Obwód recyrkulacji spalin niema nic do odpalania, jedynie do mocy silnika, bez świec powinien zapalić przy tej temp, sprawdź w parametrach ciśnienie rail na pompie i na listwie.
Sterownik masz pod maską przy akumulatorze. Gdzie zrobisz odcięcie to już musisz sam zdecydować.
Witam, Mam problem z Renault Thalią. Po sczytaniu błędów wychodzi błąd obu tylnych kół - problem magnetyczny. Błędy, po skasowaniu na krótki czas jest ok, ale problem znów wraca.
Sprawdź czy pierwsza sonda działa - może została uszkodzona przy wycinaniu katalizatora lub została zamontowana w zły miejscu po jego wycięciu. Odczytaj błędy ze sterownika silnika - przyczyna może być zupełnie inna.
Potrzebny jest program,bo sam kabel to lipa.Francuzy często mają uszkodzenia z których bedziesz sie śmiał.Program i kabel i można czytać błędy.
stacyjka albo błędy imo
gdzie sprawdzałeś przewody ???? przy ecu abs ?
Clip to sonda diagnostyczna dedykowana do Renault. Tylko ona jest wiarygodna w 100% a Ty pokazałeś błędy z jakiegoś testera.
Jakie błędy zarejestrował sterownik silnika?
To , że błędów nie ma (a pewności co do tego również nie ma, bo nie wszystkie błędy powodują zaświecenie "MIL") nie ma znaczenia, wprawny diagnosta po ocenie parametrów prezentowanych przez sterownik silnika jest w stanie ocenić przyczynę usterki. Więc błędy to nie wszystko. Pierwszą moją sugestią byłby zawór EGR, ale bez rzetelnej diagnostyki to wróżenie...
Prawdopodobnie należy wejść w tryb serwisowy zegarów i skasować błędy (ja miałem podobnie w scenicu 1) Aby wejść do trybu serwisowego zegarów należy przytrzymać przycisk komputera przy dźwigni wycieraczek i przycisk resetowania przebiegu przez 3 sekundy. Zegary wejdą w tryb serwisowy gdzie możemy sprawdzić: - spalanie chwilowe w litrach/godzinę (np....
Jakie błędy? Jakie ciśnienie na szynie w czasie rozruchu? Wynik próby przelewowej?
A czy w sterowniku są jakiekolwiek błędy? Kolega nas nie poinformował, czy w ogóle była diagnostyka komputerowa.
luknogal - to przełączanie jak koledzy wcześniej pisali może wynikać z jakiejś funkcji włączonej w sofcie od gazu lub jakiś problemów. Trzeba zerknąć do kompa od gazu i popatrzeć na włączone funkcje a w diagnostyce sprawdzić błędy. Powodzenia.
renówki bez problemu robie Gutmanem Maga Macs 50 idzie wszystko i błędy w pełni pokrywaja sie z przyrządem serwisowym reno
Tak, układy elektryczne w Renault są tak zawodne, że w Airbagu po ustąpieniu usterki kontrolka sama gaśnie po ponownym włączeniu zapłonu. Błędy w pamięci sterownika zostają.
Witam kolegów. Szwagrowski kupił sobie autko jak wyżej i montowałem mu radyjko . Był spalony bezpiecznik, wymieniłem na nowy i po wymianie zaświeciła się kontrolka SERV i świeci się cały czas "aż w oko kłuje". Dodam jeszcze że autko jest z 2007 roku ma przejechane 83000 rozrząd jeszcze nie zmieniony olej i filtry też do wymiany.Proszę o szybką odpowiedź...
Możesz, rezystor ok. 2,5 ohm,
Michał 74, całe po południe szukałem specyfikacji itp do silnika niby ma typ D4F i nic. Mam tylko instrukcje obsługi . Znalazłem świece o ile to te a szczelina ??? Ustawiona fabrycznie ??? https://france-car.com.pl/p/1/1255/4x-sw...
Do tej pory błąd nie powrócił przejechane kilka tyś km.
Najgorsze jest to że mają Clipy biorą kasę i kasują błędy. Dodano po 10 Pierwszy raz to byłem u mechanika miał Clipa zawór wyczyscił błąd skasował i doradził że jak się to powtórzy to zawór wytrzyścić wtyczkę wyjąć i tak jeżdżić.
Wstaw screeny z ustawień jeszcze, skasuj błędy i wstaw nowy screen. Ogólnie ciśnienie to masz mega niskie jak na moje oko, ponad 1 bar powinnno być a nie tak niskie. Instalacja dużo ma nalatane? Trzeba by w ustawieniach sprawdzić robocze ciśnienie bo jak to będzie za niskie to nie ma opcji działania na gazie.
