Tylko chodzi o to że tu raz zapala raz nie światła wsteczne. Tym sposobem da rade sprawdzić ? tam sa 3 piny to które zewrzeć ?
Immo nie blokuje rozrusznika W modelach od około 2001 było zupełnie inne UCH i w nich immo blokuje rozrusznik, jest przekaźnik rozrusznika. Masz może opis pinów, które należy zewrzeć po założeniu emulatora, aby rozrusznik kręcił? Przekaźnik powinien być w skrzynce pod maską i tam możesz zewrzeć
Pamiętam że 2 i 3 trzeba zewrzeć,kolorów nie pamiętam.
Zmostkuj ?? Zewrzeć je?
Na 1 - podajesz +12V, 2- masa, styki 3,4 - NC, 3,5 NO. Bez zasilania 3,4 zwarte, po podaniu 12V - 3,5 zwarte.
Zimne luty bądź przy naprawie coś uszkodziłeś/zwarłeś.
Witam. Posiadam renault grand epsace 4 3.0 dci i od pewnego czasu auto nie chce odpalic. Jak wl zaplon to pali sie kontrolka na czerwono i pisze stop.podejrzewam ze robi gdzies zwarcie prosze o pomoc . Z góry dziękuje 912981
Szkoda że brak z2skanowanych błędów . Z uwagi na ostatnie opady sprawdził bym wtyczki i wiązki, odpiąć aku i zewrzeć klemy na 20 minut ( nie zaszkodzi).
Błędy sugerują, że nie masz świec żarowych, bo sterownik ma zwarcie.
Wyciągnąć przekaźnik i zewrzeć styki wykonawcze , zobaczysz czy zaświecą światła mijania.
Wyciąg go na zewnątrz podważ czymś cienkim i wyciąg kostkę chyba dwa piny jak zewrzesz to może się otworzy to wtedy włącznik do wymiany tylko na otwartej klapie zatrzaśnij rygiel bo tak to nie zadziała
Które piny zewrzeć w kostce kierowcy i pasażera, aby sterować szybami góra / dół ?
Grala opisał Ci książkowo co i jak. masz na 99% usterkę "opornicy" czyli zwarty główny tranzystor. Układ jest taki - od plusa po zapłonie do silnika wentylatora, z silnika wentylatora do modułu PWM (opornica), z modułu do masy. To był oczywiście opis kabli prądowych. Sterujące lub sterujący z modułu PWM do panela sterowania. Usterkę którą opisujesz...
Tak jak mówisz, chodzi mi o zamek, nie za każdym razem sie otwiera przy otworzeniu z kluczyka i szukam przyczyny Nie rozumiem. :cry: Przecież zamek bagażnika otwiera się z przycisku na klapie a nie z kluczyka. :!: Kluczyk daje zezwolenie na otwieranie bagażnika , natomiast samo otwarcie - wysterowanie silniczka rygla- jest realizowane przez naciśnięcie...
Nie będzie, wystarczyło zewrzeć na stałe przekaźnik od rozruchu.
Sprawdziłem i nie było zwarcia do masy na wtyczkach czujników i czujnikach. Faktycznie niektóre plusy zwierają się w ECM po podpięciu wtyczki chyba z przewodami sygnałowymi czujników i początkowo myślałem, że to zwarcie.
A może ktoś podesłać jakiś schemat jakie kable mam zewrzeć, bo ja początkujący jestem:)
Zwarcie w instalacji.
Fajnie, ale do bagażnika nie wejdę bo jest zamknięty. Dodano po 53 Potrzebuje raczej schematu wiązki kostki która idzie do przodu, które piny zewrzeć żeby zasymulować otwarcie przycisku.
Witam, jeżeli w lampie tylnej jest żarówka dwuwłóknowa (stop i pozycja) to mogło dojść do zwarcia pomiędzy włóknami.
Czyli nie mogę go zewrzeć dla testu jak podaje karol1977? Potrzebuję konkretnej rezystancji?
DF056 widzisz co tam jest napisane? STAŁY. Sprawdź wiązkę i zasilania przepływki to na początek. Potem czujnik MAP to samo sprawdzić zasilania i masy. Ogólnie obejrzeć wiązki czy gdzieś nie przetarte itp. Może być też tak że któryś z czujników wymienionych robi zwarcie.
Jak w innym aucie będzie tak samo radził bym rozebrać sprzęt i poszukać przepalonych ścieżek- w okolicy końcówki mocy oraz cinch
To wskazuje na mechaniczne uszkodzenie, przy wymianie łożyska bez młotka ani rusz. Zmierz na początek rezystancję cewek wtryskiwaczy, coś fizycznie robi ci zwarcie.
