Czy jest jakaś złota rączka , która potrafi odpalić rovera. Była wymieniona uszczelka pod głowicą, jest ciśnienie w cylindrach, niby jest pasek rozrządu ustawiony dobrze ale nie chce nawet na linkę odpalić, proszę o poradę lub adres do dobrego mechanika co by odpalił rovera.
Podobne problemy mogą być spowodowane wadliwym działaniem układu zapłonowego (pęknięcie na kopułce dawało koledze w golfie takie objawy) albo nawet rozszczelnieniem uszczelki pod głowicą i zaciaganie spalin do silnika. Temat dość stary więc napisz, kolego, czy juz udało Ci się cos zaradzić.
Po kilku miesiącach rozważań i wahań (również na tym forum) co do wyboru godnego następcy Poloneza w rozsądnym (do7-8tys) przedziale cenowym doszedłem wreszcie do wniosku, że spośród typów takich jak Audi 100, Audi 80 czy Espero oraz Rover, to właśnie ta ostatnia marka będzie mi najbardziej pasować. Tutaj pojawia się kilka pytań. Otóż znalazłem konkretną...
W aucie dostała się woda do oleju, została naprawiona głowica wymieniona uszczelka pod głowicą, magistrala olejowa i nowe śruby głowicy. auto odpala chodzi normalnie trzyma temperaturę na wolnych obrotach ale po dodaniu gazu od razu temperatura wchodzi na czerwone i się gotuje i zarazem wywala wodę ze zbiorniczka jak zdejmę nogę z gazu temperatura od...
RR P38 4.0 w zimie zaczął mi przerywać na LPG pojeździłem więc na PB lecz także zaczął przerywać po szybkim czasie ( nie palący jeden cylinder, po paru km drugi, jakby losowo, iskra wszędzie ok, cewki sprawne, odpinanie poszczególnych kabli nic nie pomagało - zero pogorszenia szedł cały czas nie równo ) wkoncu umarł całkiem.. gdy dwa nie palą już nie...
Kopie zrobisz programem rawrite/winimage/diskdupe. A stację potraktuj sprężonym powietrzem i dyskietką czyszczącą ( firmy speed-link) ewentualnie smarowanie prowadnic głowicy. Jak powyższe zabiegi nie pomogą to dopiero wtedy martw się jak dostosować stację z PC .
Tak owszem jeśli chodzi o głowicę to wiem i mam te dane producentów i Rovera ale chodzi mi o szpilki od kolektora wydechowego , ssącego etc.. Z jaką siłą je dokręcać ? Jak odkręcałem kolektor wydechowy to wydawało mi się, że nie były one zbyt mocno przykręcone. Na uszczelce na każdym tłoku na "17" jest ślad przedmuchu co by potwierdzało, że były zbyt...
zwróć uwagę na rdze przy zawiasach tylnej klapy, cięzko coś z tym zrobic... i jeszcze często w tych silnikach są problemy z uszczelką głowicy(obejrzyj dokładnie czy nie ma wycieków) z wymianą tej uszczelki są problemy, często po naprawie i przejechaniu paru tysięcy km znowu zaczyna się jakiś wyciek, no chyba że trafisz na specjaliste od Roverków to...
Dzisiaj miałem w końcu to auto w garażu. Sprawdziłem napięcie TPS stabilne, zasymulowałem TPS opornikami. Przełącznika biegu jałowego w tym aucie nie ma. TPS był podstawiony z drugą przepustnicą z drugiego auta brak zmian. Auto jakby nie to że pływa faluje delikatnie obrotami tylko, słychać jak by nie paliło na jeden gar, ale pali na wszystkie. Ciśnienia...
Witam mam 416si jak mi siadało ogrzewanie za pierwszym razem była to pompa wody za drugim uszczelka pod głowica pierwsza rada odkręć korek wlewy oleju do silnika i sprawdź jak masz nalot <kawa z mlekiem> uszczelka jeśli nie to sprawdź czy nagrzewa się przewód prowadzący do nagrzewnicy jest on za silnikiem i prowadzi do kabiny tam jest zawór odcinający...
Witam wszystkich forumowiczów, mam problem z moim landkiem mianowicie poszła mi uszczelka pod głowicą no i zrobiłem cały remont głowicy wymieniłem pierścienie i tak dalej i tak dalej wczoraj jak poskładałem do kupy wszystko nie odpalił, paliwo dostaje iskra jest ale jest też kiepskie sprężanie na baniakach około 7 barów zastanawia mnie rozrząd mianowicie...
