zakładam ze alarm montujesz pod kokpitem, w takim razie zdemontuj z lewej strony plastikowa nakladke progu znajdziesz tam wiazke a w niej kabel bialo-brazowy i brazowo-czerwony, łatwo dojdziesz ktory jest ktory podlacz probowke z zarowka z jednej strony do zawiasu drzwi probowka przebij koszulke kabla jesli zamknie i otworzy znaczy ze trafiles, sterowanie...
Przepusty do sprawdzenia, zwłaszcza w klapie
tak wygląda orginalny centralny zamek w mojej astrze sedan: https://obrazki.elektroda.pl/8867218600_... https://obrazki.elektroda.pl/4797538400_... https://obrazki.elektroda.pl/7441295900_... po prostu bolec wchodzi i blokuje możliwość wciśnięcia przycisku otwarcia klapy tylniej
na włączonym zapłonie uderz czymś twardym w centralkę zamka.
A sprawdziłeś taką prozaiczną rzecz jak bezpiecznik centralnego zamka? Pod kierownicą w skrzynce bezpiecznik nr F11 - 20A Możesz też w zrobić po numerze VIN odkodowanie co ten samochód miał na wyposażeniu. Może będzie centralny zamek?
Ja montowałem zamki centralne dedykowane do astry G mają one już ukształtowane cięgna które zakłada się pod te linki które tam są. a wygłąda to tak: http://obrazki.elektroda.net/18_12415195... . myśle że idzie to znaleść na polskim serwisie aukcyjnym(wiadomo jakim) nie bede tutaj go reklamował. Pozdrawiam Tomekkoszalin
W tym roczniku zamek centralny sterowany z pozycji elektryki centralnej bagażnika. Nieco młodsze miały zamki sterowane z modułu komory silnika. Nie spotkałem by CIM sterował zamkami.
za nakładką słupka drzwi prawych przednich
Możesz próbować podłączyć diodeczkę świecącą, najlepiej samomrugającą pod stały plusik z jednej stroneczki, a pod kabelek na którym pojawia się maseczka po zamknięciu zameczka (wpinasz sie w przewodzik masterka drzwiczek). I wtedy po zamknięciu centralnego zameczka z piloteczka diodeczka będzie zasilana napięciuniem i zacznie sobie świeciunić...
Cześć kolego . Oto kilka podpowiedzi W lewym progu znajdziesz dwie wiązki. W jednej z nich znajdują się przewody sterujące centralnym zamkiem. Brązowo-biały i brązowo-czerwony. Sterowanie odbywa się przez podanie masy (minus). Gruby czerwony - zasilanie do sterownika (+12) Gruby brązowy - masa (-) Jeśli masz sterownik z potwierdzeniem kierunkami to...
Czyli jeszcze masz jakiś zabezpieczony obwód. Dodano po 1 Szukaj puszki do której idzie przewód od czytnika pastylki, nie chce mi się wierzyć że puszka od immo obsługuje też centralny zamek.
Nie musisz rozbierać deski, możesz wszystko podłapać w boczku odkręcając cztery wkręty i wyciągając cały próg , znajdziesz tam w wiązce progowej idącej od takiego sporego złącza sterowanie zamkiem i kierunki na kolorach które wymieniłeś wyżej, idzie też tam w stały plus na czerwonym przewodzie, a na czystych brązowych masz masy, krańcówki drzwi też...
Jest pod komputerem za wykładziną.POZDRAWIAM
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Przewody te znajdują się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Bierzesz miernik i sprawdzasz kiedy pojawia się impuls masy na przewodzie np. czerwonym. Jeżeli przy zamykaniu to podpinasz go do brązowo/czerwonego. Jeżeli przy otwieraniu to do brązowo/białego.
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
musisz opuścić lub poniesc troche siłownik master(5 kabli). alarm otwiera zamek, ale siłownik master nie podnosi sie do konca i zamyka zamek
Skrzynka w bagażniku REC .
