wydaje sie że masz usterke w alternatorze zobacz diody pozdrawiam
Podobne objawy miałem przy taniej kopułce rozdzielcza. Okresowe czyszczenie z osadu pomaga rozwiązać problem w moim przypadku. Objaw charakterystyczny: po rozgrzaniu silnik gasł i były problemy z jego odpaleniem. Potwierdzam. Zauważyłem że pomarańczowe kopułki są marnej jakości - bardzo szybko robią się w nich ścieżki pomiędzy wyprowadzeniami i potem...
Zasil pompę z butelki nowym przewodem a jak będzie dalej gasł polej pompę wodą aby ją schłodzić-jak pomoże to pompa zużyta.
Z kolegą mieliśmy ten sam problem że na zimnym chodzi po rozgrzaniu gasł i się dławił nie miał siły jechać okazało się że rozrząd był o jeden ząb przestawiony i wszystkie objawy minęły teraz jest igła sprawdźcie rozrząd wymienialiśmy cewki kable itp a tu jeden głupi ząb nawet luzy zaworowe sprawdziłem dwie przepustnice :shocked!: Myślisz, że to Punto...
Zmień świecę na zimniejsza.Powinna być Iskra F80 lub zamiennik innej firmy. Jeśli jeździsz na samochodowej to jest normalka.
Żony Matiz około 55 tyś. -zimny pracował dobrze po rozgrzaniu słabł na wolnych obrotach pracował znośnie na wyższych - gasł brak mocy. W serwisie podpięli pod komputer - ok , po rozebraniu kopułki - korozja. Wymienił kopułkę palec rozdzielacza przewody (choć te bym zostawił). Przyczyną gaśnięcia po rozgrzaniu się samochodu może być też cewka zapłonowa...
Jak nie chce odpalić , to czy po włączeniu zapłonu zapala się na sekundę kontrolka świec żarowych. Jak nie, wymień przekaźnik nr 109.
Zacznij sprawdzać czego brakuję, albo czego ma za dużo. Skoro jakieś ma błędy to jakieś sprawdzaj.
Witam, proszę o poradę, mam seata toledo 92r diesel, problem polega na tym, że kontrolki smarowania oleju i temperatury wody gasną dopiero po nagrzaniu silnika.
Jak najbardziej czujnik położenia wału korbowego może być uszkodzony, w ten sposób że dostaje przerwy po rozgrzaniu, choć zwykle spotykałem się z objawem przerwy na zimno. Żeby potwierdzić uszkodzenie czujnika, należy w stanie wymontowanym podgrzewać opalarką przy ciągłej kontroli rezystancji miernikiem.
Wiem że głupie, czy sprzęgło nie zaczyna ci łapać gdy olej się nagrzeje? po dodaniu gazu normalnie wkręca się na obroty?
Napiszę bo może komuś się przyda. Problemem były o dziwo panewki na wale.Były dość mocno fioletowe .Panewki nie stukały tylko objaw był taki,że silnik gasł po rozgrzaniu. Po wymianie silnik działa poprawnie.
Temperatura, jeżeli tłok jest zatarty to będzie gasł po rozgrzaniu. Ewentualnie świeca brak kontaktu (drgania) lub źle ustawiona dawka ją zalewa. Proszę wyczyścić gaźnik.
A odpalasz go na ssaniu? Silnik trzeba najpierw rozgrzać inaczej będzie gasł, obroty jałowe silnika ustawia się dopiero na rozgrzanym do temp roboczej silniku. Czyli zapal go na ssaniu, odczekaj chwilę, wyłącz ssanie przejedź się i dopiero ustawiaj. Ssanie masz na elektrozaworze czy ustawiane ręcznie? Może jak na elektrozaworze to elektrozawór masz...
Na 100% jest inny ale również jest inny dekielek rozrządu w który siada czujnik. Czujnik wału też jest inny (inne numery seryjne). Mój na czujniku wały z galaxy odpalał i chodził do osiągnięcia temperatury około 50*C i gasł, po ostygnięciu odpalał i chodził do rozgrzania. Ale jak gasł po rozgrzaniu to nie było iskry.