Problem w Roverze silnik K18, zakupiony z problemem wyrzucania płynu, świeżo po wymianie uszczelki pod głowicą przez poprzedniego właściciela. Dzisiaj zdjąłem głowicę i okazało się że trzy tuleje "siedzą" w bloku poniżej jego płaszczyzny, na uszczelce widoczne przedmuchy. Pytanie - czy jest możliwa reanimacja tego silnika czy wyłącznie wymiana bloku?...
Mam pytanie do osób które wymieniały uszczelkę głowicy w Roverze/ Land roverze 1,8 - silnik 18K4F. Otóż znalazłem na forun Rovera informację że tuleje powinny wystawać ponad krawędź bloku o 0,1 mm. Natomiast na Youtube można znaleźć film sygnowany przez Ajusę na temat naprawy tego silnika, i widać tam że człowiek przykłada liniał krawędziowy do tulei...
Witam, Problem jest taki: rover 416 98 r. pewien pseudo mechanik przegrzał silnik (po zagotowaniu sie wody nie wpadł na pomysł żeby sie zatrzymać) :) Na drugi dzień wystąpiły kłopoty z odpalaniem, uruchamiał sie na kilka chwil, okazało sie że uszczelka pod głowicą poszła. Wymieniłem uszczelke pod głałowicą. Podczas wymiany uszczelki nie ruszałem ustawienia...
Ile razy ci się wylał płyn ze zbiorniczka wyrównawczego?? Nie powinno się tak dziać. Weź odkręć korek od zbiornika wyrownawczego i na postoju pogazuj torochę silnikiem, najlepiej gdyby silnik był termostat otwarty. Jeśi w zbiornikczku wyrównawczym bedą pojawiać się pęcherzyki powietrza to prawdopodobnie jest wydmuchnięta uszczelka pod głowicą. Możliwe...
Widzę coś ciekawego na forum... Po pierwsze zapraszam wszystkich na www.fsoptk.pl i na forum FSO-Polonez Tuning Klubu. Tam możemy wymienić się doświadczeniami bo stworzone tam było kilka ciekawych swapów. A odpowiadając na pytanie: Silniki serii k16 są ze sobą zamienne niemal w 100%. zasadniczo różnią się pojemnością, numerem silnika ;). i głowicą (1,8...
Silnik 1.8 to silnik Rovera serii K, silnik jest trwały i daje rade z gazem, ale trzeba uwazac na przegrzanie, bo łatwo pada uszczelka pod głowicą jak we wszystkich silnikach serii K. Silnik 2.5 tez Rovera, KV6, bardziej skomplikowany i bardziej awaryjny.
To ile ta szpilka miałaby mieć długości żeby wystawała w misce? Akurat tyle, albo jeszcze więcej. [url=]Link
chyba to nie bedzie tanie. jak rośnie płyn w zbiorniczku to jakby uszczelka pod głowicą .i brakuje ogrzewania wtedy.a jak tam wydajnosc pompy wody. a najgorszy problem jak bedzie jakies mikro pękniecie albo w głowicy albo w bloku,oj to trudny temat i raczej nikt się nie chce tyego podjąc.
szukam wiadomości o momentach dokręcania śrub w silniku ROVER 1,4 16V (głowica,korbowody,i.t.p)
Ten samochód posiada tradycyjny rozdzielacz zapłonu zamontowany do głowicy. Piszesz, że iskra jest (rozumiem, ze na świecach), więc chyba cewka jest dobrze podłączona. Powstaje pytanie, czy iskra jest podawana w odpowiednim momencie na odpowiednie świece, czyli palec rozdzielacza i przewody do świec. Skoro kręci rozrusznik to z immobiliserem w porządku...
w moim aucie rover 216 wymieniłem uszczelkę pod głowica, bo wydmuchało ja na zewnątrz. W czasie jazdy było ok. ale rano musiałem zawsze dolewać płyn.Teraz zauważyłem ze wentylator w ogóle się nie załącza i to mogla być przyczyna awarii. Zaglądam pod maskę i nie mam pojęcia, który czujnik za to odpowiada. [/b][/film][/youtube]
sprawdziłem! grzanie w środku jest! dolałem gdzieś z litr boryga zrobiłem z 50km i jak na razie jest ok. nie widzę żadnego dymu z wydechu, spadku mocy też nie czuje (jak szedł tak idzie:))byłem jeszcze na kanale bo pomyślałem czy to na pewno tylko z pod korka poszło ale innych wycieków nie widzę i raczej tylko górą poszło. Delikatnie czasami tylko słyszę...
