Na początek, diagnostyka komputerowa, bez tego nie ruszysz. Kontrolka od immobilizera, sugeruje problem z nim.
rozwiązany temat? mam to samo ...? vivaro 2.5 jak daje gazu to odrazu wywala błąd i gaśnie na biegu jałowym jest ok pompa wtryskowa wymieniona, wtryski też, czujnik na listwie i zawór też, listwa zamieniona, czujnik na pompie zamieniony ... pomysły mi się skończyły ....
poluzowałem przewód na wtrysku i przy kreceniu silnikiem sucho nie podaje paliwa wogóle ?
Srednia przyjemnosc,zeby ten silnik wymontowac,trzeba wymontowac cala konsole wraz z kolem kierownicy
Wtryski nie gubia kodow, ale nie wiem tych danych z odczytu jakie byly kiedy silnik chodzil prawidlowo.
Najpierw wyciągnij go daleko w pole i zadzwoń po straż. Po Twoich postach widzę że nie masz zielonego pojęcia o tym co piszesz i robisz. Szybciej taniej i bezpieczniej dla wszystkich oddaj go do warsztatu zanim zniszczysz ten silnik do końca.
Witam, mam problem z Renault Master 3 z silnikiem 2,3 2011 rok, bez DPF-u. Silnik odpala, ale nie chce zgasnąć po wyciągnięciu kluczyka. Gaśnie, kiedy wcześniej wciśnie się pedał hamulca. Czujnik przy pedale jest nowy, stacyjka sprawdzona. Silnik nawet nie gaśnie, kiedy wyciągnie się wtyczkę ze stacyjki.
Czujni temperatury z nowego silnika, czy zamontowany stary? Sprawdź czy chłodnica robi się ciepła po kilkunastu minutach pracy silnika. Powinna być zimna.
Jakie błędy?
Problem rozwiązany. Przyrząd, plany i znalazł się winowajca. Czujnik na szynie wariował. Na sucho wartości ok, po zamontowaniu podawał złe dane. Zajęło to dużo czasu, ale auto znowu hula jak nowe.
Miałem ten sam problem jezdziłem po mechanikach i każdy tylko mówił to do wymiany do do zrobienia !!! i pieniądze brali a efekt ten sam! wkońcu zwykły kowal powiedział mi co mam zrobić i jest !!! AUTO JAK NOWE. A koszt 0zł !!!
Podczas próby uruchomienia, kontrolka immo zaczyna bardzo szybko mrugać silnik nie pali. Tak, jest to jak najbardziej prawidłowe zachowanie silnika przy uszkodzeniu modułu immobilizera, usterce transpondera w kluczyku, usterce wsadu pamięci immobilizera, ...
Za mało diagnozy za dużo wymian. Niskie ciśnienie przed CR? Ciśnienie na cr? błędy ? Parametry? Prąd i PWM zaworów dawki i ciśnienia? Co ty na to? Już nie wiem co z tym autem zrobić Sprzedać ,naprawić ,zezłomować albo inne ,może nawet efektowne rozwiązania.
No i dotąd nie poznaliśmy dokładnego kodu silnika... Tak się składa że dość ważne przynajmniej w jednej wersji silnika jest precyzyjne ustawienie wału, wałków rozrządu i pompy.....wystarczy mały uślizg przy montażu koła wału albo przesunięcie koła pompy w stosunku do reszty. To silnik 2.5 DCI klawiatura to też zaskakująca konstrukcja
Instrukcja nie obejmuje poprawnego ustawienia czujnika koła pompy wysokiego ciśnienia. Przy zwykłej wymianie rozrządu to nie istotne ale gdy silnik stracił synchro to kluczowa sprawa bo masz 50 procent szansy że silnik odpali.
Interstar to klon Renault Master 3.0 DCI . Silnik stosowany w tych samochodach to silnik Nissana o oznaczeniu ZD3 ( w nissanie ZD30) Silnik stosowany m.in. w Nissanie Patrolu . Wszystkie informacje jakie znajdziesz dla Renault Master z tego przedziału rocznikowego z tym silnikiem są identyczne jak dla twojego Interstara. Kluczyk przy wymianie baterii...
