Nastawnik jest nowy, Nie wierze. Nie wystepuje jako czesc zamienna. Nie mam już pomysłów Bo nie pomyslow tu trzeba, tylko systematycznej diagnostyki. Jaka temperature widzi ECU (chocby rezystancja czujnika mierzona na wejsciu do ECU)? Czy dziala stycznik (na wejsciu do ECU)? Pozycja przepustnicy (na wejsciu do ECU)? itd itp.
Ciepły 55.
zacznij od niego, bo to on jest odpowiedzialny za rozruch zimnego silnika i poprawną prace na gorącym silniku
Czujnik którego szukasz masz na zdjęciu 3A.
Cosik puko w tym silniku. To nagranie jest niewiele warte ,jak już to trzeba było nagrywać rozruch zimnego silnika a nie pracującego. Do mechanika ,niech posłucha silnika zmierzy ciśnienie oleju itd. A sprzedającemu nie wierzyć na słowo. Masz jakieś papiery na ten rozrząd że wymieniany?
W częściach zamiennych widnieje to cudo jako czujnik ssania, wspomaga rozruch zimnego silnika
pasek rozrzadu wymieniany byl jakies 1-1,5 tys km temu.
Masz na myśli zamkniecie (zaślepienie ) powrotu i próbę odpalenia? Założyłem dwa zaworki zwrotne - 1szy na przewód zasilający pompę z filtra (zaraz za filtrem) 2gi na powrocie ,oraz owy wąż powrotu przedłużyłem i wygiąłem w kolanko by pompa była niżej od przewodu powrotu co teoretycznie powinno zapobiegać uciekaniu paliwa z pompy... Efekt jest a mianowicie...
Najprostszy sposób, to odpiąć czujnik temperatury. Sprawdzić możesz kąt wtrysku.
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Wydech rozepnij i się przejedź.
Zamykam
nie napisałeś jaki był błąd w sterowniku.W tym silniku jest hydrauliczna regulacja zaworów więc przy dobrze zestrojoną instalacją nie powinno sie nic stać.Problem przez ciebie opisany raczej nie ma związku z zaworami.
Kolego sprawa prosta podgrzej ręcznie swiece tak z 10 sekund i wtedy pal silnik.
Witam wszystkich zainteresowanych. Po wymianie kostki stacyjki problem ustąpił.
kiedy odpinam czujnik temperatury płynu chłodzącego, auto odpala bez problemu na zimno Sugeruję pomierzyć i porównać z nowym.
Witam , pacjent A6 C5 2.5 TDI V6 180 Q z 01r. Problem z zimnym rozruchem długo kręci zanim odpali,świece sprawdzone dobre ,napięcie dochodzi ,jak czujnik temperatury odłączyłem to świece grzało chwilę dłużej ale auto odpaliło na strzała,auto nie za powietrza się nie widać pęcherzy powietrza w przewodzie. Wymieniałem uszczelki pod klawiaturami wałki...
Dzięki za sugestie. Mech który ustawiał kąt wtrysku stwierdził że koło pasowe jest OK. Czyli podejrzenie pada na pompę lub rozrząd. Tylko się zastanawiam czy rozrząd może się sam przestawić. Dodam że po odpaleniu auto zachowuje się bez zarzutu czyli przyśpiesza, równo pracuje nie kopci tym bardziej dziwne te problemy z odpaleniem.:::?:
sprobuj zdiac kontakt od czujnika temperatury i zobacz czy pomoze , pamietaj zaindykuje blad w systemie , ale jesli odpali bez problemu to masz przyczyne ewentualnie podlacz pod kompa i sprawdz czy pokazuje mniejwiecej dobra temperature jak jest -200 lub +200 to moze byc problem
Kupiłem używane wtryski od anglika po małym przebiegu i problem ustał. Wtryski udało mi się wyrwać za 600zł także nie ma tragedii.
