Przecież listwa z wtryskami wchodzi w kolektor a nie w głowicę. Pomiędzy kolektorem a głowicą powinno być uszczelnienie. Jak montujesz listwę na kolektorze to każdy wtryskiwacz ma oring który uszczelnia go od spodu w kolektorze ssącym.
Poszukaj silniczek krokowy, możesz zobaczyć czy jak wypniesz kostkę to coś się zmieni i możesz jeszcze spróbować wypiąć kostkę w przepływomierzu czy będzie jakaś reakcja.
Może kanały powietrzne zabrudzone ,dlatego nie pracuje jak powinien .Miałem ostatnio ten sam problem wymiana krokowca nie pomogła,mimo,że wykazało jego błąd ,dopiero czyszczenie dało efekt i na starym krokowcu obroty wróciły do normy.
Człowieku całe szczęście że ci w paliwie nie odpala, przecież mógłbyś go spalić i jeszcze tobie krzywda by się stała. Moja rada - wyprowadź go z tego paliwa, umyj, wysusz i dopiero spróbuj odpalać. Tak z ciekawości to do jakiej wysokości zanurzyłeś go w paliwie ?
Za wysokie obroty
mam problem Renault Scenic 98 silnik 1.6 , silnik wchodzi na wysokie obroty , wymieniony silnik krokowy , przepustnica, wszystkie wężyki powietrza i jest bez zmian dalej chodzi na wysokich obrotach macie jakieś pomysły ?
Może być wina mycia silnika, sprawdź kostkę komputera wtrysku, a co do tych mas to nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Masa silnika jest koło miarki oleju - na wsporniku alternatora. Proszę o poprawienie pisowni, wielkich liter oraz znaków interpunkcyjnych.
Podepnij clip Np. wężyk przy dolocie
Jest jakaś szansa na pomoc ?
Jeszcze raz pisze lewe powietrze to wysokie obroty a nie niskie.
Bardziej przwdopodobye że to czujnik tęperatury silnika uszkodzony dając stałą oporność dla tęperatury ok 40 stopni (brak podwyższonych obrotów dla zimnego, za wysokie obroty na ciepłym)
Zapaliła mi się kontrolka z prawej strony, pomarańczowy kwadracik z zygzakiem w środku i podwyższyły się obroty. Auto renault megane scenic rok 1998, benzyna lpg , silnik 1.6.
Rozumiem że po wymianie dokonałeś adaptacji nastawnika biegu jałowego ( silnika krokowego) za pomocą testera . Czy pozostałe elementy przynależne do zespołu przepustnicy są czyste- wolne od mazi często spotykanej jako produkt uboczny działania odmy. Sprawdż działanie map -sensora.
obroty ma ustawione na 750 Jak? Jakie obroty widzi sterownik?
Czy masz takie zegary? http://obrazki.elektroda.net/39_11758333...
Mam problem,samochód podczas jazdy wskoczył na wysokie obroty i tak zostało,czasem wcześniej już się tak zachowywał,ale to przechodziło.Co jest przyczyną?
[i] albo [*]
Odchodzimy od tematu, próby przelewowej się nie zrobi, to ustaliliśmy. W czym może być jeszcze problem. Silnik chodzi równo, sondy też wydają się być w porządku. Przychodzi mi jeszcze do głowy przepustnica, ale silnik chodzi równo i ma w miarę równe obroty.
nie ma LPG , teraz zauważyłem że spalanie wzrosło, prawie dwukrotnie
witam Kolego jeżeli wentylator się nie włącza to na ciepłym obiegu robi się duże ciśnienie czynika, czujnik ciśnienia wychwytuje małe ,duże ciśnienie i włącza lub wyłąncza sprężarkę. Proponował bym sprawdzić wentylator i oczywiście ciśnienia pracy czynika na wysokich obrotach.
No lekko za wysokie ale ja bym nie panikował, obrotomierz to nie sprzęt pomiarowy ;) jakkolwiek by to nie brzmiało, trzeba by podpiąć kompa i sprawdzić co widzą czujniki. (temp, obroty, silnik krokowy).
Myślisz że to pompa wysokiego ciśnienia?
