Wygląda, że paliwo się cofa. Załóż zaworek zwrotny na przewód paliwa Spróbuję zrobić, jak mówisz. Później, może mi się uda odczytać błędy, to podeślę.
Witam #Jesli możesz opisz jaki rodzja błedu jest to (zwarcie do plusa / masy / blad odzczytu / inne) Adaptacja sondy lambda tez istniej na ciepłym i zimnym silniku (rozruch i bieg silnika po uruchmieniu) -sprawdz wiazke przewodow idaca do ECU może gdzieś zwieraj sie miedz saob przewody. -sprawdz- przewodzenie wtyczek łacznikowych *Przy okazji odkurzyć...
Czujnik którego szukasz masz na zdjęciu 3A.
Najprostszy sposób, to odpiąć czujnik temperatury. Sprawdzić możesz kąt wtrysku.
Renault Mascott 3,0 l ciężko pali na zimnym silniku, błędów brak. Czego szukać?
zacznij od niego, bo to on jest odpowiedzialny za rozruch zimnego silnika i poprawną prace na gorącym silniku
Cosik puko w tym silniku. To nagranie jest niewiele warte ,jak już to trzeba było nagrywać rozruch zimnego silnika a nie pracującego. Do mechanika ,niech posłucha silnika zmierzy ciśnienie oleju itd. A sprzedającemu nie wierzyć na słowo. Masz jakieś papiery na ten rozrząd że wymieniany?
W częściach zamiennych widnieje to cudo jako czujnik ssania, wspomaga rozruch zimnego silnika
Czy mógłbyś trochę bardziej rozwinąć co masz na myśli jako długotrwałe ? Dyplomatycznie odpowiem - zależy od wielkości przeciążenia ale i warunków w którym to przeciążenie występuje. Przy zimnym silniku (pierwszy rozruch) pojemność cieplna uzwojenia powoduje wolniejszy przyrost temperatury. Przeciążenie może trwać dłużej niż włączenie silnika po jego...
Walczę z tym samochodem od stycznia Słuchaj przyprowadź go do mnie. Dwa dni plus ewentualne oczekiwanie na części i po temacie.
Witam Mercedes W211 280CDI 190 KM 2006r lift. Odpala na zimnym, a zwłaszcza jak jest zimniej na zewnątrz, z 5-8 sekund ogólnie pierwsze odpalenie albo po dłuższym postoju, świece były dwie nowe, a reszta sprawna. Na ciepłym odpala dobrze, akumulator naładowany. Ciśnienie na rampie, jak dobrze piszę, to na zapłonie 4 bary, w trakcie rozruchu jest koło...
Sprawdź jeszcze w parametrach synchronizację rozrządu. Na odpalonym silniku.
nie napisałeś jaki był błąd w sterowniku.W tym silniku jest hydrauliczna regulacja zaworów więc przy dobrze zestrojoną instalacją nie powinno sie nic stać.Problem przez ciebie opisany raczej nie ma związku z zaworami.
Witam mam problem z swoim samochodem. Mianowicie, gdy po dłuższym postoju próbuje uruchomić samochód nie udaje mi się to "od strzała", muszę kręcić żeby wskoczył. Gdy już silnik pracuje, chodzi nierówno, tak jakby palił na 3 cylindry. Gdy sie rozgrzeje, wszystko wraca do normy. Nie ma spadku mocy, bądź też gubienia obrotów. Gdy będzie rozgrzany i próbuje...
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
W zeszłą zimę założyłem sobie także taką samą grzałkę jak w pierwszym poście. Wpiąłem ją w szereg z parownikiem. Dodam że w szereg z nagrzewnicą podłączyłem elektrozawór. Jeśli widzę że silnik zimny (poranny rozruch) załączam elektrozawór i dzięki temu silnik się szybciej nagrzewa bo nie trzeba grzać nagrzewnicy. Nie bardzo rozumiem podłączenia w szereg...
Jak świece będą dobre to następnie sprawdź czujnik temperatury silnika.
http://obrazki.elektroda.pl/2989279300_1... Tu masz pokazane miejsca z numerami i kodem silnika.
Czujnik położenia wału pewnie stroi szopki :)
Zimny odpala bez problemu .
Potrzebuje jakiegoś schamtu lub pomocy gdzie wychodzi drugi koniec przewodu od czujnika temp cieczy w peugeocie 307 1,6 hdi. Pzdr.
