Zobacz, czy w miejscu zaznaczonym czerwono zielonym kółkiem nie ma kołka rozprężnego do wybicia. https://obrazki.elektroda.pl/8857983600_...
jak na załączonym obrazku https://obrazki.elektroda.pl/3521360000_...
Tak, jest po stacyjce
Immo nie blokuje rozrusznika, przekaźnika też nie ma,sterowanie idzie sztywno ze stacyjki
Może ktoś zamienił kable w stacyjce....
Trzeba przekręcić kluczyk, nacisnąć blokadę i ją wyciągnąć w całości razem z kostką i kablami. Jak nie możesz przekręcić kluczyka, to lipa, bo trzeba wiercić
Cewki świec sterowane są minusami a plus mają stały (załączany po stacyjce)
tutaj kolega pisał że ma https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... inaczej tutaj widzę tylko https://www.olx.pl/d/oferta/instrukcja-n... lub https://www.olx.pl/d/oferta/instrukcja-n...
Sprawdzić czy rozrusznik dostaje prąd na rozruch jak nie to szukać przyczyny. Nie musi ale może być winna kostka stacyjki.
a brakuje mi sterowania plusem na pin 86 Według mnie bezpiecznik F25 15A a do niego wchodzi bezpośrednio z stacyjki
10 minut zajmuje wyłączenie imo komputerem serwisowym. Podaj kody błędu. Diagnostyka ręczna. IMO; -brak komunikacji silnik imo ( bezpiecznik , przewody ), -antena na stacyjce, - dwa kluczyki przy stacyjce ,
Stacyjkę możesz przekręcić?
masz zdjęcia elementów tej stacyjki nie wiem dokładnie jak się ją zkłada w clio powinna być sprężynka która odbija kluczyk
wystarczy włożyć cienki drucik i pchnąć zapadke w strone kierownicy. Kluczyk powinien wejść bez problemów. Tylko nie radze lekcewazyc problemu i mimo wszystko udac się do mechanika który to naprawi ponieważ może przydazyc się sytuacja ze wszystko będzie dobrze przez jakiś czas a pozni9ej problem może się powtórzyć lub co gorsza kluczyk utknie w stacyjce.
Mógłbyś to zrobić sam, ale boje się tłumaczyć żebyś sprawdził czy plus na grubym kablu jest na rozruszniku i żebyś go podał na elektrowłącznik.. Mechanik czasem zrobi zwarcie a jak ty nie masz kontaktu z tym to lepiej zaprowadź do serwisu. Ale jak wspomniałem problem z kablami, rozrusznikiem ewentualnie kostka w stacyjce.
Adolf popełniłeś błąd kupując ten zestaw, możesz to naprawić podłącząjąc bezpośrednio pod alternator. W masterach zawsze montuje dzienne załączane napięciem stacyjki w lewym nadkolu jest skrzynka bezpiecznikowa tam wystarczy się podpiąć i bez problemu wszystko działa , a gratis masz odprowadzane do domu światłąmi dziennymi w nocy bo przekaźnik systemowy...
Na czerwonym plusie nie ma w ogóle napięcia, na żółtym jest, ale tylko wtedy, kiedy jest kluczyk w stacyjce.
Dla zainteresowanych: napięcia na wtyczce do radaru: czerwony - +24V biały - masa zielony - +2,4V pomarańczowy - +2,6V Wszystko mierzone względem białego przy włączonej stacyjce.
Zdjecia sa od modelu2000.Odkrecasz srube torx nr.20(na zdj.nr.1),wkladasz klucz do stacyjki potem wciskasz jednoczesnie te dwa smyndle(na zdj.nr2) co wystaja z korpusu stacyjki i blokuja wysow z obudowy(cylindra na kolumnie kier)i stacyjka wydarta,powodzenia http://obrazki.elektroda.net/88_12194998... http://obrazki.elektroda.net/94_12194999...
Prąd idzie bezpośrednio przez stacyjkę, przerabiam to tak, że montuje dodatkowy włącznik rozrusznika od c360. http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9G...
Jesli chodzi o to co na zdjeciu to jest wtyk a nie gniazdo.Wysłałem namiar na pw. 100% racji, potrzebuję do tego wtyku na zdjęciu gniazdo.
Witam potrzebuję pomocy z instalacją elektryczną renault 551-4s zakupiłem ciągnik ale cała instalacja była potopiona i popalona potrzebował bym pomocny z połączeniem nowej lub wskazówki jak podłączyć stacyjke z opisem . Dziękuję i pozdrawiam
Wymień na początek kostkę stacyjki, może ma już dość
Visu Master X70 NT8189A
Lampka poduszek się nie zapala bo nie możesz włączyć zapłonu. To co masz teraz to tylko pierwsza pozycj stacyjki Tzw +15
Kable wszystko ok . To pozostaje "elektryk". Chyba ze wiesz co to petla immo itd, nie grzebałes przy stacyjce?
