http://obrazki.elektroda.pl/8748301600_1... A tak.
20Nm 90* 90*
Armadon silnik 1,8 Rovera to nie do konca to samo co 1,4. Tam występują problemy z przegrzaniem, krzywieniem głowicy i bloku oraz osiadaniem tulei w bloku, wymagana jest wymiana szpilek oraz magistrali olejowej na nowy typ oraz przerobienie termostatu żeby uniknąć problemów w przyszłości. To że ty głowicę "przepolerowałeś" nie oznacza że naprawiłeś...
W jaki sposób dokręcałeś głowicę?
Przy chłodnicy,taki duży czujnik.
Dolicz cenę nowych śrub, w tym silniku obowiązkowo do wymiany
Link 1 FAI.
Moim zdaniem to jest wina uszczelki pod głowicą.
To padła uszczelka pod głowicą
Kto ją planował? Ten właśnie mechanik? Jedź z reklamacją. Może wymiana głowicy być tańsza niż silnika. Głowicę pewnie łatwiej wymienić i taniej :)
Czy da się zamienić miejscami czujniki z lewej głowicy na prawą? Są takie same?
W silniku słabszym w głowicy sa 3 świece. ZObacz czy masz szczelny dolot zwłaszcza połaczenie turbiny z rurami.
Nie wszyscy umieją naprawiać te silniki ,nie umiejętny montaż i demontaż głowicy może prowadzić do jej skrzywienia.
Jak w temacie, czy na szpilki pod głowicą muszą być nałożone podkładki?
szukam wiadomości o momentach dokręcania śrub w silniku ROVER 1,4 16V (głowica,korbowody,i.t.p)
Jeżeli to Rover to uszczelka pod głowicą.
[url=http://forum.roverki.eu/index.php]L... Tam znajdziesz :D .
Witam wszystkich. Tak jak w tytule auto range rover ustawienie wałków w głowicy, auto przyjechało z zachodu w proszku. Potrzebuję ustawić wałki z łańcuchami w głowicy, niby są znaki na wałkach i na łańcuchu, oraz jest blokada wału ale w wale są dwa otwory. może wie ktoś jak to wygląda w rzeczywistości. mam ustawienie pasków ale dalej ....
Czy ktoś może się orientuje jaka głowica jest w Rover 45 1.4 IE 16V kolizyjna czy nie? Regulamin pkt 11 proszę poprawić. goldwinger Czy teraz jest dobrze?
Ja bym dalej obstawiał głowicę jeśli po odpaleniu przewody wody puchną to kompresja dostaje się to układu chłodzenia, miałem taki przypadek w vito tester szczelności głowicy też nic nie pokazał .
Witam wszystkich. Mam problemik z roverem 214si miał ściąganą głowice ,remont itp. od tamtego momentu nie chce zapalić , kręce i kręce i co jakiś czas jest jakieś pstrykniecie i kupa dymu , podejrzewam wybuch do kolektora, iskra jest paliwo podawane jest, tylko że z cewki wychodzą dwa kable plus wyjście przewodem do rozdzielacza , jeden z wcześniej...
Kopie zrobisz programem rawrite/winimage/diskdupe. A stację potraktuj sprężonym powietrzem i dyskietką czyszczącą ( firmy speed-link) ewentualnie smarowanie prowadnic głowicy. Jak powyższe zabiegi nie pomogą to dopiero wtedy martw się jak dostosować stację z PC .
Głowica była planowana sprawdzana na szczelność wymiana uszczelki na wielowarstwowa, głowica jest cała
Sprawdź ciśnienie paliwa, jeżeli jest około 3bar to ok. Może być też cewka (za słaba iskra i po wkręceniu świecy w głowicę nie przeskakuje).
Jeżeli świece są mokre to uszczelka pod głowicą uszkodzona.
Może jednak jest ktoś kto ma taki model Rovera i mógłby podpowiedziec chociaż czy to będzie 8 czy 16v. Będę bardzo wdzięczny,trochę zależy mi na czasie.
