Od kiedy to sprawdzamy czujnik Halla miernikiem rezystancji?
I właśnie oscyloskop potrafi wyłapać te kilka sekund . No bez przesady,zwykłym woltomierzem nie wyłapiesz że napięcie się zmienia na czujniku w dziwny sposób? Toż to zwykły opornik o zmiennej rezystancji a nie czujnik halla czy indukcyjny gdzie faktycznie tylko oscyloskopem można zobaczyć czy nie wariuje.
Jaki czujnik Halla jest podłączony do modułu sterowania SM168-A1 w robocie planetarnym? Bez dokumentacji trudno określić, ale prawdopodobnie to cyfrowy czujnik Halla.
Witam wszystkich,jeśli ktoś ma takie dane to proszę mi je podać-rezystancję czujnika położenia wału korbowego tego silnika,i rezystancję czujnika Halla-oczywiście w momencie pracy,jak go uruchomię to napiszę co i jak.Michał.
To tak, podczas pomiaru zauważyłem, że na płytce jest widoczne oznaczenie nóżki na czujniku jako 1, co jednoznacznie określa (według mnie) nóżkę zasilającą, tak więc nastąpiła zmiana co do kolejności pinów. Niezależnie od tego jak czujnik ma wyprowadzenia, nóżki zasilania i (oddzielnie) masy powinny być połączone razem, po tym je zidentyfikujesz. Powinna...
Jakaś niemądra książka. Nie mierzy się omomierzem czujników halla.
Tam były dwa rodzaje czujników montowane, różnią się wtyczką, rezystancji nie pamiętam, musiał bym poszukać (mogę dopiero jutro) przy czym halla rezystancyjnie nie sprawdzisz. pozdr No, koledzy ubiegli:):)
Duże masz te rezystancje. Choć mi się wydaje, że siedzą tam czujniki Halla, a te mierząc miernikiem na rezystancje co najwyżej możesz uszkodzić. Piasta i czujnik ori czy jakiś zamiennik? Wypnij czujnik i zmierz napięcie jakie jest w przewodach przy włączonym zapłonie. Powinno być 5v lub napięcie akumulatora.
A gdyby mierzyć prąd czujnikiem Halla ?
Witam.Mam problem z Fiatem jak w temacie. Mniej więcej co 10 uruchomienie silnika ciepłego nie daje efektu,silnik na ułamek sekundu jakby chciał się uruchomić ale później tylko kręci i nic.Iskra jest, paliwo dochodzi. Czytałem różne posty na ten temat i sprawdziłem następujące rzeczy: - wymieniłem UFO, było ewidentnie uszkodzone - nowe świece, nowe...
Słyszał ktoś o czujnikach Halla?
Przykładowo: prędkość kątowa -> napięcie - prądnica tachometryczna. strumień (magnetyczny) ->napięcie - czujnik Halla (jednak poprzez związek z przekrojem w jakim to działa, tj indukcję), temperatura -> zmiana rezystancji - termistor (rodzaj czujnika temperatury), prędkość kątowa -> liczba impulsów w czasie - obrotomierz, ciśnienie (naprężenie, siła/powierzchnię)...
Aby sprawdzic czujnik halla najlepiej woltomierzem o duzej rezystancji wewn. zmierzyc na plytce elektroniki pokrecajac kolem silnika .Pralka musi byc wlaczona.
Partner 2002. Problem bo mam czujnik bez szczotek i rezystancji na opornikach. Mam z czujnikiem halla. Chyba prościej jednak będzie AVR. Dodatkowo nie wiem czy mam ciągle info z pływaka czy z czasu wtrysku a to może komplikować sprawę.
Z zasady czujnik Halla ma pewną rezystancje (np.1k Ohm) i zmniejsza się mu ta rezystancja w czasie przybliżenia do magnesu. Musisz tak podłączyć uP żeby dawał Ci 5V na pin gdy jest 1k Ohm, i 0V gdy jest ok 100Ohm. Albo odwrotnie :)
Witam "Czujnik Halla" Chciałbym się dowiedzieć z jakich elementów wykonać obracającą się część aby czujnik magnetyczny wykazał zmianę pola magnetycznego (rezystancji om) http://obrazki.elektroda.pl/4412702000_1... ruchomy element http://obrazki.elektroda.pl/4734810100_1...
