Tylko szyby do programowania, radio nawet nie poprosi o kod, uruchomi się bez problemu
A jakie informacje byłyby ci jeszcze potrzebne?
Popraw masy
Jeżeli jest zanik ładowania, to maleje obciążenie silnika przez alternator i obroty rosną. Jeżeli chodzi o wyszukanie usterki, to zacznij od sprawdzenia i przeczyszczenia przewodów alternator-akumulator (również klemy), następnie sprawdź ewentualnie wymień szczotki (nie znam tego modelu-nie wiem jak łatwy jest dostęp), jeżeli to nie pomoże, to polecam...
Ad2. Ładowanie normalne. Te clio tak już mają że moduł UPC steruje ładowaniem i w związku z tym (tak to sobie ktoś wymyślił) napięcie może być od cirka 14V do 15,6V. Na pewno po odłaczeniu akumulatora napięcie będzie okołob14,3V. Trzeba pamiętać o kodzie do radia. Ad3. Najpierw napisz jaki to silnik. Były 1.2 (tu cienkościenna 14-ka) 1,4 16v, 1.6 16v...
Oddaj to mechanika,poważnie.
Cześć Jestem posiadaczem Renault Zoë z 2021 roku. Od kilku dni nie jestem w stanie ładować auta prądem zmiennym. Czy to u siebie w domu, czy na stacjach ładowania. Lampka ładowania świeci się na czerwono, a na desce rozdzielczej świeci się "AC ładowanie niemożliwe". Co ciekawe, auto ładuje się na ładowarkach z prądem stałym. Czy ktoś wie, gdzie może...
Wysiadła pompka płynu chłodzącego i ma taki luz, że stuka. Podnieś auto, jest w okolicach lewego koła od przodu. Posłuchaj i wymień na nową. Nie zapomnij odpowietrzyć ładowarki wentylkiem, jak z koła ciężarówki, wentylek zasłonięty czarną dziwną gumą. Dodano po 4 W tym układzie to kondensator przed mostkiem lub precherger niestety w niektórych modelach...
Ładowanie jest?
Nie znam samochodu, a ta generacja miała trzy liftingi. Który to rocznik? Czy instalacja elektryczna jest wyposażona w inteligentne ładowanie (alternator sterowany po LIN, czujnik na klemie akumulatora)? Jeśli tak, to przy hamowaniu silnikiem może wzrastać napięcie na instalacji, do poziomu którego żarówki nie lubią, ale miałbyś problemy także z przepalaniem...
Jak można na pałę wymienić alternator dlatego, że nie ładuje? Przecież on jest sterowany elektronicznie, to nie Polonez.
Tu może być tak samo jak w Kia ProCeed którą niedawno robiłem, co prawda miała zwykły akumulator 12V ale silnik spalinowy uruchamiany był napędowym silnikiem elektrycznym z baterii trakcyjnej, brak było standardowego rozrusznika i pewnie przy padniętej baterii trakcyjnej auto robi się nie do odpalenia
Ztym brakiem inteligencji to trochę bym polemizował A ja nie to zwykły alternator , i to Hitachi a one mają swoje humory . Dodano po 5 W ecu możesz podglądnąć DFM . Zobacz ile % obciążenia ma.
witam,szukam rozwiązania master 2011r swieci kontrolka ładowania,ładowanie jest i nie da sie wyłączyc wycieraczek dopiero przez odpięcie klemy.
Podjedz do serwisu z akumulatorami. Niech sprawdza ładowanie i stan akumulatora. Prad na pistoju/pobor oraz prad przy rozruchu. Slaby aku w renault lubi generowac dziwne bledy
Tak będzie musiał normalnie ładować.
Jest wbudowany, dodatkowo napięciem steruje sterownik silnika. Jeśli masz takie ładowanie to zapewne akumulator na szrot.
Witam mam pytanie Renault Trafić 2009 zapaliła się kontrolka stop akumulator, raz się pali po jakimś czasie gaśnie.Dodam że pierwszy raz miałam taki przypadek 2 lata temu zapaliła się 2 razy i później już nie,to samo w ubiegłym roku. Po odpaleniu auta dzisiaj kontrolka się pali Sprawdzone miernikiem ładowanie na odpalonym silniku 11.40. Czy to alternator...
mały wyciek to nic nie ruszaj Zaproponuj mu jeszcze podstawienie wiaderka to chociaż ładowanie nie padnie.
Dokładnie, pierwsze sprawdź akumulator, pierwsze przymrozki i mógł wyzionąć ducha. Później ładowanie na końcu diagnostyka i sprawdzenie mas.
