Witam. Pod klapą są duże bezpieczniki. Napewno poszedł jeden z nich. Pozdrawiam. :wink:
W międzyczasie znalałem że zwarcie do masy ktorego nie powinno być jest pomiędzy kostka R212 (rodzielnia bezpieczników w silniku) a elektrozaworem kompresora. Zabieram się dzisiaj do szukania np przetartego przewodu, a tu ... zwarcia już nie ma. Ręce opadają. Pewnie znowu się zewrze w najmniej odpowiednim momencie.
Czas na wymianę akumulatora...
Sprawdź drobnice np. kondensatory
Warto zacząć od sprawdzenia bezpieczników.
Witaj. Najlepiej zadzwoń gzie zamontowali stracisz mniej czasu niż na szukanie. Jeśli prze drążku, to jet możliwość taka, iż w momencie przełączania biegów stycznik od wstecznego na chwilę gdzieś zewrze styki i wtedy wystarczy go trochę wyregulować lub ustawić inaczej. Pozdrawiam
Zegary się podświetlają i działają ikonki od kierunkowskazów, świateł mijania i drogowyc Te kontrolki nie potrzebują stałego plusa którym zasilane są zegary, leci do nich masa zasilania i plus w momencie załączenia któregokolwiek światła. Pin 1 w złączu zielonym to plus stały (z tego samego bezpiecznika co zasilania złącze OBD), Pin 2 to zapłon
To niech teraz go zewrze skad pewnos ze dziala w ta strone jak myslimy
Bezpieczniki zostały zmienione To ile ich było ? Napięcie zasilające do radia dochodzi ? Przeważnie powinny być dwa.
Zimne luty bądź przy naprawie coś uszkodziłeś/zwarłeś.
Jeszcze jedna kwestia aku ołowiowe jest bezpieczniejsze jak zewrze cele pada aku i tyle. Jak to samo stanie z li-ion lub przeładujesz superkondesator to raczej masz już po całym samochodzie.
Poprostu podłącz sobie zasilanie wtryskiwaczy przez przekaznik a przekaznik wysteruj przełącznikiem gaz/benzyna . Jak załączysz gaz przekaznik odetnie zasilanie do wtryskiwaczy a jak przełączysz na benzyne przekaznik sie zewrze i wtryskiwacze będą pracować .
Witam, jeżeli w lampie tylnej jest żarówka dwuwłóknowa (stop i pozycja) to mogło dojść do zwarcia pomiędzy włóknami.
Na 1 - podajesz +12V, 2- masa, styki 3,4 - NC, 3,5 NO. Bez zasilania 3,4 zwarte, po podaniu 12V - 3,5 zwarte.
Sprawdź bezpieczniki, a jak z tym sobie nie radzisz, to oddaj auto do warsztatu.
Prawa szyba jest sterowana poprzez przelacznik lewych drzwi jesli on prawidlowo nie zewrze stykow nie wysterujesz ta szyba. Sprawdz dokladnie czy na prawej stronie masz w przelaczniku masz poprawne zasilanie. Pozdrawiam
Zwarcie w instalacji.
No to jak tak jest rzeczywiście ,to trzeba szukać we wiązce. Nikt ci nie powie gdzie.
Witam. Posiadam renault grand epsace 4 3.0 dci i od pewnego czasu auto nie chce odpalic. Jak wl zaplon to pali sie kontrolka na czerwono i pisze stop.podejrzewam ze robi gdzies zwarcie prosze o pomoc . Z góry dziękuje 912981
Jaki model rok produkcji ? raczej szukał bym złej masy lub połączeń plusa przy akumulatorze
sprawdź masy które są przykręcone do lewej górnej śruby zderzaka. Pozdro
Błędy sugerują, że nie masz świec żarowych, bo sterownik ma zwarcie.
Dolutuj p dodatkowy rzewód masowy do obsady masowej
Może być zwarta wiązka w przelotce lewych drzwi.
