Witam, pacjent Renault Kangoo 1,5 dCi. Błąd DF885, błąd stały, nie do usunięcia. Czy może miał ktoś taki problem? Auto odpala i jeździ normalnie, wyświetla się tylko komunikat "sprawdź wtrysk".
Jeśli chodzi o wtrysk to 4 błędy wtryskiwaczy świadczą o problemie dawkowania - sprawdź czy kodowanie wtryskiwaczy na wtryskach i w pamięci komputera się zgadza. Wygląda jak nie przyuczone wtryski po wymianie. Jest również jakiś bład zasilania , może temu wtryski "wyleciały" :cry: Czy w module zabezpieczeń UPC nie ma żądnych błędów :?: W ABS znowu pojawia...
Wg mnie to 2 wtrysk nie domaga daje za dużo paliwa na ten cylinder po zsumowaniu + i - powinno być =0 sprawdź w pierwszej kolejności sprężanie cylindrów jeśli wyjdzie ok to masz przyczynę
Witam. Sprawdź ten link może sie przyda. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... do pliku-> http://www.elektroda.pl/rtvforum/downloa... Pozdrawiam
mid 128 psid 90 fmi 1 Wydajność układu scr -zacinający wtrysk -niskie stężenie mocznika mid 128 psid 91 fmi1 Wydajność turbo -sprawdź szczelność interculera -sprawdź przeciwciśnienie spalin mid 128 psid 101 Zacinanie się zaworu chłodzenia Adblue -wymień zawór CCV F00BH40277 MID 128 pid 102 fmi 0 Ciśnienie doładowania -Nadmierne ciśnienie doładowania...
Panowie mam podobny problem, tylko u mnie zimny i jeździ jak złoto, zagrzeje się i komunikat: sprawdź wtrysk brak mocy, silnik pracuje ale coraz gorzej i na końcu gaśnie a potem nawet palić nie chce, zachowuje się jakby paliwa brakowało. Brak reakcji na gaz. Błędy df012 i df232 df198. Pedał gazu podmieniony. Instalacja sprawna.
Posiadam Renault Master 2.3 2016r. Na desce rozdzielczej pojawiła się kontrola wtrysku kontrolnego. Dostałem to sprawdzone przez mechanika i wyczyścił. Ostatnio znowu pojawił się na moim desce rozdzielczej. Kiedy jednak zatrzymuję się jak na światłach, to znika. Po chwili kontrolka znów zaczyna świecić. Czy ktoś wie, co to może być? Wszelkie odpowiedzi...
Te numery błędów są dobrze opisane w internecie. DF083 sprawdź od bezpiecznika S&S jest w czarnym module. DF046 to usterka ręcznego hamulca DF026 sprawdź pierwszy wtrysk (w reno liczymy od skrzyni).
Renault Master 2.3 165KM 2019 rok Witam, mam problem z moim Masterem. Około 90 km/h pojawia się komunikat check injection i odcina zasilanie auta na 2-3 sekundy po czym znów chodzi normalnie. DPF, Ad Blue i EGR są wyłączone. Na Autel Scan pojawia się następujący błąd: DTC010016 Obwód czujnika przepływu powietrza/napięcie obwodu poniżej progu DTC203116...
Renault master ad blue modul computer no message (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Wiele źródeł - niektóre offline i niektóre online - wskazuje, że błąd "brak komunikatu" lub "brak komunikatu" w module Renault Master AdBlue (SCR) można przypisać błędom komunikacyjnym, awariom sprzętowym modułu lub problemom z okablowaniem i zasilaniem....
Dokończę trochę wypowiedź - będzie dla potomnych. Powyższy kod P2A00 dotyczy sondy lambda , w Koleosie ( czy nissanie obojętnie - chodzi o 2,0 dci ) objawia się pojawieniem na desce komunikatu - sprawdź wtrysk , sprawdź emisje spalin - może zapalać się z czekiem bądź bez. Potrafi gasnąć na chwile z własnej woli jak sonda np: dopali chwilowo odrobinę...
