Tylko chodzi o to że tu raz zapala raz nie światła wsteczne. Tym sposobem da rade sprawdzić ? tam sa 3 piny to które zewrzeć ?
Witam. Pod klapą są duże bezpieczniki. Napewno poszedł jeden z nich. Pozdrawiam. :wink:
Czas na wymianę akumulatora...
Zmostkuj ?? Zewrzeć je?
Pamiętam że 2 i 3 trzeba zewrzeć,kolorów nie pamiętam.
Sprawdź drobnice np. kondensatory
Warto zacząć od sprawdzenia bezpieczników.
Szkoda że brak z2skanowanych błędów . Z uwagi na ostatnie opady sprawdził bym wtyczki i wiązki, odpiąć aku i zewrzeć klemy na 20 minut ( nie zaszkodzi).
Immo nie blokuje rozrusznika W modelach od około 2001 było zupełnie inne UCH i w nich immo blokuje rozrusznik, jest przekaźnik rozrusznika. Masz może opis pinów, które należy zewrzeć po założeniu emulatora, aby rozrusznik kręcił? Przekaźnik powinien być w skrzynce pod maską i tam możesz zewrzeć
Wyciąg go na zewnątrz podważ czymś cienkim i wyciąg kostkę chyba dwa piny jak zewrzesz to może się otworzy to wtedy włącznik do wymiany tylko na otwartej klapie zatrzaśnij rygiel bo tak to nie zadziała
Wyciągnąć przekaźnik i zewrzeć styki wykonawcze , zobaczysz czy zaświecą światła mijania.
Które piny zewrzeć w kostce kierowcy i pasażera, aby sterować szybami góra / dół ?
Grala opisał Ci książkowo co i jak. masz na 99% usterkę "opornicy" czyli zwarty główny tranzystor. Układ jest taki - od plusa po zapłonie do silnika wentylatora, z silnika wentylatora do modułu PWM (opornica), z modułu do masy. To był oczywiście opis kabli prądowych. Sterujące lub sterujący z modułu PWM do panela sterowania. Usterkę którą opisujesz...
Tak jak mówisz, chodzi mi o zamek, nie za każdym razem sie otwiera przy otworzeniu z kluczyka i szukam przyczyny Nie rozumiem. :cry: Przecież zamek bagażnika otwiera się z przycisku na klapie a nie z kluczyka. :!: Kluczyk daje zezwolenie na otwieranie bagażnika , natomiast samo otwarcie - wysterowanie silniczka rygla- jest realizowane przez naciśnięcie...
Nie będzie, wystarczyło zewrzeć na stałe przekaźnik od rozruchu.
Zegary się podświetlają i działają ikonki od kierunkowskazów, świateł mijania i drogowyc Te kontrolki nie potrzebują stałego plusa którym zasilane są zegary, leci do nich masa zasilania i plus w momencie załączenia któregokolwiek światła. Pin 1 w złączu zielonym to plus stały (z tego samego bezpiecznika co zasilania złącze OBD), Pin 2 to zapłon
Czyli nie mogę go zewrzeć dla testu jak podaje karol1977? Potrzebuję konkretnej rezystancji?
A może ktoś podesłać jakiś schemat jakie kable mam zewrzeć, bo ja początkujący jestem:)
Bezpieczniki zostały zmienione To ile ich było ? Napięcie zasilające do radia dochodzi ? Przeważnie powinny być dwa.
Sam chętnie bym się tego dowiedział. Dziś właśnie za pomocą VAG_KKL podłączyłęm się do Mitsubishi - do tego celu musiałem zewrzeć PIN 1 i 4 by wymusić komunikację. Teraz szukam info, czy mógłbym z tak zmodyfikowanym kablem podpiąć się z powrotem do RENAULT, czy jednak musiałbym je z powrotem rozewrzeć i zrobić sobie na zewn. obudowy zworkę.
