skoro dokupiona blokada jest mechanicznie sprawna wystarczy wyczyścić eeprom i podłaczyć . Jesteś pewien, że w nowych renówkach nie trzeba dopisywać blokad clipem online?
Jeśli zdechło ITC to ustaw na 12 stopni
Masa wiązki układu zapłonowo/wtryskowego
Witam. Zapłon można regulować na pompie wtryskowej, Jeżeli po zluzowaniu trzech śrub delikatnie przechylisz pompę w kierunku do silnika to przyspieszysz zapłon zaś w drugą stronę od silnika to go opóźnisz. Z mojego doświadczenia podejrzewam że masz za wczesny zapłon, albo motor bierze olej czyli ma słabą kompresję . Może też być popękana głowica. Powodzenia.
Jeśli masz pozycję auto to masz światła do jazdy dziennej. Samochód przełącza na mijania jak się zrobi ciemno. Włączy prąd do żarówki przy 14,5V albo i więcej (renault mają jakiś dziwny algorytm że czasem napięcie może być ponad 15V) i wtedy żarówka na starcie pobierze większy prąd niż zwykle, zadziała jak bezpiecznik i się spali. Jeździj na mijania...
Zegary się podświetlają i działają ikonki od kierunkowskazów, świateł mijania i drogowyc Te kontrolki nie potrzebują stałego plusa którym zasilane są zegary, leci do nich masa zasilania i plus w momencie załączenia któregokolwiek światła. Pin 1 w złączu zielonym to plus stały (z tego samego bezpiecznika co zasilania złącze OBD), Pin 2 to zapłon
Migająca szybko - zapłon właczony immo włączone Migająca woln0- zapłon wyłaczony immo wyłaczone
swiece, wtryski, pompa, zapłon
Załącz kilka razy zapłon nim odpalisz
Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby włączyć zapłon bez silnika pod maską. Druga opcja-zdemontować moduł z silnika i podać zasilanie bezpośrednio na piny silnika
skoro na pych pali, to nie wina alarmu. Po podłączeniu aku, pilotem rozbroić alarm. W dalszej kolejności w razie potrzeby kliknąć pilotem plip, no i zapalić auto. Gdy nie ma zapłonu sprawdzić stan naładowania aku, kostkę stacyjki, masy i klemy. Co blokuje Ci ten dodatkowy alarm? Gdy jest zapłon a nie kręci rozrusznik to tam by trzeba zajrzeć.
W środku auta, raczej załącz zapłon i kontrolką sobie sprawdzaj.
Procedura volvo; Przekręć kluczyk pięć razy do położenia jazdy za piątym razem pozostaw włączony zapłon kierunkowskazy świecą się naciśnij przycisk w pilocie kierunkowskazy zgasną na około 1 sekundę aby pokazać że przyjęto nowy zdalny sterownik. Poprawiłem. ArturAVS.
po powrocie centralny zamek już nie działał i kontrolka od immo pali się ciągłym światłem.nie działa również wewnętrzne zamykanie wszystkich drzwi,a gdy wduszam je kontrolka od immo świeci mocniejszym światłem,lecz nadal ciągłym.powinna migac.akumulator dobry(naładowany).centralnie widać,ze iimo odcina zapłon i nie chce odpalic,silnik kreci,lecz wiadomo(bezskutecznie)....
Kupiłem kluczyk na allegro dopasowany po nr VIN. I Chciał bym go sparować z moim samochodem. Czemu się to nie udaje wejść do funkcji Mobilajzer w tym komputerze skoro jest taka funkcja? Czy coś robię źle? Samochód jest na zapłonie bo komputer kazał włączyć zapłon po chwili komunikat że się nie udało jak na wyżej zamieszczonym obrazku. Chyba musi być...
Tak, jest zapłon, nie słychać odgłosów rozrusznika, jak wciskam ,,start", to włącza się radio, światła i dalej nie startuje.