Sprawdź pompę wysokiego ciśnienia wtyczki na wtryskach i same wtryski. Załóż sobie na każdy powrót wtryskiwacza przewód przezroczysty i jakieś pojemniki na drugi koniec przewodów zrobisz próbę przelewową czy wtryski wogóle się otwierają. Drugi sposób to stetoskop jedna osoba kręci silnikiem a druga wysłuchuje czy wtrysk chodzi
Gaźnika nie ma to wtrysk czujnik położenia wału jest nad kołem zamachowym. Cewkę ze zespoloną masz z tyłu silnika, podwójną zdejmij z niej wtyczkę tam są trzy piny podłącz miernik i zobacz czy w ogóle jest sterowana. Środek to zasilanie, sprawdź a potem kluczowanie. Tak w ogóle nie ma tam jakiegoś alarmu który coś blokuje. Kluczyk jest rozpoznawalny.
Witam , posiadam renault scenic 2008r 1 5 dci 78kw Problem zaczął się od komunikatu Sprawdź wtrysk i tryb awaryjny do 2,5 obrotów i brak mocy. błędy które wyskakują w tym samym czasie to P0651 Napięcie zasilania czujników opisane jako Nie przekroczona wartość graniczna . P0235 Czujnik ciśnienia doładowania chwiejny styk , P0606 Sterownik silnika chwiejny...
Córka ma Renault 1.5 dci 65 KM .Wtryski regenerowane 3 lata temu .Od pewnego czasu zawiesza się 3 wtrysk .Przelewy robione Clipem ma około 5 ml .Gdzie szukać przyczyny. Sprawdź przelewy nie clipem, a podpinajac przewody powrotow i menzurki. W tych wtryskach często pada zaworek, ale jeżeli nie przelewa może być wina cewki, końcówki wtryskiwacza, pompa...
Ale ja piszę serio. Sprawdź wtrysk to jak w starym aucie świecąca się kontrolka awari silnika. Myślisz że bez sprzętu się obejdzie? Teraz są strasznie inteligentne sterowniki silnika, pamiętają nawet ilość uruchomień rozrusznika nie mówiąc już o takich pierdołach jak jakieś niedomagania powodujące zapalenie się kontrolki awari silnika. Więc forum nie...
Sprawdź czy regulator ciśnienia na listwie wtryskowej nie przepuszcza ci paliwa w dolot. Miałem tak w lagunie. Sterownik nie radził sobie z wyregulowaniem dawki i odcinał wtrysk na sekundę.
Czy jest możliwość żeby ten wtrysk padł z dnia na dzień? Tak oczywiście, na początek sprawdź czy w filtrze paliwa są opiłki. Dodano po 35 Jak się zacznie błyszczeć pod światło latarki to masz przechlapane.
kolego jeszcze sie nie spotkałem z tym żeby przy martwym wtrysku autko po odpaleniu chodziło normalnie a jeśli podczas jazdy wiesza sie wtrysk to raczej nie wpływa na rozruch. zibi I podnieś kabine i popompuj ręczną pompką a w tym czsie niech ktoś zakręci rozrusznikiem jeśli załapie to pompka wstępnego do wymiany jeśli nie to sprawdź jeszcze zawór bezpieczeństwa...
Zamień miejscami wtryski i wtedy spójrz czy błąd powędruje wraz ze zmiana wtryskiwacza, przy okazji sprawdź ciśnienie sprężania na 2 cylindrze, jeśli ciśnienie ok i błąd powędruje wraz ze zmianą wtrysku, wtrysk do wymiany jeśli nie powędruje szukaj dalej.
Sprawdź silniczek krokowy czasami potrafi się zawiesić.