Fajnie, ale do bagażnika nie wejdę bo jest zamknięty. Dodano po 53 Potrzebuje raczej schematu wiązki kostki która idzie do przodu, które piny zewrzeć żeby zasymulować otwarcie przycisku.
Zimne luty bądź przy naprawie coś uszkodziłeś/zwarłeś.
zamieszczona jest tam fraza "z wyjątkiem wersji bus". Kiepsko. Bez różnicy , bus czy zwykły . Przekaźnik zawsze w tym samym miejscu. Bus ma tylko więcej rożnych przekaźników. po wyciągnięciu podkładek foliowych spod żarówek świateł cofania, nie zaświecają się Wyciągnięcie owego przekaźnika nie powoduje żadnej zauważalnej reakcji w pojeździe Teraz już...
Skoro ma pierwszy bieg gdy pracuje klima to i dla normalnego chłodzenia powinien mieć. Tymi przekaźnikami steruje ECU i nie ważne czy klima jest czy nie te przekaźniki mają być. Czy gdy zewrzesz styk przekaźnika palcem to wentylator rusza, tzn czy działają oba biegi jak zwierasz styki przekaźników? Czy jak włączysz klime to dziala pierwszy bieg wentylatora,...
Tak, tam jest bateryjka podtrzymująca dane powypadkowe. Wystarcza zewrzeć śrubokrętem i sterownik jest odkreszowany.
Witam, jeżeli w lampie tylnej jest żarówka dwuwłóknowa (stop i pozycja) to mogło dojść do zwarcia pomiędzy włóknami.
Na 1 - podajesz +12V, 2- masa, styki 3,4 - NC, 3,5 NO. Bez zasilania 3,4 zwarte, po podaniu 12V - 3,5 zwarte.
Sprawdź bezpieczniki, a jak z tym sobie nie radzisz, to oddaj auto do warsztatu.
Przekaznik jest przedziale silnikowym w skrzynce z innymi. Sprawdź według schematu co masz, a czego nie? Jak zewrzesz grubsze piny to pompa pracuje? Masz tu schemat: http://obrazki.elektroda.pl/5987682700_1...
Zwarcie w instalacji.
No to jak tak jest rzeczywiście ,to trzeba szukać we wiązce. Nikt ci nie powie gdzie.
Spróbuj zewrzeć do masy przez rezystor około 1k? i zobacz co się dzieje.
Czyli jednak sugerujesz wymiane przepływki na boscha? Zewrzeć z pierwszym? Jeśli przy podpietej kostce, na sygnał podam nawet 5V bądź 12V (przez małą kontrolke) to i tak błąd wychodzi sygnału za niskiego.
A co ma prąd w kabinie do działania wiatraka chłodnicy??? Zmień lepiej elektryka bo chłopina sam nie wie co plecie. W skrzynce pod maska siedzi przekaźnik wiatraka, wyjąć, sprawdzić zasilania, zewrzeć styki robocze, po ich zwarciu wiatrak powinien ruszyć
Witam. Posiadam renault grand epsace 4 3.0 dci i od pewnego czasu auto nie chce odpalic. Jak wl zaplon to pali sie kontrolka na czerwono i pisze stop.podejrzewam ze robi gdzies zwarcie prosze o pomoc . Z góry dziękuje 912981
Jaki model rok produkcji ? raczej szukał bym złej masy lub połączeń plusa przy akumulatorze
sprawdź masy które są przykręcone do lewej górnej śruby zderzaka. Pozdro
Błędy sugerują, że nie masz świec żarowych, bo sterownik ma zwarcie.
Dolutuj p dodatkowy rzewód masowy do obsady masowej
Może być zwarta wiązka w przelotce lewych drzwi.
Stojan ma prawdopodobnie zwarcie do masy. P
Jeśli pokazuje max to wygląda że jest zwarcie do masy.
Aż tak źle z tymi chińczykami? - miał być najlepszy model. - 189$. No to pięknie - mam mu to odesłać znowu?