Stojan ma prawdopodobnie zwarcie do masy. P
Jak płyn zejdzie poniżej elektrod to obwód będzię otwarty Też będzie działać. Brak płynu rozłączy cewkę przekaźnika, zewrze styki i włączy brzęczyk. Zasada jest prosta, już teraz sobie poradzisz. :)
Jeśli pokazuje max to wygląda że jest zwarcie do masy.
Aż tak źle z tymi chińczykami? - miał być najlepszy model. - 189$. No to pięknie - mam mu to odesłać znowu?
Do sterowania Blaupunktem jest potrzebny interface ( mam taki na zbyciu ) ponieważ sterowanie Blaupunktów jest impulsowe a sterowanie Renault zwarcie z oporem. Nowy interfece w Blaupunkcie to około 80 Euro
Bezpiecznik 2 Komputer UCH Czytnik kart chipowych 10A Te dwa duże pod maskę Bezpiecznik 18 Przedział pasażerski 1 70A Bezpiecznik 21 Odłączenie odbioru elektrycznego Przedział pasażerski 2 60A
Jak w innym aucie będzie tak samo radził bym rozebrać sprzęt i poszukać przepalonych ścieżek- w okolicy końcówki mocy oraz cinch
Więc tak, nie wiem który, bo nie miałem nigdy Laguny. Ale napiszę Ci, jak ja sprawdzam aby mieć 100% pewności. Wyciągam taki przekaźnik i trzymam w ręku. Potem kładę w inne miejsce. Miernik/żarówka w rękę i wkładam w miejsce styków cewki kabelki, mam do tego celu samce. Przykładowo włączasz zapłon, i tam gdzie powinien cyknąć przekaźnik to zapala się...
Zobacz czy masz funkcję resetu po zwarciu żarówki.
Zwarcie może robić moduł ecas.
Zamiast miernikiem, można próbówką "samochodową" sprawdzić.. Nawet żarówką ok. 5W/12V na przewodzie.. ;)
Sprawdź stan świec..... odłącz każdą i sprawdź...tylko nie miernikiem....i napisz czy wszystkie uszkodzone lub może któraś dobra...
Wymień bezpiecznik, usuń zwarcie i będzie ok ?
Grala opisał Ci książkowo co i jak. masz na 99% usterkę "opornicy" czyli zwarty główny tranzystor. Układ jest taki - od plusa po zapłonie do silnika wentylatora, z silnika wentylatora do modułu PWM (opornica), z modułu do masy. To był oczywiście opis kabli prądowych. Sterujące lub sterujący z modułu PWM do panela sterowania. Usterkę którą opisujesz...
Witam Zrobiłem zwarcie na kostce iso z radia. Bezpiecznik od radia pod kierownicą jest okej. Wymieniłem go na wszelki wypadek i nadal jest to samo. Brak napięcia na radiu. Radio 100% sprawne. Po wsadzeniu innego, to samo. Brak zasilania. Gdzie szukać przepalonego bezpiecznika ?
AQ może kolega LENIWIWC_PL sprawdzi co dzieje się z alternatorem w sensie elektrycznym. Czyli czy aby przypadkiem nie ma zwarcia lub podobnych przypadłości.
zmierzyć sieć multimetrem i szukać zwarcia.
Wymiana rezystora.
Sprawdziłem i nie było zwarcia do masy na wtyczkach czujników i czujnikach. Faktycznie niektóre plusy zwierają się w ECM po podpięciu wtyczki chyba z przewodami sygnałowymi czujników i początkowo myślałem, że to zwarcie.
wiązka do zbadania, poszukać czy nie ma zwarcia
Napisałem Tobie czego potrzebujesz. Masz rozsypany wsad.
Witam masa wzięta z karoserii oryginalna pod lampą biało brązowy przewód. Masę podłącz do śruby karoserii, a nie pod przewód do lampy. Nie ma zwarcia w przyczepce?
Zwarcie.
Tylko stop jest na tym bezpieczniku,sygnał idzie z zaworu głównego do modułu EBS, odłącz lampy tytlne i kabel naczepy od ciągnika bo sprężynka oże mieć zwarcie we wtyczce.
To sprawdz bezpieczniki na dzien dobry.