Czujnik położenia wału pewnie stroi szopki :)
Jeśli przy obciążeniu ledwie 100A spada tak napięcie, to nie ma prawa odpalać porządnie.
Opel Vectra j.w przerobiony anglik. Przez 3 lata wszystko grało. Od pewnego czasu zaczęły falować obroty, tak w zakresie od 500 do 1000, a ostatnio doszedł jeszcze jeden mankament, mianowicie, rano nie można odpalić silnika. Bywa że zaskoczy na 1 sekundę i zgaśnie.Po odpaleniu na holu nie wchodzi na obroty, dopiero po kilkunastu sekundach. Potem pracuje...
Podbijanie obrotów biegu jałowego jest realizowane przy rozruchu na zimno( no i nie tylko np przy włączonej klimie też) po to aby nie rzucało na zimnym za bardzo ale oprócz tego ważniejszą rzeczą jest aby przyspieszony został wtrysk. Nie jestem pewien jak jest w Boschu ale np w Lucasie jest specjalny elektromagnetyczny zawór przyspieszający zapłon na...
Na samo odpalanie nie.ad1 sterowanie dopływem powietrza do gaźnika (ciepłe-zimne) ad.2 przewód wyrównania ciśnienia w nastawniku przepustnicy czyli połączenie z atmosferą.
Witam Mam passat´a 1.8T ktory kiepsko rano pali tzn. dławi go i zaraz gaśnie bo ma obroty rzędu 500-600. Jak silnik ciepły to pali "na tyk". Sytuacja jest tylko rano gdy silnik jest całkiem zimny.Powymieniane filtry i świece, olej i czujnik temperatury. Mimo że jest to benzyna podejrzewam przepływomierz który dziś odkreciłem i okazało się że jest cały...
Kiedy wymieniane świece/przewody WN? Jak odpali zimny to obroty falują? Silnik wtedy chodzi równo?
Problem juz został rozwiązany. Okazało się że wystarczyło wyczyścić czujnik położenia wału korbowego. Teraz samochód odpala natychmiast. O numerze z tym czujnikiem dowiedziałem się od znajomego który ma Megane. Miał podobny problem, w autoryzowanym serwisie chcieli mu prawie cały silnik wymienić. Przyszedł jednak do niego znajomy, wykręcił ten czujnik...
Mam problemy podczas uruchamiania zimnego silnika. Czas rozruchu trwa kilka ładnych sekund. Natomiast po uruchomieniu i zgaszeniu pali na dotyk. Koledzy sugerowali, że jest to pompka paliwa, więc ja wymieniłem, tak samo jak filtr paliwa i sprawdziłem działanie regulatora ciśnienia, wtryskiwacze nie są zapieczone bo czasem jeżdżę na benzynie. Świece,...
tak pewnie ktoś odcią przekaźnikiem jak gaz zakładali - papraki Raczej nie zgodzę się, gaz jest zamontowany poprawnie (to pewne), natomiast usterka ta występowała już przed montażem gazu. WN również jest w porządku. przeprowadzić diagnoatyke na diagnoskopie z pomiarem parametrów mierzonych czy podłączenie do kompa wystarczy, czy to jakieś bardziej...
Przy uruchomieniu zimnego silnika zapali na 3 s. i zgaśnie, vag pokazał błąd czujnika temp. powietrza w kolektorze ssącym, jednak po wymianie nic się nie zmieniło. ciepły startuje bez problemu, zastanawia mnie tylko dlaczego przy zimnym silniku nie działa ssanie ( brak wyższych obrotów) na pierwszy rzut oka niby wszystko szczelne (odma) prosił bym o...
