Jak dla mnie to spaliły się siłowniki, trzeba rozebrać boczek i zobaczyć.
Może warto zamek rozebrać i dostać się do tego mikrostyku,zobaczysz co jest grane wtedy.
Rozebrać prawy próg aby dostać się do modułu zamka,wypiąć wtyczkę z niego,podać "'na krótko"zasilanie na siłowniki.Padł moduł w pozycji ryglowanie dlatego od środka nie otworzysz i dlatego wszystkie naraz prawdopodobnie.Zdarzały się takie przypadki ale jak wyżej napisałem łatwo otworzyć.Skrajny przypadek to zapieczone wszystkie siłowniki.
Przy odrobinie cierpliwości można rozebrać rygiel tak by można było dostać się do silniczka bo to on jest padnięty. Można dopasować od jakiegoś innego siłownika
no to jak przekręciłeś to ciąg w stronę nadwozia z sił wszystkich jaki masz. Jest jeszcze opcja że ktoś zamontował np centralny zamek i przewiercił złącze puszczając kable we środku. Albo inne licho.
W drzwiach jest złącze wielostykowe - konkretnie między zawiasami. Jeżeli drzwi były demontowane to może styki są zabrudzone. Rozebrać gniazdo z wtyczką przeczyścić - gorzej na pewno nie będzie. Problem jest tylko jeden -mało tam miejsca na takie czynności.
Witam. Mam problem z tylnym lewym zamkiem. Chodzi o to że jakiś czas temu, zamek przestał reagować na zamykanie i otwieranie. Reszta zamków działa prawidłowo. Pomyślałem że sprawdzę co się dzieje gdyż zaczęło mnie denerwować otwieranie tych drzwi ręcznie. No i rozebrałem. Wymontowałem cały zamek i odłączyłem przewody. We wtyczce są trzy przewody. Podpiąłem...
Witam. Zablokowały mi sie tylne drzwi w samochodzie (opel astra 1, 93 r. 1.8i). Nie wyskakuje do końca ten kołeczek blokujacy, nie da się go też recznie wyciągnąć a nie chce probować na silę zeby nie uszkodzić. Tak jakby go coś trzymało, blokowało w srodku. Przy otwieraniu centralnego kluczykiem slychać też w tylnim(tym zablokowanym) charakterystyczne...
Witam, Proszę Was o pomoc. Posiadam Astrę F z 1996 sedan 1.6 16v). Poszedł lewy zamek w przednich drzwiach. Nie można go otworzyć (jest stale zamknięty), tym samym padł centralny. Klamka od lewych drzwi lata sobie swobodnie, brak wyczuwalnego oporu jak przy otwieraniu drzwi. Mechanik, który to diagnozował powiedział, że pękła sprężyna w zamku, stąd...
Możesz rozebrać centralke i wyczyścić dokładnie druk (od strony ścieżek)poniważ jest sterowanie masą to na wyjściach jest cały czas wysoki potencjał sprzyja to powstawaniu elektrolzy po zalaniu i z tąd takie przypadkowe wariowanie zamka centr.Po wyczyszczeniu płytki lepiej ją zalakieruj zapobiegnie to powtórce "z rozrywki"
Jutro spróbuje coś tam rozebrać ten zamek Dodano po 49 jakby ktoś miał jakiś link albo mógłby mi opisać szczegółowo demontaż tego siłownika to będę wdzięczny. Instrukcja wymiany koła zapasowego też będzie potrzebna? Są granice obniżania poziomu tego forum, kolega właśnie ja przekroczył. Zamykam wątek - 3.1.17. Zabronione jest publikowanie wpisów obniżających...
Czyli wychodzi na to, że jeżeli nie będę miał tego wbudowanego (co raczej jest pewne) zamek centralny nie będzie działał? Nawet poprzez oryginalny cały zestaw z wiązką oplowską?? I czy jest szansa, ze to mogę już mieć? Czy nie pozostaje mi nic innego jak rozebrać obicie drzwi, odkleić folię i sprawdzić?? I czy może być tak, że już mam siłowniki wraz...
