Zobacz, czy w miejscu zaznaczonym czerwono zielonym kółkiem nie ma kołka rozprężnego do wybicia. https://obrazki.elektroda.pl/8857983600_...
Zdjecia sa od modelu2000.Odkrecasz srube torx nr.20(na zdj.nr.1),wkladasz klucz do stacyjki potem wciskasz jednoczesnie te dwa smyndle(na zdj.nr2) co wystaja z korpusu stacyjki i blokuja wysow z obudowy(cylindra na kolumnie kier)i stacyjka wydarta,powodzenia http://obrazki.elektroda.net/88_12194998... http://obrazki.elektroda.net/94_12194999...
jak na załączonym obrazku https://obrazki.elektroda.pl/3521360000_...
Prąd idzie bezpośrednio przez stacyjkę, przerabiam to tak, że montuje dodatkowy włącznik rozrusznika od c360. http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9G...
Stacyjkę możesz przekręcić?
Tak, jest po stacyjce
Prawdopodobnie nie będziesz musiał niczego programować
Może ktoś zamienił kable w stacyjce....
tutaj kolega pisał że ma https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... inaczej tutaj widzę tylko https://www.olx.pl/d/oferta/instrukcja-n... lub https://www.olx.pl/d/oferta/instrukcja-n...
Trzeba przekręcić kluczyk, nacisnąć blokadę i ją wyciągnąć w całości razem z kostką i kablami. Jak nie możesz przekręcić kluczyka, to lipa, bo trzeba wiercić
Immo nie blokuje rozrusznika, przekaźnika też nie ma,sterowanie idzie sztywno ze stacyjki
Cewki świec sterowane są minusami a plus mają stały (załączany po stacyjce)
Sprawdzić czy rozrusznik dostaje prąd na rozruch jak nie to szukać przyczyny. Nie musi ale może być winna kostka stacyjki.
Nie przekręci, bo mu kluczyk nie wchodzi.
a brakuje mi sterowania plusem na pin 86 Według mnie bezpiecznik F25 15A a do niego wchodzi bezpośrednio z stacyjki
10 minut zajmuje wyłączenie imo komputerem serwisowym. Podaj kody błędu. Diagnostyka ręczna. IMO; -brak komunikacji silnik imo ( bezpiecznik , przewody ), -antena na stacyjce, - dwa kluczyki przy stacyjce ,
Do stacyjki przychodzi z bezp[iecznika F9 70A w komorze silnika . Ten bezpiecznik jestz kolei zasilany z bepizezcznika 80A na klemie plusowej akumulatora
Musisz wymienić stacyjkę a następnie przeprogramować immobilizer lub wymienić płytkę pilota z transponderem immobilizera z obudowy starego klucza do nowego. https://obrazki.elektroda.pl/5809345800_... https://obrazki.elektroda.pl/2210136900_... https://obrazki.elektroda.pl/9801844500_... https://obrazki.elektroda.pl/1001518800_...
Wymień na początek kostkę stacyjki, może ma już dość
masz zdjęcia elementów tej stacyjki nie wiem dokładnie jak się ją zkłada w clio powinna być sprężynka która odbija kluczyk
Lampka poduszek się nie zapala bo nie możesz włączyć zapłonu. To co masz teraz to tylko pierwsza pozycj stacyjki Tzw +15
Sprawdź kontrolka przewody przy stacyjce czy włącza zasilanie.
Witam potrzebuję pomocy z instalacją elektryczną renault 551-4s zakupiłem ciągnik ale cała instalacja była potopiona i popalona potrzebował bym pomocny z połączeniem nowej lub wskazówki jak podłączyć stacyjke z opisem . Dziękuję i pozdrawiam
Na czerwonym plusie nie ma w ogóle napięcia, na żółtym jest, ale tylko wtedy, kiedy jest kluczyk w stacyjce.
Mógłbyś to zrobić sam, ale boje się tłumaczyć żebyś sprawdził czy plus na grubym kablu jest na rozruszniku i żebyś go podał na elektrowłącznik.. Mechanik czasem zrobi zwarcie a jak ty nie masz kontaktu z tym to lepiej zaprowadź do serwisu. Ale jak wspomniałem problem z kablami, rozrusznikiem ewentualnie kostka w stacyjce.
