najpierw doładować aku bo pewnie od kiedy go kupiłeś to nie ładowałeś potem sprawdzić pobór prądu przy zamkniętym aucie (w stanie w jakim parkujesz na noc) a jeśli wszystko w normie to czeka cię zakup nowego aku
Raczej ok, czy to sprawdziłeś? Prądy rozruchowe są wielokrotnie wyższe niż nominalne i właśnie w momencie rozruchu słabo zaciśnięta klema daje taki efekt jak opisujesz.
Po tylu tygodniach stania może coś z akumulatorem się dzieje i rozrusznik za słabo kręci.
nie kręci wogóle czy słabo ?
Rozrusznik jest w porządku. Zawsze jest tak że podczas rozruchu pobiera ile chce a chce więcej jeśli ma ciężej. Przy mocach rzędu ponad 1kW martwić się trzeba jeśli pobór przekracza 500A ale wtedy to nawet dyletant załapie że rozrusznik zdechł bo słabo kręci.
Bez masy nie mógł się zablokować, ale mógł słabo lub w ogóle nie kręcić.
Witam mam problem z renault master 2.8 dti 2001 otóż ostatnio chciałem odpalić, słabo kręcił parę razy i jkaby słaby akumulator, podładowałem akumulator i teraz nawet nie zakręci, rozrusznik zrobiony i brak poprawy masa też w porządku wczoraj próba na krótko i zakręcił silnikiem
Rozrusznik do regeneracji zużyte tulejki, szczotki i totalny brud. Słabo kręci, pobiera dużo prądu.
Sprężarka kręci się ,rurka robi się zimna ,ale wentylator chłodnicy nie w łącza się, Podłączyłem go bezpośrednio do akumulatora i kręci czyli silnik ok
Witam, mam problem z autobusem Renault Iliade. Nagle przestał się kręcić wentylator od chłodzenia płynu chłodniczego. Wentylator hydrauliczny. Raz już był wentylator wymieniony, ale wtedy słabo kręcił. Teraz stoi całkowicie. Podmieniłem na inny i brak efektu, dalej się nie kręci, nawet już pominąłem termostat od niego i dalej nic. Panowie, poradźcie...
A sprawdzałes jakie zasilenie idzie do cewek skoro mówisz ze słabo iskra jest widoczna. Cewki oraz świece podmieniales. Sprawdź zasilanie i masę cewek skoro już idziesz takim tropem.
A czy rozrusznik może mieć wpływ na to odpalanie??ze słabo buja silnik potrzebuje większego rozruchu ale chyba nie bo jak go kupiłem to kręcił tak samo ale odpalał.
Co to znaczy że masz problem z odpalaniem porannym? Przy jakich temp. się to dzieje i jak długo, czy może słabo kręci? W okolicy zera świece nie są potrzebne w tym silniku. A działa to tak jak ci już pisałem że ECM włącza świece (poprzez moduł) jak zajdzie taka potrzeba. Główna "informacja" jest brana z czujnika temp płynu. Ale może być i z czujnika...
Model: Renault Kangoo 1.2 z 2004 roku. Rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala. Nie pokazuje żadnego alarmu. Jak to diagnozować? Taka usterka występowała już parę razy, i samoistnie ustępowała (dwa razy, jak do samochodu przyjechał fachowiec, to silnik bez problemu odpalał i fachowiec stwierdzał, że wszystko jest w porządku i nie może ustalić, jaki...
Właśnie dlatego jest normalne, żeby jako tako nim jechać, musisz go pałować a to odbija się na konsumpcji No właśnie jak przyspieszam to mam wciśnięty gaz na max połowe, ale jemu to nie robi różnicy bo przy maksymalnie wciśniętym jedzie tak samo, więc można by powiedzieć że cisnę go na 100%, ale inaczej się nie da. Próbowałem też jeździć nim jak emeryt...
Problem ze Scenikiem 1,9 DTi. Generalnie dość słabo odpala, jednak po kilku obrotach na zimnym silniku jednak startuje. Ostatnio na ciepło przestał odpalać, po postaniu ok. godzinę w końcu odpala. Dziś zgasł w czasie jazdy i nie odpalił. Po ostygnięciu nie chciał już palić (akumulator słabo kręcił), jednak po podaniu Plaka odpalił i teraz po zgaszeniu...