Tak wygląda kompletny zamek i mam cichą nadzieję że da się go rozebrać. Bo jak nie to tylko sprawna używka.
Rozbierz boczki, wyjmij zamek, w zamku coś nie kontaktuje na 99%.
Witam tak jak wspominali poprzednicy albo jest przerwa na przewodzie zasilającym silnik zamka lub spalony sam silnik, zacierający się mechanizm raczej odpada jeszcze sie z tym nie spotkałem. Jak rozbierzesz drzwi to sprawdź czy dochodzi napięcie do silnika
sa wersje bez centralnego z polski:))) a centralny można zainstalowac żaden problem allegro.pl rózne sa zdania o tych uniwersalnych a jak chcesz zobaczyć czy masz centralny to rozbierz ktures drzwi i zobacz czy masz siłowniki fotki sa na allegro
W tym samochodzie tapicerka schodzi bez problemu. Otwórz i zobacz co ma w furtkach .Można wyczaić po przewodach w słupku,ale jak nie czujesz się na siłach to po prostu rozbierz drzwi.
czyli zostaje rozebranie drzi?
To rozbierz klapę i zobacz czy silnik ma sterowanie....
Ale w słupku ? Czy bardziej przy błotniku ? Bo nie wiem, które plastiki mam rozebrać..
W ktorym dokladnie miejscu znajduje sie ta centralka. Co mam rozebrac zeby tam sie dostac?
rozbierz boczek i próg lewy,w wiązce progowej masz kierunki czarno-zielony i czarno-biały,krańcówki drzwiowe to szary z wyłącznika lewych drzwi,bagaznik-podłacz pod przewód z krańcówki w lampce,blokada zapłonu czarny plus po stacyjce w wiązce stacyjki,albo czarno-czerwony rozrusznik w tej samej wiązce,to najważniejsze dla ciebie kolory przewodów do...
Witam. Musze wymienić zamek w moim oplu astrze J 2015r. Czy ktoś mi może powiedzęć o co chodzi z tymi zamkami, są wersje 4 5 a nawet 6 pinów. Wtyczki takie same ale różnią się ilością pinów. Zamek wymontowałem i rozebrałem do przeczyszczenia, w środku są dwa silniczki oraz jeden switch. Po czyszczeniu problem ten sam. Zamyka zazwyczaj tylko do połowy...
Tak, ale tłusta stacyjka ( czy zamek) to od razu zatłuszczony mieczyk kluczyka. Zaś taki mieczyk ma to do siebie, że klei się do niego wszystko, od włókniny ( z kieszeni) do ziarenek piasku; które to mimowolnie lokowane są w szczelinie zamka/stacyjki. To trzeba smarować mądrze, nie przez siknięcie czegokolwiek do szczeliny. :lol:
Rozbierz tapicerkę niedziałających drzwi i zmierz czy w czasie otwierania/zamykania dochodzi napięcie do siłownika.
Witam. Jak kupiłem asterkę to miałem takie same objawy. Rozebrałem zamek w tylnych lewych drzwiach wyczyściłem, nasmarowałem i zamek chodzi. w pozostałych drzwiach drzwiach wystarczyło zdjąć tapicerkę i zamek spryskać WD-40. Zamki działają do dzisiaj.
więc tak: ponieważ akurat mam w garażu rozebraną elektrykę Astry, min miejsce gdzie podpina sie sterownik do zamka, a jutro będę tam poprawiał pewne rzeczy zlokalizuję dokładnie w co i jak sie wpiąć i jutro puźnym wieczorkiem postaram sie to prosto i przejźyście opisać - proszę o cierpliwość a napewno pomogę!!!
dotarłem do sterownika... po padaniu masy na przewody czarno-żólty lub czarno-czerwony zamek nie reaguje.... rozebrałem sterownik są tam m.in. 2 przekazniki... po zwarciu styków zamek odpowiednio zamyka sie i otwiera... niniejszym podejrzewam uszkodzenie sterownika... czy słusznie ???
