Ciepły 55.
Witam , pacjent A6 C5 2.5 TDI V6 180 Q z 01r. Problem z zimnym rozruchem długo kręci zanim odpali,świece sprawdzone dobre ,napięcie dochodzi ,jak czujnik temperatury odłączyłem to świece grzało chwilę dłużej ale auto odpaliło na strzała,auto nie za powietrza się nie widać pęcherzy powietrza w przewodzie. Wymieniałem uszczelki pod klawiaturami wałki...
Nastawnik jest nowy, Nie wierze. Nie wystepuje jako czesc zamienna. Nie mam już pomysłów Bo nie pomyslow tu trzeba, tylko systematycznej diagnostyki. Jaka temperature widzi ECU (chocby rezystancja czujnika mierzona na wejsciu do ECU)? Czy dziala stycznik (na wejsciu do ECU)? Pozycja przepustnicy (na wejsciu do ECU)? itd itp.
Jeżeli temperatura jest niższa niż ustawiony próg, to płyta główna może wyłączyć wentylator w czasie bezczynności komputera ( lub wentylator na niższym napięciu nie ma mocy aby się dalej kręcić ). Tak jak to nazwałeś " zimny rozruch " a właściwie jego nieudana próba może być efektem napuchniętych bądź wylanych kondensatorów. Musisz sprawdzić wszystkie...
Gaźnikowce tak działają dajesz ssanie mieszanka bogatsza, dajesz przepustnicę mieszanka uboższa. Zimny rozruch pełne ssanie zero gazu..... albo się godzisz że zimny zapali za trzecim szarpnięciem, albo odkręć iglice składu mieszanki o 1/4 obrotu.
Czujnik którego szukasz masz na zdjęciu 3A.
jaka kompresja? ps. dzisiaj wymieniłem filt paliwa. zobaczymy jak jutro odpali Dodano po 1 po wymianie filtra zapalił na dotyk na zimnym silniku
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
2100 to nie są wysokie obroty. A jakie trzymał silnik np latem kiedy "zimny rozruch" to i tak + 15*C i wyżej ?
Najprostszy sposób, to odpiąć czujnik temperatury. Sprawdzić możesz kąt wtrysku.
http://obrazki.elektroda.pl/2989279300_1... Tu masz pokazane miejsca z numerami i kodem silnika.
zacznij od niego, bo to on jest odpowiedzialny za rozruch zimnego silnika i poprawną prace na gorącym silniku
W częściach zamiennych widnieje to cudo jako czujnik ssania, wspomaga rozruch zimnego silnika
Zaworek przydławi elektryczną pompkę, nie tu problem. A te problemy miały bardzo sporo ludzi z uszkodzonymi gniazdami PD. Miałem wymieniane uszczelki pompy wtryskiwaczy jakoś 6–7 miesięcy temu. Mechanik raczej by zauważył, jakby było coś nie tak.
Zamykam
Wydech rozepnij i się przejedź.
Cosik puko w tym silniku. To nagranie jest niewiele warte ,jak już to trzeba było nagrywać rozruch zimnego silnika a nie pracującego. Do mechanika ,niech posłucha silnika zmierzy ciśnienie oleju itd. A sprzedającemu nie wierzyć na słowo. Masz jakieś papiery na ten rozrząd że wymieniany?
nie napisałeś jaki był błąd w sterowniku.W tym silniku jest hydrauliczna regulacja zaworów więc przy dobrze zestrojoną instalacją nie powinno sie nic stać.Problem przez ciebie opisany raczej nie ma związku z zaworami.
To co w takim razie potrzeba ?
Witam. Silnik 1.9 TDI AFF 75KM od pewnego czasu pali mi około 9L ON. Zimny rozruch: 3 sekundy trzeba kręcić aby podpalił. Nie jest to żaden silnik TD 75KM. Wcześniej spalał około 5L i palił od strzała nawet przy -20 tak odpalał. Co może być przyczyną. Po rozgrzaniu silnika zawór EGR wydaje dziwne dźwięki
pasek rozrzadu wymieniany byl jakies 1-1,5 tys km temu.