Nie ma wpływu na rozruch zimnego silnika
Ja to zawsze zaczynam od aktualizacji oprogramowania w sterowniku. Często są właśnie opisane jako "utrudniony rozruch na zimno"
Witam. Panowie mam ten sam problem silnik 2.0 AZM. U mnie wyświetla błąd 17831 (obiegu wtórnego powietrza - zbyt mały przepływ). Zdemontowałem pompę powietrza wtórnego, sprawdziłem na krótko (działa), przewody powietrzne ok. Analogicznie jak u strazak73 zaworek stuka po ok pół minuty po odpaleniu na zimny silniku.
który zawór mam sprawdzić? https://obrazki.elektroda.pl/7112861100_... Added after 3 twardy start tylko przy gorącym silniku! odpala szybko na zimnym silniku
Witam! załączam logi zrobione przed chwilą statyczne: zimny silnik 8stopni rozruch http://vaglog.pl/log_193005.html ciepły silnik http://vaglog.pl/log_193006.html dynamiczne: http://vaglog.pl/log_193007.html http://vaglog.pl/log_193008.html
W KE - Jetronic , wtryskiwacz ROZRUCHOWY pracuje zawsze przy uruchamianiu silnika , czy to zimny czy gorący!
Najpierw diagnostyka komputerem. Prawdopodobnie czujnik temperatury padł.
Pokrywa od zaworów na pewno nie ma wpływu na rozruch zimnego silnika.
Witam Problem z paleniem został rozwiązany w sumie przez przypadek ale skutecznie. Okazało się że parownik był już zepsuty a mianowicie membrana puszczała gaz . Po wymianie parownika na nowy auto pali od strzała. Pozdrawism
2100 to nie są wysokie obroty. A jakie trzymał silnik np latem kiedy "zimny rozruch" to i tak + 15*C i wyżej ?
Kolego sprawa prosta podgrzej ręcznie swiece tak z 10 sekund i wtedy pal silnik.
Witam Podstawowe, które odpowiadają za rozruch zimnego silnika i zmianę dawki. pozdrawiam
Pewnego ranka przy -1 nie chciał odpalic. Kręcony około 5 minut nawet nie próbował zagadac. Załączony na hol z 3 biegu przy około 15 - 20 km/h odpalil za pierwszym razem. Od tamtej pory po nocy ciężej odpala. Kręci około 3 - 5 sekund. Na ciepłym rozróżnić dobrze nie zakreci a już odpali. Wspomoglem go kabla z rana aby dostał więcej prądu by wykluczyć...
Witam wszystkich zainteresowanych. Po wymianie kostki stacyjki problem ustąpił.
Kiedy wymieniane świece/przewody WN? Jak odpali zimny to obroty falują? Silnik wtedy chodzi równo?
Witam szanownych kolegów. W załączniku zarejestrowane stukanie. Stukanie to odbywa się w takt obrotów silnika, tzn. gdy wyższe, to częściej. Specjalnie nagrałem rozruch na zimnym silniku, żeby było słychać, że po odpaleniu przez sekundę może dwie stuka mocno, po czym jakiś układ regulujący niweluje ten stuk na dwie, trzy sekundy i po tym czasie wraca...
Ustaw sobie zawory poprawnie.
Tłumik drożny, czysty, przedmuchałem, idzie lekko. Co do pompki, to jest ona zintegrowana z gaźnikiem, więc nie mogę połączyć bezpośrednio. Czy możliwe, że uszkodzone jest coś w tej pompce? Jak ona właściwie działa? Mam wrażenie, że gdzieś w okolicy tej gumki do pompowania dostaje fałszywe powietrze. Na zimnym silniku rozruch jest dość trudny. Czekam...
najlepiej wejsc tdi timming i na wykresje zobaczyc czy wartosc kata jest na lini wykresu ale której linii :cunning: są 3 :| jak już o tym piszesz to dodaj, że na niebieskiej
Kolego moim zdaniem nie grzeją Ci świece żarowe. Miałem takie objawy w Passacie np. lecie przy uszkodzonej jednej świecy, są prawie niewyczuwalne, natomiast w zimie wyraźnie odczuwalne i dlatego proszę wziąć pod uwagę wskazówki Sztomela.