Renault Megane 2 2006r. Zwarcie w zapalniczce przestały działać wszystkie nawiewy klima i gniazdo zapalniczki. Przerabiał ktoś ten problem
Zwarcie
Albo zwarcie międzyzwojowe na wirniku.
Tylko chodzi o to że tu raz zapala raz nie światła wsteczne. Tym sposobem da rade sprawdzić ? tam sa 3 piny to które zewrzeć ?
To wskazuje na mechaniczne uszkodzenie, przy wymianie łożyska bez młotka ani rusz. Zmierz na początek rezystancję cewek wtryskiwaczy, coś fizycznie robi ci zwarcie.
Elektrozawór abs, zawór wlotowy, prawa strona, zwarcie.
Witam czy pomoże mi ktoś temat mam że wywala mi bezpiecznik od Radia Renault Kadjar 1.5 DCI czy inne podzespoły mogą być powiązane z radiem że gdzieś się robi zwarcie i wywala bezpiecznik ?
DF056 widzisz co tam jest napisane? STAŁY. Sprawdź wiązkę i zasilania przepływki to na początek. Potem czujnik MAP to samo sprawdzić zasilania i masy. Ogólnie obejrzeć wiązki czy gdzieś nie przetarte itp. Może być też tak że któryś z czujników wymienionych robi zwarcie.
Auto jest zawilgocone wewnątrz? Szyby wewnątrz parują? Z podszybia masz dobry odpływ wody?
Tak, gdzie on jest zamontowany ?
Pokazało kod błędu DF007 AMPLI FM2 - zwarcie z masą
może egr ma zwarcie
Bezpiecznik świateł hamowania, przyczepka robi zwarcie.
Wyłącznik kończenia powrotu w silniczku wycieraczek. Odpowiada on za dokończenie powrotnego ruchu wycieraczki i stanięcie w tym samym miejscu (zwarcie).
Wyciąg go na zewnątrz podważ czymś cienkim i wyciąg kostkę chyba dwa piny jak zewrzesz to może się otworzy to wtedy włącznik do wymiany tylko na otwartej klapie zatrzaśnij rygiel bo tak to nie zadziała
Wisi na tym jeszcze syrena alarmu (wtyczka na podszybiu, koło silnika wycieraczek) oraz moduł sterowania elektrycznie sterowanych foteli(jeśli takowe są to moduł jest chyba pod fotelem kierowcy)- w obu miejscach pojawia się korozja złączy więc może tam...Jeśli nie to zwarcie w instalacji
Klucz taki jak na rysunku u góry. No to wiele wyjaśnia WSZYSTKIM , masz tam podczerwień i pętla nie występuje, więc odczyt KTSem jest nie istotny i zafałszowany lub wybór auta nie właściwy.... Skoro kontrolka immo gaśnie szukaj innej przyczyny....
Witam czujnik abs przednia oś prawe koło zwarcie do masy bądź przerwany obwód
Czujnik temperatury katalizatora Obwód otwarty lub zwarcie do masy
Witam Juz raz mialem z nia problem ale pomoglo wyczyszczenie bezpiecznikow i wszystko bylo ok . Teraz problem jest taki w aucie ciagle delikatnie swieci sie dioda od immo. Immo reaguje prawidlowo - otwiera i zamyka dzwi ale dioda ciagle slabo swieci i nie idzie odpalic auta :/ Wyciagniety ostatni bezpiecznik 60 A powoduje znikniecie swiecenia diody...
masz blokade mostu jak nie masz to i tak jest wyprowadzona wizka i gdzies masz na niej zwarcie.
No to jeszcze daj porządna fotę tego układu nad tym elementem by odczytać oznaczenia. Dodano po 1 Skłaniam się ku temu że to dioda, ma przerwę czy zwarcie?
Czy takie sprawdzanie miało sens ? Nie. Mierzy się prąd, pobierany przez urządzenia i wtedy wyciąga się bezpieczniki, sprawdzając na którym pobór prądu "spadnie", do normalnego poziomu, ba za dużo pobierać może kilka rzeczy.
Może jakieś zwarcie?
