dokładnie
Jest wbudowany, dodatkowo napięciem steruje sterownik silnika. Jeśli masz takie ładowanie to zapewne akumulator na szrot.
Pomiar napięcia będzie niezbyt wiarygodny- uzwojeń jest więcej a wystarczy że jedno ma zwarcie. Prostownik też jak będzie padnięta jedna strona a druga nie to nie zrobi zwarcia na akumulator (to normalny 3 fazowy prostownik ). Sprawdź miernikiem a uzwojenia oglądnij. Warto wziąć na hamownię- szlifierka kątowa z założonym kołem pasowym wielorowkowym,...
https://as-pl.com/pl/u/TG11C027 Jak dasz radę wymontujesz sam regulator, ale z doświadczenia powiem, że nie warto - skończyła się bieżnia na wirniku tego alternatora i trzeba wymienić bieżnię+szczotki plus najczęściej też łożyska.
A sprawdź jescze co siędzieje po włączeniu wentylatora chłodnicy ( włącz klimę powinien ruszyć) JA bym stawiał na: 1. diody w alternatorze - lubią się wylutować jak są lutowane zwykłym lutem - robiłem sam regenerację tego altka i wlutowałem lutem twardym. JAk zabraknie jednej sekcji/fazy to spada wydajność całego zespołu. 2. Regulator napięcia 3. Szczotki...
Alternator ten posiada regulator zasilany napięciem po zapłonie więc jest uszkodzony i podaje napięcie na instalacje pomimo wyłączenia stacyjki.P
Za wyrównanie napięcia alternatora odpowiedzialny jest regulator napięcia. Gdy ten jest wadliwy, występują skoki napięcia powodujące między innymi częste przepalanie żarówek w pojeździe. Wymień regulator napięcia alternatora.
Witam. Mam pytanie i prosze o szybką odpowiedź: czy w Renault 19 RN 1.4 z 1994r. mozna wymienić regulator napięcia BEZ demontażu alternatora? Moze ma ktos fotki co i jak odkręcić?? Pozdrawiam.
Po wymianie FCIOM na razie spokojnie. Błędów brak. Regulator napięcia alternatora nie ruszany, ale sprawdzony. Alternator też. Jeszcze jest opcja modułu akumulatora. Nie zamykam tematu, bo wydaje się nie do końca rozwiązany.
Sprawdź dokładnie kostkę połączeniową pedału regulatora obrotów, piny mogły zaśniedzieć i stąd przyczyna, nisko przy dywaniku gromadzi się wilgoć i styki mogły zaśniedzieć i zwyczajnie nie łączą, częsta przypadłość przy wiekowych autach.
Samochód to renault 19 II 1.8 benzyna. Oznaczenie z alternatora to 171 31c3 80a 12v. Wygląda identycznie jak ten: https://obrazki.elektroda.pl/3255526800_...
Witam. Problem z Megane 2 1 .6 benzyna, przestał lądować. Po odkręceniu regulatora napięcia okazało się, że szczotki są zjechane i stopiony szczotkotrzymacz. Meganka posiada alternator 110A i pytanie czy mogę zastąpić regulator napięcia z tego alternatora na identyczny regulator z Renault Trafic tylko, że ten alternator ma 123A ?
Zapewne siada Ci regulator napięcia. Zmierz napięcie bezpośrednio na alternatorze albo na akumulatorze. Jeśli nadal jest poniżej 14 V (przy naładowanym akumulatorze) to regulator do wymiany. Alternator jest na wierzchu (chyba że kompresor klimatyzacji przeszkadza), dojście do regulatora bez problemów. Nie trzeba nawet odkręcać alternatora, tylko wystarczy...
Ilu litrowy silnik?? Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID124 Regulator ciśnienia w układzie wydechowym FMI-4 Napięcie zbyt niskie lub zwarcie z układem o niższym napięciu lub z masą A mianowicie coś się dzieję z cewką sterującą hamulcem wydechowym.
witam problem polega na bardzo szybko rozgrzewającym się mostku prostowniczym w alternatorze (po około minucie nie można dotknąć ) i uszkadzającym się regulatorze, wg mnie właśnie od tej temperatury. Nie ma dużego prądu, w granicach 4-6A na biegu jałowym. Alternator był 2x u fachowca który zajmuje się tylko tym, wiec zakładam że jest na 100% dobry....
cisnienie na listwie nie może przekroczyć w żadnym przypadku 120bar bo następuje awaryjne wyłącznie silnika (spręzyna na desce i po 5 sek wyłączenie wstepnej pompy paliwa). Powodem całej sytuacji są wadliwe regulatory napięcia. Renault z tego co kiedys czytałem przyznało się do tego, ale ponieważ silniki zostały wycofane z produkcji w 2003 roku nikt...