Żaden Master w tym roczniku nie miał dwóch wiatraków, zawsze jeden z pierwszym biegiem przez opór. Dla autora tematu-pierwszy bieg zarezerwowany jest tylko dla klimy(klima rusza, pierwszy bieg startuje razem z nią) Bieg drugi włącza się jeśli ciśnienie klimy przekroczy ok 25barów lub temp. płynu chłodzącego silnik przekroczy 100*C.
Jaki masz silnik w tym Masterze (poj.moc,rok prod.)postaram się coś znaleźć.
Witam! Też jestem posiadaczem Renault Master z 2004 roku z silnikiem 2,5 dci 84 kW. Ostatnio wymieniłem 4 wtryskiwacze ponieważ był u mechanika i stwierdził On że tamte leją i trzeba wymienić. Zostały założone 3 po regeneracji i jeden używany sprawny. Nie wiem czy nie mam problemu z zaworem EGR? Rano ma problem z odpaleniem, ale nie wiem czy nie świece...
To nie silnik dla majsterkowicza.
Zaworek zwrotny trzyma? Jak sprawność wtrysków?
wspomaganie masz elektryczne? Dodano po 15 Olej ELFmatic G3. Czyli do wspomagania i układów wspomagania. Najlepiej było by wymienić na nowy, przepłukując od razu układ. Spuść stary wlej trochę nowego i włącz na chwilę ok 3 sekundy silnik wtedy pompa wypchnie stary z olej z tym dolanym. Przepłuczesz uklad i nie uszkodzisz pompy. Lub Total Fluid DA -...
mam też silnik dci 1,5 i usterkę miałem podobna wymieniłem turbinę i jest ok ale w twoim przypadku to jest tylko gdybanie .
Panowie, na 2ch sprawnych Renault Master parametry przy wtyczce przepływomierza są następujące: Silnik uruchomiony wtyczka w przepływomierz: Wpięta 1. 3,30V 2. 0,00V 3. 14,30V 4. 4,98V 5. 0,30V Problemem okazał się brak masy na przewodzie nr2 (biało/czarny - cienki). Przewód przeciąłem i podałem masę na wtyczkę . Pojawiły się parametry jak wyżej. Kontrolki...
Jaka kompresje powinien miec silnik po regeneracji na cylindrach?
i bylo tak ze jeden przewod byl goracy te przewody co dochodza do centralki byly gorace ale jeden byl caly czas zimny jeden mechanior podejrzewal ze moze uszczelka pod glowica (ale auto ma moc nie kopci i nie ma bledow) po chwili ten drugi waz tez sie zrobil goracy i Ten zimny to pewnie dolny z chłodnicy - zimny płyn z chłodnicy płynął do silnika żeby...
Cześć. Uporałeś się jakoś z tym problemem? Też Master III. Ja dodatkowo wymieniłem pompę hamulcową, bo objaw wskazywał na nią - totalnie nic to nie dało. Kiedy silnik nie pracuje pedał jest twardy, jak serwo dostanie podciśnienia, pedał wciskam, jest jakiś tam opór, samochód hamuje. Ale na postoju, po dłuższym przytrzymaniu hamulca, pedał wpada z lekkim...
A wiesz jakiej średnicy może być ten trzpień do blokady wału Wystarczy zwykły pręt lub szpilka 6mm. czy znakiem na kole pasowym jest ta mała gumowa wypustka Nie ma żadnego znaku MUSI być blokada. ale był zbyt luzny pasek między kołami wałków Po to są właśnie blokady żeby to zgrać. Poradz mi proszę,czy jest jakaś szansa,że to nie jest jednak uszkodzenie...
I co, wypadałoby opisać zasadę działania silnika DC oraz sposoby hamowania takiegoż. Rozbierz silnik i zobacz stan ślizgów.