Jak zapłon wypada na wolnych a na wysokich jest lepiej, i auto ma itd moc itd, to by świadczyło np o dziurze w dolocie. NIe napisałeś nic o kodach ani o tym czy wypada na konkretnym garze czy na wszystkich. Błąd jaki popełniłeś to nie zwrócenie uwagi na grzałki czy też poczekanie na rozgrzanie sondy. Może być też tak że tylna sonda została "wymazana"...
Kluczyk "odbija" z pozycji rozruch do pozycji zapłon ? , bo wszystko wskazuje na to, że pękła sprężyna w stacyjce i jechałeś z włączonym rozrusznikiem, czyli go zniszczyłeś
Odpalać kodem można w nieskończoność, ale trzeba go za każdym razem wklepać. Włączasz zapłon i przytrzymujesz przycisk od centralnego w aucie licząc mignięcia kontrolki od immo. Cyfra po cyfrze. Tu na forum są opisy przyuczania kluczyków.
Zapłon stały (plus po zapłonie) włączysz wrzucając jakiś bieg plus hamulec plus naciśnięcie przycisku, działa na jakieś 20 minut? Drugi sposób, wyciągasz kartę, dusisz guzik zamknięcia na karcie (tak aby radio zgasło i blokada kierownicy się aktywowała, przy otwartych drzwiach) wkładasz kartę i dusisz tylko przycisk start stop i trzymasz go jakieś 5...
Wciśnij i trzymaj guzik resetu licznika, jednocześnie włącz zapłon i nadal trzymaj wciśnięty reset. Powinien się uruchomić test wskaźników. Zapalą się wszystkie kontrolki a obrotomierz i prędkościomierz co sekundę zmieniają wskazanie. Będziesz wiedział czy awaria deski czy gdzieś dalej. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
skoro kontrolki przygasają podczas próby uruchomienia to gdzieś nie do końca kontaktują grube plusy lub masy. Włącz zapłon i podaj sterowanie bezpośrednio na rozrusznik i sprawdź czy odpali.
Sprawdzam więc pompę i przy podaniu prądu bezpośrednio z akumulatora, pompa pracuje normalnie bez problemów, cichutko czyli pompa dobra, zasilanie w przekaźniku jest, dodam że wskaźnik paliwa działa i prąd dochodzi do kostki przy pompie z przekaźnika - sprawdzone na kostce przy pompie. Gdzie jest masa lub na jaki pin do sterownika idzie uziemienie...
Nie pamiętam dokładnie bo od wielu lat nie mam premiumek ( to fajne auta były), ale musisz zdaje się przekręcić zapłon i przycisnąć klawisz odpowietrzania przez jakiś czas i dopiero odpalić. Ale z tego co pamiętam u mnie to oznaczało problemy z zasilaniem w paliwo ( nieszczelne połączenia, filtry, itp.). Masz jakieś inne objawy?
Jest skuteczna ale warunek to zwykle włączony zapłon i znajomość poprawnego kodu, bez niego zablokujesz na amen. SławeK
Cześć , 1. Zapłon on 2. Zapłon off 3. Przytrzymujesz cps do momentu przestrzelenia zamków dioda od blokady rozruchu świeci przez kilka sekund w tym czasie naciskaj przycisk na plipie . Jeżeli Ci nie załapie kluczyka , podpięcie pod Clipa . Wysterowanie Clipem i musi załapać jeżeli kluczyk sprawny i odbiornik Pozdrawiam
włącz zapłon i radyjko ,czekaj cierpliwie godzinkę a radyjko powinno pozwolić ponownie wpisać kod pozd.
