Zamykam ! Wystarczy wpisać w Google frazę taką jak temat wątku: VW golf 4 - Rozbiórka drzwi od wewnątrz i wybrać wyszukiwanie "filmów". Temat nie trafi do kosza TYLKO z uwagi na "bliskość Świąt" ! Reg. 3.1.17. Nie wysyłaj pytań bardzo podstawowych, na które odpowiedzi można znaleźć w instrukcji obsługi lub ogólnie dostępnych źródłach. Nie prezentuj...
Z tego co pamiętam jeżeli chodzi o lewe drzwi odkręcasz wszystkie śrubki i w którymś etapie odciągania przesuwasz klamkę (uchwyt) w prawą stronę lub w lewą nie pamiętam. Delikatnie i dasz radę i podrzucam moje zdjęcie już po rozebraniu może ci się przyda http://obrazki.elektroda.net/37_12676308...
Więc tak. Po pierwsze to jest kod B2966 i taki błąd ma chyba połowa wyprodukowanych tych opli - moja sugestia nie przejmuj się tym skoro wszystko działa - ignoruj! A z moich doświadczeń wynika, że wina jest w oprogramowaniu, które jest bardzo czułe na wahania napięcia w instalacji. Co to oznacza, ano jeśli w układzie elektrycznym będziesz miał ciągle...
Witam niestety niby jest nie wymienialny ale po rozcięciu multimasterem i wybiciu udało mi się zrekonstruować na drugi również zdemontowałem z plastikowych drzwi. Do sklejenia użyłem Tec 7 . Cała operacja jest dość skomplikowana z powodu ciężkiego dojścia do samego zaczepu. Zaczep też posiada swoje frezy. Ale jest to do zrobienia Powodzenia
Czy wiecie, jak się do tego zabrać? W sposób niszczący czy nie? Nie znalazłem nigdzie żadnych wkrętów pod uszczelką. Bo nie ma.
Rsa1dtmh to jest model tej lodówki
Musisz wymienić linkę tą wewnątrz. Połączenie klamka - zamek. Dość typowe dla tego modelu, przesiąka woda i poniżej zera zamarza i się blokuje. Linka tylko oryginał od VW i pasuje od b6.
Póki co jeszcze nie miałem przyjemności (lub nieprzyjemnosci) walki z tymi drzwiami, ale na logikę: - zdjąć blat i obadać gdzie idzie i gdzie można odłączyć wiązkę elektryczną Ad-Wascha - odkręcić zawias i drzwi na jakiś stół - odkręcić wszelakie widoczne śruby - Dalej delikatnie podważać ramkę po obwodzie. Powinno pójść, składać oczywiście w kolejności...
A czy odkręciłeś śrubę mocującą wkładkę od czoła drzwi? Jeżeli tak, to następnie powinieneś tak próbować kręcić gałką (delikatnie) aby ruchoma cześć wkładki schowała się w nią. Wtedy postaraj się wyciągnąć w stronę gałki.
Pewnie linka się zerwała. Musisz niestety rozebrać drzwi i wymienić linkę.
Raczej mikro styki nie spali,lecz światło nie będzie działać. Przewód może być złamany lecz trzyma się na izolacji.Jak się odpowiednio ułoży przy otwarciu drzwi to działa ,a raz nie.Lecz to moje przypuszczenia,które musisz sprawdzić.Mało prawdopodobne by zamek się uszkodził od jednego zamknięcia drzwi(jego mikrowyłącznik).Jeżeli nic nie znajdziesz,to...
Spokojnie nie poddawaj się. Rozbierz drzwi z lewej strony i zobacz czy nie ma mechanicznego uszkodzenia głośnika. Jeżeli jedna strona tylko charczy to zamień głośniki miejscami i zobacz czy problem dalej występuje po tej samej stronie. Jeżeli będzie po tej samej stronie występował to uszkodzenie radia, jeżeli po prawej to uszkodzenie głośnika. Wtedy...
