Tak wygląda kompletny zamek i mam cichą nadzieję że da się go rozebrać. Bo jak nie to tylko sprawna używka.
Jak dla mnie to spaliły się siłowniki, trzeba rozebrać boczek i zobaczyć.
Może warto zamek rozebrać i dostać się do tego mikrostyku,zobaczysz co jest grane wtedy.
Witam tak jak wspominali poprzednicy albo jest przerwa na przewodzie zasilającym silnik zamka lub spalony sam silnik, zacierający się mechanizm raczej odpada jeszcze sie z tym nie spotkałem. Jak rozbierzesz drzwi to sprawdź czy dochodzi napięcie do silnika
no to jak przekręciłeś to ciąg w stronę nadwozia z sił wszystkich jaki masz. Jest jeszcze opcja że ktoś zamontował np centralny zamek i przewiercił złącze puszczając kable we środku. Albo inne licho.
Przy odrobinie cierpliwości można rozebrać rygiel tak by można było dostać się do silniczka bo to on jest padnięty. Można dopasować od jakiegoś innego siłownika
czyli zostaje rozebranie drzi?
Rozebrać prawy próg aby dostać się do modułu zamka,wypiąć wtyczkę z niego,podać "'na krótko"zasilanie na siłowniki.Padł moduł w pozycji ryglowanie dlatego od środka nie otworzysz i dlatego wszystkie naraz prawdopodobnie.Zdarzały się takie przypadki ale jak wyżej napisałem łatwo otworzyć.Skrajny przypadek to zapieczone wszystkie siłowniki.
Ale w słupku ? Czy bardziej przy błotniku ? Bo nie wiem, które plastiki mam rozebrać..
Nie pamiętam jak wygląda dokładnie siłownik,może jest możliwość rozebrania.
W drzwiach jest złącze wielostykowe - konkretnie między zawiasami. Jeżeli drzwi były demontowane to może styki są zabrudzone. Rozebrać gniazdo z wtyczką przeczyścić - gorzej na pewno nie będzie. Problem jest tylko jeden -mało tam miejsca na takie czynności.
Tak, ale tłusta stacyjka ( czy zamek) to od razu zatłuszczony mieczyk kluczyka. Zaś taki mieczyk ma to do siebie, że klei się do niego wszystko, od włókniny ( z kieszeni) do ziarenek piasku; które to mimowolnie lokowane są w szczelinie zamka/stacyjki. To trzeba smarować mądrze, nie przez siknięcie czegokolwiek do szczeliny. :lol:
dotarłem do sterownika... po padaniu masy na przewody czarno-żólty lub czarno-czerwony zamek nie reaguje.... rozebrałem sterownik są tam m.in. 2 przekazniki... po zwarciu styków zamek odpowiednio zamyka sie i otwiera... niniejszym podejrzewam uszkodzenie sterownika... czy słusznie ???
więc tak: ponieważ akurat mam w garażu rozebraną elektrykę Astry, min miejsce gdzie podpina sie sterownik do zamka, a jutro będę tam poprawiał pewne rzeczy zlokalizuję dokładnie w co i jak sie wpiąć i jutro puźnym wieczorkiem postaram sie to prosto i przejźyście opisać - proszę o cierpliwość a napewno pomogę!!!
Witam. Jak kupiłem asterkę to miałem takie same objawy. Rozebrałem zamek w tylnych lewych drzwiach wyczyściłem, nasmarowałem i zamek chodzi. w pozostałych drzwiach drzwiach wystarczyło zdjąć tapicerkę i zamek spryskać WD-40. Zamki działają do dzisiaj.
Temat stary ale u siebie ostatnio z tym walczyłem i wygląda to tak: 1. siłownik raczej tylko oryginał (kupować z wtyczka bo jest nie typowa) 2. jest deczko inny element, który popycha drut do zamka w wersji z centralem. 3. jak ktoś chce kopić taki żeby tylko wkładkę wymienić to bez kluczyka się jej pokojowo nie wyjmie trzeba rozwiercać :( w dużym skrócie...
To czas rozebrać klapę i sprawdzić siłownik i przewody, jak centralka jest fabryczna to raczej to nie będzie jej wina.
Skoro drzwi rozebrane, to podstaw inny siłownik i sprawdź, czy działa. Jak tak, to wymień. Jak nie, to szukaj w okablowaniu. Naprawa nieopłacalna.