Cześć Do wymiany masz regulator napięcia. Jak wpiszesz w gogle model auta i silnik to od x ci wyskoczy. Nie wiem jaki masz dostęp ale czasami da się to zrobić bez demontażu alternatora. Oczywiście odłączamy klemy + i - żeby zwarcia nie zrobić No i baterię na 12h pod prostownik Dodano po 3 Regulator napięcia jest z tyłu alternatora.do niego są przykręcone...
Kolego ja na twoim miejscu nie robil bym takich pomiarów nie wolno odłaczac akumulatora ppodczas pracy silnika jak nie chcesz pozegnać sie z regulatorem lub prostownikiem. Tak jak koledzy radzili sprawdź upływ prądu a take sprawdź jak bardzo spada napiecie na rozruszniku podczas kręcenia i podaj do ilu spadnie
Problem tkwi w braku ładowania.Znajomy sprawdził alternator i stwierdził że jest sprawny, czyli pozostaje regulator napięcia.Alternator ten pochodzi z Jeepa 2.1 TD(silnik podobno jest od renault).Posiadam sprawny regulator od poloneza który ma dwa wejścia i trzecie na masę.Czy istniała by możliwość podpięcia go zamiast tego fabrycznego? [url=http://img127.imageshack.us/img127/...
Masz wszystkie śruby zdrutowane w tym LC4? Wałek wyrównoważający występował w silnikach co miały wyjście na łańcuch po lewej stronie, czyli mniejsze pojemności i następca LC4 — 690. Napięcia nie mierzysz tanim miernikiem z rozładowaną baterią 9 V? W normalnych motocyklach nie powinno występować tak wysokie napięcie ładowania, natomiast w chińczykach...
Coś mi się wydaje że najprostszym wyjściem będzie podłączenie drugiego regulatora na zewnątrz altka tylko po to żeby układ ładowania nie pluł błedem a alternator będzie ładował po swojemu czyli po staremu 14,3V. Nigdy takiego druta nie robiłem więc nie wiem czy ma to szanse działać tzn nie wiem jakie " widomości" są pobierane z regulatora i co za tym...
Jeżeli alternator ładuje bez regulatora to znaczy że jest dobry i jeżeli wszystko jest dobrze podłączone to do sklepu i wymienić ale nie na tą markę bo to szajs.P
Dziękuję za odpowiedzi. Regulator oryginalny zamówiłem. Chodziło mi o tymczasowe podłączenie innego, bo auto jest mi niezbędne. Pomysł na podłączenie innego regulatora po prostu wpadł mi do głowy i byłem ciekawy czy się da. Wydawało się to logiczne, że po drobnych modyfikacjach i kilku dodatkowych przewodach będę miał ładowanie tymczasowe. Kilku mądrych...
Witam . Fakt że kontrolka gaśnie ,to nie oznacza że jest ładowanie. Należy zrobić pomiar na alternatorze i akumulatorze,by wykluczyć złe połączenie wyjścia alternatora zacisk(B+) z akumulatorem .Należy również sprawdzić naciąg paska klinowego lub wielorowkowego.Gdy nadal nie będzie ładowania należy sprawdzić alternator ,gdyż może być uszkodzony.Sama...
Pawel wawa ,przewód plusowy sprawdzałem,jest ok. Tym bardziej,że przy wymianie tego poprzedniego altka musiałem zarobić nowe oczko pod śrubę ponieważ śruba nie dała się od niego odkręcić. Sprawdzę masę pomiędzy samym alternatorem i silnikiem i silnikiem a akumulatorem,może tu coś ucieka.
wracając do tematu teraz taki regler kosztuje około 80zł
Wymieniłem regulator, bo wszystkie objawy wskazywały, że w nim jest problem (skoki napięcia). Myliłem się. Stary był dobry. Załóż z powrotem , co zmieni tutaj wymiana alternatora.? Masz już dwa oryginalne regulatory i po co ci trzeci w komplecie z alternatorem ? co jakiś czas pojawia się przeraźliwy sygnał i STOP Czy cos jeszcze poza tym komunikatem...