Auto nie stwarza problemów. Dzisiaj rano odpaliło jak zwykle na dotyk. Przejechałem ok. 5 km. Zgasiłem. Po 8 godzinach, gdy wróciłem, po włączeniu zapłonu, pojawił się po raz pierwszy następujący objaw: - na zmianę miga "sprężynka" i "awaria silnika", - stuka ok. 5 razy przekaźnik pod maską (sprawdzałem kilka razy wydaje mi się, że to od przekaźnik...
No własnie mały ubytek,można tak jeździć czy wtryski mogą powiedzieć papa? Zlałem ropę czysta bez płynu jest, zlewałem też z powrotu do bańki pieniła się ale to chyba normalne? Po odstaniu czysta raczej . Ciężko zapala czy to usterka związana z tym dymieniem czy całkiem inna. Pompa wstępna czy zaworek powrotny przy zapalaniu utrudnia rozruch. Sprawdzałem...
byłem w servisie reni i sprawdzali na ciepłym i z góry powiedzieli że coś nie tak z akumulatorem bo nagrałem filmik jak kręci na zimnym i widać że słabo kręci dodatkowo przewody paliwowe już trochę są wyrąbane ! Jutro kupie akusia nowego i zobaczymy ! dołączam filmik troche nie wyraźny ale powinno być widac jak odpala: https://filmy.elektroda.pl/35_1291919426...
Witam Podajęsz mało szczegółów, może być że twój samochód słabo ładuje lub akumulator jest rozładowywany na postoju. Zmierz napięcie na akumulatorze w momencie gdy rozrusznik jest uruchamiany, napięcie może spaść ale w jakiejśc rozsądnej granicy. Sprawdzenie poprawności ładowania, gdy silnik pracuje napięcie musi oscylować w granicach 14Volt nawet gdy...
No niestety po wymianie rozrusznika wszystko było ok przez jakies 30 kilometrów i nie wierze w to aż ze może byc aż taki pech czy zbieg okoliczności ale podczas jazdy zgasł mi silnik i okazało się że pekł mi pasek rozrządu. Mam pytanie czy w moim aucie volvo v40 1.9 diesel z silnikiem renault z 2000 roku jest jakieś zabezpieczenie że np teraz tylko...
Witam auto mam 4 miesiące, jest z instalacją gazową. Na zimnym silniku odpala bez problemu czy temp. na zewnątrz jest dodatnia, czy ujemna praktycznie pali na dotyk, a z tego co zauważyłem to najlepiej pali przy -2°C. Przy wyłączeniu silnika jak jest ciepły i próbie odpalenia w ciągu kilku sekund, auto odpali od razu, ale po upływie nawet 2 min. lub...
Mogłeś słabo skręcić śruby na wrzutce i nie styka się połączenie(gruba śruba z + głównym). Gdy dajesz prąd na załącz wrzutkę chodzi(wrzuca) to daj prąd na główną śrubę rozrusznika (silnika), jak zadziała(wtedy będzie chodził sam silnik bez wrzutki) to połączenie czyli styki na wrzutce pomiędzy zasilaniem a silnikiem nie łączą. Styki te są we wrzutce(sama...
Witam, zepsuł mi się świeżo kupiony samochód, podejrzewam że to rozrząd, ale nie jestem pewny dlatego pytam. Stało się to podczas jazdy, najpierw zaczęło coś klekotać w silniku, słabo się znam pewnie powinienem się zatrzymać może to by coś dało, ale chciałem chociaż dojechać do pracy i nie udało się to ponieważ przestało klekotać i zaczęło trzeć, wtedy...
Zasiliłem układ bezpośrednio z butelki. Jakiś czas pracował, ale wyskoczył wężyk i zaciągnął powietrza. Po chwili z powrotu leciała piana. Unormował się to po kilku minutach, pół ropki, pół piany. Zgasiłem silnik i już nie mogłem odpalić. Przy kręceniu rozrusznikiem max 30bar i to po kilku sekundach. Pompę przepompowałem, znaczy się jest zalana. Regulator...
Pacjent to Renaul Master II 2.5 2004 r. 2.5 DCI silnik bez sterowania turbo podciśnieniem tylko na przeplywce i sterowanie ciśnieniem. Mam 2 problemy w aucie: *1- problem z odpalaniem po dłuższym postoju. Zaczęło się od tego, że auto odcinało przy obciążeniu. Pierwszorzędnie wymieniono filtr paliwa + filtr paliwa pucha przy zbiorniku paliwa. Wyczyszczono...