Rozbierz boczki, wyjmij zamek, w zamku coś nie kontaktuje na 99%.
Trzeba rozebrać pilot (albo oddać do zakładu RTV) i spróbować naprawić, tak aby dioda w kluczu się świeciła, a potem pytaj na forum.
Witam. Musze wymienić zamek w moim oplu astrze J 2015r. Czy ktoś mi może powiedzęć o co chodzi z tymi zamkami, są wersje 4 5 a nawet 6 pinów. Wtyczki takie same ale różnią się ilością pinów. Zamek wymontowałem i rozebrałem do przeczyszczenia, w środku są dwa silniczki oraz jeden switch. Po czyszczeniu problem ten sam. Zamyka zazwyczaj tylko do połowy...
Wszystko sprawdzę, chcę tylko zebrać jak najwięcej informacji, żeby nie podchodzić do tego kilka razy i po rozebraniu nic nie pominąć. Dziękuję za sugestie dotyczące rozwiązania problemu. Zaraz się za to zabiorę.
Jak rozbierze drzwi to nic nie zobaczy bo silniki do zamka są zintegrowane z kasetą zamka.Zobacz czy idą przewody do kaset i ile ich dochodzi do złącza między drzwiami a słupkiem.
Witam, Proszę Was o pomoc. Posiadam Astrę F z 1996 sedan 1.6 16v). Poszedł lewy zamek w przednich drzwiach. Nie można go otworzyć (jest stale zamknięty), tym samym padł centralny. Klamka od lewych drzwi lata sobie swobodnie, brak wyczuwalnego oporu jak przy otwieraniu drzwi. Mechanik, który to diagnozował powiedział, że pękła sprężyna w zamku, stąd...
Możesz rozebrać centralke i wyczyścić dokładnie druk (od strony ścieżek)poniważ jest sterowanie masą to na wyjściach jest cały czas wysoki potencjał sprzyja to powstawaniu elektrolzy po zalaniu i z tąd takie przypadkowe wariowanie zamka centr.Po wyczyszczeniu płytki lepiej ją zalakieruj zapobiegnie to powtórce "z rozrywki"
juz doszłem jakis cep zrobił złe połaczenia przy syrence- zamienił kable i żle połaczył Jak rozebrałem zobaczyłem uszkodzony bezpiecznik 15A - normalnie dym z niego szedł po założeniu nowego Teraz juz wszystko wróciło do normy Yahoo Dzieki za odzew
Witam. Mam problem z tylnym lewym zamkiem. Chodzi o to że jakiś czas temu, zamek przestał reagować na zamykanie i otwieranie. Reszta zamków działa prawidłowo. Pomyślałem że sprawdzę co się dzieje gdyż zaczęło mnie denerwować otwieranie tych drzwi ręcznie. No i rozebrałem. Wymontowałem cały zamek i odłączyłem przewody. We wtyczce są trzy przewody. Podpiąłem...
Witam. Zablokowały mi sie tylne drzwi w samochodzie (opel astra 1, 93 r. 1.8i). Nie wyskakuje do końca ten kołeczek blokujacy, nie da się go też recznie wyciągnąć a nie chce probować na silę zeby nie uszkodzić. Tak jakby go coś trzymało, blokowało w srodku. Przy otwieraniu centralnego kluczykiem slychać też w tylnim(tym zablokowanym) charakterystyczne...
Czyli wychodzi na to, że jeżeli nie będę miał tego wbudowanego (co raczej jest pewne) zamek centralny nie będzie działał? Nawet poprzez oryginalny cały zestaw z wiązką oplowską?? I czy jest szansa, ze to mogę już mieć? Czy nie pozostaje mi nic innego jak rozebrać obicie drzwi, odkleić folię i sprawdzić?? I czy może być tak, że już mam siłowniki wraz...
Mam podobny problem w mojej Astrze... Roznica polega na tym ze zamki i central funkcjonuja,ale klamka nie wraca...zarowno w dzwiach od strony kierowcy ,jak i pasazera...to chyba jedna z chorob tych modeli opla.. Bardzo możliwe. U mnie w drzwiach pasażera są już luzy w klamce. Co prawda klamka wraca, ale nie ma mocnego naciągu. Dziś rozebrałem drzwi....
