Zdania są podzielone. Są tacy, którzy uparcie twierdzą, że istnieje. Ja się nie spotkałem. Jeśli dmuchawa działa tylko na 3 biegu, to raczej nie będzie to bezpiecznik. Na próbę możesz go zewrzeć i wtedy próbować. Ale problem może leżeć zupełnie gdzie indziej.
Albo zawalony filtr kabinowy...
Pewnie rezystor dmuchawy padł. Sprawdź bezpieczniki.
Komora silnika: Często padają w nich rezystory przy dmuchawie - elektronika.
Cze. rezystor raczej odpada,poniewaz najwyższy bieg dmuchawy(3)dizała bez opornika(rezystora).Sprawdz bezpieczniki ,ja obstwiam przełacznik (wygrzane styki).Pozdrawiam. C
Spalony bezpiecznik termiczny rezystora dmuchawy.
Nic nie można innego, ale przede wszystkim napraw silnik i nasmaruj aby lekko chodził i wymień filtr.
Możliwe że albo padł rezystor dmuchawy lub bezpiecznik jakis
Rezystor to jest to urzadzenie przedstawione na zdjeciu. Najprawdopodobniej zabity jest bezpiecznik termiczny (to ten element widoczny u dolu rezystora. Podlacz rezystor do instalacji samochodu i zewrzyj kablem koncowki tego bezpiecznika. Jesli dmuchawa bedzie dzialac oznacza to ,ze bezpiecznik termiczny nadaje sie do wymiany. Jesli nadal nie dziala...
Jak opór jest znikomy to sprawdź pobór prądu na obu. Wystarczy zwarcie międzyzwojowe na wirniku co spowoduje nawet znaczny wzrost pobieranego prądu i przepalanie bezpiecznika termicznego.
Dmuchawa jest pod schowkiem-być powinna. Sprawdził kolega bezpiecznik pod kierownicą oraz pod maską, przekaznik pod bezpiecznikami pod BSI, rezystor dmuchawy oraz szczotki silnika dmuchawy. Trzeba sprawdzić czy do pokrętła dochodzi napięcie, jeśli nie to mogą być uszkodzone przekaźniki w komorze silnika (lub jeden odpowiedzialny za dmuchawę), może być...
Witam wszystkich. Może ktoś wie, jaką wartość ma bezpiecznik termiczny na rezystorze wentylatora z nadmuchu w kabinie w MANie L2000? Rezystor dmuchawy wygląda następująco (oryginalny niestety został przegrzany i się uszkodził) https://obrazki.elektroda.pl/9789355200_... Z tego co wiem, to wentylator ma 320W, a instalacja jest na 24V....
wyciagnij rezystor dmuchawy i wymień bezpiecznik termiczny ,albo go zmostkuj.
witam grupowiczów.jestem tu nowy.mam taki problem z moim sceniciem mianowicie taki że nie działa mi nadmuch i wybija bezpiecznik pod maską 40a.elektryk mówił że rezystor i dmuchawa jest niby ok.nie mam już pomysłu.pomożecie?
Audi A6C6 3.0tdi BMK 2005r. Problem posiadam z nawiewem klimatyzacji, nie działa. Błąd jest następujący: - brak komunikacji sterownika świeżego powietrza. Rezystor nowy, dmuchawa nowa. Bezpieczniki całe. Napięcie dochodzi do rezystora, lecz nie idzie na silnik. Gdzie szukać? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
to co zmostkowaleś nie jest rezystorem tylko bezpiecznikiem termicznym
Kolega wyżej ma racje, ostatnio miałem taki przypadek że działał tylko bieg 4 dmuchawy i właśnie ten rezystor był uszkodzony
Najczęstszą usterką jest uszkodzenie nie rezystora tylko bezpiecznika termicznego. Ale wtedy dmuchawa chodzi tylko na najwyższej prędkości. Jeśli u Ciebie dmuchawa nie pracuje w ogóle to obstawiał bym za silnikiem lub przerwą w obwodzie zasilania dmuchawy. Może bezpiecznik ?
Wentylator nie działa. Bezpieczniki sprawdzone. Rezystor sprawdzony, jest dobry. Dmuchawa na krótko działa. Gdzie jeszcze można szukać przyczyny, że wentylator nie działa?