Skoro oba czujniki i dla deski i dla kompa mają zaniżoną temperaturę ponieważ piszesz że płyn się gotuje a wskaźnik i wentylator się nie załącza to po prostu może się on nie gotuję a wyrzuca go poprzez uszkodzenie uszczelki pod głowicą.
Po wymianie uszczelki i paska pod głowicą samochód nie chce palić, ma iskrę i paliwo.
Czarna wersja wobec tego uszczelka pod głowicą.
Witam nie udało się go uruchomić na oryginalnym wsadzie ,odpalił na wsadzie Immo OFF,oczywiście 13 pin odcięty niestety nie nacieszyłem się tym faktem za długo :( właśnie wydmuchało uszczelkę pod głowicą pozdrawiam
Wymiana uszczelki pod głowicą pomogła. Oczywiście planowanie itp. Pozdrawiam.
nie ustawia się
wiec do zmiany byłby wal, korbowody i tłoki czy coś jeszcze To się mylisz wiesz w ogóle i le kosztują panewki? uszczelka głowicy szpiliki, uszczelki silnika......
W tym silniku często silnik pił płyn przez uszczelkę kolektora ssącego. Właśnie ten kolektor ssący (to plastikowe coś z kanałem wodnym) też było wymienione. Przepraszam - pomyliłem z katalizatorem dolotowym, nie jestem dobry w motoryzacji :D Ogólnie 3 mechaników rozkłada ręce, oleju raczej nie przybywa, test na obecność spalin w układzie chłodzenia...
Wygląda na uszczelkę pod głowicą ale ta ropa w oleju ?
http://moto.allegro.pl/listwa-wtryskowa-... tam jest taka listwa co w/w przed tym była robiona uszczelka pod głowicą, był problem z odpowietrzeniem szklanek
Witam. Jak wygląda płyn w zbiorniczku wyrównawczym, tzn. czy nie posiada tłustych plam. Przychylałbym się jednak do uszkodzonej uszczelki pod głowicą, tak z własnego doświadczenia.
Jaki masz gaz?
hmm ale auto wcześniej jeździło normalnie. Była wymieniona tylko głowica, a więc to chyba też wykluczone.
Podłącze sie do tematu mam może ktoś szczegółowe dane tego silnika, taki ak największe cienienie spalania, skok tloka itp potrzebuje bo musze na uczelnie zaprojektować i wyliczyć szpilke do głowicy
witam - wymieniona pompa paliwa - "orginał " z koszem , zawory na obudowie filtra , podgrzewacz , regulator . procedura odpowietrzenia 5 -6 razy silnik odpali normalnie czasami nie pochodzi - pojedzie i stop znów procedura odpowietrzania . czy to może być przez spaliny które się dostają przez podkładkę między elektro wtryskami a głowicą ? lub inne pomysły
Tak to TURBO. Ale stan oleju jest taki sam. Podejrzewam głowicę, albo pompę paliwową tylko jak to sprawdzić samemu?
Bardziej chodziło mi o to, ze mój rover ma wadliwy silnik (mój nie ma problemów, ale chodzi o typ K16) i pisaliście tutaj, ze jak ten silnik dostaje duże obroty na nie do końca rozgrzanym to szybko wysiada uszczelka, a mnie bardzo stresuje wizja wymiana uszczelki pod głowica :( nie chodzi o koszta, bo mam pieniądze, ale rover to moje jedyne auto i zapewnia...
Mam poldka atu+ 99rseryjne bylo 1.6 78KM potem kupilem 1.4 rovera na przeszczep niezle wymiatał ale nalałem mineralnego oleju i go zajechałem teraz wstawiłem blok od rovera 1.6 16v z głowicą od tego 1.4 teraz jest jakieś 112KM więc możesz przeszczepiać dasz rade
tak , dodatkowo jeszcze delikatnie wyfrezowałem miejsce styku między głowicą a podkładką miedzianą a pompowtryskiem i auto jedzie
[Kolego a sprawdziłeś czy przekaznik od świec daje zasilanie na świece .Odłącz przewód i podłącz kontrolkę .świece ukręconą idzie wydostać bez zdejmowania głowicy właśnie to robiłem wczoraj w mercedesie tylko musisz mieć sprzęt .Często właśnie spalona świeca na końcówce rozwarstwia się i blokuje dlatego jest podatna na ukręcenie
To znaczy... Mam 2.0 16v Dodano po 3 Co do głowicy oddałem ją do planowania i nie wykazało żadnego pęknięcia.