Prawdopodobnie nie będziesz musiał niczego programować
Sprawdź kontrolka przewody przy stacyjce czy włącza zasilanie.
Stacyjka do wymiany.
Tak, radio próbuje odpalić na włączonej stacyjce.
Musisz określić czy to 12V ma być cały czas czy po przekręceniu stacyjki.
Kostka stacyjki ?
Coś się zużywa albo się nadpaliło. U mnie dziwne objawy skończyły się blokadą stacyjki co z kolei spaliło rozrusznik. Obstawiałbym stacyjkę - pogarszające się styki...
Witam, jak wymienić stacyjkę w Renault Megane Scenic 1.9CTi 2000 rok? Złamałem kluczyk i jest włączona blokada kierownicy. Pozdrawiam serdecznie AI: Masz może dostęp do drugiego (zapasowego) kluczyka albo kodu immobilizera? Nie mam
Zasilanie modułu sprawdż kontrolką. Jeden z tych trzech prad a dwa pozostale daja impuls z czujnika na wale obrotów . Jezeli jest dostep do cewki to mozna sprawdzic modul kontrolka .Modul podaje implulsy masy sterowany czujnikiem z walu do cewki.Cewka powinna miec staly prad po stacyjce.:arrow:
Chciałbym użyć tego wspomagania w innym pojeździe i trafiło mi się one, więc Modusa nie posiadam, aby sprawdzić który będzie to pin +12 ze stacyjki.
Z tego co pamiętam,to z włącznika kierowcy idą dwa sygnały,(zamknij,otwórz,) na włącznik pasażera. Najlepiej sprawdzić czy takie sygnały wychodzą z jednego i dochodzą do drugiego. Na włączniku pasażera musi być też plus po stacyjce i masa.
"50" idzie odrazu ze stacyjki. Sprawdź mase buda - silnik. Co się dzieje jak podasz "50" na rozrusznik. Sprawdź dokładnie kostke stacyjki.
1. Sprawdź bezpieczniki na akumulatorze i te z lewej strony kierownicy. 2. Sprawdź napięcie na rozruszniku ( klucz w pozycji rozruchu ) jeśli niema a wszystkie bezpieczniki ok to podejrzenie pada na kostkę stacyjki.
Na wtyczce do regulatora napięcia powinny być dwa plusy ,tzn na dwóch pinach . Jeden stały drugi po stacyjce .
Nie mogę przekręcić kluczyka w stacyjce.Co robić?? Jak wymontować stacyjkę???
jak jest jeden klucz wymieniał bym stacyjkę bo naprawa może okazać się droższa niz nowa stacyjka . kiedyś zaklinował mi sie kluczyk w stacyjce w Renault clio I proponowali mi naprawienie stacyjki za 120 złotych , 89 zł zapłaciłem za nową (made in china) ale chodzi.
Może masz uszkodzoną kostkę stacyjki?
Nie rozbierałem tego odkręciłem dalej na kolumnie i zamienilem
masz racje podobnie jak w megane to raczej tylko stacyjka
Sprawdź zasilania tak jak kolega fuelinyourblood podpowiada. Jeżeli będzie wszystko ok sprawdź samą kostkę stacyjki.
Można ale wyjdzie dużo drożej niż sama stacyjka.
Naprawisz ten albo wsadz drugi , stacyjka uszkodzona jest do naprawy(sprężyna).Ale klient też dał dupy trochę nie informując o uszkodzonej stacyjce. :)
Tak, jest wpięta do stacyjki.
Sama stacyjka nie wystarczy
Stacyjka albo bezpiecznik.
Skoro przeróbki są przyczyną problemów, to... proponuję ich usunięcie i przywrócenie stanu fabrycznego. Usuń dołożone przyciski i przekaźniki, wstaw sprawną stacyjkę.
Życzę powodzenia w poszukiwaniach czujnika w komorze silnika! W większości Renówek czujnik położenia wału znajduje się na obudowie sprzęgła w górnym jej punkcie na składaniu bloku silnika z obudową.A wydaje mi się że to nie będzie tego typu usterka skoro check się nie zapala.Bardziej skupił bym się na stacyjce.
rostu miał swoje lata i postanowiłem go przed zima na nowy wymienic. ..bez wyciągania kluczyka ze stacyjki ?
podstawowa sprawa to sprawdzenie miernikiem pobór prądy przy wyłączonej stacyjce
Zmień zasilanie po stacyjce.
Z tego co widzę brak plusa po stacyjce. Sprawdź bezpieczniki i samą stacyjkę.
zamontuj moduł ST-12M z regulowanym czasem i wysteruj go ze stacyjki
Początkowo skacze do 1.2 v na przemian 600 1.1 po czym zatrzymuje się na wartości 0.400v I tak już zostaje do czasu puszczenia stacyjki.
Awaryjki są postojówki i światła drogowe też światła w środku też są To zaraz wyjdzie, że kostka stacyjki leży.
Chyba lepszy pomysł pod + po stacyjce.
W espace III nie ma rygla jest zwykła stacyjka.