Witam Problem z paleniem został rozwiązany w sumie przez przypadek ale skutecznie. Okazało się że parownik był już zepsuty a mianowicie membrana puszczała gaz . Po wymianie parownika na nowy auto pali od strzała. Pozdrawism
W czujniku jest bimetal reagujacy na zmiane temperatury. Moze on byc zablokowany przez zabrudzenie. Mysle że pomogłoby rozkręcenie urzadzenia na części pierwsze i dokładne wyczyszczenie wszystkiego. Przy okazji pozna Pan budowe i zasade sziałania tego urzadzonka. Ciezko mi powiedziec od czego jest ten przewód bo nigdy nie widziałem jak to jest w peugeocie....
Wężyki służą do diagnozy. Jedna osoba kręci a druga patrzy czy do pompy idą bąbelki czy z pompy. Jak do pompy do nieszczelność przed pompą. Jak z pompy to na samej pompie.
Panowie mam pytanko . Uszkodzilem sonde lambde, auto zachowuje sie normalnie, czy moge jezdzic z uszkodzoną?? Czy uszkodzona sonda ma wplyw na rozruch zimnego silnika?
Temat śliski,to nie vw czy MB na komorze wstępnej Jesteś pewien że w MB wychodziły tak łatwo. Wykręcałem trzy po urwani z silnika 2.5. A co do odkręcania ostatnio gdzieś zobaczyłem klucz pneumatyczny przystosowany specjalnie do zapieczonych świec. I tak jak pisałem jak ma się urwać to się urwie. Ja osobiście już na to nie zważam, bo szybciej wykręcę...
http://obrazki.elektroda.pl/2989279300_1... Tu masz pokazane miejsca z numerami i kodem silnika.
no niestety przyjacielu auto nadal nie pali... Dodano po 5 czy czujnik położenia przepustnicy ma znaczący wpływ na rozruch zimnego silnika?
Potrzebuje jakiegoś schamtu lub pomocy gdzie wychodzi drugi koniec przewodu od czujnika temp cieczy w peugeocie 307 1,6 hdi. Pzdr.
jezeli jedna jest spalona to jak odpalisz na zimnym silniku to bedzie ci szarpal dopuki si enierozgrzeje.
a czy mógłbyś mi napisać co to jest ten czujnik masy i gdzie on się znajduje. inaczej przepływomierz masy powietrza umieszczony na układzie dolotowym za filtrem powietrza (najczęściej). jedź na diagnostykę bo sam tego i tak nie sprawdzisz, a wymiana w ciemno nie jest tania.
Pompka kruszeje i wtedy nie pompuje paliwa na rozruch zimnego silnika.
Zobacz czy pali na pych O właśnie dobra sugestja , w związku z tym przypomiała mi się podobna sytuacja z tym że odpalał nieregularnie nie tak jak piszesz , przyczyna ,[ czujnik położenia wału ] mało prawdopodobne w twojm przypadku lecz cóż podobnież cuda się zdażają , co do czasów wtrysku nie wiem czy dobrze to uimę ale czasy wtrysku to jest jak dodanie...
Najpierw diagnostyka komputerem. Prawdopodobnie czujnik temperatury padł.
dzisiaj po południu będę sprawdzał kont wtrysku. a co do samej lampki to po przekręceniu zapłonu zapala się i po czasie 2-3 sekund gaśnie , bez względu czy silnik zimny czy ciepły nie ma różnicy w czasie jej zapalenia. + A mam pytanie jeżeli wartość konta wtrysku będzie nieprawidłowa to dam radę ją przestawić Vag-iem czy jest jakis inny sposób ??
wtryski ok. egr delikatnie przycinał a co do rozruchu dalej uważam, że coś jest na linii paliwowej - ma ktoś dokładny schemat układu paliwowego? gdzie jest dokładnie zawór jednokierunkowy?
na początek doradzę chłopakowi żeby zalał więcej benzyny i zobaczymy czy coś się zmieni, I to jest prawdopodobnie strzał w dziesiątkę, wg mnie powinno to na jakiś czas zniwelować problem. Jakoś mi to umknęło, albo nie doczytałem, że silnik jest zagazowany i to właśnie może stwarzać ten problem. Jeżdżenie na gazie może powodować to, że benzyna w baku...