Znaczy się kable rozruchowe bezpośrednio na rozrusznik czy jakoś tak i silnik zakręcił a takk zero reakcji i dodam akumulator dziś sprawdzany ostatnio ładowany i nie całe 10 ma
Czasami podnośnik szyby się przytnie i pomoże walenie w drzwi, ruszanie kablami przez dziurę po schowku w drzwiach Na początek sprawdzenie wiązki w drzwiach pod kątem " zielonych" punktów , kontrola czystości i dogięcie pinów w kostce, a później jak koledzy pisali złącze pod lewym fotelem PS. sanfran jak tam ładowanie w scenicu ???
Samo sie nie naprawi a z tego co piszesz to ładowanie masz za małe albo nawet wcale go nie masz , powinno byc max , 14,5 v .Wymien ten mostek i sprawdz ładowanie nie zapomnij spradzic pozostałych zeczy , szczotki , stojan i td. :D
a regulator jest tylko w alternatorze czy może być jakiś regulator ładowania osobny (iliada jest na dwóch alternatorach)
To normalne napięcie przy słabym akumulatorze. Alternator sterowany LIN przez ECU dopóki nie zapali kontrolka ładowania nie ruszać. Jedynie na próbę podmień akumulator.
Może problem jest z akumulatorem. Może dzieje się to samo co w nissanach qashqai, że po 1-2 latach akumulator przez źle zaprogramowane ładowanie poprostu się zasiarcza i w ogóle się nie ładuje. Może 15,2V jest skutkiem tego, że sterownik chce ładować maksymalnym prądem, ale akumulator już nie jest w stanie tego prądu przyjąć.
Jedyna pomoc jaką potrzebujesz to ktoś co się na tym zna. Roboty góra na godzinę pewnie a ten robi wielkie mecyje.
Krótkie trasy wyjątkowo nie służą temu akumulatorowi Krótkie trasy nie służą ŻADNEMU akumulatorowi. :cry: To że nie podbija ładowania od razu po rozruchu świadczy o wysokim stopniu naładowania akumulatora. Nie myśl że w czasie jazdy ładowanie będzie się zachowywać tak samo . :| Będzie ładował z pełną mocą przy każdym odjęciu nogi z pedału gazu i napięciem...
Do uruchomienia X84 należy podłączyć: - duże PIN'y: 1 - (+) plus 12V, 2 - (-) masa. - małe PIN'y: 8 - (+) plus ze stacyjki. Po podłączeniu powinien się pojawić "klik" przekaźnika. Przy sprawdzaniu należy obciążyć wałek wyjściowy (bez obciążenia nie ma wspomagania) oraz musi być sprawny akumulator / ładowanie (pobierany jest duży prąd). Powodzenia
No i wyciągnąłem cały alternator, teraz będę trochę złośliwy, Najbardziej śmieszą i jednocześnie denerwują mnie informacje które nie są prawdą a dodają nam tylko dużo pracy , nie mówiąc o straconym czasie. Powiem krótko żeby zdjąć regulator wcale nie trzeba wyjmować całego alternatora!!! Nie uważam że takie informacje są złośliwe, ale proszę- nie piszcie...
Zacząłbym od wymiany baterii w mierniku
Sprawa jest prosta ,jak podajesz mase kontrolka jest a po włozeniu wtyku w regulator nie ma to jest uwalony alternator. A co to trzeba sprawdzić.
Silnik krokowy do czyszczenia (a zapewne już do wymiany). Ładowanie też wypada sprawdzić miernikiem. Winno zawierać się w przedziale 14-14,4V mierzone pod obciążeniem czyli na włączonych światłach a wartości winny być w miarę stabilne. Jeżeli będą skokowe (np. 14,1-14,4-14,0-14,3 itp) regulator altek do speca bo albo regulator zdechł albo diody prostownicze....
megane.com.pl po rejestracji będziesz mieć dostęp do "dokumentacji" w katalogu "Pliki" Tu masz link bezpośredni https://megane.com.pl/files/file/174-sch... Zapoznaj się najpierw z instrukcją korzystania z tych schematów.
Odepnij wzbudzenie i daj mu z akumulatora przez żarówkę 5W i zobacz czy zacznie od razu ładować
Wymienilem dwa tygodnie temu szczotki alternatora, a wczoraj lampka ładowania zaczęła się palić w przedziale obrotów 0-1200, przy większych gaśnie, ale prąd ładowania jest słaby, bo przejechałem na światłach około 60 kilometrow i samochod nie odpalił (jest nowy akumulator), Laguna 2,2D, poprzednio były te same objawy, ale po wymianie szczotek, bylo...