Nie stacyjkę , tylko kostkę stacyjki.
Jakieś błędy na kompie są, kostka stacyjki sprawdzona, immo?
Sprawdź, czy przekaźnik świec dostaje + na styk APC po włączeniu stacyjki
Nie wiem. Robiłem zawsze starter+stacyjka.
Może to problem stacyjki?
W Clio 2 stop zdaje mi się jest sterowany tradycyjnie, przez włącznik w pedale (tak mam przynajmniej w Scenicu2). Tak wiec trzeba sprawdzić czy dochodzi prąd na stop (w renówkach chyba się świeci niezależnie od stacyjki).
Sprawdź czy w momencie gdy auto nie chce odpalić dochodzi prąd do rozrusznika, jeśli dochodzi, rozrusznik do sprawdzenia. Jak nie dochodzi to warto byłoby sprawdzić kostkę stacyjki.
Cały twój post jest głupi. Stacyjka !!
Może zaczniesz od sprawdzenia stacyjki.
Dzięki a masz może jeszcze schemat wyprowadzeń zasilań ze stacyjki pozdrawiam
A nie prościej wymienić stacyjkę?
Nie stykał bezpiecznik odpowiadający z napięcie po przekręceniu stacyjki.
sprawdz takze kostke stacyjki
szybko migajaca kontrolka wskazuje na brak wykrycia klucza najczesciej uszkodzona jest petla na stacyjce
Mruga zaraz po włączeniu stacyjki.
Problem tkwi w rozruszniku. Co ma pamiec usterek do nie krecenia rozrusznikiem.. Ewentualnie stacyjka
Czyli zegar zapala się po przekręceniu kluczyków w stacyjce?
U mnie na kluczyku,nie ma przycisku,centralny jest zamykany poprzez pzekrecenie kluczyka,a immobilajzer uzbraja sie po wyjeciu kluczyka ze stacyjki.
Sprawdź bezpieczniki,potem kostkę pod stacyjką.
W masterach padały stacyjki wiec sprawdz zasilania, dodatkowo sprawdz bezpieczxniki w upc
Zero reakcji rozrusznika. Powiedz mi chociaż co mogło się stać? Sam sobie odpowiedz sprawdzając.... czyli właź pod samochód i sprawdź czy rozrusznik sprawny lub czy dochodzi do niego "impuls" ze stacyjki....
Mam kluczyk z pilotem wlasnie i cos mi centralny nie działa wlasnie w nim ani pilotem ani kluczykiem nie da sie zamknac, a jeszcze ta wylamana stacyjka
Do kontrolki byś miał bliżej , niż do komputera . Sprawdź napięcia w kostce stacyjki
Odepnij kostkę stacyjki , z tyłu za stacyjka , przełącznik.
Do żarówki ma dochodzić + po stacyjce a drugi idzie na alternator
jak dzieje sie czasowo to nie filtr. moze byc sonda lub przeplywomierz - mozna wyczyscic ale raczej wymienic. wskazuje na to resetowanie usterki po wylaczeniu stacyjki..
+15 po stacyjce jeśli mają działać niezależnie.
Jaki przekaźnik???? Automat rozrusznika idzie na sztywno ze stacyjki
Mam tylko jedno napięcie które jest niezależne od ustawienia stacyjki.
Moim zdaniem jakiś problem masz ze sterowaniem pompki mogę się mylić. Pompka przy przekręceniu kluczykiem w stacyjce chodzi tylko chwilkę. Pozd.
problem jest prawdopobnie w zasilaniu po kluczyku najczesciej jest to kostka stacyjki
No,sprawdz zasilanie petli indukcyjnej immobilizera wokol stacyjki
Pilot działa, a podczas zamykania i otwierania kluczyk ma byc w stacyjce??
L to lampka kontrolna, + to napięcie jakie się pojawia po włączeniu kluczyka w stacyjce.
Witam, dzisiaj sprawdzilem napięcia na komputerze ster. silnik. Napięce na pi. 30 wynosi 12V, napięcie na pin 29 wynosi 5,2V. Mierzone po odlączeniu komputera na włączonym zapłonie. Chyba gdzieś po drodze gubi napięcie, tylko gdzie? na pewno nie na stacyjce.
a co trzeba zrobić jeżeli sterownik jest nowy i dalej nie ma grzania świec ? czy może to być brak masy ?lub nie ma przejścia ze stacyjki?
sprawdziłem 32 pin-jest napięcie 24-pin niema wcale nawet po przekręceniu stacyjki
Jakie ssanie we wtrysku? A rozrusznik kręci dobrze? Iskra jest jak kręcisz rozrusznikiem? Bo też bym stawiał na stacyjkę.
stacyjka renault stacyjka renault stacyjka stacyjka renault master stacyjka
działa wkrętarka termopara przewody wartość skuteczna napięcia tętnień
Telewizor wyłącza się po 5 minutach, migająca kontrolka Różnice między płytami głównymi U042 a U044 Buderus