DOBRA PANOWIE.... chyba sukces :spoko: ....a przynajmiej duży przełom. Jeszcze tylko muszę to potwierdzić i znaleźć przyczynę u elektryka samochodowego. Mianowicie sytuacja ma się tak: Poczytałem sporo na forach zagranicznych w sprawie problemu z porannym rozruchem. Miej więcej każdy przechodzi tą samą ścieżkę czyli wymienia świece, sterownik świec,...
Będzie - przy założeniu, które stanowi drugą część cytowanego zdania "gdy postawisz sobie za zadanie pobranie maksymalnej mocy ze źródła o rezystancji wewnętrznej 12Ω." Tak, tylko że takie założenie nigdy w praktyce nie występuje, w praktyce bowiem dąży się do uzyskania jak najwyższej sprawności całego układu co nie jest możliwe przy takim założeniu....
Chciałbym podzielić sie informacją jak naprawiłem sondę termiczną biegu jałowego w samochodzie Citroen AX 1,4 diesel. Może komuś się to przydać (oczywiście każdy robi to na własną odpowiedzialność). Mianowicie: 1. Zdemontowałem starą sondę (uprzednio obniżając nieco poziom płynu). 2. Rozebrałem starą sondę - jest zagniatana więc trzeba odgiąć zagniecenie...
Witam, mam pytanie odnośnie podłączenia silnika czy taki sposób jak na zdjęciach jest dobry, silnik jest trójfazowy dwubiegowy nie ma na nim żadnych tabliczek, silnik w takim podłączeniu pracuje ale trochę się grzeje i nie wiem czy jest dobrze podłączony, jestem zielony dlatego proszę o pomoc. Na pierwszym zdjęciu pokazuje włącznik, 1 to załączenie...
Króciec z gaźnika służy do odprowadzenia nadmiaru paliwa z komory pływakowej. Może tak być w przypadku zacięcia zaworka, założony na ten króciec wężyk odprowadzi łatwopalne paliwo poza rozgrzane elementy silnika. Dlatego załóż długi wężyk sięgający jak najniżej w kierunku podłoża.
Witam. Sonda lambda jest jednym z najwarzniejszych elementów tworzenia dawki paliwa i na rozgrzanym silniku ona decyduje czasem wtrysku. Więc jeżeli nieprawidłowo działa to auto albo dużo pali albo niema mocy.
Sprawdź wydatek pompy paliwa i drożność układu zasilania przez odłączenie wężyka zasilającego gaźnik i uruchomienie rozrusznika. Paliwo powinno tryskać równym strumieniem. :arrow: WAŻNE! Zachowaj warunki bezpieczeństwa. - Paliwo nie może spływać na rozgrzane elementy silnika. - Odłącz zasilanie cewki zapłonowej, aby silnik się nie uruchomił.
To auto nie ma samodiagnostyki, musisz więc wykonac diagnostykę komputerową wtrysku, a potem możesz wynienić sam uszkodzony element. Prawdopodobnie masz uszkodzony silnik położenia przepustnicy albo źle ustawiony. Pozdrawiam.
Zawór w pompie można zdemontować i zweryfikować.Dojście od przodu silnika koło koła pasowego wału z lewej strony.Druga rzecz zimny czy ciepły nie może mieć muła.Sprawdz wartość w nastawach podstawowych na rozgrzanym silniku drugą od lewej.(ma być 50-55) Test elementów wykonawczych-zawór n108 musi być słyszalny.
Pierwsze co, to musisz sprawdzić szczelność instalacji podciśnieniowej. Drugie, sam gaszak na pompie. www.google.pl/search?q=mercedes+w124+gas... Na gorącym silniku, połącz na krótko z wyjściem podciśnienia z pompy. Silnik powinien zgasnąć. Jak zrobisz to, będziemy...
krokowiec zdaje się ok A co to jest? Pokaż proszę fotografię tego elementu przy twoim silniku?
Rurka to odpowietrzenie pokrywy rozrządu (odma), a "kopułka" to obudowa przepustnicy. Rurka powinna mieć trójnik i może być w niej trochę oleju (ale trochę, nie powinien się lać, bo to źle świadczy o stanie silnika), powinna być cała, podobnie jak obudowa przepustnicy. Jeśli te elementy są dziurawe to tak jakbyś jeździł bez filtra powietrza ale nie...
Jeśli silnik gaśnie dopiero po rozgrzaniu, warto zwrócić uwagę na czujnik położenia wału oraz czujnik walka rozrządu. Oba elementy często odmawiają współpracy dopiero wtedy, gdy silnik uzyska wyższą temperaturę.