Masz na myśli zamkniecie (zaślepienie ) powrotu i próbę odpalenia? Założyłem dwa zaworki zwrotne - 1szy na przewód zasilający pompę z filtra (zaraz za filtrem) 2gi na powrocie ,oraz owy wąż powrotu przedłużyłem i wygiąłem w kolanko by pompa była niżej od przewodu powrotu co teoretycznie powinno zapobiegać uciekaniu paliwa z pompy... Efekt jest a mianowicie...
Witam #Jesli możesz opisz jaki rodzja błedu jest to (zwarcie do plusa / masy / blad odzczytu / inne) Adaptacja sondy lambda tez istniej na ciepłym i zimnym silniku (rozruch i bieg silnika po uruchmieniu) -sprawdz wiazke przewodow idaca do ECU może gdzieś zwieraj sie miedz saob przewody. -sprawdz- przewodzenie wtyczek łacznikowych *Przy okazji odkurzyć...
Myślę, że rozwiązałem problem - różnica między pierwszą żarówką a pozostałymi trzema (które są identyczne, wszystkie są flashowane do tego samego oprogramowania układowego, tej samej konfiguracji pinów i w większości zachowują się tak samo) polega na tym, że ustawiłem flagę 23. Ustawienie flagi 23 na pozostałych 3 żarówkach zapewnia, że restart/zimny...
ciśnienie zdecydowanie za małe wpływ na dawkę paliwa podawaną na rozruch ma jeszcze czujnik temp.
Zaolejenie przed wirnikiem części zimnej występuje zawsze z powodu odpowietrznika silnika. Trudny rozruch tego silnika to zawsze nieprawidłowo ustawiona pompa wtryskowa. Najlepiej ustawić ją przy pomocy diagnozera ale da się to zrobić samemu. Pozwoli to poprawić zimny rozruch, spowoduje przywrócenie parametrów fabrycznych silnikowi, może zniwelować...
Podbijanie obrotów biegu jałowego jest realizowane przy rozruchu na zimno( no i nie tylko np przy włączonej klimie też) po to aby nie rzucało na zimnym za bardzo ale oprócz tego ważniejszą rzeczą jest aby przyspieszony został wtrysk. Nie jestem pewien jak jest w Boschu ale np w Lucasie jest specjalny elektromagnetyczny zawór przyspieszający zapłon na...
Zobacz czy pali na pych O właśnie dobra sugestja , w związku z tym przypomiała mi się podobna sytuacja z tym że odpalał nieregularnie nie tak jak piszesz , przyczyna ,[ czujnik położenia wału ] mało prawdopodobne w twojm przypadku lecz cóż podobnież cuda się zdażają , co do czasów wtrysku nie wiem czy dobrze to uimę ale czasy wtrysku to jest jak dodanie...
Swiece są nówki NGK tzn zrobiłem na nich jakies 2 tysiące i jak by były nie takie to od razu po ich zamontowaniu były by problemy a nie było. Auto jak zapali to potem cały dzień chodzi jak zegarek ,wchodzi na obroty idealnie ,przyspiesza bez zarzutu , obroty biegu jałowego są bardzo dobre nic nie prycha i nie kicha.Tylko ten zimny rozruch koszmarny!Spalanie...
W KE - Jetronic , wtryskiwacz ROZRUCHOWY pracuje zawsze przy uruchamianiu silnika , czy to zimny czy gorący!
Zimny odpala bez problemu .
Olej 10W40 liqui moly diesel. Jest prawie nowy. Silnik był płukany płukanka kilka mcy temu przed wymianą. Olej jest przezroczysty jak w benzynie. Brak przedmuchów, ogólnie silnik w bardzo dobrej kondycji. Zazwyczaj jeżdżę spokojnie ale wczoraj go mocno przegoniłem i po ponownym odpaleniu zastukał gdy chwilkę postał. Czyli był fest rozgrzany. Teraz go...