Mam pytanie do osób które wymieniały uszczelkę głowicy w Roverze/ Land roverze 1,8 - silnik 18K4F. Otóż znalazłem na forun Rovera informację że tuleje powinny wystawać ponad krawędź bloku o 0,1 mm. Natomiast na Youtube można znaleźć film sygnowany przez Ajusę na temat naprawy tego silnika, i widać tam że człowiek przykłada liniał krawędziowy do tulei...
Nie prawda, po to są znaki żeby było łatwo ustawić nowy pasek podczas wymiany, nie wiem kto powiedział Ci o tym małym kółku ale to dosyć zabawne;] Jeśli już tak bardzo chcesz założyć ten pasek to po jego zamontowaniu, sprawdź kompresję, jeżeli nie będzie jej choć na jednym cylindrze to trzeba niestety demontować głowicę.
W mojej wersji nie, bo mam cewki za głowicy a w miejscu rozdzielacza jest zaślepka.
Niestety czeka Cię znów wymiana uszczelki pod głowicą lub głowicy jeżeli po rewizji okaże się że uszczelka była dobra.Przy wymianie uszczelki koniecznie nowe szpilki.Wymiana rozrządu prosta na znakach.
Pewnie że możesz. Wtedy będziesz miał pewność czy głowica W.Cz. nie obciąża zbyt napięcia +8,5V.
Witam. Ja miałem problem z przegrzewaniem silnika w fiacie 125p. Okazało się, że przyczyną był nadpalony i nieszczelny zawór wydechowy. Paliwo z komory spalania dopalało się w przewodzie wylotowym i przegrzewało głowicę silnika. Dodano po 1 Witam. Ja miałem problem z przegrzewaniem silnika w fiacie 125p. Okazało się, że przyczyną był nadpalony i nieszczelny...
Czy jest jakaś złota rączka , która potrafi odpalić rovera. Była wymieniona uszczelka pod głowicą, jest ciśnienie w cylindrach, niby jest pasek rozrządu ustawiony dobrze ale nie chce nawet na linkę odpalić, proszę o poradę lub adres do dobrego mechanika co by odpalił rovera.
Silnik 1.8 to silnik Rovera serii K, silnik jest trwały i daje rade z gazem, ale trzeba uwazac na przegrzanie, bo łatwo pada uszczelka pod głowicą jak we wszystkich silnikach serii K. Silnik 2.5 tez Rovera, KV6, bardziej skomplikowany i bardziej awaryjny.
chyba to nie bedzie tanie. jak rośnie płyn w zbiorniczku to jakby uszczelka pod głowicą .i brakuje ogrzewania wtedy.a jak tam wydajnosc pompy wody. a najgorszy problem jak bedzie jakies mikro pękniecie albo w głowicy albo w bloku,oj to trudny temat i raczej nikt się nie chce tyego podjąc.
Masz jakieś uszkodzenie w krążeniu płynu - może to być wina chłodnicy, korka zbiorniczka albo jeszcze innych spraw związanych z chłodzeniem silnika, uszczelka pod głowicą nie wykluczona. Pozdrawiam.
