W Ticu racej nie ma Halla. Przynajmniej nie widziałem. Podobne objawy miałem przy taniej kopułce rozdzielcza. Okresowe czyszczenie z osadu pomaga rozwiązać problem w moim przypadku. Objaw charakterystyczny: po rozgrzaniu silnik gasł i były problemy z jego odpaleniem. No to sie koleś doucz, przyda się na przyszłość. [url=http://allegro.pl/item342807672_czu...
Zmień świecę na zimniejsza.Powinna być Iskra F80 lub zamiennik innej firmy. Jeśli jeździsz na samochodowej to jest normalka.
A odpalasz go na ssaniu? Silnik trzeba najpierw rozgrzać inaczej będzie gasł, obroty jałowe silnika ustawia się dopiero na rozgrzanym do temp roboczej silniku. Czyli zapal go na ssaniu, odczekaj chwilę, wyłącz ssanie przejedź się i dopiero ustawiaj. Ssanie masz na elektrozaworze czy ustawiane ręcznie? Może jak na elektrozaworze to elektrozawór masz...
Napiszę bo może komuś się przyda. Problemem były o dziwo panewki na wale.Były dość mocno fioletowe .Panewki nie stukały tylko objaw był taki,że silnik gasł po rozgrzaniu. Po wymianie silnik działa poprawnie.
Cewke podmień, problem tak samo stary jak węgiel i tak samo znany jak obietnice PO
Pierwsze błędy w komputerze dwa kompresja.
EEEEEEEEE tam "ozłocę" ja bym oddał cały majątek hehehe Co do Lublina albo się zapowietrza albo pompka zasilająca albo coś się pieprzy z elektryką i uruchamia się automat do gaszenia. Ponieważ ostatni są pierwszymi zacząłbym od automatu - klapa w górę i obserwować na pompie wtryskowej co się dzieje i czy coś w ogóle się dzieje.
Witam !! Mam problem z moim samochodem . Jest to VW polo fox ,silnik jest 1,3 z wtryskiem .Problem polega na tym że gaśnie silnik ,wcześniej gasł po rozgrzaniu się w trakcie jazdy gdy gasł cofnołem kluczyk wyłączając zapłon gdy natychmiast włączyłem zapłon silnik pracował normalnie przez chwile , bywało tak że odcinek przejechania 10 km. wymagał 20...
Głupia sprawa ale ostatnio poluzowała mi się śruba pocująca gaźnik i w nocy przejechałem 20 km na ssaniu, bo przy obrotach powyżej 1500 silnik gasł.
https://autonevodpl.com/obd2-codes/p0097
U mnie tps padał skokowo czyli pyk i silnik chodzi jak traktor i nie reaguje na gaz czasem po chwili gasł. Przekopałem całą wiązkę od ECU na silnik zanim złapałem przepustnicę jak robi zwarcie. Rozgrzej silnik jak się pojawią objawy miernik w rękę i najlepiej na pracującym silniku sprawdzaj zasilania na czynnikach przepustnicy.
Ja ogólnie już na modelach trochę żyję i u mnie pakiety 7,2V ładują się niecałą godzinę, a na pół godziny starczają (Tamiya TT-01). Co do spalinówek to litr nitro kosztuje około 40zł, więc to drogie hobby. Tak jak mówi Madrik odpalanie spaliniaka to skomplikowana procedura. Trzeba zagrzać świecę, dopompować paliwa do przewodów, odpalić silnik szarpanką...
Witam, proszę o poradę, mam seata toledo 92r diesel, problem polega na tym, że kontrolki smarowania oleju i temperatury wody gasną dopiero po nagrzaniu silnika.
Vinicjusz tak u mnie było to.. z tym kabelkiem przy kostce , super trafienie . płaciłem mechanikom i nic nie pomagało dalej gasł . Żaden nie sprawdził tych kabli ...to gałgany.