W/w bezpieczniki nawiewu w aucie przeważnie są zamontowane przy silniku dmuchawy razem ze specjalnym modułem rezystorem trzy-torowym.Włączając dmuchawę na 1,2,3 bieg ,puszczamy prąd przez w/w rezystor oraz bezpiecznik termiczny jak w temacie.Na biegu czwartym prąd płynie tylko przez bezpiecznik.Bezpiecznik w normalnych warunkach jest chłodzony nawiewem,ale...
A teraz pokaż co się w nim uszkodziło styk rezystor czy bezpiecznik termiczny.
Przy rezystorach jest bezpiecznik termiczny chyba 169 stopni C.
witam. jest na forum wiele tematów odnośnie dmuchawy/nawiewu w asterce I generacji ale nigdzie nie moge znaleźć jaki parametry ma bezpiecznik termiczny przy rezystorze dmuchawy tzn. na jaka temperatura powinien być
Bezpiecznik 15A 160C. Dmuchawa działa na wszystkich biegach. Dodano po 2 Wymiana bezpiecznika termicznego w rezystorze dmuchawy.
W astrze G w rezystorze dmuchawy jest bezpiecznik termiczny, który przy przekroczeniu temperatury przerywa dopływ prądu do oporników i pozostają tylko max obroty dmuchawy. Wystarczyło tylko wymienić ten bezpiecznik. Może u ciebie jest podobnie, tylko że masz wszystko schowane.
Bezpiecznik termiczny na dzień dobry do sprawdzenia.
Rezystor dmuchawy podmieniony czy tylko sprawdzony bezpiecznik termiczny , bo najbardziej pasuje na rezystor.
rezystory spalone czy bezpiecznik termiczny ?
jak sprawdziles rezystor? Przeciez tam jest uklad sterujacy wiatrakiem a nie rezystor?
Sprawdzę jutro, dzięki. (Rezystor wymieniony, bezpieczniki sprawdzone, dmuchawa podłączona na krótko z akumulatorem działa. Panel sterowania wymieniony na nowy.) Jest błąd BSI i nie można skasować.
Uwalony masz rezystor dmuchawy a raczej sam bezpiecznik termiczny. Wygugluj rezystor dmuchawy i będziesz miał jasność gdzie go szukać i jak wygląda. Pozdr
sprawdź czy prąd dochodzi do silnika, ewentualnie rezystor dmuchawy. jak bezpieczniki dobre no to szukaj po kablach/kostkach ;)
Problem nie w termiku ale w samym silniku dmuchawy albo w niewystarczającyym przepływie powietrza przez zespół rezystorów
Rezystor masz dobry, ale walnięty termobezpiecznik (małe ,okrągłe ,srebrne).
Listwa rezystorów.
Poszedł bezpiecznik termiczny przy rezystorze dmuchawy. Po obejściu na krótko - działa. Poza tym luźna wtyczka na wentylatorze dmuchawy. Jaki powinien być tam bezpiecznik żeby był zgodny z oryginałem ? Amperaż ? Temperatura ?
Sprawdź bezpiecznik na rezystorze dmuchawy ( rezystor jest zamontowany za przyłączem silnika - ta sama obudowa) Bezpiecznika ma mieć przejście jeśli nie to go wymień ( są dostępne w sklepach z częściami AGD) W wersji starej zamiast bezpiecznika jest termik, tam głównie upalają się styki we wtyczce
Nie pamiętam , czy tam jest zespół rezystorów dmuchawy czy sterownik . Jeżeli to pierwsze,to nie dioda tylko termik / bezpiecznik termiczny/ ale gdy on padnie to jest jeden najszybszy bieg.
Tez mi sie wydaje ze chodzi o rezystor Powinen byc w okolicy silnika , jak znajdziesz sprawdz bezpiecznik termiczny.
Z twojego opisu wynika raczej że rezystor jest uszkodzony a dokładniej uszkodzony jest bezpiecznik termiczny - element zaznaczony na zielono. Zewrzyj bezpiecznik termiczny tak jak zaznaczyłem na czerwono i zobacz czy wtedy działa dmuchawa na wszystkich prędkościach. Jeżeli tak to musisz wymienić cały rezystor lub bezpiecznik termiczny. On się uszkadza...
Wymień bezpiecznik.Jak dalej nie działa,to do sprawdzenia samą dmuchawa,[podaj zasilanie bezpośrednio z akumulatora]Sprawdź:przełącznik, rezystor i bezpiecznik w nim.Jednak, gdy dmuchawa jest całkowicie martwa,to kieruj się wskazówkami z góry .
