W międzyczasie znalałem że zwarcie do masy ktorego nie powinno być jest pomiędzy kostka R212 (rodzielnia bezpieczników w silniku) a elektrozaworem kompresora. Zabieram się dzisiaj do szukania np przetartego przewodu, a tu ... zwarcia już nie ma. Ręce opadają. Pewnie znowu się zewrze w najmniej odpowiednim momencie.
Na 1 - podajesz +12V, 2- masa, styki 3,4 - NC, 3,5 NO. Bez zasilania 3,4 zwarte, po podaniu 12V - 3,5 zwarte.
Zimne luty bądź przy naprawie coś uszkodziłeś/zwarłeś.
Witam. Posiadam renault grand epsace 4 3.0 dci i od pewnego czasu auto nie chce odpalic. Jak wl zaplon to pali sie kontrolka na czerwono i pisze stop.podejrzewam ze robi gdzies zwarcie prosze o pomoc . Z góry dziękuje 912981
Błędy sugerują, że nie masz świec żarowych, bo sterownik ma zwarcie.
Witaj. Najlepiej zadzwoń gzie zamontowali stracisz mniej czasu niż na szukanie. Jeśli prze drążku, to jet możliwość taka, iż w momencie przełączania biegów stycznik od wstecznego na chwilę gdzieś zewrze styki i wtedy wystarczy go trochę wyregulować lub ustawić inaczej. Pozdrawiam
Sprawdziłem i nie było zwarcia do masy na wtyczkach czujników i czujnikach. Faktycznie niektóre plusy zwierają się w ECM po podpięciu wtyczki chyba z przewodami sygnałowymi czujników i początkowo myślałem, że to zwarcie.
Zwarcie w instalacji.
Witam, jeżeli w lampie tylnej jest żarówka dwuwłóknowa (stop i pozycja) to mogło dojść do zwarcia pomiędzy włóknami.
DF056 widzisz co tam jest napisane? STAŁY. Sprawdź wiązkę i zasilania przepływki to na początek. Potem czujnik MAP to samo sprawdzić zasilania i masy. Ogólnie obejrzeć wiązki czy gdzieś nie przetarte itp. Może być też tak że któryś z czujników wymienionych robi zwarcie.
Poprostu podłącz sobie zasilanie wtryskiwaczy przez przekaznik a przekaznik wysteruj przełącznikiem gaz/benzyna . Jak załączysz gaz przekaznik odetnie zasilanie do wtryskiwaczy a jak przełączysz na benzyne przekaznik sie zewrze i wtryskiwacze będą pracować .
Jak w innym aucie będzie tak samo radził bym rozebrać sprzęt i poszukać przepalonych ścieżek- w okolicy końcówki mocy oraz cinch
To niech teraz go zewrze skad pewnos ze dziala w ta strone jak myslimy
To wskazuje na mechaniczne uszkodzenie, przy wymianie łożyska bez młotka ani rusz. Zmierz na początek rezystancję cewek wtryskiwaczy, coś fizycznie robi ci zwarcie.
Zobacz czy masz funkcję resetu po zwarciu żarówki.
wiązka do zbadania, poszukać czy nie ma zwarcia
Jeśli pokazuje max to wygląda że jest zwarcie do masy.
Czas na wymianę akumulatora...
Stojan ma prawdopodobnie zwarcie do masy. P
Elektrozawór abs, zawór wlotowy, prawa strona, zwarcie.
Zwarcie.
Jeszcze jedna kwestia aku ołowiowe jest bezpieczniejsze jak zewrze cele pada aku i tyle. Jak to samo stanie z li-ion lub przeładujesz superkondesator to raczej masz już po całym samochodzie.
Wyłącznik kończenia powrotu w silniczku wycieraczek. Odpowiada on za dokończenie powrotnego ruchu wycieraczki i stanięcie w tym samym miejscu (zwarcie).
Witam. Pod klapą są duże bezpieczniki. Napewno poszedł jeden z nich. Pozdrawiam. :wink:
Zwarcie
Tylko chodzi o to że tu raz zapala raz nie światła wsteczne. Tym sposobem da rade sprawdzić ? tam sa 3 piny to które zewrzeć ?
No to jeszcze daj porządna fotę tego układu nad tym elementem by odczytać oznaczenia. Dodano po 1 Skłaniam się ku temu że to dioda, ma przerwę czy zwarcie?
Może być zwarta wiązka w przelotce lewych drzwi.