Trzeba rozebrać pilot (albo oddać do zakładu RTV) i spróbować naprawić, tak aby dioda w kluczu się świeciła, a potem pytaj na forum.
Skoro drzwi rozebrane, to podstaw inny siłownik i sprawdź, czy działa. Jak tak, to wymień. Jak nie, to szukaj w okablowaniu. Naprawa nieopłacalna.
To czas rozebrać klapę i sprawdzić siłownik i przewody, jak centralka jest fabryczna to raczej to nie będzie jej wina.
Temat stary ale u siebie ostatnio z tym walczyłem i wygląda to tak: 1. siłownik raczej tylko oryginał (kupować z wtyczka bo jest nie typowa) 2. jest deczko inny element, który popycha drut do zamka w wersji z centralem. 3. jak ktoś chce kopić taki żeby tylko wkładkę wymienić to bez kluczyka się jej pokojowo nie wyjmie trzeba rozwiercać :( w dużym skrócie...
Wszystko sprawdzę, chcę tylko zebrać jak najwięcej informacji, żeby nie podchodzić do tego kilka razy i po rozebraniu nic nie pominąć. Dziękuję za sugestie dotyczące rozwiązania problemu. Zaraz się za to zabiorę.
To jest stary opel. jak zamyka a nie otwiera to pomóż palcem w drzwiach kierowcy lub pasażera. Jak już wiesz które to rozbierz drzwi ,wyjmij zamek i wyczyść dobrze benzyną.Na rok spokój .Z ręki działa (zamiast siłownika zamyka klucz) to znaczy że drzwi kierowcy szwankują .
zamek w oplu jest sterowny minusem plus pojawia się na przewodzie czarno-czerwonym tak ? Bo dzisiaj w końcu zabrałem się za ten centralny rozebrałem drzwi wymontowałem zamek odłączyłem wtyczke od zamka podczas zamykania i otwierania auta jest minus na przewodzie czarno-niebieskim i czarno-żółtym natomiast plus pojawia się na przewodzie czarno-czerwonym...
juz doszłem jakis cep zrobił złe połaczenia przy syrence- zamienił kable i żle połaczył Jak rozebrałem zobaczyłem uszkodzony bezpiecznik 15A - normalnie dym z niego szedł po założeniu nowego Teraz juz wszystko wróciło do normy Yahoo Dzieki za odzew
Rozbierz drzwi kierowcy tanm gdzie jest master czyli głowny sterujacy zamek wbij sie z wskaznikiem i sprawdz czym sie steruje + czy - to najwazniejsze i ile dochodzi przewodów jesli 3 to dalej cie jakos nakieruje masz gg??
Mam podobny problem w mojej Astrze... Roznica polega na tym ze zamki i central funkcjonuja,ale klamka nie wraca...zarowno w dzwiach od strony kierowcy ,jak i pasazera...to chyba jedna z chorob tych modeli opla.. Bardzo możliwe. U mnie w drzwiach pasażera są już luzy w klamce. Co prawda klamka wraca, ale nie ma mocnego naciągu. Dziś rozebrałem drzwi....
Rozbierz moduł sterownika , częstą przyczyną są zimne luty - popękane ( wiele takich przypadków miałem w Vectra, tu jest chyba ten sam moduł ) ( lokalizajca wg. VECTRA - prawa strona przy nogach pasażera )
Panowie otwieram nowy temat ponieważ takiego przypadku tutaj nie znalazłem. Mianowicie, podjąłem się naprawy zamka centralnego, jak już wyczytałem z tutejszych forum głównym problemem był przegniły przewód(czerwony) zasilania. Po jego naprawie centralny w końcu odpalił( pierwszy raz odkąd kupiłem auto) tylko tu powstał problem zamknęły się wszystkie...