Podrzucę jeszcze inny problem w klasycznych gaźnikowych motocyklach. Robiące się podciśnienie w baku (otwarcie korka, syk, i od razu się robi zdolny do zapalania)
Układ wtryskowy FSI jest niemalze identyczny do dieslowskiego CR. Róznica jest tylko taka, ze oprócz paliwa, inne sa tez cisnienia. FSI normalnie ma pod 200 bar pracy. Ale w trybie awaryjnym i na 4 barach pojedzie. Sprawdz pompe HP i regulator cisnienia.
czyli dobrze sprawdź jeszcze raz napięcie z podłączoną sondą (dla potwierdzenia czy napięcie się zmieni) jeśli będzie dobrze to go zapal i obserwuj napięcie sondy do jej rozgrzania (jeśli silnik będzie gasł to po prostu nie daj mu zgasnąć) dobrze byłoby gdybyś nagrzał silnik do ponad 60st (rozumiem że wtedy wolne obroty są już stabilne) i sprawdził...
Dodam że uszkodzony cewkomoduł potrafi pokazywać iskrę na świecy zapłonowej, tyle że na zimnym generuje wystarczająco długą iskrę (ze samego przewodu WN), ale po rozgrzaniu daje bardzo krótką iskrę (rzędu 2-3 mm) przez co silnik gaśnie po rozgrzaniu.
Nie zawadziłeś o coś? Jest zabezpieczenie przed jazdą z otwartą stopką boczną? Jeśli gaśnie po wrzuceniu biegu, to szukaj w obwodzie blokowania (luz, sprzęgło, stopka boczna).
Wybłyskaj kody, sprawdź ciśnienie paliwa.
http://obrazki.elektroda.pl/7195997500_1... Miałem identyczną usterke i wymieniłem czujnik obrotów wałka pompy wtryskowej.
Elektroda aż się ugina od tego błędu...
Zwarcie zwojowe "działa" tak samo na zimnym, jak i na rozgrzanym silniku. Jaka to kosiarka ?
Pierwsze co, to musisz sprawdzić szczelność instalacji podciśnieniowej. Drugie, sam gaszak na pompie. www.google.pl/search?q=mercedes+w124+gas... Na gorącym silniku, połącz na krótko z wyjściem podciśnienia z pompy. Silnik powinien zgasnąć. Jak zrobisz to, będziemy...
A byłeś wyregulować lpg ? Co to za BRC i kiedy było coś przy nim robione ? Da się podłączyć do komputera i podejrzeć jej działanie ? Oszczędzając na regulacjach i gazownikach, lepiej kupić własny interfejs i podziałać z nią samemu. Są fora gdzie pomogą zdiagnozować usterki i przeprowadzić regulację. Co z tym Sprawdź kilka razy i bardzo dokładnie na...
Jak nie chce odpalić , to czy po włączeniu zapłonu zapala się na sekundę kontrolka świec żarowych. Jak nie, wymień przekaźnik nr 109.
ARL nie ma znaków tylko blokady i kółko rozrządu jest pływające. Dodano po 13 Wiazka silnika w ARL I BXE się różni. BXE ma np wspólną skrzynkę do sterowania podcieniem ARL ma osobne zawory. W BXE sterowanie zaworem gaszenia jest poplątane na pinach sterownika z zaworem egr. ARL ma też inne pompowtryski niż bxe czy asz. Sterownik jest z ARL i wiązka...
Cześć, Podobnie miałem w Renault, na początku się dławił później gasł jak był rozgrzany, na gorącym nie szło go również zapalić, na zimno z reguły zapalał ale też do pewnego momentu. Co się okazało padł czujnik położenia wału.
Mam problem, którego mechanicy nie mogą znaleźć.Otóż kiedy wyruszam w trasę po jakimś czasie,gdy silnik się rozgrzeje zaczyna mi gasnąć na wolnych obrotach, a po przejechaniu kilku kilometrów (ok 10 km) zaczyna mi spadac moc silnika,moge dociskac gaz do dechy a on zwalnia, az w końcu gaśnie.Potem jak odczekam chwile na wyłączonym silniku( ok 2-4min.)...
dzięki za info ,o bosterze już czytałem ale nie wiedziałem gdzie go znaleźć , a teraz prawdziwa przyczyna wysokich obrotów - rozszczelnił się zbiornik paliwa z że było go mało to łapał fałszywe powietrze i gasł pozdrawiam cosja
Wskazania temp. poprawne? Komputer samochodu widzi tę samą temperaturę co pokazuje wskaźnik? Była diagnostyka komputerowa? Są jakieś błędy?
witam, mam dokładnie ten sam silnik i identyczny problem, po rozgrzaniu tzn 15 ostrej jazdy zaczyna przerywać i gaśnie, ale odkryłem że gdy odkręcę korek od paliwa i popcham paliwo ustami, silnik zapala pracuje normalnie, robie pare kółek = 2-3min jazdy i gaśnie i tak w kółko, przyczyny też nie znam a tak wogle to jaka ma być swieca? Dodano po 12 zapomniałem...