Do sterowania Blaupunktem jest potrzebny interface ( mam taki na zbyciu ) ponieważ sterowanie Blaupunktów jest impulsowe a sterowanie Renault zwarcie z oporem. Nowy interfece w Blaupunkcie to około 80 Euro
A możesz mi doradzić jakieś inne rozwiązanie mojego problemu ? żeby zewrzeć styki przekaźnika po ruszeniu samochodu ? albo sam przekaźnik zastąpić jakimś modułem ?
Bezpiecznik 2 Komputer UCH Czytnik kart chipowych 10A Te dwa duże pod maskę Bezpiecznik 18 Przedział pasażerski 1 70A Bezpiecznik 21 Odłączenie odbioru elektrycznego Przedział pasażerski 2 60A
Jak w innym aucie będzie tak samo radził bym rozebrać sprzęt i poszukać przepalonych ścieżek- w okolicy końcówki mocy oraz cinch
Zobacz czy masz funkcję resetu po zwarciu żarówki.
(at)genek1000 nie w 3 gen. tam steruje bsi,bsm. pompa lub ugnite przewody pompki. na 90% Eeehhh . Znowu wzywają do tablicy :cry: Andrzej20001 - nie rozpędzaj się :D Czy my tu mówimy o Peugeot/Citroen :?: Bo to chyba tam figuruje BSI i BSM . W Renault to raczej UCH i UPC ( ostatnio przejęte od nissana również USM) Szczerze to nie znam samochodu osobowego...
Możliwe, że pompa paliwa już siada... można zewrzeć styki w przekaźniku na kilka minut, żeby pompa wytworzyła ciśnienie i zobaczyć czy wtedy zapali bez problemu.
Zwarcie może robić moduł ecas.
Trzba by sprawdzić zasilania główne w skrzynkach i bezpieczniki przy aku wszystkie i w kabinie. Jeśli wszystko będzie ok odpięc klemy z bateri i zewrzeć je na 15 minut w celu rozładowania kondensatorów, czasem pomaga.
Witam mam problem ze wskaźnikiem paliwa w renault megane r96. Cały czas świeci rezerwa i wskaźnik pokazuje 0 . Na zbiorniku paliwa jest kostka w której jest 5 kabelków podejrzewam że 2 grube od pompki 3 od wskaźnika i rezerw (któryś z nich pewnie masa ) . Zanim się zabiorę za rozkręcanie tej dużej nakrętki w baku chciał bym wiedzieć czy wskaźnik na...
Zamiast miernikiem, można próbówką "samochodową" sprawdzić.. Nawet żarówką ok. 5W/12V na przewodzie.. ;)
niema wcale dolnych ramion podnośnika puki co, więc może faktycznie tego czujnika brakuje (można go jakoś pominąć-zewrzeć?) czujnik pozycji ramion jest i wydaje się działać czy to normalne, że ramiona można tak ręką podnosić i po puszczeniu spadają na dół bez żadnego oporu? czy może tam w środku mechanicznie coś jest urwane? ps: właśnie nie mam żadnej...
wiem wiem właśnie i tak by było dużo szybciej lecz akurat ten GPS jest po analogu.. zewrzeć któryś przewód do masy i wskaźnik powinien drgnąć tak?? potem szukać takowego gdzieś bliżej bezpieczników
Ma powracać na benzynę jak jest za małe ciśnienie na listwie (czyli mało gazu ).A czujnik wystarczy zewrzeć do masy i będzie to odczytane jako max temp.(oczywiście w celu sprawdzenia).
Sprawdź stan świec..... odłącz każdą i sprawdź...tylko nie miernikiem....i napisz czy wszystkie uszkodzone lub może któraś dobra...
Witam. Podejrzewam,że to kontrakton-ale nie jestem pewien. Aby go usunąć wystarczy przewody zewrzeć ze sobą i sprawa załatwiona. Zaznaczam,że to w przypadku gdyby był to kontrakton.pozdr.
Wymień bezpiecznik, usuń zwarcie i będzie ok ?