Witam mojej dziewczynie zapaliła się kontrolka akumulatora i postanowiłem sprawdzić co może być przyczyną dodam że auto stoi ok.40 kilometrów od domu więc pojechałem swoim autem. Z początku nie mogłem otworzyć auta ale udało mi się wejść po podłączeniu na kable auto odpaliło ale po chwili zgasło benzyna + lpg postanowiłem poczekać aż naładuje się jej...
witam ponownie :) Gutek aż taka to nie heh, dzięki za odpowiedzi, ale doszedłem do tego sam.. Wczoraj wziąłem akumulator do domu bo coś słabo kręcił, dziś go założyłem i mierzyłem napięcie.. Pokazywało mi przy odpalonym silniku 12, 12,5 V czyli za mało. Stąd te problemy z odpalaniem, winny jest albo alternator, albo regulator napięcia... Bo rano jak...
Witam Zaczęło się od tego ze żonie słabo kręcił a są bardzo duże mrozy. Nie jest to nic dziwnego ponieważ zona jeździ tylko na krótkie trasy max 5km. Więc gdy miała kilka dni wolnego biorę aku do domu żeby go doładować (aku ma 9msc topla). Po czym jak go matuje z powrotem nie działają piloty oraz auto nie odpala. Jak przywrócić piloty znalazłem na tym...
Witam serdecznie mam problem z w/w autkiem renault clio 1.2 8v rok prod 99 wtrysk wielopunktowy.Autko miało zerwany rozrząd(przez to stało ponad rok pod chmurka zanim trafiło do mnie)rozrzad zrobiony,ale zaczeły się schody z elektryką oto co się dzieje po włączeniu zapłonu jest ok kontrolki zapalają się tj.ładowanie,ciśnienie oleju,poducha,chwilka i...
Witam. Mam problem z rozrusznikiem w ciągniku Renault 75.14. Otóż ciężko kręci, zwłaszcza w chłodne dni, ale zdarza się mu to nawet w temp. +10'C. Rozrusznik (model PARIS-RHONE D11 E131) był 2 razy w regeneracji ("powinno być dobrze"), objawy są ciągle te same, tzn po pewnym czasie (tydzień, miesiąc) po rozebraniu i złożeniu rozrusznik słabo kręci,...
Założyłem dziś pasek rozrządu na znaki i jak przekręciłem wałem kilka obrotów to nie blokuje, tylko kolega napisał że wał korbowy wykonuje 2 obroty na jeden obrót wałka rozrządu czyli jak wykona dwa obroty to znaki na pasku powinny się pokryć z tymi na wale i rozrządzie, bo jak kręciłem dwa razy to nie pokrywały się tylko trzeba więcej przekręcić żeby...
Witam, mam problem z renault Scenic 2008r 1,5dci na siemensie silnik k9k, sterownik silnika siemens sid 301 8200766462 (czujnik wałka przy elektrycznej przepustnicy) Auto zimne słabo odpala za którymś razem, ciśnienie na listwie znamionowe po 1sek kręcenia, świece sprawdzone, zasilanie świec sprawdzone, auto jak odpali jeździ normalnie. Natomiast ma...
Po 3 sekundach od włączenia zapłonu gaśnie kontrolka pomarańczowa z wykresem i w tym samym momencie odpuszcza główny przekaźnik ECU (przekaźnik zasilania pompy pozostaje załączony), wyłącza się pompa paliwa i zasilanie wtryskiwaczy. Główny przekaźnik ECU jest sterowany z 6 lub 7 pinu ECU (nie pamiętam). W trakcie kręcenia rozrusznikiem jest iskra na...
koledze ps3store chodziło czy linka była naciągana za pomocą sprężyn jak w vw czyli nie wymaga regulacji sama się reguluje. A mechaniczna to po prostu na końcu linki jest nakrętka i poprzez kręcenie powodujesz wydłużenie lub skrócenie linki. to tak krótko i na chłopski rozum. Z tego co czytam to wnioskuję ,że masz linkę mechaniczna i masz zły naciąg...
Witam, mam problem z odpalaniem przy dużych mrozach z Renault Clio 1.5 DCI. Odpala, ale trzeba długo kręcić. Co to może być? Dodam, że nie ma żadnej informacji o spalonych świecach żarowych. Czy może problem jest z utrzymaniem paliwa w przewodach? Pomożecie? Akumulator został wymieniony wcześniej, bo był słaby.