Kolego troche piszesz jak analfabeta ale ja zrozumiałem ze nie ma nawiewu czyli dopoki go nie bedzie to klima sie nie uruchomi. Sprawdz połaczenia wentylatora i rezystor dmuchawy ewentualnie bezpieczniki
Do sprawdzenia przekaźnik w skrzynce pod maską silnika, w układzie jest też drugi przekaźnik pracy wentylatora chłodnicy. Oznaczenia są na pokrywce skrzynki bezpieczników. No i rezystor dmuchawy do sprawdzenia /w nim jest bezpiecznik termiczny - Ford 1311115.
A sama dmuchawa sprawdzona? Bezpiecznik dmuchawy? Zasilanie do dmuchawy dochodzi?
bezpiecznik termiczny,można zastąpic zwykłym drutem
W pierwszej kolejności sprawdź bezpiecznik i rezystor/opornik dmuchawy. Może też być problem z wtyczką i samą dmuchawą.
A jak wyglada sytuacja jak dmuchawa nie działa wcale. I ze ktoś sie orientuje gdzie są te 3 skrzynki bezpieczników w boxer ?? Z ta 3 skrzynka to juz sie sprawa wyjasnila . Przeczytałem w instrukcji obsługi fiata ducato ze ta skrzynka jest opcjonalnie. Rezystor po sprawdzeniu wychodzi na sprawny. A dmuchawa nie działa wcale. Na żadnym biegu.
witam mam podobny problem,wymieniłem rezystor i nadal pali mi bezpiecznik dmuchawy co to moze być,silniczek dmuchawy chodzi normalnie bez zgrzytów
rezystor może padł
Sama awaria to jakieś pewnie zwarcie rezystora dmuchawy, ważniejsze pytanie czemu nie zadziałał bezpiecznik.
Musisz podać jakieś szczegóły, najlepiej ze zdjęciami, co to za tajemniczy układ. Jaki to pojazd, jakie jest sterowanie nadmuchem i gdzie jest to zamontowane. Przypuszczam że może chodzić ci o rezystor dmuchawy, bo tam jest montowany bezpiecznik termiczny.
Podłączyć wentylator na krótko czy działa i sprawdź rezystor dmuchawy
sprawdź przełącznik, jeśli jest ok to sam przewód masowy :). Powinno śmigać
Jedną sondę miernika przyłożyłem do bezpiecznika F45, drugą do - na akumulatorze i pokazało 00 (zapłon był włączony). Sprawdziłem też rezystor dmuchawy, jest sprawny, tak samo dmuchawa - podłączyłem na krótko i działa. Może to być wina któregoś przekaźnika?
Na początek sprawdź czy na dmuchawę dochodzą napięcia z wyłącznika. Jeżeli masz 3 biegi to napięcie w zależności od położenia przełącznika musi być na jednym kablu i po przełączeniu na inny bieg na następnym. Jeżeli są napięcia to sprawdż czy dochodzą na rezystory (jeżeli je wymieniałeś to mam nadzieję, że wsadziłeś rezystory drutowe). Jeżeli rezystory...
Może być też zawalony filtr kabinowy.
Bezpieczniki sprawdzone? Rezystor dmuchawy?
Masz uszkodzony drugi zestyk pokrętła lub wypalone na wtyczce przy opornicy. Zacznij od gniazda i wtyczki przy opornicy. Przy takim objawie sama opornica jako ciąg trzech rezystorów nie jest możliwa.
Witam Mam problem z nawiewem, auto jak wyżej, rok 2002 2.0hdi 90km, klima ręczna. Parę dni temu przestał działać nawiew na biegu 1 i 2 , zaś 3 i 4 działa. Problem wydawał się błahy ale bo rozebraniu auto już tak kolorowo nie jest. Dostałem się do rezystora dmuchawy, bezpiecznik termiczny przewodzi, ale zdzwiła mnie jedna rzecz, z panelu sterującego...
Chłopie, zasilanie po stacyjce jest stałe na silnik, na 4 biegu nie działa? Sprawdzasz zasilanie na silnik, żarówką, nie miernikiem, jeśli jest to sprawdzasz silnik, jeśli nie ma, sprawdzasz dalej zasilanie w kierunku wyłącznika. czy wchodzi na wyłącznik, czy wychodzi na rezystor na poszczególne biegi. Jeśli nawiew działa na najwyższym biegu, padł bezpiecznik...