Trzecią śrubkę czyli S ustaw na odpalonej pile, wykręcając ją zmniejszasz obroty wkręcając zwiększasz, tylko piła musi być rozgrzana, bo jak ustawisz na zimnej, to potem ci ta piła będzie gasła jak się rozgrzeje.
czy wentylator się załącza? czy palisz go na gaz/benzyna? przy jakiej temperaturze ci gaśnie? czy jak zgaśnie możesz go od razu zapalić? jeśli nie sprawdź paliwo i iskrę. Sprawdź też czujnik położenia wału i jeśli masz silnik w wersji 100 16V to jest tzw czujnik spalania stukowego silnik w wersji 1.6 16V to jest czujnik położenia wałka rozrządu. podaj...
Czujnik temperatury płynu Czujnik halla pompa paliwowa http://www.swiftclub.pl/viewtopic.php?f=...
Cuda, wszystko dobre, wszystko jest a nie chodzi. Jak zgaśnie po rozgrzaniu to podlej jej pod świece paliwa.
Witam. Rozwiązałem ten problem. Skuter qingqi 50, moduł ten sam co w tytule. W moim przypadku skuter po rozgrzaniu gasł i nie miał iskry, padł moduł a sprawdziłem to przez nagrzewa nie go opalarką kiedy cała reszta była zimna, jak nagrzał się iskry nie było. Przypomniałem sobie że robiłem kiedyś podobny skuter tylko ze Suzuki ap50, tam też nie ma impulsatora....
Od płynu chłodzącego.
Cewke podmień, problem tak samo stary jak węgiel i tak samo znany jak obietnice PO
Pierwsze błędy w komputerze dwa kompresja.
Się pomogi klika a nie nabija punkty głupimi postami.
Jak się sytuacja powtórzy, to sprawdź rezystor przed wtryskiwaczem, lubią się przy nim przewody naderwać.
Może to nie to ale sprawdź starsze astry z 1,6 jak padała cewka zapłonowa gasły po rozgrzaniu i cięzko było je odpalic. Zimne paliły śpiewająco.
EEEEEEEEE tam "ozłocę" ja bym oddał cały majątek hehehe Co do Lublina albo się zapowietrza albo pompka zasilająca albo coś się pieprzy z elektryką i uruchamia się automat do gaszenia. Ponieważ ostatni są pierwszymi zacząłbym od automatu - klapa w górę i obserwować na pompie wtryskowej co się dzieje i czy coś w ogóle się dzieje.
Odkręć korek w zbiorniku paliwa i zobacz czy też gaśnie.
Słaby przepływ paliwa, proszę zmienić filtr paliwa a jak nie pomoże to proszę gaźnik wyczyścić.
Jeśli Maluch jest jeszcze na aparacie to jest zbyt mała przerwa (w aparacie) , po rozgrzaniu przerwa traci się całkowicie . Poreguluj gaźnik i przestanie strzelać .
który rok transita ja nigdy nie słyszałem ami się nie spotkałem żeby miał jakieś zabezpieczenie przed przegrzaniem Większość Fordów ma takie zabezpieczenie, także Transit. Czujnik temperatury jest w głowicy, więc przy braku płynu jest szybka reakcja układu, bo to ona wpierw dostaje wysokiej temperatury... Ochrona silnika obejmuje: - zmniejszenie mocy,...
A wiec tak:-nasze renatki na monoszprycy niemaja czujnika polozenia przepustnicy (TPS) - a co do silniczka krokowego to jest to silownik biegu jalowego potocznie zwany silnikiem krokowym -zdejmij filtr powietrza i luknij pod wtrysk od lewej strony a wyglada on jak walec z sruba z tylu i z gniazdem na 4 przewody. Milego szukania. SORKI ale punkty sie...
Proponuję podłączyć komputer diagnostyczny i sprawdzić parametry pracy sondy lambda. Po rozgrzaniu silnika komputer wylicza dawkę paliwa na podstawie parametrów z sondy lambda. Bardzo możliwe, że sonda zawiesiła się w pozycji mieszanki ubogiej i nie można uruchomić silnika ponieważ silnik otrzymuje za mało paliwa.
to nie jest normalne,parownik tak łatwo nie zamarza jak ci piszą jesli układ nie jest zapowietrzony to nawet na minusowych temperturach nie zamarznie,oczywiscie zgodzę sie z tym ze zimny parownik nie ma takiej wydajnosci jak ciepły ale auto nie powinno gasnąć,rozgrzej silnik do +-80 stopni i spusć ten ,,olej,,z parownika służy do tego śrubka na samym...