Zabrudzenie przepustnicy i silnika krokowego daje objawy destabilizacji obrotów tj.pływania. Wyczyść w/wymienione,jeśli to nie pomoże,będziemy zastanawiać się dalej.
POMOCY!! Dzisiaj kupiłem samochód Renault Scenic 1.9 tdi. Po przejechaniu ok 60 km samochód dostał bardzo wysokich falujących obrotów i kopci na czarno. Co mam zrobic?
Odkąd mam samochód to do niej nie zaglądałem.
Walczyłem z podobnym przypadkiem po gaziarzach. Pocięli nie te przewody co trzeba, poskręcali byle jak i zaizolowali tak że prawie nie było widać ingerencji.
Mam pytanie skrzynia dp0 jezdziłem z podłączonym kompem ponieważ skrzynia zgłaszała błąd sprawdzałem przełączanie zaworów i wszystko jest w porządku zastanawia mnie tylko ciśnienie oleju. Czy ciśnienie pomiędzy 3 a 6 barów (6 barów jest przy wysokich obrotach). Przy normalnej jeździe mam w granicach 3.. Czy takie wachanie to normalne?
Hmnnn Moja szklana kula mówi że instalacja LPG to II gen. Że były strzały gazu, mówi. Więc pewnie masz uszkodzony MAP. Choć z fusów czytam że masz jednak sekwencje, i dlatego takie wysokie obroty że ci czujnik temp. cieczy szwankuje. Sprawdzić musisz już sam.
ta kontrolka oznacza że występuje błąd/nieprawidłowość w ukł zas silnika sterownik silnika jest w stanie zdiagnozować i zapamiętać kilkadziesiąt różnych błędów i sygnalizuje to kontrolką, tak więc jeśli kontrolka się zapaliła to trzeba pojechać "na komputer" żeby się dowiedzieć gdzie szukać usterki
Witam mam problem z Renault Megane scenic 1.6 16V 1999r 116 tys. km gdy auto stoi nocą na mrozie i je odpalę rano to o obroty biegu jałowo sięgają 2000tys. ( choć z informacji prducęta wynika że sterowni może zwiększać obroty biegu jałowego do 2.500obr/ min). Dopiero po przejechaniu ok 3km obr. b. jał. zaczynają spadać stopniowo do 850obr/min, silnik...
Przyczyną możliwe że było wymieszanie castrola z mobilem
Dzięki Panowie za pomoc. Po zmierzeniu myślałem że altek jest dobry jeżeli napiecie jest wysokie i stabilne ale już wszystko jasne.
Nie tak już było kiedyś tylko teraz się nasiliło, przy normalnej jeździe to od czasu do czasu po jakąś górkę na wolnych obrotach a wysokim biegu się to dzieje
Witam i pytam. Miałem problem z obrotami jałowymi, auto i na beznynie i na gazie gasło po wrzuceniu jałowego. Wymieniłem silnik krokowy, przy okazji czujnik temperatury bo momentami tracił styk. Pojawił się tym razem taki problem - obroty na jałowym sięgają 1600/1700 gdy auto jest ciepłe. Na zimnym pracuje tak jak powinien. Z czasem w trakcie jazdy,...
Żaden nie działał prawidłowo, auto odpalało ale wysokie obroty lub szarpało podczas jazdy dopiero emulator i wsad pod niego załatwił sprawę.
Obroty jałowe to znaczy wolne obroty silnika czyli takie gdzie silnik pracuje bez dodawania gazu. Teraz rozumiem z tym kasowaniem liczników wygląda to na uszkodzenie elektroniczne samego licznika. Zimne luty lub uszkodzona pamięć i przy niskiej temperaturze się resetuje. Akumulatory nie zamarzają - elektrolit w nich ma zbyt wysokie stężenie by zamarzł...