najlepiej wejsc tdi timming i na wykresje zobaczyc czy wartosc kata jest na lini wykresu ale której linii :cunning: są 3 :| jak już o tym piszesz to dodaj, że na niebieskiej
Żeby przełączanie odbyło się automatycznie, musi to być UPS. Do tego UPS posiada często coś, czego przetwornica nie ma. Łagodny rozruch przy "zimnym starcie". Napięcie nie skacze od razu do pełnej wartości tylko powoli narasta, tak by dać zabezpieczeniom czas na zadziałanie w przypadku zwarcia. Z tego co zauważyłem, UPSy Evera zdają się mieć taką funkcję....
Nie, nie przeskoczył. Ale dobrze, że chcesz pomóc. A czy Twoim zdaniem może być winna sonda lambda?
ciśnienie zdecydowanie za małe wpływ na dawkę paliwa podawaną na rozruch ma jeszcze czujnik temp.
Coś z zaworem powietrza w gaźniku lub z jakimś ssaniem które ma wspomagać rozruch zimnego silnika.
sterownik pompy dom regeneracji dawka do bani ale sprawdz jeszcze kont wtrysku musi być idealnie z taką dawką turbo napewno nie będzie chodzilo
Gaźnikowce tak działają dajesz ssanie mieszanka bogatsza, dajesz przepustnicę mieszanka uboższa. Zimny rozruch pełne ssanie zero gazu..... albo się godzisz że zimny zapali za trzecim szarpnięciem, albo odkręć iglice składu mieszanki o 1/4 obrotu.
Zaworek przydławi elektryczną pompkę, nie tu problem. A te problemy miały bardzo sporo ludzi z uszkodzonymi gniazdami PD. Miałem wymieniane uszczelki pompy wtryskiwaczy jakoś 6–7 miesięcy temu. Mechanik raczej by zauważył, jakby było coś nie tak.
sprawdź regulację zaworów
Spróbuj sprawdzić jeszcze kompresje.
tam nie ma wtryskiwacza rozruchowego. jak nie masz o tym pojęcia to po co piszesz.
Ja to zawsze zaczynam od aktualizacji oprogramowania w sterowniku. Często są właśnie opisane jako "utrudniony rozruch na zimno"
Witam Znalazłem (tu na forum elektrody) tylko trzy tematy dotyczące miękkiego startu wykonanego z użyciem xs-16/d3 Czy ktoś może mi powiedzieć, orientacyjnie, to "miękki" jak długo trwa obciążając xs-16/d3 silnikiem komutatorowym 2000 W, po jakim czasie silnik osiągnie pełną moc. Oraz jak długi byłby "rozruch" zimnej żarówki 100 W, po jakim czasie popłynąłby...
tylko taka mała uwaga jeszcze - może się okazać, że czujników temp jest kilka. mogą być np 4 - osobno do uruchomienia wentylatora chłodnicy, osobno dla wskaźnika temperatury, kolejny to informacja dla ECU - i o ten chodzi - tylko tu sprawa też może się skomplikować, bo jeden może odpowiadać za informacje o temp jako takiej, a drugi właśnie za rozruch...
Problem jest taki iż silnik bardzo cieżko pali. zarówno jak jest ciepły tak jak i zimny. Dokładnie chodzi o to że przy próbie rozruchu chwile nic nie łapie pózniej zaczyna na jednego tłoka drugiego itd. Całość zanim zapali trwa jakieś 20 sekund. jak już zapali to chwile go poszarpie i wtedy jest już dobrze.
