Zanim zaczniesz zwalać na elektrykę, to spróbuj może odkręcić korek od baku. Może odpowietrzenie się zatkało i w zbiorniku robi się podciśnienie. Ja bym się najpierw czepił właśnie instalacji paliwowej.
To dość częsta usterka tych liczników, trzeba całą płytę przejrzeć zaczynając od złącza wyświetlacza.
cewka miałem to w kosie stihl
Czujnik temperatury silnika dla ECU sprawdzony?
Witam, Od ponad roku jestem nieszczęśliwym posiadaczem Citroena Xsary z 2001 roku. Auto jest super, ale kupiłem go (nieświadomie) z jednym mankamentem. Mianowicie na rozgrzanym silniku od wiosny do jesieni towarzyszą mi gwałtowne spadki mocy, które powodują frustrację plus zagrożenie w ruchu drogowym. Od początku. Po zakupie samochodu w cyklu miejskim...
Czujnik wału? nie wiem jaki tam system zapłonu występuje.
Raczej masz lewe powietrze, uszczelniacze,cylinder-kartery itp. Jak nie gaśnie to może być przełącznik,może też być uszkodzona cewka zapłonowa
wydaje sie że masz usterke w alternatorze zobacz diody pozdrawiam
Witam Moze miał ktoś podobne problemy lub ma większą wiedze od mechaników u których byłem bo oni tylko potrafili rozłożyć ręce i powiedzieć nie wiem. Od kilku tygodni jestem posiadaczem uno 1.0 i.e. 96' Gaz Disiaj po przejechaniu 10km. zaczoł gasnąć na biegu jałowym, a w trzkcie jazdy szarpie. Diało się tak na gazie jak i na bęzynie. Wolne obroty są...
Tego dowiesz się po odkręceniu głowicy cylindra.
Sterownik silnika wraz z stacyjką i kąpletny imo wymieniony i nadal to samo. Po rozgrzaniu gaśnie i klikają przekaźniki, przestają klikać i odpala na chwile i gaśnie. Jak po włączeniu zapłonu klikają to nie zapali. Nie został podmieniony tylko moduł komfortu. Wszystkie części były podmienianie z sprawnie działających aut. Kończą mi sie pomysły. Skrzynka...
Zmień świecę na zimniejsza.Powinna być Iskra F80 lub zamiennik innej firmy. Jeśli jeździsz na samochodowej to jest normalka.
Czyli dokładnie nie wiesz, czy silnik gaśnie przez brak iskry? Problem z paliwem powinien dać się wyczuć podczas jazdy poprzez utratę mocy, reakcję na otwieranie przepustnic, na koniec nierówną pracą przy biegu jałowym. Trzeba zajrzeć do serwisówki, bo zwykle od zbiornika paliwa wychodzi jeden wąż i jest to odpływ wody z zagłębienia na korek wlewu paliwa....
Jak nie chce odpalić , to czy po włączeniu zapłonu zapala się na sekundę kontrolka świec żarowych. Jak nie, wymień przekaźnik nr 109.
Co znaczy rozgrzeje się i gaśnie? Jeśli działa chwilkę i gaśnie to jest problem z dopływem paliwa, wskazuje na to fakt, że po chwili można motor uruchomić. Gaźnik do czyszczenia.
Ten silnikn nie ma czujnika wałka
Zacznij sprawdzać czego brakuję, albo czego ma za dużo. Skoro jakieś ma błędy to jakieś sprawdzaj.
Wiem że głupie, czy sprzęgło nie zaczyna ci łapać gdy olej się nagrzeje? po dodaniu gazu normalnie wkręca się na obroty?
Jak najbardziej czujnik położenia wału korbowego może być uszkodzony, w ten sposób że dostaje przerwy po rozgrzaniu, choć zwykle spotykałem się z objawem przerwy na zimno. Żeby potwierdzić uszkodzenie czujnika, należy w stanie wymontowanym podgrzewać opalarką przy ciągłej kontroli rezystancji miernikiem.
witam. W mojej kosiarce craftsman 6.5 brigsa przy dokładnie takich samych objawach jak opisane.... problemem były poluzowane wszystkie śruby(8szt) przy"głowicy"(dekiel zaworów i cylindra w który jest wkręcana świeca).....nie trzeba serwisu na to konto można wymienić olej i filtr powietrza :D
Źle pamiętasz!
Pierwsze błędy w komputerze dwa kompresja.
Podobne objawy miałem przy taniej kopułce rozdzielcza. Okresowe czyszczenie z osadu pomaga rozwiązać problem w moim przypadku. Objaw charakterystyczny: po rozgrzaniu silnik gasł i były problemy z jego odpaleniem. Potwierdzam. Zauważyłem że pomarańczowe kopułki są marnej jakości - bardzo szybko robią się w nich ścieżki pomiędzy wyprowadzeniami i potem...
Od płynu chłodzącego.