Zaworu na pompie , na pracującym. Dodano po 4 Zauważyłem także że przy lekkim wcisnieciu gazu silnik wkręci się do 3 tys obrotów i chodzi w miarę rowno wtedy ciśnienie paliwa spada i oscyluje w okolicy 150 bar według skanera .
mam jeszcze jednego scenica 1.6 z gazem, starszy jest i na gazie ma wiekszego kopa niz ten 16v... ciezko sie zbiera, na wysokich obrotach zaczyna dopiero lapac i odczuwa sie trzoche to 16v... ;]
Popraw styki potencjometru przepustnicy nie pomogło ... Dodano po 1 Pewnie pompa paliwa ma całkiem dość. Bez diagnostyki można sobie wróżyć... tylko jak już się silnik rozkręci to chodzi na wysokich obrotach nie brakuje mu paliwa więc chyba pompa odpada ...
tak odpowietrzyłem samochód normalnie odpala tak jak zawsze lecz kontrolki nadal się świecą a przy wyższych obrotach podczas jazdy gaśnie silnik.
Dokończę temat. Problem leżał po stronie elektrycznej pompki paliwa i śmieci w baku. Zamykam temat.
Witam. Wiem, że podobne tematy były już wałkowane ale żaden nie rozwiązał mojego problemu. Posiadam scenica 1,6 z silnikiem k4m. Przy zakupie auta za granicą na zimnym było delikatne szarpanie, na ciepłym ustawało. Pomyślałem, że może cewka lub świece. Błędów zero, świece wymienione, bez zmian, cewki wymienione i również bez poprawy. Posiadam inny taki...
Witam. Często przyczyną jest już ztwardniała membrana w reduktorze . Inną przyczyną bywa smoła pogazowa jaka potrafi osadzić się na dyszy regulacyjnej. Wolnych obrotów. Niekture reduktory mają takie coś. I po pewnym czasie wszystko wraca do normy. Ale czasem trzeba przeregulować wolne obroty na nowo. Niestety gaz jest kapryśny. I właśnie to często się...
Witam Mam Scenica 2.0 16v 2001 na wolnych obrotach miałem duże klekotanie silnika tak jakby był to diesel,a na wysokich powyżej 2000tys obr. praca normalna. Dziś wymieniłem koło zmiennych faz rozrządu w Scenicu 2.0 16v i wszystko znikło silnika prawie nie słychać .Mam nadzieje że moja wypowiedź się komuś przyda,pozdrawiam
Witam Więc tak zastosowałem dodatkową butelkę i zamontowałem wg schematu znalezionego na elektrodzie, i okazało się że co chwile następuje bąblowanie w zbiorniczku, czyli uszczelka pod głowicą. Zdecydowałem się na wymianę uszczelki i ewidentnie była walnięta przy 4 cylindrze, po planowaniu już jest wszystko OK ale problem gaśnięcia i obrotów pozostał...
Panowie pomóżcie zakupiłem Megane scenic 1998 r z 2.0 gaz 114 km problem był z obrotami a mianowcie albo mial za wysokie albo w ogóle gasi na gazie i na bedzynie to samo auto stoi u mechanika podpieli komuper błędu nie pokazuje no i nie wiedzą gdzie szukać. Pomoże ktoś doradzi?
Witam jestem od wczoraj nowym posiadaczem Scenica 2000r 1.9DTI 98KM I mam takie zapytanie przy 100km/h mam 3 tys obrotów przy 120 mam ponad 4tys, 130 km/h to sie boje jechać, ostatnio miałem Carisme z 97r z silnikiem Renault i przy 120km/h miałem 3 tys obrotów tylko sobie mruczał a tutaj straszny hałas wycie i boje sie jechać powyżej 120km/h bo strach...
Witam. Posiadam Renault Scenic ll z silnikiem 1.5 dci podczas bardzej dynamicznej jazdy zapala się kontrolka stop oraz wyświetla komunikat "injection fault".Po podłączeniu komputera wyrzucilo 3 błędy : DF053 Funkcja regulacji ciśnienia w rampie - Na poziomie maksimum Funkcja ciśnienia w rampie - Wysoki przepływ prądu powyżej maksymalnego Funkcja ciśnienia...
Witam wszystkich. Trafił mi się Scenic z 2000r z silnikiem 1.6 16v. Problemem jaki był to bardzo wysokie obroty biegu jałowego (1800-2500). Wymiana wszystkich zużytych uszczelnień kolektora ssącego załatwiła problem wysokich obrotów. Powstał natomiast następny problem - brak wolnych obrotów. Gaśnie od razu po odpaleniu, trzeba wcisnąć gaz i trzymać...