Być może rozgrzany jest już człon termiczny twojego wyłącznika C25. Spróbuj zmienić go na typowy wyłącznik silnikowy z regulowanym prądem zadziałania. Termik jest swoją drogą i on się nie wyzwala. Gdyby to był problem z C25 to przy "szybkim" przełączeniu w trójkąt powinien tym bardziej zadziałać. Zresztą sytuacja ta występuje tylko przy rozruchu nawet...
Ale gdzie tam jest termistor? To ten Twoj ,, tajemniczy rezystor" , zimny, to kilkadziesiąt megaomów, gorący to kilka kiloomów.
Witam ! Mam taki problem z Fiatem G. Punto 1,2 8V auto ciężko pali gdy jest zimny silnik, a teraz problem narasta, Rano trzeba długo kręcić, 2-3 razy zanim odpali, przez kilka sekund pracuje nierówno, nie wchodzi na obroty, wypadają zapłony. Wymieniłem : świece, kable, pompę paliwa, map-sensor (czujnik temp. pow. zasysanego), sprawdziłem luzy zaworowe...
Pisał o rozgrzanym silniku, więc kontrolka się nie zapali, ewentualnie tak jak pozostałe kontrolki - na sekundę , chyba że czujnik uszkodzony. Nie ma znaczenia czy silnik jest gorący, ciepły czy zimny, kontrolka musi się zapalić na moment co świadczy o samodiagnozie sterownika silnika, kolega nie pisał, że ma utrudniony rozruch na ciepłym silniku tylko...
Pompka kruszeje i wtedy nie pompuje paliwa na rozruch zimnego silnika.
tam nie ma wtryskiwacza rozruchowego. jak nie masz o tym pojęcia to po co piszesz.
Ja sugeruje diagnostyke silnika :)
Sprawdż czujnik tem. silnika jeżeli świece nie grzeją przy dużych mrozach na zimnym silniku
Jeśli przy obciążeniu ledwie 100A spada tak napięcie, to nie ma prawa odpalać porządnie.
Jak zimny, to też pali od strzała lub jak chwilę ostygnie.
Uszkodzony czy zabrudzony?
Wiatam. Moze ktos miał podobny problem: Objawy tylko jak silnik zimny. Odpala perfekcyjnie nastętpnie po dodaniu i puszczeniu gazu, silnik zaczyna nie równo chodzic. Telepie go na wszystkie strony, dym itp. Po wyłączniu cieżko odpala, ale po chwili działa ok. Nie zapowietrza sie , rozdząd ok , pompa ustawiona ok, przeplywomiesz ok. Vag - 0 błedów. jak...
Ja bym jednak stawiał na przepustnicę. Przerabiałem ten problem w tym silniku w Berlingo i mimo tego, że przepustnica wydaję się być czysta lubi się zawieszać. Sprawa w sumie dość prosta - skorzystać z Lexii i zobaczyć jak po odpaleniu zmieniają się wartość napięcia z przepustnicy w odniesieniu do naciśnięcia pedału gazu. Zastosowany do tego silnika...
Problem juz został rozwiązany. Okazało się że wystarczyło wyczyścić czujnik położenia wału korbowego. Teraz samochód odpala natychmiast. O numerze z tym czujnikiem dowiedziałem się od znajomego który ma Megane. Miał podobny problem, w autoryzowanym serwisie chcieli mu prawie cały silnik wymienić. Przyszedł jednak do niego znajomy, wykręcił ten czujnik...
Masz na myśli zamkniecie (zaślepienie ) powrotu i próbę odpalenia? Założyłem dwa zaworki zwrotne - 1szy na przewód zasilający pompę z filtra (zaraz za filtrem) 2gi na powrocie ,oraz owy wąż powrotu przedłużyłem i wygiąłem w kolanko by pompa była niżej od przewodu powrotu co teoretycznie powinno zapobiegać uciekaniu paliwa z pompy... Efekt jest a mianowicie...
Witam Mam passat´a 1.8T ktory kiepsko rano pali tzn. dławi go i zaraz gaśnie bo ma obroty rzędu 500-600. Jak silnik ciepły to pali "na tyk". Sytuacja jest tylko rano gdy silnik jest całkiem zimny.Powymieniane filtry i świece, olej i czujnik temperatury. Mimo że jest to benzyna podejrzewam przepływomierz który dziś odkreciłem i okazało się że jest cały...