Ile razy ci się wylał płyn ze zbiorniczka wyrównawczego?? Nie powinno się tak dziać. Weź odkręć korek od zbiornika wyrownawczego i na postoju pogazuj torochę silnikiem, najlepiej gdyby silnik był termostat otwarty. Jeśi w zbiornikczku wyrównawczym bedą pojawiać się pęcherzyki powietrza to prawdopodobnie jest wydmuchnięta uszczelka pod głowicą. Możliwe...
a może tak wsadzić silniczek z jakiegoś forda sierry? wiele osób ten silnik przeklina za brak trwałości i liczne awarie. Jeśli zostaje 1.4 to bez planowania głowicy, odelżenia koła zamachowego większej mocy nie osiągniesz.
nie widziałem jeszce PGM-FI po 90-tym innego niż wielopunkt ale wszyscy się uczymy.Co do głowicy i zaworów to chyba jedyne ogniwo łączące utykanie na gazie i benzynie.Jednak zwalanie głowicy wolałbym zostawić na koniec.Ale skoro to ma być głowica to dlaczego ciśnienie jest po 13 atm i na wolnych jest idealnie :?:
Trochę w traktorach tego było, różne Perkinsy W samochodach to Citroen CX 2,5, Daihatsu Rocky 2,5, Fiat 2,5 stosowany w 131 i 132, Ford Transit 2,4, Land Rover 2,25, Mercedesy 2,0, 2,2, i 2,4. Opel Blitz 2,1 i 2,3, Reno Trafik i Master 2,5. Podałem ci auta z końca lat 70 początek, 80 więc tam elektronik nie będzie. Co nieco w dieslach zaczęło się pojawiać...
temat z czujnikiem załatwiony a samochód dalej się dusi. mechanik stwierdził że brak kompresji ,dodam że była wymieniana głowica. Co może być problemem że samochód odpala.na zimnym trochę się wkręca na obroty ,na ciepłym się dusi .
Sprawdź uszczelkę pod głowicą. Do układu nie dolewa się wody tylko płyn w proporcjach. Sprawdź też termostat.
wygląda na to że jest uszkodzony ten czujnik który wymieniłeś nowy nie oznacza dobry trzeba mu oporność sprawdzić no i jeszcze jedno z nawiewów w środku leci ciepłe powietrze jeśli nie to znaczy że jest zapowietrzony lub uszczelka pod głowicom padła i też takie efekty będą sprawdzić i powodzenia
Uszczelka pod głowicą została wymieniona. Pozostało tylko wypłukać dokładnie cały układ. Mam nadzieję że problem na chwilę będzie zażegnany :D
Jak chcesz rovera, to chcij coś innego (ze względu na padające jak muchy uszczelki pod głowicą) - ja przerobiłem cztery silniki 1.4 14K4F (w pewnym okresie taniej było kupić całego Poloneza 1.4 niż sam silnik i niewiele drożej niż wymiana uszczelki po bożemu). Dwa Roverki (silniki) 1.4 14K4F wymagające wymiany uszczelki podgłowicowej straszą jeszcze...
Kyller - Głowica prosta, była PLANOWANA. komputer podmieniony. bryka102 - poczytaj trochę o VVC czym to jest i jak to działa i wtedy się wypowiadaj.
Jeśli jest brązowa maź to do układu chłodzenia dostaje się olej, sprawdzałeś na "bagnecie" czy nie podnosi się stan oleju w silniku? Skoro głowica posprawdzana dokładnie to może w bloku silnika dzieje się coś nie dobrego
Prawdopodobnie wywaliło uszczelkę pod głowicą (jeśli faktycznie jest płyn w oleju), jeśli masz płyn w oleju to nawet nie uruchamiaj silnika bo go zatrzesz..
Witam mam pytanie jakie maja być luzy na zaworach ssącym i wydechowym. Wymieniłem uszczelkę pod głowicą i teraz mam mały problem z ustawieniem zaworów nie wiem jaka ma być różnica pomiędzy nimi :?: :?: :?:
Witam! mam następujący problem z moim roverkiem 416GSI 1991r. w samochodzie poszła uszczelka pod głowicą, autko nadal chodziło.Ale po wymianie uszczelki nie chciał już zapalić, początkowo miał iskrę, ale nie chciał zapalić, tylko raz na jakiś czas "zakaszlał" wczoraj również próbowałem to juz stracił iskrę całkowicie. dodam tylko że było 2 mechaników...