Za pomocą halotronu(czujnik Halla). pozdr
Czyli zanim sterownik poda sygnały PWM na ABC to musi sprawdzić z czujników halla w jakim położeniu jest wirnik? Sprawdziłem uzwojenia i mają takie same wartości rezystancji. Pytanie czy czujniki halla są analogowe zapewne obracając wirnikiem bym odczytywał różne stany napięcia na każdym z nich? Silnik z magnesami nazywa się silnikiem synchronicznym....
Nie ma tam takiego zasilania na czujnik, jak jest w przypadku czujników Halla, wystarczy pomiar rezystancji czujnika indukcyjnego i potem już podgląd parametrów na dedykowanym sprzęcie do Opla i test elementów (np. test cewki WN) Zwykłym miernikiem nic nie zdziałamy... Czujnik zadziała nawet odpięty, machając przed nim czymś metalowym...a synchronizacja...
Kontrolka świec żarowych informuje o występowaniu usterki wpływającej na prace silnika- jak to napisał sigwa18. Najlepiej jak zrobisz diagnoze bo tak to można gdybać i sie narobić sprawdzając wszystko. Czujnika halla nie sprawdzisz zwykłym miernikiem -trzeba oscyloskop i masz przebieg napięcia. Inaczej go popsujesz-nie wolno mierzyć rezystancji
jest to czujnik oparty prawdopodobnie na zjawisku halla rezystancja to 7,5Mom, więc omomierz niewiele daje, okablowanie sprawdziłem.
Tutaj jak dokonać pomiarów stojana: https://youtu.be/sk1Pdt5hNUI Stojan pomierzony, dla potomnych u mnie wyszło jedno uzwojenie około 4Ω, połączone w gwiazdę, dostęp do punktu centralnego, dowolna para ma około 8Ω. Wszystko wskazuje na to, że padł ten czujnik: https://north.pl/karta/czujnik-obrotow-s...
Dla pewności możesz spróbować zmierzyć rezystancję na którymś z pozostałych czujników, ale prawdopodobnie masz tam już czujniki halla a nie indukcyjne więc nic tym mulimetrem nie pomierzysz.
Jeśli to czujnik Halla to diagnozowanie go miernikiem rezystancji oznacza dla niego śmierć.(lektura do poczytania)Poz artur
Posprawdzałem ile się dało, schemat bardzo pomógł ale okazuje się że nie ma sygnału LVDS_VDD_EN (rezystancja 50k więc bez zwarcia) który powinien dać układ chipsetu żeby załączyć matrycę. Czujnik Halla zmierzyłem w trakcie pracy i reaguje on prawidłowo, ścieżka od niego do KBC ma przejście. Czyli wszystko działa tylko że nie działa ;)
Manetka gazu to pewnie rezystor regulowany. Sprawdź miernikiem jak zmienia się rezystancja przy wychyleniach.
Witam. mam problem z autkiem a mianowicie mocno zalewa go paliwem aż kapie z wydechu. komputer pokazuje błąd 0340 czyli problem z obwodem czujnika położenia wałka rozrządu. Ten czujnik to czujnik halla 2 pinowy rezystancja wynosi jakieś 1400 ohm. czy we wtyczce powinno być napięcie 12v czy nie?
To jaki jest warunek by "widział" prędkość obrotową? tzn. z tego co mogłem sprawdzić to czujnik wału jest ok, tzn ma rezystancje kilkuset ohm, komputer widzi go, czujnik halla działa, przechodzi w stan aktywny, rozrząd nie jest przestawiony... czy jeszcze jakiś czujnik jest za to odpowiedzialny by komputer "obliczył" prędkość obrotową?, bo ja już wymiękam
Tak, z ciekawości. Czy na pewno jest to Hall, a nie magnetorezystor. Prostszy i chyba tańszy element. Czy ktoś analizował obwód wejściowy na płycie sterującej dla tego czujnika? Tak czy inaczej rezystancja tego obwodu jest istotna i ew. zalanie, korozja może źle wpływać.
3 pinowy to czujnik hallotronowy (efekt Halla) 2 pinowy to czujnik elektromagnetyczny o odpowiedniej rezystancji (która się zmienia po wpływem obrotu np. koła zamachowego)
Czyi za dużo nie zaoszczędzisz, gotowe czujniki kosztują około 40zł plus przesyłka. Są różne rodzaje np WPG-2 i WPG-4 w których zmienia się rezystancja i WPGH-1 z czujnikiem halla tak jak tu i liniowym wyjściem napięciowym 0-5V. Ten ostatni wg mnie najlepszy bo sam taki mam w samochodzie i zadowolony jestem z jego wskazań.