Problem prawdopodobnie rozwiązany... 2 dni temu poprowadziłem dodatkową masę bezpośrednio z klemy minusowej do silnika, nic więcej nie ruszałem. Od tego momentu skrzynia nie wyrzuca błędów, znów działa płynnie. Dodatkowo zaobserwowałem że ładowanie akumulatora się poprawiło, wcześniej wyniki miałem następujące: - bezpośrednio przy alternatorze 14.2V...
Ano właśnie. Zamiast zajrzeć pod maskę łatwiej włączyć komputer. Pasek sobie popiskał i jesteś spokojny. A może tego paska już nie ma? A może skapitulował napinacz. A może łożysko alternatora odeszło? Tylko, że może lepiej przy komputerze więc nic nie rób.
Car skanner , zastanawia mnie też czemu delikatnie falują obroty Dodano po 1 ładowanie sprawdzę po południu Dodano po 6 Aku i ładowanie jest OK
Sprawdź akumulator na początek i ładowanie
Czyli jeśli wymienię silnik krokowy lub sterownik ewentualnie obie części i obroty i ładowanie winno wrócić do normy ?
Do obliczenia mocy w układzie trójfazowym stosujemy wzór na moc w układzie trójfazowym. To czy masz sieć trójfazową poznasz po potrójnym zabezpieczeniu przedlicznikowym (np. nieszczęsny S303 C40), albo po fakturze. Ładowanie z gniazdka domowego a nie ze stacji ładowania to ładowanie AC. Samochód nie ładuje się cały czas prądem maksymalnym - końcowej...
2010 2.3 master III , ten sam przypadek , taka sama usterka , . Dzięki za opis . Jak zdobędę schemat to pokopię w którym miejscu spada napięcie , u mnie na 2,4V . Pierwszym objawem była informacja "STOP" na czerwono i ikona akumulatora . Sprawdzałem napięcia na aku i było w okolicach 14v przy włączonym silniku , CLIP pokazywał te same napięcia ale wyświetlał...
jak się mógł zapalić Nie mam pojęcia. Faktem jest, że Renault 19, z wyłączonym silnikiem, spłonął w trakcie ładowania akumulatora. Co konkretnie zawiniło to się nie dowiemy. Może kable zwarł. A może prostownik leżał pod autem i się zapalił, a ogień poszedł na plastiki pod silnikiem. Nie wnikałem w temat.
Witam mam problem z moją Renatka gaśnie w niej tacho, po zgasniecu tacha ładowanie akumulatorów pokazuje 3,9v. Tacho jak się włączy i volty od lądowania wracają na 26v
Witam Co do tego mokrego dywanika to sprawdz czy to nie jest czasami płyn chłodzący, bo możliwe że masz wyciek z nagrzewnicy.
witam mam problem z alternatorem w renault21 90r.Po odpaleniu chwile laduje potem zaswieci sie kontrolka od ladowania i obroty silnika lekko sie zwiekszaja i napiecie jest 12V od alternatora jak przygazuje do 3000obr/min to znika kontrolka i pojawia sie przy 1000 obr/min nieraz slychac jak ładuje i w rytm ladowania kontrolka swieci tak co sekunde sie...
Cześć Drodzy Forumowicze, Mam następujący problem. Pacjent Clio IV 1.2 TCE 120 KM, wersja GT. Auto wyrzuciło błąd ładowania akumulatora. Na początku zauważyłem bardzo brudną klemę - oczyściłem i założyłem ponownie - bez rezultatu. Zająłem się więc alternatorem. Ładowanie było, ale prewencyjnie wymieniłem już 3 sztuki oryginalne dokładnie takie jakie...
Ponowię prośbę o pomoc. Alternator po wizycie u fachowca, sprawdzony, ładowanie było dobre, ale aby być go pewnym wymienione szczotki i wirnik. Akumulatory podmienione na pewne z innego samochodu. Ładowanie na postoju 28,7 V, ale czasie jazdy (po około 15-20 min.) pokazują się piki do nawet 30,9 V. I wtedy elektronika zaczyna wariować. Przewody masowe...
Sprawdzałeś jakie napięcie spoczynkowe miał ten pierwszy akumulator? Może miał wewnętrzne zwarcie i alternatory próbowały go doładować co je przeciążało.
ładowanie renault renault espace ładowanie ładowanie renault master
zmywarka plaszcz wodny ekspres krups konserwacja numery naklejce
pilot bramy zasięg pioneer direct
Volkswagen Sharan - problem z tylną wycieraczką, bezpiecznik Schemat obwodu SLM4681A - sterownik LCD Samsung