W tym samochodzie tapicerka schodzi bez problemu. Otwórz i zobacz co ma w furtkach .Można wyczaić po przewodach w słupku,ale jak nie czujesz się na siłach to po prostu rozbierz drzwi.
zamek w oplu jest sterowny minusem plus pojawia się na przewodzie czarno-czerwonym tak ? Bo dzisiaj w końcu zabrałem się za ten centralny rozebrałem drzwi wymontowałem zamek odłączyłem wtyczke od zamka podczas zamykania i otwierania auta jest minus na przewodzie czarno-niebieskim i czarno-żółtym natomiast plus pojawia się na przewodzie czarno-czerwonym...
Od tego zacząłem. Trzy przewody - na różne sposoby. Siłowniki głuche. Mogą w nich być uszkodzone bezpieczniki termiczne. Jest podobno sposób taki by podłączyć napięcie stałe ponad 100V. Nie wiem tylko czy to mit czy brać się za to. Bestialski sposób ale najważniejsze by drzwi się otworzyły. Tylko nie wiem czy w tych siłownikach w ogóle są termiki. Z...
Rozebrałem sterownik i jest tam taki element: http://obrazki.elektroda.pl/2417284400_1... jedyne oznaczenia na niej to TFK. Czy to jest dioda prostownicza ??
W ktorym dokladnie miejscu znajduje sie ta centralka. Co mam rozebrac zeby tam sie dostac?
Panowie otwieram nowy temat ponieważ takiego przypadku tutaj nie znalazłem. Mianowicie, podjąłem się naprawy zamka centralnego, jak już wyczytałem z tutejszych forum głównym problemem był przegniły przewód(czerwony) zasilania. Po jego naprawie centralny w końcu odpalił( pierwszy raz odkąd kupiłem auto) tylko tu powstał problem zamknęły się wszystkie...
Witam. Samochód Opel Astra H 2004r. kluczyk upadł i aktualnie nie da się uruchomić samochodu (centralny zamek działa), op-com odczytuje błąd złego transpondera w kluczyku. Rozebrałem klucz i w środku tak to wygląda: https://obrazki.elektroda.pl/1247590400_... https://obrazki.elektroda.pl/2731818000_... https://obrazki.elektroda.pl/4551014200_...
Witam kolegów Mam ogromną prośbę o pomoc w kodowaniu kluczyka do Opla Astry z 2004 roku . Kluczyk upadł i od tej pory nie można uruchomić autka , centralny zamek działa . Uszkodziło sie immo a dokładnie jego tzw pastylka . Po rozebraniu kluczyka uważam że jest to zintegrowane immo z kluczykiem ( nie ma osobnej pastylki a ta jest przylutowana ). Po poszukiwaniach...
Witam Posiadam opla astrę 96 i od wczoraj nie mogę dostać się do auta,gdyż centralny zamek nie odblokowuje żadnych drzwi tylko tylną klapę mogę otworzyć i tak wsiadam do auta :) rozebrałem tapicerkę w drzwiach od kierowcy wyciągnąłem z zamka wyłącznik centralnego zamka ale to nic nie daje proszę o pomoc
Rozebrałem kluczyk bateria w środku.Wyczyszczone wnętrze kluczyka ,nowa bateria.Kluczyk w stacyjce ustawionej na zapłon.Wciśnięty przycisk zamykania drzwi zamknięte.wciśnięty przycisk otwierania drzwi otwarte.Taka sama sytuacja przy wyjetym kluczyku.Na dzień dzisiejszy dam sobie spokój z tą cenyralką.Zobaczę jak długo będzie działać.
Instalacja sprawdzona ,rozebrałem modół centalnego zamka ,ktos juz tam lutował ,dziwne jest że jak zaczyna sie problem z zamknięciem auta ,to zawsze za szóstym przyciśnięciem przycisku zamykania auto sie blokuje i wszystko przechodzi ,aż do następnego razu,ma ktoś może schemat modułu ,lub jakieś podpowiedzi w tej sprawie Dzięki pzdr.
miałem podobny problem w octavii zamek sie tak zaryglowal że zadnym sposobem nie dało sie go otworzyć tylnych drzwi za kierowcą, po rozebraniu okazało sie ze były przetarte przewody w słupku srodkowym i to może byc przyczyną.