Tu go kupisz: www.amt-alarmy.pl
Nie ma nic takiego... jest ECU i przekaznik pompy paliwa Dodaję zdjęcie gdzie się znajduje. https://obrazki.elektroda.pl/1307004100_...
Zależy co chcesz podłączyć i co masz w aucie. Może trochę pomoże. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... Tu też jest trochę. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic72...
Ten czarny plastik w slocie haka na samochodzie to zaślepka, siknij tam jakimś WD-40 i powinna wyjść. Pytanie tylko czy masz kluczyk do blokady zaczepu (pod tym czarnym kapturkiem jest zamek).
tak a jakie to diody gdzie je kupic
Przecież masz to na tym schemacie co podawałeś. W nocy jak będę miał chwilę to ci rozpisze gdzie co i jak. Dodano po 12 Podpięcie się dodatkowym sterownikiem pod oryginalny: Sterownik dodatkowy podłączmy według schematu "zamek sterowany (-)" a następnie przewód brązowy podłączmy pod przewód czerwono-biały w złączu X61 oryginalnego sterownika a przewód...
Syrena chińskiego alarmu.
Po prostu popatrz dokładnie ktora blokada na drzwiach sie nie domyka ,pożniej sciag tapicerke drzwi i zobacz czy sie silownik nie zacina albo go odlacz i zobacz czy centralny działa Sterownik bedzie ok Powodzenia
https://obrazki.elektroda.pl/4337450800_... Dobierz się do sterownika i sprawdź sygnały z zamka kierowcy. piny 6,2,1,2
Poprawność montażu możesz zweryfikować tutaj: http://astra.autokacik.pl/technika/napra...
pomaranczowy i rozowy do masy zielony i niebieski do brazowo czerwonego i brazowo bialego
Aneczko, powiedz nasz Ty rodzynku (bo nie często goszczą na tym forum kobiety), jaki masz centralny zamek, fabryczny czy wstawiany? Jeżeli masz dokładany, to jest niższy koszt sterownika. Jeśli fabryczny to można za niewielkie pieniądze kupić na szrocie np. od Anglika. Skąd jesteś?
w zamku pasazera :)
Prosiłbym o poradę gdzie znajdę sterownik zamka.
Zakładając jednak że są dobre proszę o pomoc przy sterowniku, jak wysterować bezpośrednio cewki przekaźników? Dodano po 6 Siłowniki chodzą bo słychać ruch przy próbie zamknięcia (nie dam ręki uciąć że ten prawy przód też)tzn. układ reaguje na próbę zamknięcia z kluczyka od strony kierowcy, dodatkowo bagażnik mam otwarty bo okazało się że tam siłownik...
Kochany SEO Perfect to bezpilotówka więc do astry '95 trochę nie halo.Masz oryginalnego pilota?
Pilot pobiera za dużą moc, prawdopodobnie coś z płytką pilota ;) Ale jak to mozna naprawic? Tylko wymiana plytki czy w gre wchodzi jeszcze cos?? I dlaczego sie tak moglo stac?
Kolego zaraz mod pośle wątek do "piekła", z powodu zaniżania poziomu forum. Kolego jaja sobie robisz? To po co jest to forum?Sądzę że do pomagania ludziom co nie wiedzą co i jak. Nie moja wina że nie nie ma działu ,Dla zielonych'
Tak wygląda kompletny zamek i mam cichą nadzieję że da się go rozebrać. Bo jak nie to tylko sprawna używka.
coś się dzieje z ryglowaniem o ile jest takowe w tym oplu-a pewnie jest mam starą omege i zamki w zimie w niej to jest historia .Natomiast marwić się powinieneś gdy przy sprawnym aku sa jakieś chece z zamkiem po drugie aku coś za szybko pada może słabe ładowanie ,a może trzeba raz porządnie naładować . A z tą linką to pewnie przypadek bo gdy auto stoi...
Nasmarować specjalnym smarem do zamków. Nie używać WD40 i podobnych bo całkiem wyzionie ducha po pewnym czasie.