Witam, Renault CLIO II 2001 po liftingu silnik 1,2 16V, przebieg 205 tyś, benzyna plus gaz Objawy przed problemem: - start silnika zawsze możliwy choć na zimnym silniku potrafił kilka razy zgasnąć, zanim się rozbujał. Na zimnym silniku brak mocy, brak przyspieszania, szarpanie. - kable wymienione, świece również, na zimnym bez efektu Obecne objawy:...
Przy 300 obrotach 357 Dodam jeszcze że podłączyłem się do podobnego auta tzn. Laguna 2,2dci i na wtrysku odpiętym na zapłonie jest 1,2V wiem że jak odpali pewnie będzie z 50V ,podłączyłem się do wtrysków w masterze brak napięcia na zapłonie tzn. jakieś sszczątkowe 0,06 V. Stop na liczniku pali się i nie gaśnie podczas kręcenia czyli sterownik prawdopodobnie...
Dziękuję wszystkim za cenne uwagi. Posprawdzałem wszystko co potrafiłem. Czujnik temperatury płynu chłodzącego, czujnik położenia wału, czujnik zasysanego powietrza, punkty masy. Wszystko wygląda OK. Akumulator jest trochę słabo naładowany, ale to raczej wynika z długiego kręcenia przy rozruchu, a ostatnio jeżdżę tylko po mieście na krótkich trasach,...
Witam, problem dotyczy Opla Movano 2,5cdti to samo co Master 2.5dci, 120KM 2007r, wersja z przepływomierzem (bez map sensora w dolocie, turbo bez zmiennej geometrii). Auto posiadam od 3miesiecy i nie moge dojść końca z mocą, jest tak od początku tzn. słaby dół do 2.2tys.obr pożniej jakos jedzie ale bez rewelacji. Pali od strzała, nie dymi nie kopci....
No i jest pierwszy problem! Podłączyłem nową dmuchawę i opornicę od anglika i okazało się, że jest odwrotna - przestrzegam, nie kupować wersji angielskiej, bo kręci w drugą stronę (co da się obejść) i ma łopatki skierowane przeciwnie (to już jest problem, bo przekładka raczej nie wchodzi w grę ze względu na wyważenie). Wymieniłem ją jednak u sprzedającego...
Tylko wciśnięte. Może paliwo jest już na tłoku i dlatego zalewa silnik. W tym przypadku, który robiłem była jeszcze źle zamontowana kopułka - palec był za nisko, przy kręceniu iskra ok ale już w cylindrze była za słaba. Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Jeśli palił i od razu rzucił a sa impulsy na zapłon i impulsy i zasilanie na wtryskiwaczach to albo pompa paliwa ci siadła (tu pomiar manometrem) albo poleciał przy gaszeniu rozrząd. Rozrząd wymieniany dokładnie rok temu, przejechane ok. 12kkm. Poskładałem wtyczki, ECU, ładowałem cała noc aku i spróbowałem odpalić. Mam wrażenie, że w pewnym momencie...
Dzis rano sprawdzalem czy na postoju przy 2000 obr/min cos sie zmieni, niestety żadnej poprawy.
Witajcie! Mam Megane 1,4 8V 97 +LPG oczywiscie problem ten sam - brak wolnych obrotów(biegu jałowego) na zimnym silniku! zrobilem juz prawie wszystko o czym piszecie.. probloem wciaz jest a wiec nowy... blok przepustnicy silniczek krokowy przewody swiece sonda L katalizator czujnik temp czujnik podcisnienia regulacja zaworów wszystko czysciutkie pozostają...
Witam. Może miał ktoś z was podobny przypadek. Renault midlum 2005r. Uruchamiałem że startera, były słabe akumulatory. Od tej pory nie zapali, świeci się błąd 92. Rozrusznik kręci. Nie działa tachograf i radio.. Jeśli ktoś coś wie, proszę o podpowiedź... Pozdr
Drodzy forumowicze, Na początku chciałem przeprosić za na pewno ponowienie tematu, lecz mam tutaj wręcz lawinę uszkodzeń i każda może być zależna od drugiej. Przygotowywałem się do sprzedaży samochodu Renault Megane II 2.0 16 v 2003 r. Zaczęło się od wymiany chłodnicy(wielka dziura), bo jak można sprzedać samochód bez sprawnej klimatyzacji. Po jej wymianie...
a bierze ci olej ?? bo mozesz miec słabe cisnienie w cylindrach przez to to długie kręcenie
Piszę ciąg dalszy historii. Sprawdziłem akumulator - napięcie w spoczynku 12.7 V tak że ładowanie Enihellem było skuteczne. Mechanicy rozebrali też rozrusznik -według nich był w nie najgorszym stanie, ale powymieniali trochę zużyte tulejki. Sprawdzilismy też pobór prądu z akumulatora przy wyłączonym silniku 0.01 A - tak że bardzo przyzwoicie, z tego...