Jak zmierzyłęm multimetrem to między rb0 i gdn jest 40ohm ,wydaje mi sie że nie powinno tak być kiedy jest ustawione przerwanie od rb0. Chyba nie mierzyles rezystancji wlaczonego mikrokontrolera?! Gdy TRISB==255 oraz masz pullup do plusa - nie ma bata - nie moze byc tam 0V. Chyba, ze knoci cos Twoj czujnik Halla (moze caly czas wystawia stan niski?)...
Czujnik wału tutaj jest czujnikiem Halla a nie cewką więc pomiar rezystancji nie daje tutaj pewności.
Dużo rzeczy może generować ten błąd, najlepiej wymieniać po kolei switch górny -> switch dolny -> czujnik Halla -> płyta zasilająca. Nawet jeśli NTC ma rezystancję odpowiednią i jest nowe, to nadal może być wadliwe albo płyta ma problem z odczytaniem poprawnych wartości. Już nie raz tak miałem.
Pomiar rezystancji nic Ci nie pomoże. Tam jest czujnik Halla i musi być zasilany. Do sprawdzeniu przy sprawnym zasilaniu najlepszy oscyloskop ale pewnie jak naprawisz zasilanie i czujnik będzie sprawny wszystko wstanie. pozdr.
Miało być na n.37, 97, 117 KBC po podłączeniu zasilacza, oraz na n.117 w trzech przypadkach, ale teraz to już nieważne. Zmierz rezystancję do masy na n.37 jeśli będzie wysoka sprawdź czujnik Halla (UB4) jeśli sprawny wymień KBC.
Nie bardzo się orientuję jak dobrać optymalną impedancję wyjściową do wejścia ADC w Teensy 4.0 A co mówi na ten temat dokumentacja płytki ? Zwykle przetworniki AD mają jakąś maksymalną rezystancję źródła sygnału, która wynika z faktu ładowania kondensatora S/H w układzie. Czasami można skonfigurować przetwornik na odpowiednio dłuższy czas ładowania...
jdubowski, jak się przypatrzysz, to tam jest jeszcze wyjście na przerywacz, oznaczona jako P. I ten 330R to pewnie do wymuszenia prądu oczyszczania na nim. Wejście raczej - też to zauważyłem, zapewne ktoś zaadaptował układ od zapłonu mechanicznego. Dla czujnika Halla z wewnętrznym wzmacniaczem spokojnie można tam dać oporek o rezystancji 1 kilooma...
Witam, borykam się z problem odpalenia samochodu, na benzynie jak i na gazie. jechałem na A4 dotychczas auto chodziło bez zarzutów, pokonałem 200km zjechałem na parking auto stanęło, i już go nie odpaliłem, po podłączeniu pod komputer samochód pokazał błędy takie jak, przerwany obieg do czujnika Halla, wymieniłem czujnik, nadal auto nie odpala, sprawdziłem...
Witam Ten zapłon elektroniczny powinien pracować prawidłowo . Tranzystory nie oznaczone to : T1 - BD139, T2 - BC547B, T3 - BD139, T4 - BC547B . Tranzystor T5 - BUX37, BU323, BU323A jest to tranzystor n-p-n mocy Darlington stosowany w układach impulsowych . Działanie zapłonu na rys. A w czasie pracy silnika : Rezystor R1 - 150 Ohm/2W pełni rolę ogranicznika...
Czyli wpinając diodę między mase a pin środkowy w cewce powinna migać. A jakie ma połączenie cewka z czujnikiem halla. Czy uszkodzony czujnik ma wpływ na iskrę?
Pytanie czy kod 31 był na zgaszonym silniku? To nie błąd tylko brak prędkości obrotowej silnika normalne bo nie był włączony silnik. A czujnik można zbadać bo to zwyczajny indukcyjny, multimetr w łapkę i mierzymy rezystancję. Błąd 94 to położenie wałków rozrządu, czujnik halla bardziej to bym stawiał bo określa on kiedy co i jak w silniku. ;) wymieniłeś...
Czujnika halla nie mierzy sie czy ma rezystancje tylko czy daje impulsy oscyloskop sie kłania lub też ewentualnie powinien "wytwarzać" napiecie przemienne ok 2,5V w chwili krecenia rozrusznikiem. Sprawdź i daj znać.