Cuda, wszystko dobre, wszystko jest a nie chodzi. Jak zgaśnie po rozgrzaniu to podlej jej pod świece paliwa.
kolego, prawdopodobnie jest to wina świecy. jeśli nie, łapie lewe powietrze pod gaźnikiem lub kolektorem ssącym. po prostu dokręć śruby mocujace te dwa elementy.
czy wentylator się załącza? czy palisz go na gaz/benzyna? przy jakiej temperaturze ci gaśnie? czy jak zgaśnie możesz go od razu zapalić? jeśli nie sprawdź paliwo i iskrę. Sprawdź też czujnik położenia wału i jeśli masz silnik w wersji 100 16V to jest tzw czujnik spalania stukowego silnik w wersji 1.6 16V to jest czujnik położenia wałka rozrządu. podaj...
Dodam że uszkodzony cewkomoduł potrafi pokazywać iskrę na świecy zapłonowej, tyle że na zimnym generuje wystarczająco długą iskrę (ze samego przewodu WN), ale po rozgrzaniu daje bardzo krótką iskrę (rzędu 2-3 mm) przez co silnik gaśnie po rozgrzaniu.
Uszkodzony sterownik "Digifant" najprawdopodobniej. I zmień mechaników w B4 ma normalną diagnozę z podglądem parametrów.
Odkręć korek w zbiorniku paliwa i zobacz czy też gaśnie.
Czujnik temperatury płynu Czujnik halla pompa paliwowa http://www.swiftclub.pl/viewtopic.php?f=...
Czyli gaśnie jak jest rozgrzany ? Jeśli tak to czujnik Halla do wymiany.
jestem troche zielony w tych sprawach ;D nie kojaże o co chodzi??.Suzuki swift jest to moje pierwsze auto.
cięzko jest znależć taki warsztat z diagnostyka OBD I ?? szukałem na allegro to nie znalazłem nawet kabla do niego.
Cewke podmień, problem tak samo stary jak węgiel i tak samo znany jak obietnice PO
Się pomogi klika a nie nabija punkty głupimi postami.
Jak się sytuacja powtórzy, to sprawdź rezystor przed wtryskiwaczem, lubią się przy nim przewody naderwać.
Jeżeli jest to Epic to warto.
Nie masz kompletnie pojęcia z czym masz do czynienia - poczytaj o pompie VP44 Immobilizer nie ma tu nic, ale te dwa pierwsze błędy są poważne Nazbieraj pieniążków, popytaj tam w twojej miejscowości i znajdź dobry zakład od elektroniki pompy...sam nie dasz rady
aparat zapłonowy?
Przerwa jest za mała. Około 0.6 musiałby być. Czy masz jakiś filterek paliwa przed gaźnikami? Ewidentnie paliwo nie nadąża.
Pływak będzie sprawny ,sprawdz kable ,kable ,fajki.A jak wygłąda silnik ,jest zaolejony ,czy pije olej.Opisz dokładnie usterke.
EEEEEEEEE tam "ozłocę" ja bym oddał cały majątek hehehe Co do Lublina albo się zapowietrza albo pompka zasilająca albo coś się pieprzy z elektryką i uruchamia się automat do gaszenia. Ponieważ ostatni są pierwszymi zacząłbym od automatu - klapa w górę i obserwować na pompie wtryskowej co się dzieje i czy coś w ogóle się dzieje.
Może smok-filtr paliwa w zbiorniku jest zanieczyszczony, czy tak samo się dzieje, gdy zbiornik paliwa jest pełny. Na próbę daj większe wolne obroty. Dodatkowo sprawdź w jakiej odległości jest cewka WN od koła magnesowego, w razie potrzeby zmniejsz odległość do ok. 0,3 mm. Koło magnesowe nie może ocierać o cewkę.
Cześć. Walczyłem ostatnio z takimi dwoma - okazało się, że w obydwu świetlówki były dobre, lecz na końcach jednej brakowało właściwego połączenia - upalony kabelek. Podstawienie świetlówek na zewnątrz matrycy, też nie dawało jednoznaczności odpowiedzi, ponieważ wyłączanie podświetlenia zależało od ułożenia tych świetlówek (raz się wyłączało, a innym...
Jeśli Maluch jest jeszcze na aparacie to jest zbyt mała przerwa (w aparacie) , po rozgrzaniu przerwa traci się całkowicie . Poreguluj gaźnik i przestanie strzelać .
A teraz proszę sprawdzić sondę lambda.
który rok transita ja nigdy nie słyszałem ami się nie spotkałem żeby miał jakieś zabezpieczenie przed przegrzaniem Większość Fordów ma takie zabezpieczenie, także Transit. Czujnik temperatury jest w głowicy, więc przy braku płynu jest szybka reakcja układu, bo to ona wpierw dostaje wysokiej temperatury... Ochrona silnika obejmuje: - zmniejszenie mocy,...
A nie są przypadkiem zamienione przewody na świecach?
prawdopodobnie powoli pada ci pompa paliwa sprawdź ją
gasnąć rozgrzać gasnąć gasnąć rozgrzać rozgrzać piła gasnąć
rozładować akumulator mitsubishi samsung telewizja kablowa sterownik programatora ch341a
Panel sterowania 8-pin do wanny z hydromasażem Balboa, Mazur SPA, PL-013, ML240 – gdzie kupić? Magiel AEG Miele – pedał nie działa, wałek się nie kręci – typowe usterki i diagnostyka