U mnie było podobnie, jak zimny silnik to na pierwszych światłach gasł sinik, obroty falowały. Jak silnik się rozgrzał to wszystko było ok. Usterka zdiagnozowana. Silnik brał lewe powietrze u mnie pomogła wymiana uszczelki kolektora ssącego. (wcześniej robione były: silnik krokowy, regulacja zaworów, czyszczenie przepustnicy, sprawdzenie czujników i...
Może być uszkodzony, kiedyś miałem opla omega z dużym jakimś silnikiem i jak się rozgrzał to gasł ale nie można było go odpalić dopiero po pewnym czasie. Podmień czujnik, nie jest drogi. Powinien mieć 774-946Ohm. (ten pomiar nie zawsze jest adekwatny do uszkodzenia czujnika ale można zmierzyć)
Ja pompę podmieniałem i efekt był taki sam. Ja jak odpalam, to po prostu czuję, jak samochód ma lekko kręcić, jakby odcięty był zapłon, dlatego zacząłem się skupiać na czujnikach/przekaźnikach. Podmieniłem czujnik położenia wału na nowy Delphi, to mnie laweta ściągała, bo jak się rozgrzał silnik, to samochód gasł (więc trzeba na to uważać i lepiej kupić...
Samochód po rozgrzaniu silnika do 90 stopni zaczyna gasnąć i nie można go odpalić. Jak ostygnie odpala na dotyk. Co robić?:cry:
Często się działo, że jak było mokro na zewnątrz tak się działo ale jednak jak sucho też. Zauważyłem też ,że nie zawsze tak się dzieje (przygasa lub gaśnie). Np dziś jeździłem dość sporo, było mokro i golf był dobrze rozgrzany i nie szarpał, nie gasł...
Mam dość nietypowy problem w moim oplu silnik C18NZ dzieją się dziwne rzeczy.Silnik pracuje np. przez tydzień i jest ok. Przez następne dwa, trzy dni gaśnie. Zapalam go rozgrzewa się i zaczyna gasnąć po 10 sekundach mogę go z powrotem zapalić sytuacja powtarz się notorycznie.Następnie przez kilka dni jest spokój i to samo. Byłem nabadaniu komputerowym...
Masa do silnika jest przykręcona dobrze?
a może filtr paliwa masz zapchany, a pompa się męczy z pociągnięciem go, na jednym forum kolega opisuywał prodobny problem, ale u niego autko gasło jak silnik się rozgrzał i powodem tego był immobiliser, obszedł obw z immo i wszystko bylo git. Pozdrawiam gr88
Witam mam problem z loncinem 125 natomiast gdy silnik jest zimny odpala ładnie a gdy silnik się zagrzeje silnik gasnie i nie da się w ogóle obrócić silnikiem po odczekaniu 10-15 minut silnik znowu odpala i po przejażdżce znowu to samo co to może być ?
Zawory były kiedykolwiek regulowane,kontrolowane?
ale nie będzie to powodować takich objawów. A skąd to wiesz? Może sterownik odcina przy szpilce napięcia? No właśnie tego nie wiesz. Trzeba zrobić wykres z ciśnienia paliwa, napięcia ładowania w chwili wystąpienia udterki.
Sprawdż czujnik temperatury cieczy chłodzacej,znajduje sie z tyłu silnika,z niego komputer zczytuje dane o temperaturze silnika,jeśli sie przyciął komputer podaje dużą ilość paliwa(jak przy rozruchu zimnego silnika)i na ciepłym silniku poprostu zalewa go
Koledzy, jestem tu nowy i witam was serdecznie, prosząc jednocześnie o pomoc. Mam Audi A4 B7, silnik 1.6 ALZ, zagazowany instalacją Geko. 2 lata jeździłem i bez problemu. Około 4 miesiące temu auto ni z tego, ni z owego zaczęło mi gasnąć, np. w trakcie postoju, nie chciał zapalić, przerzucałem na benzynę i palił. Jak mi zrobił tak kilka razy, to zacząłem...