Walczę z tym samochodem od stycznia Słuchaj przyprowadź go do mnie. Dwa dni plus ewentualne oczekiwanie na części i po temacie.
Problem juz został rozwiązany. Okazało się że wystarczyło wyczyścić czujnik położenia wału korbowego. Teraz samochód odpala natychmiast. O numerze z tym czujnikiem dowiedziałem się od znajomego który ma Megane. Miał podobny problem, w autoryzowanym serwisie chcieli mu prawie cały silnik wymienić. Przyszedł jednak do niego znajomy, wykręcił ten czujnik...
Czujnik położenia wału pewnie stroi szopki :)
Witam posiadam mały kompresor olejowy MR 204/7/40. W zimie gdy olej w nim jest zimny rozruch się wydłuża co powoduje zadziałanie wyłącznika. Jednak ten wyłącznik po kilku latach uległ przepaleniu i nigdzie nie mogę takiego kupić i mam pytanie czym mogę go zastąpić ? To jest chyba wyłącznik termiczny. http://obrazki.elektroda.pl/9107630400_1...
Wężyki służą do diagnozy. Jedna osoba kręci a druga patrzy czy do pompy idą bąbelki czy z pompy. Jak do pompy do nieszczelność przed pompą. Jak z pompy to na samej pompie.
Jak zmierzyłeś ciśnienie???? to że pompa i wtryski po fachowcach nie zawsze jest adekwatne do ich pracy w aucie ...ps a jak na zimnym zapodasz rozruch z plaka to jak się zachowuje????
Z przodu i z tyłu obudowy zamontowane dwa wiatraczki Artic Cooling, jeden wtłacza powietrze do obudowy, drugi je z niej wydmuchuje. Po włączenie komputera, mniej więcej wtedy gdy pojawi się pulpit Windows XP, prawdopodobnie któryś z nich zaczyna dziwnie się zachowywać. Odgłos jest taki jakby przechodził z maksymalnych obrotów na minimalne i tak w kółko,...
Potrzebuje jakiegoś schamtu lub pomocy gdzie wychodzi drugi koniec przewodu od czujnika temp cieczy w peugeocie 307 1,6 hdi. Pzdr.
Kolego sprawa prosta podgrzej ręcznie swiece tak z 10 sekund i wtedy pal silnik.
Czy mógłbyś trochę bardziej rozwinąć co masz na myśli jako długotrwałe ? Dyplomatycznie odpowiem - zależy od wielkości przeciążenia ale i warunków w którym to przeciążenie występuje. Przy zimnym silniku (pierwszy rozruch) pojemność cieplna uzwojenia powoduje wolniejszy przyrost temperatury. Przeciążenie może trwać dłużej niż włączenie silnika po jego...
Witam mam problem z swoim samochodem. Mianowicie, gdy po dłuższym postoju próbuje uruchomić samochód nie udaje mi się to "od strzała", muszę kręcić żeby wskoczył. Gdy już silnik pracuje, chodzi nierówno, tak jakby palił na 3 cylindry. Gdy sie rozgrzeje, wszystko wraca do normy. Nie ma spadku mocy, bądź też gubienia obrotów. Gdy będzie rozgrzany i próbuje...
Nie ma wpływu na rozruch zimnego silnika
a co to jest gaszak..paliwo dostaje bo odpala jak nie wywali mi bezpiecznika od zimnego rozruch nie wiem tylko dla czego go wywala.
Witam wszystkich zainteresowanych. Po wymianie kostki stacyjki problem ustąpił.