Dzięki, sprawdzałem. To zanczy zmierzyłem od tyły na pinach tego kawałka kostki z która przychodzi z instalcji auta tez napięcia brak. Tak myśle ze może to przez to że ta część która trzyma rygiel do nadwozie jest jakby odblokowana i dla tego sterwonik nie podaje prądu na zamek ?
Robiłem tak : Brązowy + cza.zółtym Czerwony + Czr.nieb To samo KLIK (ten chyba próbował zamykać ) Tu błąd bo miał być czarny z czerwonym nie z żółtym.
wylaczniki drzwi siwy przewod ozwietlenie bagaznika brazowo-bialy a sterowanie zamkniecie brazowo-czerwony i brazowo-bialy wychodzace z drzwi kierowcy
zamki musza być (o ile pamiętam)6-kilowe bo w astrze to ciężko chodzą jak chcesz żeby wiele lat działały --pomijając poprawny montaż --kup zamki Mera Błonie
Witam Poszukuje schematu elektryki do ASTRY 1993 Kombi oraz informacji gdzie znajduje się sterownik centralnego zamka montowanego fabrycznie (czy w ogole jest),przeszukałem już wszystkie dzwi i nic. Dzieki 8)
Jejku, jejku. przecież masz otwartą klapę. Naciskasz zamek tak jakbyś otwierał zamkniętą i ręcznie odciągasz zapadkę, jak nie ręcznie, to śrubokrętem. Jak nie idzie, wykręć zamek. Takie to trudne? Pisanie na forum nic nie pomoże.
Pewnie po prostu widzi kluczyk w stacyjce, wtedy z pilota nie zamknie.
skorpion ma sterowanie centralnym , bodajże zielony i niebieski ,wychodzą na nich impulsy masy .W ASTRZE znajdż na progu kierowcy przy słupku A kable brązowo-biały(otwieranie) i brązowo-czerwony(zamykanie) , zchodzą one z progu na podłogę 0,5 mm2 . central sterowany jest masą tak że żaden iterfejs nie będzie potrzebny
Czarno-żółty i czarno-czerwony to przewody WYKONAWCZE siłowników. Podawaj masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony. To są przewody sterujące modułem KIEKERT. Sprawdź stan wiązki pod dywanikiem w nogach kierowcy (bliżej fotela). Ta wiązka lubi gnić w tym miejscu.
Rozebrać prawy próg aby dostać się do modułu zamka,wypiąć wtyczkę z niego,podać "'na krótko"zasilanie na siłowniki.Padł moduł w pozycji ryglowanie dlatego od środka nie otworzysz i dlatego wszystkie naraz prawdopodobnie.Zdarzały się takie przypadki ale jak wyżej napisałem łatwo otworzyć.Skrajny przypadek to zapieczone wszystkie siłowniki.
podłącz z według rysunku C
pojawiło się zaraz po zamontowaniu.
Astra F nie ma funkcji domykania szyb. O co chodzi z bagażnikiem?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Oto link do schematów autoalarmów Tytan Max dokładnie takiego jak na fotce. pozdrawiam
To zgraj pilota z Autkiem.Włącz zaplon i na włączonym zapłonie poklikaj w guziczki na pilocie,powinno załapać.
Witam mam pytanie czy jest możliwość zamienienia sterowania zamkiem centralnym w oplu astrze G w oryginalnym sterowniku sterowanie zamkiem jest plusem a w sterowniku uniwersalnym minusem da się to jakoś zamienić czy nie ? I co trzeba z robić w takiej sytolacji żeby zamek uniwersalny działał Dodano po 1 https://obrazki.elektroda.pl/6184261700_...
Namalowałem na szybko coś takiego
http://obrazki.elektroda.pl/5259391000_1... http://obrazki.elektroda.pl/5259391000_1...
Witam:niestety musisz zdjac panel dzrzwi i sprawdzic zamatowanie zamka . To jest zamek sterujacy i dlatego masz problem ze wszystkimi zamkami.