Jeżeli temperatura jest niższa niż ustawiony próg, to płyta główna może wyłączyć wentylator w czasie bezczynności komputera ( lub wentylator na niższym napięciu nie ma mocy aby się dalej kręcić ). Tak jak to nazwałeś " zimny rozruch " a właściwie jego nieudana próba może być efektem napuchniętych bądź wylanych kondensatorów. Musisz sprawdzić wszystkie...
oczywiście no i jeszcze zapas na rozruch, a zwłaszcza zimny diesel
Rozwazmy taki przypadek. Silnik diesel, pobor pradu przez rozrusznik, w zimie, po calonocnym postoju - powiedzmy 250A, rozruch niech trwa 15 sekund, do tego 5 sekund grzania swiec przed rozruchem i w trakcie rozruchu ~50A (zimne maja duzy pobor, ponad 80A, ktory podczas ogrzewania sie zmniejsza do 36-40A) czyli: 250A * 15s = 3750As 50A * (5s + 15s)...
Witam Mam problem z CC700 ,gdy samochód dłużej stoi na zimnym silniku po przekręceniu stacyjki pali na raz ale tak go przymula jakby miał ledwie zakręcić a akumlator nowy a za drugim razem pali normalnie ,jaka moze byc przyczyna proszę o pomoc
mam takie pytanie co można zrobić w rozruszniku by lepiej i i szybciej odpalał a odpalam na benzynie jak jest zimny to kreci dość długo czy to mogą być tulejki i szczotki jak to można zrobić stwierdzająć że posiadacz auta czyli ja jestem lajikiem w spawach samochodu a jak jest ciepły to odpala na dotyk dałoby sie to żeby to ktoś wytłumaczył lub dał...
Niestety ale temat nie został rozwiązany wydaje mi się że to problem gazu bo na benzynie tego niema. pzdr.
Zazwyczaj utrudniony rozruch jest spowodowany zimnym olejem-większe opory obracania wałem. Mierzyłem i jest dobre i jaki wynik?
2100 to nie są wysokie obroty. A jakie trzymał silnik np latem kiedy "zimny rozruch" to i tak + 15*C i wyżej ?
Pokrywa od zaworów na pewno nie ma wpływu na rozruch zimnego silnika.
Dzięki za odpowiedź. Moje 1,9 tdi 90 km w mieście paliło niecałe 6 l na trasie niecałe 5 l (ekonomiczna prędkość zawsze) a teraz pali ponad 7 l w mieście. Wiem że przy wymianie filtra paliwa zapowietrzył mi się układ i był odkręcany jeden wtrysk aby odpowietrzyć pompę. Brak błędów w silniku (czytane Vagiem 4.9 PL). Może już wtryski siadają w końcu ma...
Tylko co da podłączanie pod kompa jak silnik jest rozgrzany. W takim stanie rozruch i praca jest bez zarzutu. Musiał bym zostawić go na kilka dni w serewisie , żeby mogli po nocy podłaczyć. Tak jak pisałem wcześniej przeczyszczenie czujnika poprawiło rozruch silnika, być może wymiana pozwoli uruchamiać go bez problemu. Też bym wolał nie kupować nowego...
Te dwa "sprawne" akumulatory to zapewne używki. Zapewne będą dobre do benzyniaków. To jedna z możliwych przyczyn. Jaki olej masz? Z tych gęstszych? Pierwszy rozruch to zimny, gesty olej, co z połączeniu z kiepskim akumulatorem daje klepanie przekaźników. I jeszcze sprawdź, co ci w nocy wyżera :) energię z akumulatorów. Wbrew pozorom mogą być to całkiem...
Kolego moim zdaniem nie grzeją Ci świece żarowe. Miałem takie objawy w Passacie np. lecie przy uszkodzonej jednej świecy, są prawie niewyczuwalne, natomiast w zimie wyraźnie odczuwalne i dlatego proszę wziąć pod uwagę wskazówki Sztomela.
Jest taka możliwość, że po wyłączeniu silnika gaz ciągle dostaje się do kolektora - jego nadmiar może powodować późniejsze problemy z rozruchem. Dla próby pojeździj trochę tylko na PB i zobacz, czy też będziesz miał takie objawy. Zatankuj 10 litrów benzyny, niski stan w baku też może utrudnić rozruch.