Tam gdzie masz "+".
Witajcie Po wymianie regulatora napięcia (założony oryginalny) po około 2.000 km zapaliła się kontrolka ładowania, która o dziwo gaśnie powyżej 2 tys. obrotów. Gaśnie ale ładowania ciągle nie ma. Miał ktoś taki przypadek? Rozbierać alternator?
Takie objawy daje alternator z regulatorem sterowanym po LIN — inteligentne ładowanie załącza się po upływie kilku sekund od uruchomienia silnika i to jest prawidłowe zachowanie. W zwykłym regulatorze napięcia nie ma tak długiego czasu soft-startu, ładowanie pojawia się z pełną wydajnością i stałym napięciem praktycznie od uruchomienia silnika. Problemy...
Na wtyczce do regulatora napięcia powinny być dwa plusy ,tzn na dwóch pinach . Jeden stały drugi po stacyjce .
Alternator Valeo rodziny A13N,A14N ( z wentylatorem zewnętrzym) czy alternator w wentylatorem wewnętrznym? Strasznie tajemniczy jesteś co to za auto,a są różnice czy to citroen,czy renault,czy peugeot,czy coś VW,albo mercedes,a w nich siedzą takie alternatory. Np Renault ma doprowadzone do regulatora zewnętrzne napięcie odniesienia,do którego przyrównuje...
Witam. Mam problem z podłączeniem starego typu alternatora w silniku renault 5. Opis alternatora to S.E.V Marchal B14/50. Konkretnie jest problem z podłączeniem regulatora napięcia- brakuje mi jakby jednego wyprowadzenia od uzwojenia wzbudzenia. Są tylko wyprowadzenia 2x B+, 2x D- oraz wyprowadzenie od szczotek. Planowałem podłączyć regulator z alternatora...
Witam mam takie pytanko chciałbym ten alternator podłączyć do takiego ciągnika ESA być może ktoś już takie coś podłączał on jest z regulatorem napięcia są dwa wyjścia za szczotek i dwa na obudowie jest B- i B+ tylko nie wiem jak podłączyć te wtyki z szczotek mógłby mi ktoś rozrysować podłączenie tego alternatora bo sam akumulator długo nie wytrzyma...
Problem rozwiązany. Słaba masa na regulatorze napięcia. Temat zamykam.
Mój problem polega na tym że alternator kiepsko chodził aż w końcu nawet kontrolka ładowania nie startowała po przekręceniu stacyjki. więc przełożyłem wirnik i regulator napięcia z innego alternatora do renault ale z większą pojemnością silnika, różniły się tylko miejscami biegunów tam gdzie jeden ma plus drugi ma minus i sposobem mocowania. Moje pytanie...
Oznaczenia to T4 43 E Google nic sensownego nie pokazuje. Po podłączeniu 12v z jednej strony układu jest napięcie, z drugiej nie. Multimetr pokazuje 0,5v spadku w teście diody, więc wszystko wskazuje na diodę. Pytanie, czy to rzeczywiście jest dioda. Na brytyjskim forum spotkałem się ze stwierdzeniem, że to regulator napięcia, ale to mi zupelnie nie...
Problem rozwiązany - pomogło przelutowanie dwóch elementów - stabilizatora napięcia LDO LD1085P i regulatora NJM2386/88 njm2388f33. Na francuskim forum znalazłem informację, że czesto też pada ten regulator i u niektórych przy takich objawach pomaga dopiero jego wymiana.
coś nie tak z regulatorem napięcia
Zbyt niskie napięcie lub przerwa w obwodzie regulatora wastegate. Napięcie na pinie B 38 na EMS 2 odbiega od normalnej wartości. Albo wadliwy regulator przepustnicy (wastegate).