W aucie żony Rover 214 z 1998 mieliśmy ten sam problem, sprowadziłem je z uszkodzoną uszczelką pod głowicą. Uszczelkę, płyn, olej, filtry wymieniłem a on ciągle jakoś tak dużo palił 12-14 litrów na 100 km. Jeśli mogę spytać: Jak u Ciebie z temperaturą silnika? W jakim położeniu masz wskazówkę? W Roverku małżonki wymieniłem termostat i sondę ..... zadziałało...
Witam Problem dotyczy: Rover 420 Si Lux 1998r. 2.0. Od zakupu 3 miesiące temu silnik dziwnie przerywał. Przy odpalaniu rano chodzi całkiem jak by nie palił na jednym garze i śmierdzi benzyną, na ciepłym chodzi już ładnie ale co jakieś 5 sekund silnik delikatnie przerywa. Do wymiany poszedł rozrząd, napinacz, wszystkie filtry, przewody (NGK), świece...
WItam od pewnego czasu borykam sie z dużym problemem mianowice auto jak jest zimne ciężko pali nawet bardzo ciężko powiem co juz zrobiłem sprawdzone wszystkie węże paliwowe i są drożne założony nowy filtr paliwa założony przed pompą zaworek zwrotny żeby wyelimimować cofające się paliwo wymieniony w pompie zawór przelewowy nowe podkładki pod wtryski...
Auto kupiłem miesiąc temu, po kupnie zauważyłem że oleju w silniku jest ponad stan (było ze 3cm powyżej MAX) Wymieniłem więc olej i zacząłem obserwować codziennie stan oleju. Przez 3 tygodnie poziom się nie podnosił a nawet lekko go ubyło więc myślałem, że problem zniknął. Niestety wczoraj poszedłem sprawdzić poziom oleju i przybyło go jakieś 2-3mm....
Witam. Zanim opiszę problem to dodam, że chodzi o Rovera z silnikiem serii K 16K4F i mocy 112 KM. Niby problem dość popularny i niejednokrotnie poruszany, ale walczę z nim już kilka miesięcy.Ale po kolei. W listopadzie ubiegłego roku naprawiałem uszczelkę pod głowicą, bo płyn poszedł do oleju. Po wymianie uszczelki zrobiłem ok 1000 km i było wszystko...
Co mi przychodzi do głowy, to uszczelka pod głowicą padła,a pomysł z rozwiercaniem termostatu, to =wole nie komentować tego pomysłu, bo brak słów.
Mam problem w moim Rover 75 silnik 1.8, rocznik 2000( benz+LPG) wczoraj odebrałem samochód po prezencie z uszczelką pod głowicą ale problem skaczących obrotów trwa nadal. Wyglada to tak ze wskazówka od obrotomierza delikatnie drga na minimalnych obrotach ( okolo 700). Dodatkowo dość często zdarza się , że w trakcie jazdy podczas hamowania np na czerwonym...
Witam Mam problem z moim Rovrem 220 Coupe Turbo, mianowicie chodzi o, dziwne - nie wiem jak to inaczej określić, zachowanie układu chłodzenia. Od początku, w lipcu zeszłego roku zakupiłem Roverka 620 Ti jako dawce silnika do mojego Rovera Coupe, wtedy jeszcze 1.6 K series, dawcą jeździłem ok 3 tygodni, akurat trafiły się bardzo upalne dni, wszystko...
Witam. Potrzebuje pilnej pomocy. Mam Rovera 75 1.8 120km. Mam dwa sterowniki, na oryginalnym silnik nie pali, na nowym odpala i od razu gaśnie lub nie odpala... żadnego błędu nie wywala, rozrząd ustawiony dobrze. Wymieniana była uszczelka pod głowicą, uszczelka kolektora dotykowego i rozrząd, przed naprawą jeździł, wszystkie przewody podpięte, sprawdzone...
uuuu Dzieki kolego właśnie znalazłem w końcu coś o Rover na forum Rover Bardzo ogólnie: - ubytek płynu chłodniczego - konsystencja oleju przypominająca majonez/cappuccino/kawę z mlekiem (płyn chłodniczy dostał się do oleju) - tłuste plamy w płynie chłodniczym lub "kawa z mlekiem" zamiast płynu (olej dostał się do płynu chłodniczego) - wyciek płynu chłodniczego...