Jak zgasnie Zczytaj kody błędów i napisz to poradze duze prawdopodob. zaplon lub czujnik halla ,zmierz jego rezystancje ok 3 kohm jest nad sprzęglem wtyczka 2 pin pozdrowienia mariuszjank(at)yahoo.co.uk V440-1994 1.8 B18U+LPG Leszno wlkp
Drodzy koledzy forumowicze. Sprawdziłem wszystkie połączenia . Są OK. Odłączyłem czujnik od nóżki i zwarłem go aby obwód był zamknięty . To nic nie pomogło . Teraz rozkręciłem lewą stronę silnika z magnetem aby zobaczyć czy nic nie jest uszkodzone . Mógłby mi ktoś opisać jak sprawdzić iskrownik i czujnik Halla. Jaka powinna być rezystancja ? :) Już...
Czujnik halla ma pewną określoną rezystancje jak padnie to zazwyczaj jest przerwa sam tak miałem, ja stawiał bym na cewke zapłonową w przypadku jak jest słaba iskra. Czujnik hala ma za zadanie podania impulsu. i albo jest albo niema. Ja na swoim halu z Fiacie Tipo prawie połamałem zęby bo jak był zimny było ok jak się silnik zagrzał do 80 auto stawało...
Masz miernik ?, jeśli tak to zmierz rezystancję pomiędzy tymi 3 kabelkami, zarówno na teście diody jak i na zakresie 2000Ω Druga możliwość sprawdzenia z jakim rodzajem silnika mamy do czynienia to odklejenie naklejki z wentylatora, pod nią powinno być widać oś wentylatora z plastikowym pierścieniem zabezpieczającym, po jego zdjęciu będziesz mógł zdjąć...
Tak,jest opornik przeciwzakłóceniowy. Wartość rezystancji od 1 do 4 kilo.
Panowie a czy mogę dodać jeszcze do tego układu czujnik poziomu paliwa żeby wskazanie ukazywało się na LCD Jak masz wolne wejście analogowe to tak. Czujnik to przeważnie rezystor regulowany o wartości ok 100..200R. Najłatwiejsza implementacja programowa to pomiar napięcia uzyskany ze źródła prądowego 10mA (np LM317) podłączonego do rezystancji czujnika....
A ten czujnik nie powinien wykazywać jakiejś rezystancji między stykami? Mój nie wykazuje. Jest na allegro jakiś "mitron" za 55zł ale to chyba szajs.
Witam mam taki problem z fiatem uno 1,0 z roku 1997. Samochód posiasda immboiliser. Objawy są takie iż przy normalnie zagrzanym samochodzie w czasie jazdy stracił moc i silnik zgasł. W domu okazało się że nie ma iskry podczas kręcenia rozrusznikiem. Jedna iskra występuje tylko w momencie wciśnięcia immobilizer. Panowie czy to może być wina czujnika...
Witam Pacjent podany w temacie, uruchamia się i po chwili wyświetla błąd E06 (awaria zamka drzwi). Na płycie z powodu zawilgocenia wystąpiło zwarcie (między pinami zaznaczonymi na pomarańczowo). Po tym zwarciu zmywarka przestała dawać znaki życia. Wymieniony został przekaźnik (zaznaczony na niebiesko) i zmywarka odżyła. Niestety wywala błąd E06. Sprawdziłem...
Problem rozwiązany. Sprzedawca w końcu po konsultacji z serwisem zamówił odpowiedni czujnik. Fakt, VW powinno przy zmianie rodzaju czujnika dokonać jakiejś mechanicznej zmiany by nie można było ich zamienić. A tak sprawdzając okablowanie straciłem kilka godzin, a i w sklepie zrobiła się niezdrowa atmosfera bo cały proces trwał miesiąc. Być może jest...
Miedzy pierwszym a trzecim powinno byc od 4,5 - 5,5 V . Między stykiem dwa a masą powinno pokazywać wartosc napiecia . Na styku trzecim sprawdzisz sobie przewód masowy , miedzy stykiem i masą rezystancja nie moze byc wieksza niz 1.5 Oma
Jaka zatem ma charakterystykę ten czujnik zamknięcia? Jaka rezystancje powinien dawać przy drzwiach zamkniętych, a jaka przy otwartych? Jeśli wypięty czujnik dalej daje błąd e06 to oznacza, ze musi dawać jakąś rezystancje przy drzwiach otwartych. Pytanie jaka? Może tez nie jest to rezystancja tylko cos innego. Fakt jest jednak taki, ze błąd e06 wyłącza...
cewke możesz sprawdzic omomierzem czujnik hala tez wszystko jest na forum rezystancja cewki około 800 om jezeli sie mylę niech koledzy z forum mnie poprawią halla nie pamietam ale cos koł 480-540 om
To jest bez żadnego wyprzedzenia. Raczej.... nie był by tak tani. A mechanikę mam już wykonaną, wszystkie nowe elementy wytoczone i wyfrezowane;] miotam sie jeszcze tylko w sprawie samego modułu. Ten schemat z wentylatorka PC, czy tranzystor wytrzyma prąd sterujący bazą następnego tranzystora? I czy dla 6V wystarczy w tym pierwszym stopniu zmniejszyć...