Sprawdź drobnice np. kondensatory
Bezpiecznik świateł hamowania, przyczepka robi zwarcie.
może egr ma zwarcie
masz blokade mostu jak nie masz to i tak jest wyprowadzona wizka i gdzies masz na niej zwarcie.
Prawa szyba jest sterowana poprzez przelacznik lewych drzwi jesli on prawidlowo nie zewrze stykow nie wysterujesz ta szyba. Sprawdz dokladnie czy na prawej stronie masz w przelaczniku masz poprawne zasilanie. Pozdrawiam
Witam masa wzięta z karoserii oryginalna pod lampą biało brązowy przewód. Masę podłącz do śruby karoserii, a nie pod przewód do lampy. Nie ma zwarcia w przyczepce?
Zwarcie może robić moduł ecas.
Tylko stop jest na tym bezpieczniku,sygnał idzie z zaworu głównego do modułu EBS, odłącz lampy tytlne i kabel naczepy od ciągnika bo sprężynka oże mieć zwarcie we wtyczce.
Problem rozwiazany :) spadek napiecia na sterowniku do 5v a żeby odpalic silnik potrzw jest napiecie powyżej 9v :) . Problem tkwił w rozruszniku , w rozruszniku był uszkodzony magnez pekniety i robił zwarcie .
Witam mam problem z instalacja elektryczna mianowicie kiedy włączam kierunkowskazy lewy/prawy włączają sie również wycieraczki ...gdzie szukać zwarcia?
Odepnij gruby plus od rozrusznika i wciśnij START albo przekręć kluczyk (nie wiadomo czy model II czy I polift bo podałeś dwa roczniki) jak nie upali zabezpieczenia to rozrusznik wali konkretnym zwarciem.
Ten 40A w komorze silnika też. Sprawdź przewody w klapie bagażnika (mogą byc przetarte i robić zwarcie).
Po pierwsze sprawdź bezpieczniki w samochodzie, czy do radia dochodzą dwa plusy zasilania, czy dobrze wszystko złożyłeś w radiu i nie zrobiłeś gdzieś zwarcia.
AQ może kolega LENIWIWC_PL sprawdzi co dzieje się z alternatorem w sensie elektrycznym. Czyli czy aby przypadkiem nie ma zwarcia lub podobnych przypadłości.
Jesli nagrzewnica jest ciepła to układ nie jest zapowietrzony. Kontrolnie możesz sprawdzic czy jest drożny cienki przewód do zbiorniczka wyrównawczego i czy płyn wraca równym strumieniem. Moim zdaniem przyczyna jest zwarcie.
Może jakieś zwarcie?
(Rocznik pojazdu)Rozebrałeś puchę ? widać jakieś zwarcie?
Szukaj zwarcia.
Sprawdź przewody na załamaniu kabiny. Zasilania na sterownikach. Gdzieś masz zwarcie.
Warto zacząć od sprawdzenia bezpieczników.
OK, dziękuję za zainteresowanie . Wszystko mi napisałeś co trzeba , więc w tych rzeczach szukam zwarcia .
Witam zobacz czy do środka dostaje się woda możliwe,że gdzieś się dostaję i robi zwarcie
Odwiedź jakieś szroty oryginał będzie najlepszy zobacz czy nie masz zwarcia
Sprawdź włączniki w schowkach w podłodze, może tam się robi jakieś zwarcie.
OK, już zrobione. Świece całkowicie padnięte... na jednej nawet zwarcie :/
jak wyżej ale moze jeszcze być ciachniety rozrusznik i robi zwarcie
Pewnie tranzystory mocy w module sterowania obrotami poszły i mają zwarcie.
sprawdziłem przewody wszystkie ok bez czasówki tez pali bezpiecznik ,wychodzi na to ze silnik robi zwarcie
Witam, podczas ładowania akumulatora przekręciłem kluczyk i usłyszałem zwarcie, od tej pory nie świecą się żadne kontrolki w Renault Kangoo Maxi. Mógł się spalić bezpiecznik na plusowej klemie. Z tym, że jeżeli tak jest faktycznie to potrzeba koniecznie zidentyfikować przyczynę zwarcia.