Siemka. Pierwszą rzeczą, którą trzeba sprawdzić to instalacja wysokiego napięcia (kopułka, palec - czy nie mają przebić, przewody wys. napięcia - czy mają odpowiedni opór, oraz czy świece zapłonowe nie mają za dużych przerw). Mieszaka przy nagłym naciśnięciu pedału gazu mocno ubożeje i potrzebne jest wysokie napięcie do zapłonu. Iskra "ucieka" na uszkodzonych...
Ale co by miała do tego temperatura elementów rozgrzanych od ciepła silnika. Bo w sumie nikt z Was się do Tego nie odniósł. Chyba faktycznie dam komuś zarobić, elektrykiem samochodowym nie jestem. Tak czy inaczej, dziękuję za podpowiedzi.
w czerwonym kółku masz zaznaczony chyba zepsuty element, tzn. oderwane mocowanie linki elementu pneumatycznego od dźwigni, na ciepłym silniku zrób test; zgaś silnik, otwórz maskę, patrz na cięgno (zielona strzałka) po zapaleniu na ciepłym silniku powinno się podciągnąć po chwili próbując przestawić położenie dźwigni, jeśli nic się nie dzieje sprawdź...
Dlatego duale ponieważ nie chciałbym mieć fałszywek a na hali będą auta z gorącymi silnikami. Rozgrzane elementy po po spawaniu i cięciu palnikami czasami może jakiś kot wlezie :)
Jak dla mnie to coś ewidentnie ociera o obudowę lub inny metalowy element. Wydaje mi się że będzie to napęd silnika. Jeśli nie ma plomby gwarancyjnej to po prostu odkręć obudowę uprzednio odłączając suszarkę od napięcia 230V, wystaw suszarkę, wrzuć coś do suszenia, ustaw najszybszy program i podłącz ją do prądu i uruchom. Wtedy, gdy będzie pracowała...
A może głowica. Miałem tak kiedyś w silniku benzynowym, że było wszystko idealnie, nie kopcił itd, wszystko super, a po rozgrzaniu oleju tracił moc, pluł olejem i wręcz go zżerał. Zrobiłem głowicę, wymiana uszczelek, + wymiana pierścieni, i chodził jak nowy. Olej jak jest cieply, jest rzadszy i latwiej o ucdieczkę w ubytkach na częściach silnika. Ubytki...
pamiętaj, że czujnik nie pokaże wskazań na zimnym silniku. Aby dokonać odczytu poziomu oleju silnik musi być rozgrzany do temperatury roboczej a następnie zgaszony przez 20 minut.Następnie włącz zapłon i gałką wejdź w poziom oleju.Tylko w takich warunkach można odczytać poziom oleju. Inaczej pokaże tylko NO DATA. pamiętaj też że czujnik ciśnienia oleju...
Musicie wziąć pod uwagę , że zazwyczaj zużyta pompa czy też silniki hydrauliczne lepiej działają na zimnym oleju. Po rozgrzaniu są problemy. Ja bym szukał w jakich zacinajacych się zaworach , które po rozgrzaniu zaczynają funkcjonować poprawnie. Lub elementy mechaniczne sterujące jazda.
Pompa wtryskowa, wada fabryczna, wyciera się w środku jeden z elementów.
Witam Mam problem z silnikiem od kosy spalinowej, ten silnik to GX35 (Chińska kopia silnika HONDA GX35) Silnik normalnie odpala i pracuje do chwili kiedy się rozgrzeje, po czym nagle zaczyna przerywać i gaśnie. Mam taki sam silnik i postanowiłem metodą eliminacji wykluczać poszczególne elementy, wymieniałem świece, cewkę zapłonową, gaźnik i efekt nie...
Pewnie rozgrzane powietrze a to rozgrzane powietrze bierze się pewnie z ciśnienia a gorące elementy jak zgaduje zwiększają temperaturę w cylindrze i to pewnie dla tego silnik po rozgrzaniu jest wydajniejszy. Trafiłem???
To co mam zrobić jak na oko wszystko jest dobrze? Wsadzić silnik na przyczepke i zawieźć na sprawdzenie? Co to da tak czy siak zapłacę... moim zdaniem było tak: Rozgrzał się silnik nowe elementy zwiększyły swoją objętość co przyczyniło się do tarcia o siebie elementów co skutkowało cięższą pracą A to w połączeniu z wolnymi obrotami (bo ledwo parkotał)...
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
Sprawdź wtyczki od przepustnicy i kable od tych elementów do sterownika
Docieranie ma na celu dobre ułożenie i spasowanie elementów silnika. Przy skuterach docieranie przebiego pomiedzy 400 a 600 km. Ważne jest aby w tym czasie jeżdzić spokojnie tzn bez gwałtownych zrywów bo wtedy znacznie spadnie trwałośc silnika, równie ważne jest aby jeździć z różnymi prędkosciami i trzeba od czasu do czasu pojechać trochę szybciej aby...