Jeżeli dzienne masz podłączone tak jak trzeba , podpinasz moduł po zapłonie a wyjście na sterowanie cewek przekaźników jeden do pozycyjnych drugi do mijania w twoim przypadku wystarczą zwykłe przekaźniki zwierne. Zasada działania włączasz zapłon palą się dzienne ,zadziała czujnik zapala pozycyjne i mijania razem i gasną dzienne prościej się nie da tego...
ja mam taka instrukcje wcisnac i przytrzymac przycisk ten pod obrotomierzem (lewy) włączyc zapłon trzymac przycisk az kontrolka z kluczem pezstanie migac i zacznie swiecic ciagle pokazuje sie 10000 zwolnic przycisk wyłaczyc zapłon daj znac czy pomogło tak przynajmiej robi sie w safranie po 93 moze i w tym zadziała
tzn niekoniecznie z "dziewiętnastki"... oby miał zapłon z kopułką, a nie cewką z czterema wyjściami WN. chyba że chcesz się bawic w przerzucanie głowicy ze starego na blok nowego silnika..:)
A po co ci znaki? Zdejmujesz kopułkę i patrzysz w którą strone kręci się palec (obracasz wałem). Ustawiasz zapłon w pierwszym garze i w kolejności (zgodnie z obrotem palca) zakładasz przewody. Chłopie, to podstawy, to przedszkole przedszkola!
Po otwarciu drzwi oświetlenie wewnątrz gaśnie po ok.10 min co jest normalne ale jednocześnie zapala się lampka w bagażniku a tak być nie powinno. Odnośnie zapalania się jednocześnie lampki w bagażniku i podsufitce to tak ma być . Jest to podłączone do jednego wyjścia prądowego w UCH Nie jest normalne, powinna zgasnąć po kilkunastu sekundach. Milejow...
Czekaj cierpliwie na włączonym aż pozwoli wpisać kod , zapłon w aucie też musi być włączony. I daruj sobie mądre rady typu : ;) Lodówka , zamrażarka , opalarka , suszarka one są tak samo prawdziwe i skuteczne jak porady typu włożyć pod tramwaj lub pociąg a ostatecznie pod TIRa ;)
Witam wszystkich i liczę na pomoc w kwestii immobilizera w Renault kangoo silnik 1.4 benzyna z 2000 roku.Próbowałem znaleźć odpowiedź, ale nie ma takiego przypadku jak mój. Otóż od pewnego czasu immo sporadycznie nie pozwalało zapalić silnika ( migała szybko kontrolka).Początkowo zdarzało się to rzadko (raz na kilka miesięcy), później częściej.Zauważyłem,...
Witam, jakiś czas temu zauważyłem, że nie blokuje mi się (nie hamuje) tylne lewe koło hamulca ręcznego, prawe działa. W grudniu 2018 r, został wymieniony cały elektryczny hamulec (używany), i nowe linki, wszystko działało, ale jakiś miesiąc znajomy spostrzegł że prawe tylne koło podczas ruszania bardzie jakby blokuje, później puszcza hamulec, niż lewe....
Mam problem z odpaleniem auta. Zamykanie z karty działa normalnie. Akumulator nowy. Jak włożę kartę to słychać jakby jakiś przekaźnik pod deską i działa tylko dmuchawa, żadne kontrolki się nie zapalają w liczniku. Sprawdziłem już wszystkie bezpieczniki w komorze silnika i w środku, są ok. Podmieniłem już inny sterownik silnika, moduł uch w środku, blokadę...
Czyli w BNS jest jak jak w czytnikach BMW i Renault - tak samo jest w MFD VW - mi się zdarzyło przerwać w BMW (podczas wgrywania znajomy odpalił auto) - trzeba wyjąć CD i włożyć soft serwisowy v27 lub v17 i wstaje. Renault Carminat ma podobnie - raz padła - słaby akumulator i po ręcznym wyjęciu CD i ponownym wrzucie na naładowanym akumulatorze poszło...
O ile dobrze zrozumiałem chodzi o orginalny nadajnik.Ważne który rok przed 98 podczerwień po 98 radiówka(w obu przypadkach nie ma żadnej regulacji itp.nadajnik jest zestrojony z skrzynką połączeń.W pierwszej wersji jest możliwość rozsynchronizowania plipa(bo tak nazywa się nadajnik w renault)po około 1000 naciśnięć bez kontaktu z centralką (spowodowane...