Według mojego opisu robiłeś prawidłowo do momentu kiedy wcisnąłeś jeden przycisk. Prawidłowo powinieneś wcisnąć w kolejności lock (zamknięcie) a potem unlock (otwórzenie). Wtedy dopiero powinno nastąpić potwierdzenie poprawnej synchronizacji centralnym zamkiem. Powodzenia :)
A co za problem zamiast siłowników podłączyć żarówkę 21W i zobaczyć czy świeci pełnym światłem? Zapewne jest zaśniedziałe zasilanie sterownika zamka.
uszkodzony mikrowyłącznik w siłowniku
Moduł pewnie padnięty,jest w prawym progu.Próbówką wszystko zdiagnozujesz jak poczytasz o zasadzie działania zamka sterowanego masą.Sprawdź też przewody w przepustach oraz tylnej klapie.
Zamontowalem ostatnio w Astrze F 4 drzwiowej centralny zamek uniwersalny z 2 masterami sterowany pilotem. Po zamontowaniu z pilota dziala wszystko ok, natomiast brak reakcji na zamykanie-otwieranie z kluczyka tak jakby mastery nie generowaly sygnalu ? Schemat zestawu : http://images20.fotosik.pl/334/c92e15d6e... Mam jeszcze pytanie poniewaz...
Problem rozwiązany. Trzeba było pomarańczowy i różowy zamiast do +12v podpiąć do masy.
Myślałem o zastąpieniu orginału uniwersalnym siłownikiem, jednak zastanawiam się co mogło ulec uszkodzeniu wewnątrz starego siłownika. Kiedyś w Vectrze wymieniałem dwa microswitche wewnątrz siłownika. Trzeba było rozwiercić jeden nit, rozkręcić obudowę i wylutować dwa microswitche. W Astrze nie miałem jeszcze okazji tego rozbierać, ale myślę że konstrukcja...
Niepokoi mnie ta dioda. On a nie powinna się żarzyć. Jeżeli odpiąłeś sterowanie od alarmu i jest ok stawiam jednak na alarm z powodu właśnie tej diody. Gdzieś wewnątrz centralki alarmu jest uszkodzenie. Pytanie nr1 czy alarm jest na gwarancji Pytanie nr2 czy nie dostała się do centralki np. woda.
Witam, od dawna mam problem z oryginalnym centralnym zamkiem w Astrze G 2002. Na czym ten problem polega? Chciałbym dołożyć uniwersalny zamek, lecz nie wiem gdzie i jak podłączyć. To nie jest zamek a sterownik.
Przez złącze X1 idzie zasilanie do sterownika od centralnego zamka dlatego przestawał działać. Tu masz schematy do Astry G, na stronie 37 masz centralny zamek, w lewym dolnym rogu masz te przewody które cię interesują. Złącze X3 to to od drzwi, interesują cię przewody na pinach 3 i 13. https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo...
To jest dokładka więc programowanie oplowskie nic nie da.Sprawdż zasilanie i podłączenie przewodów do sterownika c.z. Dodano po 1 Użyj drugiego pilota .
ten typ tak ma:D te pięć sekund to test czujników drzwiowych. Podobno
Sprawdził bym jeszcze przewody a zwłaszcza pomiędzy drzwiami a karoserią jak również w drzwiach przy konektorach od siłowników. Miałem już kilka takich przypadków i były albo pourywane przewody albo przerwa (zaśniedziałe) zaraz przy konektorach. Siłowniki sprawdziłeś "na krótko" czy działają? Jak dobrze kojarzę to master od slave różni się tylko tym...
u mnie była winna wiązka kabli tylnej klapy,zwarcie w osłonie gumowej,astra kombi
Wysłałem ci schemacik. Daj znać czy doszedł.
Rada z zasileniem siłownika bezpośrednio jest rozsądna. Do przewodów dostaniesz się od kickpanelu. Jeśli jednak uszkodzona jest wiązka drzwiowa lub siłownik, to nic tak nie wskórasz i trzeba się dostać do zamka. Próbowałeś operować zamkiem na dociśniętych do auta drzwiach?