Witam wszystkich, mam problem z sceniciem, chyba poszło Turbo i auto wkreciło się na bardzo wysokie obroty, właściciel nie wiedział co zrobić i czekał aż auto samo zgaśnie. Chciałbym sprawdzić silnik co się stało. Chciałem zacząć od demontażu Turbo. Ma ktoś pomysł jak je wyjąć ? Jest za silnikiem :)
Witam, mam problem z moim RX4. Mianowicie, gdy w czasie jazdy dam na luz, obroty zaczynają mi falować od 500 do 2000. Przestają falować, gdy samochód się zatrzyma. Po zatrzymaniu samochodu obroty są stałe, ale za wysokie gdyż utrzymują się na poziomie 1500 obr. Co może być przyczyną, samochód tak samo się zachowuje niezależnie czy jest na benzynie czy...
U mnie potencjometr wymieniony(przed wymianą obroty falowały) i sprawdzony, żadnych przerw w działaniu. Diagnoza to najprawdopodobniej komputer do wymiany, po wyczyszczeniu styków nie wskakuje już na wysokie obroty, błąd nadal się pojawia i wtedy nie ma mocy ale tylko do osągnięcia 2,5 tys obrotów, powyżej chodzi jak burza... Po podpięciu dalejnic nie...
sprawdź przewód gumowy który idzie do przepustnicy od takiego sterownika obok on steruje powietrzem robienia do mieszanki, jeśli będziesz miał tam jakąś dziurke to sprężania dobrego nie bedzie tylko na wysokich obrotach będzie ok, ja miałem coś podobnego i byłem na komp. to wykazał czujnik temp i obwód przepustnicy, a podobne objawy miałem, chyba że...
Witam Serdecznie posiadam samochód marki Renault Scenic 1.9 cdi 2000 r. Otóż mam taki problem z dmuchawą klimatyzacji czytałem dużo postów ale nic nie znalazłem co by mogło mi znacznie pomóc Zacząłem od wymiany wentylatora nie zadziałało później przeczytałem o rezystorze napięcia wentylatora kupiłem nowy wymieniłem ale też nie pomogło .... Więc spróbowałem...
Witam, Renault Megane Scenic 1.6 16V (silnik K4M), grudzień 1999 (model przejściowy). Czasami, ale nie zawsze, pojawia się dokuczliwy objaw: na luzie obroty spadają do ok 600obr/.min, silnikiem trochę szarpie. Gdy dodam gazu (ale nie do końca) - wszystko przez chwilę jest OK, potem obroty zaczynają powoli spadać, silnik tak jakby zaczyna powoli dusić...
Podczas ruszania na 1 szarpie Jak ruszasz z wyższych obrotów to przestaje szarpać?
Witam,wczoraj postanowiłem zaryzykować i kupiłem nowy regulator ciśnienia BOSCH cena dość wysoka 410 zł za takie maleństwo ale za to efekt powalający dzięki waszej pomocy autko ożyło i śmiga jak nowe,wszystkim za pomoc i zainteresowaniem moim problemem z autkiem dziękuję i należy się wam zimny browarek,jeszcze raz dziękuję i zamykam temat.Pozdrawiam
Witam. Od dłuższego czasu w moim Scenicu przy dodawaniu gazu (w jeździe) samochód szarpnie, zapalają się kontrolki STOP , CHECK , "żółta kontrolka z silnikiem" obroty spadają, i po kilku sekundach kontrolki gasną obroty wzrastają, i samochód jedzie normalnie. Nasila się to przy gwałtownym przyspieszaniu i przy jeździe na wysoki biegu z niższą prędkością....
Witajcie, zmagam się z dolegliwością Renault Scenic I ph II 1.6 16v (K4M). Silnik z elektroniczną przepustnicą! Dokładniej: 1. Auto ma za niskie wolne obroty, po wciśnięciu gazu silnik reaguje leniwie, po czym od 2 tys. obrotów ładnie wchodzi wyżej. 2. Po zdjęciu nogi z gazu obroty spadają niebezpiecznie nisko (w granice 500), czasami auto gaśnie. 3....