Niestety czeka Cię znów wymiana uszczelki pod głowicą lub głowicy jeżeli po rewizji okaże się że uszczelka była dobra.Przy wymianie uszczelki koniecznie nowe szpilki.Wymiana rozrządu prosta na znakach.
Czarna wersja wobec tego uszczelka pod głowicą.
Masz jakieś uszkodzenie w krążeniu płynu - może to być wina chłodnicy, korka zbiorniczka albo jeszcze innych spraw związanych z chłodzeniem silnika, uszczelka pod głowicą nie wykluczona. Pozdrawiam.
Witam, Wraz z wymianą tarcz zegarów w moim Poldku zbiegło się kilka usterek: - przestało świecić kilka żarówek pod zegarami (w tym żarówka sygnalizacji włączonych świateł) - złe wskazywanie poziomu paliwa w baku (pokazuje 3/4, a mam blisko rezerwy, gdyż jeżdżę na gazie) - szybkie wędrowanie wskazówki temperatury silnika do niebezpiecznego poziomu 130...
hmm ale auto wcześniej jeździło normalnie. Była wymieniona tylko głowica, a więc to chyba też wykluczone.
Jeżeli świece są mokre to uszczelka pod głowicą uszkodzona.
A zatem w jakim celu piszesz tutaj? Nie wyjawiłeś jaki tam siedzi silnik. Ale skoptaktuj się z użytkownikami Roverów a dowiesz się, że uszczelka głowicy lubi plajtować oraz, że stosują określone rozwiazania, które czasem pomagają.
Oryginalny silnik poloneza to juz calkiem przezytek. Natomiast 1.4 tez nie grzeszy mlodoscia. Tak wogole to jest bardzo delikatny silnik. Tak jak juz tu pisasano, tuning tego silnika to nie jest prosta sprawa (zreszta jak kazdego). Potrzebne jest bardzo duze doswiadczenie i wiedza no i przede wszystkim mocne zaplecze techniczne. Tu masz rację. Ciężko...
dzięki za informację podejrzewam że nie ma pinu(widocznie ktoś wykręcił) bo tam jest tylko dziura. co do gazu jestam laikiem jeżdziłem do gazownika i go mordowałem wiem że sterownik jest w tej chwili na autokalibracji założył dodatkowy wężyk na podciśnieniu i rozkalibrował wtryskiwacze (ciśnienie turbosprężarki rozregulowało wtryski) wstawiam artykł...
Po wymianie uszczelki i paska pod głowicą samochód nie chce palić, ma iskrę i paliwo.
Była wymieniana uszczelka pod głowicą Dodano po 4 A co do ciśnienia paliwa tak właśnie było mierzone. Mam pytanie czy może to byc przytkany katalizator?
Witam. Ja miałem problem z przegrzewaniem silnika w fiacie 125p. Okazało się, że przyczyną był nadpalony i nieszczelny zawór wydechowy. Paliwo z komory spalania dopalało się w przewodzie wylotowym i przegrzewało głowicę silnika. Dodano po 1 Witam. Ja miałem problem z przegrzewaniem silnika w fiacie 125p. Okazało się, że przyczyną był nadpalony i nieszczelny...
Cześć! Nagrzewinca jest w porządku, w samochodzie b. ciepło. Jeśli chodzi o miejsce gdzie jest czujnik to jest gorące. Powiem Wam tak: stary czujnik nie załączał wiatraka, jak zmieniłem na nowy to wystarczy, że podgrzał się trochę płyn i wiatrak się włączał nawet podczas jazdy. Zgasiłem na 3 minuty silnik i czujnik jakby działał bo po zapaleniu samochodu...
Nie prawda, po to są znaki żeby było łatwo ustawić nowy pasek podczas wymiany, nie wiem kto powiedział Ci o tym małym kółku ale to dosyć zabawne;] Jeśli już tak bardzo chcesz założyć ten pasek to po jego zamontowaniu, sprawdź kompresję, jeżeli nie będzie jej choć na jednym cylindrze to trzeba niestety demontować głowicę.
A to że gaz ma wyższa temperaturę spalania i wypala gniazda zaworowe. Jak masz hydraulikę to podciągnie, jak nie to destrukcja głowicy nastąpi dosyć szybko jak juz się zacznie. Wziąwszy pod uwagę że rzeczywisty przebieg tego samochodu to pewnie jakies 160kkm albo lepiej to więcej włożysz w naprawy niż zaoszczędzisz jeżdżąc na gazie. A ile to pali na...