Po zgaszeniu i wymianie bezpieczników pod maską nie odpala kontrolka od świec wcześniej mrygała po nagrzaniu świec teraz nie świeci
Cześć, potrzebuje danych do remontu silnika Master 2,5 DCI 84Kw z 2007 roku -wymiar tulei cylindra (kwalifikacja do szlifu) -wymiar tłoka (kwalifikacja do wymiany tłoka) -luz pierścieni w rowkach tłoka oraz luz w zamku pierścienia w cylindrze oraz momenty dokręcania; -panewek korbowodowych -głowicy cylindrów Z góry dziękuje,
Trzeba drążyć temat dlaczego gaśnie pod obciążeniem. Ja tak uruchomiłem Kangoo też na pompie VP: Nie odpalał, a mechanicy wymienili już moduł świec, same świece i wiele innych części... a przecież to jest jeden z najprostszych silników:) Ja podałem napięcie na elektrozawór pompy i autko ożyło (co prawda bez mocy ze świecącym się STOP i kontrolką temp...
Witam. Mam problem z masteron ph2 2.5dci 115ps. Mianowicie auto zgasło podczas jazdy i wyrzucił błędy czujników: egr, ciśnienia cr, ciśnienia doładowania i pedału gazu. Potrzebuje schematu instalacji ewentualnie schematu zasilan tych czujników i sterownika silnika. Moze ktoś miał podobny przypadek, ewentualnie macie jakies pomysły co do usterki. [/code]
Okej wróć inny silnik moja pomyłka.
Witam serdecznie, chciałbym z góry podziękować za pomoc. Mój problem nawiązuje do Renault Master 2011r 125 KM. Zrobiłem remont silnika, dosłownie wszystko nowe (or y ginalne części) walki, tłoki (tylko tłoki zamienniki ponieważ Renault nie robi nadwymiarowych tłoków), korbowody, zawory itp. blok po szlifie, tłoki nadwymiarowe +25, po remoncie odpalił...
Witam, Składam silnik który dostałem w częściach 2.2 dCi 90km mianowicie przy kolektorze dolotowym został mi nie podłączony króciec widoczny na zdjęciu co tam ma być podpięte? Jak w tym silniku jest sterowanie turbiną? Podłączenie https://obrazki.elektroda.pl/2182060100_...
Ktoś wie co trzeba zrobić ? Naprzykład odwiedzić: https://www.google.pl/#q=warka+mechanika...
Witam. Mam Mastera 2007r 2.5DCI 120KM i żałuje ze go mam:-) Auto Gaśnie najczęściej na 4;5 i 6 biegu przy obrotach 2200-2400 i zapala się spiralka od świec i cheek na żółto. Często wcześniej traci moc a wtedy 2900 obr./min to max, na wyższe obroty już nie wejdzie a prędkość maksymalna to 110 km/h przy obr.2200 na 6 biegu. Jak zgaśnie i odpalę czasem...
Koledzy stoję przed kupnem Mastera.Cały czas szukałem modelu 2.5dci(120kM),jednak trafił się egzemplaż z silnikiem 2.2(90kM)w dobrym stanie i w dobrych pieniążkach.Proszę o Wasze opinie. Oba silniki są ze stajni Renaulta ale o tym 2.2 jest bardzo mało informacji w necie(chodzi mi głównie o awaryjność i problematyczność ewentualnych napraw. Proszę o...
co znaczy pojęcie sparowanie ECU ? W aucie masz immo. Znaczy na plak reaguje wchodząc w obroty ( słychać wtryski ) ale po zaprzestaniu psikania plaka samochód gaśnie. na plaku nie chciał zadziałać, słychać było pracę tak jakby na dwóch cylindrach. Motasz się trochę w zeznaniach, precyzyjne przedstawienie raczej pomoże.