Witam !! Mam problem z moim samochodem . Jest to VW polo fox ,silnik jest 1,3 z wtryskiem .Problem polega na tym że gaśnie silnik ,wcześniej gasł po rozgrzaniu się w trakcie jazdy gdy gasł cofnołem kluczyk wyłączając zapłon gdy natychmiast włączyłem zapłon silnik pracował normalnie przez chwile , bywało tak że odcinek przejechania 10 km. wymagał 20...
Bry... albo kupiłem samochód od powyższej osoby albo dopadło mnie to samo... Jak jadę jest ok. Jak stoję w korku kontrolka immo zaczyna szaleć, silnik przygasac a w końcu gaśnie. Zero błędów na kompach. Jakieś pomysły lub sugestie?
Jeżeli jest to Epic to warto.
A nie są przypadkiem zamienione przewody na świecach?
Zanim zaczniesz zwalać na elektrykę, to spróbuj może odkręcić korek od baku. Może odpowietrzenie się zatkało i w zbiorniku robi się podciśnienie. Ja bym się najpierw czepił właśnie instalacji paliwowej.
jesli jest iskra to może być w gaźniku uszkodzony zaworek odcinający paliwo przez pływak lub jakiś brud w przewodzie przed nim który powoduje zacinanie podczas pracy. Ponowne odpalenie możliwe jest po postoju /czas na odparowanie nagromadzonego paliwa w komorze silnika/. W moim przypadku po wymontowaniu zaworka i dokładnym przedmuchaniu sprężarką, założeniu...
To dość częsta usterka tych liczników, trzeba całą płytę przejrzeć zaczynając od złącza wyświetlacza.
Zobaczy czy styki nie sa wypalone, w jakim stanie jest palec itd
prawdopodobnie powoli pada ci pompa paliwa sprawdź ją
1.4 nie ma mod. zaplonu. Komp steruje cewkami w 1.4.
Jeżeli nie chcesz być oszukany przez mechanika,to po co tu pytasz? Prawda jest taka że wiarygodną odpowiedź tu,na tym forum dadzą ci tylko.....mechanicy. Na 90% do wymiany moduł zapłonowy.
Zauwazyłem dzisiaj pewną rzecz. Wydaje mi się, że problem może leżeć w temperaturze silnika. Gdy silnik troche się rozgrzeje przestaje gasnąć. Jednak gdy rozgrzeje się ponad połowe skali ( na liczniku ) zapala mi sie pomarańczowa kontrolna (taki silniczek z błyskawicą). Więc jak to jest, z tym gaśnięciem i co oznacza ta pomarańczowa kontrolka?
Czujnik ciśnienia wspomagania kierownicy (na pompie jest)? odłączałeś czy coś inaczej działa po jego odłączeniu? Jak pracuje silniczek krokowy przepustnicy czy reguluje czuć pod stopą że rusza pedałem gazu?? widać, że rusza sprężynką przepustnicy? jak z potencjometrami w przepustnicy może ścieżki są starte?
Pierwsze co, to musisz sprawdzić szczelność instalacji podciśnieniowej. Drugie, sam gaszak na pompie. www.google.pl/search?q=mercedes+w124+gas... Na gorącym silniku, połącz na krótko z wyjściem podciśnienia z pompy. Silnik powinien zgasnąć. Jak zrobisz to, będziemy...
A teraz proszę sprawdzić sondę lambda.
Został wymieniony czujnik położenia wału korbowego gdyż wcześniej gasł gdy się rozgrzał. Iska jest. Świece mokre.
Już się bawiłem w to. Jutro kupię jeszcze jeden nowy moduł bo podejrzewam że nowy co kupiłem może psuć sprawę
ARL nie ma znaków tylko blokady i kółko rozrządu jest pływające. Dodano po 13 Wiazka silnika w ARL I BXE się różni. BXE ma np wspólną skrzynkę do sterowania podcieniem ARL ma osobne zawory. W BXE sterowanie zaworem gaszenia jest poplątane na pinach sterownika z zaworem egr. ARL ma też inne pompowtryski niż bxe czy asz. Sterownik jest z ARL i wiązka...
Odpal pogląd parametrów i w drogę... spróbuj zaobserwować jakieś anomalie na nich. Co do uszkodzeń tych hybryd, to nie prawda że jak jest uwalony to nie da się odczytać na ciepłym. Ostatnio trafiły mi się dwa, w jednym auto gasło po rozgrzaniu ( brak masy na przekaźniku pompy i masy czujnika wałka/przepustnicy/IAT) a w drugim nie działający pedał gazu...