Instalacja sprawdzona ,rozebrałem modół centalnego zamka ,ktos juz tam lutował ,dziwne jest że jak zaczyna sie problem z zamknięciem auta ,to zawsze za szóstym przyciśnięciem przycisku zamykania auto sie blokuje i wszystko przechodzi ,aż do następnego razu,ma ktoś może schemat modułu ,lub jakieś podpowiedzi w tej sprawie Dzięki pzdr.
witam trafila mi sie astra z 95roku i moje pytanie brzmi czy da rade zamontowac ten alarm z centranym zamkiem http://www.allegro.pl/item106664635_alar... chcialbym abyscie mi poradzili jak dojsc do bezpiecznikow od strony przewodow co rozebrac zeby tam dojsc . 2) czy nie bedzie problemu z zamocowaniem silownikow...
Rozebrałem sterownik i jest tam taki element: http://obrazki.elektroda.pl/2417284400_1... jedyne oznaczenia na niej to TFK. Czy to jest dioda prostownicza ??
Rozebrałem kluczyk bateria w środku.Wyczyszczone wnętrze kluczyka ,nowa bateria.Kluczyk w stacyjce ustawionej na zapłon.Wciśnięty przycisk zamykania drzwi zamknięte.wciśnięty przycisk otwierania drzwi otwarte.Taka sama sytuacja przy wyjetym kluczyku.Na dzień dzisiejszy dam sobie spokój z tą cenyralką.Zobaczę jak długo będzie działać.
miałem podobny problem w octavii zamek sie tak zaryglowal że zadnym sposobem nie dało sie go otworzyć tylnych drzwi za kierowcą, po rozebraniu okazało sie ze były przetarte przewody w słupku srodkowym i to może byc przyczyną.
Temat wałkowany już chyba setki razy. Nie wnikaj gdzie jest centralka. Rozbierz osłonę lewego progu i przedniego słupka, znajdź wiązkę kabli z drzwi. Sterowanie minusem (masą) kabel brązowo-biały i brązowo-czerwony. Polecam Ci tanią centralkę superforteca lub ampio.
Napiecie jest na sterowniku. Po rozebraniu sterownika nie widać żadnych spalonych lub nadpalonych części lub styków, jutro sprawdze czy napiecie dochodzi do siłowników i czy po przylożeniu bezpośrednio do nich plusa będą się zamykały. Macie może jeszcze jakieś pomysły czego to może być wina??
Skoro koniecznie chcesz jednak wyrzucić pieniądze w błoto, to nie zadawaj dziwnych pytań, tylko rozbierz ten silnik - to jedyna w 100% wiarygodna metoda weryfikacji. Nikt wirtualnie nie określi czy się uda. Pomiar luzu pierścienia w rowku tłoka, szczeliny zamka pierścienia, średnicy cylindra, szczelności głowicy i dopiero możemy rozmawiać dalej.
Witam kolegów Mam ogromną prośbę o pomoc w kodowaniu kluczyka do Opla Astry z 2004 roku . Kluczyk upadł i od tej pory nie można uruchomić autka , centralny zamek działa . Uszkodziło sie immo a dokładnie jego tzw pastylka . Po rozebraniu kluczyka uważam że jest to zintegrowane immo z kluczykiem ( nie ma osobnej pastylki a ta jest przylutowana ). Po poszukiwaniach...
Witam, ja z kolei mam taki problem z kluczykiem że "zapomina" to co mu zaprogramuje ... Poprostu przestaje działać i musze go od nowa wsadzic do stacyjki, zaprogramowac rygle se skocza itd no i działa dzien dwa dłużej krócej aż w koncu dupa, przestaje dzialac i albo: Dioda sie swieci i musze zaprogramowac (da sie nie da sie) albo dioda sie nie swieci,...
zamek astra astra zamek skoda rozebrać zamek
bosch rozrusznik podłączyć ściemniacz schodowy zabezpieczenie potencjometrów
bateria hilti bateria milwaukee
Lokalizacja przekaźnika pompki spryskiwacza Citroen C5 V Lenovo Miix 300-10IBY USB Boot: 32-bit UEFI, FAT32, bootia32.efi, Secure Boot Off