Witam, w autku renault scenic 1.9 dTi 1999r (po lifcie) Padł rozrząd w samochodzie jednak mechanik wszystko naprawił silnik pracuje równo (rozrząd dobrze ustawiony) jednak pojawił się problem tj. po chwili jazdy (po przejechaniu ok 500 metrów) jednak jest to zależne od jazdy, jak się cały czas trzyma go na dość wysokich obrotach (od 2,5 tys obr/min)...
Padła mi turbina. Wysokie obroty do 6000 ,zgasiłem na biegu trwało to około max 1 min. Po wyciągnięciu bagnetu minimalnie na końcówce był jeszcze olej. w przewodach i w turbinie też był olej.Wymieniłem turbinę wyczyściłem wszystkie rurki, miskę olejową wymieniłem smoka z pompą . Wymieniłem i ustawiłem rozrząd bo 1 ząbek był na pasku wyrwany. Był kolega...
witam mam problem z moim sceniciem1.6 16v. z instalacja gazowa sekwencyjna. byłem juz u 6 elektromechaników i nic nie zrobili. objawy; na bardzo zimnym silniku auto wchodzi na obroty nawet do 3 tys. po rozpoczeciu jazdy obroty lekko spadaja ale faluja 1.5 tys do 2tys. po zatrzymaniu sie przestaje falować, ale są wysokie. po zagrzaniu objawy znikaja...
Witam. Dość pilnie potrzebuje pomocy. Zima w pełni, a w aucie nie działa prawidłowo nawiew. Działa na 1 na 2 i 4, na trojce się wyłącza. Do tego bardzo słabo grzeje mimo ze przekręcony na full. Czytałem trochę ze może to być 'zamulenie' nagrzewnicy lub zapowietrzenie układu. Linka sprawdzona i wydaje się ok. Sprawa pilna bo właściciel chce jechać wkrótce...
Od dwóch tygodni mam objawy, których do tej pory nie miałem. Dotyczą one sytuacji tylko i wyłącznie na ciepłym silniku po przejechaniu kilkunastu kilometrów. Zaczyna się od tego, że pojawia się delikatne wycie na niskich obrotach do 2000, a po zatrzymaniu silnik zaczyna szrpać. Po kilku minutach uspokaja się. Nadmienię także, że gdy rozgrzewam silnik...
A wiec tak zaczynając od początku mam scenica 1 2,0 8v rok 98 benzyna +gaz! Problem mam taki ze silni delikatnie drży ale trzyma obroty na biegu jałowym w czasie jazdy gaz w podłogę i nic prawie żadnej reakcji szczególnie na biegu 4 i 5 auto ma ciężko osiągnąć 130km/h !przy jeździe np. 100km/h nacisnę sprzęgło auto zgaśnie jak i na pb i lpg! W aucie...
nie wiem mechanik teraz probuje przestawic o jeden zabek pasek rozrzadu .. nie wiem czemu to ma słuzyć ... objawy sa nastepujace: silnik nie ma nadal mocy i podczas przyspieszania w pewnym momencie jak by była ale pozniej jak sie przyspieszy lub zwolni to jest to samo. wina turbiny tez została wykluczona wtrysków również bo przełożyli z laguny II i...
Mam takiego Scenica, tyle że w manualu (6 biegów), a instalacja LPG była montowana w warsztacie w 2012r. Instalacja AG Auto-Gaz Centrum. Spalanie mam takie same jak Ty, tyle że mój styl jazdy ma raczej niewiele wspólnego ze spokojnym. Raczej używam wysokich obrotów, a schemat jazdy od ruszenia wygląda zwykle tak: 1->2->3 ->6 lub 1->2->3->4->6. Piątki...
Witam szanowne grono po kilku latach mojej nieobecności. Poszukuję porady. Sam już nie mam pomysłu. Chodzi o Scenica 2 z 2007r. Siedzi w nim alternator ze złączem COM. Gdy zauważyłem problem z rozruchem rano to standardowo woltomierz w łapki. Po nocy marne 12,1 V. Odpał i nagle napięcie w instalacji 15,2V niezależnie od obciążenia. I obrotów. Podejrzenie...