Jeśli układ rozgrzał się do 160°C to trzeba sprawdzić dlaczego tak się stało. O ile dobrze widzę, ten bezpiecznik jest w obwodzie bramki tranzystora MOSFET-N, więc jego prąd powinien być na poziome kilku mA. Jeśli przyczyną problemu jest ten układ to polecałbym sprawdzić wszystkie luty oraz elementy, a w szczególności te 3 diody i ewentualnie wymienić...
Plyn chlodniczy moze znikac w nastepujacy sposob poprzez nagrzewnice, uszkodzona chlodnice, nieszczelne weze np. na zaciskach i wcale nie musisz miec plam bo wystrczy ze bedzie ci go ubywalo podczas jazdy i kapal bedzie na elementy rozgrzane w silniku i plam nie bedzie. Ostatnia mozliwoscia jest uszkodzona uszczelka pod glowica ale wystarczy wyciagna...
Kiedys zadawalajace bylo dokrecanie momentem. Jest to jednak mniej dokladne (a nawet bardzo niedokladne w przypadku wspolczesnych polaczen srubami elestycznymi), niz dokrecanie katowe. Przy dokrecaniu momentem nie bardzo wiadomo ile tego momentu idzie na pokonanie oporow tarcia, ktore moga byc bardzo rozne na roznych srubach tego samego polaczenia,...
Właśnie, kurczę trafiło mi się takie vito. Turbina rzygała olejem i jest druga, ale jeszcze jest identyczny problem po rozgrzaniu silnika. Posiadam tester i na testerze nie ma błędów, ale w elementach wykonawczych nie ma odczytu z przepływomierza powietrza. Zamówiłem nowy, cena wali z nóg, ale jak go założę to napiszę jaki to dało efekt.
Producent zaleca montaż na zimno. Któryż to producent i gdzie o tym pisze??? Wiele razy składałem różne silniki - nigdy nie rozgrzewałem obudowy. Łożyska i simmeringi wchodza na zimno - Te silniki były chyba mocno zużyte/zdewastowane. No chyba że pod pojęciem "wchodzą" ukrywa się ....młotek. jeśli bardzo chcesz coś zrobić by bez naprężeń weszło możesz...
w wiekszości samochodów napięcie wysyłane przez sondę jest w zakresie do 1 V, i jest impulsowe (zależy od obrotów i rozgrzania sondy, chyba że jest z grzałką). Można zmierzyć oscyloskopem lub voltomierzem. Opisy sprawdzania są na forum. Tyle że to tylko jeden z elementów odpowiedzialnych za dawkę paliwa, do tego jeszcze : czujnik położenia przepustnicy,...
Kurcze a ja byłem przekonany,że to powietrze ma być tłoczone po to aby "polepszyć "spalinki gdy silnik pracuje na zimny na bogatrzej mieszance,a kat.jest nierozgrzany....hmm :roll:
Moja teza się potwierdzila, skrzynia padła i nie reaguje na zmianę biegów. Ciekawi mnie tylko który element skrzyni uległ awarii.
co może być przyczynom psucia kondensatorów ? Jeśli faktycznie przebity to jego jakość (yakże zestarzenie). Ale pewno jest inaczej. Mianowicie zestarzałe elementy instalacji oraz zabrudzenia. Pewno tulejka ma przerywaczu i przewody lub ich przyłączenia. To już taki sprzęt. A może coś przestawiałeś na statorze i zmieniły się parametry. i Jak już napisałem...
Ale najbardziej zagadkowy jest rezystor wiszący na jednej nóżce (fot4). Wartość z kodu 0,4 oma, wartość zmierzona - nieskończoność (widoczne pęknięcie) Ten rezystor, zanim się przepalił, zdążył się rozgrzać do takiej temperatury, że się wylutował. Zwróć uwagę, w jakiej pozycji znajdowała się płyta PCB, zamontowanego serownika "LDC". Przyzwoici projektanci...
Opis masz w pierwszym poście. Czy wymiana wału na nowy i wymiana panewek głównych i korbowodowych to cały remont który powinien być zrobiony, no ty byś jeszcze wymienił pompę ale czy ona była przyczyną tej destrukcji tego starego wału czy inne elementy mają jeszcze wpływ na to
Hmm pomiar ciśnień na cylindrach , pomiar na hamowni świadczy o wypadkowej stanu silnika. Poszczególne elementy trzeba sprawdzać po kolei. Kolor dumy na jałowym rozgrzanym jałowym zimnym. Brak komunikatów na desce. Stare silniki latają nawet do 0,5mlkkm bez zdjecia głowicy nowe od 2010r o połowę mniej.
Mili Panowie, użytkownicy wszelkich automatycznych skrzyń biegów, bez względu na markę pojazdu i typ skrzyni biegów. Proszę poczytajcie różne publikacje ( nawet te zamieszczane w internecie ) o tym jak dbać o automatyczną skrzynie biegów. Każdy bowiem producent automatycznej skrzyni biegów ( nie producent samochodu ) w sposób definitywny mówi że : SAMOCHÓD...