Chyba częściowo sam sobie odpowiadasz skoro rozbierałeś drzwi. Przecież właśnie tam jest wiązka z przewodami ( w tym od czujnika temperatury zewnętrznej). Między nadwoziem i drzwiami jest takie spore złącze przewodów (w nadwoziu). Pewno je poruszałeś lub nawet rozłączałeś. Niewykluczone, że gdzieś w wiązce udało się zewrzeć przewody. Chociaż czujnik...
Witam Zrobiłem zwarcie na kostce iso z radia. Bezpiecznik od radia pod kierownicą jest okej. Wymieniłem go na wszelki wypadek i nadal jest to samo. Brak napięcia na radiu. Radio 100% sprawne. Po wsadzeniu innego, to samo. Brak zasilania. Gdzie szukać przepalonego bezpiecznika ?
zmierzyć sieć multimetrem i szukać zwarcia.
AQ może kolega LENIWIWC_PL sprawdzi co dzieje się z alternatorem w sensie elektrycznym. Czyli czy aby przypadkiem nie ma zwarcia lub podobnych przypadłości.
Wymiana rezystora.
Sprawdziłem i nie było zwarcia do masy na wtyczkach czujników i czujnikach. Faktycznie niektóre plusy zwierają się w ECM po podpięciu wtyczki chyba z przewodami sygnałowymi czujników i początkowo myślałem, że to zwarcie.
Napisałem Tobie czego potrzebujesz. Masz rozsypany wsad.
wiązka do zbadania, poszukać czy nie ma zwarcia
Witam masa wzięta z karoserii oryginalna pod lampą biało brązowy przewód. Masę podłącz do śruby karoserii, a nie pod przewód do lampy. Nie ma zwarcia w przyczepce?
Zwarcie.
Tylko stop jest na tym bezpieczniku,sygnał idzie z zaworu głównego do modułu EBS, odłącz lampy tytlne i kabel naczepy od ciągnika bo sprężynka oże mieć zwarcie we wtyczce.
To sprawdz bezpieczniki na dzien dobry.
Renault Megane 2 2006r. Zwarcie w zapalniczce przestały działać wszystkie nawiewy klima i gniazdo zapalniczki. Przerabiał ktoś ten problem
proszę zewrzeć piny 1 z 4 i 2 z 3 i powiadomić o efekcie. One są fabrycznie pozwierane.
Zwarcie
Nie wnikajcie tak głęboko.Wtym module powinno być zabezpieczenie termiczne i pewnie padło 99.9%.Takie zabezpieczenie można łatwo sprawdzić,wystarczy zewrzeć go na krótko i zobaczyć czy są wszystkie prędkości.Takie zabezpieczenie można kupić w sklepie z częściami doAGD
Albo zwarcie międzyzwojowe na wirniku.
Widać i słychać jak w testach elementów zatrzaskuje sprzęgło? Czy na wtyczce od sprzęgła jest 12v? Podłączyć na krótko do wtyczki sprzęgła żarówkę 55w. Jeśli świeci, szukać problemów w sprzęgle. Jeśli nie świeci szukać problemów w instalacji sprzęgła (zewrzeć na krótko przekaźnik sprzęgła, bezpiecznik od sprzęgła czy nie spalony, jeśli go przepala to...
Elektrozawór abs, zawór wlotowy, prawa strona, zwarcie.
To wskazuje na mechaniczne uszkodzenie, przy wymianie łożyska bez młotka ani rusz. Zmierz na początek rezystancję cewek wtryskiwaczy, coś fizycznie robi ci zwarcie.
Witam czy pomoże mi ktoś temat mam że wywala mi bezpiecznik od Radia Renault Kadjar 1.5 DCI czy inne podzespoły mogą być powiązane z radiem że gdzieś się robi zwarcie i wywala bezpiecznik ?
DF056 widzisz co tam jest napisane? STAŁY. Sprawdź wiązkę i zasilania przepływki to na początek. Potem czujnik MAP to samo sprawdzić zasilania i masy. Ogólnie obejrzeć wiązki czy gdzieś nie przetarte itp. Może być też tak że któryś z czujników wymienionych robi zwarcie.