Stawiam na źle ustawiony rozrząd, mianowicie pompa jest nie prawidłowo ustawiona (opóźniona) co powoduje problem z rozruchem na zimno. Podłącz pod vaga, wybierz bloki mierzone, grupe 000 basic settings i podaj wartość z drugiego pola. Dodano po 42 A dlatego, że dawka rozruchowa jest podawana od pewnych obrotów silnika. Opisujesz problem z odpalaniem...
Zimny odpala bez problemu .
Silnik uratowany, Xado Antykoks Anticarbon, później płukanka długodystansowa XADO Total Flush na ponad 200km, zmiana oleju na 5w40 + MANNOL Molibden Additive. Kompresja wyrównała się, efekt utrzymuje się od kilku miesięcy, praca silnika równiejsza, lepszy rozruch na zimnym. Mocy to nie dodało, odczyty sondy bez zmian, ale akceptuję jak jest.
Wiem że powiniem tylko wspomagac rozruch zimnego silnika, a on zachowuje się tak jakby silnik caly czas był zimny, tzn początek wtrysku jest ciagle przestawiony. Tak mi się wydaje (tzn. po tych 4 sekundach jest przestawiany)
W KE - Jetronic , wtryskiwacz ROZRUCHOWY pracuje zawsze przy uruchamianiu silnika , czy to zimny czy gorący!
DOKŁADNE zapoznanie się z instrukcją KAŻDEGO urządzenia jest warunkiem koniecznym do prawidłowej jego eksploatacji i użytkowania oraz 100% zadowolenia z użytkowania Tu masz schemat jak powinno wyglądać i nie zapomnij o podłączeniu PE SSR ma wiele zalet ale i wad dlatego na schemacie jest stycznik ze względu na większą odporność na przeciążenia zwłaszcza,że...
jest to czyjnik temperatury odpowiadajacy za rozruch zimnego silnika koszt ok 30-40zl
Podłącz diodę led z szeregowym rezystorem pomiędzy +12V a wyjście sterownika, podaj mu zasilanie 12V, spróbuj podać impuls +12V na wejście rozruch, zobaczysz jak się zachowuje Wydaje mi się, albo na zdjęciu jest taki cień, ale widzę zimne luty na 1 i środkowej nóżce scalaka
Witam wszystkich udzielających się w temacie. Myśle że silnik nie ma ciśnenia sprężania i wymiana pierścieni czterech (chociaż dam sobie ręke uciąć ze silnik VW 1.9 TDI ma trzy pierscienie) nic nieda. Panowie jak udzielacie fachowych rad to powinniście wiedzieć że jesli się zmieni pierścienie to pozostaje jeszcze wypracowany cylinder do którego zamontowany...
popychacze wymienione na nowe .awaria jednego spowodowała uszkodzenie wałka , rozrząd i pompki ustawione , głowica była planowana . po zdjęciu przewodów z pompek jedna podaje mniejszą ilość paliwa jest to widoczne na oko .rozruch zimnego silnika jest delikatnie utrudniony przez ok 10 sekund silnik pracuje nierównomiernie
Skoro masz już łączność to nakręć dwa filmy: 1- rozruch Webasta gdy jest zimne i ma ochotę działać 2- rozruch gdy jest problem (w kadrze ma być widok okna diagnostycznego)
Przy rozruchu widzi obroty wału i wałka, egr zamknięty, jak odpali to jeździ jak rakieta. Dodano po 11 Odpalenie tego auta to loteria, czasem zimny odpali a czasem nie, czemu EDC nie podaje prądu na wtryski ? Zmierzyłem napięcie na czujniku ciśnienia paliwa i jest 1,2V przy rozruchu, rozrząd na miejscu, kluczyk rozpoznaje po włożeniu do stacyjki. Może...