No raczej praktycznie każda renówka tak ma Lepiej mi powiedz dlaczego wtryski mi nie podają paliwa skoro rozrząd jest ok a na listwie cr w momencie "kręcenia" jest zadane cisnienie (4.1mpa) i nie ma żadnego błędu ?
Tam między pedałem a przepustnicą nie ma żadnych kabli, sterowanie czysto mechaniczne przez linkę. Czym czytane błędy bo jak jakimś szajsem to nie ma dziwne. Sam podpinałem z ciekawości st6000 i mam brak zapłonu cylinder3, nie do usunięcia a silnik lata jak marzenie, na clipie żadnej usterki
po przejechaniu 500km ten sam błąd wyskoczył...
Witam! Mam na warsztacie upartą francuzke Przyjechał martwy z wywalonym immobiliserem wyczyscilem mu kluczyki odczytał je ponownie i teraz wyskakuje mi błąd DF001 o opisie alarm nie odświerzony (computer/watchdog not refreshed) autko kilka razy odpaliło ale po odłączeniu akumlatora było dokładnie to samo
Ad 1.Zapytaj w salonie jaki alarm(klient powinien dostać nazwę chociaż) ale nie stawiam na seo tylko cobre lub metę zależnie od regionu(mogą być też inne).Ad 2.Raczej kable.Ad 3.Z tego co się orientuję to tylko grupa WV ma tak że na allegro za parę złotych ze złącza wyłączysz alarm.Ad 4 Błędy powinny być aczkolwiek może strata zasilania je kasuje.Ad...
Witam Kolegów. Wepnę się tutaj w stary temat aby nie robić zamieszania z nowym. Pytań mam kilka: pierwsze - gdzie w nowej thalii rok 2010 silnik 1.4 16V 100KM, znajduje się złącze diagnostyczne i czy jest wbudowane na sztywno w jakiś element czy "wisi" na przewodach? Pytanie drugie, czy po zrobienie przerwy w pętli immo (jako jedno z zabezpieczeń) wywali...
Stan wtryskiwaczy według mnie jest dobry. Mają co prawda jakieś 60tyś przebiegu, ale patrząc na ich czas i równość pracy bym je wykluczył. Mają tez nowe przewody wlotowe do silnika. Mogę je rozkręcić i poczyścić, ale gdyby wtryski były złe to raczej auto by szarpało i wgl się dusiło, mocy troche brakowalo i błędy by wyskoczyły w komputerze STAGA. Jest...
Mierząc oporność jego: 230Ω. Kontrola instalacji. Odczyt czy został zapisany błąd w wtrysku
Sorry. Poprawiam się. Thalia 1.4 8V (2004r) z gazem. Zarówno na gazie jak i benzynie zachowanie takie same. Przed podłączeniem do DDT2000 wyczyściłem przepustnicę i krokowy, sprawdzałem przewody (jeden ciśnienia wymieniłem) Mogłem coś źle zrobić albo pominąć. Odpinałem klemę minus i czekałem aż się włączy wentylator. Auto gaśnie na wolnych obrotach...
Od układu wtryskowego po któryś z czujników - bez podpięcia pod komputer i odczytania błędów nic nie wymyślisz raczej.
Byłem na garażu ale wiele nie zrobiłem to auto córki .Podpiąłem Clipa odczytałem błędy . Jest DF 101. Potem 1 DEF -W Dolnej granicy .Przelewów ani wymiany cewki nie robiłem bo auto było potrzebne do jazdy .Co o tym myślicie .Parę miesiecy temu robiłem przelewy było około 6 ml na wtrysk .Zaworki oryginały. Dodano po 4 Mam Clipa przelewy ok 6ml .Silnik...
Problem rozwiązany. Dla zainteresowanych podaję ,że po wymianie sondy problem zniknął. Przejechałem po wymianie sondy ok. 2 tys km i jest OK
Może to wtryski padły albo elektrozawor a jaki błąd. Dalej proponuje zmianę gazownika.
Nie lepiej najpierw odczytać błędy, a później zastanawiać się co one oznaczają? Zresztą w linku są opisane kody. Przecież na tym to polega. Jaki jest sens zastanawiać się jaki kod mogła by mieć taka czy inna usterka, a dopiero potem sprawdzić kody. Szukałem kodów do astry, ale wszystkie linki wygasły, znalazłem tylko tego linka którego ktoś podrzucił...
renault thalia 1,4 8v 2003r
Mam taki właśnie samochód-na zimnym silniku gaśnie(oczywiście na benzynie),po rozgrzaniu nie gasnie ale falują wolne obroty-wyczyściłem przepustnice troche sie poprawiło ale dalej na zimnym gaśnie. Byłem u dwóch mechaników,podłączyli komputer i nie wykazuje żadnych błędów. Co jeszcze można sprawdzić?
Wychodził błąd .Czysciłem go bo nie domykał się.Sprawdzane Clipem .