Moim zdaniem przyczyna może tkwić w regulacji gaźnika, zbyt bogata mieszanka na biegu jałowym i zimny dobrze pracuje, natomiast na ciepłym zaczyna gasnąć. Może też zaworek iglicowy nie trzymać, na wysokich obrotach od wibracji wzrasta poziom paliwa i się zalewa. Nie można też wykluczyć zapłonu, do sprawdzenia długość iskry na samym przewodzie WN. Zmień...
Witam. Przeczytałem kilkanaście podobnych tematów na forum , ale nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Kosa zaczęła odpalać i zaraz gasnąć. Po wielu próbach odpalała i działała zupełnie normalnie. Rozgrzana odpalała od pierwszego strzału. Postanowiłem ją rozebrać na części pierwsze i zrobić jej gruntowny przegląd. Okazało się że pierścionek jest...
https://autonevodpl.com/obd2-codes/p0097
cewka miałem to w kosie stihl
Witam, proszę o pomoc! Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Mianowicie, kupiłem ostatnio do kolekcji lampę MH 1000W, jest to model GE R1000. I tu pojawia się mój problem, ponieważ nie mam stabilizatora 1000W, to zamiast niego użyłem 4 połączonych ze sobą stabilizatorów o mocy 400W, 250W, 250W i 100W, co daje łącznie moc 1000W i prąd około 8,71A. Zapłonnik...
To jak Ci się nudzi, idź odpal i popatrz czy nie iskrzy, innym razem iskra uciekała mi z cewki. Plastyk na przewód był pęknięty. Masz na wtrysku ? Ja miałem gaźnik, i felerny moduł zapłonowy, gasł po rozgrzaniu, z tym że jak pada układ od "iskry" to wszystko jest możliwe.
W kostce cewki jest to połączone tak: U U jeden zielony do komputera, drugi zielony do modułu (kluczowanie cewki), druga zwarta para to czerwony do zasilania modułu i pomarańczowy, czyli plus po stacyjce, cewka zwiera te dwie pary przewodów, czyli wiarygodny pomiar można robić tylko przy podłączonej wtyczce, ale skoro napięcie nie zanika, to stawiam...
Samochód po rozgrzaniu silnika do 90 stopni zaczyna gasnąć i nie można go odpalić. Jak ostygnie odpala na dotyk. Co robić?:cry:
Przerwa jest za mała. Około 0.6 musiałby być. Czy masz jakiś filterek paliwa przed gaźnikami? Ewidentnie paliwo nie nadąża.
Często się działo, że jak było mokro na zewnątrz tak się działo ale jednak jak sucho też. Zauważyłem też ,że nie zawsze tak się dzieje (przygasa lub gaśnie). Np dziś jeździłem dość sporo, było mokro i golf był dobrze rozgrzany i nie szarpał, nie gasł...
Cześć. Walczyłem ostatnio z takimi dwoma - okazało się, że w obydwu świetlówki były dobre, lecz na końcach jednej brakowało właściwego połączenia - upalony kabelek. Podstawienie świetlówek na zewnątrz matrycy, też nie dawało jednoznaczności odpowiedzi, ponieważ wyłączanie podświetlenia zależało od ułożenia tych świetlówek (raz się wyłączało, a innym...
Witam. Zajrzyj do pompki możesz mieć dużo "syfu" do wyrzucenia z niej, wyczyść filtr siatkowy i obejrzyj przeponę może musisz ją wymienić.
Autko poszło do naprawy. Mogę im zasugerować tą wtyczkę. Gdy go prowadziłem do warsztatu przejechał całą drogę bez problemu, nic nie pikało i nie gasł. Nie wiem, już jestem głupi. Zobaczymy co wykryją.
Na 100% uszkodzony sterownik silnika. Przechodziłem to. Samochód nagrzany gasnął kiedy chciał, po chwili odpalał, gasnął itp. Zdarzają się przypadki padania tych sterowników.
Dodam że uszkodzony cewkomoduł potrafi pokazywać iskrę na świecy zapłonowej, tyle że na zimnym generuje wystarczająco długą iskrę (ze samego przewodu WN), ale po rozgrzaniu daje bardzo krótką iskrę (rzędu 2-3 mm) przez co silnik gaśnie po rozgrzaniu.
Regulacja tymi śrubkami nie jest dokładnie taka jak piszesz. H reguluje się skład mieszanki pod obciążeniem, L na biegu jałowym, a T służy do regulacji obrotów jałowych tak, żeby silnik nie gasł i jednocześnie nie przesuwała się piła łańcuchowa.