Oczywiście w sprawie przebiegu to wszystko możliwe ponieważ mieszkamy w Polsce. Zakładając, ze stan silnika poprawny to jak najbardziej stosowałbym olej dobrej jakości, czyli w najgorszym przypadku ten 10W40. Mam przed oczami, że w takim pojeździe widniała informacja BP Visco 5000. Co do producenta to sprawa upodobań. Nie obawiaj się żadnych mitycznych...
Każdy samochód jest dobry dopóki nie zacznie sie sypać :) Wygląd zewnętrzny freelandera nawet w porządku, szczególnie ciemny kolor na kołach 17-18", zawieszenie tez fajne. Zapomniałem jeszcze dodać o uszczelce pod głowicą w 1,8. Po nowym roku klient moze zdecyduje sie na freelandera po lifcie w dieslu 2005-6r w automacie, jak temat bedzie aktualny napisze...
Witam Panowie jestem jeszcze przed naprawą głowicy ale zauważyłem coś dziwnego w moim roverku kupiłem nowy czujnik temp.od kompa i nic dalej nie odpala ale gdy wziołem stary i podgrzałem zapalniczką i wpiołem kostkę to autko odpala od pierwszego ja już nie wiem co z tym autem może być oby dwa czujniki są sprawdzane i są ok. Co wy na to ???
Czy wymieniłeś korek od zbiorniczka wyrównawczego? Wygląda na to, że może przepuszczać. Powinien utrzymać 1,6 Bar. Układ chłodzenia jest ciśnieniowy, więc podczas jazdy gdy temperatura silnika wzrasta ciśnienie płynu także. W tym momencie płyn może uciekać przez nieszczelny korek. Korek niedrogi a jest często przyczyną uszkodzeń - nawet uszczelki pod...
Może być zapowietrzony duży obieg i dopiero po otwarciu termostatu płyn dociera do całego układu chłodzenia. Może też być uszkodzona uszczelka pod głowicą (trzeba sprawdzić czy płyn nie pojawia się w oleju) jak również uszczelka kolektora ssącego (płyn dostaje się do cylindrów i jest spalany). Po więcej informacji zapraszam na forum.roverki.eu
Pod komputer był podłączony żadnych groźnych błędów nie pokazał a te drobne zostały naprawione. Inne propozycje ?? ;] Przed podłączeniem pod komputer w aucie było wymieniane : - wtryski - silniczek krokowy - świece - przewody - wyczyszczona i sprawdzona kopułka - sprawdzona głowica wymieniona uszczelka - wyczyszczony filtr powietrza ( nie wymieniałem...
Witam! Czy może mi ktoś podpowiedziec jak są rozmieszczone znaki od rozrządu oraz po drugiej stronie od napędu pompy wtryskowej. A właściwie to problem jest bardziej rozległy ponieważ prubóję doprowadzic do ładu silnik w którym jest zdjęta głowica (uszkodzona) i są zdjęte koła zębate z wałka rozrządu , pompy wtr. i wału.Zauwarzyłem że na ośce pompy...
Jednak coś słabo idzie Ci to używanie googli. Grubość uszczelki, domyślam się że chodzi pod głowicą. Grubość [mm]1,2. Szpilki głowicy: Wymiar gwintu M9x1,25 Długość [mm]412 Wszystko z googli, naprawdę. Miłego szukania
Witam nie udało się go uruchomić na oryginalnym wsadzie ,odpalił na wsadzie Immo OFF,oczywiście 13 pin odcięty niestety nie nacieszyłem się tym faktem za długo :( właśnie wydmuchało uszczelkę pod głowicą pozdrawiam
Witam! Radio jak w temacie czyli Blaupunkt BMW Business CD / Rover ( CD 43 ) nie wyszukuje żadnych stacji radiowych, zarówno FM jak i AM. Dzieje się tak przy wyszukiwaniu automatycznym oraz manualnym. Temat podobny do Blaupunkt'a BMW Reverse RDS ale tam można wyszukać ręcznie / manualnie. Z tego co sprawdziłem to brak jest jednego napięcia ( zgodnie...
Nie zapominając zablokować tuleji Dodano po 1 bo inaczej szambo w misce Możesz proszę to rozwinąć? Chodzi o to że tuleja wylezie z bloku wraz z tłokiem? Jak masz wbitą tuleje w blok i nie trzyma się zbyt mocno (na 2 oringach) jest ryzyko że jak tłok będzie szedł do góry może wypchnąć tuleję cylindrową . Aby tak się nie stało przykręca się płaskownik...