A więc sprawdź ładowanie. Być może alternator do roboty, albo jakiś inny spadek w instalacji. Np. przez słabą jakość połączeń. Ok, sprawdzę. Myślałem też o regulatorze napięcia. A tak mniej więcej ile może kosztować wymiana/regeneracja alternatora albo wymiana samego regulatora?
sprawdzić, czy regulator jest sprawny. Mechanicznie i elektrycznie sprawdzić, czy kabelki, które są podłączone pod ten zaworek, nie mają przerw. sprawdzić, czy te kabelki dają jakiekolwiek napięcie przy próbie uruchamiania silnika. jeżeli nie, to szukać spalonego bezpiecznika, w najgorszym przypadku sterownik silnika uległ uszkodzeniu.
Jeżeli masz skoki napięcia to nawala regulator w alternatorze
Renault laguna I alternator Bosch, ale co to ma do rzeczy?
Problem rozwiązany wymieniłem regulator napięcia i wszystko jest ok. Prądy na akumulatorze po naładowaniu wróciły do 14.1v
Regulator napięcia.
W rumuńskich wehikułach stosowany był regulator Ducellier 8314 lub Paris Rhone 57416 np. w Dacii i ARO, podaję Ci dane z instrukcji obsługi tych samochodów. Regulatory te stosowane były też w starszych samochodach Renault i Peugeot. Poszperaj może coś znajdziesz.
(at)roznicowka Alternatory się wzbudzają przy około 1000 rpm, i wtedy stawiają opór. 1. Ręką nie zakręcisz wału do takich obrotów Sporo też alternatorów nie trzeba wzbudzać, mogą nawet mieć "0"rpm. Tu gra rolę regulator napięcia, wiem że renault/ czy peugeot kiedyś tak miało, a wejścia były określane jako "15"i"L" i to te podłączenie plus po zapłonie...
Listwa z laguny 1 miala dwa przewody, reg. na listwie i przelew do zbiornika.A listwa z laguny 2 powinna mieć regulator w zbiorniku i jeden przewód do listwy.Jak ty żeś to podłączył?
Sprawdź regulator napięcia
Przede wszystkim alternator wymontowac ... zdjac regulator napiecia (zintegrowany ze szczotkami) - sprawdzic stan szczotek - jesli juz za krotkie to pozostaje wymiana calosci - koszt ok. 70 pln. Celowo nie pisze o wymianie samych szczotek chociaz jest to mozliwe (mozna wrzucic szczotki z malucha i odpowiednio je doszlifowac na wymiar). Jesli szczotki...
Na jednym ma być sygnał DFM (obciążenie), na 2-gim sygnał L (kontrolka), chyba że założony został regulator z łącznością BSS cyfrową.
Trzeba zacząć od pomiaru ładowania, może faktycznie nie ładuje. Jeśli ładowanie jest cały czas a pojawia się komunikat to można zajrzeć do wtyczki od regulatora napięcia, może tam się coś dzieje.
regulator napięcia na 100%
Ja bym zaczął od sprawdzenia całego regulatora czy tam dochodzi napięcie, czy nie jest nic upalone itp. Tak samo sprawdziłbym sinik dmuchawy.
Witam Dzięki za podpowiedz strzał w dziesiątke na to wygląda ładowanie się odnalazło i jest ok jestem w szoku napewno na to bym nie wpadł dzięki . Tylko miałbym pytanie regulator napięcia Boscha jest na pięć pinów na piątym pinie jest stałe napięcie jak podłączyć wzbudzenie do niego po prostu chciałbym alternator podłączyć tak jak na stole probierczym...
Szajsowaty alternator, słabe połączenia, regulator napięcia.
Jesli masz parcie na 0,3V to załóż zewnętrzny regulator napięcia. A w jakim celu to robisz?
Witam brak ładowania w Lagunie 2001r 1,9 dci wymieniłem nowy regulator napięcia nadal brak ładowania mam pytanie czy napięcie na tym cienkim przewodzie co idzie do alternatora powinno być cały czas i jaka powinna być rezystancja na pierścieniach ślizgowych i czy faktycznie jeśli pierścienie będą zabrudzone to też może być przyczyną braku ładowania dodam...
Skoro kolega zidentyfokował bezpiecznik to można zrobić próbe z wyjętą kostką z alternatora. jeśli pobór spadnie będzie to wskazywało na regulator napięcia (jeśli w tym samochodzie jest zintegrowany z alternatorem).