Najpierw diagnostyka komputerem. Prawdopodobnie czujnik temperatury padł.
wtryski ok. egr delikatnie przycinał a co do rozruchu dalej uważam, że coś jest na linii paliwowej - ma ktoś dokładny schemat układu paliwowego? gdzie jest dokładnie zawór jednokierunkowy?
sprobuj zdiac kontakt od czujnika temperatury i zobacz czy pomoze , pamietaj zaindykuje blad w systemie , ale jesli odpali bez problemu to masz przyczyne ewentualnie podlacz pod kompa i sprawdz czy pokazuje mniejwiecej dobra temperature jak jest -200 lub +200 to moze byc problem
Podłącz diodę led z szeregowym rezystorem pomiędzy +12V a wyjście sterownika, podaj mu zasilanie 12V, spróbuj podać impuls +12V na wejście rozruch, zobaczysz jak się zachowuje Wydaje mi się, albo na zdjęciu jest taki cień, ale widzę zimne luty na 1 i środkowej nóżce scalaka
Dzięki za sugestie. Mech który ustawiał kąt wtrysku stwierdził że koło pasowe jest OK. Czyli podejrzenie pada na pompę lub rozrząd. Tylko się zastanawiam czy rozrząd może się sam przestawić. Dodam że po odpaleniu auto zachowuje się bez zarzutu czyli przyśpiesza, równo pracuje nie kopci tym bardziej dziwne te problemy z odpaleniem.:::?:
Nie, nie przeskoczył. Ale dobrze, że chcesz pomóc. A czy Twoim zdaniem może być winna sonda lambda?
najlepiej wejsc tdi timming i na wykresje zobaczyc czy wartosc kata jest na lini wykresu ale której linii :cunning: są 3 :| jak już o tym piszesz to dodaj, że na niebieskiej
Jeśli przy obciążeniu ledwie 100A spada tak napięcie, to nie ma prawa odpalać porządnie.
Pompka kruszeje i wtedy nie pompuje paliwa na rozruch zimnego silnika.
Witam, posiadam Skodę Octavię 1,8T i od jakiegoś czasu jest problem z zimnym rozruchem. Jeśli auto stoi kilka dni to kręci się rozrusznikiem i słabo odpala tzn za którymś razem ale to jest ileś tych obrotów. Ciepły pali bardzo ładnie. Z forum Audi TT 8N (bo te same silniki) polecił ktoś lekko nacisnąć na gaz, no ale jest przecież automatyczne ssanie?...
Witam Podstawowe, które odpowiadają za rozruch zimnego silnika i zmianę dawki. pozdrawiam
Skoro masz już łączność to nakręć dwa filmy: 1- rozruch Webasta gdy jest zimne i ma ochotę działać 2- rozruch gdy jest problem (w kadrze ma być widok okna diagnostycznego)
Czujnik temp odpada bo by nie odpalił na ciepłym. Z relacji wynika że po odpaleniu chodzi normalnie przez jakiś czas. Brakuje szczegółów: jak długo chodzi normalnie po odpaleniu na ciepłym, jak długo na zimnym. Czy rozruch ciepłego jest całkowicie normalny jeśli postoi kilkanaście minut, czy jest problem z uruchomieniem ciepłego jeśli odpalać go po...
W zeszłą zimę założyłem sobie także taką samą grzałkę jak w pierwszym poście. Wpiąłem ją w szereg z parownikiem. Dodam że w szereg z nagrzewnicą podłączyłem elektrozawór. Jeśli widzę że silnik zimny (poranny rozruch) załączam elektrozawór i dzięki temu silnik się szybciej nagrzewa bo nie trzeba grzać nagrzewnicy. Nie bardzo rozumiem podłączenia w szereg...
Rozwazmy taki przypadek. Silnik diesel, pobor pradu przez rozrusznik, w zimie, po calonocnym postoju - powiedzmy 250A, rozruch niech trwa 15 sekund, do tego 5 sekund grzania swiec przed rozruchem i w trakcie rozruchu ~50A (zimne maja duzy pobor, ponad 80A, ktory podczas ogrzewania sie zmniejsza do 36-40A) czyli: 250A * 15s = 3750As 50A * (5s + 15s)...