Witam. Tak jak pisał ktoś wyżej, najczęściej uszkodzeniu ulega bezpiecznik termiczny. Prawdopodobnie rezystor był sprawny i całość była do uratowania. Czy nie prościej było połączyć upalony pin z górnym odczepem ( zgrzewem bezpiecznika )?
Nie zakładam nowego tematu bo sprawa bardzo podobna. Ford Transit Connect z 2003r bez klimy. Dmuchawa nie działa na 1,2,3 biegu tylko na 4. Po wpisach wyżej podejrzewam rezystor (opornik) dmuchawy. Problem w tym że nie mogę go namierzyć. Proszę o podpowiedź, gdzie go szukać, a potem jak sprawdzić czy jest zepsuty. Z góry dziękuję. edit. to był bezpiecznik...
Witam, Mam podobny problem, C3 1,6 eHDI 2013 nie działa dmuchawa. Samą dmuchawę sprawdziłem "na krótko" - działa OK. Udało mi się też dotrzeć do rezystora dmuchawy (typ F8840002) ale okazało się, że na żadnym pin-ie kostki nie ma zasilania. Wszystkie bezpieczniki sprawdziłem. Sterowanie dmuchawą z klimatronika "żyje" tzn. reaguje na klawisze +, -, na...
Stawiam na uszkodzenie bezpiecznika termicznego
Jeżli mechanik uszkodził bezpiecznik termiczny, który jest przy rezystorach, to dmuchawa nie będzie działać na żdnym biegu. Można ten bezpiecznik zmostkować (jest dostęp do końcówek tego bezpiecznika pod maską) i sprawdzić, czy dmuchawa działa. Pozdrawiam Mariusz
W moim Meganie jest pod maską z prawej strony zaraz pod szybą. U Ciebie też powinien gdzieś tam być. Najlepiej włącz 4 bieg dmuchawy(bo mówiłeś, że działa i posłuchaj :) Ten bezpiecznik wygląda jak rezystor lub dioda. Żeby mieć pewność że to on nawalił możesz zmierzyć czy przewodzi ...ale pewnie nie będzie. Powodzenia!
Nie wymieniłem samego bezpiecznika tylko cały rezystor. Dmuchawa na 4 biegu ducha jak na 4 biegu
Witam Mój problem polega na tym, że w aucie po wyciągnięciu kluczyka cały czas pracuje dmuchawa nawiewu, dopiero po wyciągnięcie bezpiecznika wyłącza dmuchawę. Wymiana rezystora, czyszczenie silnika dmuchawy, sprawdzenie szczotek, wymiana panelu sterowania klimatyzacji nic niestety nie pomaga. Macie jakieś pomysły? Proszę o pomoc!
Witam, Sprawdziłem, że rezystor jest dobry, bezpiecznik dmuchawy jest dobry, bezpiecznik f28 7.5 Ampera też dobry. Ze schematu jest przewód gruby, który dochodzi do złącza przy panelu jest koloru czerwonego i wychodzi jak na schemacie z bezpiecznika 30 Amper jako pierwszy z lewej strony złącza panelu, brak na nim napięcia.
A ja podejrzewam bezpiecznik termiczny, który jest umieszczony na rezystorze. Szukaj nad nogami pasażera. https://www.youtube.com/watch?v=r37dRIFs...
Suzuki grand vitara z 2005r. Nie działa dmuchawa układu wentylacji. Dmuchawę sprawdziłem na krótko i wszystko jest ok. Bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone . Wymieniłem rezystor dmuchawy na nowy podziałał z dzień nawiew i znów nie działa. Może ktoś borykał się z tym problemem bo zaczyna mi brakować pomysłów?
W Peugeocie 306 1.4 bez klimy nie działa wentylator. Nie dochodzi prąd nawet do przełącznika regulacji prędkości, bezpieczniki ok, rezystor dmuchawy też w porządku. Śledziłem przewody ale wchodzą w całą główną wiązkę samochodu.
Na początek faktycznie bezpiecznik ( przedział silnikowy f11 40A ) ale coś mi się wydaje że powinieneś wpisać '' peugeot 607 wymiana rezystora dmuchawy '' . Proponuję również zerknąć na filtr kabinowy .