Dzięki za odpowiedź, ile może taka diagnostyka za kosztować i gdzie ją mogę zrobić? Dodam jeszcze, że pewnego razu poczekałem aż kontrolki zaczną się palić, podpiąłem moduł pod obd2, zainstalowałem aplikację na telefonie lecz nie wykazał żadnych błędów...
Sprawdzony DDT2000. O klimie to wiem bo mam nieszczelność. Wyszło parę błędów ale nie rozumiem o jaki czujnik mu chodzi. Może ktoś pomoże.
Witam po dłuższej nieobecności. Wtryski sprawdzone na przelewy. Jeden trochę za dużo puszczał przelewem więc wymieniony został w nim zaworek przelewowy. Powyższe objawy nie zniknęły. Błąd jaki wyskakuje to spalanie stukowe.
Witam. Mam pewien problem z moim Focusem. Otóż w pewnym momencie podczas jazdy wskazówka obrotmierza oraz prędkości spadła i pojawiła się kontrola "silniczka" który alarmuje o błędzie ( na początku niewiadomo jakim ). Problem jesto o tyle specificzny ponieważ za chwilę powarca do pierwotnego stanu i tak w kółko. Zdarza się czasami że przez parę dni...
NIE, Carot możesz mieć rację bo ja ten myk (dokładałem ABS) robiłem w Thalii a przecież tam jest inna belka. Przepraszam za wprowadzenie w błąd.
Jak zapłon wypada na wolnych a na wysokich jest lepiej, i auto ma itd moc itd, to by świadczyło np o dziurze w dolocie. NIe napisałeś nic o kodach ani o tym czy wypada na konkretnym garze czy na wszystkich. Błąd jaki popełniłeś to nie zwrócenie uwagi na grzałki czy też poczekanie na rozgrzanie sondy. Może być też tak że tylna sonda została "wymazana"...
Jeśli nie jest to ISA to nic samo się nie koryguje. Autokalibracja to tylko wstępne ustawienie. Sterownik rejestruje każde połączenie, więc gazownik i tak będzie wiedział, że się logowałeś do centralki, nie ważne co robiłeś, zawsze możesz zapisać ustawienia i później do nich wrócić... Tutaj albo po OBD (FT) albo po mapach, tylko z uwagi na niesprawność...
Jednak na 99% to świece. Zobaczę po ich wymianie czy na 100% edit: Okazało się, że świece były popalone - ale to że kontrolka świeciła to uszkodzony wtrysk. Błąd już został skasowany z komputera. Teraz pytanie czy takim wtrysku można jeszcze trochę pojeździć czy należy go jak najszybciej wymienić - jakie to będą koszta?
Bóg raczy wiedzieć, być może pracują w zbyt wysokiej temperaturze i izolacja nie wytrzymuje albo mają zbyt „chudą” izolację dla wysokich napięć. Jeździłem przez 10 lat Clio z silnikiem 1,4 16V i oryginalne cewki Sagema sypnęły się momentalnie, więc zmieniłem też na Sagema, ale podobno już poprawione przez producenta (zapewnienia ASO). Nie...
Witam, Bardzo proszę o poradę, za co następne byście się "wzieli" Problem z pojawiającą się migająca kontrolka usterki silnika. Objawy-wypadanie zapłonu, praca na jednym cylindrze. Występowanie zimny silnik około 20 sekund po odpaleniu, czas trwania od minuty do pięciu minut aż do momentu zagrzania silnika. Szarpanie oraz nierówna praca. Po tym czasie...
Dziękuję za odpowiedź. Dziś byłem na mieście no i oczywiście zgasł na światłach. Po chwili odpalił ale po kilkuset metrach znowu zaczęło go dusić, obroty zaczęły wirowac i zgasł. Odpalił dopiero po 2 godzinach ale dojechałem tylko do najbliższego parkingu i zostawiłem go tam do wieczora aby nie musiał stać w korkach. Dodano po 6 Na komputerze byłem...
Witam. Mam problem jak w temacie z ruszaniem na zimnym silniku. Problemy zaczęły się po zamontowaniu instalacji gazowej STAG 4 . Rano po odpaleniu zimnego silnika nie da się ruszyć bo gaśnie. Odpala bez problemu, jednak przy próbie dodania gazu zaczyna się dławić. Instalacja sprawdzana kilkukrotnie przez warsztat który ją zamontował , podmieniane wszystkie...
renault thalia thalia renault renault instrukcja renault thalia
wspomaga pompa skoda z18xe wymiana silnika wieczna bateria
briggs stratton nierówna praca skuter elektryczny
Naprawa taśmy z połączeniami grafitowymi: metody i materiały Mikrofon do zestawu głośnomówiącego RNEG BE6427 Citroen C4