Przerabiałem to. W tym aucie przy takim problemie najczęściej pada mikroprzełącznik(zawęglają się styki ) w zamku zespolonym w konkretnych dzwiach. Proponuje wymontować zamek z drzwi rozebrać całość odnależć przełącznik(albo go wymienić albo rozkleić i przeczyścić) i musi działać. Oczywiście warunkiem jest sprawna przelotka w drzwiach.
a ja mam pytanie z cyklu opłacalności naprawy. Model JT359 white jak wyżej, symptomy podobne z tą różnicą że na wyświetlaczu jest jedna długa kreska wyświetlana http://obrazki.elektroda.pl/8618142500_1... i co jakiś czas pika jak przy stukaniu w klawisze. Zastanawiam się nad opłacalnością naprawy. Ktoś podpowie czy w ogóle czy to będzie...
Tak, śruby wokół drzwi i trzeba je rozebrać
Podobny przypadek mieliśmy ostatnio ma warsztacie tylko w Octavii II. Drzwi trzeba było rozebrać od środka, bo kompletnie nie było reakcji na pilota ani na kluczyk. Pomogła wymiana zamka. Wprawdzie w Octavii trochę inaczej jest niż w Passacie, ale styki w zamku mogą mieć już dość.
jeśli ktoś potrzebuje to dysponuję używanymi drzwiczkami do mikrofal Romix a także mam dużo innych częci do nich. pozdro
Prawdopodobnie zamarzły mechanizmy zamków. Trzeba by rozebrać tapicerki drzwi, przemyć mechanizmy usuwając stary zużyty smar i nasmarować niewielką ilością jakiegoś syntetycznego smaru trące o siebie elementy.
Trzeba albo rozebrać wszystkie drzwi i wejść do nich, albo montować bezpilotówkę. Co do braku ryglowania przy domykaniu, to przy prawidłowym podłączeniu taka sytuacja nie ma prawa wystąpić.
Trzeba by rozebrać boczek z drzwi, może być ciężko bez uszkodzenia jakiegoś plastiku. A korbka jest pewnie na zawleczkę, małym śrubokrętem z tyłu korbki się podważa
Często w tych samochodach ulegają uszkodzeniu mikroprzełączniku zamontowane wewnątrz siłowników zamków lub przetarciu ulega wiązka przewodów elektrycznych. Musisz rozebrać tapicerkę drzwi i pomierzyć.
drzwi rozebrać i tak jak w linku szukasz przewodów na których podanie masy przez próbówke zamknie i otworzy zamki ( dłuższy imp na zamykaniu domyka szyby . zamiast wyłączników -lampka -brązowo biały
Czy mam rozebrać ten boczny plastik do którego przylegają drzwi gdy są zamknietę i tam znajdę resztę bezpieczników Tak. Tam znajdziesz odpowiedni bezpiecznik.
Witam, miałem podobny problem ze zmywarką (SMV40M30EU/50). Uszkodzeniu uległa grzałka w pompie. Nigdzie nie znalazłem instrukcji, jak rozebrać tą zmywarkę krok po kroku, postaram się więc opisać, jak to zrobić. Ogólna chyba oczywista uwaga, żeby nie robić niczego na siłę, ponieważ w zasadzie większość elementów jest wykonana z plastiku, więc trzeba...
Generalnie jak kolega napisał, trzeba rozebrać, odpalić i szukać. Najczęściej cieknie z komory hydrostatu lub pompy myjącej. Jeśli leci przed zmywarką na podłogę to trzeba sprawdzić uszczelkę drzwi
Musisz rozebrać maskownice panelu drzwi -zobaczyć złączki od sterownika zasilania zamka -przelutować - sprawdzić kostkę sterowania szyb i zamków w tych drzwiach -wejść w vag obd -zobaczyć stan sterownia zamkami jak jest zakodowany W niektórych modelach byl taki wariant iż po awarii zamka to po wlaczeniu centralki jeden zamek było odblokowany i trzeba...