Podeć do elektryka lub sam sprawdz regulator napięcia lub alternator podaje zaduży prą ale właśnie od tego jest regulator napięcia żeby nie puścić zbyt dużego napięcia do obwodu
Mi wydaje się że po prostu poszedł regulator napięcia (to chyba najczęstsza przyczyna braku ładowania akumulatora w samochodzie). Można to sprawdzić w bardzo prosty sposób. Domniemam że jeśli wymieniłeś szczotki masz też jakiś multimetr itd? http://www.youtube.com/watch?v=KnLzL_7g6... Tu jest fajny filmik pokazujący jak sprawdzić regulator. Jeśli pod...
Jeśli uszkodził sie regulator napięcia to poco wymieniać cały alternator :!: Sam nowy regulator będzie kosztował 30-40zł.
Albo wirnik w alternatorze, albo bezpiecznik przy klemię plus może nie łączyć. Musisz też mieć orginalny regulator Valeo - faktycznie ECU przez sygnał dfm może obniżyć napięcie ładowania.
Problem okazał się banalny, wymiana regulatora napięcia pomogła, ale nie do końca ponieważ po wymianie regulatora napięcia znów spadło ładowanie akumulatora i co ....?? popalone diody na alternatorze. Koszt regulatora napięcia-100zł Wymiana diod na alternatorze+robocizna-100zł Całkowity koszt z robocizną=200zł
Witam Mam problem z ładowaniem , Renault clio alternator Valeo , podczas jazdy zapaliła sie kontrolka od braku ładowania . Alternator nie ładuje , rozebrałem go wymieniłem tylko szczotki (szczotkotrzymacz i regulator napięcia to jedna całość ) bo był czas już na nie ( 5 mm ) przetoczyłem komutator bo były rowki od szczotek . Wirnik ma rzejście , jak...
Jedź do gościa co się zna a nie po serwisach Dla mnie to nie naprawa a druciarstwo. Jak można wymienić coś nie wiadomo po co. Przecież coś tam padło ,albo sterowanie jakiegoś przekaźnika albo coś na lini CAN Nie wrzucaj wszystkich do jednego wora . Serwis serwisowi nie równy . Nie komentuj sposobu naprawy skoro nie znasz jej aspektów . W samochodzie...
Albo zastosować rgulator od alternatora np. starego Valeo 6 diodowego od Renault. Pozdrawiam.
też tak własnie myślę. Najbardziej zastanawiałem się nad problemem z regulatorem napięcia
Od 20 zł do 50 w zależności jakiej firmy. Bardzo prosta wymiana. U mnie też był podobny problem i był to regulator napięcia
Wymień regulator napięcia i będzie działać miałem taką samą sytuacje w astrze z 98 r i też mi nie ładowała a napięcie spadało teraz po wymianie regulatora na włączonym silniku pokazuje mi napięcie ok 13.8 v. :)
No właśnie instalacja i skrzynki bezpiecznikowe jak renault... Czyli taki poziom ładowania jest ok i jeśli musi doładowywać to trzeba szukać gdzieś w instalacji problemu?
Jak za niskie? Kontrolka podłączona jest do plusa ( w samej desce) zaś regulator załącza jej masę ( jak nie ma ładowania) i tą masę odłącza jak ładowanie się pojawi. Już rozumiesz?
jak i czym jest sterowany regulator napięcia alternatora laguny Masz dwie śruby M5, jedna L do lampki kontrolnej ładowania (ten kabel, który jest w samochodzie), druga śruba to zacisk +, wzbudzenie alternatora, musisz na niego podać + po stacyjce, podciągnij kawałek kabla ze skrzynki bezpieczników
Skąd wiesz że regulator uszkodzony skoro nie można odpalić ? Sprawdzałeś na "stole" ? Regulator napięcia nie ma nic wspólnego z zapalaniem. Pytałem o przepływomierz w sensie czy układ dolotu powietrza był poskładany ( szczelny) i czy przepływomierz podpięty elektrycznie ?
Teraz w tych autach już logiki nie zastosujesz. Komputer steruje regulatorem napiecia.
NA początek sprawdź połączenia elektryki od akumulatora zaczynając, włączeni ewentylatora to duży pobór prądu, może powodować spadki napięcia a rezultacie osłabienie iskry, głupienie elektryki. Sprwdź też jak się zachowuje napięcie na pokładzie w chwili włączenia wentylatora, może to problem regulatora w alternatorze. Pozdr.J.