Witam, u nas około 16 sztuk magnum dxi, usterka która uniemożliwia dalszą jazdę 1. uszkodzony sterownik skrzyni biegów, (nastawnik na skrzyni biegów). odpala ale nie wrzucisz biegu. 2. zablokowane imo. 3. kabelki pod kabinką. 4. padnięty wtrysk odpala jedzie, 5. często pęka tylna poduszka zawieszenia, 6. wymieniałem kilka razy ecas, 7. duperelki, ogranicznik...
Od napisania postu był już dodatkowe dwa razy w warsztacie. Nic nie pomogło a nawet jest gorzej niż było na początku. Musiałem zmienić mechanika, bo ten robił wszystko po kolei, bierze kasę i bez efektu. Między innymi wyczyścił przepływomierz, bo był zawalony i miało być ok. Zregenerował alternator, bo dawał momentami za małe napięcie i to miało dwa...
Witam zmagam się ja teraz z problem pompki egr. Mianowicie wyskakuje komunikat " Sprawdź wtrysk oraz Sprawdź układ wydechowy" Po podłączeniu pod TEXE wywala błąd P1425- Pompka płynu chłodzącego EGR obwód sterownika 2. Wartość poza limitem. Wyciągnąłem EGR, trochę było sadzy ale go przepłukałem. Niestety nic to nie pomogło. Dojrzałem pod filtrem powietrza...
Jeśli auto ma gaz sekwencje to możliwe że instalacja elektryczna się przetarła często bywa, sprawdź czy na ten wtrysk dochodzi plus i impulsy masy może być też wina sterownika.
Witam, am problem z Scenic 2.0 dci 150 km brak mocy komunikat sprawdź wtrysk silnik działa i w trybie awaryjnym podpiełem pod clipa i wywala błąd df651 błąd czujnika doładowania przed turbiną wymieniłem czujnik bosch numer 0281 002 740 na taki sa kupiony na aledrogo od prywatnej osoby niby nowy i dalej to samo pomyślałem że może uszkodzony więc kupiłem...
na kopułce od wtrysku jest napięcie zarówno po włączeniu zapłonu jak i przy kręceniu Rozumiem, ze sprawdzałeś plusa. Podaj mu masę na drugi kabel podczas kręcenia i sprawdź czy psika w gardziel paliwem, jak nie to wtrysk padł.
sprawdź czujnik wałka , ewentualnie przeprogramuj wtrysk w serwisie
Witam Od wczoraj zmagam się z 2 następującymi problemami w Renault Trafic II 2012 r, 2.0 DCI 115 KM: 1. Wyskakuje komunikat "Sprawdź wtrysk oraz Sprawdź układ wydechowy" Po podłączeniu pod TEXE wyświetla błąd P1425 - Pompka płynu chłodzącego EGR obwód sterownika 2. Wartość poza limitem. Wyciągnąłem EGR, trochę było sadzy, ale go przepłukałem. Niestety...
sonda podmieniona na drugą Nie wiem po co... odstęp elektrod dobrze zachowany? Raptem różnica 1/10 mm nie zrobiłaby różnicy. Więc zostały chyba tylko 2 rzeczy brak iskry,świeca padła co mało prawdopodobne bo była sucha po po wykręceniu lub wtrysk paliwa padł na 1 cyl Obojętnie jaką świecę wsadź w fajkę i przyłóż gwintem do silnika. Jak nie będzie iskry...
Ja się zgubilem. Wtrysk PB ma dwa przewody jeden z nich to stały bardzo wydajny plus z akumulatora (+12v) drugi przewód to sterowanie kluczem do masy przez ECU PB. Gdy auto pracuje na benzynie to te niebieskie przekaźniki zwieraja oporniki emulatora i sterownik lpg jest nie widoczny lecz mierzy nadal wszystkie parametry. Wtrysk PB z racji rezystancji...
Witam. Kolego jak juz czytasz to i owo to poczytaj tematy jak działa instalacja gazowa a w szczególności Twoja generacja. Idąc Twoim tokiem myślenia to emulator jest podpięty do lampy i wszystkich innych komponentów w samochodzie. Wracając do tematu jak już trochę poczytasz to sprawdź czy nie sklejony jest przekaźnik w emulatorze. Po przełączeniu na...
