A sprawdziłeś taką prozaiczną rzecz jak bezpiecznik centralnego zamka? Pod kierownicą w skrzynce bezpiecznik nr F11 - 20A Możesz też w zrobić po numerze VIN odkodowanie co ten samochód miał na wyposażeniu. Może będzie centralny zamek?
Wymiana nie jest ciężka (dopóki da się otworzyć drzwi ;) ), ale moduł zamka jest nierozbieralny, tylko wymiana w całości. Wszystko jest przy "zatrzasku" zamka, nie ma żadnych zewnętrznych czujników ani siłowników.
Przepusty do sprawdzenia, zwłaszcza w klapie
Jejku, jejku. przecież masz otwartą klapę. Naciskasz zamek tak jakbyś otwierał zamkniętą i ręcznie odciągasz zapadkę, jak nie ręcznie, to śrubokrętem. Jak nie idzie, wykręć zamek. Takie to trudne? Pisanie na forum nic nie pomoże.
Nasmarować specjalnym smarem do zamków. Nie używać WD40 i podobnych bo całkiem wyzionie ducha po pewnym czasie.
Tak wygląda kompletny zamek i mam cichą nadzieję że da się go rozebrać. Bo jak nie to tylko sprawna używka.
Rozebrać prawy próg aby dostać się do modułu zamka,wypiąć wtyczkę z niego,podać "'na krótko"zasilanie na siłowniki.Padł moduł w pozycji ryglowanie dlatego od środka nie otworzysz i dlatego wszystkie naraz prawdopodobnie.Zdarzały się takie przypadki ale jak wyżej napisałem łatwo otworzyć.Skrajny przypadek to zapieczone wszystkie siłowniki.
Pewnie po prostu widzi kluczyk w stacyjce, wtedy z pilota nie zamknie.
w zamku pasazera :)
Po co schemat, probówka w dłoń i sprawdzać kable idące do drzwi, podczas pracy zamka na dwóch kablach ma pojawiać się zasilanie naprzemiennie, wcześniej warto sprawdzić stan tych kabli bo lubią się łamać
Robiłem tak : Brązowy + cza.zółtym Czerwony + Czr.nieb To samo KLIK (ten chyba próbował zamykać ) Tu błąd bo miał być czarny z czerwonym nie z żółtym.
na włączonym zapłonie uderz czymś twardym w centralkę zamka.
Ja montowałem zamki centralne dedykowane do astry G mają one już ukształtowane cięgna które zakłada się pod te linki które tam są. a wygłąda to tak: http://obrazki.elektroda.net/18_12415195... . myśle że idzie to znaleść na polskim serwisie aukcyjnym(wiadomo jakim) nie bede tutaj go reklamował. Pozdrawiam Tomekkoszalin
Czarno-żółty i czarno-czerwony to przewody WYKONAWCZE siłowników. Podawaj masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony. To są przewody sterujące modułem KIEKERT. Sprawdź stan wiązki pod dywanikiem w nogach kierowcy (bliżej fotela). Ta wiązka lubi gnić w tym miejscu.
musisz opuścić lub poniesc troche siłownik master(5 kabli). alarm otwiera zamek, ale siłownik master nie podnosi sie do konca i zamyka zamek
Niepokoi mnie ta dioda. On a nie powinna się żarzyć. Jeżeli odpiąłeś sterowanie od alarmu i jest ok stawiam jednak na alarm z powodu właśnie tej diody. Gdzieś wewnątrz centralki alarmu jest uszkodzenie. Pytanie nr1 czy alarm jest na gwarancji Pytanie nr2 czy nie dostała się do centralki np. woda.
Super komfortowo nie będzie, zwłaszcza jeśli nigdy jej nie zdejmowałeś. Moja rada, dla treningu zdejmij z drzwi pasażera a potem z doświadczeniem zabierz się za te od kierowcy.
Jest pod komputerem za wykładziną.POZDRAWIAM
Wysłałem ci schemacik. Daj znać czy doszedł.
Moduł pewnie padnięty,jest w prawym progu.Próbówką wszystko zdiagnozujesz jak poczytasz o zasadzie działania zamka sterowanego masą.Sprawdź też przewody w przepustach oraz tylnej klapie.
Miałem tak samo, wypadła wtyczka z siłownika w drzwiach kierowcy.
uszkodzony mikrowyłącznik w siłowniku
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Oto link do schematów autoalarmów Tytan Max dokładnie takiego jak na fotce. pozdrawiam
Ewidentnie masz błędy w montażu. Tu masz dokładną rozpiskę: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Sprawdź czy prąd dochodzi do przyłączy w drzwiach. Jeśli dochodzi no to trzeba tapicerkę ściągnąć.
Zapoznaj się z informacją http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18... może przybliży Ci rozwiązanie .
podłącz z według rysunku C
Niestety całe okablowanie musisz zrobiś sam. Jak kupujesz alarm to ma on już wiązkę podłączeniową, tak samo jest z centralnym zamkiem. A masz już kupiony centralny i alarm czy dopiero zamierzasz kupić?