Co innego 1.4 to już ponad setka koni i frajda w kredensie z jazdy by była . Tak , to się zgadza , o ile pamiętam to jakieś 103 KM miał .,ale spróbuj z rovera zdjąć głowice na długich szpilkach TORX , to Ci się odechce tego silniczka . :D
Problem zaczął ustępować po dolewaniu do paliwa oleju do 2-suwów. W międzyczasie wymieniłem uszczelkę pod głowicą i jak do tej pory silnik chodzi równo. Czasem słychać, że pracuje nieco inaczej ale żadnych innych objawów nie zauważam.
W aucie żony Rover 214 z 1998 mieliśmy ten sam problem, sprowadziłem je z uszkodzoną uszczelką pod głowicą. Uszczelkę, płyn, olej, filtry wymieniłem a on ciągle jakoś tak dużo palił 12-14 litrów na 100 km. Jeśli mogę spytać: Jak u Ciebie z temperaturą silnika? W jakim położeniu masz wskazówkę? W Roverku małżonki wymieniłem termostat i sondę ..... zadziałało...
Oczywiście w sprawie przebiegu to wszystko możliwe ponieważ mieszkamy w Polsce. Zakładając, ze stan silnika poprawny to jak najbardziej stosowałbym olej dobrej jakości, czyli w najgorszym przypadku ten 10W40. Mam przed oczami, że w takim pojeździe widniała informacja BP Visco 5000. Co do producenta to sprawa upodobań. Nie obawiaj się żadnych mitycznych...
Trzeba na początek kilka spraw wyjaśnić. Jeśli przyczyna wyrzucenia było zagotowanie cieczy chłodzącej to trzeba szukać usterki w termostacie, ewentualnie w drożności chłodnicy. Jeśli wywala sobie ot tak na zimnym silniku to może być korek uszkodzony znaczy jego uszczelnienie, a w końcu przyczyną może być niestety uszczelka pod głowicą, sprawdź jak...
1,4 16v do fiata jak cię mogę, mniejsza skorupa, będzie śmigać. W polonezie w tych silnikach to uszczelki pod głowicą nagminnie strzelały, za duży wysiłek dla tego motorka przy karoserii od poloneza. 1.6 16v to rzadka wersja poloneza, chyba nie do zdobycia.
Było parę takich ,przy których brałem drugi klucz dynamometryczny i jeszcze pierdyliard razy sprawdzałem czy aby mam dobre wytyczne i czy czasem się nie pomyliłem,bo przy pierwszej śrubie czułem jakbym zrywalł gwint. Generalnie to zawsze lubiłem etap dokręcania głowicy najbardziej z całej pracy nad silnikami,nie wiem może tylko ja :-) Jednak jak nie...
Pierwszy klucz dynamometryczny kupiłem gdy przyszło mi naprawiać poloneza z silnikiem 1.4 Rovera. Budowa plastrowa, śruby głowicy długie. Jedną ukręciłem, pykła jak marchewka i wtedy zrozumiałem co to momenty dokręcania śrub. Wcześniej tp pewnie dobry klocz (wyczuty) i kręciło się. Czuć kiedy śruba sprężynuje i gwint już nie ciągnie. Stare silniki dużo...
Zagotowanie bardzo często kończy się pokrzywieniem głowicy i rozszczelnieniem któregoś z obiegów Silnik to nie czajnik ! Mam 2 coolery jak zamierzam wyciągac 100% mocy to zapuszczam wentylatory i hulaj dusza ....... . Silnik hondy i rovera sie znacząco różnia.
To ile ta szpilka miałaby mieć długości żeby wystawała w misce? Akurat tyle, albo jeszcze więcej. [url=https://www.google.pl/search?q=Rove...