Jeżeli silnik chodził i kręcił dobrze to samoczynnie się odpowietrzył układ paliwowy. Jak by był faktycznie zapowietrzony to by w ogóle nie odpalił .Poluzuj przewody wysokiego ciśnienia i sprawdź czy dochodzi wtrysk paliwa z pompy. Jeżeli tak to dopiero sprawdź świece .
O matko, dobry majster skoro clipa podpina... Albo walizka, albo multimetr do tego auta... Ja bym radził sprawdzić jak kostki tps oraz przewody do mapsensora... Oraz sprawdzić jak się ma czujnik temperatury cieczy (w głowicy, przy 1 cylindrze, kremowy). Sprawdź czy wartości TPS zmieniają się płynnie, bez "wyskoków" Multimetr do 9 i 17 pinu w kostce...
Zdejmij filtr powietrza i sprawdź czy wtrysk podaje paliwo. Jeśli tak i masz iskrę to proponuje sprawdzić kompresję. Pewnie zawór poleciał i nie pali na dwa cylindry
Czyli chcesz spróbować zrobic to sam (oczywiście z Naszą pomocą)?
Jeśli paliwo jest podawane na niedziałający cylinder to świeca powinna być mokra. Kilka możliwości: Świeca sucha oznaczała by uszkodzony wtrysk lub jego zasilanie. Zamień przewód WN z innego cylindra. Sprawdź ciśnienie na cylindrach. Być może tylko zawory są za ciasne.
Sprawdź czy po załączeniu stacyjki 'idzie' pompa paliwa przez około 3 sekundy - bez uruchamiania silnika - jeśli tak to zasilanie i sterowanie pompą jest ok. Żeby zdiagnozować wtrysk w tym aucie potrzebna byłaby tzw. walizka XR25 lub nowsza NXR - ale takie rzeczy mają tylko serwisy autoryzowane.
jaki to silnik ? jeśli nie gaźnikowiec tylko wtrysk to: 1. błąd w komputerze 2. lewe powietrze w kolektorze dolotowym Ok nie doczytałem :-) Jeśli gaźnik to sprawdź pływak, a raczej czy masz prawidłowy poziom paliwa w gaźniku, może iglica haczy lub luzy.
Mam pytanie do Ciebie, jak zapalisz auto, podnieś maskę czy jest szarpanie na silniku? Ja miałem tak samo sądząc z opisu wydawało się że nie pali na jeden cylinder. Ale - sprawdź ciśnienie na cylindrach, kable, świece i cewki. Powiem że ja sprawdziłem i to nic nie dało ale - podam Ci rozwiązanie które u mnie rozwiązało problem. Prawdopodobnie padnięty...
Jakie masz korekcje? Clipem bez problemu dopiszesz wtryski. Wyczyść mu parametry autoadaptacji, zakoduj wtryski (trzeba kodować wszystkie) i sprawdź pracę silnika, korekcje itd.
Sprawdź bezpieczniki . Kable bez izolacji zwarły do masy i pewnie wywaliło zasilanie.
problem byłby łatwiejszy gdybyś mógł odczytać parametry a to tylko za pomocą clipa, mogę podesłac Ci zeszyty serwisowe ale to pewnie Ci nie wiele pomoże bez clipa a numery defektów które podałeś całkowicie nie pasuja do tych z clipa
Witaj , Odepnij wtyczki od kompa i i od wtrysków, dopiero wtedy możesz sprawdzić opór miedzy przewodami które idą do wtrysków. W instalacji przewody od wtrysków są skręcone z sobą i lubią się przecierać ze sobą. Dlatego sprawdź opór między nimi, może być bardzo duży.
Ach te opisy problemów tutaj. Powróżmy ,EGR ,MAF?
http://obrazki.elektroda.pl/2515659900_1... http://obrazki.elektroda.pl/7890038700_1...