Vinicjusz tak u mnie było to.. z tym kabelkiem przy kostce , super trafienie . płaciłem mechanikom i nic nie pomagało dalej gasł . Żaden nie sprawdził tych kabli ...to gałgany.
Podrzucę jeszcze inny problem w klasycznych gaźnikowych motocyklach. Robiące się podciśnienie w baku (otwarcie korka, syk, i od razu się robi zdolny do zapalania)
Problem był w przekaźniku pompy paliwa , pod który są podłączone inne rzeczy takiejak np. wtryski, gdy mi gasł, coć odcinało + , gdy się ostudziło, było ok, koszt naprawy za przekaźnik 23 zł.
Głupia sprawa ale ostatnio poluzowała mi się śruba pocująca gaźnik i w nocy przejechałem 20 km na ssaniu, bo przy obrotach powyżej 1500 silnik gasł.
Czyli gaśnie jak jest rozgrzany ? Jeśli tak to czujnik Halla do wymiany.
Czujnik temperatury silnika dla ECU sprawdzony?
Swieca na zlom albo modul zaplonowy
Dobra jednak rozwiązałem problem, źle podłączyłem stacyjkę i w ch*** zaczeła mnie robić poza tym obawiam się że tutaj nikt zapewne nie pomoże w takich sprawach mechanicy ;)
Też kiedyś tak miałem w taśmie. Pomogło poprawienie lutów w module. Po prostu któryś delikatnie nie łączył, być może pękł przy zginaniu taśmy, na zimno świeciło, po rozgrzaniu gasło i tak "w kółko". Poprawiłem wszystkie połączenia diod i rezystora dla pewności i problem ustąpił.
Kompresja jest super, zarówno na zimno jak i po rozgrzaniu. To co z moich obserwacji i doświadczenia podczas pracy nią wynika,to fakt iż w momencie gdy już zaczyna dochodzić do falowania obrotów, czyli schodzenia na niskie potem znowu na wysokie, pomagało delikatne poruszenie śrubokrętem dyszki paliwa, tzn lekkie przekręcenie jej w którąś stronę i z...
A byłeś wyregulować lpg ? Co to za BRC i kiedy było coś przy nim robione ? Da się podłączyć do komputera i podejrzeć jej działanie ? Oszczędzając na regulacjach i gazownikach, lepiej kupić własny interfejs i podziałać z nią samemu. Są fora gdzie pomogą zdiagnozować usterki i przeprowadzić regulację. Co z tym Sprawdź kilka razy i bardzo dokładnie na...
Piła spalinowa Oleo-Mac 937, piła po rozgrzaniu nierówno pracuje na biegu jałowym i gaśnie. Czy to może być spowodowane sztukowanym kablem wysokiego napięcia cewki zapłonowej, czy ciągnie lewe powietrze? Czy to też wina uszczelniacza, czy króćca ssącego? AI: Czy piła była ostatnio serwisowana lub czy były wprowadzane jakieś modyfikacje? Był ustawiony...
W tym czasie pedał gazu jest zupełnie miękki nie można nic podpompować w czasie próby rozruchu. Ciekawe spostrzeżenie w samochodzie w którym jest elektroniczny pedał gazu...
Witam. Iveco Daily 2.8, 2003 rok. Auto na zimnym odpalało od strzała, a po rozgrzaniu przerywało oraz gasło. Teraz już na zimnym jest problem z rozruchem, odpala z plaka i chodzi bez problemu, dopóki się nie rozgrzeje, wtedy znowu zaczyna wariować, świeci się kontrolka wtrysku oraz obrotomierz przestaje działać. Wtryski stosunkowo niedawno robione,...
Kupiłem Auto od handlarza i zapewniał mnie że taka dziwna praca silnika to normalka w przy zmiennej fazie. Jego mechanik mówił, że nie. Teraz mam pytanie. Oprócz tego, że samochód może mi stanąć w każdej chwili i po 30 minutach zaczyna klekotać to mogą być jeszcze jakieś inne objawy ? Bo na przykład przy zimnym silniku pracuje jak "ta lala" po rozgrzaniu...
Wybłyskaj kody, sprawdź ciśnienie paliwa.
Problem jest taki Kosiarka mocno zaniedbana. Po rozgrzaniu gasła trzeba było więcej jej dać na dźwigni chyba ssania Filtr powietrza był w bardzo złym stanie cały zatkany Wymieniłem filtr gaźnik przeczyscikem benzyną ekstrakcyjną ale dysz wszystkich się nie da wyjąć więc nie mam pewności czy są ok https://obrazki.elektroda.pl/6928905600_...