Tak, gdzie on jest zamontowany ?
Auto jest zawilgocone wewnątrz? Szyby wewnątrz parują? Z podszybia masz dobry odpływ wody?
Jeżeli chodzi o czujnik wstecznego w r19 o ile nie jest to automat to najlepiej zewrzeć przewody na krótko w kostce (są tylko dwa więc bez problemu) jeżeli działa (oczywiście na zapłonie)to czujnik jest walnięty a jak nie to istalacja.Spróbuj
Złącze A1 i B1 czujnik poziomu paliwa(0-5 om to max,około 300 om minimum)A2 rezerwa(jeśli zewrzesz A1 i A2powinna się zaświecić rezerwa) Jeśli się zaświeci po zwarciu to problem w czujniku poziomu paliwa.
może egr ma zwarcie
Pokazało kod błędu DF007 AMPLI FM2 - zwarcie z masą
Bezpiecznik świateł hamowania, przyczepka robi zwarcie.
Wyłącznik kończenia powrotu w silniczku wycieraczek. Odpowiada on za dokończenie powrotnego ruchu wycieraczki i stanięcie w tym samym miejscu (zwarcie).
Wisi na tym jeszcze syrena alarmu (wtyczka na podszybiu, koło silnika wycieraczek) oraz moduł sterowania elektrycznie sterowanych foteli(jeśli takowe są to moduł jest chyba pod fotelem kierowcy)- w obu miejscach pojawia się korozja złączy więc może tam...Jeśli nie to zwarcie w instalacji
Klucz taki jak na rysunku u góry. No to wiele wyjaśnia WSZYSTKIM , masz tam podczerwień i pętla nie występuje, więc odczyt KTSem jest nie istotny i zafałszowany lub wybór auta nie właściwy.... Skoro kontrolka immo gaśnie szukaj innej przyczyny....
Witam czujnik abs przednia oś prawe koło zwarcie do masy bądź przerwany obwód
Czujnik temperatury katalizatora Obwód otwarty lub zwarcie do masy
Witam Juz raz mialem z nia problem ale pomoglo wyczyszczenie bezpiecznikow i wszystko bylo ok . Teraz problem jest taki w aucie ciagle delikatnie swieci sie dioda od immo. Immo reaguje prawidlowo - otwiera i zamyka dzwi ale dioda ciagle slabo swieci i nie idzie odpalic auta :/ Wyciagniety ostatni bezpiecznik 60 A powoduje znikniecie swiecenia diody...
masz blokade mostu jak nie masz to i tak jest wyprowadzona wizka i gdzies masz na niej zwarcie.
No to jeszcze daj porządna fotę tego układu nad tym elementem by odczytać oznaczenia. Dodano po 1 Skłaniam się ku temu że to dioda, ma przerwę czy zwarcie?
To ja bym go przelutował. Na dzień dobry. Scalak i mikroprztyk. A wpierw sprawdził baterię (CR2032). Wystarczy wziąć miernik, ustawić na zakres mA i normalnie zewrzeć bateryjkę. Jak pokaże ponad 200mA ( na zwarciu) to jeszcze od biedy może być. Sam pomiar napięcia na niej nic nie da.
Czy takie sprawdzanie miało sens ? Nie. Mierzy się prąd, pobierany przez urządzenia i wtedy wyciąga się bezpieczniki, sprawdzając na którym pobór prądu "spadnie", do normalnego poziomu, ba za dużo pobierać może kilka rzeczy.
Może jakieś zwarcie?
zewrzeć renault sterownik renault zewrzeć renault przerwa zewrzeć
czujka zalania konfiguracja subwoofer logitech buderus instrukcja serwisowy
Jak uzyskać dostęp do gier na konsoli X12 z komputera? Światła w Romet Hart świecą po wyłączeniu kluczyka