Witam sprawdż cewkę-jej rezystancję i zasilanie na niej.Pozdrawiam
Jasne tylko czy mam to sprawdzić na włączonej wtyczce czujnika HALLA,opisz jaśniej, a na wtyczce cewki WN. wtyk nr.2 rezystancja wynosi 5Ω. a ma być zero.
Jaki hallotron będziesz stosował, liniowy czy impulsowy? I co chcesz osiągnąć na wyjściu, tranzystor ma mieć stan przewodzenia i wysokiej rezystancji, czy też zmiany mają być proporcjonalne do pola magnetycznego?
panie Adin to moze byc czujnik (niestety zdjecie troche niewyrazne) polozenia walu rozrządu i tedy bedzie to czujnik halla natomiast jesli chodzi o czujnik polozenia walu korbowego, w fiacie zawsze sa to czujniki indukcyjne rowniez z trzema wyjsciami i tylko tam mozna mierzyc rezystancję, powodzenia
a koło foniczne na kole rozrządu dobrze masz ustawione? Wlaściwie i tak nie sprawdzisz bez narzędzia specjalnego... Dodano po 1 jakąś tam rezystancję mają czujniki indukcyjne a w tym oplu na rozrządzie masz Halla.
Sprawdziłem cały układ ponownie. Jest zgodny ze schematem. Z out (6) przez rezystor 1M sprzężenie wraca na wejście + wzmacniacza (3) Zauważyłem jeszcze jedno - gdy Hallotron jest podłączony, to na jego Out napięcie jest równe 0, a gdy odłączę Out - napięcie zmienia się wraz ze zmianą pola magnetycznego. Wzmacniacz na wejściu ma rezystancję jak z dokumentacji...
Witam. Jeśli ta rezystancja zmienia się płynnie w zależności od odległości między czujnikiem a magnesem to byłby to gaussotron , po naszemu magnetorezystor. Może to czujnik halla albo jakaś maleńka zbliżeniówka. Ile ma to przewodów , do czego to przytykasz i czy zachowuje się "liniowo" znaczy nie skokowo.
chciałbym odświeżyć temat. poszukuje tebele rezystancji modułu zapłonowego do suzuki gs550m model 77r moj jest z roku 82.
Znalazłem schemat. Nie masz czujników halla, to są dwie cewki wyzwalające i podwójny moduł DC-CDI zasilany z instalacji 12V. Rezystancja uzwojenia cewki wysokiego napięcia również wskazuje na moduł CDI, zapłon tranzystorowy w tym przypadku nie zadziała
Brak sygnału regulacji jasności. Sprawdź czy nie ma podejrzanie niskiej rezystancji ta linia. Sprawdź r65, oraz przejście z n.25 KBC do złącza lvds.
Witam szanownych forumowiczów! Przejdę do rzeczy, otóż posiadam VW Golf II 1.6 PN+LPG 92r. i mój problem polega na tym, iż samochód jak jest zimny wszystko śmiga jak należy, lecz kiedy się rozgrzeje to zaczyna szarpać zrywać, jakby nie miał mocy. Wymieniony został zapłon (czujn. Halla, kopułka, palec rozdzielczy) oraz świece. Więc przyczyny zacząłem...
Żaden silnik nie jest prosty do sterowania jak ma sterować czymś a nie tylko się z czymś kręcić. BLDC jak sama nazwa mówi to silnik prądu stałego tylko, że z "usuniętym" komutatorem. Podstawowa różnica po między BLDC ze śledzeniem sygnałów w uzwojeniach a z czujnikami Halla jest taka, że w drugim przypadku masz dużo dokładniejsze dane o położeniu wirnika...
czy ten halla ma jakies oporności, żebym mógł miernikiem Miernik nic nie pokaże lub tylko jakieś głupoty (bardzo duża rezystancja).