Problemy, które opisujesz, sugerują, że masz do czynienia z poważnymi problemami w układzie zasilania paliwem lub układem wtryskowym w Twoim samochodzie. krótkie techniczne podsumowanie: 1. Szarpanie na zimnym silniku i wysokie chwilowe spalanie: Szarpanie i bardzo wysokie chwilowe spalanie (40-50 l/100 km) mogą wskazywać na problem z wtryskiwaczami...
...2000 tys obrotów To naprawdę zdecydowanie za dużo. ;-) Rzeczy wymienione: Dołożyłbym jeszcze bez kosztowe przeglądnięcie układu zapłonowego pod kątem wilgoci. W okresach przejściowych to może być zmora kierowcy. Rozgrzej dokładnie i osusz komorę silnika, a następnie zabezpiecz elementy środkiem przeciw wilgoci. Szczególną uwagę zwróć na przewody...
Trudno z filmu wyłapać te odgłosy. Te silniki trochę tak chodzą. U mnie też tak lekko słychać. Mam 1.6. Po rozgrzaniu powinno się wyciszyć. Przy tylu sprawdzonych elementach nie bardzo jest w czym szukać. Może olej za rzadki (0W30)? Lepszy jest 0W40 lub 5W40.
pompka ogrzewania Masz na myśli pompę obiegu chłodniczego silnika? Jak spaliła? Mogła się zatrzeć. Bo ogrzewanie w aucie jest poprzez nagrzewnicę i wentylator, nic więcej z tego co się orientuję. Jeśli pominąłeś pompę "wody" to silnik nie będzie miał chłodzenia, bo płyn nie będzie przepływał prze chłodnicę (będzie w niej stał), a ta nie będzie odprowadzać...
1. Uszkodzenie pompy wtryskowej Bosch VP44 Jest to częsty problem w silnikach z pompą VP44, zwłaszcza przy wyższych przebiegach. Z czasem pompa może tracić swoje właściwości, co skutkuje niestabilnym ciśnieniem paliwa, a w efekcie – przerywaniem pracy silnika. Może to wyjaśniać, dlaczego po kilku kilometrach, gdy silnik się rozgrzeje, pojawia się problem...
Może to być uszkodzony moduł wzmacniacza zaplonu na aparacie zapłonowym. Schłodź go wentylatorem albo wilgotną szmatką. jeśli to pomoże to masz zlokalizowany element do wymiany
Jestem po wymianie silnika na inny ! Wczesniej zerwany łancuszek który się wkrecił i uszkodził elementy silnika. Inny silnik mam od 2 mc ... i stan obecny brzmi tak : ROZGRZANY SILNIK (charakterystyczny rytmiczny szelest co jakis czas) http://youtu.be/pNcusK26Jzw SLABO ROZGRZANY SILNIK ( uuu uuu uuu, rolka ? ) http://youtu.be/9TkuTKNQHRQ ZIMNY SILNIK...
Na dzwigni, do ktorej przychodzi linka biegu jalowego na zimno (nie linka gazu) jest sruba regulacji biegu jalowego, ktora koncem opiera sie o dzwignie stopu (jesli odsuniesz te dzwignie od sruby - silnik stanie). Wkrecanie tej sruby powoduje odpychanie dzwigni stopu i zmniejszanie obrotow. Linka elementu termicznego ciagnie dzwignie do oporu gdy silnik...
Ile maluchów tyle przyczyn tego problemu tutaj trzeba zaczynać od podstaw sprawdzać kluczowe elementy, po zgaśnięciu jeśli masz suche świece na pierwszy ogień wziął bym pompkę paliwa wraz z popychaczem oraz filtr przepływowy wyczyść, druga sprawa czy po nagrzaniu silnika nie występuje zmiana w jego pracy? nie zaczynają "klepać" zawory? to również był...
Heh zagadka rozwiązana. Okazało się, że to jednak ten bimetal od ssania. Odpaliłem silnik bez pokrywy rozrusznika i zauważyłem, że po wyłączeniu silnika dość szybko cofa się w pozycję zamkniętej przepustnicy. Nie wiem jak to mozliwe ale pewnie pod wpływem temperatury ta spreżyna w środku sraciła swoją pierwotną twardość i zamykała przepustnicę ssania...
dymić rozgrzać silnik mondeo rozgrzać silnik silnik gasnąć rozgrzać
atheros ar9285 ustawienia arduino monitorowanie stojan odkurzacza zelmer
honda crosstar parkside aktualizacja
Błąd LE w pralce Samsung - samodzielna naprawa i koszty Objawy uszkodzonego silnika wkrętarki: diagnoza i naprawa