Żeby rozebrać drzwi musisz przez małe plastikowe kapselki (zaznaczone na czerwono) odkręcić mocowanie szyby (i wyjąć ją), odkręcić śruby dookoła blachy, a na koniec odkręcić zamek (śruby gwiazdki). Z tego, co pamiętam, tyle... Roboty trochę jest, ale skoro już zdjąłeś tapicerkę... :) Drzwi w MKIV to marzenie CAManiaka :) - szczelna, sztywna pucha! Nie...
Tulejka musi mieć wymiar zewnętrzny. Nikt nie dorobi ci że ścianka 1mm. Musiał byś sporo rozwiercić. A to już osłabi ci zawias. Możne być za cienka ścianka. Ale pierw trzeba rozebrać i sprawdzić. Bo teraz to gdybanie.
Jest jakiś sposób, by to rozwiązać? Rozebrać zamek, wysuszyć i nasmarować drzwi przymarzają Przesmarować uszczelki olejem silikonowym Byłem nawet u mechanika, który rozebrał zamek, wyczyścił z kurzu, całego syfu, który się tam nagromadził Jesteś tego w 100% pewny ?
Myśle ze najszybciej bedzie użyć zwykłej kontrolki do ustalenia przewodów sterujących no i rozebrać do tego tapicerke drzwi kierowcy...:P
Witam A mam pyt. gdzie mozna dostac ten mikroprzełącznik?
Ja wymieniam cały komplet, bo zazwyczaj nie da się rozebrać na skutek "korozji" itp... Te wszystkie elementy kosztują grosze a będzie działać.
Odpowiedź prosta, rozebrać boczki, sprawdzić siłowniki, cięgna oraz złącza i przewody w drzwiach. Manualnie jak zamykasz/otwierasz to ciężej chodzi w drzwiach, które się nie zamykają czy tam samo lekko jak w drzwiach kierowcy?
Jest to częsta usterka, w zamku znajduje się mikro wyłącznik tzw. masówka jest to do dostania w sklepie elektronicznym lecz z wymiana jest trochę zabawy ponieważ trzeba rozebrać tapicerkę i wymontować zamek.
Musisz wykręcić zamek od strony kierowcy po wyjęciu włóż do niego klucz. Prawdopodobnie pękło zabezpieczenie takie w kształci e podkówki, lub przeskoczyła sprężyna .Kupić tego nie kupisz trzeb poszukać używki. Jak to rozebrać jest na jut... cała zabawa trwa od pol godziny do godziny zależy od wprawy.
centralny zamek jest fabryczny czy uniwersalny ,sprawdż przewody które wchodzą do drzwi czy sie któryś nie przełamał ,jeżeli są dobre to raczej siłownik do wymiany chyba że lubisz majsterkować to może dasz redę go rozebrać i naprawić np przywrócić sprawność styków.
Jak rozebrać tylne zamknięte drzwi w renault megane I z 2002r?
Możliwe , że zamek jest mocno zabrudzony lub coś się wyłamało na ryglowaniu , spróbuj spryskać zamek i klamkę od środka ( przy otwartej szybie wciśnij wężyk w kierunku zamka) jakimś środkiem czyszcząco-smarującym i kilkakrotnie energicznie ręcznie pociągnąć i szybko puścić klamkę , ten sam zabieg przy zew. i wew. może wskoczy jak nie to niestety trzeba...
Masz fizyczną usterkę trzeba rozebrać drzwi się dostać do zamka a nie z komputera walczyć.
Rozebrać prawy próg aby dostać się do modułu zamka,wypiąć wtyczkę z niego,podać "'na krótko"zasilanie na siłowniki.Padł moduł w pozycji ryglowanie dlatego od środka nie otworzysz i dlatego wszystkie naraz prawdopodobnie.Zdarzały się takie przypadki ale jak wyżej napisałem łatwo otworzyć.Skrajny przypadek to zapieczone wszystkie siłowniki.