Napiecie jest na sterowniku. Po rozebraniu sterownika nie widać żadnych spalonych lub nadpalonych części lub styków, jutro sprawdze czy napiecie dochodzi do siłowników i czy po przylożeniu bezpośrednio do nich plusa będą się zamykały. Macie może jeszcze jakieś pomysły czego to może być wina??
albo siłownik nie dostaje sygnału, albo dostaje sygnał, a nie działa. Raczej to drugie. U mnie w megance od strony pasażera było identycznie. Wymieniłem siłownik, a stary rozebrałem i okazało się, że w siłowniku na połączeniu silniczka z obudową był słaby styk, który się tracił jak po otwarciu drzwi z pilota. Jaki jest związek Megane i Astry ? Reg....
jest centrala na prawym słupku tylko nie wiem jak sprawdzić czy central jest padnięta czy siłowniki .Rozebrałem tylne drzwi i mam pytanie jak na krótko podłączyć siłownik którym kablem mase i plus z akumulatora ,a może miernikiem można to sprawdzić proszę o radę. odnośnie silnika to oploski diesel X17DTL ma 68KM a ,X17DT 82KM
To rozbierz klapę i zobacz czy silnik ma sterowanie....
Witajcie, Kiedyś tanim kosztem dorabiałem kluczyk do swojej Vectry C - zakupiłem używany, 3 przyciskowy scyzoryk Delphi G3, transponder PCF7946AT który wlutowałem i bez problemu kluczyk dopisałem do samochodu tak, że dział i immobilizer i centralny zamek. Kolega ma Astrę H z 2005 roku z jednym kluczykiem który jest w fatalnym stanie wizualnym jak i...
A co do problematyki działania siłowników centralnego zamka, jeśli go posiadasz to zalecał bym bym sprawdzenie przewodów wiązek sterowniczych i zasilających w szczególności mastera siłownika tzw. przelotki w drzwiach czasami przewody ulegają załamaniu i stąd problemy z działaniem układu oświetlenia wewnętrznego i centralnego korozja przetarcia a w konsekwencji...
Pozwolę się podpiąć do tematu. Kupiłem niedawno Astrę F z 92 r. z fabrycznym centralnym, który jednak nie działa. Rozebrałem prawy słupek i pod komputerem (który swoją drogą okazał się być komputerem od Kadeta E z 92) odnalazłem sterownik zamka centralnego. Wygląda jak nowy, trochę okurzony jednak miał całkowicie zaśniedziałe styki. Po oczyszczeniu...
Witam wszystkich. Mianowicie mam problem z centralnym zamkiem :( przestał całkowicie reagować. Jakiś czas temu ktoś próbował wejść do auta za pomocą śrubokrętu i zniszczył obie wkładki. Więc korzystałem z pilota i wszystko działało. Pół roku temu byłem zmuszony postawić auto z przyczyn technicznych na parkingu. I dwa tygodnie temu chciałem uruchomić...
Witam. Trochę nietypowy problem. Pewnego dnia wysiadł centralny zamek. Okazało się że przepaliło bezpiecznik. Po wymianie drugi przepalił się po próbie zamkniecia. Rozebrałem moduł. Okazało się że zespawało styki w jednym przekaźniku. Wymieniłem. Zaczęło działać ale po kilku otwarciach i zamknieciąch znowu wywalało bezpiecznik. Wywaliłem moduł i wstawiłem...
Pozwolę sobie odświeżyć temat gdyż sam zanim znalazłem taką informację musiałem sporo pogrzebać w sieci. Jestem świeżo po rozebraniu prawego słupka i wyciągnięciu sterownika fabrycznego centralnego zamka. Znajduje się on oczywiście w prawym słupku jednak nie jest on tak od razu widoczny. Znajduje się za utulinką w specjalnie przygotowanej do tego wnęce...
zależy mi na tym żeby podłączyć uniwersalny sterownik zamka centralnego do mojego auta ...nie posiadam elektrycznych szyb więc domykanie odpada...chcę tylko żeby się zamykało i ewentualnie migały kierunki i klakson wydawał dźwięk.Zamieściłem zdjęcia sterownika .Dowiedziałem się że moduł zamka jest w prawym słupku , po rozebraniu nie wiem gdzie on jest.Proszę...