Zagotowanie bardzo często kończy się pokrzywieniem głowicy i rozszczelnieniem któregoś z obiegów Silnik to nie czajnik ! Mam 2 coolery jak zamierzam wyciągac 100% mocy to zapuszczam wentylatory i hulaj dusza ....... . Silnik hondy i rovera sie znacząco różnia.
tam jest taka listwa co w/w przed tym była robiona uszczelka pod głowicą, był problem z odpowietrzeniem szklanek
Tak to TURBO. Ale stan oleju jest taki sam. Podejrzewam głowicę, albo pompę paliwową tylko jak to sprawdzić samemu?
Witam. Wymieniłeś uszczelkę pod głowicą a sprawdziłeś głowicę na szczelność czyli czy nie pękła podczas dolewania płynu do chłodnicy.Może być jeszcze uszkodzony termostat,który nie otwiera drugiego obiegu chłodzenia.
Witam mam pytanie jakie maja być luzy na zaworach ssącym i wydechowym. Wymieniłem uszczelkę pod głowicą i teraz mam mały problem z ustawieniem zaworów nie wiem jaka ma być różnica pomiędzy nimi :?: :?: :?:
Sprawdź ciśnienie paliwa, jeżeli jest około 3bar to ok. Może być też cewka (za słaba iskra i po wkręceniu świecy w głowicę nie przeskakuje).
Witam. Land Rover discovery Td5 remont kapitalny silnika. Tłoki, pierscienie, wał panewki głowica, wtryski, turbo. Auto zapala chodzi przepięknie. Przebieg 10km :) Napiszcie mi dla czego z bagnetu i z korka wlewu oleju leci jasna para jak by gotowala sie woda..... Czy moze to byc przyczyna ze do oleju wpadło 150 gram ropy przez wtrysk??? Auto trzyma...
Prawdopodobnie wywaliło uszczelkę pod głowicą (jeśli faktycznie jest płyn w oleju), jeśli masz płyn w oleju to nawet nie uruchamiaj silnika bo go zatrzesz..
Witam Ostatnio (chyba z nadejściem wiosny) chce mi się dłubać w r400. Tak sobie pomyślałem ze może bym zmienił pojemność z 1,6 na 1,8. Nie chce wymieniać całego silnika, ze względu ze głowicę sa te same, blok ten sam i średnica cylindrów również. Mam w związku z tym pera pytanie - co różniło jednostkę1,6 i 1,8 (oba z kopułkami) Czy rożne sa wały, korbowody...
Witam, mam problem z ubytkiem płynu chłodniczego, ale tylko i wylącznie jak jeżdzę po mieście. Jak ostatnio robilem trasy ok. 900 km, to nic. Podkreślę, że nie mam żadnych objawów uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Nagrzewnica również szczelna. Ubytek mam ok. 300 ml na 20 km. Nigdzie nie widze zacieków od płynu. Pozdrawiam
Witam!!! Chciałem sie dowiedzieć czy montaż wkrętek lpg w kolektorze musi byc inny niz w innych autach? to znaczy czy w tym silniku obowiazują takie same zasady przy montażu tj. pod katem jak PB jak najbliżej głowicy skierowane do zaworów .... To daje rade w tym aucie?? Czemu pytam?? na innym forum pewien gość upiera sie ze klasycznie wywiercone otwory...
Problem zaczął ustępować po dolewaniu do paliwa oleju do 2-suwów. W międzyczasie wymieniłem uszczelkę pod głowicą i jak do tej pory silnik chodzi równo. Czasem słychać, że pracuje nieco inaczej ale żadnych innych objawów nie zauważam.
Skoro oba czujniki i dla deski i dla kompa mają zaniżoną temperaturę ponieważ piszesz że płyn się gotuje a wskaźnik i wentylator się nie załącza to po prostu może się on nie gotuję a wyrzuca go poprzez uszkodzenie uszczelki pod głowicą.
Mam problem z silnikiem V6 2.0l. Silnik został zatarty i z tego powodu przekładam do niego wał z panewkami z drugiego silnika. Ten drugi silnik chodził idealnie do czasu aż poszła głowica. Podczas przekładania panewek zauważyłem drobne rysy i ślady wytarć na owych panewkach, chciałem kupić nowe ale niestety nigdzie nie są dostępne. Teraz nie wiem czy...
Sprawdź uszczelkę pod głowicą. Do układu nie dolewa się wody tylko płyn w proporcjach. Sprawdź też termostat.