Witam. Mam problem z Oplem Astra J rocznik 05.2010 1.6 benzyna bez turbo 115 KM + instalacja gazowa. Od pewnego czasu rano jak jest silnik zimny po odpaleniu i dodaniu gazu silnik gaśnie. Ponowny rozruch idzie opornie jakby był zalany. Po odpaleniu trzeba odczekać kilka minut na obrotach wolnych nic nie robiąc nie dodając gazu itp to wtedy można ruszać....
W czujniku jest bimetal reagujacy na zmiane temperatury. Moze on byc zablokowany przez zabrudzenie. Mysle że pomogłoby rozkręcenie urzadzenia na części pierwsze i dokładne wyczyszczenie wszystkiego. Przy okazji pozna Pan budowe i zasade sziałania tego urzadzonka. Ciezko mi powiedziec od czego jest ten przewód bo nigdy nie widziałem jak to jest w peugeocie....
Sprawdzić rozrusznik, tulejki.
Opel Vectra j.w przerobiony anglik. Przez 3 lata wszystko grało. Od pewnego czasu zaczęły falować obroty, tak w zakresie od 500 do 1000, a ostatnio doszedł jeszcze jeden mankament, mianowicie, rano nie można odpalić silnika. Bywa że zaskoczy na 1 sekundę i zgaśnie.Po odpaleniu na holu nie wchodzi na obroty, dopiero po kilkunastu sekundach. Potem pracuje...
A jaki masz w aucie akumulator (WIEK, markę, model, ewentualnie pojemność [Ah])? Trzeba by sprawdzić napięcie w stanie jałowym - jak postoi trochę np rano przed rozruchem. I naprężenie paska do alternatora też można skontrolować. Przyczyną może być właśnie padający akumulator, lub słabe ładowanie z winy ślizgającego paska.
Witam Proszę o pomoc ponieważ nie bardzo znam się na rzeczy a wydaje mi się to trochę podejrzane. A mianowicie chodzi o golfa III z silnikiem AAM 1,8 monowtrysk , jest w nim założona instalacja gazowa II generacji z komputerem i emulatorem sondy lambda. W ostatnim czasie zauważyłem taką dość denerwującą przypadłość że podczas zapalania auta na zimnym...
Zaolejenie przed wirnikiem części zimnej występuje zawsze z powodu odpowietrznika silnika. Trudny rozruch tego silnika to zawsze nieprawidłowo ustawiona pompa wtryskowa. Najlepiej ustawić ją przy pomocy diagnozera ale da się to zrobić samemu. Pozwoli to poprawić zimny rozruch, spowoduje przywrócenie parametrów fabrycznych silnikowi, może zniwelować...
jezeli jedna jest spalona to jak odpalisz na zimnym silniku to bedzie ci szarpal dopuki si enierozgrzeje.
Gdy samochód jest zimny i go odpalam to ma ciężko i trzęsie całym samochodem, co to może być? Ale na ciepłym już tak nie ma
Witam. Witam. Czy ktoś przerabiał może problemy związane ze zgłaszaniem błędu 42 (brak impulsów z układu zapłonowego) dla silnika C16NZ? Najciekawsze jest to, że błąd zgłaszany jest tylko w określonych przypadkach, i generalnie nie ma większych problemów z działaniem silnika: auto po dłuższej trasie przebytej poprzedniego dnia (autostrada, ok 300km),...
Na samo odpalanie nie.ad1 sterowanie dopływem powietrza do gaźnika (ciepłe-zimne) ad.2 przewód wyrównania ciśnienia w nastawniku przepustnicy czyli połączenie z atmosferą.
Witam, pomóżcie rozwiązać sprawę trudnego rozruchu silnika 1.3 CDTI. Kiedy silnik jest zimny zachowuje się tak, że po uruchomieniu zaraz gaśnie (tak zachowuje się zimny diesel). Nie pomaga kilkakrotne grzanie świec, kiedy już zapali, pracuje równo i bez problemów. Ciepły też zapala. Mogę go uruchomić jak lekko uchylę przepustnicę (dodam trochę gazu...
Teodor, mam problemik Passat 1,9 TD, '92. Zimny silnik, spox. rozruch jakoś bez przekonania, ledwo kręci ale kręci i odpala (komutator czysty, szczotki i tuleje nowe. Pompa ustawiona, wtryski też), ale jak się silnik nagrzeje, mruga lampka wody (mimo odpowiedniej ilości w zbiorniku) i nie daj boże zgasić silnik, nie idzie z rozrusznika, a odjeżdżać...