Akumulator nie trzeba ruszać. A do pomocy dobrze wziąć drugą osobę. Jedna dociska drzwi od zewnątrz, a druga stara się odblokować zamek.
Być może https://www.forumsamochodowe.pl/opel-zaf...
To jest switch, który "wyczuwa" otwieranie i zamykanie i na podstawie tego sygnału steruje resztą zamków poprzez centralkę i siłowniki. Bez tego system nie będzie miał sterowania. Tutaj masz to wbudowane w zamek, w siłownikach uniwersalny typu master jest to zblokowane wraz z siłownikiem.
Jak masz tech-a to tak hhihi
Witam gdzie znajdę kabel od przełącznika ryglowania zamka bez rozbierania deski rozdzielczej?potrzebuje wpiąć się tam że zdalnym sterowaniem.
Od jakiego auta masz te zamki centralne? Może wstaw fotkę tego co masz po stronie kierowcy i pasażera...
A z tego co mi się wydaje, to powinien być mikro przełącznik z stykami NO i NC. Tak, powinien. Sprawdź silnik, krańcówkę i nic więcej nie zrobisz z tym zamkiem.
Czy moze kombinacja przyciskow 1 i 2 zarygluje zamek?
Chyba astra 3. Diagnostyka zamka.
przewody brazowo-bialy i brazowo-czarwony wychodzace z drzwi kierowcy
Rozbierz boczki, wyjmij zamek, w zamku coś nie kontaktuje na 99%.
W razie wypadku ten element ma odblokować centralny zamek. Ten patent był już w starych vectrach a, astrach f. Nie ma nic wspólnego z airbag.
Po co schemat, probówka w dłoń i sprawdzać kable idące do drzwi, podczas pracy zamka na dwóch kablach ma pojawiać się zasilanie naprzemiennie, wcześniej warto sprawdzić stan tych kabli bo lubią się łamać
Miałem tak samo, wypadła wtyczka z siłownika w drzwiach kierowcy.
<b><center>Witam!</center... To powinien byc kompletny schemat, lecz jest po niemiecku więc musisz sobie słownikiem pomóc http://slowniki.onet.pl/index.html?tr=ni... Pozdrawiam!</b>
Prawdopodobnie silnik i styk otwartej klapy.
Wymień switcha na pewno brak styku.
Nie gwarantuje,śmiało szukaj zamka
Jeżeli fabryczny i nikt go nie wymieniał i nie zmienił jego położenia to znajduje sie pod plastikiem przy przednim prawym nadkolu przy nogach pasażera. Najprawdopodobniej jest to megamos. Idą do niego 2 wtyki. Jedna zasilająca, druga wyprawadzająca kable na zamki.
Ewidentnie masz błędy w montażu. Tu masz dokładną rozpiskę: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
1. Co przeczytałeś i czego się dowiedziałeś do tej pory w swojej sprawie? 2. Co sprawdziłeś?
A jak wyciagniesz klucz z stacyjki to gaśnie radio? Często uszkodzeniu ulega stacyjka i nie widzi wyciągnięcia klucza,dlatego pilot nie zadziała.
Zamykanie na brązowo-czerwonym otwieranie na brązowo-białym ryglowanie to drugi impuls odciąć 15 czyli plus po stacyjce
Na tym schemacie nie widzę podtrzymania przekaźnika.Po drugie podtrzymany przekaźnik pobiera prąd.Wykorzystaj styki siłownika które podają masę jako masę diody.
Zamykanie kluczem w zamku w drzwiach czy powoduje zamknięci i otwarcie wszystkich drzwi, tak sprawdzisz działanie centralnego zamka.
Sprawdź czy prąd dochodzi do przyłączy w drzwiach. Jeśli dochodzi no to trzeba tapicerkę ściągnąć.
astra zamek zamek drzwi astra rozebrać zamek astra
kolory kabli kolejnosc szereg wartości kondensatorów esp8266 flashowanie
telewizor technika przyciski kenwood ddx4015bt
Podłączenie żarzenia lampy EM11 - porady Wymiana zębatki w serwomotorze Vaillant ESV 202 - krok po kroku