Zobacz czy masz funkcję resetu po zwarciu żarówki.
wiązka do zbadania, poszukać czy nie ma zwarcia
Jeśli pokazuje max to wygląda że jest zwarcie do masy.
Czas na wymianę akumulatora...
Tak, tam jest bateryjka podtrzymująca dane powypadkowe. Wystarcza zewrzeć śrubokrętem i sterownik jest odkreszowany.
Sam chętnie bym się tego dowiedział. Dziś właśnie za pomocą VAG_KKL podłączyłęm się do Mitsubishi - do tego celu musiałem zewrzeć PIN 1 i 4 by wymusić komunikację. Teraz szukam info, czy mógłbym z tak zmodyfikowanym kablem podpiąć się z powrotem do RENAULT, czy jednak musiałbym je z powrotem rozewrzeć i zrobić sobie na zewn. obudowy zworkę.
zamieszczona jest tam fraza "z wyjątkiem wersji bus". Kiepsko. Bez różnicy , bus czy zwykły . Przekaźnik zawsze w tym samym miejscu. Bus ma tylko więcej rożnych przekaźników. po wyciągnięciu podkładek foliowych spod żarówek świateł cofania, nie zaświecają się Wyciągnięcie owego przekaźnika nie powoduje żadnej zauważalnej reakcji w pojeździe Teraz już...
Stojan ma prawdopodobnie zwarcie do masy. P
Elektrozawór abs, zawór wlotowy, prawa strona, zwarcie.
Zwarcie.
Wyłącznik kończenia powrotu w silniczku wycieraczek. Odpowiada on za dokończenie powrotnego ruchu wycieraczki i stanięcie w tym samym miejscu (zwarcie).
Witam. Pod klapą są duże bezpieczniki. Napewno poszedł jeden z nich. Pozdrawiam. :wink:
Zwarcie
Skoro ma pierwszy bieg gdy pracuje klima to i dla normalnego chłodzenia powinien mieć. Tymi przekaźnikami steruje ECU i nie ważne czy klima jest czy nie te przekaźniki mają być. Czy gdy zewrzesz styk przekaźnika palcem to wentylator rusza, tzn czy działają oba biegi jak zwierasz styki przekaźników? Czy jak włączysz klime to dziala pierwszy bieg wentylatora,...
A co ma prąd w kabinie do działania wiatraka chłodnicy??? Zmień lepiej elektryka bo chłopina sam nie wie co plecie. W skrzynce pod maska siedzi przekaźnik wiatraka, wyjąć, sprawdzić zasilania, zewrzeć styki robocze, po ich zwarciu wiatrak powinien ruszyć
No to jeszcze daj porządna fotę tego układu nad tym elementem by odczytać oznaczenia. Dodano po 1 Skłaniam się ku temu że to dioda, ma przerwę czy zwarcie?
Może być zwarta wiązka w przelotce lewych drzwi.
Sprawdź drobnice np. kondensatory
Bezpiecznik świateł hamowania, przyczepka robi zwarcie.
może egr ma zwarcie
masz blokade mostu jak nie masz to i tak jest wyprowadzona wizka i gdzies masz na niej zwarcie.
Przekaznik jest przedziale silnikowym w skrzynce z innymi. Sprawdź według schematu co masz, a czego nie? Jak zewrzesz grubsze piny to pompa pracuje? Masz tu schemat: http://obrazki.elektroda.pl/5987682700_1...
Spróbuj zewrzeć do masy przez rezystor około 1k? i zobacz co się dzieje.
Witam masa wzięta z karoserii oryginalna pod lampą biało brązowy przewód. Masę podłącz do śruby karoserii, a nie pod przewód do lampy. Nie ma zwarcia w przyczepce?
Zwarcie może robić moduł ecas.
Tylko stop jest na tym bezpieczniku,sygnał idzie z zaworu głównego do modułu EBS, odłącz lampy tytlne i kabel naczepy od ciągnika bo sprężynka oże mieć zwarcie we wtyczce.
Problem rozwiazany :) spadek napiecia na sterowniku do 5v a żeby odpalic silnik potrzw jest napiecie powyżej 9v :) . Problem tkwił w rozruszniku , w rozruszniku był uszkodzony magnez pekniety i robił zwarcie .
Witam mam problem z instalacja elektryczna mianowicie kiedy włączam kierunkowskazy lewy/prawy włączają sie również wycieraczki ...gdzie szukać zwarcia?
Odepnij gruby plus od rozrusznika i wciśnij START albo przekręć kluczyk (nie wiadomo czy model II czy I polift bo podałeś dwa roczniki) jak nie upali zabezpieczenia to rozrusznik wali konkretnym zwarciem.