Ja to zawsze zaczynam od aktualizacji oprogramowania w sterowniku. Często są właśnie opisane jako "utrudniony rozruch na zimno"
Witam, posiadam Citroena Berlingo 1.9 dw8b z 2002r, kupiłem go nowego w polskim salonie. Auto ma przejechane 260000 km. Po przebiegu 180000 km wymieniłem pompę wtryskowa bo silnik nie odpalał na ciepłym. Do tej pory było wszystko ok. Kilka dni temu z pod pokrywy pompy pojawił się wyciek paliwa, więc wymieniłem oring pod pokrywą. Paliwo nie cieknie ale...
Kiedy wymieniane świece/przewody WN? Jak odpali zimny to obroty falują? Silnik wtedy chodzi równo?
czarnej skrzyneczki nie wymienialem ale dioda immo gasnie i auto lapie za karzdym razem ilekroc sprubuje je odpalic lecz z takim warunkiem ze cofne kluczyk i odczekam chwile zeby pompka podala od nowa paliwo zdejmowalem przewod z zaworka kturym paliwo wraca do zbiornika i paliwo leci nie ma tam jakiegos urzadzenia wspomagajacego zimny rozruch auto stalo...
Najprostszy układ (nakreślony na kolanie :) ) przedstawiam poniżej. Pomijam bezpieczniki i zerowanie, bo to sprawa oczywista. Dobrze dobrany i wyregulowany termik (do prądu silnika), spowoduje wyłączenie stycznika po chwili od zaniku fazy. Można zastosować inne zabezpieczenia zaniku fazy lub układy na przekaźnikach, ale termik z reguły wystarcza. Przycisk...
Ale gdzie tam jest termistor? To ten Twoj ,, tajemniczy rezystor" , zimny, to kilkadziesiąt megaomów, gorący to kilka kiloomów.
Opel Vectra j.w przerobiony anglik. Przez 3 lata wszystko grało. Od pewnego czasu zaczęły falować obroty, tak w zakresie od 500 do 1000, a ostatnio doszedł jeszcze jeden mankament, mianowicie, rano nie można odpalić silnika. Bywa że zaskoczy na 1 sekundę i zgaśnie.Po odpaleniu na holu nie wchodzi na obroty, dopiero po kilkunastu sekundach. Potem pracuje...
Żeby przełączanie odbyło się automatycznie, musi to być UPS. Do tego UPS posiada często coś, czego przetwornica nie ma. Łagodny rozruch przy "zimnym starcie". Napięcie nie skacze od razu do pełnej wartości tylko powoli narasta, tak by dać zabezpieczeniom czas na zadziałanie w przypadku zwarcia. Z tego co zauważyłem, UPSy Evera zdają się mieć taką funkcję....
sprawdź regulację zaworów
oczywiście no i jeszcze zapas na rozruch, a zwłaszcza zimny diesel
Witam Mam passat´a 1.8T ktory kiepsko rano pali tzn. dławi go i zaraz gaśnie bo ma obroty rzędu 500-600. Jak silnik ciepły to pali "na tyk". Sytuacja jest tylko rano gdy silnik jest całkiem zimny.Powymieniane filtry i świece, olej i czujnik temperatury. Mimo że jest to benzyna podejrzewam przepływomierz który dziś odkreciłem i okazało się że jest cały...
Pokrywa od zaworów na pewno nie ma wpływu na rozruch zimnego silnika.
Kupiłem używane wtryski od anglika po małym przebiegu i problem ustał. Wtryski udało mi się wyrwać za 600zł także nie ma tragedii.
Do bb84 i do pribamus, bimetal zabezpiecza agregat przed spaleniem, zimny agregat, ciężki rozruch i bimetal wyłącza. Natomiast do rozruchu w starych były właśnie przekaźniki mechaniczne, czyli cewka i styki, a w nowszych termistor, który po wyłączeniu potrzebuje czasu na wystygnięcie.