W masterach padały stacyjki wiec sprawdz zasilania, dodatkowo sprawdz bezpieczxniki w upc
wystarczy włożyć cienki drucik i pchnąć zapadke w strone kierownicy. Kluczyk powinien wejść bez problemów. Tylko nie radze lekcewazyc problemu i mimo wszystko udac się do mechanika który to naprawi ponieważ może przydazyc się sytuacja ze wszystko będzie dobrze przez jakiś czas a pozni9ej problem może się powtórzyć lub co gorsza kluczyk utknie w stacyjce.
Coś się zużywa albo się nadpaliło. U mnie dziwne objawy skończyły się blokadą stacyjki co z kolei spaliło rozrusznik. Obstawiałbym stacyjkę - pogarszające się styki...
Adolf popełniłeś błąd kupując ten zestaw, możesz to naprawić podłącząjąc bezpośrednio pod alternator. W masterach zawsze montuje dzienne załączane napięciem stacyjki w lewym nadkolu jest skrzynka bezpiecznikowa tam wystarczy się podpiąć i bez problemu wszystko działa , a gratis masz odprowadzane do domu światłąmi dziennymi w nocy bo przekaźnik systemowy...
Witam, mam problem z Renault Master 3 z silnikiem 2,3 2011 rok, bez DPF-u. Silnik odpala, ale nie chce zgasnąć po wyciągnięciu kluczyka. Gaśnie, kiedy wcześniej wciśnie się pedał hamulca. Czujnik przy pedale jest nowy, stacyjka sprawdzona. Silnik nawet nie gaśnie, kiedy wyciągnie się wtyczkę ze stacyjki.
Problem w przełączniku zespolonym,smar którym są zakonserwowane styki (te po ktróych goni kotwiczka) zanieczyścił sie i przewodzi. Zmyć smar i nałożyć nowy.
Sama stacyjka nie wystarczy
Witam, Nie do końca jestem pewny czy problem powinien "wylądować" tu czy na elektryce, ale piszę: Uszkodziła mi się sprężyna w stacyjce odbijająca kluczyk po rozruchu. Zabrałem się za demontaż stacyjki/zamka, ale niestety natknąłem się na "mały" problem. Otóż nie mogę wcisnąć do zamka zapadek blokujących, przez co nie mogę go wysunąć z pochwy (jeżeli...
Dla zainteresowanych: napięcia na wtyczce do radaru: czerwony - +24V biały - masa zielony - +2,4V pomarańczowy - +2,6V Wszystko mierzone względem białego przy włączonej stacyjce.
Z tego co pamiętam,to z włącznika kierowcy idą dwa sygnały,(zamknij,otwórz,) na włącznik pasażera. Najlepiej sprawdzić czy takie sygnały wychodzą z jednego i dochodzą do drugiego. Na włączniku pasażera musi być też plus po stacyjce i masa.
Do żarówki ma dochodzić + po stacyjce a drugi idzie na alternator
GDZIE SĄ PRZEKAZNIKI odpowiadajace za prąd w stacje
Tak samo masz w Renault Master. Musisz mieć +12V (jeżeli po stacyjce to prawdopodobnie żółty), masę (czarny) , +podświetlenie i 2 wyjścia na silnik. Ja będziesz ręcznie załączał przekaźniki to szyba powinna chodzić.
Stacyjka do wymiany.
Nie mogę przekręcić kluczyka w stacyjce.Co robić?? Jak wymontować stacyjkę???
"50" idzie odrazu ze stacyjki. Sprawdź mase buda - silnik. Co się dzieje jak podasz "50" na rozrusznik. Sprawdź dokładnie kostke stacyjki.
Stacyjka albo bezpiecznik.
Musisz określić czy to 12V ma być cały czas czy po przekręceniu stacyjki.