Możesz zastosować czujnik prądu z efektem halla i odpowiedni układ do jego odczytu. Możesz też sprawdzać napięcie na odbiorniku, jeśli ma stałą rezystancję to prąd będzie proporcjonalny do napięcia.
Czujnik jest sprawny, generuje poprawny impuls napięciowy, rezystancja cewki jak należy. Przewód do samego komputera nie uszkodzony, rezystancja przewodu zmierzona moim multimetrem uniwersalnym na poziomie dziesiątych części ohma. Zbadałem także sygnał generowany przez czujnik halla wałka rozrządu. Także poprawny. Sterownik silnika nie podaje masy na...
pomiar pradu na sciezce to dokladnie to samo co na rezystorze tylko wartosci rezystancji sa inne. Przy 20A nie ma sensu bawic sie w wynalazki.
Podaj również tą rezystancję. Nie chodziło (...) o rezystancję cewek itp. Sam sobie przeczysz.. Wyjście z przetwornika Halla U14 ma potencjał wysoki, więc nie jest to problem czujnika z zamknięcia pokrywy.
turbinka może się kręcić, tylko impulsy nie wychodzą z halotronu do ukł. sterowania. Magnes przesuwając się koło halotronu powoduje zmianę jego rezystancji i produkuje napięcie prostokątne na jego wyjściu. Jeśli uszkodził sie rezystor zasilający lub czujnik halla w Hallotronie to przy szybszych zmianach napięcie nie spada do zera lub nie osiąga pełnej...
Miałem taki sam problem, wszystko po kolei sprawdzałem, pompę paliwa, ciśnienie na listwie, ciśnienie w cylindrach, przepustnicę, czujniki (halla i położenia wału), rezystancję przewodów, świece wymieniłem ( na nie akurat już był czas) i dalej to samo, odpalał ale przy dodawaniu gazu dochodził max do 3 tys, a dalej się krztusił albo gasł i strasznie...
Czujnik jest sprawny, generuje poprawny impuls napięciowy, rezystancja cewki jak należy. Przewód do samego komputera nie uszkodzony, rezystancja przewodu zmierzona moim multimetrem uniwersalnym na poziomie dziesiątych części ohma. Zbadałem także sygnał generowany przez czujnik halla wałka rozrządu. Także poprawny. Sterownik silnika nie podaje masy na...
Masz układ ESP. Czujniki są aktywne tzn. są oparte o czujniki Halla. Może być to czujnik ze zwykłym wyjściem „prądowym” 7/14 mA L/H, sygnał odzwierciedla stan pola magnetycznego. Może to być czujnik „inteligenty” który umożliwiają pomiar prędkości koła w przód i w tył, z komunikacją za pomocą sygnału PWM. Jeśli będzie niewłaściwy typ, to ABS/ESP nie...
Mały update: przyjrzałem się dokładnie konstrukcji silnika bezszczotkowego w tej maszynie. Opisze kablologie bo komuś się może przyda: do silnika dochodzą trzy (+/- 2.5mm2) przewody "fazowe" do zasilania cewek, poza tym szara taśma 6-cio przewodowa rozdzielona na dwie wtyczki. Wtyczki schowane są już sztycy podkaszarki. Pierwsze trzy kable z taśmy to...
Problem dotyczy hulajnogi elektrycznej Kugokirin X1 600W. Jej właściciel uległ małej wywrotce podczas jazdy i jak twierdzi, od tego momentu przestała osiągać maksymalną prędkość. Jeździła około 45 km/h, a teraz maksymalnie 25 km/h. Próbował oddać ją do serwisu, ale tam stwierdzili, że Chińczyków nie naprawiają. W związku z tym, próbuje samodzielnie...
Masz zasilanie cewki? Pin 1 i pin 3 12V po stacyjce ? Środkowy to klucz minus. Rezystancje cewki też można sprawdzić. W necie tego pełno iż te cewki były też w golfie III. I czy zasilanie jest przy czujniku halla. Tak samo. Dodano po 44 Wypnij wtyczkę od instalacji na skrzyni obejrzyj styki czy nie za oksydowane. Możesz Kolego jaśniej?
Dzięki za radę... jutro ruszam do pracy przy tym... A czujnik już znalazłem... dostęp tragiczny ;)... nurtuje mnie jeszcze pytanie: czy to złącze jest w tej skrzynce kolo kielicha amortyzatora od strony kierowcy... czy tez chodzi o złącze bezposrednio na sterowniku od strony pasazera...obok wlewu płyny spryskiwacza ??? zresztą teraz przypatruję się...