Witam mam pytanie odnośnie Mastera 2,2dci. Czy to jest ten sam silnik co w Lagunie ,Espace ,słyszałem że bardzo są wadliwe. Czy w Masterze jest ten silniczek troszkę twardszy bynajmniej ma mniej koni tylko 90. Prosił bym użytkowników takiej jednostki jakie są najczęstsze wady i usterki tego silnika. Mam do kupienia takiego busa przyjechał z Franci 2002r...
W zawodzie regulacji cisnienia paliwa słychać jakieś bzyczenie Dodano po 1 Ktoś podpowie
Witam. Mam problem z Renault Master 2.5 120KM 2007r. Samochód rozpędza się do 100km/h po czym jak jest górka to zwolni nawet do 80km/h, samochód jedzie na pusto (bez ładunku). Objawy tak jak by nie miał pełnej mocy, do tego spalanie jest wysoki. Błąd jaki udało się odczytać to DF967. Może ktoś opisać czego to jest błąd i gdzie szukać usterki. Pozdrawiam
Witam Silnik 2,5 dci rok 2001 przebieg 200tys km z groszami Problem polega na nadmiernym wyrzucaniu oleju po przez odmę. sprawdzając ilość oleju jaka jest wyrzucana z silnika, przewód odmy włożyłem do bańki 4l po jakimś płynie. Wygląda to tak. Kiedy silnik pracuje na wolnych obrotach i dodając gazu, przez co zwiększamy mu obroty, nic się nie dzieje,...
Panowie co to może być.silnik zaczął rzęzic a po wyciągnieciu czujnika położenia wałka rozrządu,którego mocowanie było urwane na czujniku przyklejone są opiłki i taki mały wałeczek https://obrazki.elektroda.pl/7999070300_...
Witam. Jak w temacie mój Master dostał nowy silnik master jest 2002 rok A silnik z 2008 silnik kupiony razem z pompą wysokiego ciśnienia i tak też zamontowany. Problem polega na tym ze auto nie daje się uruchomić na swoim paliwie (na ON) natomiast na plaku odpala bez problemu i chodzi na ON. Znajomy podłączył komputer i nie pokazuje mu wgl sygnału z...
Witam wszystkich forumowiczów, Dane samochodu: Renault Master 2.5 dci 120 ( około 115km ) 2006r. Mam prośbę o podanie wskazówek albo przesłanie schematu który pomoże złożyć silnik. Auto w ostatnim czasie zaczęło tracić na mocy po czym mój brat mechanik ( przerabiał wiele silników jak ostatnio Iveco 2.8td, Lt 2.5 td ... ) wyjął ze mną silnik i po rozebraniu...
Witam, W moim Masterze pojawił się problem braku mocy już od samego dołu zakresu obrotów. Problem znika po odpięciu przepływomierza, jednak po jego wymianie na inny o tych samych numerach mocy nadal brak (ten wymieniany jest na 100% sprawny, mój okazuje się być również sprawnym - został włożony do innego mastera i auto śmiga). Zanim mocy brakło auto...
Witam Posiadam samochód renault master z 2008 roku silnik 2,5dci 150km początkowo samochód gasnął zapalała się kontrolka servis i stop przy większym obciążeniu mechanicy wymienili pół auta pewnie nie potrzebnie m.in 2 wtryski pompę czujniki na pompie okazało się że uszkodzony był komputer silnika po wymianie niby wszystko ok ale podczas jazdy zapala...
Witam. Potrzebuje opisu pinów ze sterownika silnika oraz schematu instalacji silnika Renault Master 2.5 g9u 650, 2007 r. Auto odpala, ale ciśnienie na listwie trzyma się koło 1600 bar. Po dodaniu gazu wchodzi do około 1500 obr i nie przekracza więcej. Błąd df0038 oraz błąd z niezakodowanych wtrysków oraz z układu podgrzewania... Sprawdziłem napięcie...
Aaha no to w szoku byłeś że ci zgasł, 99,99% kierowców próbuje w takiej sytuacji odpalić auto. Tak czy siak j.w. diagnostyka ew. wymiana filtra jak stary.