Witam Posiadam Bmw e46 2.8i rano gdy odpalam auto po jakieś minucie od odpalenia zaczynają falować obroty spadają nawet do 500 obrotów, wczoraj nawet silnik zgasł. Gdy temperatura silnika wskakuje mniej więcej koło połowy obroty się stabilizują i chodzi równo bez żadnych zastrzeżeń. Auto niedawno kupiłem czytam o tym już bardzo dużo, ale większość ludzi...
ogólnie autko jeździ na razie dobrze, przede wszystkim zmieniłem paliwo na shell vipawer diesel i od 4 tys.km jezdze tylko na takim paliwie, kultura pracy zmieniła sie bardzo, silnik chodzi równo a spalanie zeszło mi z 10,5l na 8,8 w zime (zaznaczam ze mam automat) , wiec mysle ze to dobry wynik jak na jezdzenie "w kolo komina". zmienilem zaworki scv...
Jeżeli jest to Epic to warto.
Zauwazyłem dzisiaj pewną rzecz. Wydaje mi się, że problem może leżeć w temperaturze silnika. Gdy silnik troche się rozgrzeje przestaje gasnąć. Jednak gdy rozgrzeje się ponad połowe skali ( na liczniku ) zapala mi sie pomarańczowa kontrolna (taki silniczek z błyskawicą). Więc jak to jest, z tym gaśnięciem i co oznacza ta pomarańczowa kontrolka?
sprawdż czy dobry zestyk mają bezpieczniki,pozdrawiam
Kupiłem Auto od handlarza i zapewniał mnie że taka dziwna praca silnika to normalka w przy zmiennej fazie. Jego mechanik mówił, że nie. Teraz mam pytanie. Oprócz tego, że samochód może mi stanąć w każdej chwili i po 30 minutach zaczyna klekotać to mogą być jeszcze jakieś inne objawy ? Bo na przykład przy zimnym silniku pracuje jak "ta lala" po rozgrzaniu...
Na początek odłącz od niego obrotomierz.
A teraz proszę sprawdzić sondę lambda.
podmień czujnik temperatury nie zaczyna kopcić przed gaśnięciem?>
Zauważyłem dziwną rzecz. Kiedy silnik jest rozgrzany i bez obciążenia wkręce go na wyższe obroty i puszczę gaz, to obroty spadają poniżej 500 według obrotomierza, tak że auto się dławi lub silnik potrafi nawet zgasnąć. Gdzie szukać i od czego zaczyać?
Zrób zjecie elektrod świecy i pokaż na forum. Powinna być wypalona po dłuższej jeździe na kolor kawy z mlekiem/piaskowy. Jeśli jest czarna, okopcona lub mokra to masz albo brudny filtr powietrza albo rozregulowany lub niesprawny gaźnik. Świeca powinna być o odpowiedniej wartości cieplnej zalecanej do tego silnika, nie żadna dowolna. Profilaktycznie...
Witam. Posiadam lagunę 2.2dt 96r. autko bez problemu odpala zarówno zimne jak i rozgrzane problem pojawia się po rozgrzaniu silnika (nie zawsze), w czasie jazdy zaczyna przerywać ale zdarza się też że zgaśnie całkowicie po czym można go nieraz bez problemu odpalić a nieraz po paru minutach. Dodam że problem pojawia się co jakiś czas jednego dnia jest...
Wyczyść świece sprawdź przewody, jeżeli jest to kopółke i palec to na początek pozdraiwam Daniel
Mam dosyć dziwny przypadek. Silnik 1,8 115km B184S 1731ccm 85KW na gazie sekwencja (ale ona nie ma tu nic do rzeczy) Miałem 2 przygody z nim niepowiązane. Pierwsza to taka że auto w pewien dzień samo zaczęło gasnąć gdy się tylko rozgrzało. Tz zimne pracowało na ssaniu a potem jak się rozgrzało to nie trzymało tych 500-750obr a obroty spadały i poprostu...
to nie jest normalne,parownik tak łatwo nie zamarza jak ci piszą jesli układ nie jest zapowietrzony to nawet na minusowych temperturach nie zamarznie,oczywiscie zgodzę sie z tym ze zimny parownik nie ma takiej wydajnosci jak ciepły ale auto nie powinno gasnąć,rozgrzej silnik do +-80 stopni i spusć ten ,,olej,,z parownika służy do tego śrubka na samym...