Jeśli jest master,to master. Ze słave,nie zamkniesz całego auta kluczykiem,tylko pilotem.
To jest dokładka więc programowanie oplowskie nic nie da.Sprawdż zasilanie i podłączenie przewodów do sterownika c.z. Dodano po 1 Użyj drugiego pilota .
Witam, mam ten sam problem ale nie mogę dostać się do bagażnika. Czy możecie podpowiedzieć jak się do niego dostać? czytałem, ze jest gdzies jakaś linka do pociągnięcia, ale nie wiem gdzie szukać...
tak wygląda orginalny centralny zamek w mojej astrze sedan: https://obrazki.elektroda.pl/8867218600_... https://obrazki.elektroda.pl/4797538400_... https://obrazki.elektroda.pl/7441295900_... po prostu bolec wchodzi i blokuje możliwość wciśnięcia przycisku otwarcia klapy tylniej
Na kokpicie zamykanie i otwieranie działa, z zamka w drzwiach nie działa.
Niestety bez tego elementu centralny zamek nie działa Z moich notatek 12pF
Dzięki za tą odpowiedź. Zadziałała. Padł u mnie bezpiecznik od otwierania klapy tylnej nr 38 i przy tej okazji przestał działać centralny zamek. Po wymianie bezpiecznika klapa zaczęła działać, lecz nadal nie działał centralny zamek. Jeździłem po elektronikach i wołali po podpięciu do komputera od 500 zł do 700zł za wymianę jakiegoś modułu. Dobrze że...
W tym roczniku zamek centralny sterowany z pozycji elektryki centralnej bagażnika. Nieco młodsze miały zamki sterowane z modułu komory silnika. Nie spotkałem by CIM sterował zamkami.
Witam Panów. Wyciągałem bezpieczniki tak jak Panowie i niestety podobna sytuacja a mianowicie centralny przestał działać i tak naprawdę to nie ma innej możliwości zamknięcia samochodu, proszę o szybką radę bo samochód stoi przed domem a pojutrze są święta nikt mi go nie naprawi, jeśli ma ktoś schemat elektryczny to może na krótko uda mi się go zamknąć....
Centralka odbiera każdy sygnał, ale wykonuje tylko prawidłowy.
Witam, od dawna mam problem z oryginalnym centralnym zamkiem w Astrze G 2002. Na czym ten problem polega? Chciałbym dołożyć uniwersalny zamek, lecz nie wiem gdzie i jak podłączyć. To nie jest zamek a sterownik.
A więc tak, dzisiaj dotarł do mnie moduł REC. Po wymianie i programowaniu wszystko działa jak należy. Dziękuję za zainteresowanie tematem. POZDRAWIAM
witam, mam ten sam problem czyli tylne drzwi otwieraja caly centralny gdy sa otwierane z zewnatrz mimo ze powinny byc zamkniete. jakies sugestie..? pozdr tax
Witaj opel astra 17 dti Sprawdź baterię a następnie przeprowadź synchronizację pilota w/g instrukcji. Domykanie szyb kluczykiem nic nie ma wspólnego z pilotem.
Sprawdź czy po włożeniu do slotu, blokada zatrzaśnie się do końca... zamek zasadniczo jest zabezpieczeniem przeciwkradzieżowym.
Są wersje bez centrala.Miałem okazję się z takimi egzemplarzami spotkać.Co do uniwersalnego centrala to ktoś na forum napisał,że się da zamontować.Poszukaj.Ja osobiście dałem sobie spokój,jak mi klijent na zamek przyjechał.Są centrale specjalistyczne do odpowiednich modeli.Na forum to widziałem ale nie wiem gdzie.Po prostu szukaj :D
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
Problem rozwiązany. Wymontowałem zamek.Ten cylinderek (na zdjęciu z prawej) nie wracał do pozycji początkowej (na zdjęciu górnej pozycji). Przyczyną był ułamany pierscien w zamku. Kawalek pierścienia się oderwał i utkwił między zamkiem a tym cylinderkiem którego ramie popycha pręt do zwolnienia blokady.
Czyżby jakaś krańcówka siadła?? Myślę że tak. Drzwi kierowca.
witam mam podobny problem z centralką w opel astra f '95 naciskam przycisk na pilocie i tylko kierunki migają, i sie wogóle nie zamyka ani kluczykiem jak przekręcam zamek to też nic sie nie dzieje, od czego mam zacząć?? może to ten sterownik, gdzie on sie znajduje pomocy Regulamin Kolegi nie obowiązuje? 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających...
Być może https://www.forumsamochodowe.pl/opel-zaf...
Dziękuję
zamek astra zamek drzwi astra rozebrać zamek astra
vermona regent 1000h schemat honda civic ciśnienie oleju rodzaj zabezpieczenie przedlicznikowy
Piec gazowy Brotje WBS22C/WBC24 – gaśnie płomień po odkręceniu ciepłej wody, cykliczne zapalanie DAWT, VAWT, turbiny przeciwbieżne – nowa generacja wiatraków z kierownicami i wirnikami