Gdy samochód jest zimny i go odpalam to ma ciężko i trzęsie całym samochodem, co to może być? Ale na ciepłym już tak nie ma
Zacznij od podmiany czujnika temperatury silnika. Czujnik ten jest elektroniczny więc ciężko go sprawdzić. Ale głównie on odpowiada za rozruch zimnego silnika. Czujnik znajduje się na przewodach przy termostacie. Dochodzą do niego cztery przewody.
Uszkodzony czy zabrudzony?
Silnik bmw 2.4td w pompie wtryskowej są dwa elektrozawory jeden odcinający dopływ paliwa a drugi z tego co wyczytałem ma za zadanie wspomagać rozruch zimnego silnika. Na jakiej zasadzie to ustrojstwo działa, po włączeniu zapłonu na jednym zaworze(odcinającym) jest napięcie a na drugim nie ma. Problem polega na tym że auto odpala jak mu się podoba, przy...
Opisz czynności jakie wykonujesz przy rozruchu zimnego silnika krok po kroku. 1. Biorę pilarkę i przełącznik daje na sam dół (rozruch zimnego silnika) (przytrzymując w tym momencie gaz, bo inaczej się nie da przełączyć). 2. Ciągnę linką rozrusznika 25-45 razy, aż zapali na moment i zgaśnie. 3. Przełączam o jeden stopień w górę przełącznik (ciepły silnik),...
zły rozruch zimnego silnika może wskazywać na uszkodzenie świec żarowych lub ich stycznika, lejące końcówki wtryskiwaczy, brak ciśnienia na cylindrach lub uszkodzenie pompy wtryskowej.
Najprostszy układ (nakreślony na kolanie :) ) przedstawiam poniżej. Pomijam bezpieczniki i zerowanie, bo to sprawa oczywista. Dobrze dobrany i wyregulowany termik (do prądu silnika), spowoduje wyłączenie stycznika po chwili od zaniku fazy. Można zastosować inne zabezpieczenia zaniku fazy lub układy na przekaźnikach, ale termik z reguły wystarcza. Przycisk...
A ja gdzieś wyczytałem, że trzeba poprawić mape wtrysku. Jak jest zimny to dostaje więcej paliwa na rozruch - bo jest zimny. A jak jest już rozgrzany to dostaje go za mało bo czujnik zwraca , że jest silnik ciepły i źle szacuje dawkę paliwa.
Jeśli jest zaciśniętych na noc wąż od powrotu paliwa to pali rano na szczała tyle że dymi na niebiesko jak jest zimny
problem leżał po stronie elektryki, jakiś zimny lut przy czujniku położenia wału korbowego uniemożliwiał mi rozruch na zimnym silniku
Mam problem z uruchomieniem silnika. Można go uruchomić w momencie popuszczania pedału przyspieszenia po uprzednim jego wciśnięciu do oporu. Nadmieniem, że miałem stłuczkę i jest widoczne zgięcie sondy Lambda. Czy uszkodzenie sondy może mieć wpływ na rozruch zimnego silnika?
Witam #Jesli możesz opisz jaki rodzja błedu jest to (zwarcie do plusa / masy / blad odzczytu / inne) Adaptacja sondy lambda tez istniej na ciepłym i zimnym silniku (rozruch i bieg silnika po uruchmieniu) -sprawdz wiazke przewodow idaca do ECU może gdzieś zwieraj sie miedz saob przewody. -sprawdz- przewodzenie wtyczek łacznikowych *Przy okazji odkurzyć...
zimny rozruch zimny rozruch silnik zimny rozruch silnika
kolektor toyota corolla klawiatura zalać spirytus bosch prania płukania
proace subwoofer pcf801 odbiornik
SID 67 - co oznacza w diagnostyce pojazdów i elektronice? Jak podłączyć Gatebox Pro z napędem Nice Alto 100?