Na samo odpalanie nie.ad1 sterowanie dopływem powietrza do gaźnika (ciepłe-zimne) ad.2 przewód wyrównania ciśnienia w nastawniku przepustnicy czyli połączenie z atmosferą.
Problem jest taki iż silnik bardzo cieżko pali. zarówno jak jest ciepły tak jak i zimny. Dokładnie chodzi o to że przy próbie rozruchu chwile nic nie łapie pózniej zaczyna na jednego tłoka drugiego itd. Całość zanim zapali trwa jakieś 20 sekund. jak już zapali to chwile go poszarpie i wtedy jest już dobrze.
Zazwyczaj utrudniony rozruch jest spowodowany zimnym olejem-większe opory obracania wałem. Mierzyłem i jest dobre i jaki wynik?
tam nie ma wtryskiwacza rozruchowego. jak nie masz o tym pojęcia to po co piszesz.
Kolego moim zdaniem nie grzeją Ci świece żarowe. Miałem takie objawy w Passacie np. lecie przy uszkodzonej jednej świecy, są prawie niewyczuwalne, natomiast w zimie wyraźnie odczuwalne i dlatego proszę wziąć pod uwagę wskazówki Sztomela.
Polecam sprawdzić ciśnienie sprężania na zimnym. Problemy z zapłonem mogą być spowodowane słaba kompresją lub uszkodzonym rozrusznikiem. Czujnik temperatury nie ma nic do rzeczy ale możesz go dopiąć dla próby. Ten przy wyjściu z głowicy. Wzrost spalania to albo brak powietrza- to również utrudnia rozruch, słaba kompresja, uszkodzone kolo zmiennej fazy.
Oczywiście, że grzałki mają sens. Tu nie chodzi o samą możliwość odpalania, ale także o jego "jakość". Chodzi o to, że jak ktoś używa ciągnika często w okresie zimowym to każde odpalenia tak wyziębionego silnika to jego straszne zużycie. Dodajmy do tego nieco wyeksploatowany olej, który w niskich temperaturach staje się galaretą i widać, że przez pierwsze...
W czujniku jest bimetal reagujacy na zmiane temperatury. Moze on byc zablokowany przez zabrudzenie. Mysle że pomogłoby rozkręcenie urzadzenia na części pierwsze i dokładne wyczyszczenie wszystkiego. Przy okazji pozna Pan budowe i zasade sziałania tego urzadzonka. Ciezko mi powiedziec od czego jest ten przewód bo nigdy nie widziałem jak to jest w peugeocie....
no niestety przyjacielu auto nadal nie pali... Dodano po 5 czy czujnik położenia przepustnicy ma znaczący wpływ na rozruch zimnego silnika?
Mam problemy podczas uruchamiania zimnego silnika. Czas rozruchu trwa kilka ładnych sekund. Natomiast po uruchomieniu i zgaszeniu pali na dotyk. Koledzy sugerowali, że jest to pompka paliwa, więc ja wymieniłem, tak samo jak filtr paliwa i sprawdziłem działanie regulatora ciśnienia, wtryskiwacze nie są zapieczone bo czasem jeżdżę na benzynie. Świece,...
Gdy samochód jest zimny i go odpalam to ma ciężko i trzęsie całym samochodem, co to może być? Ale na ciepłym już tak nie ma
tak pewnie ktoś odcią przekaźnikiem jak gaz zakładali - papraki Raczej nie zgodzę się, gaz jest zamontowany poprawnie (to pewne), natomiast usterka ta występowała już przed montażem gazu. WN również jest w porządku. przeprowadzić diagnoatyke na diagnoskopie z pomiarem parametrów mierzonych czy podłączenie do kompa wystarczy, czy to jakieś bardziej...
Prosty test pompy- przy rozgrzanym motorze schłodzić pompę- np polewając wiaddrem zimnej wody, jeśli rozruch powróci to pompa out, jeśli nie wróci to coś dłubnięte nie tak w początku wtrysku.