Miałem podobnie, była uszkodzona cewka wtrysku.
Więc proponuję zacząć od rozrządu raz jeszcze, dodatkowo dla ułatwienia załączam schemat: http://obrazki.elektroda.pl/5410515500_1... Dodatkowo nie wiesz jak zmierzyć ciśnienie paliwa - KTS-em choćby nawet (kręcąc rozrusznikiem). Następnie posprawdzaj bezpieczniki, odpowietrz układ paliwowy, zamknij i otwórz auto z pilota i próbuj zastartować...
Najprawdopodobniej wtryski.
Sprawdź bezpieczniki na klemie plusowej - lubią przerywać . Sprawdź wodę w kostkach sterownika wtrysku
wrzuć oscylogram czyjnika gdy nie zapala i czy sprawdzaleś wtryski na maszynie
ile mililitrów płynu wypuścił wtrysk
TU JEST OPIS A RYSUNEK TRZEBA SOBIE SCIAGNAC http://obrazki.elektroda.net/95_11650025... MAM NADZIEJE ZE POMOGLEM POZDRAWIAM
Sprawdż jak wtryski przelewaja
Skoro podnosi się stan płynu to jednak sprawdź szczelność głowicy
8201043605
Wystarczy tylko kasować....
Jeżeli to nie pompa ,prawdopodobnie padł czujnik położenia wału wtedy ECU mówi : Nie dam paliwa na wtryski.
Sprawdź przewody biegnące do wtrysku czy gdzieś się nie przetarły i nie masują ewentualnie złącze komputera.W renault elektryka pozostawia wiele do życzenia.
Jeśli jest zasilanie na ECU to sprawdziłbym jeszcze CAN do sterownika wtrysku
Kolego przepnij cewki i zobacz czy brak iskry podąża za cewką.
Stawiam na uszkodzony wtryskiwacz jeśli to diesel.
sprawdź wtryski paliwa Nie „wtryski”, tylko „wtrysk”. Komunikat nie dotyczy wtrysków, tylko systemu sterowania wtryskiem paliwa, więc diagnoza na początek, a nie mierzenie czegoś, o czym się nie ma pojęcia.
Sprawdź bezpieczniki w skrzynce najlepiej było by sprawdzić czy jest napięcie na wtryskach albo czy jest iskra
Jeśli we wtryskiwaczach uszkadzają się zaworki to przyczyną może być pompa wysokiego ciśnienia lub zanieczyszczenia w układzie. Kolejną przyczyną może być jakość części użytych do regeneracji. Po rozebraniu wtryskiwacza istniej możliwość ustalenia przyczyny usterki.
Ktoś sprawdza czy wtryski leją przy 150/h? Kolego proszę cie nie rób już żadnych pomiarów, a auto zaprowadź do mechanika dla swojego dobra.
Koło filtra powinna być gruszka, przed odpalaniem napompuj gruszką paliwo przez jakieś pół minuty i sprawdź, jak odpali. Akumulator jest wystarczający, pytanie jak z kondycją rozrusznika. Świece w lecie nawet się nie uruchamiają przed odpaleniem. Chociaż przy silniku zdechlaku można wspomóc odpalanie ręcznie wysterowując świece, może być to tanie tymczasowe...
Do wymiany przepustnica ale wcześniej sprawdź kable
Wtryski lały .... odpowiedź prosta - Głowica sprawdź sobie vakumpompą o ile taką masz :-) ile zaciąga na wydechach i na ssących. Dam sobie rękę uciąć że jak tłok poleciał to i dogrzało gniazda i zawory.. grać mogą również dźwigienki
Pomierz świece żarowe - wymień uszkodzoną i sprawdź ..
krzysztofferr na 90% parownik puszcza gaz podciśnieniem. Uważam jednak, że musisz jechać do jakiegoś gazownika i lepiej samemu nie kombinuj nic przy elektrozaworze i parowniku.