Ten 40A w komorze silnika też. Sprawdź przewody w klapie bagażnika (mogą byc przetarte i robić zwarcie).
Po pierwsze sprawdź bezpieczniki w samochodzie, czy do radia dochodzą dwa plusy zasilania, czy dobrze wszystko złożyłeś w radiu i nie zrobiłeś gdzieś zwarcia.
AQ może kolega LENIWIWC_PL sprawdzi co dzieje się z alternatorem w sensie elektrycznym. Czyli czy aby przypadkiem nie ma zwarcia lub podobnych przypadłości.
Jesli nagrzewnica jest ciepła to układ nie jest zapowietrzony. Kontrolnie możesz sprawdzic czy jest drożny cienki przewód do zbiorniczka wyrównawczego i czy płyn wraca równym strumieniem. Moim zdaniem przyczyna jest zwarcie.
Czyli jednak sugerujesz wymiane przepływki na boscha? Zewrzeć z pierwszym? Jeśli przy podpietej kostce, na sygnał podam nawet 5V bądź 12V (przez małą kontrolke) to i tak błąd wychodzi sygnału za niskiego.
Może jakieś zwarcie?
(Rocznik pojazdu)Rozebrałeś puchę ? widać jakieś zwarcie?
Szukaj zwarcia.
Sprawdź przewody na załamaniu kabiny. Zasilania na sterownikach. Gdzieś masz zwarcie.
Warto zacząć od sprawdzenia bezpieczników.
OK, dziękuję za zainteresowanie . Wszystko mi napisałeś co trzeba , więc w tych rzeczach szukam zwarcia .
Witam zobacz czy do środka dostaje się woda możliwe,że gdzieś się dostaję i robi zwarcie
Odwiedź jakieś szroty oryginał będzie najlepszy zobacz czy nie masz zwarcia
Sprawdź włączniki w schowkach w podłodze, może tam się robi jakieś zwarcie.
no za licznikiem to pewnie idzie po Canku to raczej demontaż odpada. hm zewrzeć a niektóre liczniki nie od razu reagują nawet na odpięcie wtyczki pływaka tzn po odpięciu to nawet parę minut paliwo pokazuje zanim opadnie i zwarcie dość długo zanim coś wskoczy na zegary nic nie uszkodzi?? lepiej jednak żeby laguna od razu reagowała na zwarcie hehe
OK, już zrobione. Świece całkowicie padnięte... na jednej nawet zwarcie :/
jak wyżej ale moze jeszcze być ciachniety rozrusznik i robi zwarcie
Pewnie tranzystory mocy w module sterowania obrotami poszły i mają zwarcie.
sprawdziłem przewody wszystkie ok bez czasówki tez pali bezpiecznik ,wychodzi na to ze silnik robi zwarcie
Witam mam problem ze wskaźnikiem paliwa w renault megane r96. Cały czas świeci rezerwa i wskaźnik pokazuje 0 . Na zbiorniku paliwa jest kostka w której jest 5 kabelków podejrzewam że 2 grube od pompki 3 od wskaźnika i rezerw (któryś z nich pewnie masa ) . Zanim się zabiorę za rozkręcanie tej dużej nakrętki w baku chciał bym wiedzieć czy wskaźnik na...
Wisi na tym jeszcze syrena alarmu (wtyczka na podszybiu, koło silnika wycieraczek) oraz moduł sterowania elektrycznie sterowanych foteli(jeśli takowe są to moduł jest chyba pod fotelem kierowcy)- w obu miejscach pojawia się korozja złączy więc może tam...Jeśli nie to zwarcie w instalacji
Witam, podczas ładowania akumulatora przekręciłem kluczyk i usłyszałem zwarcie, od tej pory nie świecą się żadne kontrolki w Renault Kangoo Maxi. Mógł się spalić bezpiecznik na plusowej klemie. Z tym, że jeżeli tak jest faktycznie to potrzeba koniecznie zidentyfikować przyczynę zwarcia.
Sprawdziłem ponownie bezpieczniki i jednak znalazł się "winny", drugi od góry (15A). Mój syn, jak się okazało, wrzucił parę groszówek do gniazda zapalniczki, które powodowały zwarcie.
Zegary się podświetlają i działają ikonki od kierunkowskazów, świateł mijania i drogowyc Te kontrolki nie potrzebują stałego plusa którym zasilane są zegary, leci do nich masa zasilania i plus w momencie załączenia któregokolwiek światła. Pin 1 w złączu zielonym to plus stały (z tego samego bezpiecznika co zasilania złącze OBD), Pin 2 to zapłon
Tak, gdzie on jest zamontowany ?
Albo zwarcie międzyzwojowe na wirniku.