W klasycznym, przerywaczowym układzie zapłonowym uzwojenie pierwotne cewki wn ma rezystancję kilkanaście ohm, w układzie tci ok 0,4Ω, pomyśl, co się będzie działo z przewodem rezystancyjnym
Witam a co z przewodami ws ? Świece zapłonowe Marka i typ: Mirelli 7 LCR. Odstęp między elektrodami: 0,7 do 0,8mm. A cewka zapłonowa sprawdzona? Marka i typ: MAgneti-Marelli BAE 506 D. Rezystancja w temperaturze 20C: - pierwotna: 0,666 - 0,814 - wtórna: 2970 do 3630 Układ zapłonowy jest elektroniczny (zasada działania wykorzystuje efekt Halla) i ma...
"Podejdzie" praktycznie każdy tranzystor o prądzie kolektora 1A lub więcej i napięciu Uce 25V i więcej. Ale zacznij od tego, co napisał Kolega jozgo i od sprawdzenia styków S5. Rezystancja przejścia zwartych styków S5, powinna wynosić praktycznie zero. Jeśli tak nie będzie, czujniki Halla nie będą całkowicie odizolowane od masy gdy ramię jest na podstawce...
Witam Mam problem z moim ekspresem DeLonghi Cappuccino ECAM23.460.B. Po włączeniu zasilania zjechał na dół winda zaparzacza i słychać było że pompka podejmuje pracę i po ok5 s wyrzucił alarm ogólny. Więc szukałem usterki jakiegoś czujnika temperatury, więc zmierzyłem jeden i miał 85kohm więc wymieniłem na nowy, Sprawdziłem obie grzałki jedna 35 ohm...
Ford focus 1.8TDCI nie chce odpalić, dołączam krótki filmik, miga kontrolka sprężynka. Po zrobieniu diagnostyki wyskoczyły błędy P1 631 i P22 91 . Wtryski zregenerowane, pompa też. W wybranych modelach silników tdci występowała wada materiałowa pomp wysokociśnieniowych łuszczył się materiał wewnątrz a opiłki metalu wpadały do wtrysków. Przyczyną może...
Dokładnie czujnik indukcyjny. Nie ma halla. Jest moduł zapłonowy DIS. Nie mam żadnych zabezpieczeń dodatkowch oprócz immo które działa bo kontrolka silnika nie mruga. Ale jaki wstawić? Bo te rezystancje są różne. Jaki jest fabryczny czujnik? Właśnie wymontowałem czujnik i nic na nim nie pisze.
Osobiście powiem że nie opłaca się robić własnego regla, przy dzisiejszych cenach regli 3F na allegro, ale ja chciałem wykonać te i inne regle z hobbystycznego punktu i mieć satysfakcje. Co do ceny to nie wiem ile dokładnie wyszło, mialem dużo części w domu. A tak nawiasem to mam dużo tranzystorów jak by ktoś chciał bardzo niskiej rezystancji 30VDS...
Witam.Jaką temperaturę widzi sterownik jak auto nie odpala?Co z czujnikiem wału korbowego i halla?Badane było ich działanie?Kopułka czysta wewnątrz?Palec ma odpowiednią rezystancję?Przewody świece sprawne?Paliwo dobre?Kosz pompy paliwa czysty?Ciśnienie na pompie odpowiednie? Dodano po 2 Co było sprawdzone w momencie braku możliwości odpalenia?brak iskry...
Witam! Wykonałem zapłon z schematu umieszczonego przez autora tematu i spisuje się rewelacyjnie. Dla zainteresowanych prezentacja mojego modułu: https://youtu.be/_XTXlj0qsvg Jednak pokusiłem się o budowę bezstykowego zapłonu na bazie wykonanego modułu. Zmodyfikowałem stopień wejściowy, zwiększyłem rezystancję R1 by na wyjście czujnika halla płynął prąd...
http://obrazki.elektroda.pl/7385159900_1... Nie wiem jakiej dokładności potrzebujesz, ale myślę, że wzmacniacz typu TL080 wystarczy, można mu wyzerować napięcie niezrównoważenia, zasilanie ±(6V-15V), oporniki albo dokładne (0,5%, 1%) albo dobierać z tych lepszych i łączyć szeregowo-równolegle. Jeśli rezystancja wejściowa =6,8k...