Szyniu, coś słaba ta wiedza Twoja i tych Twich fachowców. Jakbyś zaczął sam samodzielnie działać zgodnie z radami jakie Ci koledzy na forum podawają to byś już auto uruchomił. Oczywiście dołączam schemat ECU sterownika silnika, ale co to da, przecież diagnostyka by wykazała błędy w podłączeniu. Nie pali: pompa zamontowana prawidłowo - sygnały z czujnika...
Warto zdjąć plastikową obudowę silniczka przepustnicy i zobaczyć, czy jest czystko, czy nie widać wad mechanicznych. Pomóc może wyczyszczenie. Ale, bez urazy oczywiście, jeśli nie wiesz co to jest przepustnica i gdzie jest, zostaw - zaoszczędzisz sobie kłopotów i nerwów - zleć komuś wyczyszczenie tego na początek.
(-) Próbowałem wykręcić pompę ale po odkręceniu 4 śrub pompa nie chce wyjść. Pompa wysokiego ciśnienia w silniku 2,2 dci jest napędzana dość nietypowo, gdyż poprzez przekładnię zębatą, a nie pasek lub łańcuch rozrządu. Dlatego odkręcenie 4 śrub nie wystarczy, aby pompę uwolnić. Należy przedostać się do czoła pompy WC do nakrętki i śruby mocującej koło...
jak jest różnica we wtryskach firmy bosch 0445110265 a 0 986 435 170 są zalecane do w/w silnika i dobrane w/g vin? Obydwa wtryskiwacze są takie same. Z tym, że 0986435170 - to wtryskiwacz odnowiony po fabrycznej (przez Boscha) regeneracji. Pomimo że można o nim powiedzieć nowy - nie polecam. Jeśli chcesz kupić nowe to bierz 0445110265. Przez cieknące...
a moze by tak sprobowac naprawic oryginalny komputer?no ale jesli fachowcy mowia ze trzeba wymienc to pewnie wiedza co robia. Dodano po 13 jesli chcesz to wiem kto Ci to naprawi z Twojej okolicy.oczywiscie nie mowie omnie bo troche daleko ale kolo Olkusza sa panowie co maja otym pojecie a do Olkusza masz niedaleko.
Witam. napisz w jaki sposób i jakim programem kodujesz wtryski. Na każdym wtrysku powinien być numer.
Starszy sterownik nie przyjmie numerów z dużo nowszych wtrysków .Wpisz stare wartości sterownik ,powinien sobie z nimi poradzić .
Pokaż zdjęcie tej świecy i podaj kody błędu jaki komputer pokazuje. Spotkałem się parę razy z wytopioną świecą przez usterkę cewki. Porównaj iskrę między świecami na zewnątrz. Owiń jakimś kablem by miały masę, wsadź w cewki i kręć. Najlepiej to robić w 2 osoby. Ale równie dobrze mogła się też wytopić od pracy na bardzo ubogiej mieszance, a wtedy winny...
Jeśliu chodzi o błędy to zbyt duży prąd potrzebny do sterowania wtryskiwaczem. Sprawdź połączenia / oporność pomięzy wtryskami a ecu . Nie mam pojęcia czy to może mieć wpływ na objaw nagrany przez ciebie. Bardziej ciekawi mnie ciśnienie na rampie i prąd sterownia regulatorem wydatku w momencie wyjścia z fazy wyłączenia wtryskiwaczy i przejścia do fazy...
To sprawdź na odpiętym ECM czy nie zwarcia do masy na linii 5V. Odlutuj to też się dowiesz coś.
sprawdź napięcie (żarówką np od migacza) na elektrozaworku gaszenia pompy wtryskowej, często się utryndala od niego kabelek w środku przy oczku, izolacja jest OK i tego nie widać, a nie łączy i trzeba skrócić, zalutować do oczka albo po prostu odizolować i pod tą nakrętkę podłożyć i przypiąć trytkami żeby się nie trząsł i jest ok :) u mnie w Masterze...