Kostka stacyjki ?
jak jest jeden klucz wymieniał bym stacyjkę bo naprawa może okazać się droższa niz nowa stacyjka . kiedyś zaklinował mi sie kluczyk w stacyjce w Renault clio I proponowali mi naprawienie stacyjki za 120 złotych , 89 zł zapłaciłem za nową (made in china) ale chodzi.
Jesli chodzi o to co na zdjeciu to jest wtyk a nie gniazdo.Wysłałem namiar na pw. 100% racji, potrzebuję do tego wtyku na zdjęciu gniazdo.
Zasilanie modułu sprawdż kontrolką. Jeden z tych trzech prad a dwa pozostale daja impuls z czujnika na wale obrotów . Jezeli jest dostep do cewki to mozna sprawdzic modul kontrolka .Modul podaje implulsy masy sterowany czujnikiem z walu do cewki.Cewka powinna miec staly prad po stacyjce.:arrow:
Odłącz akumulator na kilka godzin.
Moim zdaniem jakiś problem masz ze sterowaniem pompki mogę się mylić. Pompka przy przekręceniu kluczykiem w stacyjce chodzi tylko chwilkę. Pozd.
renault master 2.5 dci 2009 rok po przekręceniu stacyjki włancza sie test licznika. mozna to jakoś wyłączyc?
Tak, radio próbuje odpalić na włączonej stacyjce.
+15 po stacyjce jeśli mają działać niezależnie.
Alternator ten posiada regulator zasilany napięciem po zapłonie więc jest uszkodzony i podaje napięcie na instalacje pomimo wyłączenia stacyjki.P
Kable wszystko ok . To pozostaje "elektryk". Chyba ze wiesz co to petla immo itd, nie grzebałes przy stacyjce?
Dzień dobry, zgubiłem kluczyk do samochodu jest to renault megane 1. czy jeśli zamówię nowa stacyjkę to czy będę mógł połączyć nowy pilot z samochodem tak aby działał zamek centralny czy konieczna jest wymiana również wszystkich zamków.
Jakieś błędy na kompie są, kostka stacyjki sprawdzona, immo?
Gość wcisnął Ci złoma, i bajek naopowiadał, tyle. "Pikanie" informujące o błędach? Bujda na resorach. Kluczyk zaginął i nie pasuje do klapy, a do stacyjki i dzwi pasuje? Dziwne co?
Przewód czerwony - plus akumulatora; czarny - minus (masa); konektor szerszy - kontrolka; konektor wąski - plus po stacyjce.
Jescze mały krok, czyli dodajesz czytnik (tutaj kilka możliwości). I już trudno będzie trafić na kod otwarcia. W sumie zmałpujesz układ Renault.
Może masz uszkodzoną kostkę stacyjki?
Jeśli w momencie przekręcenia klucza w stacyjce nie słychać efektu załączenia włącznika elektromagnetycznego przy rozruszniku(stuknięcie) to najprawdopodobniej szwankują styki stacyjki odpowiadające za załączanie tego włącznika. Kostka stacyjki do wymiany.
Nie rozbierałem tego odkręciłem dalej na kolumnie i zamienilem
masz racje podobnie jak w megane to raczej tylko stacyjka
przesyłam link do pobrania wszystkich schematów do kangoo z 2005 http://www.sendspace.pl/file/19db1e0f537...
Chciałbym użyć tego wspomagania w innym pojeździe i trafiło mi się one, więc Modusa nie posiadam, aby sprawdzić który będzie to pin +12 ze stacyjki.
Kostka stacyjki,dodatkowe odcięcie zapłonu do sprawdzenia.
Możesz go wyjąc. I nie zapomnij przekręcić stacyjki bo dmuchawa działa tylko po jej załączeniu.
Visu Master X70 NT8189A
Tak, jest wpięta do stacyjki.
Mam pytanie mam meganke 1998 rok 1.6 benzyna ostatnio wysiadla mi stacyjka wiec kupilem na ebay nowa zamontowalem ja zamienilem odbiorniki w kluczykach centralny dziala ale nie moge odpalic auta miga mi lampka od imobilajzera co moze byc powodem tej awari prosze o pomoc
Ten temat to jakieś jaja czy co. Nowy aku, nowy rozrusznik i stacyjka, zwieranie itd. Masz urwaną plecionkę (masę) między karoserią a skrzynią biegów.