Wystarczy że wiązka czujnika ciśnienia ma zwarcie i to samo osiągniesz.Diagnoza na początek .
zamieszczona jest tam fraza "z wyjątkiem wersji bus". Kiepsko. Bez różnicy , bus czy zwykły . Przekaźnik zawsze w tym samym miejscu. Bus ma tylko więcej rożnych przekaźników. po wyciągnięciu podkładek foliowych spod żarówek świateł cofania, nie zaświecają się Wyciągnięcie owego przekaźnika nie powoduje żadnej zauważalnej reakcji w pojeździe Teraz już...
Przerwa pod fotelem
Szukaj zwarcia.
(Rocznik pojazdu)Rozebrałeś puchę ? widać jakieś zwarcie?
Zwarcie na przewodach.
Sprawdziłeś wszystkie bezpieczniki, na kablach nie ma zwarć(nie uszkodziłeś izolacji/zwarłeś czegoś)? Jaki był powód wymiany panela?
Ten 40A w komorze silnika też. Sprawdź przewody w klapie bagażnika (mogą byc przetarte i robić zwarcie).
Sprawdź bezpieczniki . Kable bez izolacji zwarły do masy i pewnie wywaliło zasilanie.
Mozliwe st że stracił masę i dlatego nie działa ? Dodano po 26 Grzebalem pod maską w bezpiecznikach i tam taka niebieska kostka jest osmolona czy może to jak problem dodam że kontrolka od immo przestała świecić
Po pierwsze sprawdź bezpieczniki w samochodzie, czy do radia dochodzą dwa plusy zasilania, czy dobrze wszystko złożyłeś w radiu i nie zrobiłeś gdzieś zwarcia.
Witam .Najprawdopodobniej masz rozrusznik do roboty. Robi zwarcie lub tak duży ma pobór prądu.
Pamiętam że 2 i 3 trzeba zewrzeć,kolorów nie pamiętam.
Powrócił mi błąd -3903- sygnał aktywacji -zwarcie plusa 12- obecny
zrobione - winny, zwarty przekaznik
Podmień akumulator bo jak jest słaby to resetuje zegarek . Popraw masę w prawej lampie .
czyli spalony:)
Teraz samochód "nie świeci" W jakiej kondycji jest teraz sam akumulator , wszystko z nim OK ?
Witam, podczas ładowania akumulatora przekręciłem kluczyk i usłyszałem zwarcie, od tej pory nie świecą się żadne kontrolki w Renault Kangoo Maxi. Mógł się spalić bezpiecznik na plusowej klemie. Z tym, że jeżeli tak jest faktycznie to potrzeba koniecznie zidentyfikować przyczynę zwarcia.
Sprawdź przewody na załamaniu kabiny. Zasilania na sterownikach. Gdzieś masz zwarcie.
Odwiedź jakieś szroty oryginał będzie najlepszy zobacz czy nie masz zwarcia
OK, dziękuję za zainteresowanie . Wszystko mi napisałeś co trzeba , więc w tych rzeczach szukam zwarcia .
Nie powinno tylko plus zwarłeś do masy.
Zmostkuj ?? Zewrzeć je?
Problem rozwiazany :) spadek napiecia na sterowniku do 5v a żeby odpalic silnik potrzw jest napiecie powyżej 9v :) . Problem tkwił w rozruszniku , w rozruszniku był uszkodzony magnez pekniety i robił zwarcie .
Sprawdź włączniki w schowkach w podłodze, może tam się robi jakieś zwarcie.
Odepnij gruby plus od rozrusznika i wciśnij START albo przekręć kluczyk (nie wiadomo czy model II czy I polift bo podałeś dwa roczniki) jak nie upali zabezpieczenia to rozrusznik wali konkretnym zwarciem.
zewrze renault zewrze renault rozrusznik zewrze alternator renault
porównanie string akumulator nożyce marshall footswitch
kosiarka parkside magazyn energii
Vaillant auroSTEP VIH SN 250 i – instrukcja podłączenia, schematy, armatura, czujniki FirstChip chipYC2019 USB2DISK 64GB SanDisk TLC Stuck VID FFFF Recovery with MPTool