Tak pod maską czyli sprzęgło klimy wynika z opisów. Dodano po 11 Czy posiada ktoś schemat tych przewodów lub zna najlepszy sposob by zlokalizowac to zwarcie?
Pokazało kod błędu DF007 AMPLI FM2 - zwarcie z masą
Pomiar rezystancji nic nie da. Cewka nie uszkadza się na rozwarcie lub zwarcie.
A możesz mi doradzić jakieś inne rozwiązanie mojego problemu ? żeby zewrzeć styki przekaźnika po ruszeniu samochodu ? albo sam przekaźnik zastąpić jakimś modułem ?
Thalia jest chyba robiona podobnie do Clio a w tym o ile dobrze pamiętam sterowanie wycieraczek idzie przez moduł BSI w kabinie. Odepnij wtyki i zobacz czy jakieś piny nie noszą śladów śniedzi i czy nie robi się gdzieś zwarcie.
Witam, może ktoś mi pomoże w ustaleniu, gdzie szukać usterki w skrzyni AL4 DP0 Citroen C3 2002 rok 1.4 benzyna. Problem, jaki mnie dopadł, to skrzynia wchodzi w tryb awaryjny na zimnym silniku. Jak zgaszę i odpalę ponownie, problem znika. Wymieniony olej, elektrozawory. Błąd, jaki odczytałem Diaboxem/Lexią, to: Wyjście elektrozaworu modulacji ciśnienia...
Czujnik temperatury katalizatora Obwód otwarty lub zwarcie do masy
Panowie, kolejny raz dobrałem się do skrzynki, wymieniony wcześniej bezpiecznik znowu się spalił. Macie jakieś sugestie co mogę posprawdzać? Gdzieś musi robić się zwarcie...
Trzba by sprawdzić zasilania główne w skrzynkach i bezpieczniki przy aku wszystkie i w kabinie. Jeśli wszystko będzie ok odpięc klemy z bateri i zewrzeć je na 15 minut w celu rozładowania kondensatorów, czasem pomaga.
A co ma do tego opornica jak zasilanie na nią podaje przekaźnik pierwszego biegu wentyla, musiał by być ciągle zwarty?
Według opisu ważne dla załączenia świec są PC= obwód ładowania TCE= czujnik temperatury czy zatem są to obojętne styki ? przerwa czy zwarcie ?
zrobione - winny, zwarty przekaznik
co do poduszek np przód wstawię oporniki w dwie kostki co wchodzą i dalej to samo opór poduszki przód kierowcy zwarcie
zmierzyć sieć multimetrem i szukać zwarcia.
Możliwe, że pompa paliwa już siada... można zewrzeć styki w przekaźniku na kilka minut, żeby pompa wytworzyła ciśnienie i zobaczyć czy wtedy zapali bez problemu.
(at)genek1000 nie w 3 gen. tam steruje bsi,bsm. pompa lub ugnite przewody pompki. na 90% Eeehhh . Znowu wzywają do tablicy :cry: Andrzej20001 - nie rozpędzaj się :D Czy my tu mówimy o Peugeot/Citroen :?: Bo to chyba tam figuruje BSI i BSM . W Renault to raczej UCH i UPC ( ostatnio przejęte od nissana również USM) Szczerze to nie znam samochodu osobowego...
Ma powracać na benzynę jak jest za małe ciśnienie na listwie (czyli mało gazu ).A czujnik wystarczy zewrzeć do masy i będzie to odczytane jako max temp.(oczywiście w celu sprawdzenia).
Odłącz centralkę, elektrozawory gazu po koleji. Wkładaj bezpiecznik taki jaki powinien być . Jeśli go nie spali po odłączeniu np centralki wtedy wiesz co jest przyczyną zwarcia....
Problem rozwiązany. Było zwarcie na wiązce przewodów pomiędzy kablem od wtryskiwacza a sterowanie EGR-a. Dodatkowo jeszcze był zepsuty wtryskiwacz, który zepsół się przez zwarcie.
Nie trzeba pruć wiążzek aby znaleźć zwarcie lub przerwe ,wystarczy mierrnik i mieżenie rezystancji. Gdzie można kupić taki miernik? Nie ukrywam, że mając taki sprzęt możnaby zaoszczędzić sporo czasu na szukaniu zwarcia.
Zwarcie na przewodach.
renault zewrzeć sterownik renault zewrzeć renault przerwa zewrzeć
usterki płyta gazowa silnik smart fortwo rezystor xsara
sterownik easynote te69kb wybór pralki
Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004 - Gaśnięcie silnika i kontrolka trakcji Doc Green ESA 5000: Brak reakcji na manetkę gazu po wymianie baterii