Nie ma już kondensatorów,chincole mają CDI. Jw. sprawdź czy brakuje iskry czy paliwa.Skontroluj też luz zaworowy,bo jak się nagrzeje to zawory modą się nie domykać. Doraźnie możesz po zgaśnięciu nacisnąć na starter i będziesz czuł czy spręża. Weź ze soba drugą świecę i jak zdechnie to przepnij fajke pod nią i zobacz czy ma zdrową niebieską iskrę. Zdejmij...
Witam, mam taki problem żeby odpalić motor muszę włączyć ssanie odpalić i po 5 sekundach zdejmować ssanie bo inaczej motor gaśnie , także mam okopconą świece. I tak że gdy motor jest zimny to fajnie idzie a gdy się rozgrzeje to zaczyna go mulić gdy na przykład się zatrzymam i chce ruszyć to czasami umie nawet zgasnąć.
Okazało się że uszkodzony był komputer. Po wymianie na inny jest wszystko ok :)
czyli dobrze sprawdź jeszcze raz napięcie z podłączoną sondą (dla potwierdzenia czy napięcie się zmieni) jeśli będzie dobrze to go zapal i obserwuj napięcie sondy do jej rozgrzania (jeśli silnik będzie gasł to po prostu nie daj mu zgasnąć) dobrze byłoby gdybyś nagrzał silnik do ponad 60st (rozumiem że wtedy wolne obroty są już stabilne) i sprawdził...
Witam serdecznie, dzisiaj sprawdzałem kody w Astrze, bo gasła mi po rozgrzaniu, wystąpił kod 55. Czyli wynika z listy, że to awaria jednostki sterującej, czyli wynika z tego że komp. do wymiany? Dobrze rozumuję?
Witam. Mam ten sam problem z silnikiem Briggs&Stratton 17,5 kpa. Po około 30 minutach koszenia silnik zaczyna lekko przerywać, tak jakby tracił pojedyncze iskry. Potem coraz bardziej przerywa i traci na mocy. Jeśli go zgaszę i ostygnie dalej pracuje normalnie i po nagrzaniu się problem powraca. Zaznaczam że jest to nowy silnik na gwarancji i dwa razy...
Elektroda aż się ugina od tego błędu...
a wie ktoś jak ustawić dobrze gaźnik?? ile razy mam przekręcić tymi pokrętłami w gaźniku??
Raczej masz lewe powietrze, uszczelniacze,cylinder-kartery itp. Jak nie gaśnie to może być przełącznik,może też być uszkodzona cewka zapłonowa
Jeden fakt mie zastanawia czemu przed dwoma tygodniami odpalał za pierwszym razem nie przerywał nie gasł, tyłko postał dwa tygodnie nieurzywany i takie kłopoty.
http://obrazki.elektroda.pl/7195997500_1... Miałem identyczną usterke i wymieniłem czujnik obrotów wałka pompy wtryskowej.
romoo pomoże tylko zacznie gasnąć jak się rozgrzeje Dodano po 2 do czego służą opisz bo jeden zapewne czerwony służy do rozruchu na letnim silniku jest to (ssanie na lpg)
U mnie tps padał skokowo czyli pyk i silnik chodzi jak traktor i nie reaguje na gaz czasem po chwili gasł. Przekopałem całą wiązkę od ECU na silnik zanim złapałem przepustnicę jak robi zwarcie. Rozgrzej silnik jak się pojawią objawy miernik w rękę i najlepiej na pracującym silniku sprawdzaj zasilania na czynnikach przepustnicy.
Może być uszkodzony, kiedyś miałem opla omega z dużym jakimś silnikiem i jak się rozgrzał to gasł ale nie można było go odpalić dopiero po pewnym czasie. Podmień czujnik, nie jest drogi. Powinien mieć 774-946Ohm. (ten pomiar nie zawsze jest adekwatny do uszkodzenia czujnika ale można zmierzyć)
rozgrzać gasnąć gasnąć gasnąć rozgrzać silnik gasnąć rozgrzać
koło pasowy wyciek moduł nadajnik odbiornik dioda schottky anoda
Pioneer X-SMC5-K-S: URL radia internetowego nie odpowiada Bezpiecznik oświetlenia kabiny Alfa Romeo 147 - lokalizacja i diagnostyka