Jakie radio? Napięcia pomierzone?
Witam kolego! Ten czujnik temperatury jest w większości wkręcony w głowicę przy termostacie ( koniec silnka ) lub w głowicę też okolice termostatu Podaj jeszcze czy ten czujnik ma jedo wyście na kostkę czy dwa piny? Bo możesz to sam sprawdzić na tzw. krótko poprzes próbówkę samochodową na 12 V podpinasz jeden kabelek do masy drugi z probówki do wejścia...
Czyli wykręcić cały moduł do którego przymocowany jest silnik krokowy, to będzie to silnik i przepustnica, tak?? A co z wtyczką od silnika krokowego, bo gdy ją wyciągnę to od razu pojawią się błędy w komputerze i trzeba będzie go przeprogramować - jest jakaś metoda? A co do czyszczenia, to pryskać WD 40 i wycierać czy tylko spryskać i gdzie wewnątrz??...
Odpinałem juz kostke od włacznika nic sie nie zmieniło Dziwne jest tez to ze pracuja nawawet jak zapłon jest wyłączony
Jak wypada na wolnych to jesteś o tyle w dobrej sytuacji że możesz zapiąć oscyloskop i wyłapać czy to zapłon czy wtryski. Tylko tak bo już powymieniałeś za dużo. Jeszcze przy lewiźnie w dolocie też by wypadał na wolnych ale MAP na to nie wskazuje. Jeszcze zwróć uwagę na korekty.
Witam! Mam pytanie odnośnie zapłonu.Mam Renault Lagune 1.8 RT i chciałem troche przyspieszyć jej zapłon(tak z czystej ciekawości) by zobaczyć jaki da to efekt no i może ktoś mi powie gdzie szukać tej regulacji bo nie wiem czy przestawia się to w sposób mechaniczny (typu 3 śrubki) czy z elektronoką trzeba się pobawić.No niby proste jest cewka kopułka...
Jest proste obejscie immobilazera. na pi 29 sterownika silnika dajesz po zaplonie 12v i wszystko dziala. Pozdrawiam.
Odpinałem sterownik silnika żadnego rezultatu to nie dało ponowie pytanie może jest jakis bezpiecznik czy stycznik odpowiadający za włączanie i wyłączanie zapłonu ?
1. Włączyć zapłon 2. Wybrać w komputerze pokładowym stronę dotyczącą wymiany oleju 3. Nacisnąć i przytrzymać naciśnięty jeden z przycisków komputera pokładowego 4. Wskazanie przeglądu miga i wraca do wartości wyjściowej 5. Zwolnić przycisk kasowania
Witam sprawa wygląda tak że jak włącze światła postojowe i nacisnę hamulec to włącza się zapłon mimo iż nie ma kluczyka w stacyjce. Odpale silnik , stoję na światłach i trzymam hamulec i wyjmuje kluczyk i auto wciąż pracuje. Co to może być ?
Przede wszystkim zachowa ostrożność nie manipuluj przy niczym przy włączonym zapłonie . Jeśli chcesz odkręcić odłączyć sterownik wyłącz zapłon i odepnij akumulator . Jeśli na włączonym zapłonie sterownik upadnie albo czymś w niego mocno stukniesz możesz być świadkiem głośnego BUM ! .
Witam a miał ktoś przypadek świecącego całego lewego wyświetlacza. Palą się wszystkie elementy 100%. Zdarza się to tak ok dwa.razy dziennie. Zapłon wyłączony, włączony i działa normalnie. Brak zimnych lutów. Rezystory kondensatory ktoś wymieniał.
zapłon renault renault przekaźnik zapłon renault wypadać zapłon
pilot chassis wieczny dioda wymiana licznik scenic scenic
czujnik temperatury spalin czujnik temperatury spalin
Klawisze dostępu w Dynabook Satellite Pro C50-H-10D – opis funkcji F1-F12, Fn, BIOS Sterownik do 1.9 TDI: Zwiększenie mocy z 90 KM do 120 KM