Witam. W moim crx wystąpiły ostatnio nie ciekawe objawy. Posiadam przedlift z 88 roku z D16A9. Wszystko jest ok, odpalam silnik, daje mu 3 min na rozgrzanie na wolnych obrotach. Jak tylko silnik się rozgrzeje, daje o sobie znac, zaczyna sie dusic, przerywa, szarpie, nie reaguje na niskich obrotach, strzela z rury nadmiar paliwa. Trzymanie na wysokich...
Sprawdź elektrozawór odpowietrzania zbiornika.
Witam naprawiałem kiedyś uno z podobnymi objawami .po rozgrzaniu silnik dusił się i gasł po dodaniu gazu. Uszkodzony był palec rozdielacza , miał przebicie do wałka aparatu zapłonowego.
A w jaki sposob sprawdza sie kody bledow?Bo jezeli chodzi o to czy pokazuje cos na wyswietlaczu,to jest wporzadku,nie pojawiaja sie tam zadne komunikaty o bledach.na stacji diagnostycznej tez powiedzieli ze komputer nie pokazuje zadnych bledow.ten problem (gasniecie,skoki obrotow) nie wystepuje caly czas,pojawia sie co kilka dni, a wtedy tez zapala...
Możliwe, że pompa zaciera się jak jest rozgrzana. Miałem kilka takich przypadków w wózkach widłowych (czterocylindrowe perkinsy, pompy rotacyjne). Z tym, że silniki gasły po nagrzaniu. Pompy były sprawdzane w WSK Poznań i nie stwierdzili usterki, jednak oni sprawdzają przy temperaturze paliwa 40°C. Dopiero za drugim razem sprawdzili przy wyższej temperaturze...
Witam, podczas jazdy przy jeszcze chłodnym silniku zapalają się wszystkie kontrolki; jak się rozgrzeje to po 2-3 minutach gasną i włącza się komputer. Na początku zapalała się tylko kontrolka poziomu oleju ( taka choinka) miałem zaplanowaną wymianę.Po wymianie oleju nic się nie zmieniło, a nawet teraz na rozgrzanym silniku gasną wszystkie kontrolki...
Jeśli to jest benzyniak, to sprawdź czujnik Halla w aparacie zapłonowym. Miałem to samo w Oplu Astra. Jak się rozgrzał to gasł i dopóki silnik nie ostygł, nie szło odpalić. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Witam, mam problem z silnikiem 250. Problemem jest to, że silnik po rozgrzaniu gaśnie (dławi się) na wysokich obrotach. Czyściłem filtr powietrza, paliwa, gaźnik, gaźnik regulowałem i nic. AI: Jaki to dokładnie silnik lub motocykl (marka, model, rok)? Silnik 250 Zongshen. AI: Sprawdzałeś układ zapłonowy (świeca, cewka, przewody) – czy były wymieniane...
Witam! Tak tylko pisze - jakby ktoś miał podobny problem - już naprawione :) Usterka tkwiła w zaworze (elektrozaworze?) w pompie wtryskowej. Tam jest cewka która go otwiera - i to ona nawaliła, na zimnym silniku działało, a jak się rozgrzał to już nie :( ...ale już naprawione, koszt zaworu 52 PLN + 30 PLN za wymianę :) !gra i bucy! :) Dzięki za odpowiedź!...
może czujnik temperatury do kompa
Gdy jest problem z opaleniem jest iskra na świecy?
Ja miałem uszkodzony czujnik położenia wału korbowego , auto zimne odpalało bez problemowo , dopiero po dobrym rozgrzaniu silnik gasł , a gdybyś mógł podmienić czujnik ciśnienia na listwie cr , może to on kuleje a czy na listwie nie ma jakiegoś zaworu bezpieczeństwa który by puszczał ? sprawdzę to u siebie i dam znać. Dodano po 4 I jeszcze jedno podaj...
pasek wymieniałem może miesiąc temu ale te kontrolki dlaczego nie gasną
Czyli żadnych błędów nie ma. Kończy się głowiczka pompy.
jestem troche zielony w tych sprawach ;D nie kojaże o co chodzi??.Suzuki swift jest to moje pierwsze auto.
cięzko jest znależć taki warsztat z diagnostyka OBD I ?? szukałem na allegro to nie znalazłem nawet kabla do niego.