Nie będę się sprzeczał bo nie wiem czy jest tam pompa czy nie, ale dziwne jest to , że przedtem jak przekręcałem kluczyk to słychać było cos w rodzaju pompki oraz widać było na wężu paliwa , że ewidentnie płynie to paliwo w stronę filtra . Teraz gdy jest większy mróz to niestety po przekręceniu kluczyka nie ma tego charakterystycznego buczenia i nie...
Mówisz, że miałeś uszkodzony sterownik i silnik bi-turbo?
Witam potrzebuję dobrać panewki korbowodowe i główne do nowego wału Renault master 2.3 silnik M9T 880 Wał nominalny kolory panewek 4 na korbowody i 4 na główne . Posiada ktoś może tabelę doboru ?
Witam problem rozwiązany ,przyczyną był egr część elektryczna ,a czyszczenie nie pomogło, dopiero wymiana na drugi .pozdrawiam
Witam. Niestety posidasz silnik nissan ZD3, który jest troche problematyczny. Brak do niego dokładnych procedur diagnostycznych. Jeżeli silnik gasnie przy gwałtownym przyspieszaniu lub duzym obciazeniu silnika(wysoki bieg, niskie obroty) to z najczestszych przyczyn mozna zaliczyc: A/ zapchany filtr paliwa główny oraz filterek znajdujacy sie w deklielku...
Renault Master 2022 od pół roku auto w naprawie bezskutecznie. Według mnie przy deszczu wyskakują błąd ryzyko uszkodzenia silnika i także skontroluj ESC, skontroluj ruszanie pod górę, sprawdź układ wydechowy, sprawdź układ wtrysków, auto odpala, silnik chodzi równo, choć błędy ograniczają ilość obrotów silnika i pedał gazu bardzo opóźniona reakcja,...
Diagnostyka komputerem może ci tu wiele wyjaśnic.Czesto gesto układ paliwowy w tych wozach siada
Człowieku jak na plaku nie pali na to masz silnik uszkodzony. Nic nie wiadomo co chcesz dalej szukać.
Nie kombinuj. Nie ma przepływomierza, bo go tam nigdy nie było. Ten sam silnik i rok auta. http://obrazki.elektroda.pl/9498336100_1... Dodano po 7 Napisz dokładnie co z wtryskiem zrobiłeś, jak go uszczelniłeś?
Na głowicy silnika jest taki napis fdp 4954. z jakiego modelu i marki będzie pasować silnik. Taka sama głowica jest stosowana na przykład w Renault Master ii 1.9dti, (silnik 1.9dTi,8V,59kW,80KM)
Witam Czy przekładał ktoś silnik w Masterze i dysponuje wiedzą czy pasuje on zamiennie z Ducato, Iveco Daily, Renault Messenger? Generalnie chodzi o słupek i układ wtryskowy. Dziękuje
Renault Master II 2002 rok 2,2 diesel. Przestały działać wycieraczki oraz spryskiwacz. Po przełączeniu manetki widać drobny ruch, jakby próbowały działać - ale po kilku cm zatrzymują się. Zanim zacznę grzebać z chęcią wysłucham sugestii czy to przekaźnik czy raczej silnik - a może jeszcze coś innego?
Miałem już taki problem. Prawdopodobnie problem jest z zaworem na pompie wysokiego ciśnienia. Silnik odpala normalnie, po przygazowaniu gaśnie.
Ten silnik odpala przy -20stopiach nawet jak wszystkie świece żarowe są przepalone, taka konstrukcja. Sprawdź czujnik ciśnienia na magistrali CR.
silnik renault master renault master silnik renault master silnik bezpiecznik
selenowy bambino karta podczerwień elektronika elektryka
delonghi alarm dobra przecinarka plazmowa
Mercedes Vito W639 – tylne światło przeciwmgielne, lokalizacja i sposób włączania Lokalizacja bezpiecznika rezerwy paliwa w Suzuki Vitara