Witam, Od dłuższego czasu nie mogę poradzić sobie z problemem, który dręczy mój samochód. Był już u 2 mechaników i żaden z nich po gruntownym przebadaniu nie może znaleźć przyczyny problemu i go usunąć. 1. Samochód ma dosyć wysokie spalanie, w okolicach 12l/100km w cyklu mieszanym 50/50 miasto/trasa. 2. Bardzo często niema mocy, "mułowato" przyspiesza....
Problem pojawił się po wymianie sprzęgła - było robione w warsztacie, były sanki opuszczane ale co ponad to... nie wiem. Ogólnie samochód nowo kupiony, przed wymianą sprzęgła przejechałem 900 km na autostradzie z holandii do PL i tyle, także co się działo wcześniej nie wiem. Po odebraniu samochodu od mechanika...chyba... było ok, ewentualnie jeśli coś...
Z tego co pamiętam 3 śruby- 2 dojście od góry i jedna od dołu. A próbowałeś stuknąć w rozrusznik żeby sprawdzić czy czasem szczotki się nie zawiesiły? Sprawdziłeś czy masa dochodzi? Tam się pojawiał problem z brakiem lub słabym stykiem.
Słaby akumulator albo uszkodzona blokada. Potrzebna diagnoza UCH.
Dokładnie słaby styk masy moze cos takiego powodowac.
Witam Pojawił mi się przed chwilą dziwny problem, nie doszukałem się takowego a jedynie podobne. Problem jest taki, że po przekreceniu kluczyka w pozycję zapłonu na desce rozdzielczej nie świecą się żadne diody, tylko dioda centralna (ta bodajże od immo), nie podnosi się także wskazówka poziomu paliwa. Auto oczywiście nie odpala. Podobne problemy znalazłem...
1-Co z rozrządem ? 2-Jakie ciśnienie CR podczas kręcenia? 3-Jak ciśnienie słabe to menzurki na przelewy wtrysków
NOWY właściciel wymienił całe UCH, przylutował pamięć i problem całkowicie rozwiązał. Reasumując problem tkwił w wadliwym UCH a następnie w słabym elektryku, który nie potrafił tego zdiagnozować !!!
To zobacz czy sie kręci w swoją stronę, łopatki mają zabierac powietrze od strony wewnętrznej
TO JEST LAGUNA 19TDI 2005R NIE BYŁO K**** TDI! Ile razy można powtarzać?! przy odpalaniu bylo tyk tyk tyk razy 100 Za słaby akumulator. Typowy objaw w lagunie
Od strony pasażera jest cięgno. Po drugie nie wyobrażam sobie czyszczenia nagrzewnicy w lagunie bo ona ma w rurkach kręcone blaszki i czyszczenie g..... daje.
Prędkościomierz w lagunie czyta z czujnika ABS wiec się nie podniesie jeśli koła się nie kręcą., słabym punktem jest frez półosi prawej- długiej, w miejscu łączenia ze skrzynią.
Spróbuj sam zdiagnozować zdejmij łacze z komputera prze konserwuj np WD-40 lub kontakt i włóż z powrotem i jak odpali tzn że tutaj jak nie szukaj słabego łącza pomiędzy komputerem a immobilizerem
Ogarnięte. Uszkodzony jednak sterownik pod kierownicą, nie puszczał dalej sygnału do komory silnika. Położona nowa wiązka z nowym zabezpieczeniem i przekaźnikiem. Pali, jeździ. Dzięki za pomoc. Nie wiem tylko, dlaczego było wzbudzenie "na sucho" bez obciążenia rozrusznikiem. Może za słabą żarówką sprawdzałem albo akurat wtedy sterownik zaskoczył ...
Witam. Prawdopodobnie masz uszkodzoną klapę mieszającą powietrze. Jak rurki gorące dochodzące do nagrzewnicy to pewnie klapa. Aby to sprawdzić (po sprawdzeniu czy gorące rurki oczywiście) odkręć śrubę od dolnej przedniej prawej osłony tunelu, zdemontuj ją jest na zatrzaskach, wyjmij piankową osłonę od dołu pod schowkiem i odkręć silniczek od regulacji...