Decybel, no co ty. Wpierw trzeba zobaczyć czy na styk + regulatora (ten cieńszy) idzie napięcie, w tym renalut alternator jest 6-cio diodowy. Później trzeba sprawdzić sam regulator.
Metodą prób i błędów udało się podłączyć prawidłowo alternator tak aby było ładowanie. Wszystko wychodziło prawdiłowo z pinów, wadliwy okazał się NOWY regulator napięcia. Po wymianie na inny alternator ładuje ok.
Dużo zależy od samego regulatora napięcia bo to on steruje kontrolką braku ładowania. W alternatorach wzbudzenie oraz regulacja napięcia jest realizowane na wirniku poprzez ślizgacze i szczotki z regulatora napięcia. Alternator ma 3 fazowe uzwojenie twornika oraz 3 fazowy mostek prostowniczy.
Trzeba by zobaczyć jaka jest wydajnoś pradowa alternatora np 75 A policzyć zarówki mijania 2x50W,+ inne 4x5W+ szyba 245W = ok 26A poboru prądu. Czyli przy 75A jest jeszcze zapas. Chyba jednak cos jest z alternatorem... regulator, diody trzeba by posprawdzać ... . Obliczenie jest przybliżone. Sam zainteresowany powinien dodać moc tego co ma włączone.
Przyczyną tych objawów był regulator napięcia, wymieniłem na nowy i autko śmiga jak nowe ;) Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
Tak jak w Alfie nie chociaż częściowo by się dało po przeróbkach. No to miasto jak wyżej montujesz automat do świateł zapalasz auto rośnie ładowanie światła się odpalają. Gasisz samochód światła gasną. W tym aucie nie jest tak różowo, regulator napięcia sterowny jest z ECM i wszelkiego typu dokładki korzystające ze wzrostu napięcia po rozpoczęciu ładowania...
Sprawdzenie diod masz napisane , regulatora napięcia miernikiem nie sprawdzisz. Uzwojenie wirnika na przebicie do masy można miernikiem/omomierzem/ , uzwojenie stojana ten miernikiem , ale to są pomiary nie miarodajne. Optycznie pierścienie na wirniku - widać jak są wyrobione.
hmmm.... alternator sprawny a ładowania nie ma i objawy taki jakby był nie sprawny coś tu nie tak. czy wymienili regulator napięcia?
Jak majsterek włożył na próbę inny regulator napięcia i było prawidłowo , to w czym jeszcze problem?Niech zmienią na dobry , a nie wkładają uszkodzone.
dzisiaj sprawdziłem alternatory z jakiegoś reno maja protokół BSS jednak i tak się sam nie wzbudzi sprawdziłem inne na lin i lin1 tez sie nie wzbudza mam jeszcze z reno alter. valeo nie wiem z jakiego auta ale pisze na obudowie przy pinie wtyczki regulatora com. jednak nic mi nie wykrywa zwykły sygnał + czyli L ale wysterowałem go przez PWM zmieniałem...
Na Alibabie piszą - Specialize in IC semiconductor - niestety nic więcej. Spróbuj rozrysować elementy podłączone do niego, może to regulator napięcia podobny do LM338.
Wpływa na to, że miałem nowy akumulator 77aH i po skończonej gwarancji szlag trafił akumulator. Odpowiedz serwisu - opad masy czynnej na skutek nieprawidłowego ładowania czy jakoś tak. Od tego czasu zamontowałem miernik napięcia i dopiero teraz widzę jak jest. Przy włączonych wszystkich odbiornikach + nawiew na 3/4 mocy napięcie spada nawet do 12V....
Dołączam się do tematu, napięcie na czujniku przy włączonym zapłonie na 1 i 3 przewodzie 4.92v na środkowym 0.0v. Na regulatorze na białym kablu 12.4v a na szarym 3.5v. Problem obrazując wygląda że nie chce zbić ciśnienia z listwy.
regulator napięcia renault renault regulator napięcia regulator napięcia renault alternator
pavilion podświetlenia ramka zamrozić układ próbkująco pamiętający
Pralka Amica pobiera wodę i się wyłącza - przyczyny i rozwiązania Brak dźwięku przez HDMI-USB-C na Debianie 12