Wisi na tym jeszcze syrena alarmu (wtyczka na podszybiu, koło silnika wycieraczek) oraz moduł sterowania elektrycznie sterowanych foteli(jeśli takowe są to moduł jest chyba pod fotelem kierowcy)- w obu miejscach pojawia się korozja złączy więc może tam...Jeśli nie to zwarcie w instalacji
Jak płyn zejdzie poniżej elektrod to obwód będzię otwarty Też będzie działać. Brak płynu rozłączy cewkę przekaźnika, zewrze styki i włączy brzęczyk. Zasada jest prosta, już teraz sobie poradzisz. :)
Sprawdziłem ponownie bezpieczniki i jednak znalazł się "winny", drugi od góry (15A). Mój syn, jak się okazało, wrzucił parę groszówek do gniazda zapalniczki, które powodowały zwarcie.
Zegary się podświetlają i działają ikonki od kierunkowskazów, świateł mijania i drogowyc Te kontrolki nie potrzebują stałego plusa którym zasilane są zegary, leci do nich masa zasilania i plus w momencie załączenia któregokolwiek światła. Pin 1 w złączu zielonym to plus stały (z tego samego bezpiecznika co zasilania złącze OBD), Pin 2 to zapłon
Albo zwarcie międzyzwojowe na wirniku.
Tak, gdzie on jest zamontowany ?
Tak pod maską czyli sprzęgło klimy wynika z opisów. Dodano po 11 Czy posiada ktoś schemat tych przewodów lub zna najlepszy sposob by zlokalizowac to zwarcie?
Pokazało kod błędu DF007 AMPLI FM2 - zwarcie z masą
Pomiar rezystancji nic nie da. Cewka nie uszkadza się na rozwarcie lub zwarcie.
Immo nie blokuje rozrusznika W modelach od około 2001 było zupełnie inne UCH i w nich immo blokuje rozrusznik, jest przekaźnik rozrusznika. Masz może opis pinów, które należy zewrzeć po założeniu emulatora, aby rozrusznik kręcił? Przekaźnik powinien być w skrzynce pod maską i tam możesz zewrzeć
Witam, może ktoś mi pomoże w ustaleniu, gdzie szukać usterki w skrzyni AL4 DP0 Citroen C3 2002 rok 1.4 benzyna. Problem, jaki mnie dopadł, to skrzynia wchodzi w tryb awaryjny na zimnym silniku. Jak zgaszę i odpalę ponownie, problem znika. Wymieniony olej, elektrozawory. Błąd, jaki odczytałem Diaboxem/Lexią, to: Wyjście elektrozaworu modulacji ciśnienia...
Thalia jest chyba robiona podobnie do Clio a w tym o ile dobrze pamiętam sterowanie wycieraczek idzie przez moduł BSI w kabinie. Odepnij wtyki i zobacz czy jakieś piny nie noszą śladów śniedzi i czy nie robi się gdzieś zwarcie.
Czujnik temperatury katalizatora Obwód otwarty lub zwarcie do masy
Panowie, kolejny raz dobrałem się do skrzynki, wymieniony wcześniej bezpiecznik znowu się spalił. Macie jakieś sugestie co mogę posprawdzać? Gdzieś musi robić się zwarcie...
A co ma do tego opornica jak zasilanie na nią podaje przekaźnik pierwszego biegu wentyla, musiał by być ciągle zwarty?
zrobione - winny, zwarty przekaznik
Według opisu ważne dla załączenia świec są PC= obwód ładowania TCE= czujnik temperatury czy zatem są to obojętne styki ? przerwa czy zwarcie ?
co do poduszek np przód wstawię oporniki w dwie kostki co wchodzą i dalej to samo opór poduszki przód kierowcy zwarcie
zmierzyć sieć multimetrem i szukać zwarcia.
Więc tak, nie wiem który, bo nie miałem nigdy Laguny. Ale napiszę Ci, jak ja sprawdzam aby mieć 100% pewności. Wyciągam taki przekaźnik i trzymam w ręku. Potem kładę w inne miejsce. Miernik/żarówka w rękę i wkładam w miejsce styków cewki kabelki, mam do tego celu samce. Przykładowo włączasz zapłon, i tam gdzie powinien cyknąć przekaźnik to zapala się...
Odłącz centralkę, elektrozawory gazu po koleji. Wkładaj bezpiecznik taki jaki powinien być . Jeśli go nie spali po odłączeniu np centralki wtedy wiesz co jest przyczyną zwarcia....
Problem rozwiązany. Było zwarcie na wiązce przewodów pomiędzy kablem od wtryskiwacza a sterowanie EGR-a. Dodatkowo jeszcze był zepsuty wtryskiwacz, który zepsół się przez zwarcie.