W sondzie jest grzałka więc wystarczy miernikiem zmierzyć rezystancję by sprawdzić czy jest sprawna. Nie ma sensu naprawiać ECU bo wyjdzie drożej niż zakup używki. Używka to koszt 100-150zł. Sprawdź miernikiem jakie masz napięcie na czujniku halla G40. Wtyczkę od tego czujnika masz przy obudowie rozrządu od strony chłodnicy. Jeżeli będzie jakaś anomalia...
Witam posiadam golfa z silnikiem jak w temacie wtrysk DIGIFANT,auto tymczasowo ma bardzo dziwne objawy. Rano jak zimny zapala ok, po około 30 min jazdy zaczyna dziwnie chodzic jak by chcial zgasnąć na wolnych obrotach, podczas dodawania gazu od 2 do 3 tys obr przerywa. Wymienione świece, kopułka, palec, przewody. Pozostawiony na wolnych obrotach na...
Zobacz na oscyloskopie przebieg z halla do modułu, w momecie kiedy silnik gubi zapłony. Cewka od wysokiego ma również dobre rezystancje. To nic nie znaczy ze dobra rezystancja. Mogą byc przebicia. Cewki sprawdza sie przez obserwacje przebiegu WN na ekranie Fiasko, bo nie mam dostępu do oscyloskopu, a w 1.6 nie ma Halla, jest cewka (czujnik indukcyjny)....
Generalnie chodzi mi o to aby wymiary i straty energii na sterowanie i zabezpieczenia były jak najmniejsze. Jutro pobawię się kontaktronami. Zobaczę jak z powtarzalnością działania. Skoro tak to wszystkie propozycje są o kant potłuc, dokładny pomiar DC bez opornika zrobisz tylko na hall-u, ale nie pierwszym lepszym tylko dostosowanym do tego i będziesz...
Ściągnij wtyczkę z czujnika halla i zwieraj środkowy, zielony kabel do masy, jak zacznie klikać wtryskiwacz i dalej nie będzie iskry, to padł cewkomoduł Sprawdzałem. Połączyłem z masą środkowy zielony przewód i zalączał sie wtryskiwacz ale nie cykał (tylko czasami coś cykło). Napięcie na wtyczce z czujnika Halla 5V . Napięcie wtyczki z cewkomodułu...
W trakcie kręcenia podaje paliwo. Pompa pompuje ciśnienie. Napiszę co dzisiaj zrobiłem. Nowy czujnik położenia wału Delphi kostka na trzy piny. Na zimnym odpalił po rozgrzaniu ni cholery. Odpiąłem czujnik temperatury ten cztero pinowy, pierwsze odpalenie po zgaśnięciu na rozgrzanym bez podpiętego czujnika po długim kręceniu odpalił. Bez czujnika pracuje...
Orientujesz sie moze jaka powinna byc rezystancja tego czujnika? bo chyba to sie sprawdza. Co do zapłonu to chyba nie to, nie wydaje mi sie żeby sam sie przestawił, ale w tak leciwym autku wszystko jest mozliwe. Zapłon będe musiał sprawdzić ale problemy zaczeły sie jak odpalałem autko w mrozie.
Mam problem - brak mocy (golf MK4, sinik AKL, 1.6, 8V). VAG pokazuje błąd czujnika halla (na chodzącym motorze). Najpierw zabarałem się za sprawdzane samych połaczeń wg książki "VW Golf IV i Bora - uzytkowanie i naprawa". Jest w niej (str 125) opisany sposów sprawdzenia kabelków łączacych czujnik z jedn.sterującą. Wszytko jest ok' oprócz napięcia pomiędzy...
Kod o ile pamiętam to ADY ,auto będzie po niedzieli to ustawie zapłon ,może wywalac błąd halla przez to że zapłon żle ustawiony nie ma synchronizacji ,ale jest możliwośc podglądu parametrów czujników w tym aucie ?Wywalało błąd czujnika ABS lewego ,sprawdziłem rezystancję ,brak w prawym około 900 omów ,abs nie działa ,gdy czujnik jest uszkodzony nie...
pominięcie czujnika halla cewka czujnika halla sprawdzanie czujnika halla
samsung sterowniki win10 volvo silnika omomierz uszkodzony miernik
laskomex cyfral uszkodzony wyświetlacz dotyk działa
Podłączenie DVD Panasonic A7 do amplitunera Technics SA-TX50 Bezpieczniki główne w ładowarce CAT TH63 - lokalizacja i diagnostyka