Witam udało się rozwiązać problem ??
odłączałem kable ale to nic nie daje nie wiem co moze byc przyczyną, dodam ze po odpaleniu auta wszystko działa prawidłowo nie wyswietla zadnego błędu.
Zmień zasilanie po stacyjce.
Odepnij kostkę stacyjki , z tyłu za stacyjka , przełącznik.
Naprawisz ten albo wsadz drugi , stacyjka uszkodzona jest do naprawy(sprężyna).Ale klient też dał dupy trochę nie informując o uszkodzonej stacyjce. :)
Sprawdź zasilania tak jak kolega fuelinyourblood podpowiada. Jeżeli będzie wszystko ok sprawdź samą kostkę stacyjki.
Bezpieczniki dobre ?
Mam kluczyk z pilotem wlasnie i cos mi centralny nie działa wlasnie w nim ani pilotem ani kluczykiem nie da sie zamknac, a jeszcze ta wylamana stacyjka
Awaryjki są postojówki i światła drogowe też światła w środku też są To zaraz wyjdzie, że kostka stacyjki leży.
Do kontrolki byś miał bliżej , niż do komputera . Sprawdź napięcia w kostce stacyjki
Nie stacyjkę , tylko kostkę stacyjki.
Na wtyczce do regulatora napięcia powinny być dwa plusy ,tzn na dwóch pinach . Jeden stały drugi po stacyjce .
Nie wiem. Robiłem zawsze starter+stacyjka.
Trzeba wyjąć kostkę stacyjki żeby sprawdzić co jest grane.
Kluczyk "odbija" z pozycji rozruch do pozycji zapłon ? , bo wszystko wskazuje na to, że pękła sprężyna w stacyjce i jechałeś z włączonym rozrusznikiem, czyli go zniszczyłeś
podstawowa sprawa to sprawdzenie miernikiem pobór prądy przy wyłączonej stacyjce
Może to problem stacyjki?
Wtyczka pętli immo nakładana na stacyjkę. Podegnij piny i przelutuj płytkę drukowaną. Ile kabli tam przychodzi?
Witam. Mam problem z elektroniką samochodową. Moje Renault Scenic 1.9 dCi 2001 po lifcie nie chce odpalić. Sprawdzana była pod każdym kątem: bezpieczniki, immobilizer, stacyjka, moduły sterownika, czujniki i większość innych rzeczy.
1. Sprawdź bezpieczniki na akumulatorze i te z lewej strony kierownicy. 2. Sprawdź napięcie na rozruszniku ( klucz w pozycji rozruchu ) jeśli niema a wszystkie bezpieczniki ok to podejrzenie pada na kostkę stacyjki.
Chyba lepszy pomysł pod + po stacyjce.
zamontuj moduł ST-12M z regulowanym czasem i wysteruj go ze stacyjki
W espace III nie ma rygla jest zwykła stacyjka.
Cały twój post jest głupi. Stacyjka !!
Może zaczniesz od sprawdzenia stacyjki.
A nie prościej wymienić stacyjkę?
B2-masa B1- sygnał A- + po stacyjce Tak było do rocznika 2006 a który to rocznik
Kod 0954, wsad powinien być niezablokowany... ew. poczekaj chwile z włączonym radiem na przekręconej stacyjce aż wskoczą zera.
Z tego co widzę brak plusa po stacyjce. Sprawdź bezpieczniki i samą stacyjkę.
stacyjka renault stacyjka stacyjka renault stacyjka renault master stacyjka
kodowanie pompy upload obrazek płomienia piecu
pomiary elektryczne telewizor manta
Citroen C5 II – kontrolka STOP i hamulców świeci, niski poziom płynu, błąd EPB/ABS GECO G-406-P08 AL5 – usuwanie alarmu 5 czujnika S2, naprawa NTC, reset sterownika