Kolego nie czujesz tego. To, że nie w każdym zagazowanym samochodzie to wystąpi (wspomniałem o tym), to nie znaczy, że coś takiego nie może mieć miejsca. Nie dziwię się, ze tak zareagowałeś, bo ja w prawie identyczny sposób zareagowałem na uwagę pracownika ASO, który stwierdził, że przyczyną zatkanego wtryskiwacza benzynowego jest przeterminowana benzyna....
Kupiłem używane wtryski od anglika po małym przebiegu i problem ustał. Wtryski udało mi się wyrwać za 600zł także nie ma tragedii.
Dzięki za odpowiedź. Moje 1,9 tdi 90 km w mieście paliło niecałe 6 l na trasie niecałe 5 l (ekonomiczna prędkość zawsze) a teraz pali ponad 7 l w mieście. Wiem że przy wymianie filtra paliwa zapowietrzył mi się układ i był odkręcany jeden wtrysk aby odpowietrzyć pompę. Brak błędów w silniku (czytane Vagiem 4.9 PL). Może już wtryski siadają w końcu ma...
Najprostszy układ (nakreślony na kolanie :) ) przedstawiam poniżej. Pomijam bezpieczniki i zerowanie, bo to sprawa oczywista. Dobrze dobrany i wyregulowany termik (do prądu silnika), spowoduje wyłączenie stycznika po chwili od zaniku fazy. Można zastosować inne zabezpieczenia zaniku fazy lub układy na przekaźnikach, ale termik z reguły wystarcza. Przycisk...
tak pewnie ktoś odcią przekaźnikiem jak gaz zakładali - papraki Raczej nie zgodzę się, gaz jest zamontowany poprawnie (to pewne), natomiast usterka ta występowała już przed montażem gazu. WN również jest w porządku. przeprowadzić diagnoatyke na diagnoskopie z pomiarem parametrów mierzonych czy podłączenie do kompa wystarczy, czy to jakieś bardziej...
Coś z zaworem powietrza w gaźniku lub z jakimś ssaniem które ma wspomagać rozruch zimnego silnika.
Witam wszystkich udzielających się w temacie. Myśle że silnik nie ma ciśnenia sprężania i wymiana pierścieni czterech (chociaż dam sobie ręke uciąć ze silnik VW 1.9 TDI ma trzy pierscienie) nic nieda. Panowie jak udzielacie fachowych rad to powinniście wiedzieć że jesli się zmieni pierścienie to pozostaje jeszcze wypracowany cylinder do którego zamontowany...
Silnik uratowany, Xado Antykoks Anticarbon, później płukanka długodystansowa XADO Total Flush na ponad 200km, zmiana oleju na 5w40 + MANNOL Molibden Additive. Kompresja wyrównała się, efekt utrzymuje się od kilku miesięcy, praca silnika równiejsza, lepszy rozruch na zimnym. Mocy to nie dodało, odczyty sondy bez zmian, ale akceptuję jak jest.
wiec jedz do mechanika numer 3 . troche licha ta kompresja ale jak zimny pali ..
pompa Bosch, świeczki grzeją aż miło, jest jakieś ssanie albo regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku na zimnym silniku podłączona pod termostat, po ruszeniu dźwigni zwiększają sie obroty
Witam mam problem z odpalaniem koparko ładowarki Case 580 a mianowicie czy silnik ciepły czy zimny jest problem z rozruchem tzn po przekręceniu stacyjki słabo kręci silnikiem, dotychczas co udało mi się sprawdzić to przeczyscilem masę został wymieniony akumulator przekaźniki i dalej to samo,ale jak tylko na chwilę podłącze prostownik z rozruchem to...
Sprawdzę jeszczen apięcie na elektrozaworze przed odpaleniem gdy silnik jest zimny. pozdrawiam!