" opel 1.4 8v 60km - gaśnie po rozgrzaniu" 60 kilometrów i już się zepsuł? Moc mierzymy w koniach mechanicznych KM. " Ostrzeżenie, za ten "światły" post. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Witam. Mam następujący problem, podczas jazdy silnik gasł na wolnych obrotach, po rozgrzaniu obroty były bardzo wysokie. Wymieniłem silnik krokowy (zacinał się już wcześniej). Po jego wymianie trudności w odpaleniu, trzeba to robić dodając gazu. Jak zapali to wolne obroty są bardzo wolne. Wyczytałem że przyczyną może być czujnik temperatury cieczy chłodzącej....
witam Mam podobny problem. Zafira 2000r 2.0 dtl na poczatku gasła tylko jak sie rozgrzala , pozniej zapalala tylko na chwile i gasła , teraz wogule nie zapala i wywala blad p1345 . Przelutowalem i wyczyscilem halotron w pompie , ale nic nie dalo dalelej obroty pompy 0 przy kreceniu . Do halotronu dochodzi 5 v , masa oraz dwa piny po 2,5 v podczas krecenia...
Po nagrzaniu silnika zaczyna gasnąć na wolnych obrotach. Kiedy zgaśnie, bardzo ciężko go odpalić. Jak już odpali, z reguły, już po konkretnym rozgrzaniu w większości przypadków po puszczeniu nogi z gazu obroty spadają i silnik gaśnie, ale czasem jest chwilę dobrze. Nie wiem czy logi cokolwiek pomogą ponieważ brak jest usterek w sterowniku silnika. Filtr...
Witam! Miałem taki sam problem w Fiacie Punto, gasł na wolnych obrotach po nagrzaniu silnika lub spadały obroty, serwisant w trzecim serwisie wymienił zawór z silniczkiem krokowym na zasilaniu gazem tuż przed mikserem na zawór z śrubą regulacyjną. Ustało, chodzi super. Prawdopodobnie silnik krokowy zacinał się po rozgrzaniu.
świece dawno były zmieniane ?? ,poza tym przyjrzałbym się czujnikom temperatury ( co prawda komputer silnika ma wpisane wartości awaryjne i pozwoli na jazdę ale może one wprawadzają tu problem)zwlaszcza czujnik zasysanego powietrza umieszczony na kolektorze ssacym
A jak nie chce zapalić to iskrę ma ? A ciśnienie paliwa jak wtedy wygląda ?
Zgadza sie ELKTROLIT ale sam wiesz że maszyna nie potrafi myśleć, a jak sam dojdziesz to satysfakcja większa i nauka na przyszłość.miałem przypadek że VAG nie poradził sobie z prozaiczną usterką " z brakiem masy" podczas testu wszystkie były ok a auto nadal nie chodziło i co ty na to? VAG to tylko celownik i to chyba nie zawsze najcelniejszy Pozdrawiam
Witam posiadam Toyote Corolle E11 Hatchback 3D z silnikiem 1332 o oznaczeniu 4E-FE jest to silnik 12 zaworowy. Otóż mam taki problem że pewnego razu podczas dojazdu do skrzyżowania auto mi zgasło i nie chciało zapalić. Oczywiście zepchnełem samochód z drogi i dalsze próby wkońcu gdy silnik troche ostygł to zaczął załapywać i odpalić ale trzeba było...
zawsze sie tak dzieje??czy naprzykład kiedy silnik sie do końca nie rozgrzeje??? po to jest ssanie żeby na zimnym nie gasł :] Mam pytanko: czy na ciepłym jest to samo?
WItam serdecznie - cos sie dzieje z nasza rodzinna Asterka II 1,6 16v z 2003r....po przejechaniu np. 15 km gdy silnik sie rozgrzeje - zaczyna gasnąć na wolnych obrotach - wrzuce luz na dojazd do swiatel i wtedy obroty spadaj do zera i trzeba ponownie odpalic - czasem po ponownym odpaleniu jest oka dalej przez kilka km, ale wczoraj np. juz bez trzymania...