Problem polega na tym, iż w moim samochodzie zaczęła pojawiać się oleista maź w zbiorniku wyrównawczym. Oleista maź pojawia się na ściankach zbiornika oraz na obrzeżach zbiornika na wysokości lustra płynu. Płyn na razie jest czysty. Co jakiś czas czyszczę ścianki zbiornika ale zauważyłem, że teraz robi się to częściej. Bagnet oleju w porządku, oleju...
Domorosły znajomy mechanik-amator natychmiast zauważył że korek zbiornika wyrównawczego to lipny zamiennik. odkręcił go i wyrzucił ponieważ zbyt wcześnie się otwierał a zastosował od Opla Kadetta. Płyn chłodzący w układzie to była woda która wrze w 100°C. to zbyt wcześnie... Przykładowo Borygo zaczyna wrzeć nie wcześniej niż przy 107°C. Układ chłodzenia...
Głowica pasuje od każdego roverka więc jest ok , to nie majątek na VVC .
Witam, Pacjent MG ZR 160 VVC, 1.8 samo Pb Samochód z standardową usterką trafił do mnie czyli wydmuchana uszczelka pod głowicą, silnik przed tą operacją nie odpalał. Po zrobieniu uszczelki, po składaniu tego nieszczęsnego VVC nadszedł czas odpalenia i cisza... Sytuacja wygląda tak, rozrusznik oczywiście kręci, obroty ECU widzi, iskra konkret na obydwóch...
[Kolego a sprawdziłeś czy przekaznik od świec daje zasilanie na świece .Odłącz przewód i podłącz kontrolkę .świece ukręconą idzie wydostać bez zdejmowania głowicy właśnie to robiłem wczoraj w mercedesie tylko musisz mieć sprzęt .Często właśnie spalona świeca na końcówce rozwarstwia się i blokuje dlatego jest podatna na ukręcenie
Śruby są grube jak palec środkowy, gwinty jak nowe generalnie robią wrażenie b.solidnych według mnie nie ma opcji by to pękło jak zakręcasz tak jak producent nakazał. To nie chude i długie szpilki jak w np. rover 400 itp historie. Ale oczywiście jak ktos chce producent to wiadomo że nakazuje nowe bo łatwiej wymagać i sprzedać niż nie wymagać jakby coś...
Określcie się co to może być. Może płyn z pękniętego węża zebrał się gdzieś w zakamarkach komory silnika i teraz odparowuje po rozgrzaniu silnika i układu wydechowego... Może być pęknięta głowica... Może być uszkodzona uszczelka pod głowicą... Może być zapowietrzony układ chłodzenia... Może być brak wiedzy użytkownika nowego samochodu i wiele innych...
nie lanos tylko nubira. laccetti jest ok a na wnętrze nie patrz- samochód ma jezdzić a nie ładnie wyglądać. W lacku jest ważny silnik: 1,6 jest jak najbardzieje ok, 1,4- do miasta też ok ale w trasie jest trochę za mało. do tego silniki 1,4 z roczników 2007-2008 miały wadę w postaci wypalonych zaworów, która ujawniała się już po 60-70kkm (złe przyleganie...
Mam ten sam problem. RR P38 4.0 w zimie zaczął przerywać na LPG pojeździłem na PB zaczął przerywać ( nie palący jeden cylinder zaraz drugi, jakby losowo ) wkoncu umarł całkiem.. dwa nie palą i koniec. Dodatkowo zaczął kopcić i wzrosło ciśnienie w układzie chłodzenia. Zrobiłem uszczelki pod głowicą - okazały się dobre. Przy okazji szklanki i uszczelniacze....
witam - wymieniona pompa paliwa - "orginał " z koszem , zawory na obudowie filtra , podgrzewacz , regulator . procedura odpowietrzenia 5 -6 razy silnik odpali normalnie czasami nie pochodzi - pojedzie i stop znów procedura odpowietrzania . czy to może być przez spaliny które się dostają przez podkładkę między elektro wtryskami a głowicą ? lub inne pomysły
tak , dodatkowo jeszcze delikatnie wyfrezowałem miejsce styku między głowicą a podkładką miedzianą a pompowtryskiem i auto jedzie
Ja bym dalej obstawiał głowicę jeśli po odpaleniu przewody wody puchną to kompresja dostaje się to układu chłodzenia, miałem taki przypadek w vito tester szczelności głowicy też nic nie pokazał .