Dotyczy układu wtryskowego 1.8 i 2.0 TDCI ford. Objawy: 1. Brak możliwości uruchomienia silnika, utrudniony rozruch zimnego silnika, utrudniony rozruch silnika po rozgrzaniu, mrugająca lampka świec żarowych,mrugająca lampka świec żarowych przy pełnym obciążeniu ( np przy wyprzedzaniu), zapalająca się lampka check engine, nierównomierna praca silnika,...
problem leżał po stronie elektryki, jakiś zimny lut przy czujniku położenia wału korbowego uniemożliwiał mi rozruch na zimnym silniku
Linia 50 to sterowanie cewki rozrusznika ze stacyjki czyli normalnie rozruch.Dlatego ten kabelek trzeba odnaleźć.Jak podasz tam plusa to rozrusznik powinien działać.Jak podłączysz żarówkę to ma świecić przy rozruchu.Po co to?Po to by zdiagnozować np kostkę stacyjki.A bezpiecznik to nie wiem dlaczego się spalił.Są jeszcze inne obwody przecież na nim...
sprawdź regulację zaworów
Problem jest taki iż silnik bardzo cieżko pali. zarówno jak jest ciepły tak jak i zimny. Dokładnie chodzi o to że przy próbie rozruchu chwile nic nie łapie pózniej zaczyna na jednego tłoka drugiego itd. Całość zanim zapali trwa jakieś 20 sekund. jak już zapali to chwile go poszarpie i wtedy jest już dobrze.
Dzięki za sugestie. Mech który ustawiał kąt wtrysku stwierdził że koło pasowe jest OK. Czyli podejrzenie pada na pompę lub rozrząd. Tylko się zastanawiam czy rozrząd może się sam przestawić. Dodam że po odpaleniu auto zachowuje się bez zarzutu czyli przyśpiesza, równo pracuje nie kopci tym bardziej dziwne te problemy z odpaleniem.:::?:
Pompowtryski dzięki rozumiem że trzeba je sprawdzić na zimno i ciepło po wyjęciu z silnika czy sąś inne metody? pozdr. L
Proszę o poradę co może być uszkodzone, jeżeli przy odpalaniu auta z ciepłym silnikiem trzeba kręcić rozrusznikiem conajmniej 5 sekund. Na zimnym silniku odpala odrazu. Czy ktoś spotkał się już z takim przypadkiem?????
Wiem że powiniem tylko wspomagac rozruch zimnego silnika, a on zachowuje się tak jakby silnik caly czas był zimny, tzn początek wtrysku jest ciagle przestawiony. Tak mi się wydaje (tzn. po tych 4 sekundach jest przestawiany)
Zacznij od podmiany czujnika temperatury silnika. Czujnik ten jest elektroniczny więc ciężko go sprawdzić. Ale głównie on odpowiada za rozruch zimnego silnika. Czujnik znajduje się na przewodach przy termostacie. Dochodzą do niego cztery przewody.
natomiast jeśli masz problemy z uruchamianiem zimnego silnika to powodem jest dawka rozruch lub przestawiacz zapłonu
Przy zimnym silniku utrudniony rozruch, auto pali za 3-6 razem To nie jest normalne, wiec wtryski i pompa do sprawdzenia. Dodano po 1 BBY nie ma przewodów zapłonowych, ma 4 cewki.
Jest taka możliwość, że po wyłączeniu silnika gaz ciągle dostaje się do kolektora - jego nadmiar może powodować późniejsze problemy z rozruchem. Dla próby pojeździj trochę tylko na PB i zobacz, czy też będziesz miał takie objawy. Zatankuj 10 litrów benzyny, niski stan w baku też może utrudnić rozruch.
proszę pomozcie jak jest zimny silnik sa problemy z rozruchem gdy silnik jest cieply pali na dotyk
Może być i zasilanie. Musisz pomiary zrobić.
No to niestety ten modul do Twojego sie nie nadaje raczej, bo jest wlasnie sterowany przerywaczem, a tutaj przerywacza nie masz. Ale cewke mozesz wyprobowac, a noz-widelec okaze sie ze na tej bedzie ok. Ale najpierw jednak regulacja, to nie zaszkodzi :)
Czy silnik ma problemy z zapalaniem zawsze czy tylko gdy jest zimny? Bo jeżeli na zimnym to sprawdż pompę paliwową.
no niestety przyjacielu auto nadal nie pali... Dodano po 5 czy czujnik położenia przepustnicy ma znaczący wpływ na rozruch zimnego silnika?
zimny rozruch silnik rozruch zimny zimny rozruch
kuchnia mastercook elegance zasilacz przegrzanie pytać automatyk
Brak świateł w skuterze Piaggio Sfera 50 - diagnostyka Lokalizacja przewodu masowego tylnych świateł w Fiat Seicento 1.1