Jeśli silnik gaśnie dopiero po rozgrzaniu, warto zwrócić uwagę na czujnik położenia wału oraz czujnik walka rozrządu. Oba elementy często odmawiają współpracy dopiero wtedy, gdy silnik uzyska wyższą temperaturę.
rozumiem że jest to silnik OM 944,po sprawdzeniu ukł. paliwowego sprawdz rurki dolotowe w głowicy,lubia popękać zweżki.nie dokręcaj ich mocno 40Nm. Sprawdz jeszcze króćce przy podstawie filtra paliwa,wykręć i sprawdz grzybki
Sprawdx oringi na sekcjach tloczácych pompy.Kolory oringow majá znaczenie.Jezeli oring przecieka, to cisnienie zasilania paliwa ucieka do przelewu.Jezeli oringi sa ok, zobacz jaki jest przelew z pompy na wolnych przy zimnym silniku i to samo przy cieplym.jezeli przy cieplym paliwo leci jak z kranu, to znaczy, ze te sekcje tloczáce sa cos skopane.Najlepiej...
Witam Miałem podobny problem już w kilku autach i maszynach rolniczych. Po mocnym rozgrzaniu silnika auta gasły i nie dały się uruchomić (przy Dieslu było nieco inaczej - zgaszenie rozgrzanego mocno silnika uniemożliwiało ponowny jego rozruch). Efekt był taki jak przy rozładowanym totalnie akumulatorze - rozrusznik nawet nie próbował zakręcić. Okazało...
U mnie podziałało, rozgrzanie silnika na wolnych obrotach do "normalnej" temperatury pracy. Pojeździłem tak ok tygodnia od czasu do czasu auto gasło, a później problem już się nie pojawił.
Mam problem z koparką JCB. Po rozruchu silnik pracuje normalnie, do póki nie zacznie się jechać bądź używać hydrauliki. Wtedy zaczyna się problem: silnik gwałtownie schodzi z obrotów, aż gaśnie, dopóki się nie rozgrzeje. Po rozgrzaniu wszystko działa normalnie. Co to może być? Pomocy!
Sprawdź zasilania i masy przekaźnika (pod prądem). Sprawdź te i inne przewody na przejście, zwarcia itd. - dokładnie. Sprawdź pobór prądu świec (przy zasileniu ręcznym). sprawdzę bo chyba to tylko mi zostało reszta kabli sprawdzana na wszelkie sposoby. zasilanie i masa przekaźnika sprawdzałem tylko na wypiętym przekaźniku. A odnośnie poboru prądu to...
Czy auto ma instalację gazową?
po rozpięciu rury auto już nie gaśnie ale nie ma mocy i kopci, jak się auto rozgrzało to spiołem rurę silnik nie gasł na wolnych obrotach działa dobrze ale nie wchodzi na wysokie obroty i też nie ma mocy, po wystygnięciu i gdy rura była spięta silnik odpalała i po chwili gaśnie Gdy rura była rozpięta powietrze było zasysane przez tą klapę gaszenia,...
Witam Tak jest iskra bo silnik odpala. W chwili kiedy gaśnie pewnie jej nie ma, w warsztacie cewka zapłonowa była podmieniona. Pompa paliwa tez została wymieniona na nową - nic to nie zmieniło.
który jest przesuniety ? silnik był rozgrzany ? co sie działo gdy zaczynał gasnąć ?
tak jak w temacie tylko jak zgaśnie to nie chce zapalić. Po ostygnięciu zapala Co robić ? proszę o pomoc. Pilne
Został wymieniony czujnik położenia wału korbowego gdyż wcześniej gasł gdy się rozgrzał. Iska jest. Świece mokre.
rozgrzać silnik gasnąć gasnąć rozgrzać silnik gasnąć rozgrzać
wymiana szamot kontrolka silnik micra wiadomość usunięta
Diagnostyka przerwy w kablu skrętkowym Noyafa NF-8209S Schemat elektryczny pralki Electrolux EWS 11277 FW - jak zdobyć?