Sterowanie cewki idzie z modułu zapłonu, który też jest pod kopułką a sygnał moduł dostaje ze sterownika silnika. Moduł i cewka jest zasilany 12V po drodze jest bezpiecznik.
Bezpiecznik aparatu zapłonowego spradziłeś?
Sprawdż napięcie na cewce wn podczas kręcenia rozrusznkiem.
Czyli puszka od immo, ale jak pojawia się napięcie na cewce to dlaczego nie kręci? Sprawdź rozrusznik i masy jeszcze raz.
Na początek czyszczenie palca i kopułki rozdzielacza, wymiana kabli wysokiego napięcia.
Nie doczytałem rocznika. Sprawdz napięcie na cewce WN i impulsy kluczowania na module zapłonu. Nie odpowiedziałeś odnośnie alarmu.
Sprawdż przede wszystkim czy w momencie kręcenia rozrusznikiem masz napięcie na cewce zapłonowej.Jeżeli to jest ok to trzeba sprawdzić czujnik położenia wału korbowego[po prawej stronie silnika nad rozrusznikiem w bloku silnika].
Tak kontrola to klasyczny sposób. Można też sprawdzić czy iskra jest przed kopułką. Napięcie na cewce jest stałe (12 - 14 V) na jej wyjściu też jest stałe ale około 15kV i więcej więc go nie zmierzysz żadnym multimetrem.
Witam Mam problem z odpaleniem autka a przyczyna to brak iskry. Po sprawdzeniu okazało się że na wtyczce do cewki jest napięcie ale nie mam masy. Myślę że właśnie cewka jest sterowana masą, bo napięcie na cewkę podawane jest cały czas. Czy macie może jakieś sugestie co jest z tym grane?, nie mam do tego żadnych schematów i nawet nie wiem gdzie szukać...
Witam Mam problem z immo w Land Roverze. Auto nie odpala. Rozrusznik kręci, pompa podaje. Wywala błąd SECURITY . Na obydwu kluczach to samo. Jaka powinna być oporność cewki przy stacyjce. I jakie napięcie powinno do niej dochodzić?? Problem wystąpił po wyładowaniu akumlatora.
a więc tak. paliwo dochodzi. pompka działa, przy kręceniu rozrusznikiem czuć benzynką. prąd nie dochodzi do cewki. cewka sprawna dzisiaj sprawdzana. napiszcie mi jeszcze jakie oporności powinna mieć cewka na wysokim napięciu i jakie na niskim i skąd idą przewody niskiego napięcia do cewki.
mam taki sam problem, tylko u mnie na jedną cewke nie dochodzi wogóle napięcie. cewka jest 100% sprawna , zamieniałem je miejscami. Co może sie jeszcze posypać?
Czujnik znalazłem dokładnie z tyłu silnika od stony ściany grodziowej - przy kole zamachowymm ma dwa przeody i niebieską wtyczkę, wyczyściłem styki i po kablach idzie to do kompa. Teraz mam punkt zaczepienia sprawdzę to wszystko i dam znać. Co do tej diody to myślałem ją podlutować konkretnie pod te przewody zasilające cewkę nie myślałem że wystepuja...
Tu pewnie jest czujnik indukcyjny więc moduł od starego poloneza albo opla na gaźniku i cewka. Niestety nie potrafię powiedzieć czy czujnik będzie dawał odpowiedni sygnał (chodzi mi o dopasowanie napięcia) do modułu i czy to zadziała - podłączysz to będziesz wiedział.
auto zgasło podczas jazdy- brak iskry,nie odpala wymieniona cewka i czujnik polożenia wału bo kształt fali sygnału wydawał mi sie za bardzo rozjechany - nic nie pomogło sprawdziłem masy i plusy na sterowniku wszystko ok przejscia do cewki i czujnika sa napięcia tez a iskry nadal brak prosze o pomoc bo juz tydzien z nim walcze a klient sie niecierpliwi
Czujniki spalania stukowego to piezoelektryk , a nie cewka indukcyjna. Oporność bardzo wysoka , a sprawdza się pukając lekko w niego , ma dać napięcie.
no właśnie te pod szarpywanie.....ja mam nowy akumulator ale sprawdzę może jakieś spadki napięcia są na początku i dlatego zasilanie niknie na cewkach... może wtedy jest słaba iskra... no nic zobaczę i dam znać:)
Jeżeli te kable są dobre jakościowo to pozostają tylko cewki (no bo co innego?). Wygląda tak jakby z jakiegoś powodu dawały zbyt wysokie napięcie. W tej chwili nic innego nie przychodzi mi na myśl.
przegrzanie :?: woda zamiast płynu chłodniczego uszkodzony korek na chłodnicy wypalona uszczelka po głowicą żle ustawiony rozrząd ewentualnie zapłon uszkodzony termostat zamulona,zasłonięta,pozbijana chłodnica lub nagrzewnica zagięte przewody wodne żle podpięty reduktor gazu trzymające hamulce dodatkowe(samoróbki)osłony pod silnikiem zamulony katalizator...
Witam, pacjent to land rover discovery 2,5tdi 97r, pompa elektroniczna (EDC), rano wsiadam przekręcam kluczy a tu nie odpala, pilot też nie działa, domyślam sieze alarm odcina rozrusznik, więc dałem bezpośrednie napięcie na cewkę rozrusznika, zaczął kręcić ale dalej nie odpala, myślę ze jest gdzieś jakieś zabezpieczenie, dodam że nie ma imma w kluczyku,...
Nie włącza się wentylator gdy przy włączonej klimatyzacji przekręcę kluczyk w stacyjce - a powinien ponoć. Silniczek wentylatora wymontowany, trzybiegowy. Wydaje się być sprawny, kręci na krótko po przyłożenie plusa do pinu 1 i 2 na płytce przy wentylatorze oraz masy. Kręci również gdy masę podać na pin 3. (Zdjęcie zaczerpnięte z forum Rovera od kolegi...
napięcia cewce procesora napięcia cewce zapłonowej rozrusznik kręci napięcia cewce
podsłuch telefon analogowy zasilacz anteny televes nissan qashqai zasila
skymaster ustawienie kanałów mastercook id622s
Obliczenie średnicy i długości siłownika hydraulicznego do podniesienia 2500 kg Wymiana krzyżaka w pralce Electrolux EWP 11074TW