Witam szanownych kolegów i koleżanki rzecz jasna ;) Wpadł w moje ręce pojazd marki: [b]Opel Astra H 2004 1.6 16v 105KM (77KW) Z16XEP przebieg 160 tyś (na zegarze)[/b] [u]...niestety w kawałkach, tzn. silnik znajdował się w bagażniku.[/u] Poprzedni mechanicy składali go kilku krotnie: naprawa głowicy (dotarte zawory, uszczelniacze i planowanie) tyle...
Hej. Mam problem z siłownikiem centralnego zamka w mojej astrze f. Zabrałem się dziś za smarowanie tych siłowników ponieważ bardzo głośno działają. Rozebrałem drzwi, wykręciłem siłownik a następnie zdjąłem go z cięgna rygla. Rozkręciłem go i ukazało mi się kilka elementów takich jak silniczek elektryczny, kontrolka z ząbkiem do której dochodzą przewody,...
Witam. Jakiś czas temu założyłem sobie w swojej astrze 1.7D z 97r. centralny zamek. Wszystko działa jak należy itp. W międzyczasie miałem wizytę u elektryka który zapytał mnie po co zakładałem centralny skoro w tym samochodzie już takowy jest zamontowany seryjnie. Jednak on nie działał. Rozebrałem boczek pod nogami pasażera i pod gąbką ukazał mi się...
................że mu szyby nie działają, że to pewnie od alarmu...... Dzwoni do mnie klient żeby odpalić mu awaryjnie auto. Klientowi odpowiadam, że dziś nie dam już rady, że jest późno, że jestem zmęczony, głodny itd. Umawiam się z nim na drugi dzień. Autko - Scenic'99 z fabrycznym pilotem na podczerwień, oczywiście dwa piloty, żaden nie działa,...
Rozbierz tapicerkę niedziałających drzwi i zmierz czy w czasie otwierania/zamykania dochodzi napięcie do siłownika.
To jest stary opel. jak zamyka a nie otwiera to pomóż palcem w drzwiach kierowcy lub pasażera. Jak już wiesz które to rozbierz drzwi ,wyjmij zamek i wyczyść dobrze benzyną.Na rok spokój .Z ręki działa (zamiast siłownika zamyka klucz) to znaczy że drzwi kierowcy szwankują .
witam trafila mi sie astra z 95roku i moje pytanie brzmi czy da rade zamontowac ten alarm z centranym zamkiem http://www.allegro.pl/item106664635_alar... chcialbym abyscie mi poradzili jak dojsc do bezpiecznikow od strony przewodow co rozebrac zeby tam dojsc . 2) czy nie bedzie problemu z zamocowaniem silownikow...
zakupilem sterownik centralnego na pilota (struje masa) i chce go podl;aczyc do auta, rozebralem slupek kierowcy obok bezpiecznikow i ujrzalem dwie "skrzyneczki" ktora to jest sterownikiem centralnego (central. jest fabbr.)? ta skrzyneczka blizej slupka jest troche wieksza od tej po zew. nie posiadają zadnych opisow, niby do jednej wchodzą przewody...
Rozebralem lewy słupek gdzie były przewody. Obraz nędzy i rozpaczy. Ten cały sterownik obsługuje też zamki bo idą od niego do każdych drzwi. Najgorzej że nie ma kolorów przewodów z tego steroqnika tylko same czarne. Jak złapię trytytka ta pestka do czytnika to będzie to działać ? Dodano po 33 Jednak tak się nie da że pestka przełożona jest na stałe...
https://obrazki.elektroda.pl/1095713600_... Wcześniejsze losy bohaterów można znaleźć tutaj https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... ® Wszelkie prawa zastrzeżone ****************************************... Stefan pewną ręką prowadził samochód, trochę nawet przesadzając z prędkością. Cóż, tak jeździł...
Witam kilka lat temu zakupiłem sterowanie zamkiem z pilota do Opla Astry F podłączyłem wszystko działało idealnie, oczywiście po roku przestał działać pilot więc rozebrałem stwierdziłem że są uszkodzenie mikro-sitki rzuciłem do szafki i zapomniałem o sprawie, wczoraj zakupiłem uszkodzone części wymieniłem ale pilot nie daje sygnału do sterownika dioda...
zamek astra astra zamek skoda rozebrać zamek
uszczelnić antenę czcionka chrome słuchawki piezoelektryczne
lutownica przenośna wzmacniacz crunch
Błąd PDL w drukarce Xerox 6605 - co oznacza? Radionavi RNEG w Citroënie Picasso - problem z wyświetlaniem adresów