Czemu nie kupiłęś oryginalnych podnośników tylko to badziewie?
Zamek do wymiany raczej zęby rozebrać n a zaciety m panela trzeba zdjać skasować nit ramy podnośnika szyby poczym odgąć i probowć odblokować zamek, jesze odłącz wczśniej wtycze zamka lub sprobuj nią porszyć poparwaić styki , może zaskoczy.
Czy jesteś pewny że prawe drzwi działały i przestały działać bez niczyjej ingerencji? Miałem jakiś zamek w vw ze jak było za mocno naciągnięte cięgno to były podobne objawy. I tak musisz rozebrać drzwi to to sprawdzisz.
Jest sposób żeby się przekonać tylko trzeba rozebrać drzwi kierowcy i sprawdzić moduły w tych drzwiach tylko tego który jest teraz nie zakładaj do drzwi pasażera. Ja nie polecę Ci zamienników bo tak jak pisałem mam już ich z 10 sztuk i tak jak pisałem raz w jednych drzwiach działają raz nie. Poszukaj używki ale oryginalnego bynajmniej ja bym tak zrobił....
Witam ponownie. Przez kilka zmywań było dobrze, jednak dalej przecieka dołem drzwi. Profilaktycznie podmieniłem dolne ramię myjące lecz nie pomogło. Dziś dobiorę się do pompy myjącej i zobaczę jakie luzy na osi wirnika. Nie mam już pomysłu co dalej zrobić. Może rozebrać drzwi i jakoś to uszczelnić?
Witam ponownie, dopiero wczoraj udało mi się rozebrać drzwi i ... no właśnie okazało się że w moim Primastarze z 2008 roku w drzwiach nie ma tego modułu! Musi on być zatem gdzieś pod kierownicą bo jak naciskam włącznik opuszczania/podnoszenia szyby kierowcy to właśnie spod kierownicy dobiega dźwięk załączanego modułu (takie klik, klik). Prawdopodobnie...
Przecież napisałem wyraźnie, na zamykanie jeden impuls, na otwieranie dwa impulsy. Kolory bez zmian szary i zielony. Ja akurat wkładałem legendforda f-14, a on ma możliwość takiej konfiguracji. Ma ją też np. seo dolphine. Proxima chyba nie ma możliwości zaprogramowania takiej funkcji. Możesz spróbować rozebrać pompę i tam sprawdzić, czy nie da się wysterować...
Na pierwszy: w drzwiach na wkładce jest zapięty plastikowy przełącznik trzeba go wyjąć rozebrać umyć w wd40 i posmarować wazeliną techniczną i będzie ok . Lub zaśniedziało złącze karoseria drzwi - pokęca się je aby otworzyć i trzeba popsikać wd40 w gniazdo i kilka razy zamknąć i otworzyć . Aby dostać się do włącznika trzeba zdjąć tapicerkę drzwi . Na...
Spróbuję w cieplejszy dzień rozebrać drzwi i sprawdzić napięcie. Dziękuję za schematy, też je posprawdzam.
Hej! Nie bardzo mi się chce wierzyć, że to sprzęgło dobrze zregenerowałeś- lepiej kup nowe nie jest drogie, Następnie zablokuj boczne drzwi i sprawdź jak ci kartka wychodzi z tacy.( czy żaden ogranicznik w tacy nie jest powodem blokowania kartki)/ Nieraz trzeba rozebrać metalowy boczek w tacy- ten w głębi kopiarki i go dobrze wyprostować. Napisz co...
drzwi rozebrać rozebrać boczek drzwi rozebrać drzwi kierowcy
pralka siemens grzeje badania okresowe pracownika bojler elektryczny koszt
pompa ciepla piekarnik electrolux
Bosch front loader washing machine door stuck shut – manual emergency release and drain steps Ekspres DeLonghi, Saeco, Jura – brak przepływu wody przez termoblok, objawy zapowietrzenia i zakamienienia