Witam, Ubywa mi płynu w Roverze 75 (benzyna 1.8 bez turbo) - problem występował odkąd go mam, była robiona uszczelka pod głowicą, wymieniany kolektor ssący , sprawdzane i wymieniane węże itd.| Pytanie na dzień dzisiejszy jest taki, czy ubytek ponad 4l płynu po przejechaniu 80km może być spowodowany uszczelką pod głowicą lub jej nieszczelnością czy raczej...
Bardzo dziękuję koledze DriverMSG. Opisywałem zagadnienie na innym forum , bardziej specjalistycznym odnośnie marki auta ale nikt nie odpisał. Pozytywnie zaskoczony efektem zamieszczenia tematu na tym forum mam jeszcze dwa pytania a na końcu uzasadnię ich zamieszczenie. 1) Co mogą oznaczać zielone kropki na wtryskiwaczach . 2) Posiadam dwa koła zębate...
W polonezie w tych silnikach to uszczelki pod głowicą nagminnie strzelały Siadały uszczelki bo lamerki i wieśniacy jeździli na wodzie, z uszkodzonym wentylatorem, termostatem lub napraw była przeprowadzona NIEWŁAŚCIWIE. Sam miałem , tylko 1 raz poszła przy ok 100kkm po zrobieniu jezdziłęm jeszcze 20kkm i wjechałem w krzaki i tak stoi do dzisiaj. Za...
dlatego myśle czy jest sens robić jeszcze ta podłogę i uszczelkę pod głowica. Jest tyle kasy wpakowane w tym aucie, ze żal mi jest go sprzedać ale już mi ręce opadają
temat z czujnikiem załatwiony a samochód dalej się dusi. mechanik stwierdził że brak kompresji ,dodam że była wymieniana głowica. Co może być problemem że samochód odpala.na zimnym trochę się wkręca na obroty ,na ciepłym się dusi .
robiłem 3 razy uszczelkę w roverze w silniku typu k bo 4 zawodowych mechaników nie podjęło się bo po prostu uznali za trudny. 3 razy auta wyjechały bez problemu bo uzyskałem dobra pomoc na forum. Nie wiem czy te posty są rzeczywiście bez sensu czy taka złośliwość jest na tym forum - co głupiego jest w pytaniu ile można splanować - Teraz robię przysługę...
Witaj. Zaznaczam ze nie jestem mechanikiem ale zarowno ja jak imoja pani jezdzimy Lianami od kilku lat. To co ci moge podpowiedziec to jest: -świeci EGR - a zawór jest sprawny, elektryka ponoć też. ----- zawor ci nie siwci swieci check engine. Takie same objawy byly w lianie mojej pani kiedy padla sonda lambda za katalizatorem - nie wiem jaka masz liane...
Wejdź na forum tam znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące Twojego "Ferdka"
Czy ktoś może się orientuje jaka głowica jest w Rover 45 1.4 IE 16V kolizyjna czy nie? Regulamin pkt 11 proszę poprawić. goldwinger Czy teraz jest dobrze?
kolego aarti7 oddaj głowice do sprawdzenia i weryfikacji czy nadaje sie jeszcze do montazu wtedy bedziesz wiedzial na czym stoisz
Witam! Potrzebuję wszelkich informacji na temat rodzaju głowicy w tym modelu silnika , czy to jest 8v czy 16v oraz czy potrzebne są jakieś nietypowe narzędzia do jej zdemontowania (blokady pompy wtr., kół pasowych nietypowe klucze itp.) Potrzebuję tych informacji ponieważ sam obecnie nie mogę zajrzec pod maskę bo tego auta nie mam u siebie a czeka mnie...
Witam! mam następujący problem z moim roverkiem 416GSI 1991r. w samochodzie poszła uszczelka pod głowicą, autko nadal chodziło.Ale po wymianie uszczelki nie chciał już zapalić, początkowo miał iskrę, ale nie chciał zapalić, tylko raz na jakiś czas "zakaszlał" wczoraj również próbowałem to juz stracił iskrę całkowicie. dodam tylko że było 2 mechaników...
haynes w serwice and repair manual podaje dla rovera 2.0 d 1 etap 30Nm 2 etap 65Nm 3 etap 90 stopni 4 etap 90 stopni pozdrawiam
Witam wszystkich. Tak jak w tytule auto range rover ustawienie wałków w głowicy, auto przyjechało z zachodu w proszku. Potrzebuję ustawić wałki z łańcuchami w głowicy, niby są znaki na wałkach i na łańcuchu, oraz jest blokada wału ale w wale są dwa otwory. może wie ktoś jak to wygląda w rzeczywistości. mam ustawienie pasków ale dalej ....