Akurat takiego Granda się pozbyłem, a miałem go od 2011. Z uwag: - nie miał problemów z elektryką (z wyjątkiem pękniętego kabelka od opuszczania szyby w drzwiach kierowcy); - co 3-4 lata należy wymieniać linki od elektrycznego ręcznego. Zestaw linek do dostania na Allegro za jakieś 250-300; samodzielna wymiana 45 min poziom trudności 2 (filmik na YT)....
Trzeba by podłączyć pod Clipa i sprawdzić ile dmucha turbo itp., ogólnie parametry podejrzeć.
W tamtym założyłem chyba dysze 1,8 do hana najmniejsze jakie były dostępne bo gazownik dał jakoś za duże. Czy jakoś tak, możliwe, że tamten silnik miał mniejszą moc a ja pokręciłem i było to 90KM ? Ze screenu wynika, że można by coś zwiększyć na 2,2 Dysze muszą być jak największe - wielkość ogranicza tylko minimalny czas otwarcia wtryskiwacza gazowego...
(at)manio123 >sterownik ma zerowe korekcja jak gaz ma 45 *C w którym miejscu to widzisz ?, bo jedyne co mi przychodzi do głowy, że przy temp gazu 30st. różnica czasów wtrysku lpg i benzyny jest identyczna, a przy 40 stopniach różnica wynosi 5%. rozumiem, że głównym problem tego parownika jest brak możliwości obniżenia ciśnienia a co za tym idzie wydłużenia...
Witam, Silnik przy probie odpalenia kreci rozrusznikiem, lapie na ulamek sekundy i znowu kreci przez kilka sekund, az go automatyka nie rozlaczy (przycisk Start/Stop). Uzycie pompki odpowietrzajacej uklad paliwowy tloczy paliwo do pompy wysokiego cisnienia, wiec filtr raczej nie zapchany. Diagnostyka komputerowa wykazuje blad 340, tj. "obwod wzorcowy...
Niekiedy skapnie nie duża ilość oleju na korektor i wtedy trochę śmierdzi Uszczelka głowicy jest poniżej kolektora, więc wyciek jest chyba spod pokrywy rozrządu. Pojawia się przy wyższych obrotach, więc podejrzewałbym niedrożną odmę. Oczyścić i jeździć dalej.
Witam Kupiłem niedawno Renault Megan Scenic z 1998r silnik 1,6 8v benzyna gaz. Mój problem: Auto gdy jest zimne nie chce wejść na obroty i gaśnie na gazie ale to mały problem większym i dziwnym problemem jest to że gdy jest już ciepły i go zapale po chwili obroty wchodzą samoczynnie na 3-4,5 tys. przepustnica wyczyszczona silniczek krokowy nowy o takich...
Kolego diodabg - to autor napisał o wymianie alternatora a chodziło pewnie faktycznie o KZF może mechanik użył innej tajemniczej nazwy. KZF włącza się przy wyższych obrotach, tu problem jest na małych.. Pozdr. J.
Witam wszystkich jestem tu nowy, ale mam podobny problem jak kolega, więc nie zakładam nowego tematu. Mianowicie mam lagunę II 1,9 dci 120 KM, którą 13 odebrałem z warsztatu, gdyż stała tam z powodu zapalającej się kontrolki świec żarowych, jednakże błędu nie udało się naprawić, choć elektronicznie już jest wszystko w porządku, nie ma żadnych błędów....
1. Diesel niby mało pali ale i tak taniej wyjdzie benzyna + LPG, o ile stare silniki diesla były bardzo niezawodne to obecne nowoczesne konstrukcję już do takich nie należą, silnik będzie sie kręcił ale na pewno wcześniej padnie turbo,pompa paliwa, wtryski, filtry FAP/DPF i podobne, na szczęscie w tym budrzecie nie stanowi to dla ciebie problemu :),...
Witam. Mam pytanie do osób które kiedyś miały do czynienia z instalacją II generacji OMVL-ECON (chodzi mi głównie o emulator sondy lambda wraz z silniczkiem krokowym). Zdjęcia identycznej instalacji: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3... Instalację musze doprowadzić do sensownej używalności, mianowicie ktoś kiedyś z niewiedzy wywalił m.in przewód...