Renia ma się coraz gorzej, zle odpala na ciepłym silniku (długo kręci) i wyświetla się wtrysk, i od nich zacznę sprawdzanie. Jedno pytanko gdzie znajduje się separator ? Dziękuje za podpowiedzi.
Spróbuj wyregulować długość cięgna o którym pisałeś.W mojej firmie był podobny przypadek.Citroen Jumper 2005 r. 2,8 HDI.Po podłączeniu do kompa wykazał błędy jakiś czujników.Kolega zaczął kręcić tym cięgnem i samochód jak nowy.Teraz czuć te 140 kucyków.
A może słaba masa silnika-często w starszych kangurach korodowała plecionka masy silnika(skrzynia-lewa podłużnica)-tłumaczyło by to zrywanie komunikacji przy kręceniu rozrusznikiem.
Witam .Posiadam mastera od niecałego roku i problem był z odpalaniem bo siadał akumulator.Zakupiłem nowy i problem pozostał. Po ok tygodniu do dwóch autko słabo kręciło i napięcie spoczynkowe na aku 12.2 więc ładowałem i jeżdziłem. Wczoraj w nocy otworzyłem drzwi paki tylne lampki się nie zaświeciły tylko leciutko żażyły. Miernik w łapę i okazało się...
Jeśli odpalił na pych to przyczyną może być rozrusznik(mimo iż bez obciążenia kręci),słaby akumulator lub czujnik obrotów wału(nieraz doraźnie pomaga wypięcie i wpięcie wtyczki gdyż śniedzieją piny) albo słaba "masa" silnika.
Witam. W masterze słabe wspomaganie, na podmianę poszła pompa używana podobno 80tys przebiegu, wcześniej była jakaś regenerowana. Po zamontowaniu kręcąc w miejscu kierownicą lewo prawo przy skrajnych położeniach kierownica dostaje dużych drgań. Czyżby magiel? Pozdrawiam
Całkiem możliwe, że silnik pracuje na 5 cylindrów, skoro drży i jest słaby. Kto ma odrobinę słuchu muzycznego, nie potrzebuje żadnej aparatury aby to ustalić. Swisty świadczą o nieszczelności, lub zdeformowanych, usztrąconych częściowo łopatkach turbiny.
Rozrusznik do przeglądu. Podepnij kontrolkę pod kabel sterujący na rozruszniku i obserwuj czy pojawia się napięcie miałem podobny przypadek z bmw okazało się że miał poluzowany szczotko trzymacz i brakowało mu zasilania masy. Była to ciekawa zagadka bo rozrusznik kręcił gdy podawałem mu bezpośrednio zasilanie na styk sterujący, a z kluczyka rozrusznik...
Co do nie odpalania na benzynie pewnie pompa paliwa, co do nie odpalania z kluczyka rozumiem że rozrusznik kręci ale auto nie odpala ? Możliwe że jakaś słaba masa na silniku bądź uszkodzona kostka stacyjki. Bez jakich kol wiek pomiarów można tylko wróżyć.
może masz zamontowany silnik o większym napięciu,akumulator normalnie ma 12V,po załączeniu zapłonu napięcie wzrasta do 14,3V Że niby siłowniki na 24V? To by w ogóle nie chciały działać. Raczej wina ich jakości i/lub sposobu montażu. Chociaż w Renault 19 miałem tak z fabrycznym centralnym że jak akumulator słaby to siłowniki tylko zabrzęczały a rozrusznik...
Człowieku co mają świece(no chyba, że mają zwarcie, w co wątpię) do słabego kręcenia rozrusznika, to samo tyczy się czujników(przepływka itd) Wymienisz cały silnik po częściach i dalej nie będzie kręcił, czytasz co się do ciebie pisze???
Dla powątpiewających napiszę, że obecnie testuję takie fabryczne urządzonko na sobie, tzn na autach. Renault Master zimny silnik, nie kręci rozrusznik, podłączenie urządzenia naładowanego w 55%/, efekt- kręci, ale nie zapali, zbyt mała prędkość obrotowa. Wąskim gardłem są krokodylki, słaby, punktowy docisk. Ducato 2,3JTD nie kręci, podłączenie urządzenia,...
słabo kręci słabo kręci rozrusznik renault rozrusznik słabo kręci
zasilacz kodak pralka zdjęcie blatu integra otwarty brama
moduł bluetooth moduł bluetooth
Demontaż zamka bagażnika Opel Insignia Combi po liftingu Onkyo TX-SR606 Video Firmware for Q8085 Issues