Nie czytasz co się do ciebie pisze. Napisałem ci że to przekaźnik drugi od lewej dolny rząd tak? Nie trudno się domyślić że to nr. 18. Jak on jest załączony to ma być prąd na bezpieczniku F68 . A załącza go stacyjka. Także albo przekaźnik,stacyjka,przewody. Szukaj.
Pewnie wypalił się styk masowy przy rezystorze dmuchawy albo skończyły szczotki. Rozumiem, że bezpiecznik sprawdzony przed napisaniem na forum...
W fordzie nie ma żadnego przekaźnika. Tam wszystko idzie w pierwotnym obwodzie. Przyczyną mogą być dwie: - uszkodzony rezystora dmuchawy, - uszkodzona skrzynka bezpieczników. Osobiście stawiałbym na to drugie. Skrzynkę trzeba rozebrać i poprawić luty.
Mam podobny problem. W peugeocie 306 1.4 bez klimy nie działa wentylator. Nie dochodzi prąd nawet do przełącznika regulacji prędkości, bezpieczniki ok, rezystor dmuchawy też w porządku. Śledziłem przewody ale wchodzą w całą główną wiązkę samochodu. Dodam że nie działa mi również tylna wycieraczka, spryskiwacz działą.
Idź po wiązce od wentylatora albo od przełącznika aż znajdziesz płytkę z rezystorami. Jest ona wkręcona w tunel którym wentylator tłoczy powietrze (jest chłodzona powietrzem z wentylatora). Jeżeli rezystory są sprawne to sprawdź bezpiecznik termiczny. Powinien mieć przejście. Jeżeli będziesz zakładał nowy uważaj aby go zbytnio nie podgrzać bo znów będzie...
Pod obciążeniem dmuchawy nie sprawdzałem ale na krótko chodzi , bezpieczniki sprawdzałem , jeśli rezystorem dotknę masy to dmuchawa się załącza na pełnych obrotach.
Witam, Przestała działać dmuchawa kabinowa jest to wersja manualna nie działa nawet na tym 4 najwyższym biegu.. Wymieniłem bezpiecznik od razu się spalił. Dmuchawa była wymieniana na nową rok temu. Wtedy po prostu przestała działać, bezpiecznik był cały. Czy to może być rezystor mimo tego iż ten 4 stopień prędkości też nie działa czy jakieś inne pomysły?
Jumper 2.0 130 km 2019 przepala bezpiecznik nr 51. Zdemontowałem rezystor wentylatora i nawet wymontowałem wentylator dmuchawy, a po przekręceniu stacyjki przepala bezpieczniki 51. Odłączyłem kostkę od sprężarki klimatyzacji i dalej przepala od razu bezpiecznik. Gdzie szukać zwarcia?
Typowa usterka bezpiecznika termicznego znajdującego się na rezystorze. kup zabezpieczenie na 240 °C i zamontuj. Nie traktuj tego jako poradę - możesz też zmostkować zabezbieczenie na dzień dopóki nie kupisz bezpiecznika.
Hej, szukam jakiego.schematu elektrycznego od Corsy C. Silnik to 1.0 a rok produkcji 2002. Nie działa dmuchawa nawiewu kabiny. Sprawdzilem bezpiecznik i jest ok, podlaczylem dmuchawe na krutko prosto od aku i dziala. Niby ze rezystor, ale wtedy niby powinno działac tylko na 4 biegu, pozostale nie powinny. U syna nie dzialają wszystkie 4 biegi, dlatego...
Często też wypalają się styki w wyżej wymienionym rezystorze.
Sam sobie po części dopowiedziałeś bo jak piszesz sprawdziłeś bezpieczniki i przekaźniki i wg Ciebie są sprawne tak że tam cudów nie ma do sprawdzenia pozostał włącznik, rezystor, okablowanie i silnik dmuchawy.
Witam. Jak w temacie. Bezpieczniki dobre. Może to wina rezystora dmuchawy, ale gdzie go szukać. Co jeszcze ewentualnie sprawdzić? Pozdrawiam.
Bezpiecznik?
bepziecznik pod kierownicą oraz pod maską, przekaznik pod bezpiecznikami pod BSI, sprawdz rezystor dmuchawy oraz szczotki silnika dmuchawy
Witam. Potrzebuję pomocy. Dmuchawa włączona na maksa po wyłączeniu zapłonu. Zapewne wysiadł rezystor dmuchawy. Nie mam jednak chwilowo czasu na wymianę i muszę odłączać klemy. Gdzie znajdę bezpiecznik odpowiedzialny za dmuchawę? Z góry dziękuję za pomoc.