To napiszę może objawy: 1. Terkot podczas ruszania, bez znaczenia czy na kołach prostych, czy skręconych. Sprzedawca mówi, że to tłumik rezonuje, to dźwięk, jakby suchy liść wsadzić w szprychy. Dźwięk jest i jak ruszam na samym sprzęgle, i jak dynamiczniej na wysokich obrotach. Popukałem ręką w tłumik i nic a nic w nim nie dzwoni. Z reguły to od razu...
Poziom pytań zadawanych przez Ciebie wskazuje na to, że nie masz o tym pojęcia. Masz prawidłowo działającą instalację i chcesz w niej grzebać na oślep. Forum jest po to, żeby się uczyć, ale odradzałbym na instalacji gazowej. Po pierwsze przy złym składzie mieszanki - za dużo powietrza wypalają się gniazda zaworów (uszkodzenie silnika). Typowe oszczędzanie...
Wymieniłem tranzystor na IRFP2907PBF Tranzystor N-MOSFET 75V 177A 330W TO247AC - jak widać zdecydowanie wyższe parametry pracy jak oryginał no i dmuchawa chodzi raczej na takich samych obrotach. Zobaczymy jak długo.
regulatorem ciśnienia paliwa - teraz nie pali sie wcale, to sie dzieje spradycznie Ale : 3 mies.temu była dziwna sytuacja.. stałam w kolejce do ronda, po wrzuceniu 1-ki i ruszeniu,przy próbie dodania gazu stracił moc, słychac było pisk, potem swąd.. czuc było na zewnatrz i w kabinie..po redukcji biegu dopiero ruszył.. dlugo nic sie nie działo az do...
Modele to sprawa gustu, ale silniki np citroena/peugeota 1,8 125KM, 2,0 138KM mogę polecic jako udane i dobrze współpracujące z LPG. Miałem duże auto typu van z 2,0 i spalanie średnie wychodziło 12l LPG. Przez 70 tys km silnik ( prawidłowo obsługiwany) nie generował żadnych problemów mimo przebiegu 300kkm. To samo jest z 1,8 125KM. Nowszy 1,6 120KM...
Nie rozumie dlaczego usunąłeś moją sugestię. Mam ten sam model i rocznik auta i przerobiłem przypadek świecącej kontrolki o której piszesz. Właśnie pęknięty przewód o którym wspominałem był (u mnie) przyczyną zapalenia kontrolki. A obroty na jałowym biegu w momencie zapalenia kontrolki nie są trochę wyższe? ale co tam... pewnie i tak usuniesz..... Pozdrawiam
Mam Renault Scenic 1999 rok dci gdy dodaje gazu to w pewnym momencie nie wchodzi na obrot i obroty spadają do 1500 dopiero gdy wcisnę gaz drugi raz to jedzie normalnie jakby się nic nie działo ale gdy zmieniam bieg na wyższy robi się tak samo.Prosze pomóżcie bo nie wiem co robić?
Witam mam problem z samochodem jak w temacie od paru dni po zagrzaniu silnika w pewnym momencie traci on moc i tak jakby paliwa nie dostawał, gaśnie a czasami załapie i strzeli z rury i jedzie dalej (czasami jak gaśnie to trzeba kilka razy kręcić a jak już złapie to po przejechaniu kilkuset metrów to samo), dzieje się tak przy wyższych obrotach. dodam...
Witam Moim problemem jest zanikanie ładowania w Renault Scenic 1.9 DCI. Przy pewnym zakresie wyższych obrotów silnika zapala się kontrolka od ładowania. Można też zauważyć po przygasających światłach, że w momencie zapalenia się kontrolki zanika ładowanie. Zanikanie jest nie regularne. Zaniki pojawiają się czasami przy większych, czasami przy mniejszych...
Temperatura paliwa wyższa niż 50st.C , obroty silnika około 3000obr/min , ciśnienie paliwa 500-550 bar. Wartośc przelewu nie może być większa niż 50ml na wtryskiwacz . (moja pomyłka wcześniej :cry: ).
Jeśli chodzi o wtryski to na powrocie szło powietrze tylko wtryski były sprawdzane i nie leją, a powietrze puściłem na powrót do baku czyli obszedłem filtr paliwa. Jeżeli silnik gaśnie nieoczekiwanie, to jest albo gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w zasobniku (7 - rys. poniżej) (system Common Rail ), albo gwałtowny wzrost . Komputer sterujący "wyczuwa"...