W aucie dostała się woda do oleju, została naprawiona głowica wymieniona uszczelka pod głowicą, magistrala olejowa i nowe śruby głowicy. auto odpala chodzi normalnie trzyma temperaturę na wolnych obrotach ale po dodaniu gazu od razu temperatura wchodzi na czerwone i się gotuje i zarazem wywala wodę ze zbiorniczka jak zdejmę nogę z gazu temperatura od...
a w pierwszej kolejności sprawdziłbym czy są przedmuchy do układu. W jaki sposób to sprawdzić? test na obecność dwutlenku węgla? czy jest jakiś inny sposób? Dodano po 43 Dzis podłączyłem dodatkowy wskaźnik temperatury wraz z niezależnym czujnikiem, i tak temperatura waha się pomiędzy 83-88 *C podczas jazdy. Druga sprawa, nie pamiętam czy napisałem...
Dziękuję wszystkim za dobre rady i porównania. Temat mierników jak widać to wielka woda - co po chwila wychodzi na rynek coś nowego i nie wiadomo, na który się zdecydować. Ostatecznie zakupiłem sobie już jakiś czas temu NEONA S2 - bardzo dobrze się spisuje i po za tym mam już porównanie z drugim miernikiem, który sobie zakupiłem również ale już w wersji...
tak dwie nawet dałem głowice do planowania
- wyciek płynu chłodniczego spod głowicy czy płynu to nie wiem Jak ci walnie ścieżka slikonowa to ci tak silka płynem jak byś małego wyciągnął i sikał tak obrazowo. Kawa z mlekiem zamiast oleju to norma przy 120 000km.
Śruby są grube jak palec środkowy, gwinty jak nowe generalnie robią wrażenie b.solidnych według mnie nie ma opcji by to pękło jak zakręcasz tak jak producent nakazał. To nie chude i długie szpilki jak w np. rover 400 itp historie. Ale oczywiście jak ktos chce producent to wiadomo że nakazuje nowe bo łatwiej wymagać i sprzedać niż nie wymagać jakby coś...
Witam. Potrzebuje pilnej pomocy. Mam Rovera 75 1.8 120km. Mam dwa sterowniki, na oryginalnym silnik nie pali, na nowym odpala i od razu gaśnie lub nie odpala... żadnego błędu nie wywala, rozrząd ustawiony dobrze. Wymieniana była uszczelka pod głowicą, uszczelka kolektora dotykowego i rozrząd, przed naprawą jeździł, wszystkie przewody podpięte, sprawdzone...
Przykro mi ale się nie zgodzę.. Każde inna auto tak traktowane jak E36 dawno odeszło by w zapomnienie.. A po drogach porusza się jeszcze tego cała masa.. każdy silnik benzynowy może bez problemu dobić do miliona o ile ktoś zmienia w nim olej.. Zawieszenie jest równie niezniszczalne nawet na naszych drogach.. A jak juz można same sworznie w wahaczach...
Proszę o konkretną pomoc kogoś kto zna temat. Już spieszę z pomocą, poszukaj w okolicy warsztatu samochodowego. Niech zrobią test na spaliny w układzie chłodzenia. Będziesz miał pewność, że minimum uszczelka pod głowicą do wymiany. Chyba, że odkręciłeś korek od układu chłodzenia na gorącym silniku, wtedy płyn ma prawo wylecieć pod ciśnieniem.
Silnik ford Usa 4.0 v6 stosowany w explorer , land rover discovery3 Usa, Mazda. Silnik ohc, po bloku widac ze ewidentnie to stary OHV taki jak w starym windstarze. Silnik ma cztery łańcuchy. Trzy z przodu (pompa olejowa z wałkiem balansującym w wersjach 4x4-wał, wałek pośredni-wał, lewa głowica-wał) jeden łańcuch z tyłu wałek pośredni głowica. Do wymiany...
Problemem jest również możliwość uszkodzenia tunera podczas zwarcia na wejściu anteny ponieważ fabryczne tunery LV5TDLX nie posiadają diody zabezpieczającej na wejściu i należy ją samemu wlutować. W życiu nie widziałem urządzenia, które można uszkodzić poprzez zwarcie na wejściu. :) Też trafiałem na opinie, że tuner z układem FC0013 jest gorszy niż...