Żeby wtryski wysterował to najpierw musi mieć ciśnienie na szynie.
swiece, wtryski, pompa, zapłon
Zrób przelewy temu systemowi albo daj to auto do kogoś. A co to te ecu sterownik silnika
Dokładnie na blokadach a nie mazanie markerem cekawe jak moduł wtryskiwaczy i same wtryski lepiej sprawdzić
Kolego a wyświetla ci jakieś błędy czy tylko zaczyna młotkować silnik podczas jazdy ??
Przy uszkodzeniu końcówki wtrysku nie koniecznie niestety.Jeśli od plaka odpali od strzała to wtryski do roboty.
To pompa Lucas? Nie ustawisz tego prosto, potrzebny przyrząd specjalny. EDIT: A nie, to pompa Bosch. Trzeba wkręcić czujnik zegarowy z tyłu: https://obrazki.elektroda.pl/1704194200_...
Zrób tak jak pisałem i sprawdź. Bo stoisz w miejscu. Auto kalibrację też możesz spróbować zrobić.
Pompa ma dawać cisnienie 1400bar. Jeśli będzie takie cisnienie na szynie paliwowej, to trzeba dać wtryski do sprawdzenia, bo mogą mieć uszkodzone końcówki.
Iskra jest, ale czy podaje paliwo?Czy otwiera wtryski?Immo nie mruga?
Witam i proszę o poradę Posiadam renault master z 2019r podczas jazdy ukazał się błąd sprawdź układ wydechowy a po jakiś 10 km sprawdź układ wtrysku i auto weszło w tryb awaryjny. Po przejechaniu następnych 15 km błąd układu wydechowego zginą a błąd układu wtrysku został i po dojechaniu do serwisu błędy zostały wykasowane a auto odzyskało moc. Niestety...
rezystancja książkowa, czyli raczej czujnik odpada
Z tego co się orientuje to silnik ten był montowany też w R19.Zajrzyj na Allegro ,niedawno gościu chciał opchnąć całą listwę z wtryskiwaczami.Widziałem też pojedyncze za chyba 40 zeta za sztukę.
Wtryski od razu wyciąg i daj do sprawdzenia. Wtryski pod kątem niskiego ciśnienia paliwa.
Jak zastane na kamień to domowo nie wyjmiesz. Teoretycznie po odkręcieniu mocowania wtryski powinny wyskoczyć 'ręką'. Wychodzą w całości, bez rozbierania cewki.
Usterka wtrysku to taki "durny" komunikat, sugerujący problem z układem paliwowym. Głupawo to wymyślili w Renault. Już lepiej byłoby gdyby wyświetlało się "Problem - jedź na serwis". Wyskakuje też po odpięciu, którejkolwiek wtyczki (przepływomierz, egr, przepustnica, czujnik turbo itd). Także trzeba pod komputer się podpiąć, żeby wskazać/zawęzić/sprecyzować...
Witam serdecznie. Clio z 99r więc jak dobrze pamiętam masz tam wszystko na podciśnieniu. Sprawdź prze de wszystkim i w pierwszej kolejności szczelność układu dolotowego, kolektora ssącego. Następnie na chwilkę zaślep serwo aby wyeliminować jego ewentualne uszkodzenie. Każda drobna nieszczelność w tym silniku będzie powodować podwyższone obroty lub ich...
Zostawić stare kody po czasie sterownik się ich ,,nauczy''.
renault megan sprawdź wtrysk renault sprawdź wtrysk master renault master sprawdź wtrysk
wyczyścić zaparzacz spawarka przestać działać epson błąd
serwis viessmann optotriak obciążenie indukcyjne
Odpowiedniki tranzystora 60T65PES: FGH60T65SHD, STGW60H65DFB i inne Citroen C3 Picasso: Podłączenie czujnika wałka rozrządu