Witam, ostatnio przy drobnej naprawie prędkościomierza (nie wiem, czy ma to jakiś związek) zaczął dość mocno wyciekać płyn chłodniczy za silnikiem. Im wyższe obroty, tym mocniej ucieka. Na zgaszonym silniku problem nie występuje. Zastanawiam się, jaki przewód mógłby to spowodować i gdzie konkretnie się znajduje. Proszę o pomoc.
O dziwo dzisiaj autko odpaliło, ale silnik nie pracował jak powinien. Dławił się jak mu dodawałem gazu. I znowu powtórka z rozrywki to znaczy że znowu go kilka krotnie prze gazowałem i na wyższych obrotach usłyszałem jak by strzelił delikatnie w wydech i silnik odzyskał moc ale ciekawe na jak długo. Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.
W Scenicu można było zamontować większe koło zębate 5 biegu, może w Lalce też da radę?
Witam kupiłem auto pierwszy raz Renault Megane Scenic 1.6 16V 2000r. automat i miałem od samego początku problem z silnikiem. Małe obroty czasem wyższe od 500 do 2000 obrotów na postoju. Dzisiaj sprawdziłem Cewki wcześniej jak wyciagałem wtyczki od Cewek to na pierwszej i ostatniej auto gasło, a na drugiej i trzeciej chodził na niższych obrotach. Dzisiaj...
Renault Megane Scenic 1.6 16v. Samochód posiada instalacje gazową. Na niskich obrotach tylko na benzynie dławi się i to tylko na pierwszym i drugim biegu, na wyższych biegach i na jałowym wkręca się normalnie, tak do 2 tys. obrotów, wyżej jest okej. Podkreślam, że na gazie nie ma problemów. Sonda wymieniona, katalizator wycięty, wtryski podają, pompa...
witam i jaktam wam wyszło z tą laguną 1,9dti mam taki sam problem i wymieniony czujnik na wale raz pali raz nie prąd na zawór idzie a niepali, (spostrzegłem ze obrotomierz pokazuje w czasie rozruchu od 4 do 5 tyś obr/min i na programie diagnostycznym pokazuje to samo MM) przewody od czujnika do ecu ok błędy sygnał z koła zamachowego i immo pozdrawiam...
Laguna II z końca produkcji z silnikiem 2,0 lub 2,0T. Dobra blacha , bardzo komfortowy, bezpieczny i bardzo dobre, trwałe silniki do gazu. Dobre to te silniki owszem były, ale jak miały przebiegi poniżej 400 kkm. Na forum laguny fani tego modelu przekonują, żeby odpuścić szukanie, bo nic z silnikiem 2.0 Turbo w dobrym stanie się nie znajdzie, a jeśli...
Mechanicy których odwiedziłem obstawiali akumulator (wykluczyłem podłączając mój akumulator do samochodu dostawczego z silnikiem Diesla i odpalił na zimnym silniku), rozrusznik (wymieniłem i nie pomogło) a teraz pompe. ... i co ciekawe po podpięciu"matki tzn. stacji rozruchowej" samochód odpala co sugeruje problem z elektryką ale chyba nie koniecznie...
No dzięki za jakieś info.ale może napisz normalnym językiem. Nie wiem co to sztangi itp.rozwin to trochę proszę o co chodzi Dodano po 40 Nie kopci raczej, po wymianie silnika zrobiłem ze 3,5 km i nie wiem jaki on jest.bagnet ?on nie wypada.ale czuć ze ducha tylko czy to normalnie ,mało czy dużo. Nie wiem.A co do mocy nie wiem czym różni się zawór sterujący...
wysoki obrót scenic renault wysoki obrót wysoki obrót renault
wymiana matrycy aparat ekspres krups ea9000 pompa paliwa peugeot
mikrofalówka przestała grzać wzmacniacz janka
Napinacz łańcucha VW 1.8T – działanie, objawy uszkodzeń, typowe usterki, VVT, AUM, BAM Koło magnesowe do kosiarki Niteo Tools LW0087-16 – gdzie kupić, zamienniki Loncin/Zongshen