Autko jak w temacie. Problem jest i na gazie i na benzynie, na zimnymi na ciepłym silniku, na zimnym po zapaleniu przez minute jest dobrze ale wedy ma podwyższone obroty i tego nie słychać. Autko na wolnych obrotach chodzi jak by podbiegało na pół obrotu silnika i zachwile spadało. Obroty trzyma stabilnie tylko schłychać jakąś nierównomierność w jednym...
Podmienilem komputer na inny, brak poprawy. Wytargałem całą wiązkę by sprawdzić każdy przewód, wszystko ok. Rozebrałem dolot by wyjąć listwę wtrysków i okazało się że po załączeniu stacyjki od razu leją wszystkie cztery wtryski na prawej głowicy. Cztery nie dwa... Wszystkie mają jakieš tam szczątkowe napięcie na masie, ale kluczem jest ż cztery.......
ad. admin - ok, zapamiętam na przyszłość. Przy okazji jak znów trafiłem na ten post dopisze tylko rozwiązanie w/w problemu bo wujek google dobrze pozycjonuje i chętnie wypluwa ten temat. Po głębszej penetracji problemu okazało się że nie palą wszystkie cylindry na prawej głowicy i sprawa była już prosta, wtryski na zewnątrz, zapłon, wszystkie 4 wtryski...
Problem w Roverze silnik K18, zakupiony z problemem wyrzucania płynu, świeżo po wymianie uszczelki pod głowicą przez poprzedniego właściciela. Dzisiaj zdjąłem głowicę i okazało się że trzy tuleje "siedzą" w bloku poniżej jego płaszczyzny, na uszczelce widoczne przedmuchy. Pytanie - czy jest możliwa reanimacja tego silnika czy wyłącznie wymiana bloku?...
A to że gaz ma wyższa temperaturę spalania i wypala gniazda zaworowe. Jak masz hydraulikę to podciągnie, jak nie to destrukcja głowicy nastąpi dosyć szybko jak juz się zacznie. Wziąwszy pod uwagę że rzeczywisty przebieg tego samochodu to pewnie jakies 160kkm albo lepiej to więcej włożysz w naprawy niż zaoszczędzisz jeżdżąc na gazie. A ile to pali na...
Witam mam 416si jak mi siadało ogrzewanie za pierwszym razem była to pompa wody za drugim uszczelka pod głowica pierwsza rada odkręć korek wlewy oleju do silnika i sprawdź jak masz nalot <kawa z mlekiem> uszczelka jeśli nie to sprawdź czy nagrzewa się przewód prowadzący do nagrzewnicy jest on za silnikiem i prowadzi do kabiny tam jest zawór odcinający...
Witam, chciałbym stuningować trochę Rovera po zjeździe do polski. Myślałem o następujących rzeczach: -Nowa/używana kierownica, bo stara jest zdarta -Nowe przewody hamulcowe + nowe tarcze/klocki i bębny na tył -Nowe felgi i tu mam dylemat czy wybrać stalowe nowe czy używane alufelgi -Nowe opony letnie i tu to samo nie wiem jaki producent i jaki rozmiar,...
Witam!!! Chciałem sie dowiedzieć czy montaż wkrętek lpg w kolektorze musi byc inny niz w innych autach? to znaczy czy w tym silniku obowiazują takie same zasady przy montażu tj. pod katem jak PB jak najbliżej głowicy skierowane do zaworów .... To daje rade w tym aucie?? Czemu pytam?? na innym forum pewien gość upiera sie ze klasycznie wywiercone otwory...
rover głowica rover schemat głowicy głowicy kontrolki rover
kenwood grzeje windows schowek bezpiecznik termiczny schemat
klimatyzacja galanz device sleep
Schemat silnika 4T Peugeot Kisbee – mechaniczny i elektryczny, dane techniczne, serwis Xiaomi, Segway, Motus – hulajnoga po naładowaniu rusza i wyświetla błąd przy starcie