C4, podobnie jak wszystkie późniejsze pojazdy PSA o tzw. "architeklturze full CAN" nie ma klasycznej kostki stacyjki. Jest tam zwykły niskoprądowy, trójpozycyjny przełącznik dający sygnał do BSI, które z kolei uruchamia poszczególne przekaźniki zasilań i rozrusznika. Przekaźnik zasilania wentylatora dmuchawy zlokalizowany jest w PSF (inaczej zwanym...
Przegrzewa się bezpiecznik termiczny. Tak jak koledzy piszą,może być uszkodzony sam wentylator,stawia większy opór a tym samym bardziej się grzeje rezystor.
A jaka ma wartosć ten bezpiecznik w rezystorze? Planuje kupic sam bezpiecznik i go wlutować w miejsce starego
Wykręć płytkę regulatora obrotów- dostęp od spodu obudowy dmuchawy- pod schowkiem pasażera. Często wystarczy przylutować niekontaktujący styk/blaszkę widoczną po demontażu. Sprawdź wcześniej jeszcze bezpiecznik- PN ma dwa bezpieczniki- jeden do czwartego biegu wentylatora( przez przekaźnik) a drugi do trzech niższych biegów. Ale najczęściej jednak płytka......
Bezpiecznik, okablowanie, połączenia, rezystor dmuchawy , co do tej pory sprawdziłeś?
Jedyną możliwą przyczyną przepalania tego bezpiecznika jest zwiększona moc pobierana przez silnik lub zwarcie wiązki na odcinku rezystor - dmuchawa. Prawdopodobnie masz jedno uzwojenie w silniku uszkodzone i gdy szczotki podczas rozruchu silnika na nim się zatrzymają, siada bezpiecznik bo zwiększa się moc odłożona na rezystorze.
Ok rozwiązałem problem metodą prób i błędów bo nie było tu chętnych ,😔 Bezpiecznik był w porządku padł tak zwany rezystor który kontroluje nadmuch i jest przymocowany do wentylatora to jest częstą usterką ,poniżej dodam zdjęcie może kiedyś się przyda i nie ktoś niw będzie musiał sam szukać 😉 https://obrazki.elektroda.pl/9426792700_...
Czu może ktoś wrzucić fotkę gdzie dokładnie jest ten przekaźnika od wiatraka klimatyzacji pod kturymi bezpiecznikami? Dodano po 2 Witam, napiszę dla potomnych bo sam przekopałem cały internet i nie znalazłem konkretnej porady i rozwiązania. Przez 2 tygodnie jeździłem z sauną w aucie peugeot 407 z powodu braku wiatraka i klimatyzacji. Na forach piszą...
Witam forumowiczów. Mam Astrę G z silnikiem 2.0 DTH. Dziś zauważyłem, że nie działa dmuchawa na żadnym biegu. Sprawdziłem bezpiecznik - jest OK. Na początku myślałem, że może to wina słynnego już bezpiecznika termicznego przy rezystorze ale przy jego uszkodzeniu dmuchawa działa na 4 biegu. Co może być przyczyną tej usterki? (mam nadzieję, że spalony...
Mercedes W212 2.2 Diesel - nawiew nie działa po odpaleniu samochodu gdzie ona jest pujde spra1dze ktos wie. Witam serdecznie! Rozumiem, że masz problem z nawiewem w swoim Mercedesie W212 2.2 Diesel. Postaram się pomóc w zlokalizowaniu przyczyny i rozwiązaniu problemu. Lokalizacja oraz diagnoza problemu z nawiewem 1. Sprawdzenie bezpieczników - Lokalizacja...
Witam Od czterech tygodni borykam się z brakiem nawiewu kabiny! Początkowo nawiew wyłączał się na chwilę - po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu, nawiew działał. Czytając fora wskazywano na rezystor dmuchawy! Ok, wymieniłem - usterka nadal jest! Kolejnym wskazaniem był silnik nawiewu, uszkodzona wtyczka zarówno w rezystorze jak i silniku nawiewy!...
rezystor dmuchawa bezpiecznik termiczny dmuchawa rezystor rezystor dmuchawa
gazowanie reduktor silnik smart fortwo alarm ds400
Falowanie obrotów piły po rozgrzaniu - przyczyny i diagnostyka VW Golf VI 1.6 TDI DSG7 - typowe usterki i diagnostyka