Nie trzeba pruć wiążzek aby znaleźć zwarcie lub przerwe ,wystarczy mierrnik i mieżenie rezystancji. Gdzie można kupić taki miernik? Nie ukrywam, że mając taki sprzęt możnaby zaoszczędzić sporo czasu na szukaniu zwarcia.
Zwarcie na przewodach.
Sprawdzałeś osobiście bo mój kierowca twierdził to samo że są dobre ale na marginesie bezpiecznik sam z siebie się nie przepala musi być jakaś przyczyna u mnie okazał się przekaźnik robił zwarcie.
Witam. W mojej lagunie 2 przepala bezpiecznik f8 od prawych pozycyjnych. Według miernika występuje przejście w samym gnieździe bezpiecznika bez niego włożonego. Na innych gniazdach tak nie ma. Mógłby ktoś udzielić pomocy co może powodować zwarcie w gnieździe bezpiecznika?
Wymień bezpiecznik, usuń zwarcie i będzie ok ?
Witam Usterki które opisałeś ,czyli wysokie obroty i wysokie spalanie raczej są powiązane ze sobą .Proponuję na początku sprawdzenie rzeczywistej temperatury silnika ,czyli termostatu i czujnika temperatury.Następnie sprawdzenie nastawnika biegu jałowego i czujnika położenia przepustnicy. Druga część usterek związana ze światłami to brak masy w tablicy...
Witam czujnik abs przednia oś prawe koło zwarcie do masy bądź przerwany obwód
Nie powinno tylko plus zwarłeś do masy.
Powrócił mi błąd -3903- sygnał aktywacji -zwarcie plusa 12- obecny
Grala opisał Ci książkowo co i jak. masz na 99% usterkę "opornicy" czyli zwarty główny tranzystor. Układ jest taki - od plusa po zapłonie do silnika wentylatora, z silnika wentylatora do modułu PWM (opornica), z modułu do masy. To był oczywiście opis kabli prądowych. Sterujące lub sterujący z modułu PWM do panela sterowania. Usterkę którą opisujesz...
clip w tym przypadku już nie pomoże, Ja bym obstawiał gdzieś zimne luty jednak lub problemy z masą. Ale przypomniałem sobie, że kiedyś miałem taki przypadek z clio, które zgasło i nie chciało odpalić, też choinka na desce i winny okazał się rozrusznik który robił zwarcie
W tym modelu skrzynka z przekaźnikami znajduje siś pod kierownica i pod maska z lewej strony, najlepiej poszukaj kabli od silniczka i podłącz kontrolkę, wyciągaj każdy przekaźnik po kolei i patrz kiedy ta kontrolka zgaśnie, jeśli trafisz na taki to zamień go z innym. Jeśli to nie to to ryć instalacje, zapewne gdzieś zwarcie ;)
problem rozwiązany problemem była instalacja ale najlepsze w kabinie okolice popielniczki zwarcie przewodów
Zwarty stojan.
Jeżeli chodzi o światło szukaj zwarcia, sprawdź masę.
Oczywiście mój nie miał tych opcji co w drzwiach zakupionych... Jak nie ma opcji to na pewno nie będą działały poprawnie. ...ale sterowanie działa a po włączeniu świateł wyłącza się?! To czysty przypadek... Na pewno źle podłączyłeś, albo jest gdzieś zwarcie..
a turbina ma czujnik kopiowania? bo one często zwarcie robiły
Wystarczy że wiązka czujnika ciśnienia ma zwarcie i to samo osiągniesz.Diagnoza na początek .
Sprawdziłeś wszystkie bezpieczniki, na kablach nie ma zwarć(nie uszkodziłeś izolacji/zwarłeś czegoś)? Jaki był powód wymiany panela?
z ta woda to tez mysle ze przez antene albo przez szyber dach, ale nie jestem pewnien czy da sie to wysuszyc jezeli zaszlo jakies zwarcie to lipa:/ jutro zadzwonie do serwisu po pin i sprobuje nastroic, a czy da sie jakos sprawdzicz czy ta plytka dziala jak nalezy czy jest w niej zwarcie?
Sprawdź bezpieczniki . Kable bez izolacji zwarły do masy i pewnie wywaliło zasilanie.
renault zewrze zewrze renault rozrusznik zewrze alternator renault
modernizacja linii napowietrznej honda civic sterownik schemat przekaźnik zakłócenia
roomster schemat elektrozawór zmywarki ariston
Elektryka w drzwiach nie działa po odłączeniu modułu komfortu w Passat B5 1.9 TDI Check Engine w skuterze Junak 103 - przyczyny i diagnostyka