Problem następujący:Jest zimny,rozruch na benzybie utrudniony,ledwo chodzi,jakby jakiś garnek nie palił,słychać silne otwarcie powietrza dodatkowego,bo syczy,później syczenie zanika,i lekko się stabilizuje,lecz jazda nie możliwa,włączę bieg to zgaśnie.Błąd pokazał że zbyt uboga mieszanka na sondzie,plus coś nie tak z map sensorem.Śmierdzi z wydechu...
tylko taka mała uwaga jeszcze - może się okazać, że czujników temp jest kilka. mogą być np 4 - osobno do uruchomienia wentylatora chłodnicy, osobno dla wskaźnika temperatury, kolejny to informacja dla ECU - i o ten chodzi - tylko tu sprawa też może się skomplikować, bo jeden może odpowiadać za informacje o temp jako takiej, a drugi właśnie za rozruch...
Witam, pomóżcie rozwiązać sprawę trudnego rozruchu silnika 1.3 CDTI. Kiedy silnik jest zimny zachowuje się tak, że po uruchomieniu zaraz gaśnie (tak zachowuje się zimny diesel). Nie pomaga kilkakrotne grzanie świec, kiedy już zapali, pracuje równo i bez problemów. Ciepły też zapala. Mogę go uruchomić jak lekko uchylę przepustnicę (dodam trochę gazu...
Coś z zaworem powietrza w gaźniku lub z jakimś ssaniem które ma wspomagać rozruch zimnego silnika.
Uszkodzony czy zabrudzony?
A ja gdzieś wyczytałem, że trzeba poprawić mape wtrysku. Jak jest zimny to dostaje więcej paliwa na rozruch - bo jest zimny. A jak jest już rozgrzany to dostaje go za mało bo czujnik zwraca , że jest silnik ciepły i źle szacuje dawkę paliwa.
Witam Mam problem z CC700 ,gdy samochód dłużej stoi na zimnym silniku po przekręceniu stacyjki pali na raz ale tak go przymula jakby miał ledwie zakręcić a akumlator nowy a za drugim razem pali normalnie ,jaka moze byc przyczyna proszę o pomoc
a czy mógłbyś mi napisać co to jest ten czujnik masy i gdzie on się znajduje. inaczej przepływomierz masy powietrza umieszczony na układzie dolotowym za filtrem powietrza (najczęściej). jedź na diagnostykę bo sam tego i tak nie sprawdzisz, a wymiana w ciemno nie jest tania.
jezeli jedna jest spalona to jak odpalisz na zimnym silniku to bedzie ci szarpal dopuki si enierozgrzeje.
mam takie pytanie co można zrobić w rozruszniku by lepiej i i szybciej odpalał a odpalam na benzynie jak jest zimny to kreci dość długo czy to mogą być tulejki i szczotki jak to można zrobić stwierdzająć że posiadacz auta czyli ja jestem lajikiem w spawach samochodu a jak jest ciepły to odpala na dotyk dałoby sie to żeby to ktoś wytłumaczył lub dał...
Niestety ale temat nie został rozwiązany wydaje mi się że to problem gazu bo na benzynie tego niema. pzdr.
Witam.mam problem ze swoim autem. Do dziś odpalało mi bez problemu, choć były niezłe mrozy a auto stoi pod chmurka. Po odpaleniu, jak wiadomo na zimnym silniku, załącza się ssanie. Mniej więcej silnik mi pracował jakieś 10 minut, potem musiałem zgasić. Po jakimś czasie chciałem odpalić a tu niespodzianka. Wprawdzie odpalał ale za każdym razem gasł,...
rozruch zimny zimny rozruch silnik zimny rozruch silnika
głośniki avensis odkurzacz uszkodzony instalacja deutz
lodówka głośno chodzi instalacje elektryczne
Schemat kostki przełącznika szyb Audi A6 C5 Jak wyłączyć pulsowanie podświetlenia klawiatury Esperanza?